Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Sandero III & Sandero Stepway III
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Dacia Sandero III & Sandero Stepway III
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 44 / 47
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    931
    41782
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @lap last edited by

      @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

      @a-d-p said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

      Δεν φέρνουν την βασική, γιατί δεν την προτιμά ο Έλληνας αγοραστής, βλέπεις δεν έχει σύστημα πολυμέσων 😉.Δεν υπάρχει καμιά θεωρία συνωμοσίας @lap 😁

      Το πλούσιο στην lpg έκδοση με τον ίδιο κινητήρα με την Γερμανία......όχι τη Γαλλία που είναι και χωρα μητρικής, έχουν 3000 ευρώ διαφορα!

      Δεν έχει σημασία αυτό....και το tRoc rLine έχει 2000€ παραπάνω στην Γερμανία

      Φυσικά και φέρνουν αυτό χωρίς multimedia. Έχω δει πολλά.

      Το essential δεν έχει, το expression έχει

      Ο Έλληνας θέλει μουλτιμεδια 😁... έχουν μείνει στοκ όλα τα QQ βασικής έκδοσης, όλα τα υπόλοιπα πήραν 1000€+ τον Απρίλιο, μόνο το βασικό παρέμεινε στα 25000€.
      οι έμποροι στο car.γρ , οι μισές φωτογραφίες που ανεβάζουν αφορούν τις οθόνες κτλ

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Ο φορος και οι επιβαρύνσεις είναι επι την τιμή εργοστασίου. Τα 2000 ευρώ στην χωρα παραγωγής και μητρικής εταιρίας του t roc ειναι μικρή διαφορα σε μια τιμή λιανικής, ας πουμε 28-30 χιλιάδες ευρώ.

        Σε τιμες εργοστασίου όμως ενός sandero η διαφορα των 3000 ευρώ δεν φαίνεται να δικαιολογείται σε μια τιμή λιανικής περί των 15 χιλιάδων ευρώ.

        Η διαφορα που έγραψα είναι για την ΙΔΙΑ έκδοση.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • V
          vdx @lap last edited by

          @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

          @vdx said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

          Τα ~2000€ επιπλέον στην ίδια έκδοση σε σύγκριση με τιμες Γερμανίας προκύπτουν από την φορολογία μας;

          3000 ευρώ

          Η ουσία είναι γιατί. Όχι αν είναι 2 ή 3!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Δες τι κωλοχανείο είναι η Ελλάδα. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στην αγορά. Σε όλα είμαστε οι ακριβότεροι.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lap last edited by lap

              Ενας άλλος λόγος είναι τα leasing. Γενικώς στην Ελλάδα αυξάνουν τις τιμες των αυτοκινήτων στο ανώτατο όριο όπου μπορούν διότι ούτως η άλλως οι τιμες αυτές εν μέρη είναι θετικές για τους ισολογισμούς εταιριών με τζίρους.

              Έτσι όλοι κερδίζουν εκτός του λαού που μαζεύει ευρώ ευρώ να πάρει ένα αυτοκινητάκι.

              Προφανώς, πρέπει να υπάρξει νομοθετική μέριμνα για το θέμα αυτο..... αλλά ....

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              antonakis V 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • K
                kozani76 last edited by kozani76

                Πάντως σε γενικές γραμμές, τα περισσότερα αυτοκίνητα στη Γερμανία, σε σχέση με την Ελλάδα, είναι πιο ακριβά.Για ενα αυτοκίνητο που κοστίζει εδώ 22000 ,στη Γερμανία με ίδιο εξοπλισμό, κάνει 25000€ περίπου.Η μόνη παραφωνία είναι τα dacia. Και είναι μεγάλη παραφωνία λόγω των κορυφαίων πωλήσεων στο εξωτερικό σε σχέση με Ελλάδα.Αρα το θέμα έχει να κάνει καθαρά με την εισαγωγική της dacia στην Ελλάδα. Και πιο πιθανό, θέλει να σπρώξει κόσμο προς τη Renault.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • antonakis
                  antonakis @lap last edited by

                  @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                  Προφανώς, πρέπει να υπάρξει νομοθετική μέριμνα για το θέμα αυτο..... αλλά ....

                  Αυτοί οι νόμοι μόνο σε USSR.

                  "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vdx @lap last edited by

                    @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                    Ενας άλλος λόγος είναι τα leasing. Γενικώς στην Ελλάδα αυξάνουν τις τιμες των αυτοκινήτων στο ανώτατο όριο όπου μπορούν διότι ούτως η άλλως οι τιμες αυτές εν μέρη είναι θετικές για τους ισολογισμούς εταιριών με τζίρους.

                    Έτσι όλοι κερδίζουν εκτός του λαού που μαζεύει ευρώ ευρώ να πάρει ένα αυτοκινητάκι.

                    Προφανώς, πρέπει να υπάρξει νομοθετική μέριμνα για το θέμα αυτο..... αλλά ....

                    Ο κρατισμός δεν λύνεται με περισσότερο κρατισμό!

                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kozani76 last edited by kozani76

                      Αυτά τα θέματα τα λύνει η ίδια η αγορά.Μακρυα από τις αντιπροσωπείες της dacia και να δεις πως θα αλλάξουν μυαλά.

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap @vdx last edited by lap

                        @vdx said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                        @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                        Ενας άλλος λόγος είναι τα leasing. Γενικώς στην Ελλάδα αυξάνουν τις τιμες των αυτοκινήτων στο ανώτατο όριο όπου μπορούν διότι ούτως η άλλως οι τιμες αυτές εν μέρη είναι θετικές για τους ισολογισμούς εταιριών με τζίρους.

                        Έτσι όλοι κερδίζουν εκτός του λαού που μαζεύει ευρώ ευρώ να πάρει ένα αυτοκινητάκι.

                        Προφανώς, πρέπει να υπάρξει νομοθετική μέριμνα για το θέμα αυτο..... αλλά ....

                        Ο κρατισμός δεν λύνεται με περισσότερο κρατισμό!

                        Πρώτον δεν είναι κρατισμός αλλά τραστ των περισσότερων εισαγωγικών στην Ελλάδα.

                        Δεύτερον οι έλεγχοι δεν είναι κρατισμός αλλά οικονομική πολιτική κατά των τραστ.

                        Με λίγα λόγια αυτό που ζούμε είναι η αγορά!

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @kozani76 last edited by lap

                          @kozani76 said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                          Αυτά τα θέματα τα λύνει η ίδια η αγορά.Μακρυα από τις αντιπροσωπείες της dacia και να δεις πως θα αλλάξουν μυαλά.

                          Μακάρι να αλλάξουν αλλά από την στιγμή που εξυπηρετούν οι υψηλές τιμες.... οι δυνάμεις των καταναλωτών μένουν στα χαρτιά και στη θεωρία κατι σαν την παγκόσμια ειρηνη

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vdx @lap last edited by vdx

                            @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                            @vdx said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                            @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                            Ενας άλλος λόγος είναι τα leasing. Γενικώς στην Ελλάδα αυξάνουν τις τιμες των αυτοκινήτων στο ανώτατο όριο όπου μπορούν διότι ούτως η άλλως οι τιμες αυτές εν μέρη είναι θετικές για τους ισολογισμούς εταιριών με τζίρους.

                            Έτσι όλοι κερδίζουν εκτός του λαού που μαζεύει ευρώ ευρώ να πάρει ένα αυτοκινητάκι.

                            Προφανώς, πρέπει να υπάρξει νομοθετική μέριμνα για το θέμα αυτο..... αλλά ....

                            Ο κρατισμός δεν λύνεται με περισσότερο κρατισμό!

                            Πρώτον δεν είναι κρατισμός αλλά τραστ των περισσότερων εισαγωγικών στην Ελλάδα.

                            Δεύτερον οι έλεγχοι δεν είναι κρατισμός αλλά οικονομική πολιτική κατά των τραστ.

                            Με λίγα λόγια αυτό που ζούμε είναι η αγορά!

                            Έλεγχος σε τι; Όσο θέλει το πουλάει!

                            Ας ασχοληθεί η επιτροπή ανταγωνισμού με τα γνωστά καρτέλ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Δεν πάει έτσι.

                              Γενικα το λιανικό εμπόριο και τα περιθώρια κερδους σε αυτό υπόκεινται στις αρμοδιότητες και στην γενικότερη οικονομική πολιτική του κράτους. Διότι οι τιμες λιανικής επηρεάζουν τον δείκτη πληθωρισμού της οικονομίας και αυτός επηρεάζει τα πάντα.

                              ΠΟΤΕ δεν έχει υπάρξει οικονομία που δεν ήλεγχε την αγορά της ως έναν βαθμό. Μονάχα σε κάποιες λατινικές οικονομίες όπου μέχρι να βρεθεί μια ισορροπία, εύθραυστη, πέρασαν οι πολίτες από κόλαση. Εμείς δεν έχουμε δει τίποτα από αυτά που πέρασαν αυτοί.

                              Η επιτροπή ανταγωνισμού και αγοράς κατά των καρτέλ και των τραστ η ελέγχου των μεσαζόντων και των τιμών εργοστασίων είναι ενας τέτοιος μηχανισμός του κράτους. Αυτό λέω και εγώ.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap @antonakis last edited by lap

                                @antonakis said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                                @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                                Προφανώς, πρέπει να υπάρξει νομοθετική μέριμνα για το θέμα αυτο..... αλλά ....

                                Αυτοί οι νόμοι μόνο σε USSR.

                                Προφανώς δεν έχει ιδεα από οικονομία. Ντιπ για ντιπ.

                                😁

                                Η σοβιετική ένωση είχε κεντρικά σχεδιασμένη παραγωγή.

                                Το μικτό σύστημα της Δύσης έχει αποκεντρωμένο με το κράτος να ασκεί τις ρυθμίσεις και τους ελέγχους πάνω σε αυτήν.

                                Αυτό που περιγράφω ισχύει και στην πιο καπιταλιστική οικονομία του πλανήτη.

                                @vagkirk ....🤘

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • antonakis
                                  antonakis @lap last edited by

                                  @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                                  Προφανώς δεν έχει ιδεα από οικονομία. Ντιπ για ντιπ.

                                  Καλάθι της νοικοκυράς θες στην αγορά αυτοκινήτου.

                                  "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Φυσικά. Ότι ισχύει και στην Ευρώπη. Η ευρωπαϊκή ένωση εάν δεν το γνωρίζεις καθημερινά αξιολογεί το κόστος παραγωγής των εργοστασίων της για να συντάξει τις ποσόστωσεις και να ρυθμίσει τις επιβαρύνσεις σε προϊόντα από τρίτες χώρες.

                                    Φυσικά και στην βάση αυτων των στοιχείων που συλλέγονται καθημερινά, και σε ενα μέσο όρο στο περιθώριο κερδους στο σύνολο της οικονομικής ένωσης θα εξέταζα τις τιμες στην εσωτερική αγορά της χώρας.

                                    Έτσι θα εντόπιζα και το κόστος μεταφορών αλλά και το κόστος μεσαζόντων. Θα τους εντόπιζα στην πηγή. Έπειτα τα αυτοκίνητα μέχρι ένα ύψος τιμής θα τα θεωρώ εργαλεία για την οικονομία και την ανάπτυξη και θα εξέταζα το περιθώριο κερδους των πωλητών τους.

                                    Έτσι λειτουργεί ένα σοβαρό κράτος.

                                    Για τα πολυτελείας δεν με ενδιαφέρει,. Ας κερδίσουν την χασούρα, λέγε με μικρότερο περιθώριο κερδους, από εκεί.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A d P
                                      A d P moderator @lap last edited by A d P

                                      @lap said in Dacia Sandero III & Sandero Stepway III:

                                      Ο φορος και οι επιβαρύνσεις είναι επι την τιμή εργοστασίου. Τα 2000 ευρώ στην χωρα παραγωγής και μητρικής εταιρίας του t roc ειναι μικρή διαφορα σε μια τιμή λιανικής, ας πουμε 28-30 χιλιάδες ευρώ.

                                      Σε τιμες εργοστασίου όμως ενός sandero η διαφορα των 3000 ευρώ δεν φαίνεται να δικαιολογείται σε μια τιμή λιανικής περί των 15 χιλιάδων ευρώ.

                                      Η διαφορα που έγραψα είναι για την ΙΔΙΑ έκδοση.

                                      2000€ παραπάνω στην Γερμανία. Είναι φθηνότερο στην Ελλάδα.
                                      Επί τη ευκαιρία, νομίζω παράγεται στην Πορτογαλία μόνο.
                                      Δλδ, η τιμή διάθεσης σε κάθε χώρα, εξαρτάται από την εισαγωγική εταιρεία και πως αυτή θέλει να το πλασάρει στην αγορά.

                                      Αν βλέπει η Τεορεν ότι έχει περιθώριο να πουλήσει Dacia με καπέλο 2-3000€, θα το κάνει.

                                      Παίζει ρόλο και ποια αυτοκίνητα και σε τι τιμές, έχει απέναντι του το σαντερο στην Ελλάδα.

                                      Τι άλλο αγοράζεις με 17000€?

                                      Πόσο καλό όνομα έχει η Dacia σε αυτήν την κατηγορία τιμής;

                                      Πόσο περισσότερο είναι διατεθειμένος, να πληρώσει, ο Έλληνας για να καίει φθηνό υγραέριο;

                                      I EAT MILF AND COOKIES

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Και πάλι δεν είναι έτσι. Από τη στιγμή που το κράτος δεν δασμολογει τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα, άρα δεν μπορεί να εισπράξει ένα ποσο ως αντιστάθμισμα ώστε να ασκήσει δημοσιονομική πολιτική, ούτε να ασκήσει μια διαφορετική νομισματική πολιτική από αυτό της ένωσης για το όφελος των πολιτών του, το μόνο που θα έπρεπε να κάνει είναι ότι και στα φάρμακα.

                                        Να αξιολογεί τις μεσες τιμες και περιθώριο κερδους στο σύνολο της ένωσης και εκεί πάνω να κάνει παιχνίδι παίζοντας με τα περιθώρια ελευθερίας αναλόγως την φάση της οικονομίας και τον δείκτη πληθωρισμού στο εσωτερικό της αγοράς του. Στο μέτρο που του επιτρέπουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί.

                                        Ξανατονιζω την χαμηλή λιανική τιμή του αυτοκινήτου. Το οποίο αποτελεί εργαλείο για την οικονομική και όχι μόνο δραστηριότητα.
                                        Ένα Tiguan προφανώς δεν θα εμπίπτει σε αυτό. Είναι ένα πολυτελές προϊόν.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vagkirk last edited by

                                          Dacia Sandero 1,0 Tce 100 PS LPG Essential
                                          Δεν Διατίθεται Ελλάδα
                                          Γερμανία 13.250 €
                                          Γαλλία 14.250 €

                                          Εν τω μεταξύ 13250€ στην Γερμανία είναι σαν να λέμε εδώ 8500€ , τρίχες δηλαδή !!!! Εδώ ούτε ενοικιαζόμενο - leasing το χρονο πιο πολύ θα κοστίσει!

                                          Το φαντάζεστε να είχε εδώ αυτό υγραέριο με 100 αλογάκια...13250€ ;;;;;;;

                                          Θα είχαν γεμίσει ασχήμια οι δρόμοι μας, και το κόστος μετακίνησης στα τάρταρα, θα έχαναν και τα διυλιστήρια μας πολύτιμα έσοδα από την βενζίνη που θα οδηγούσε σε απώλειες θέσεων εργασίας.

                                          Ο Κούλης μας έσωσε άλλη μια φορά από την κακόγουστιά και την μιζέρια!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Ξέρουν καλύτερα από οικονομία οι κυβερνώντες ..... για αυτό.
                                            Έπαιζαν από μικρά μαγαζιά στις γειτονιές τους και τα ξέρουν.
                                            Μας έσωσαν.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 44 / 47
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr