Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 483
    • 484
    • 485
    • 486
    • 487
    • 488
    • 489
    • 485 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219712
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      driver-m @dimitris199 last edited by

      @dimitris199 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Καλησπέρα σας...έχω ένα θέμα με το αμάξι μου και θέλω μια γνώμη η μία κατεύθυνση από το που να ξεκινήσω το ψάξιμο...βάζω μπροστά το αμάξι να ζεστάνει στο ρελαντί και είναι όλα μια χαρά...με που βάλω 1η ταχύτητα να ξεκινήσω μένω από γκαζι..νεκροσε το γκαζι μου αναβοντας λυχνια epc και λυχνια engine...το σβήνω το βάζω μπροστά ξανά στο ρελαντί όλα καλά ξανά βάζω πρώτη να φύγω ξανά μένω από γκαζι...με την τρίτη που θα το σβήσω και πάω να ξεκινήσω όλα καλά δούλεψε μια χαρά το αμάξι.. άλλες φορές εκεί που είμαι σε σταθερή πορια μένω από γκάζι χωρίς να σβήσει το αμάξι...το σβήνω το βάζω μπροστά όλα καλα...μπορείτε να μ πείτε καμία γνώμη τι μπορεί να φταίει???...έχω ένα γκολφ 4 1800 τούρμπο ηλεκτρογκαζο...έχω μια υποψία ότι μπορεί να φταίει το πεντάλ γκαζιού που είναι ηλεκτρικό και να δίνει λάθος σήματα ή και καθόλου κάποιες φορές...έχει τύχει σε κανέναν από εσάς κάτι παρόμοιο;

      Kι εγω πεταλουδα γκαζιου υποπτευομαι.
      Ξεκινα μ'εναν καθαρισμο και βλεπεις.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Οταν σου αναβει βλαβη, βαλτο σε διαγνωστικο να δεις τι σφαλματα βγαζει

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris199 @driver-m last edited by

          @driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

          @dimitris199 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

          Καλησπέρα σας...έχω ένα θέμα με το αμάξι μου και θέλω μια γνώμη η μία κατεύθυνση από το που να ξεκινήσω το ψάξιμο...βάζω μπροστά το αμάξι να ζεστάνει στο ρελαντί και είναι όλα μια χαρά...με που βάλω 1η ταχύτητα να ξεκινήσω μένω από γκαζι..νεκροσε το γκαζι μου αναβοντας λυχνια epc και λυχνια engine...το σβήνω το βάζω μπροστά ξανά στο ρελαντί όλα καλά ξανά βάζω πρώτη να φύγω ξανά μένω από γκαζι...με την τρίτη που θα το σβήσω και πάω να ξεκινήσω όλα καλά δούλεψε μια χαρά το αμάξι.. άλλες φορές εκεί που είμαι σε σταθερή πορια μένω από γκάζι χωρίς να σβήσει το αμάξι...το σβήνω το βάζω μπροστά όλα καλα...μπορείτε να μ πείτε καμία γνώμη τι μπορεί να φταίει???...έχω ένα γκολφ 4 1800 τούρμπο ηλεκτρογκαζο...έχω μια υποψία ότι μπορεί να φταίει το πεντάλ γκαζιού που είναι ηλεκτρικό και να δίνει λάθος σήματα ή και καθόλου κάποιες φορές...έχει τύχει σε κανέναν από εσάς κάτι παρόμοιο;

          Kι εγω πεταλουδα γκαζιου υποπτευομαι.
          Ξεκινα μ'εναν καθαρισμο και βλεπεις.

          Πεταλουδα γκαζιου είναι καινούργια...για το πεντάλ γκαζιού μιλάω εγώ...ακόμα και την πλεξουδα έχω κοιτάξει σε ηλεκτρολόγο και όλα οκ..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimitris199 @alexandros-k last edited by

            @alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

            Οταν σου αναβει βλαβη, βαλτο σε διαγνωστικο να δεις τι σφαλματα βγαζει
            Αυτό το πρόβλημα που αναφέρω μέσα σε ένα χρόνο μου έχει συμβεί 3-4 φορές...οι βλάβες που βγάζει είναι στην πεταλούδα η οποία ειναι καινούργια και στην καλωδίωση την οποία έχω ελέγξει την πλεξουδα σε ηλεκτρολόγο και είναι μια χαρά αλλά δεν θυμάμαι κωδικούς βλαβών...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thodoris91 last edited by

              Στην πεταλούδα όταν την περάσατε έγινε εκμάθηση?

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitris199 @thodoris91 last edited by

                @thodoris91 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                Στην πεταλούδα όταν την περάσατε έγινε εκμάθηση?

                Ναι φιλε μ έχει γινει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  megane98hp last edited by

                  Σε L200 18 ετών, με τα 136 άλογα, έχω παρατηρήσει ένα θέμα με το χειρόφρενο όταν και μόνο όταν το φορτηγό είναι σε στάση αρκετό καιρό. Βάζω μπροστά κατεβάζω το χειρόφρενο αλλά δεν κουνάει ρούπι.

                  I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a @megane98hp last edited by

                    @megane98hp said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                    Σε L200 18 ετών, με τα 136 άλογα, έχω παρατηρήσει ένα θέμα με το χειρόφρενο όταν και μόνο όταν το φορτηγό είναι σε στάση αρκετό καιρό. Βάζω μπροστά κατεβάζω το χειρόφρενο αλλά δεν κουνάει ρούπι.

                    Αν ειναι καθαρισμενες οι σιαγωνες, και δεν κολλαει η ντιζα χειροφρενου ειναι περιπτωση που απο το πληκτρολογιο δε λυνεται.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gv2000 last edited by gv2000

                      είναι τεχνικά δυνατόν τα μπεκ να μην ψεκάζουν σωστά όταν το μοτέρ είναι κρύο και έτσι το ρελαντί τα πρώτα 2-3 λεπτά να "ρετάρει" (μαζί με μικρό τρέμουλο του αυτοκινήτου - σαν να παίζεις δηλαδή λίγο με το γκάζι) 1000rpm-800rpm και ανεβοκατεβαίνει ρυθμικά!
                      ΑΛΛΑ οταν ζεσταθεί λίγο το μοτέρ τότε να μην συμβαίνει τίποτα? ρελαντί πιο σταθερό και απο χέρι καρδιοχειρούργου...
                      (για να σας προλάβω έχει καθαριστεί EGR και map sensor και το dpf βρίσκεται σε normal clogging status).
                      ουτε check ούτε τίποτα.... αναφέρομαι σε κινητήρα diesel με καλό καύσιμο με καθαριστικό diesel kleen (από τα καλύτερα νομίζω) και άρτια συντηρημένο στα 80k χλμ....

                      παρατηρώ 2.6 mm3/inject correction στον πρώτο κύλινδρο στο ρελαντί ενω οι υπόλοιποι γύρω στο 0. αν δώσω λίγο γκάζι πάει και ο πρώτος γύρω στο 0 μαζί με τους αλλους...

                      antonakis G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • antonakis
                        antonakis @gv2000 last edited by

                        @gv2000 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                        ΑΛΛΑ οταν ζεσταθεί λίγο το μοτέρ τότε να μην συμβαίνει τίποτα? ρελαντί πιο σταθερό και απο χέρι καρδιοχειρούργου...

                        Μου χει τύχει... η διάγνωση ήταν πρόβλημα στα πηνία τους.

                        Moments before detonation...

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gv2000 @antonakis last edited by

                          @antonakis said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                          @gv2000 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                          ΑΛΛΑ οταν ζεσταθεί λίγο το μοτέρ τότε να μην συμβαίνει τίποτα? ρελαντί πιο σταθερό και απο χέρι καρδιοχειρούργου...

                          Μου χει τύχει... η διάγνωση ήταν πρόβλημα στα πηνία τους.

                          ok και να υποθέσω αυτό διορθώνεται μόνο με λύσιμο και καθάρισμα;
                          μου κάνει φοβερή εντύπωση πως το κάνει όποτε το θυμηθεί χωρίς κανένα άλλο σύμπτωμα και κανένα check.

                          antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • antonakis
                            antonakis @gv2000 last edited by

                            @gv2000 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            ok και να υποθέσω αυτό διορθώνεται μόνο με λύσιμο και καθάρισμα;

                            Λύσιμο των μπέκ? Χλωμό. Εγώ τα άλλαξα.

                            Moments before detonation...

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gv2000 @antonakis last edited by

                              @antonakis said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                              @gv2000 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                              ok και να υποθέσω αυτό διορθώνεται μόνο με λύσιμο και καθάρισμα;

                              Λύσιμο των μπέκ? Χλωμό. Εγώ τα άλλαξα.

                              ευχαριστώ για την πληροφορία... γιατί εκεί στα μπεκ καταλήγουμε με τον μηχανικό μου αλλά μου πρότεινε αρχικά τσεκάρισμα και θα κρίνει αν χρειάζεται καθάρισμα με υπερήχους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Ν
                                ΝΙΚΗΤΑΣ @iceman_n last edited by

                                This post is deleted!
                                Ν 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Ν
                                  ΝΙΚΗΤΑΣ @ΝΙΚΗΤΑΣ last edited by

                                  καλη σας ημερα εχω ενα σεατ λεον 1800tsi του 20011 απο περισυ το καλοκαιρι οταν το αφηνω στον ηλιο και μετα απο ωρες μπαινω μεσα οταν κανω περιπου 2-3 χιολιομετρα ξαφνικα σβηνουν ολα δεν εχω φλας στοπ καθαριστηρες κορνα καλοριφερ σαν να κλεινω τον διακοπτη ομως το αυτοκινητο δουλευει κανονικα το σβηνω περιμενω δυο λεπτα και ξανα βαζω μπροστα και ολα καλα εχω αλλαξει διακοπτη μιζας και πλακετα με τα τα ρελε το χειμωνα ολα ενταξει αν ξερει καποιος φιλος κατι ας μου πει στην αντιπροσωπεια τοα εχω παει δυο φορες το εχουν κρατησει πολλες μερες αλλα δεν το εχει κανει και δεν τους εχει ξανα τυχει αυτη η βλαβη .ευχαριστω !

                                  Ν 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Ν
                                    ΝΙΚΗΤΑΣ @ΝΙΚΗΤΑΣ last edited by

                                    @νικητας said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                    καλη σας ημερα εχω ενα σεατ λεον 1800tsi του 20011 απο περισυ το καλοκαιρι οταν το αφηνω στον ηλιο και μετα απο ωρες μπαινω μεσα οταν κανω περιπου 2-3 χιολιομετρα ξαφνικα σβηνουν ολα δεν εχω φλας στοπ καθαριστηρες κορνα καλοριφερ σαν να κλεινω τον διακοπτη ομως το αυτοκινητο δουλευει κανονικα το σβηνω περιμενω δυο λεπτα και ξανα βαζω μπροστα και ολα καλα εχω αλλαξει διακοπτη μιζας και πλακετα με τα τα ρελε το χειμωνα ολα ενταξει αν ξερει καποιος φιλος κατι ας μου πει στην αντιπροσωπεια τοα εχω παει δυο φορες το εχουν κρατησει πολλες μερες αλλα δεν το εχει κανει και δεν τους εχει ξανα τυχει αυτη η βλαβη .ευχαριστω !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by

                                      Μη το αφήνεις στον ήλιο.

                                      i30 160 N line!

                                      Ν 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Ν
                                        ΝΙΚΗΤΑΣ @georgemit last edited by

                                        @georgemit said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        Μη το αφήνεις στον ήλιο.

                                        ενταξει τωρα βρισκεις παντα παρκιν σε σκια στην δουλεια μου δεν εχει παντως ..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Ν
                                          ΝΙΚΗΤΑΣ last edited by

                                          εξ αλλου βοηθεια θελω να βρω στο προβλημα μου !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            giorgosgg last edited by giorgosgg

                                            Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σάς!
                                            Η ιστορία έχει ως εξής.. είχα ριγμα στην κεφαλή στον δεύτερο κύλινδρο Βάλαμε άλλη κεφαλή με καινούριες βίδες- φλάντζα - πλανισμα -τσιμουχακια- τρίψιμο βαλβίδες και είχε Ριγμα και η δεύτερη κεφαλή στον τέταρτο κύλινδρο το λύσαμε πάλι βάλαμε άλλη κεφαλή με καινούργια φλάντζα και τις ίδιες βίδες στον πρώτο μήνα όλα καλά μετά ξεκίνησα να συμπληρώνω αντιψυκτικό μέχρι που μετά από 3 χιλιάδες χιλιόμετρα μου ανακάτεψε τα λάδια.. θερμοκρασία δεν ανεβάζει δεν ρεταρει δεν πετάει νερά δεν ανοίγει βεντιλατερ.. γεφυρώσαμε το ψυγείο λαδιού μήπως περνάει από εκεί το νερό στο λάδι αλά τίποτα πάλι τα ίδια.. υπάρχει περίπτωση να περνάει το νερό μέσα στο λάδι από το τούρμπο?
                                            Επίσης να πω πώς όταν ζεσταίνεται βγάζεις λίγες φυσαλίδες από το ψυγείο νερού και δεν έχει καθόλου πίεση μπορεί να είναι φουλ ζεστό το αυτοκίνητο να ανοίγω τάπα και να μην πετάει νερά καθόλου έξω επίσης έχω παρατηρήσει ότι στο ψυγείο νερού έχει πολύ πολύ λίγο λάδι και γενικά το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ πεσμένο.. πάω πάλι για φλάντζα?

                                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 483
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 485 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr