Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 81
    • 82
    • 83
    • 84
    • 85
    • 104
    • 105
    • 83 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    2093
    105575
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 @fanis75 last edited by iceman7

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

      Το παλικάρι που πηρε το YC ολο για τη ζαντα της style μου ελεγε και γι αυτο προτιμησε μτχ από κουτα active που ειχε βρει!

      Ναι ρε συ, έτσι ειναι!! Το βλέπεις σε σχόλια σε γιουτιουμπ, φατσοβιβλίο κλπ. Όλοι λένε για ζάντες, κοιτάνε να τις αλλάξουν με μεγαλύτερες, στην διαφορά εξοπλισμού εστιάζουν στις ζάντες κλπ. Είναι απίστευτο! Οπότε έτσι χαντακώνει όλες τις εκδόσεις η εισαγωγική. Επειδή έχω οδηγήσει και Κορόλα και CHR και Yaris Cross με τις μεγάλες και τις μικρές (κανονικές) ζάντες, η διαφορά στους Ελληνικούς δρόμους είναι μεγάλη.

      Εγω το βλέπω και στο δρόμο! Με τις 15αρες ενοχλεί μόνο η κακή ποιοτητα πλαστικών που "γραφουν" ευκολα!
      Το YC ήταν κουδουνι και δεν έδινε την ίδια αίσθηση δεμένου αμαξιού!
      Θα μπορουσε να βαζει μια διασταση μικρότερη αλλά με ομορφο σχέδιο! Υπαρχουν και τέτοιες... δεν χρειάζεται να κανουμε υπερβολές....
      Γενικά πάντως όλα τα συγχρονα τογιοτα έχουν ομορφες ζάντες!
      Τα λέγαμε και με το Μοτυ τις προάλλες!
      Πολυ συνειδητοποιημένος από κοντά και καλό παιδι!
      Επειδή αγοράζει και πουλάει συχνά για όσα μου ειπε για την αγορα και τι κοιτάει ο υποψήφιος αγοραστής είχε δίκιο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • alex-mix
        alex-mix last edited by

        Το μεγα λαθος (αλλα το κανει για να πουλαει)ειναι οι ζαντες στις πρωτες εκδοσεις πχ chr .Πολυ καλη η 17 αλλα βγαλε ενα πιο ομορφο σχεδιο.Συν μεγα φαουλ που δεν αισθητηρες παρκαρισματος.Εχει το kia stonic μεσαια εκδοση με 19χιλιαρικα μπρος πισω αισθητηρες και δεν εχει το chr με αρχικη τιμη 30

        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • katafractos17
          katafractos17 @alex-mix last edited by

          @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

          Συν μεγα φαουλ που δεν αισθητηρες παρκαρισματος.Εχει το kia stonic μεσαια εκδοση με 19χιλιαρικα μπρος πισω αισθητηρες και δεν εχει το chr με αρχικη τιμη 30

          Γυφτιά.

          babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • babisstinson
            babisstinson @katafractos17 last edited by

            @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

            @alex-mix said in Toyota C-HR 2023:

            Συν μεγα φαουλ που δεν αισθητηρες παρκαρισματος.Εχει το kia stonic μεσαια εκδοση με 19χιλιαρικα μπρος πισω αισθητηρες και δεν εχει το chr με αρχικη τιμη 30

            Γυφτιά.

            Καλά αυτό με την έλλειψη αισθητήρων παρακαρίσματος από την Toyota είναι τραγικό, το έχουμε πει πολλάκις.

            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • fanis75
              fanis75 moderator @babisstinson last edited by

              @babisstinson said in Toyota C-HR 2023:

              Καλά αυτό με την έλλειψη αισθητήρων παρακαρίσματος από την Toyota είναι τραγικό, το έχουμε πει πολλάκις.

              Είναι και φταίει ξεκάθαρα και μόνο η εισαγωγική. Το έκαναν αυτό το πάλε ποτέ 2017 λόγω της φορολογίας (που για €100 πέρναγε όλο το αυτοκίνητο στην επόμενη κλίμακα) και ενώ αυτό έχει αλλα΄ξει εδώ και χρόνια, αυτοί ακόμα συνεχίζουν την ίδια βλακεία!!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                gchris7 last edited by

                Εγώ το έχω ξανά πει πάντως. Καλύτερα που έχει εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις που after market δεν μπαίνει με τίποτα, όπως BSM, ACC, Ψηφιακό πίνακα οργάνων, κτλπ παρά να μην είχε αυτά και να είχε αισθητήρες παρκαρίσματος που τους βάζεις μετά πανευκολα και φθηνά...

                fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator @gchris7 last edited by

                  @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                  Εγώ το έχω ξανά πει πάντως. Καλύτερα που έχει εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις που after market δεν μπαίνει με τίποτα, όπως BSM, ACC, Ψηφιακό πίνακα οργάνων, κτλπ παρά να μην είχε αυτά και να είχε αισθητήρες παρκαρίσματος που τους βάζεις μετά πανευκολα και φθηνά...

                  Σε αυτό συμφωνώ και αυτό ήταν το σκεπτικό τότε, λόγω του παράλογου φόρου. Αλλά αφού έχει αλλάξει η φορολογία, θα μπορούσαν να καναδούν τον εξοπλισμό ή έστω να το έχουν στα έξτρα.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 @gchris7 last edited by

                    @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                    Εγώ το έχω ξανά πει πάντως. Καλύτερα που έχει εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις που after market δεν μπαίνει με τίποτα, όπως BSM, ACC, Ψηφιακό πίνακα οργάνων, κτλπ παρά να μην είχε αυτά και να είχε αισθητήρες παρκαρίσματος που τους βάζεις μετά πανευκολα και φθηνά...

                    Δεν έχει καμία σχέση ο εργοστασιακός αισθητήρας με τον αφτερμαρκετ. Ειδικά τώρα πλέον που έχει και οπτική ένδειξη, αυτόματο φρενάρισμα κτλ. Το σωστό θα ήταν να έχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις τουλάχιστον πίσω μαζί με την κάμερα και ας είχε ως έξτρα ή στις τοπ εκδόσεις τους μπροστινούς+πλευρικούς.

                    G babisstinson 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                    • B
                      bill_hsd @fanis75 last edited by bill_hsd

                      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                      Το παλικάρι που πηρε το YC ολο για τη ζαντα της style μου ελεγε και γι αυτο προτιμησε μτχ από κουτα active που ειχε βρει!

                      Ναι ρε συ, έτσι ειναι!! Το βλέπεις σε σχόλια σε γιουτιουμπ, φατσοβιβλίο κλπ. Όλοι λένε για ζάντες, κοιτάνε να τις αλλάξουν με μεγαλύτερες, στην διαφορά εξοπλισμού εστιάζουν στις ζάντες κλπ. Είναι απίστευτο! Οπότε έτσι χαντακώνει όλες τις εκδόσεις η εισαγωγική. Επειδή έχω οδηγήσει και Κορόλα και CHR και Yaris Cross με τις μεγάλες και τις μικρές (κανονικές) ζάντες, η διαφορά στους Ελληνικούς δρόμους είναι μεγάλη.

                      Έχοντας οδηγήσει γύρω στα 100.000 km συνολικά, με τα τρία C-HR 1ης γενιάς που έχω αλλάξει, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
                      Δεν είδα καμία αισθητή διαφορά ανάμεσα στα C-LUB και C-HIC που είχα με τις 18ρες, σε σχέση με το GR Sport με τις 19ρες και τη sport ανάρτηση.
                      Ίσα-ίσα το GR έχει ακόμη καλύτερη οδηγική αισθηση, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                      Γενικά, δεν νομίζω η Toyota να θυσίαζε την πρακτικότητα και την άνεση χάριν της ομορφιάς.
                      Ασε που όσο ανεβαίνεις σε διάμετρο, βρίσκεις και σοβαρότερα (και ακριβότερα βεβαίως...) λάστιχα.
                      Υ.Γ. Το YC με τις 17ρες της Style γίνεται άλλο αμάξι, σε σχεση με τις 16ρες του Active (plus).

                      I fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gchris7 @stefan147 last edited by

                        @stefan147 said in Toyota C-HR 2023:

                        @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                        Εγώ το έχω ξανά πει πάντως. Καλύτερα που έχει εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις που after market δεν μπαίνει με τίποτα, όπως BSM, ACC, Ψηφιακό πίνακα οργάνων, κτλπ παρά να μην είχε αυτά και να είχε αισθητήρες παρκαρίσματος που τους βάζεις μετά πανευκολα και φθηνά...

                        Δεν έχει καμία σχέση ο εργοστασιακός αισθητήρας με τον αφτερμαρκετ. Ειδικά τώρα πλέον που έχει και οπτική ένδειξη, αυτόματο φρενάρισμα κτλ. Το σωστό θα ήταν να έχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις τουλάχιστον πίσω μαζί με την κάμερα και ας είχε ως έξτρα ή στις τοπ εκδόσεις τους μπροστινούς+πλευρικούς.

                        Ναι εντάξει δεν αντιλέγω, δεν θα είναι ίδιοι με τους εργοστασιακούς αλλά την βασική δουλειά τους την κάνουν και αυτοί.

                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iceman7 @gchris7 last edited by

                          @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                          @stefan147 said in Toyota C-HR 2023:

                          @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                          Εγώ το έχω ξανά πει πάντως. Καλύτερα που έχει εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις που after market δεν μπαίνει με τίποτα, όπως BSM, ACC, Ψηφιακό πίνακα οργάνων, κτλπ παρά να μην είχε αυτά και να είχε αισθητήρες παρκαρίσματος που τους βάζεις μετά πανευκολα και φθηνά...

                          Δεν έχει καμία σχέση ο εργοστασιακός αισθητήρας με τον αφτερμαρκετ. Ειδικά τώρα πλέον που έχει και οπτική ένδειξη, αυτόματο φρενάρισμα κτλ. Το σωστό θα ήταν να έχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις τουλάχιστον πίσω μαζί με την κάμερα και ας είχε ως έξτρα ή στις τοπ εκδόσεις τους μπροστινούς+πλευρικούς.

                          Ναι εντάξει δεν αντιλέγω, δεν θα είναι ίδιοι με τους εργοστασιακούς αλλά την βασική δουλειά τους την κάνουν και αυτοί.

                          Η δουλειά πίσω γινεται και με την καμερα!
                          Το σωστό ειναι να μπαίνουν σωστα και με ενδείξεις οι αισθητήρες και να μπαίνουν πλήρεις.
                          Μαλιστα οπως λεγαμε με κατοχο του νέου chr οι πλευρικοί δεν μπαίνουν καν στη chic των 37 χιλιάδων.... πας ακόμα πιο πάνω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iceman7 @bill_hsd last edited by

                            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                            Υ.Γ. Το YC με τις 17ρες της Style γίνεται άλλο αμάξι, σε σχεση με τις 16ρες του Active (plus).

                            Εμφανισιακά ναι.. απλά είναι ο τετοιος ο χαρακτήρας του αμαξιού αυτου που ειναι μόνο για τη μοστρα οι 17+
                            Ασε που για το χαρακτήρα του παλι θα ήταν χρησιμότερος πιο χρηστικός εξοπλισμός από μεγάλες ζάντες!
                            Και δυστυχως σε αναγκάζει να πας σε εκδοση με μεγάλη ζάντα για να παρεις περισσότερο χρηστικό εξοπλισμό. Πχ εγω πήγα σε style για τα led και το ασυρματο car play και τελικά το αμαξι λόγω ζάντας δεν το έδωσα ποτε στη γυναίκα που προοριζόταν και προτίμησα να το δωσω απο το να τις κλάιω!

                            Αλλά οταν η τογιοτα εδω επενδύει στον καγγουρα τι να περιμένεις;
                            Εχω δει και yaris με 18αρες και λάστιχα φλουδα!

                            ΕΛΕΟΣ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              astana2828 last edited by

                              Θα συμφωνήσω με τη τάση των μεγάλων ζαντών. Πήγα σε premiere για τις 19άρες ένταντι 20 του GR, αν είχα την επιλογή θα του έβαζα την 18´´. Οι ελληνικοί δρόμοι και δη μεσα στην Αθήνα δεν είναι για μεγάλες ζάντες.

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • babisstinson
                                babisstinson @stefan147 last edited by

                                @stefan147 said in Toyota C-HR 2023:

                                @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                                Εγώ το έχω ξανά πει πάντως. Καλύτερα που έχει εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις που after market δεν μπαίνει με τίποτα, όπως BSM, ACC, Ψηφιακό πίνακα οργάνων, κτλπ παρά να μην είχε αυτά και να είχε αισθητήρες παρκαρίσματος που τους βάζεις μετά πανευκολα και φθηνά...

                                Δεν έχει καμία σχέση ο εργοστασιακός αισθητήρας με τον αφτερμαρκετ. Ειδικά τώρα πλέον που έχει και οπτική ένδειξη, αυτόματο φρενάρισμα κτλ. Το σωστό θα ήταν να έχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις τουλάχιστον πίσω μαζί με την κάμερα και ας είχε ως έξτρα ή στις τοπ εκδόσεις τους μπροστινούς+πλευρικούς.

                                Όπως τα λες ακριβώς. Κάμερα πίσω και αισθητήρες θα έπρεπε να είναι δεδομένοι πλέον, ειδικά όταν έχεις ξεπεράσει τα 35Κ.

                                Συμφωνώ και με το σχόλιο ότι είναι πιο σημαντικά BSM, ACC. Διαφωνώ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, προσωπικά προτιμώ μίξη analog-digital. 🙂
                                Πιο σημαντικό θεωρώ τους αισθητήρες για το παρκάρισμα και την κάμερα.

                                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • G
                                  gchris7 @babisstinson last edited by gchris7

                                  @babisstinson said in Toyota C-HR 2023:

                                  @stefan147 said in Toyota C-HR 2023:

                                  @gchris7 said in Toyota C-HR 2023:

                                  Εγώ το έχω ξανά πει πάντως. Καλύτερα που έχει εξοπλισμό από τις βασικές εκδόσεις που after market δεν μπαίνει με τίποτα, όπως BSM, ACC, Ψηφιακό πίνακα οργάνων, κτλπ παρά να μην είχε αυτά και να είχε αισθητήρες παρκαρίσματος που τους βάζεις μετά πανευκολα και φθηνά...

                                  Δεν έχει καμία σχέση ο εργοστασιακός αισθητήρας με τον αφτερμαρκετ. Ειδικά τώρα πλέον που έχει και οπτική ένδειξη, αυτόματο φρενάρισμα κτλ. Το σωστό θα ήταν να έχει στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις τουλάχιστον πίσω μαζί με την κάμερα και ας είχε ως έξτρα ή στις τοπ εκδόσεις τους μπροστινούς+πλευρικούς.

                                  Όπως τα λες ακριβώς. Κάμερα πίσω και αισθητήρες θα έπρεπε να είναι δεδομένοι πλέον, ειδικά όταν έχεις ξεπεράσει τα 35Κ.

                                  Συμφωνώ και με το σχόλιο ότι είναι πιο σημαντικά BSM, ACC. Διαφωνώ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, προσωπικά προτιμώ μίξη analog-digital. 🙂
                                  Πιο σημαντικό θεωρώ τους αισθητήρες για το παρκάρισμα και την κάμερα.

                                  Δεν είπα ότι είναι πιο σημαντικά, δεν είναι κατά την γνώμη μου. Είναι όμως εξοπλισμός που αν δεν μπει από το εργοστάσιο μετά δεν μπαίνει aftermarket σε αντίθεση με τους αισθητήρες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • I
                                    iceman7 @astana2828 last edited by

                                    @astana2828 said in Toyota C-HR 2023:

                                    Θα συμφωνήσω με τη τάση των μεγάλων ζαντών. Πήγα σε premiere για τις 19άρες ένταντι 20 του GR, αν είχα την επιλογή θα του έβαζα την 18´´. Οι ελληνικοί δρόμοι και δη μεσα στην Αθήνα δεν είναι για μεγάλες ζάντες.

                                    Νέο premiere ?
                                    Βλέπω μόνο διλιτρο βγαίνει !
                                    Έχει όμως τα πάντα από εξοπλισμό σωστα ;
                                    Καλοταξιδο !

                                    A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      astana2828 @iceman7 last edited by

                                      @iceman7 said in Toyota C-HR 2023:

                                      @astana2828 said in Toyota C-HR 2023:

                                      Θα συμφωνήσω με τη τάση των μεγάλων ζαντών. Πήγα σε premiere για τις 19άρες ένταντι 20 του GR, αν είχα την επιλογή θα του έβαζα την 18´´. Οι ελληνικοί δρόμοι και δη μεσα στην Αθήνα δεν είναι για μεγάλες ζάντες.

                                      Νέο premiere ?
                                      Βλέπω μόνο διλιτρο βγαίνει !
                                      Έχει όμως τα πάντα από εξοπλισμό σωστα ;
                                      Καλοταξιδο !

                                      Ναι premiere 2.0 AWD. Να σαι καλα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @bill_hsd last edited by fanis75

                                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                        Υ.Γ. Το YC με τις 17ρες της Style γίνεται άλλο αμάξι, σε σχεση με τις 16ρες του Active (plus).

                                        Aλλο ως προς τι? Γιατι στον δρομο ειναι καλύτερο με τις 16αρες.

                                        @astana2828 said in Toyota C-HR 2023:

                                        Ναι premiere 2.0 AWD. Να σαι καλα

                                        Wow!! Αμαξάρα!👏 🙂

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • B
                                          bill_hsd @fanis75 last edited by bill_hsd

                                          @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                          Υ.Γ. Το YC με τις 17ρες της Style γίνεται άλλο αμάξι, σε σχεση με τις 16ρες του Active (plus).

                                          Aλλο ως προς τι? Γιατι στον δρομο ειναι καλύτερο με τις 16αρες.

                                          Το "καλύτερο" πώς το εννοείς;
                                          Από άποψη άνεσης (και μόνο);
                                          Ο ημιάκαμπτος ψιλοκοπανάει στις ελληνικές λακκούβες, είτε με 16ρες, είτε με 17ρες.
                                          Τουλάχιστον με τις 17ρες (με λάστιχα 215/55/17) σίγουρα πατάει πιο στιβαρά και με μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης, σε σχέση με τα "μπαλόνια" 205/65/16.
                                          Καλά, αισθητικά δεν μπαίνει καν σε σύγκριση.
                                          Με τους θόλους που έχει το YC, με τις 16ρες δείχνει σαν καροτσακι με ρόδες.
                                          Και δεν νομίζω να είναι κάποιος "καγκουρας", αν το προτιμήσει με τις 17ρες αντί για τις 16ρες, καταβάλλοντας ασφαλώς και την αντίστοιχη χρηματική διαφορά, λόγω αλλού επιπέδου εξοπλισμού.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @bill_hsd last edited by

                                            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                            Το "καλύτερο" πώς το εννοείς;

                                            Καλύτερο συνολικά στον δρόμο (και εκτός) για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου (δεν ειναι σπορ). Πιο προβλέψιμο, πιο άνετο, μικρότερη καταναλωση, μικρότερο κόστος χρήσης, ευκολότερη κίνηση σε κακοτράχαλο δρόμο, μικρότερη αναρτώμενη μάζα. Μόνο σε εμφάνιση υστερεί (υποκειμενικό και αυτό, γιατί η συνολική διάμετρος ειναι ίδια).

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            B I 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 85
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 83 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr