-
Ήρθαν και τα πρώτα με 115kwh μπαταρία!!!
-
Θα μπορούσε να ήταν ομορφότερο αν απουσιάζανε 2-3 καγκουριές, κατά τα άλλα ομορφότερο από τα περισσότερα της κατηγορίας.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ήρθαν και τα πρώτα με 115kwh μπαταρία!!!
αυτο ειναι που ειχε θαψει ο mkbhd (και οχι μονο αυτος).
-
τι να πρωτοσχολιάσεις....την άθλια fake μάσκα, το όρθιο αγγούρι-τάμπλετ?
-
@elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τι να πρωτοσχολιάσεις....την άθλια fake μάσκα, το όρθιο αγγούρι-τάμπλετ?
αυτα ειναι το λιγοτερο
-
οταν είδα review πάντως για το συγκεκριμένο και όχι από έναν είχε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ BUGS
Εμφανισιακά ομορφο το βρίσκω για μεγαλο SUV αλλα οι ανθρωποι ψάχνουν για πελάτες που θα κάνουν Beta testing δεν είναι ένα ολοκληρωμένο προιον. Ειναι ενα συνοθύλευμα απο πρωτοποριακες ιδέες, άλλες καλές άλλες κακές που όμως δεν λειτουργουν απροβλημάτιστα.
Ουτε στον εχθρό μου αμάξι για beta testing
-
Όταν το δούλεμα πάει σύννεφο, ή πως η ηλεκτροκίνηση κάποιων οχημάτων, μπορεί να παρουσιαστεί ως άλλοθι από τους καταστροφεις του περιβάλλοντος...
-
Πέφτω από τα σύννεφα...
https://www.newsauto.gr/news/varese-kanoni-i-next-e-go-mobile-se-pou-tha-erchotan-stin-ellada/Δεν πρόλαβε να τσιμπήσει κι άλλες επιδοτήσεις ε?
-
Εμ τους λέγαμε ελάτε στην Ελλάδα να γεμίσουν τα νησιά με μικρά ηλεκτρικά.
Φάτε την... άντε κλείστε τώρα.
Επόμενος επενδυτής που δεν θα τολμήσει να επενδύσει εδώ.....
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πέφτω από τα σύννεφα...
https://www.newsauto.gr/news/varese-kanoni-i-next-e-go-mobile-se-pou-tha-erchotan-stin-ellada/Δεν πρόλαβε να τσιμπήσει κι άλλες επιδοτήσεις ε?
μονο αν σε λενε vag ή lufthansa τσιμπας δις σε επιδοτησεις απο το γερμανικο κρατος
-
Από το ελληνικό ήθελε να φάει αυτός.
-
Ποσο θα πηγαίνει το τμ στο ελληνικό;;;;
Έχουμε καμία ιδέα;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ποσο θα πηγαίνει το τμ στο ελληνικό;;;;
Έχουμε καμία ιδέα;
Σύμφωνα με όσα είχε αναφέρει τον περασμένο Νοέμβριο ο Οδυσσέας Αθανασίου, διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, το μέσο κόστος ανά τετραγωνικό μέτρο όσον αφορά την κατασκευή ανέρχεται σε 4.500 ευρώ, ενώ οι τιμές πώλησης στο πρώτο πιλοτικό λανσάρισμα ξεκινούσαν από τα 6.500 ανά τ.μ.
Συγκεκριμένα, ο μέσος όρος πώλησης για τα οικιστικά ακίνητα στο Ελληνικό, σύμφωνα με την τελευταία παρουσίαση της Lamda Develοpment, διαμορφώθηκε στα 7.500 ευρώ ανά τ.μ. το 2023.
Επιπλέον η εταιρεία παραθέτει και την πρόσφατη μελέτη της Savills, σύμφωνα με την οποία η μέση τιμή ανά τ.μ. για prime κατοικίες στην Αθήνα έφθασαν τον Δεκέμβριο του 2023 στις 11.200 ευρώ ανά τ.μ., με την ελληνική πρωτεύουσα να είναι η 5η φθηνότερη μεταξύ των 23 πόλεων που εξετάζονται από τη διεθνή εταιρεία συμβούλων ακινήτων. Για παράδειγμα στη Λισαβόνα οι τιμές των prime κατοικιών ανέρχονται σε 13.100 ευρώ ανά τ.μ.
Όπως επισημαίνει λοιπόν η εισηγμένη, η αύξηση της μέσης τιμής πώλησης των νέων οικιστικών αναπτύξεών της κατά 1.000 ευρώ ανά τ.μ. θα αποφέρει πέριξ του 1 δισ. ευρώ επιπλέον έσοδα έως το 2026.Πόσα έχεις?
-
Πω πω! Μου αρεσει που λέει πως ειναι και φθηνά.....
Μιλαμε όταν διαβάζω κάτι τέτοια καταλαβαίνω πως είμαι όχι απλά φτωχός αλλά υπέρφτωχός.
Θα τα αγοράσουν Έλληνες;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πω πω! Μου αρεσει που λέει πως ειναι και φθηνά.....
Μιλαμε όταν διαβάζω κάτι τέτοια καταλαβαίνω πως είμαι όχι απλά φτωχός αλλά υπέρφτωχός.
Θα τα αγοράσουν Έλληνες;
Όσο πιο φτωχός γίνεται ο κάθε Λαπ, τόσο πιο πλούσιος γίνεται αυτός πουωθα αγοράσει εκεί.
-
Διαβάζω λίγο για φορτιστες κλπ!
Ζαλισμα και κόστη!
Ωραια τα ηλεκτρικά αλλά τα παρελκομενα χάος! -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διαβάζω λίγο για φορτιστες κλπ!
Ζαλισμα και κόστη!
Ωραια τα ηλεκτρικά αλλά τα παρελκομενα χάος!μην ασχολεισαι με τους επιδοτουμενος. Ενα 500αρικακι ειναι το wallbox της tesla (δεν επιδοτειται). Απο εκει και περα ειναι το κοστος που θα σου βγαλει ο ηλεκτρολογος για να σου φερει την γραμμη. Στο σαιτ, εχει certified installers η τεσλα, αλλα απο οτι εχω καταλαβει ειναι ακριβουτσικοι.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διαβάζω λίγο για φορτιστες κλπ!
Ζαλισμα και κόστη!
Ωραια τα ηλεκτρικά αλλά τα παρελκομενα χάος!μην ασχολεισαι με τους επιδοτουμενος. Ενα 500αρικακι ειναι το wallbox της tesla (δεν επιδοτειται). Απο εκει και περα ειναι το κοστος που θα σου βγαλει ο ηλεκτρολογος για να σου φερει την γραμμη. Στο σαιτ, εχει certified installers η τεσλα, αλλα απο οτι εχω καταλαβει ειναι ακριβουτσικοι.
Δεν το εψαξα αυτό με τους επιδοτούμενους καθόλου!
Αλλά οι εργασίες, καλώδια στο υπόγειο παρκινγκ κλπ... χαμός!
Και η πλάκα είναι οτι οι δημόσιοι φορτιστες εκτός τεσλα ειναι φαρμακείο! -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διαβάζω λίγο για φορτιστες κλπ!
Ζαλισμα και κόστη!
Ωραια τα ηλεκτρικά αλλά τα παρελκομενα χάος!μην ασχολεισαι με τους επιδοτουμενος. Ενα 500αρικακι ειναι το wallbox της tesla (δεν επιδοτειται). Απο εκει και περα ειναι το κοστος που θα σου βγαλει ο ηλεκτρολογος για να σου φερει την γραμμη. Στο σαιτ, εχει certified installers η τεσλα, αλλα απο οτι εχω καταλαβει ειναι ακριβουτσικοι.
Δεν το εψαξα αυτό με τους επιδοτούμενους καθόλου!
Αλλά οι εργασίες, καλώδια στο υπόγειο παρκινγκ κλπ... χαμός!
Και η πλάκα είναι οτι οι δημόσιοι φορτιστες εκτός τεσλα ειναι φαρμακείο!οι τεσλα παραμενουν πιο φτηνοι, αλλα εχει πεσει η χρεωση και στους αλλους. Παντως σιγουρα δεν αξιζει να φορτιζεις συστηματικα εξω. Δεν ειναι μονο το κοστος kwh αλλα και η απαραμιλλη ευκολια του γυρναω σπιτακι μου, κουμπωνω και το πρωι ειμαι γεματος.
Λενε συνεχεια για τον χρονο που χανεις φορτιζοντας σε ταξιδια. Εχει κατσει να αθροισει κανενας τον χρονο που χανουν με τα θερμικα στην καθημερινοτητα τους, πηγαινοντας σε βενζιναδικα; Προσωπικα ειναι κατι που παντα βαριομουν και τωρα χαιρομαι πολυ που δεν το αντιμετωπιζω πλεον -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διαβάζω λίγο για φορτιστες κλπ!
Ζαλισμα και κόστη!
Ωραια τα ηλεκτρικά αλλά τα παρελκομενα χάος!μην ασχολεισαι με τους επιδοτουμενος. Ενα 500αρικακι ειναι το wallbox της tesla (δεν επιδοτειται). Απο εκει και περα ειναι το κοστος που θα σου βγαλει ο ηλεκτρολογος για να σου φερει την γραμμη. Στο σαιτ, εχει certified installers η τεσλα, αλλα απο οτι εχω καταλαβει ειναι ακριβουτσικοι.
Δεν το εψαξα αυτό με τους επιδοτούμενους καθόλου!
Αλλά οι εργασίες, καλώδια στο υπόγειο παρκινγκ κλπ... χαμός!
Και η πλάκα είναι οτι οι δημόσιοι φορτιστες εκτός τεσλα ειναι φαρμακείο!οι τεσλα παραμενουν πιο φτηνοι, αλλα εχει πεσει η χρεωση και στους αλλους. Παντως σιγουρα δεν αξιζει να φορτιζεις συστηματικα εξω. Δεν ειναι μονο το κοστος kwh αλλα και η απαραμιλλη ευκολια του γυρναω σπιτακι μου, κουμπωνω και το πρωι ειμαι γεματος.
Λενε συνεχεια για τον χρονο που χανεις φορτιζοντας σε ταξιδια. Εχει κατσει να αθροισει κανενας τον χρονο που χανουν με τα θερμικα στην καθημερινοτητα τους, πηγαινοντας σε βενζιναδικα; Προσωπικα ειναι κατι που παντα βαριομουν και τωρα χαιρομαι πολυ που δεν το αντιμετωπιζω πλεονΠοσοι πανε καθημερινα σε βενζιναδικο? Τι βαζουν 5 ευρα σαν τα παπια?
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης