-
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@polioan said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Αχ αυτά τα Iphonια με την τεχνολογία τους...
Ποιο αϊφον? Αν εννοεις τη μετρηση αυτη γινεται με εξειδικευμενη συσκευη που απλα κανει display το αποτελεσμα σε εφαρμογη στο κινητο.
Α οκ, δεν το ήξερα! Λέω και εγώ έφτασαν σε τέτοιο επίπεδο να μετράει μέσω μιας καμερουλας
-
Αποχαιρετισμός στα όπλα!
Πριν λίγο έγινε η κατάθεση εξόφλησης για το Cupra, το οποίο πλέον θα κοσμεί τους δρόμους του Ν. Μεσσηνίας! Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης του να το φροντίσει στο 20% απ' όσο το φρόντιζα εγώ και να το χαρεί το ίδιο.
5 χρόνια και 72.000χλμ (που χωρίς κόβιντ θα ήταν πολύ περισσότερα). Τα πιο απολαυστικά 72.000χλμ που έχω κάνει, με το πιο all around και αξιόπιστο αμάξι που είχα ποτέ. Δε ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από αναλώσιμα και απέδιδε πάντα στο 100%. Τα δε κόστη του αστεία για ένα αμάξι που με 34.500€ αγορά και κάνα 5χιλιαρο βελτιώσεων, είχε φτάσει να είναι πιο γρήγορο από A45s, πιο πρακτικό από πολλά C-Suv και το ίδιο άνετο με ένα 1500αρι Golf.
Σε πήγαινε Σέρρες ατσαλάκωτο σε 4.5 ώρες με ένα ντεπόζιτο, με κουλό οδηγό και δρομίσια λάστιχα έγραφε 1.37" (με πραγματικές δυνατότητες για πολύ πιο κάτω) και σε γύρναγε πίσω κύριο.
Μου πέρασε πολλές φορές η σκέψη να το κρατήσω αλλά θα ήταν τρελή υπερβολή να έχουμε 4 αυτοκίνητα δύο νοματαίοι. Επίσης ήταν κακό το timing καθώς η αγορά ψάχνεται και η τιμή του μόνο πέφτει. Πρώτη φορά δυσκολεύτηκα τόσο (6 μήνες) να πουλήσω αμάξι το οποίο μάλιστα είχε τρελή επισκεψιμότητα στο car.
Til we meet again αμαξάρα μου!
-
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
ε πήγαινε Σέρρες
Τα έφαγε η ανακοίνωση της Seat και το δίλιτρο , αρκετές φορές είμαι στο τσακ να τσιμπήσω ένα πάντως!
Και εγώ ζορίστηκα να δώσω το mk4 ενώ το mk3 έφυγε σχεδόν αμέσως (οκ ήταν και το 1.8)
Να το χαρεί ο νέος ιδιοκτήτης -
@tsofras said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
ε πήγαινε Σέρρες
αρκετές φορές είμαι στο τσακ να τσιμπήσω ένα πάντως!
H διαφορά σε κόστη με το 1.8 είναι αστεία. Τόσο στα πάγια όσο και στη συντήρηση. Αντίθετα σε εξοπλισμό, επιδόσεις, στήσιμο κτλ η διαφορά είναι τεράστια. Οπότε εάν σε παίρνει μην το σκεφτείς καν. Ευτυχώς απ' ότι φαίνεται η συντρηπτική πλειοψηφία που το επέλεξε είναι σχετικά μερακλήδες και δεν είναι δύσκολο να βρεθεί σωστό αμάξι. Προσωπικά αναρωτιέμαι ποιος παίρνει Golf GTI με +10/15Κ όταν υπάρχει το Seat.
-
Προσωπικά έχω αντίθετη άποψη για τους "μερακλήδες". Όταν βλέπω πειραγμένο αυτοκίνητο δεν ασχολούμαι καν. Δυστυχώς τα περισσότερα Cupra, GTI, κ.λπ, είναι πειραγμένα και μου είναι δύσκολο να βρω ένα "σωστό" αυτοκίνητο αυτού του τύπου. Απόλυτα σεβαστή βέβαια και η αντίθετη άποψη.
-
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@tsofras said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
ε πήγαινε Σέρρες
αρκετές φορές είμαι στο τσακ να τσιμπήσω ένα πάντως!
H διαφορά σε κόστη με το 1.8 είναι αστεία. Τόσο στα πάγια όσο και στη συντήρηση. Αντίθετα σε εξοπλισμό, επιδόσεις, στήσιμο κτλ η διαφορά είναι τεράστια. Οπότε εάν σε παίρνει μην το σκεφτείς καν. Ευτυχώς απ' ότι φαίνεται η συντρηπτική πλειοψηφία που το επέλεξε είναι σχετικά μερακλήδες και δεν είναι δύσκολο να βρεθεί σωστό αμάξι. Προσωπικά αναρωτιέμαι ποιος παίρνει Golf GTI με +10/15Κ όταν υπάρχει το Seat.
Καλά αστεία δεν την λες. Όταν θέλεις 100€ παραπάνω τέλη κυκλοφορίας και για 5 χρόνια φόρο πολυτελείας 440€ είναι μια διαφορά 2.700€ στα 5 χρόνια. Συν την διαφορά των δύο μοντέλων με βασικό εξοπλισμό που το ένα είχε 19.450€ και το άλλο 30.500€ μιλάμε για 13.000€.
-
@lapin said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Προσωπικά έχω αντίθετη άποψη για τους "μερακλήδες". Όταν βλέπω πειραγμένο αυτοκίνητο δεν ασχολούμαι καν. Δυστυχώς τα περισσότερα Cupra, GTI, κ.λπ, είναι πειραγμένα και μου είναι δύσκολο να βρω ένα "σωστό" αυτοκίνητο αυτού του τύπου. Απόλυτα σεβαστή βέβαια και η αντίθετη άποψη.
H αγορά έδειξε ότι οι περισσότεροι συμφωνούν με αυτήν την προσέγγιση. Καλώς ή κακώς απ' ότι φαίνεται όλοι θέλουν ν΄ακούσουν το παραμύθι τους...από γιατρό, ναυτικό που λείπει 8 μήνες το χρόνο και ιστορίες με αρκούδες. 5 μήνες σε αγγελία δική μου με 2 σελίδες ανάλυση τι έχω κάνει και γιατί και ο μαντράς το πούλησε σε 25 μέρες με αγγελία που έγραφε "ΜΟΝΑΔΙΚΟ".
Προσωπικά τέτοια αυτοκίνητα θα τα κοίταγα μόνο από ιδιώτη και μόνο από άνθρωπο που ξέρει τι πήρε και γιατί το πήρε. Εάν το αμάξι μπήκε και 2 φορές πίστα ή έχει πρόγραμμα και ζαντολάστιχα, ποιος νοιάζεται? Αυτός είναι ο σκοπός του. Κανείς (σχεδόν) δεν παίρνει hot hatch για να πηγαίνει τα παιδιά σχολείο και σουπερ μάρκετ ή εάν το κάνει, σίγουρα δε θα ήθελα να πάρω το αμάξι του ως μεταχειρισμένο.
-
@thanos-7 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@tsofras said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
ε πήγαινε Σέρρες
αρκετές φορές είμαι στο τσακ να τσιμπήσω ένα πάντως!
H διαφορά σε κόστη με το 1.8 είναι αστεία. Τόσο στα πάγια όσο και στη συντήρηση. Αντίθετα σε εξοπλισμό, επιδόσεις, στήσιμο κτλ η διαφορά είναι τεράστια. Οπότε εάν σε παίρνει μην το σκεφτείς καν. Ευτυχώς απ' ότι φαίνεται η συντρηπτική πλειοψηφία που το επέλεξε είναι σχετικά μερακλήδες και δεν είναι δύσκολο να βρεθεί σωστό αμάξι. Προσωπικά αναρωτιέμαι ποιος παίρνει Golf GTI με +10/15Κ όταν υπάρχει το Seat.
Καλά αστεία δεν την λες. Όταν θέλεις 100€ παραπάνω τέλη κυκλοφορίας και για 5 χρόνια φόρο πολυτελείας 440€ είναι μια διαφορά 2.700€ στα 5 χρόνια. Συν την διαφορά των δύο μοντέλων με βασικό εξοπλισμό που το ένα είχε 19.450€ και το άλλο 30.500€ μιλάμε για 13.000€.
Κάποιος που έχει ήδη ένα MK3 ή MK3.5 FR 1.8 (το 1.5 δεν το λογαριάζω καν, είναι trim level), θα πάει πιθανότητα σε ένα MK3/3.5 Cupra που θα έχει πλέον μειωμένο ΦΠ στα 308€ το χρόνο. Για να κάνει τη μετάβαση υπολογίζω ότι θα χρειαστεί και 5 με 7.000€, ανάλογα το αμάξι που θα πάρει. Το δικό μου έφυγε στα 28.000€ και εντελώς αντικειμενικά ήταν απλά το καλύτερο MK3.5 Cupra που έχει εμφανιστεί στο car το τελευταίο χρόνο που παρακολουθώ την αγορά. Κάποιος λιγότερο απαιτητικός μπορεί να βρει ικανοποιητικό αυτοκίνητο και με 24-25Κ.
Το τι παραπάνω παίρνεις με αυτά τα χρήματα μένει να το αξιολογήσει ο καθένας. Κατ' εμέ είναι πολύ value οι όποιες διαφορές (100+ άλογα, μπλοκέ, μεγαλύτερα φρένα, αλκαντάρες μέσα, αισθητήρες ολούθε, το "μεγάλο" dsg DQ381 κτλ κτλ). Στο ΜΚ3.5 το Cupra ειναι Golf R/S3 χωρίς την 4κίνηση όταν το τότε Golf GTI είχε μόλις 245 άλογα και +10Κ.
-
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@thanos-7 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@tsofras said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
ε πήγαινε Σέρρες
αρκετές φορές είμαι στο τσακ να τσιμπήσω ένα πάντως!
H διαφορά σε κόστη με το 1.8 είναι αστεία. Τόσο στα πάγια όσο και στη συντήρηση. Αντίθετα σε εξοπλισμό, επιδόσεις, στήσιμο κτλ η διαφορά είναι τεράστια. Οπότε εάν σε παίρνει μην το σκεφτείς καν. Ευτυχώς απ' ότι φαίνεται η συντρηπτική πλειοψηφία που το επέλεξε είναι σχετικά μερακλήδες και δεν είναι δύσκολο να βρεθεί σωστό αμάξι. Προσωπικά αναρωτιέμαι ποιος παίρνει Golf GTI με +10/15Κ όταν υπάρχει το Seat.
Καλά αστεία δεν την λες. Όταν θέλεις 100€ παραπάνω τέλη κυκλοφορίας και για 5 χρόνια φόρο πολυτελείας 440€ είναι μια διαφορά 2.700€ στα 5 χρόνια. Συν την διαφορά των δύο μοντέλων με βασικό εξοπλισμό που το ένα είχε 19.450€ και το άλλο 30.500€ μιλάμε για 13.000€.
Κάποιος που έχει ήδη ένα MK3 ή MK3.5 FR 1.8 (το 1.5 δεν το λογαριάζω καν, είναι trim level), θα πάει πιθανότητα σε ένα MK3/3.5 Cupra που θα έχει πλέον μειωμένο ΦΠ στα 308€ το χρόνο. Για να κάνει τη μετάβαση υπολογίζω ότι θα χρειαστεί και 5 με 7.000€, ανάλογα το αμάξι που θα πάρει. Το δικό μου έφυγε στα 28.000€ και εντελώς αντικειμενικά ήταν απλά το καλύτερο MK3.5 Cupra που έχει εμφανιστεί στο car το τελευταίο χρόνο που παρακολουθώ την αγορά. Κάποιος λιγότερο απαιτητικός μπορεί να βρει ικανοποιητικό αυτοκίνητο και με 24-25Κ.
Το τι παραπάνω παίρνεις με αυτά τα χρήματα μένει να το αξιολογήσει ο καθένας. Κατ' εμέ είναι πολύ value οι όποιες διαφορές.
Ναι σε μεταχειρισμένο έχουν μικρύνει οι διαφορές. Εγώ μίλησα για την αγορά καινούργιου με τα δεδομένα που υπήρχαν το 2018.Το δικό μου με 6 χρόνια ακριβώς και 120.000 χιλιόμετρα και βελτιωμένο πάνω από 17.000 δεν πιάνει με τίποτα. Οπότε στην καλύτερη θα θέλω 7.000€ για να κάνω την αλλαγή.
-
Απαισιόδοξο σε βρίσκω. ΟΚ τα χιλιόμετρα σε αρκετούς θα φανούν πολλά, εάν όμως είναι συντηρημένο σωστά και πέρα από τα προβλεπόμενα (πχ έχεις αλλάξει ανάρτηση, σινεμπλοκ, καμιά τρόμπα νερού που στα ΕΑ888 σκάνε, μέσα αψεγάδιαστο κτλ), δε βλέπω λόγο να μην πιάσει 19-20Κ.
Οκ ίσως αυτό δε μπορείς να το χτυπήσεις με τη διαφορά που λέμε (όχι ότι αυτός θα πάρει ποτέ αυτά που ζητάει) αλλά αυτό κάλλιστα τα μπορούσες.
-
Στην θεση σου δεν θα το εδινα . Δεν θα ξαναβρεις τετοια αμαξια ευκολα
-
Δυστυχώς λόγω μάρκας και σήματος δεν είχε καμία ελπίδα να κρατήσει αξία. Είναι δεδομένο ότι δε θα ξαναβρώ τέτοιο αμάξι αλλά από την άλλη έπρεπε να χρηματοδοτήσω την επόμενη αγορα. Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να έχουμε συλλογή αυτοκινήτων. Cupra και Cayman μαζί θα ήταν για μένα το dream garage του φτωχού.
-
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Δυστυχώς λόγω μάρκας και σήματος δεν είχε καμία ελπίδα να κρατήσει αξία. Είναι δεδομένο ότι δε θα ξαναβρώ τέτοιο αμάξι αλλά από την άλλη έπρεπε να χρηματοδοτήσω την επόμενη αγορα. Μακάρι να είχαμε τη δυνατότητα να έχουμε συλλογή αυτοκινήτων. Cupra και Cayman μαζί θα ήταν για μένα το dream garage του φτωχού.
Με cCupra και Cayman, δεν πιάνεται κάποιος για φτωχός!!!
-
@stefan147 said in SEAT León Mk3 (2013-2020):
Απαισιόδοξο σε βρίσκω. ΟΚ τα χιλιόμετρα σε αρκετούς θα φανούν πολλά, εάν όμως είναι συντηρημένο σωστά και πέρα από τα προβλεπόμενα (πχ έχεις αλλάξει ανάρτηση, σινεμπλοκ, καμιά τρόμπα νερού που στα ΕΑ888 σκάνε, μέσα αψεγάδιαστο κτλ), δε βλέπω λόγο να μην πιάσει 19-20Κ.
Οκ ίσως αυτό δε μπορείς να το χτυπήσεις με τη διαφορά που λέμε (όχι ότι αυτός θα πάρει ποτέ αυτά που ζητάει) αλλά αυτό κάλλιστα τα μπορούσες.
Έχω αλλάξει αντλία νερού σινεμπλόκ s3 ανάρτηση b14 Bilstein και το έχω σε γκαράζ όλη μέρα. Τα χιλιόμετρα τα έκανα Αθήνα Θεσσαλονίκη τα πιο πολλά πλέον τα έχω κόψει αλλά λόγω σήματος όπως είπες και εσύ σωστά δεν πιάνει πάνω από 18 πιστεύω. Το δεύτερο που έβαλες κιόλας είναι γνωστού μαζί τα είχαμε πάρει τότε από Αργυρούπολη.
-
Με συγχωρείτε, χωρίς διάθεση να θίξω κανένα, θεωρώ ότι κάποιες αγγελίες που ορισμένοι ζητάνε 30-35 χιλιάρικα για μεταχειρισμένα Leon Cupra, προηγούμενο μοντέλο, πηραγμένα όσο δεν πάει, κ.λπ., είναι πολύ περιορισμένης απήχησης.
Η αγορά έχει αλλάξει και κανείς, ή σχεδόν κανείς, δεν αποφασίζει να δώσει τόσα χρήματα για μεταχειρισμένα, παλιά και ξεχειλωμένα αυτοκίνητα, μιας οσονούπω ξεπερασμένης τεχνολογίας.
Και τα λέω αυτά ως κάποιος που του αρέσουν τα Seat, γιατί για πολλούς η εταιρεία αυτή είναι ανύπαρκτη. -
Γενικώς σε μια χώρα που η αυτοκινητιστική κουλτούρα είναι ανύπαρκτη και τα δύο βασικά κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου είναι πόσο καίει και αν χωράει καρότσι στο πορτμπαγκάζ, προφανώς και το κοινό τέτοιων αυτοκινήτων είναι τουλάχιστον περιορισμένο.
Δε νομίζω ότι φταίει το σήμα τόσο γιατί η αντίστοιχη αγορά πχ σε Porsche που παρακολουθώ είναι εξίσου ακίνητη. Τα ίδια αμάξια βλέπω εδώ και ένα χρόνο. Τα ίδια και τα Corvette. Κάτι Golf R επίσης. Αγγελίες 6-7-12 μήνες και βάλε. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όσοι έχουμε τέτοια αυτοκίνητα, περιμένουμε τον έναν και μοναδικό αντίστοιχα βλαμμένο που απλά θα έρθει θα το δει και θα το πάρει να φύγει.
Το "πειραγμένα" προσωπικά δε μου λέει τίποτα επισης. Οι συνειδητοποιημένοι κάτοχοι πρέπει να θεωρούν το σύνολο των μηχανικών μερών ως αναλώσιμα απο τη στιγμή που βάζουν χέρι.
-
This post is deleted!
SEAT León Mk3 (2013-2020)