-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
Αρα καταρρίπτεται η βλακεια που ελεγαν καποιοι πωλητες να μην βαζετε 100αρα. Αφου η ιδια η Μαζντα λεει απο 95 και πανω
Παίζει να διάβασαν μόνο την επικεφαλίδα...
-
@kostis20 said in Mazda CX-30:
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
Αρα καταρρίπτεται η βλακεια που ελεγαν καποιοι πωλητες να μην βαζετε 100αρα. Αφου η ιδια η Μαζντα λεει απο 95 και πανω
Παίζει να διάβασαν μόνο την επικεφαλίδα...
Αν είχαν όρεξη για διάβασμα θα γίνονταν πωλητές αυτοκινήτων ?
-
Έχω την εντύπωση ότι η δοκιμή αναφέρεται στον skyactiv x με τα 180 και όχι στον eskyactiv x με τα 186 , καθώς αναφέρει συμπίεση 16,3 :1 .Κατά τα άλλα μου φαίνονται κάπως υπερβολικά τα νούμερα που κερδίζει από την χρήση της 98 αράς .
-
είχα αναφέρει παλαιότερα, οτι επικοινώνησα με τα κεντρικά ευρώπης μέσω μεηλ και η απάντησή τους ήταν οτι μπορώ να χρησιμοποιώ οποιαδήποτε βενζίνη πάνω απο 95.
Δεν θεωρούν οτι προσφέρει τίποτα η 100αρα, αλλά οπωσδήποτε δεν επιβαρύνει.Κατά τα άλλα μετά απο 40.000 χλμ έχουν αρχήσει κάποιοι μικρο τριγμοί, νομίζω απο συντονισμό. Ο ένας ακούγεται απο πλευρά συνοδηγού (νομίζω απο παράθυρο) και ο άλλος απο πλαφονιέρα (νομίζω θήκη γυαλιών ή στον μαύρο πλαίσιο του καθρέπτη). Δεν μπορώ να εντοπίσω ακριβώς σημείο και εκνευρίζομαι.
-
Επίσης για το Mazda 3 Sedan Skyactiv-X 186 (χειροκίνητο) πόσα έρχονται τα τέλη κυκλοφορίας?
Ο πωλητής μου είχε πει ότι έχει μηδενικά τέλη λόγω ρύπων και μόνο φόρο πολυτελείας.
Αλλά σε κάτι online calculators που βλέπω με τους ρύπους του έχει κάποια τέλη κοντά στο 100ρικο.
Τι ισχύει?Ευχαριστώ.
-
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Επίσης για το Mazda 3 Sedan Skyactiv-X 186 (χειροκίνητο) πόσα έρχονται τα τέλη κυκλοφορίας?
Ο πωλητής μου είχε πει ότι έχει μηδενικά τέλη λόγω ρύπων και μόνο φόρο πολυτελείας.
Αλλά σε κάτι online calculators που βλέπω με τους ρύπους του έχει κάποια τέλη κοντά στο 100ρικο.
Τι ισχύει?Ευχαριστώ.
Αν εχει πανω απο 122γρ CO2 πληρωνει
-
Ούτως η άλλως του χρόνου αλλάζουν τα τέλη στα υβριδικά Πολύ πιθανό.
-
Μέχρι 117 co2 πάνε όλα τα χειροκίνητα (sedan) με τον Χ κινητήρα.
Με τα τώρα δεδομένα δεν έχει τέλη. -
Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι το κλίμα κλειδώνει για πολύ ώρα στην ανακύκλωση του αέρα.
Δεν μπορώ να το βάλω ούτε χειροκίνητα στον εξωτερικό.
Μετά από αρκετή ώρα με αφήνει.
Μπορεί να είναι τυχαίο αλλά το παρατήρησα μετά το 2ο σέρβις (260ε για όποιον έχει απορία). Δεν ξέρω αν πέρασε κάποια αναβάθμιση που να το επηρέασαν. -
Όταν ο κλιματισμός είναι σε διαδικασία ψύξης, ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση. Πάντως το αντίστοιχο κουμπί απενεργοποιεί κατά βούληση την ανακύκλωση.
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Όταν ο κλιματισμός είναι σε διαδικασία ψύξης, ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωση. Πάντως το αντίστοιχο κουμπί απενεργοποιεί κατά βούληση την ανακύκλωση.
Αυτό ανέφερα. Ότι το αντίστοιχο κουμπί δεν απενεργοποιούσε την ανακύκλωση. Μετά από κανένα μισάωρο λειτουργίας την απενεργοποιεί.
Επαναλαμβάνω ότι το θέμα το παρατήρησα μετά το σέρβις. Πριν δεν είχε αυτο το θέμα -
Αν επιλεξεις αλλη θερμοκρασια , λειτουργει το κουμπι της ανακυκλωσης ?
-
@alexandros-k said in Mazda CX-30:
Αν επιλεξεις αλλη θερμοκρασια , λειτουργει το κουμπι της ανακυκλωσης ?
το τσέκαρα. Το είχα αρχικά 21 και το ανέβασα στο 23. Κλειδωμένο στην ανακύκλωση.
Έκοψα το κλίμα και ξεκλείδωσε. Ξαναβαλα κλίμα και πήγε ανακύκλωση αυτόματα.
Μετά από ένα μισάωρο μπόρεσα και λειτούργησα το κουμπί. -
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι το κλίμα κλειδώνει για πολύ ώρα στην ανακύκλωση του αέρα.
Δεν μπορώ να το βάλω ούτε χειροκίνητα στον εξωτερικό.
Μετά από αρκετή ώρα με αφήνει.
Μπορεί να είναι τυχαίο αλλά το παρατήρησα μετά το 2ο σέρβις (260ε για όποιον έχει απορία). Δεν ξέρω αν πέρασε κάποια αναβάθμιση που να το επηρέασαν.Δηλαδή μπαίνεις στο αυτοκίνητο και πατάς το auto και ξεκινάει το κλίμα στην θερμοκρασία που έχεις με ανακύκλωση και όχι με αέρα απ' έξω?
Και συγχρόνως δεν σε αφήνει να πατήσεις το κουμπί του αλλάζει ανακύκλωση η είσοδο άερα απ' έξω?
Τι σχέση μπορεί να έχει το 2ο σέρβις? Πέρα ότι αλλάξανε φίλτρο καμπίνας αν θυμάμαι καλά, σου περάσανε καμιά αναβάθμιση πουθενά? Το ρώτησες όταν έκανες το σέρβις αν υπάρχει κάτι ? -
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι το κλίμα κλειδώνει για πολύ ώρα στην ανακύκλωση του αέρα.
Δεν μπορώ να το βάλω ούτε χειροκίνητα στον εξωτερικό.
Μετά από αρκετή ώρα με αφήνει.
Μπορεί να είναι τυχαίο αλλά το παρατήρησα μετά το 2ο σέρβις (260ε για όποιον έχει απορία). Δεν ξέρω αν πέρασε κάποια αναβάθμιση που να το επηρέασαν.Παρεμπιπτόντως παιδιά πόσο πάνε γενικά τα σέρβις σε επίσημη αντιπροσωπεία και τι αλλάζουν πάνω κάτω σε κάθε σέρβις?
Επειδή θα το έχω καινούργιο και γω θέλω να το πηγαίνω σε επίσημη αντιπροσωπεία (Αθήνα) για την εγγύηση 6 ετών.
Παρ' όλα αυτά θα' θελα να χω 1 εικόνα για τιμές γιατί το περιμένω πως θα ναι αρκετά τσουχτερά (π.χ το παλιό μου mazda που το πηγαίνω σε ανεξάρτητο συνεργείο είναι αρκετά φθηνά).
Επίσης για Αθήνα ποιο σέρβις προτείνετε?
Ευχαριστώ. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι το κλίμα κλειδώνει για πολύ ώρα στην ανακύκλωση του αέρα.
Δεν μπορώ να το βάλω ούτε χειροκίνητα στον εξωτερικό.
Μετά από αρκετή ώρα με αφήνει.
Μπορεί να είναι τυχαίο αλλά το παρατήρησα μετά το 2ο σέρβις (260ε για όποιον έχει απορία). Δεν ξέρω αν πέρασε κάποια αναβάθμιση που να το επηρέασαν.Δηλαδή μπαίνεις στο αυτοκίνητο και πατάς το auto και ξεκινάει το κλίμα στην θερμοκρασία που έχεις με ανακύκλωση και όχι με αέρα απ' έξω?
Και συγχρόνως δεν σε αφήνει να πατήσεις το κουμπί του αλλάζει ανακύκλωση η είσοδο άερα απ' έξω?
Τι σχέση μπορεί να έχει το 2ο σέρβις? Πέρα ότι αλλάξανε φίλτρο καμπίνας αν θυμάμαι καλά, σου περάσανε καμιά αναβάθμιση πουθενά? Το ρώτησες όταν έκανες το σέρβις αν υπάρχει κάτι ?Σωστά!
Στο σέρβις μου κάνανε κάποια αναβάθμιση, περιμένω Τρίτη να τους μιλήσω. -
@spiros75 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@spiros75 said in Mazda CX-30:
Τις τελευταίες μέρες παρατήρησα ότι το κλίμα κλειδώνει για πολύ ώρα στην ανακύκλωση του αέρα.
Δεν μπορώ να το βάλω ούτε χειροκίνητα στον εξωτερικό.
Μετά από αρκετή ώρα με αφήνει.
Μπορεί να είναι τυχαίο αλλά το παρατήρησα μετά το 2ο σέρβις (260ε για όποιον έχει απορία). Δεν ξέρω αν πέρασε κάποια αναβάθμιση που να το επηρέασαν.Δηλαδή μπαίνεις στο αυτοκίνητο και πατάς το auto και ξεκινάει το κλίμα στην θερμοκρασία που έχεις με ανακύκλωση και όχι με αέρα απ' έξω?
Και συγχρόνως δεν σε αφήνει να πατήσεις το κουμπί του αλλάζει ανακύκλωση η είσοδο άερα απ' έξω?
Τι σχέση μπορεί να έχει το 2ο σέρβις? Πέρα ότι αλλάξανε φίλτρο καμπίνας αν θυμάμαι καλά, σου περάσανε καμιά αναβάθμιση πουθενά? Το ρώτησες όταν έκανες το σέρβις αν υπάρχει κάτι ?Σωστά!
Στο σέρβις μου κάνανε κάποια αναβάθμιση, περιμένω Τρίτη να τους μιλήσω.Αφορούσε και τον κλιματισμό; Περίεργο... Θα αναμένουμε την διάγνωση.
-
Να περάσανε κάποια αναβάθμιση που ελέγχει το χρόνο με ανακύκλωση κλπ κλπ μου φαίνεται πολύ κουλό έως απίθανο. Δεν νομίζω πως δεν θα άφηνε τον χρήστη να παρέμβει και να το αλλάξει όποτε θέλει και γουστάρει.
Την Παρασκευή έχω κλείσει αλλαγή λαδιών και θα ρωτήσω αν παίζει κάποια αναβάθμιση και τι περιλαμβάνει (αν παίζει). -
Πάντως το αμαξι δεν είναι οικονομικό σε καταναλώσεις!!
Καίει περισσότερο από Τούρμπο!!
Ναι, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά , αλλά…. -
@olga-maneta said in Mazda CX-30:
Πάντως το αμαξι δεν είναι οικονομικό σε καταναλώσεις!!
Καίει περισσότερο από Τούρμπο!!
Ναι, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά , αλλά….δεν νομιζω....
να ξερεις οι καταναλωσεις που δηλωνει το 99% ολονωνε ειναι με ρυθμους μοιρολογιου
εαν καποιος πηγαινει συνεχεια τσιμπημενος, ειδικα με τουρμπακια, ειναι μεγαλες οι καταναλωσεις. το ιδιο με οσα δηλωνουν χάιμπριντ.
Mazda CX-30