Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 143
    • 144
    • 119 / 144
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    2877
    148095
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • yem
      yem last edited by yem

      8ltr lpg/100klm * 0.75€/ltr
      Άκου εκεί κοτρώνα 💩

      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

      F 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • alexandros-k
        alexandros-k @n-k-9 last edited by

        @n-k-9 said in Renault Captur II:

        @alexandros-k said in Renault Captur II:

        @n-k-9 said in Renault Captur II:

        @alexandros-k said in Renault Captur II:

        @n-k-9 said in Renault Captur II:

        @alexandros-k said in Renault Captur II:

        @n-k-9 said in Renault Captur II:

        Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
        80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
        Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
        Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
        https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
        https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

        στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
        το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
        Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

        Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
        Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

        Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

        22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
        22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
        Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
        Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
        Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
        Οκ...

        Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

        B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
        Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

        Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
        Μετα ειπες για τιμες .
        Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n-k-9 @alexandros-k last edited by n-k-9

          @alexandros-k said in Renault Captur II:

          @n-k-9 said in Renault Captur II:

          @alexandros-k said in Renault Captur II:

          @n-k-9 said in Renault Captur II:

          @alexandros-k said in Renault Captur II:

          @n-k-9 said in Renault Captur II:

          @alexandros-k said in Renault Captur II:

          @n-k-9 said in Renault Captur II:

          Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
          80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
          Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
          Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
          https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
          https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

          στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
          το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
          Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

          Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
          Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

          Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

          22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
          22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
          Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
          Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
          Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
          Οκ...

          Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

          B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
          Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

          Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
          Μετα ειπες για τιμες .
          Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

          Εάν έχουν παρόμοιες τιμές βεβαίως και να το βάλουμε και αυτό.
          Μάλλον μπερδεύεσαι...
          Δεν το έγραψα για να πατρονάρω το Vitara όπως λανθασμένα το κατάλαβες.
          Έκανα μια γρήγορη αναζητηση στο Google για να βρω τιμές ρεπριζ σε b suv και έπεσα σε αυτά.
          Και φαίνεται ότι το Renault μένει πίσω στα νούμερα.
          Εάν υπάρχουν και άλλα ευχαριστώς να μπουν στην κουβέντα.
          Αλλά εάν το κερδίζει το Arona 1.0, δεν θα το κερδίζει και το 1.5;...

          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k @n-k-9 last edited by

            @n-k-9 said in Renault Captur II:

            @alexandros-k said in Renault Captur II:

            @n-k-9 said in Renault Captur II:

            @alexandros-k said in Renault Captur II:

            @n-k-9 said in Renault Captur II:

            @alexandros-k said in Renault Captur II:

            @n-k-9 said in Renault Captur II:

            @alexandros-k said in Renault Captur II:

            @n-k-9 said in Renault Captur II:

            Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
            80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
            Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
            Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
            https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
            https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

            στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
            το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
            Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

            Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
            Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

            Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

            22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
            22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
            Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
            Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
            Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
            Οκ...

            Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

            B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
            Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

            Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
            Μετα ειπες για τιμες .
            Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

            Εάν έχουν παρόμοιες τιμές βεβαίως και να το βάλουμε και αυτό.
            Μάλλον μπερδεύεσαι...
            Δεν το έγραψα για να πατρονάρω το Vitara όπως λανθασμένα το κατάλαβες.
            Έκανα μια γρήγορη αναζητηση στο Google για να βρω τιμές ρεπριζ σε b suv και έπεσα σε αυτά.
            Και φαίνεται ότι το Renault μένει πίσω στα νούμερα.
            Εάν υπάρχουν και άλλα ευχαριστώς να μπουν στην κουβέντα.
            Αλλά εάν το κερδίζει το Arona 1.0, δεν θα το κερδίζει και το 1.5;...

            Δε με νοιαζει πιο εχει καλυτερες επιδοσεις. Με πειραζει ομως που θαβεις καποιο αμαξι με βαση μονο τις επιδοσεις . Αλλον τον νοιαζει η οικονομια του lpg . Πρεπει να του βγαλουμε κοτρωνα το αμαξι ?

            N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              n-k-9 @alexandros-k last edited by n-k-9

              @alexandros-k said in Renault Captur II:

              @n-k-9 said in Renault Captur II:

              @alexandros-k said in Renault Captur II:

              @n-k-9 said in Renault Captur II:

              @alexandros-k said in Renault Captur II:

              @n-k-9 said in Renault Captur II:

              @alexandros-k said in Renault Captur II:

              @n-k-9 said in Renault Captur II:

              @alexandros-k said in Renault Captur II:

              @n-k-9 said in Renault Captur II:

              Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
              80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
              Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
              Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
              https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
              https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

              στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
              το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
              Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

              Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
              Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

              Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

              22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
              22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
              Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
              Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
              Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
              Οκ...

              Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

              B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
              Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

              Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
              Μετα ειπες για τιμες .
              Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

              Εάν έχουν παρόμοιες τιμές βεβαίως και να το βάλουμε και αυτό.
              Μάλλον μπερδεύεσαι...
              Δεν το έγραψα για να πατρονάρω το Vitara όπως λανθασμένα το κατάλαβες.
              Έκανα μια γρήγορη αναζητηση στο Google για να βρω τιμές ρεπριζ σε b suv και έπεσα σε αυτά.
              Και φαίνεται ότι το Renault μένει πίσω στα νούμερα.
              Εάν υπάρχουν και άλλα ευχαριστώς να μπουν στην κουβέντα.
              Αλλά εάν το κερδίζει το Arona 1.0, δεν θα το κερδίζει και το 1.5;...

              Δε με νοιαζει πιο εχει καλυτερες επιδοσεις. Με πειραζει ομως που θαβεις καποιο αμαξι με βαση μονο τις επιδοσεις . Αλλον τον νοιαζει η οικονομια του lpg . Πρεπει να του βγαλουμε κοτρωνα το αμαξι ?

              Αδερφέ μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.
              Είδες κάποιο θαψιμο;
              Πριν καιρό είχε αναρωτηθεί ο φίλος παραπάνω για τις επιδόσεις και απάντησα αυτά που έγραψα.
              Δεν ρώτησε για την κατανάλωση, καθώς προφανως αυτό το ξέρει πως είναι το δυνατόν του σημείο.
              Τώρα τι σενάρια έπλασες περί κοτρωνας (που δεν το έγραψα εγώ) πραγματικά απορώ...

              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • alexandros-k
                alexandros-k @n-k-9 last edited by

                @n-k-9 said in Renault Captur II:

                @alexandros-k said in Renault Captur II:

                @n-k-9 said in Renault Captur II:

                @alexandros-k said in Renault Captur II:

                @n-k-9 said in Renault Captur II:

                @alexandros-k said in Renault Captur II:

                @n-k-9 said in Renault Captur II:

                @alexandros-k said in Renault Captur II:

                @n-k-9 said in Renault Captur II:

                @alexandros-k said in Renault Captur II:

                @n-k-9 said in Renault Captur II:

                Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
                22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
                Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
                Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
                Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
                Οκ...

                Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

                B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
                Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

                Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
                Μετα ειπες για τιμες .
                Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

                Εάν έχουν παρόμοιες τιμές βεβαίως και να το βάλουμε και αυτό.
                Μάλλον μπερδεύεσαι...
                Δεν το έγραψα για να πατρονάρω το Vitara όπως λανθασμένα το κατάλαβες.
                Έκανα μια γρήγορη αναζητηση στο Google για να βρω τιμές ρεπριζ σε b suv και έπεσα σε αυτά.
                Και φαίνεται ότι το Renault μένει πίσω στα νούμερα.
                Εάν υπάρχουν και άλλα ευχαριστώς να μπουν στην κουβέντα.
                Αλλά εάν το κερδίζει το Arona 1.0, δεν θα το κερδίζει και το 1.5;...

                Δε με νοιαζει πιο εχει καλυτερες επιδοσεις. Με πειραζει ομως που θαβεις καποιο αμαξι με βαση μονο τις επιδοσεις . Αλλον τον νοιαζει η οικονομια του lpg . Πρεπει να του βγαλουμε κοτρωνα το αμαξι ?

                Αδερφέ μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.
                Είδες κάποιο θαψιμο;
                Πριν καιρό είχε αναρωτηθεί ο φίλος παραπάνω για τις επιδόσεις και απάντησα αυτά που έγραψα.
                Δεν ρώτησε για την κατανάλωση, καθώς προφανως αυτό το ξέρει πως είναι το δυνατόν του σημείο.
                Τώρα τι σενάρια έπλασες περί κοτρωνας (που δεν το έγραψα εγώ) πραγματικά απορώ...

                Καλα εσυ συγκρινεις οτι να ναι για να θαψεις το Καπτουρ και να αναδειξεις το Βιταρα σου, εγω σου φταιω 😁

                N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  n-k-9 @alexandros-k last edited by

                  @alexandros-k said in Renault Captur II:

                  @n-k-9 said in Renault Captur II:

                  @alexandros-k said in Renault Captur II:

                  @n-k-9 said in Renault Captur II:

                  @alexandros-k said in Renault Captur II:

                  @n-k-9 said in Renault Captur II:

                  @alexandros-k said in Renault Captur II:

                  @n-k-9 said in Renault Captur II:

                  @alexandros-k said in Renault Captur II:

                  @n-k-9 said in Renault Captur II:

                  @alexandros-k said in Renault Captur II:

                  @n-k-9 said in Renault Captur II:

                  Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                  80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                  Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                  Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                  https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                  https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                  στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                  το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                  Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                  Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                  Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                  Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                  22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
                  22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
                  Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
                  Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
                  Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
                  Οκ...

                  Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

                  B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
                  Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

                  Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
                  Μετα ειπες για τιμες .
                  Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

                  Εάν έχουν παρόμοιες τιμές βεβαίως και να το βάλουμε και αυτό.
                  Μάλλον μπερδεύεσαι...
                  Δεν το έγραψα για να πατρονάρω το Vitara όπως λανθασμένα το κατάλαβες.
                  Έκανα μια γρήγορη αναζητηση στο Google για να βρω τιμές ρεπριζ σε b suv και έπεσα σε αυτά.
                  Και φαίνεται ότι το Renault μένει πίσω στα νούμερα.
                  Εάν υπάρχουν και άλλα ευχαριστώς να μπουν στην κουβέντα.
                  Αλλά εάν το κερδίζει το Arona 1.0, δεν θα το κερδίζει και το 1.5;...

                  Δε με νοιαζει πιο εχει καλυτερες επιδοσεις. Με πειραζει ομως που θαβεις καποιο αμαξι με βαση μονο τις επιδοσεις . Αλλον τον νοιαζει η οικονομια του lpg . Πρεπει να του βγαλουμε κοτρωνα το αμαξι ?

                  Αδερφέ μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.
                  Είδες κάποιο θαψιμο;
                  Πριν καιρό είχε αναρωτηθεί ο φίλος παραπάνω για τις επιδόσεις και απάντησα αυτά που έγραψα.
                  Δεν ρώτησε για την κατανάλωση, καθώς προφανως αυτό το ξέρει πως είναι το δυνατόν του σημείο.
                  Τώρα τι σενάρια έπλασες περί κοτρωνας (που δεν το έγραψα εγώ) πραγματικά απορώ...

                  Καλα εσυ συγκρινεις οτι να ναι για να θαψεις το Καπτουρ και να αναδειξεις το Βιταρα σου, εγω σου φταιω 😁

                  Ό,τι να'ναι...

                  alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @n-k-9 last edited by alexandros-k

                    @n-k-9 said in Renault Captur II:

                    @alexandros-k said in Renault Captur II:

                    @n-k-9 said in Renault Captur II:

                    @alexandros-k said in Renault Captur II:

                    @n-k-9 said in Renault Captur II:

                    @alexandros-k said in Renault Captur II:

                    @n-k-9 said in Renault Captur II:

                    @alexandros-k said in Renault Captur II:

                    @n-k-9 said in Renault Captur II:

                    @alexandros-k said in Renault Captur II:

                    @n-k-9 said in Renault Captur II:

                    @alexandros-k said in Renault Captur II:

                    @n-k-9 said in Renault Captur II:

                    Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                    80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                    Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                    Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                    https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                    https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                    στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                    το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                    Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                    Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                    Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                    Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                    22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
                    22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
                    Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
                    Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
                    Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
                    Οκ...

                    Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

                    B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
                    Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

                    Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
                    Μετα ειπες για τιμες .
                    Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

                    Εάν έχουν παρόμοιες τιμές βεβαίως και να το βάλουμε και αυτό.
                    Μάλλον μπερδεύεσαι...
                    Δεν το έγραψα για να πατρονάρω το Vitara όπως λανθασμένα το κατάλαβες.
                    Έκανα μια γρήγορη αναζητηση στο Google για να βρω τιμές ρεπριζ σε b suv και έπεσα σε αυτά.
                    Και φαίνεται ότι το Renault μένει πίσω στα νούμερα.
                    Εάν υπάρχουν και άλλα ευχαριστώς να μπουν στην κουβέντα.
                    Αλλά εάν το κερδίζει το Arona 1.0, δεν θα το κερδίζει και το 1.5;...

                    Δε με νοιαζει πιο εχει καλυτερες επιδοσεις. Με πειραζει ομως που θαβεις καποιο αμαξι με βαση μονο τις επιδοσεις . Αλλον τον νοιαζει η οικονομια του lpg . Πρεπει να του βγαλουμε κοτρωνα το αμαξι ?

                    Αδερφέ μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.
                    Είδες κάποιο θαψιμο;
                    Πριν καιρό είχε αναρωτηθεί ο φίλος παραπάνω για τις επιδόσεις και απάντησα αυτά που έγραψα.
                    Δεν ρώτησε για την κατανάλωση, καθώς προφανως αυτό το ξέρει πως είναι το δυνατόν του σημείο.
                    Τώρα τι σενάρια έπλασες περί κοτρωνας (που δεν το έγραψα εγώ) πραγματικά απορώ...

                    Καλα εσυ συγκρινεις οτι να ναι για να θαψεις το Καπτουρ και να αναδειξεις το Βιταρα σου, εγω σου φταιω 😁

                    Ό,τι να'ναι...

                    Ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      n-k-9 @alexandros-k last edited by

                      @alexandros-k said in Renault Captur II:

                      @n-k-9 said in Renault Captur II:

                      @alexandros-k said in Renault Captur II:

                      @n-k-9 said in Renault Captur II:

                      @alexandros-k said in Renault Captur II:

                      @n-k-9 said in Renault Captur II:

                      @alexandros-k said in Renault Captur II:

                      @n-k-9 said in Renault Captur II:

                      @alexandros-k said in Renault Captur II:

                      @n-k-9 said in Renault Captur II:

                      @alexandros-k said in Renault Captur II:

                      @n-k-9 said in Renault Captur II:

                      @alexandros-k said in Renault Captur II:

                      @n-k-9 said in Renault Captur II:

                      Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                      80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                      Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                      Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                      https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                      https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                      στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                      το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                      Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                      Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                      Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                      Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                      22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
                      22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
                      Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
                      Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
                      Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
                      Οκ...

                      Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

                      B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
                      Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

                      Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
                      Μετα ειπες για τιμες .
                      Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

                      Εάν έχουν παρόμοιες τιμές βεβαίως και να το βάλουμε και αυτό.
                      Μάλλον μπερδεύεσαι...
                      Δεν το έγραψα για να πατρονάρω το Vitara όπως λανθασμένα το κατάλαβες.
                      Έκανα μια γρήγορη αναζητηση στο Google για να βρω τιμές ρεπριζ σε b suv και έπεσα σε αυτά.
                      Και φαίνεται ότι το Renault μένει πίσω στα νούμερα.
                      Εάν υπάρχουν και άλλα ευχαριστώς να μπουν στην κουβέντα.
                      Αλλά εάν το κερδίζει το Arona 1.0, δεν θα το κερδίζει και το 1.5;...

                      Δε με νοιαζει πιο εχει καλυτερες επιδοσεις. Με πειραζει ομως που θαβεις καποιο αμαξι με βαση μονο τις επιδοσεις . Αλλον τον νοιαζει η οικονομια του lpg . Πρεπει να του βγαλουμε κοτρωνα το αμαξι ?

                      Αδερφέ μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.
                      Είδες κάποιο θαψιμο;
                      Πριν καιρό είχε αναρωτηθεί ο φίλος παραπάνω για τις επιδόσεις και απάντησα αυτά που έγραψα.
                      Δεν ρώτησε για την κατανάλωση, καθώς προφανως αυτό το ξέρει πως είναι το δυνατόν του σημείο.
                      Τώρα τι σενάρια έπλασες περί κοτρωνας (που δεν το έγραψα εγώ) πραγματικά απορώ...

                      Καλα εσυ συγκρινεις οτι να ναι για να θαψεις το Καπτουρ και να αναδειξεις το Βιταρα σου, εγω σου φταιω 😁

                      Ό,τι να'ναι...

                      Ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα

                      Τελικά έχεις σοβαρό θέμα...
                      Άντε καλό σου βράδυ.

                      alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @n-k-9 last edited by alexandros-k

                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                        Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                        80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                        Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                        Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                        https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                        https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                        στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                        το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                        Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                        Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                        Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                        Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                        22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
                        22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
                        Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
                        Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
                        Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
                        Οκ...

                        Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

                        B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
                        Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lxb των 30.000 αρχική τιμή;

                        Σου ειπα μη συγκρινεις 1000αρια με 1400 . Και μου λες συγκρινω επιδοσεις b suv
                        Μετα ειπες για τιμες .
                        Βαλε και τον 1,5 tsi στην συγκριση τοτε απο Σκοντα και Σεατ . Παρομοιες τιμες εχουν

                        Εάν έχουν παρόμοιες τιμές βεβαίως και να το βάλουμε και αυτό.
                        Μάλλον μπερδεύεσαι...
                        Δεν το έγραψα για να πατρονάρω το Vitara όπως λανθασμένα το κατάλαβες.
                        Έκανα μια γρήγορη αναζητηση στο Google για να βρω τιμές ρεπριζ σε b suv και έπεσα σε αυτά.
                        Και φαίνεται ότι το Renault μένει πίσω στα νούμερα.
                        Εάν υπάρχουν και άλλα ευχαριστώς να μπουν στην κουβέντα.
                        Αλλά εάν το κερδίζει το Arona 1.0, δεν θα το κερδίζει και το 1.5;...

                        Δε με νοιαζει πιο εχει καλυτερες επιδοσεις. Με πειραζει ομως που θαβεις καποιο αμαξι με βαση μονο τις επιδοσεις . Αλλον τον νοιαζει η οικονομια του lpg . Πρεπει να του βγαλουμε κοτρωνα το αμαξι ?

                        Αδερφέ μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε.
                        Είδες κάποιο θαψιμο;
                        Πριν καιρό είχε αναρωτηθεί ο φίλος παραπάνω για τις επιδόσεις και απάντησα αυτά που έγραψα.
                        Δεν ρώτησε για την κατανάλωση, καθώς προφανως αυτό το ξέρει πως είναι το δυνατόν του σημείο.
                        Τώρα τι σενάρια έπλασες περί κοτρωνας (που δεν το έγραψα εγώ) πραγματικά απορώ...

                        Καλα εσυ συγκρινεις οτι να ναι για να θαψεις το Καπτουρ και να αναδειξεις το Βιταρα σου, εγω σου φταιω 😁

                        Ό,τι να'ναι...

                        Ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα

                        Τελικά έχεις σοβαρό θέμα...
                        Άντε καλό σου βράδυ.

                        Τον καθρεφτη σου τον βλεπεις ποτε? Πηρες εργολαβια να θαβεις ολα τα γαλλικα. Εθαβες και τα Στελλαντις χθες. Το προβλημα δεν το εχω εγω προφανως .Το μισος προς τα γαλλικα σε προδωσε

                        https://forum.4troxoi.gr/topic/91075/node-91075/781?page=40

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • moysatos
                          moysatos @williamg last edited by

                          @williamg said in Renault Captur II:

                          To είδαμε από κοντά και μας τσαντισε. Όλα καλά και πανέμορφο στο μάτι και LPG (το κυρίως ατού για μένα) αλλά ...δεν χωράμε γμτ. Ειδικά η γυναίκα που είναι μπασκετμπολίστρια κουτουλάει και σκύβει για να μπει-βγει. Δεν ξέρω πως το καταφέραν αυτό σε τόσο ψηλό αυτοκίνητο.

                          Τέσπα δεν έχει βγει τελείως απ την κούρσα, θα το πάμε τεστ ντραιβ και αν μας ενθουσιασει θα δούμε. Ωστόσο θέλω να δω και τα οικονομικά του θέματος. Αν μπορεί κανείς να δώσει ενδεικτικά ασφάλιστρα για μικτη για Αθήνα θα με βοηθούσε πολύ. Δεν πολυβγάζω άκρη απ τα σαιτ.

                          Σε 2 μέρες παρουσιάζεται το facelift. Νομίζω θα αξίζει τον κόπο να περιμένει κάποιος για το νέο ή έστω να χτυπήσει το τωρινό σε καλύτερη τιμή.

                          Τι ύψος έχει η γυναίκα;

                          williamg T 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                          • williamg
                            williamg @moysatos last edited by

                            @moysatos said in Renault Captur II:

                            @williamg said in Renault Captur II:

                            To είδαμε από κοντά και μας τσαντισε. Όλα καλά και πανέμορφο στο μάτι και LPG (το κυρίως ατού για μένα) αλλά ...δεν χωράμε γμτ. Ειδικά η γυναίκα που είναι μπασκετμπολίστρια κουτουλάει και σκύβει για να μπει-βγει. Δεν ξέρω πως το καταφέραν αυτό σε τόσο ψηλό αυτοκίνητο.

                            Τέσπα δεν έχει βγει τελείως απ την κούρσα, θα το πάμε τεστ ντραιβ και αν μας ενθουσιασει θα δούμε. Ωστόσο θέλω να δω και τα οικονομικά του θέματος. Αν μπορεί κανείς να δώσει ενδεικτικά ασφάλιστρα για μικτη για Αθήνα θα με βοηθούσε πολύ. Δεν πολυβγάζω άκρη απ τα σαιτ.

                            Σε 2 μέρες παρουσιάζεται το facelift. Νομίζω θα αξίζει τον κόπο να περιμένει κάποιος για το νέο ή έστω να χτυπήσει το τωρινό σε καλύτερη τιμή.

                            Τι ύψος έχει η γυναίκα;

                            Ενδιαφέρον. Για να δούμε.

                            1.85 είναι.

                            Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fentaginz @yem last edited by

                              @yem said in Renault Captur II:

                              8ltr lpg/100klm * 0.75€/ltr
                              Άκου εκεί κοτρώνα 💩

                              7λτ lpg / 100klm εννοεις 😁 😁

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                criuser @williamg last edited by criuser

                                @williamg said in Renault Captur II:

                                @moysatos said in Renault Captur II:

                                @williamg said in Renault Captur II:

                                To είδαμε από κοντά και μας τσαντισε. Όλα καλά και πανέμορφο στο μάτι και LPG (το κυρίως ατού για μένα) αλλά ...δεν χωράμε γμτ. Ειδικά η γυναίκα που είναι μπασκετμπολίστρια κουτουλάει και σκύβει για να μπει-βγει. Δεν ξέρω πως το καταφέραν αυτό σε τόσο ψηλό αυτοκίνητο.

                                Τέσπα δεν έχει βγει τελείως απ την κούρσα, θα το πάμε τεστ ντραιβ και αν μας ενθουσιασει θα δούμε. Ωστόσο θέλω να δω και τα οικονομικά του θέματος. Αν μπορεί κανείς να δώσει ενδεικτικά ασφάλιστρα για μικτη για Αθήνα θα με βοηθούσε πολύ. Δεν πολυβγάζω άκρη απ τα σαιτ.

                                Σε 2 μέρες παρουσιάζεται το facelift. Νομίζω θα αξίζει τον κόπο να περιμένει κάποιος για το νέο ή έστω να χτυπήσει το τωρινό σε καλύτερη τιμή.

                                Τι ύψος έχει η γυναίκα;

                                Ενδιαφέρον. Για να δούμε.

                                1.85 είναι.

                                Κοίτα το 3 αιρκρος, ίσως και το κάμικ.
                                Τα μόνα που θα έχει άνεση.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • yem
                                  yem last edited by

                                  To Καμικ είναι τεράστιο μέσα , πολύ αδικημένο .

                                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • williamg
                                    williamg @criuser last edited by williamg

                                    @criuser said in Renault Captur II:

                                    @williamg said in Renault Captur II:

                                    @moysatos said in Renault Captur II:

                                    @williamg said in Renault Captur II:

                                    To είδαμε από κοντά και μας τσαντισε. Όλα καλά και πανέμορφο στο μάτι και LPG (το κυρίως ατού για μένα) αλλά ...δεν χωράμε γμτ. Ειδικά η γυναίκα που είναι μπασκετμπολίστρια κουτουλάει και σκύβει για να μπει-βγει. Δεν ξέρω πως το καταφέραν αυτό σε τόσο ψηλό αυτοκίνητο.

                                    Τέσπα δεν έχει βγει τελείως απ την κούρσα, θα το πάμε τεστ ντραιβ και αν μας ενθουσιασει θα δούμε. Ωστόσο θέλω να δω και τα οικονομικά του θέματος. Αν μπορεί κανείς να δώσει ενδεικτικά ασφάλιστρα για μικτη για Αθήνα θα με βοηθούσε πολύ. Δεν πολυβγάζω άκρη απ τα σαιτ.

                                    Σε 2 μέρες παρουσιάζεται το facelift. Νομίζω θα αξίζει τον κόπο να περιμένει κάποιος για το νέο ή έστω να χτυπήσει το τωρινό σε καλύτερη τιμή.

                                    Τι ύψος έχει η γυναίκα;

                                    Ενδιαφέρον. Για να δούμε.

                                    1.85 είναι.

                                    Κοίτα το 3 αιρκρος, ίσως και το κάμικ.
                                    Τα μόνα που θα έχει άνεση.

                                    Τα φοβάμαι για βλάβες. Δεν έχω καθόλου καλή εμπειρία απο vag γενικα και το 3 το βλέπω χαμηλά σε έρευνες αξιοπιστίας (πχ https://car-recalls.eu/tuv-report-2023/). Το καπτουρ βγαινει σε καλές θέσεις (παρόλο που το αδερφο κλιο δεν τα παει και τοσο καλα...τρεχα γυρευε ξέρω αλλά δεν είμαστε για πολλα ρισκα).

                                    Επίσης είναι και τα δυο στο προηγούμενο τεχνολογικό κύμα (downsized turbo μη υβριδικά). Αυτό δεν μου λέει και πολλά (προσωπικα προτιμω την πιο απλή τεχνολογια) αλλα θα δυσκολεψουν οταν ειναι να μεταπωληθουν αν προκυψει αναγκη.

                                    σορυ για το οφτοπικ

                                    Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Η διαφορά τιμής του αιρκρος αυτή την στιγμή επειδή το μοντέλο είναι στο τέλος του, καλύπτει κάθε θέμα.

                                      Το αμάξι στην βασική με τα 110, δεν πουλήθηκε ποτέ κάτω από 16800 και τώρα στα 18800 είναι τζάμπα.

                                      Για παράδειγμα το πούμα το 1.0 από τα 21000 πήγε στα 26500.

                                      Ανάλογα και τα υπόλοιπα.

                                      Προφανώς είναι θέμα επιλογής και απόφασης.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      antonakis I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • antonakis
                                        antonakis @criuser last edited by

                                        @criuser said in Renault Captur II:

                                        Το αμάξι στην βασική με τα 110, δεν πουλήθηκε ποτέ κάτω από 16800 και τώρα στα 18800 είναι τζάμπα.

                                        Φθηνότερο και από Vitara με μανιβέλες πίσω. Ευκαιρία για τους χώρους του σε αυτή την τιμή.

                                        Moments before detonation...

                                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gatoz
                                          gatoz @antonakis last edited by

                                          @antonakis said in Renault Captur II:

                                          @criuser said in Renault Captur II:

                                          Το αμάξι στην βασική με τα 110, δεν πουλήθηκε ποτέ κάτω από 16800 και τώρα στα 18800 είναι τζάμπα.

                                          Φθηνότερο και από Vitara με μανιβέλες πίσω. Ευκαιρία για τους χώρους του σε αυτή την τιμή.

                                          χαχαχαχαχα
                                          μισεις τον κοσμο και την ατιμη την κοινωνια? τι σου εχει κανει? ε?

                                          #milf-a-man

                                          antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • antonakis
                                            antonakis @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in Renault Captur II:

                                            μισεις τον κοσμο και την ατιμη την κοινωνια? τι σου εχει κανει? ε?

                                            Μόνο τη μάνα μου που μέστειλε στους ψυχολόγους.

                                            Moments before detonation...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 119 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr