-
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
40 χρόνια δεν μπήκε τέτοιο θέμα ποτέ.
Και όποτε χρειάστηκε μια χαρά τους έγραψε τους παρανομούντες η αστυνομία, ακόμα και σε σπίτι 80 ετών που δεν ήταν υποχρεωτικό το πάρκινγκ τότε, αλλά ο νόμος το θεωρεί σήμερα.Μηπως επειδη ειχαν κλεισει ΙΧ που ηταν μεσα?
-
Οχι γιατί δεν μπορούσα να μπω στο πάρκινγκ μου.
-
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Οχι γιατί δεν μπορούσα να μπω στο πάρκινγκ μου.
Η παράβαση αυτή βεβαιώνεται μόνο εάν υποδειχθούν εγγραφα που αποδεικνύουν νόμιμη θέση στάθμευσης.
Εάν δεν τα ζήτησε, ενήργησε λανθασμένα. -
Μια φορα στα 20 χρόνια κάποιος δημοτικός αστυνομικός ζήτησε την άδεια του πάρκινγκ σε χαρτί δεν του έφτανε η πινακίδα με την απόφαση .
Του απάντησα γράψ΄τον πρώτα γιατί είναι πάνω στο πεζοδρόμιο και με τις 4 ρόδες και μετα στην φέρνω...
ψέλλισε κάτι όλοι έτσι παρκάρουν αλλα τον έγραψε χωρίς άλλες καθυστερήσεις . -
@monman2 said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Μια φορα στα 20 χρόνια κάποιος δημοτικός αστυνομικός ζήτησε την άδεια του πάρκινγκ σε χαρτί δεν του έφτανε η πινακίδα με την απόφαση .
Του απάντησα γράψ΄τον πρώτα γιατί είναι πάνω στο πεζοδρόμιο και με τις 4 ρόδες και μετα στην φέρνω...
ψέλλισε κάτι όλοι έτσι παρκάρουν αλλα τον έγραψε χωρίς άλλες καθυστερήσεις .Όταν υπάρχει η πινακίδα με την απόφαση δεν χρειάζεται να ζητήσει κάτι άλλο.
Όταν δεν υπάρχει γραμμένος ο αριθμός της απόφασης οφείλει να ζητήσει έγγραφα νομιμοποιητικα της θέσης στάθμευσης -
@n-k-9 said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@monman2 said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Μια φορα στα 20 χρόνια κάποιος δημοτικός αστυνομικός ζήτησε την άδεια του πάρκινγκ σε χαρτί δεν του έφτανε η πινακίδα με την απόφαση .
Του απάντησα γράψ΄τον πρώτα γιατί είναι πάνω στο πεζοδρόμιο και με τις 4 ρόδες και μετα στην φέρνω...
ψέλλισε κάτι όλοι έτσι παρκάρουν αλλα τον έγραψε χωρίς άλλες καθυστερήσεις .Όταν υπάρχει η πινακίδα με την απόφαση δεν χρειάζεται να ζητήσει κάτι άλλο.
Όταν δεν υπάρχει γραμμένος ο αριθμός της απόφασης οφείλει να ζητήσει έγγραφα νομιμοποιητικα της θέσης στάθμευσηςΠροφανώς ήταν η πρώτη περίπτωση αλλα αν υποθέσουμε οτι ήταν η δεύτερη πάλι θα έπρεπε να τον γράψει αφού ήταν πάνω στο πεζοδρόμιο.
-
@monman2 said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@n-k-9 said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@monman2 said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Μια φορα στα 20 χρόνια κάποιος δημοτικός αστυνομικός ζήτησε την άδεια του πάρκινγκ σε χαρτί δεν του έφτανε η πινακίδα με την απόφαση .
Του απάντησα γράψ΄τον πρώτα γιατί είναι πάνω στο πεζοδρόμιο και με τις 4 ρόδες και μετα στην φέρνω...
ψέλλισε κάτι όλοι έτσι παρκάρουν αλλα τον έγραψε χωρίς άλλες καθυστερήσεις .Όταν υπάρχει η πινακίδα με την απόφαση δεν χρειάζεται να ζητήσει κάτι άλλο.
Όταν δεν υπάρχει γραμμένος ο αριθμός της απόφασης οφείλει να ζητήσει έγγραφα νομιμοποιητικα της θέσης στάθμευσηςΠροφανώς ήταν η πρώτη περίπτωση αλλα αν υποθέσουμε οτι ήταν η δεύτερη πάλι θα έπρεπε να τον γράψει αφού ήταν πάνω στο πεζοδρόμιο.
Όπως τα λες είναι.
Απλά το έγραψα για να τονισω τον λόγο που έχει νόημα η διαδικασία για την τοποθέτηση πινακίδων. Ουσιαστικά, υποδεικνύει την νομιμότητα των θέσεων στάθμευσης.
Και για να το πάμε παρακάτω...
Ακομα και ο κάτοχος του γκαράζ, δεν επιτρέπεται να παρκάρει στο πεζοδρόμιο μπροστά του. -
Το κακό είναι ότι οι περισσότερες πολυκατοικίες το παραξηλώνουν, βάζουν 10 μέτρα μήκος την πόρτα του γκαράζ με το απαγορευτικό ενώ φτάνουν άνετα τα δύο, άλλες πάλι το βάζουν χωρίς να χρειάζεται καθόλου εννοείται Αθήνα πάντα. Άν παρκάρεις μπροστά και ο ιδιοκτήτης καλέσει την τροχαία όχι μόνο θα βεβαιώσει το πρόστιμο αλλά θα πάρει και τις πινακίδες.
-
Δυο μέτρα πλάτος δεν φτάνουν , μέτρησε το αυτοκίνητο σου απο καθρέπτη σε καθρέπτη και θα το καταλάβεις . Εντωμεταξύ ο νόμος απαγορεύει την στάθμευση και επιτρέπει να καλέσεις την τροχαία και για τα παρακάτω
3. H στάθμευση oχήματoς στo oδόστρωμα απαγoρεύεται και:
...
β) Mπρoστά από την είσoδo και έξoδo oχημάτων παρoδίoυ ιδιoκτησίας ως και απέναντι από αυτήν, όταν η oδός είναι στενή και παρεμπoδίζεται η
είσoδoς - έξoδoς oχημάτων εξ αυτής.
γ) Σε θέση από την oπoία παρεμπoδίζεται όχημα πoυ σταθμεύει κανoνικά να εξέλθει από τo χώρo πoυ έχει σταθμεύσει.
δ) Αν τo ελεύθερo μέρoς της oδoύ πoυ απoμένει είναι ανεπαρκές για την κυκλoφoρία των oχημάτων. -
Νομίζω ότι το θέμα το έχουμε εξαντλήσει.
Δεν μπορούμε να μπούμε σε διάλογο κουφών, ούτε να αλλάξουμε παγιωμένες απόψεις, ανεξάρτητα αν είναι σωστές ή λάθος.
-
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Νομίζω ότι το θέμα το έχουμε εξαντλήσει.
Δεν μπορούμε να μπούμε σε διάλογο κουφών, ούτε να αλλάξουμε παγιωμένες απόψεις, ανεξάρτητα αν είναι σωστές ή λάθος.
Αυτό το σχόλιο ταιριάζει σχεδόν σε όλα τα θέματα του φόρουμ...
Ανεξαρτήτως τίτλου και κατηγορίας...
Copy Paste παντού...
-
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Νομίζω ότι το θέμα το έχουμε εξαντλήσει.
Δεν μπορούμε να μπούμε σε διάλογο κουφών, ούτε να αλλάξουμε παγιωμένες απόψεις, ανεξάρτητα αν είναι σωστές ή λάθος.
Νομίζω πως αν αυτό το post το εκτυπώσουμε και το αφήσουμε στο ταμπλό μπροστά στο παρμπρίζ, μπορούμε να παρκάρουμε όπου θέλουμε χωρίς να μας γράψουν!
-
@antoniokon said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Νομίζω ότι το θέμα το έχουμε εξαντλήσει.
Δεν μπορούμε να μπούμε σε διάλογο κουφών, ούτε να αλλάξουμε παγιωμένες απόψεις, ανεξάρτητα αν είναι σωστές ή λάθος.
Αυτό το σχόλιο ταιριάζει σχεδόν σε όλα τα θέματα του φόρουμ...
Ανεξαρτήτως τίτλου και κατηγορίας...
Copy Paste παντού...
Δεν διαφωνώ καθόλου ότι υπάρχουν πάρα πολλά ανούσια θέματα αλλά δεν ισχύει για το παρόν επειδή το πρόβλημα του παρκαρίσματος είναι άκρως σοβαρό.
-
@zithos said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@antoniokon said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Νομίζω ότι το θέμα το έχουμε εξαντλήσει.
Δεν μπορούμε να μπούμε σε διάλογο κουφών, ούτε να αλλάξουμε παγιωμένες απόψεις, ανεξάρτητα αν είναι σωστές ή λάθος.
Αυτό το σχόλιο ταιριάζει σχεδόν σε όλα τα θέματα του φόρουμ...
Ανεξαρτήτως τίτλου και κατηγορίας...
Copy Paste παντού...
Δεν διαφωνώ καθόλου ότι υπάρχουν πάρα πολλά ανούσια θέματα αλλά δεν ισχύει για το παρόν επειδή το πρόβλημα του παρκαρίσματος είναι άκρως σοβαρό.
Για αυτό έγραψα σχεδόν...
-
Αντε λοιπόν να το ξεκαθαρίσουμε.
Σε αρκετές δεκάδες οικοδομές που έχω κάνει, είτε ιδιωτικές, είτε κατασκευές, ποτέ σε καμία δεν πήραμε άδεια από τον δήμο, ούτε ζητήθηκε.
Και πως να ζητηθεί, αφού οι άδειες πήγαιναν ως επίσημη ενημέρωση από τις πολεοδομίες στους Δήμους τουλάχιστον από το 1983 που άλλαξε ο νόμος των αδειών. Τα τελευταία δε χρόνια, οι πολεοδομίες ανήκουν στους δήμους και έτσι έχουν άμεση γνώση του θέματος.
Επίσης από το 1981 υπάρχει ο νόμος για τα γκαράζ, ο οποίος ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ κάθε νέο κτίριο, ή ακόμα και προσθήκη να είναι, να έχει θέσεις στάθμευσης εντός του κτιρίου.
Με ποια λογική θα πρέπει να πάρω άδεια από τον δήμο για κάτι που είναι υποχρεωτικό και μάλιστα ο δήμος το γνωρίζει και ότι είναι υποχρεωτικό και ότι υπάρχουν είσοδοι γκαράζ.
Επίσης όπως έχω ξαναγράψει, οι θέσεις γκαράζ στην άδεια, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να οριστούν και με έγγραφο στον Συμβολαιογράφο, Δήλωση χώρων θέσης στάθμευσης λέγεται και συνοδεύεται από τα αντίστοιχα σχέδια και αυτή η δήλωση είναι συμβόλαιο και μεταγγράφεται κανονικά στο υποθηκοφυλακείο/κτηματολόγιο και η δήλωση αυτή καθώς και η πράξη μεταγγραφής της, είναι προαπαιτούμενο δικαιολογητικό για να βγει η άδεια οικοδομής.
Τώρα για παλιά σπίτια προ του 1981, εκεί προφανώς δεν υπάρχει η δήλωση γκαράζ, αλλά μπορεί να γίνει γιατί ο νόμος το ζητάει από όλους, να το προβλέψουν.
Αυτό βέβαια που είναι θέμα, είναι όταν μπλοκάρουν όλη την όψη του κτιρίου και δεν τηρείται ο κανόνας του μισού προσώπου και των 6 μέτρων τουλάχιστον.
-
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Επίσης από το 1981
-
@lap said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Επίσης από το 1981
Εχασες...
https://www.kodiko.gr/nomothesia/document/293209/nomos-1221-1981
Είναι 5-10-1981 ΠΡΙΝ το άγος της αλλαγής...
-
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Αντε λοιπόν να το ξεκαθαρίσουμε.
Σε αρκετές δεκάδες οικοδομές που έχω κάνει, είτε ιδιωτικές, είτε κατασκευές, ποτέ σε καμία δεν πήραμε άδεια από τον δήμο, ούτε ζητήθηκε.
Και πως να ζητηθεί, αφού οι άδειες πήγαιναν ως επίσημη ενημέρωση από τις πολεοδομίες στους Δήμους τουλάχιστον από το 1983 που άλλαξε ο νόμος των αδειών. Τα τελευταία δε χρόνια, οι πολεοδομίες ανήκουν στους δήμους και έτσι έχουν άμεση γνώση του θέματος.
Επίσης από το 1981 υπάρχει ο νόμος για τα γκαράζ, ο οποίος ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ κάθε νέο κτίριο, ή ακόμα και προσθήκη να είναι, να έχει θέσεις στάθμευσης εντός του κτιρίου.
Με ποια λογική θα πρέπει να πάρω άδεια από τον δήμο για κάτι που είναι υποχρεωτικό και μάλιστα ο δήμος το γνωρίζει και ότι είναι υποχρεωτικό και ότι υπάρχουν είσοδοι γκαράζ.
Επίσης όπως έχω ξαναγράψει, οι θέσεις γκαράζ στην άδεια, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ να οριστούν και με έγγραφο στον Συμβολαιογράφο, Δήλωση χώρων θέσης στάθμευσης λέγεται και συνοδεύεται από τα αντίστοιχα σχέδια και αυτή η δήλωση είναι συμβόλαιο και μεταγγράφεται κανονικά στο υποθηκοφυλακείο/κτηματολόγιο και η δήλωση αυτή καθώς και η πράξη μεταγγραφής της, είναι προαπαιτούμενο δικαιολογητικό για να βγει η άδεια οικοδομής.
Τώρα για παλιά σπίτια προ του 1981, εκεί προφανώς δεν υπάρχει η δήλωση γκαράζ, αλλά μπορεί να γίνει γιατί ο νόμος το ζητάει από όλους, να το προβλέψουν.
Αυτό βέβαια που είναι θέμα, είναι όταν μπλοκάρουν όλη την όψη του κτιρίου και δεν τηρείται ο κανόνας του μισού προσώπου και των 6 μέτρων τουλάχιστον.
Το θεμα ειναι, τι κανουμε οσοι θελουμε να παρκαρουμε σε ενα δρομο και ειναι κλειστη ολη η προσοψη του κτιριου με παρκινγκ?
-
Εκεί μπορείς να ζητήσεις να γίνει έλεγχος της άδειας του και γιατί υπερβαίνει το 50 %.
-
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Εκεί μπορείς να ζητήσεις να γίνει έλεγχος της άδειας του και γιατί υπερβαίνει το 50 %.
Ποτε? Αφου παρκαρω?
νόμος περι πινακίδας "no parking"