Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβλημα με Hyundai i20
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Προβλημα με Hyundai i20
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    22
    4252
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gharitop last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,
      τον Νοεμβριο αγορασα μεταχειρισμενο ενα Hyundai i20 του 2014 diesel. Την δευτερη μερα που το είχα στην κατοχη μου αναψε το check enging light. Αφου το πηγα σε ενα συνεργειο μου ειπαν οτι εφταιγε η MAF, αλλα ισως να ηταν προσωρινο το θεμα. Αφου μου εσβησαν το λαμπακι με αφησαν να το οδηγησω, μερικες μερες μετα σε βολτα στο κεντρο της Αθηνας το αμαξι αρχισε να βγάζει πολυ καπνο ο οποιος ηταν εμφανεστατος σε σημειο να με σταματανε στο δρομο αλλοι οδηγοι. Με τα πολλά εφτασα σπιτι και με οδικη βοηθεια το αμαξι πηγε στην αντιπροσωπεία/service της Λαμδα στη Συγγρου. Εκει μου ειπαν οτι μεσω του εξουσιοδοτημένου προγραμματος αναγνωσης των βλαβων της hyundai η διαγνωση ηταν βλαβη στην βαλβιδα EGR, η οποία ήταν κολλημένη. Η λυση ηταν να αλλαχτεί η EGR κατοπιν παραγγελίας απο εξωτερικο για αυθεντικο ανταλλακτικο. Η EGR ηρθε μετα απο 1,5 μηνα και αλλαχτηκε μαζι με καθαρισμο του συστηματος εισαγωγης και αρκετες αναγγενησεις του DPF για να καθαρισει ο κινητηρας/εξατμιση. Η ολη δουλεια κοστισε περι τα 800 ευρω. Αφου το πηρα στα χερια μου στην πρωτη βολτα (μεχρι την δουλεια μου) το λαμπακι αρχισε να αναβοσβηνει (στα διοδια της Περιφερειακης του Υμμητου στην Καισαριανη), μολις εφτασα στην εργασια μου πηρα τηλεφωνο παλι την Λαμδα και μου ειπαν οτι αυτο σημαινει οτι η αναγεννηση του DPF δεν ολοκληρωθηκε σωστα και να του κανω μια διαδρομη 20-25 λεπτα στις 3000 στροφες και πανω. Αφου το εκανα αυτο οντως το check engine σταματησε να αναβοσβηνει. Κατα την επιστροφη μου στην Καισαριανη και μολις μπηκα σε συνθηκες πολης (δηλαδη χαμηλές στροφες) παλι το αμαξι ¨καπνισε". Το ιδιο εγινε και την επομενη μερα, με το που εμπαινα στον αστικο ιστο το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση. Το αμαξι επεστρεψε στην Λαμδα με την αιτιολογια οτι παρα την αλλαγη της EGR το προβλημα δεν διορθωθηκε. Εκεινοι μου ειπαν οτι θα το δουν και οι ελεγχοι που κανανε ηταν σε DPF, μπουζια, MAF κλπ, και γενικα το κρατησαν δυο μερες το αμαξι μονο για διαγνωση. Η απαντηση ηταν οτι λογω του προβληματος που προϋπηρχε δηλαδη της χαλασμενης EGR ο κινητηρας μαζεψε αρκετη βρωμια και μια λυση θα μπορουσε να ειναι λυσιμο και καθαρισμα. Οταν ζητησα καποια εγγυηση οτι το προβλημα του καπνου θα διορθωθει μου ειπαν οτι δεν γινεται να δωσουν κατι τετοιο. Μια δευτερη θα ηταν να κανει ενα ταξιδι, τυπου μεχρι Λαμια μηπως καθαρισει ο κινητηρας. Μετα από αρκετη κουβέντα οταν τους ρωτησα τι θα εκαναν εκεινοι η απαντηση ηταν εμμεσως πλην σαφως να το πουλησω (!!!) και οτι σε μοντελα εντος εγγυησης το συγκεκριμενο θεμα το λυνουν με αλλαγη κινητηρα. Το αμαξι στην Εθνικη/Αττικη Οδο δεν βγαζει καποιο προβλημα και ουτε ταχυτητα του λειπει ουτε κολλαει καπου. Θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καποια αντιστοιχη εμπειρια ή οποιαδήποτε συμβουλη καποιος απο εδω μεσα γιατι η στεναχωρια που μας εχει πιασει οικογενειακως ειναι μεγαλη.

      nickthetrib monman2 M 3 Replies Last reply Reply Quote 1
      • nickthetrib
        nickthetrib @gharitop last edited by

        @gharitop said in Προβλημα με Hyundai i20:

        Καλησπέρα σε όλους,
        τον Νοεμβριο αγορασα μεταχειρισμενο ενα Hyundai i20 του 2014 diesel. Την δευτερη μερα που το είχα στην κατοχη μου αναψε το check enging light. Αφου το πηγα σε ενα συνεργειο μου ειπαν οτι εφταιγε η MAF, αλλα ισως να ηταν προσωρινο το θεμα. Αφου μου εσβησαν το λαμπακι με αφησαν να το οδηγησω, μερικες μερες μετα σε βολτα στο κεντρο της Αθηνας το αμαξι αρχισε να βγάζει πολυ καπνο ο οποιος ηταν εμφανεστατος σε σημειο να με σταματανε στο δρομο αλλοι οδηγοι. Με τα πολλά εφτασα σπιτι και με οδικη βοηθεια το αμαξι πηγε στην αντιπροσωπεία/service της Λαμδα στη Συγγρου. Εκει μου ειπαν οτι μεσω του εξουσιοδοτημένου προγραμματος αναγνωσης των βλαβων της hyundai η διαγνωση ηταν βλαβη στην βαλβιδα EGR, η οποία ήταν κολλημένη. Η λυση ηταν να αλλαχτεί η EGR κατοπιν παραγγελίας απο εξωτερικο για αυθεντικο ανταλλακτικο. Η EGR ηρθε μετα απο 1,5 μηνα και αλλαχτηκε μαζι με καθαρισμο του συστηματος εισαγωγης και αρκετες αναγγενησεις του DPF για να καθαρισει ο κινητηρας/εξατμιση. Η ολη δουλεια κοστισε περι τα 800 ευρω. Αφου το πηρα στα χερια μου στην πρωτη βολτα (μεχρι την δουλεια μου) το λαμπακι αρχισε να αναβοσβηνει (στα διοδια της Περιφερειακης του Υμμητου στην Καισαριανη), μολις εφτασα στην εργασια μου πηρα τηλεφωνο παλι την Λαμδα και μου ειπαν οτι αυτο σημαινει οτι η αναγεννηση του DPF δεν ολοκληρωθηκε σωστα και να του κανω μια διαδρομη 20-25 λεπτα στις 3000 στροφες και πανω. Αφου το εκανα αυτο οντως το check engine σταματησε να αναβοσβηνει. Κατα την επιστροφη μου στην Καισαριανη και μολις μπηκα σε συνθηκες πολης (δηλαδη χαμηλές στροφες) παλι το αμαξι ¨καπνισε". Το ιδιο εγινε και την επομενη μερα, με το που εμπαινα στον αστικο ιστο το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση. Το αμαξι επεστρεψε στην Λαμδα με την αιτιολογια οτι παρα την αλλαγη της EGR το προβλημα δεν διορθωθηκε. Εκεινοι μου ειπαν οτι θα το δουν και οι ελεγχοι που κανανε ηταν σε DPF, μπουζια, MAF κλπ, και γενικα το κρατησαν δυο μερες το αμαξι μονο για διαγνωση. Η απαντηση ηταν οτι λογω του προβληματος που προϋπηρχε δηλαδη της χαλασμενης EGR ο κινητηρας μαζεψε αρκετη βρωμια και μια λυση θα μπορουσε να ειναι λυσιμο και καθαρισμα. Οταν ζητησα καποια εγγυηση οτι το προβλημα του καπνου θα διορθωθει μου ειπαν οτι δεν γινεται να δωσουν κατι τετοιο. Μια δευτερη θα ηταν να κανει ενα ταξιδι, τυπου μεχρι Λαμια μηπως καθαρισει ο κινητηρας. Μετα από αρκετη κουβέντα οταν τους ρωτησα τι θα εκαναν εκεινοι η απαντηση ηταν εμμεσως πλην σαφως να το πουλησω (!!!) και οτι σε μοντελα εντος εγγυησης το συγκεκριμενο θεμα το λυνουν με αλλαγη κινητηρα. Το αμαξι στην Εθνικη/Αττικη Οδο δεν βγαζει καποιο προβλημα και ουτε ταχυτητα του λειπει ουτε κολλαει καπου. Θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καποια αντιστοιχη εμπειρια ή οποιαδήποτε συμβουλη καποιος απο εδω μεσα γιατι η στεναχωρια που μας εχει πιασει οικογενειακως ειναι μεγαλη.

        Αν σε χρέωσαν για έλεγχο μπουζί σε diesel κινητήρα, να τους κάνεις μήνυση για εξαπάτηση!!!
        Από πού αγόρασες το αυτοκίνητο;;; Δεν το έλεγξες πρώτα;;; Ένα τυπικό ιστορικό, ένα βιβλίο σέρβις για να δεις αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά;;;

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • cirus
          cirus last edited by

          κοιτα οτι αγορασες ένα αμαξι που ήταν ηδη προβληματικο και ο προηγούμενος ήθελε να το ξεφορτωθει φαντάζομαι το έχεις καταλάβει.

          800 ευρω είναι παρα πολλά χρήματα και ειδικα για τετοιο αμάξι. Παιρνεις μεταχειρισμένο κινητήρα σε πολύ κατασταση με τόσα χρήματα οποτε κακώς τα έδωσες να φτιάξεις τον υπαρχοντα. Τωρα να σε συμβουλέψω δεν ξέρω και γω τι είναι το σωστό.

          Δεν μπορω να σε συμβουλέψω να το πουλήσεις και να τραβηξει τα ίδια ο επόμενος, δεν μπορω και να σου δώσω συμβουλη που να μην περιλαμβάνει να δώσεις αρκετά χρήματα για να φτιάξεις το υπάρχον..... Αν δεν είχες δωσει ήδη τα 800 θα σου έλεγα πάρε ενα μεταχειρισμένο κινητήρα και βάλτου και θα σου πάει γύρω στα 1200 (κινητήρας και εργασία αλλαγης). Τωρα δεν ξέρω. Ας συμβουλέψει κάποιος που είναι πιο γνώστης από μένα

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thodoris91 last edited by

            Εγώ θα πρότεινα να πας και σε κάποιο άλλο συνεργείο (ακόμα καλύτερα να ειδικεύεται σε diesel)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              Το DPF είναι εντάξει?Μιας και η κατασταση εχει φτάσει μεχρι εδω γιατι δε δοκιμάζεις και κάπιο επώνυμο καθαριστικό κινητηρα για diesel?
              Και φυσικά παίρνεις και δευτερη γνώμη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • monman2
                monman2 @gharitop last edited by

                @gharitop said in Προβλημα με Hyundai i20:

                1ον δεν ξαναπατάς στο συνεργείο που σου πήραν 800 € χωρίς να ξέρουν τι κάνουν και χωρίς να λύσουν το θέμα
                2ον βρίσκεις συνεργείο που να ξέρει απο diesel
                κάνε μια έρευνα σε forum club για το μοντέλο σου ...ρώτα
                παρε τηλ παντού ακόμη και επαρχία για να βρεις συνεργείο που να ξέρει
                3ον παρτο απόφαση πως θέλει χρόνο για να το φτιάξεις
                μην βιάζεσαι γιατί με τα 800€ που έδωσες έβρισκες μοτερ ολόκληρο.

                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  margm @gharitop last edited by

                  @gharitop said in Προβλημα με Hyundai i20:

                  Καλησπέρα σε όλους,
                  τον Νοεμβριο αγορασα μεταχειρισμενο ενα Hyundai i20 του 2014 diesel. Την δευτερη μερα που το είχα στην κατοχη μου αναψε το check enging light. Αφου το πηγα σε ενα συνεργειο μου ειπαν οτι εφταιγε η MAF, αλλα ισως να ηταν προσωρινο το θεμα. Αφου μου εσβησαν το λαμπακι με αφησαν να το οδηγησω, μερικες μερες μετα σε βολτα στο κεντρο της Αθηνας το αμαξι αρχισε να βγάζει πολυ καπνο ο οποιος ηταν εμφανεστατος σε σημειο να με σταματανε στο δρομο αλλοι οδηγοι. Με τα πολλά εφτασα σπιτι και με οδικη βοηθεια το αμαξι πηγε στην αντιπροσωπεία/service της Λαμδα στη Συγγρου. Εκει μου ειπαν οτι μεσω του εξουσιοδοτημένου προγραμματος αναγνωσης των βλαβων της hyundai η διαγνωση ηταν βλαβη στην βαλβιδα EGR, η οποία ήταν κολλημένη. Η λυση ηταν να αλλαχτεί η EGR κατοπιν παραγγελίας απο εξωτερικο για αυθεντικο ανταλλακτικο. Η EGR ηρθε μετα απο 1,5 μηνα και αλλαχτηκε μαζι με καθαρισμο του συστηματος εισαγωγης και αρκετες αναγγενησεις του DPF για να καθαρισει ο κινητηρας/εξατμιση. Η ολη δουλεια κοστισε περι τα 800 ευρω. Αφου το πηρα στα χερια μου στην πρωτη βολτα (μεχρι την δουλεια μου) το λαμπακι αρχισε να αναβοσβηνει (στα διοδια της Περιφερειακης του Υμμητου στην Καισαριανη), μολις εφτασα στην εργασια μου πηρα τηλεφωνο παλι την Λαμδα και μου ειπαν οτι αυτο σημαινει οτι η αναγεννηση του DPF δεν ολοκληρωθηκε σωστα και να του κανω μια διαδρομη 20-25 λεπτα στις 3000 στροφες και πανω. Αφου το εκανα αυτο οντως το check engine σταματησε να αναβοσβηνει. Κατα την επιστροφη μου στην Καισαριανη και μολις μπηκα σε συνθηκες πολης (δηλαδη χαμηλές στροφες) παλι το αμαξι ¨καπνισε". Το ιδιο εγινε και την επομενη μερα, με το που εμπαινα στον αστικο ιστο το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση. Το αμαξι επεστρεψε στην Λαμδα με την αιτιολογια οτι παρα την αλλαγη της EGR το προβλημα δεν διορθωθηκε. Εκεινοι μου ειπαν οτι θα το δουν και οι ελεγχοι που κανανε ηταν σε DPF, μπουζια, MAF κλπ, και γενικα το κρατησαν δυο μερες το αμαξι μονο για διαγνωση. Η απαντηση ηταν οτι λογω του προβληματος που προϋπηρχε δηλαδη της χαλασμενης EGR ο κινητηρας μαζεψε αρκετη βρωμια και μια λυση θα μπορουσε να ειναι λυσιμο και καθαρισμα. Οταν ζητησα καποια εγγυηση οτι το προβλημα του καπνου θα διορθωθει μου ειπαν οτι δεν γινεται να δωσουν κατι τετοιο. Μια δευτερη θα ηταν να κανει ενα ταξιδι, τυπου μεχρι Λαμια μηπως καθαρισει ο κινητηρας. Μετα από αρκετη κουβέντα οταν τους ρωτησα τι θα εκαναν εκεινοι η απαντηση ηταν εμμεσως πλην σαφως να το πουλησω (!!!) και οτι σε μοντελα εντος εγγυησης το συγκεκριμενο θεμα το λυνουν με αλλαγη κινητηρα. Το αμαξι στην Εθνικη/Αττικη Οδο δεν βγαζει καποιο προβλημα και ουτε ταχυτητα του λειπει ουτε κολλαει καπου. Θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καποια αντιστοιχη εμπειρια ή οποιαδήποτε συμβουλη καποιος απο εδω μεσα γιατι η στεναχωρια που μας εχει πιασει οικογενειακως ειναι μεγαλη.

                  Το αμάξι κινείται περισσότερο εντός αστικού κύκλου ;
                  Εάν γίνεται καλό θα είναι να βγαίνει σε αυτοκινητόδρομο και να οδηγείται σταθερα >2000 για 20 λεπτά .
                  H EGR συνήθως μαζεύει κάπνα και απο τη ποιότητα του diesel.
                  Στο διαγνωστικό είδαν οτι ολοκληρώνει σωστά τίς αναγεννήσεις του φίλτρου dpf ;
                  Επιπλέον το αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει , είναι πραγματικά ;
                  Εάν συνεχίσει , για εμένα βρές συνεργείο που δουλεύει κυρίως Diesel και να βγάλει την εισαγωγή και να τη καθαρίσει .
                  Ρίξε ενα καθαριστικό συστήματος στο πετρέλαιο και βγάλτο ενα ταξίδι.
                  Επιπλέον έλενξε και τη στάθμη λαδίων κινητήρα να είναι οκ , ειδικά εάν δε ολοκληρώνει τίς αναγεννήσεις σωστά .
                  Επιπλέον εάν χρέωσαν μπουζί σε diesel μοτέρ είναι απατεώνες !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gkarofilakis last edited by

                    Βρες ένα συνεργείο για ντρόμπες -μπεκ και κάνε ένα σέρβις σστην ντρόμπα πετρελαίου και μπέκ.
                    Επόμενη κίνηση είναι ο έλεγχος στους αισθητήρες της αιθάλης και της διαφορικής πίεσης στο DPF.
                    Επόμενη κίνηση είναι η αλλαγή του DPF.
                    Όσες αναγεννήσεις και να του κάνουν έχει πλέον φρέξει και δεν έχει άλλη ζωή.
                    Τέλος να ξέρεις ότι μετά από μια αναγέννηση του DPF θέλουν αλλαγή και τα λάδια του κινητήρα συνήθως. Και πρέπει το λάδι να είναι κατάλληλο για οχήματα με DPF.
                    Θα σου κοστίσει κάπως όλο αυτό, αλλά θα τον φτιάξις τον κινητήρα.
                    Τα 800 ευρώ ήταν πεταμένα αλλά βάλε Χ και προχώρα. Πές ότι το πήρες λίγο πιο ακριβά!

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimitrioskosmas @gkarofilakis last edited by

                      @gkarofilakis said in Προβλημα με Hyundai i20:

                      Βρες ένα συνεργείο για ντρόμπες -μπεκ και κάνε ένα σέρβις σστην ντρόμπα πετρελαίου και μπέκ.
                      Επόμενη κίνηση είναι ο έλεγχος στους αισθητήρες της αιθάλης και της διαφορικής πίεσης στο DPF.
                      Επόμενη κίνηση είναι η αλλαγή του DPF.
                      Όσες αναγεννήσεις και να του κάνουν έχει πλέον φρέξει και δεν έχει άλλη ζωή.
                      Τέλος να ξέρεις ότι μετά από μια αναγέννηση του DPF θέλουν αλλαγή και τα λάδια του κινητήρα συνήθως. Και πρέπει το λάδι να είναι κατάλληλο για οχήματα με DPF.
                      Θα σου κοστίσει κάπως όλο αυτό, αλλά θα τον φτιάξις τον κινητήρα.
                      Τα 800 ευρώ ήταν πεταμένα αλλά βάλε Χ και προχώρα. Πές ότι το πήρες λίγο πιο ακριβά!

                      Μαρτύριο το diesel αν σου κάτσει βλάβη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Μαλλον εχει φρεξει η ντρομπα 😕

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          japanese1 last edited by

                          Φίλε μου, να στεναχωριέσαι για θέματα υγείας δεκτόν, για τα σίδερα και για πράγματα που λύνονται με χρήματα δεν αξίζει ο κόπος καν.

                          Για να τσίμπησε η αντιπροσωπεία 800 ευρώ θα έκαναν και άλλες δολειές εκτός και αν σε έκλεψαν γιατί μια EGR για suzuki π.χ κοστίζει 200 ευρώ και με τα εργατικά να πάει 300. Το i20 δεν κουβαλάει τρίλιτρο μοτέρ diesel οπότε μάλλον θα έκαναν και άλλες δουλειές.

                          Το αμάξι που αγόρασες ΣΙΓΟΥΡΑ κυκλοφορούσε μόνιμα πόλη και για μικρές αποστάσεις.Για να καπνίζει τόσο πολύ, μάλλον συμβαίνουν δύο πράγματα:

                          1. Ζητάει συνέχεια αναγεννήσεις dpf, άρα το φίλτρο dpf είναι για πέταμα εξού και ο πολύς καπνός στην εξάτμιση. Αν όμως ήταν για πέταμα θα έπρεπε να σου δείξει και ένδειξη για πρόβλημα με dpf. Οι κορεάτες δεν έχουν και πολύ ιδέα απο diesel οπότε το θεωρώ πιθανό αν δε σου δείχνει κάτι μπροστά.

                          2. Ο πολύς καπνός σημαίνει μπεκ. Κατουράνε που λέμε και ρίχνει πλούσιο μείγμα. Πόσα χλμ έχει το μοτέρ, δεν το έγραψες κάπου.

                          Τρόποι αντιμετώπισης: Πήγαινε βάλε σοβαρό πετρέλαιο όπως elin crystal ή EKO avio. Tα hyundai νομίζω πάνε καλά με avio.Βγες εθνική και κάψε την τετάρτη. Μην πας τελικιασμένος, έλεος, απλά βάλε 4η και πήγαινε με 120-130. Πήγαινε καμμένα βούρλα και γύρνα.Πάνε πιες έναν καφέ, πήγαινε για μεσημεριανό, μην πας να φας γύρους όπως είδα να τρώνε δίπλα στη θάλασσα μερικοί κάνγκαροι, πήγαινε για ψάρι.
                          Αν στο ξανακάνει, βρες συνεργείο για diesel, εδώ Σαλόνικα έχει μερικά αλάνια τρελά, αλλα είσαι Αθήνα οπότε πρέπει να κάνεις τα κουμάντα σου εκεί. Έλεγξε μπεκ και dpf.

                          Και μη στεναχωριέσαι για τα σίδερα.

                          https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • bassstarlet
                            bassstarlet last edited by

                            Τι πρόβλημα υπάρχει με τους γύρους στην θάλασσα;

                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              gharitop last edited by

                              Update μετά από αρκετό καιρό. Να απαντήσω πρώτα στις ερωτήσεις.

                              Ναι έγραψα κατά λάθος μπουζί αντί για μπεκ στο αρχικό ποστ. Οχι δεν πήρα ένα αμάξι που δεν το είχα πάει για έλεγχο, δυστυχώς και λάθος μου ο έλεγχος έγινε απο εταιρεία τύπου, έλεγχοι μεταχειρμένων κλπ, συν ένα μηχανικό που δεν του είχα 100% εμπιστοσύνη. Οτι δυστυχώς πήρα ένα αμάξι που είχε πρόβλημα ναι το αναγνωρίζω πλέον αλλά δεν ξέρω τι προσφέρει σαν παρατήρηση στην συζήτηση. Για το DPF ολοι λεγανε οτι ειναι εντάξει και τις ενεργητικές αναγεννήσεις που έκανε μέσα στην αντιπροσωπεία τις έκανε σωστά σύμφωνα με αυτούς. Το αμάξι έχει 148000 χλμ πλέον με κάποιες μετακινήσεις που έγιναν από εμένα και ναι ειναι πραγματικα. Δυστυχώς δεν ξέρω τι μετακινήσεις έκανε ως τώρα το αμάξι, η χρήση που θέλω να του κάνω εγώ αφορά ενα μισάωρο Αττική Οδό 4 φορές τη βδομάδα μέχρι Παιανία και πίσω και κάποιες φορές μεσα στην πόλη.

                              Τι έγινε λοιπόν από τότε. Αρχικά μπήκε βελτιωτικό Liqui Moly στον κινητήρα. Αυτό δεν έφτιαξε κάτι. Μετά ο μηχανικός που το πήγα μπήκε να δει τι γίνεται με τον κινητήρα χωρίς να τον ανοίξει, το πρώτο που βρέθηκε είναι να λείπει μια βίδα από την κάτω πλευρά που σημαίνει ότι το είχαν ανοίξει παλιότερα (μαλλον όταν βγήκε η βλαβη;) από την κάτω πλευρά και βρέθηκε ραγισμένη η τουρμπίνα. Γενικά ο κινητήρας ήταν σε κακό χάλι οπότε προχωρήσαμε σε γενικό ρεκτιφιέ γιατί άλλη λύση δεν υπήρχε. Κατά το άνοιγμα μου είπε οτι ηταν οριακά να βαρέσει μπιέλα το αμάξι και μεσα στην ατυχία μου είμαι τυχερός.

                              • Αλλάχτηκαν ελατηρια, κυλινδροι κλπ, αλλάχτηκαν λάδια και ψυκτικό γενικά άνοιξε όλο το μοτέρ.
                              • Εγινε έλεγχος και καθαρισμός της εισαγωγής.
                              • Βγήκαν τα μπεκ και πήγαν σε ειδικό συνεργείο για μέτρηση και ρύθμιση.
                              • Έγινε ανακατασκευή στην τουρμπίνα σε ειδικό συνεργείο στο Μεταξουργείο.
                              • Έγινε καθαρισμός στο ψυγείο γιατί παρατηρήθηκε ότι η θερμοκρασία του σωλήνα εισαγωγής του ψυγειου δεν ήταν καν κοντα στην θερμοκρασία εξαγωγής (ο ενας ήταν ζεστός ο άλλος παγωμένος).
                              • Εγινε καθαρισμός στο ψυγείο του καλοριφέρ γιατί δεν έβγαζε ζεστό αέρα.
                              • Μπήκε καινούργιος αισθητήρας θερμοκρασίας
                              • Έγινε καθαρισμός του DPF πάλι σε ειδικό συνεργείο με γραπτή εγγυηση οτι τα επίπεδα αιθάλης είναι στο 0%.

                              Από όσους μηχανικούς το είδανε (1 για τα μπεκ, 1 για την τουρμπίνα, 1 για το DPF) ειδικοί όλοι σε diesel αφού ολοκληρώθηκε το ρεκτιφιέ μου είπαν ότι πλέον το αμάξι είναι σαν καινούργιο. Μετά από όλα αυτά το αμάξι έκανε 1000χλμ εγινε αλλαγή λαδιών και ψυκτικού ξανα. Το πήγα και εγώ μέχρι Θηβα με ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ω και πλέον το έχω ξανά στα χέρια μου και φαίνεται να εχουν λυθεί τα όποια θέματα. Η όλη διαδικασία μου κόστισε πολύ (με εμφαση) και οικονομικά και ψυχολογικά. Γενικά δεν με βλέπω να το κρατάω πολύ το αμάξι γιατι με στιγμάτισε φουλ και με αναμονή 1ου παιδιού στον ορίζοντα δεν ξέρω αν την παλεύω με το αγχος του diesel.

                              Μικρή σκεψη που έχω ακόμα αφορά την αναγέννηση του DPF και αν βγαίνει ελάχιστος καπνός (λευκός) κατά την διαδικασία, ειδικά της παθητικής το οποίο παρατήρησα κάποια στιγμή σήμερα σε φάση που ήμουν κολλημένος στην κίνηση. Μετά βγήκα Αττική και δεν ξαναείδα κάτι. Αυτό συνέβη και πριν το πάρω πάλι στα χέρια μου αλλά ο ειδικός για το DPF είπε ότι είναι ΟΚ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • O
                                otso last edited by

                                @gharitop said in Προβλημα με Hyundai i20:

                                Έγινε ανακατασκευή στην τουρμπίνα σε ειδικό συνεργείο στο Μεταξουργείο.

                                Στον Μαραβελια εννοεις; αν οχι μπορεις να αναφερεις σε ποιο συνεργειο ; ετσι να υπαρχει.
                                Φιλος που αγορασε προσφατα ενα ιδιο μεταχειρισμενο εφτασε σε απογνωση , εχει στραφει και νομικα εναντιον του προηγουμενου ιδιοκτητη .Να μην πολυλογουμε αλλαξε μηχανη που βρηκε απο ενα τρακαρισμενο.
                                Αλλα ξενερωσε τοσο πολυ που παει για πουλημα .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gharitop last edited by

                                  @otso

                                  Ναι στον Μαραβελια εγινε. Η αλλαγη μηχανής καπως δεν προχωρησε σαν επιλογη γιατι θελαμε να ξερουμε ακριβως τι αλλαξαμε και τι καναμε στο ρεκτιφιε ετσι ωστε να ξερω ποιον να κραξω αν το προβλημα δεν διορθωθει. Νομικά θα το σκεφτομουν να κινηθω και εγω αλλα οπως γραφω με ενα παιδί να κοντοζυγώνει συν προβληματα που επρεπε να διορθωσω στο αμαξι να τρεχω και σε δικηγορους δεν μου καθεται καλα σαν ιδεα. Εκείνος καταφερε τίποτα; Και εγώ σκέφτομαι για πουλημα αλλα απο την αλλη λεω αν μια στις 100 εχει γινει οντως "καινουργιο¨ κριμα δεν ειναι να το χαρεί καποιος αλλος και να εχω πληρωσει και για τοσες επισκευές;

                                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Ένα αμάξι που είναι επισκευασμένο, θεωρητικά είναι ασφαλέστερο από οποιοδήποτε άλλο μεταχειρισμένο αγοράσεις.

                                    Αν και οι μάστορες έχουν δώσει και μία κάποια εγγύηση για τις δουλειές που έχουν κάνει, ακόμα καλύτερα.

                                    Απλά δυστυχώς, τα λεφτά που ξόδεψες για επισκευές είναι πολύ δύσκολο να τα πάρεις σε πώληση, οπότε δίλημμα.

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • O
                                      otso @gharitop last edited by otso

                                      @gharitop said in Προβλημα με Hyundai i20:

                                      @otso

                                      Ναι στον Μαραβελια εγινε. Η αλλαγη μηχανής καπως δεν προχωρησε σαν επιλογη γιατι θελαμε να ξερουμε ακριβως τι αλλαξαμε και τι καναμε στο ρεκτιφιε ετσι ωστε να ξερω ποιον να κραξω αν το προβλημα δεν διορθωθει. Νομικά θα το σκεφτομουν να κινηθω και εγω αλλα οπως γραφω με ενα παιδί να κοντοζυγώνει συν προβληματα που επρεπε να διορθωσω στο αμαξι να τρεχω και σε δικηγορους δεν μου καθεται καλα σαν ιδεα. Εκείνος καταφερε τίποτα; Και εγώ σκέφτομαι για πουλημα αλλα απο την αλλη λεω αν μια στις 100 εχει γινει οντως "καινουργιο¨ κριμα δεν ειναι να το χαρεί καποιος αλλος και να εχω πληρωσει και για τοσες επισκευές;

                                      Το κανει μαλλον περισσοτερο για το γαμωτο , εγω πιστευω δεν θα κερδισει τιποτα .
                                      Εχει συμβει παντως σε παρα πολλους που αγορασαν μεταχειρισμενο , οποτε μην χαλιεσαι οτι την πατησες , ξερω και ανθρωπο που ενω την πατησε με το πρωτο μεταχειρο και νομιζε οτι τα ειχε δει ολα , στο δευτερο που πηρε νομιζοντας οτι ηταν γνωστης και δεν θα ειχε προβλημα την ξαναπατησε .
                                      και η δικη μου γνωμη ειναι να το κρατησεις και το δινεις καποια στιγμη στο μελλον οταν θα εισαι καλυτερα στα οικονομικα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gharitop last edited by

                                        @otso ποιος είναι έστω και για ένα μήνα καλά οικονομικά; 🤣 🤣 🤣
                                        Ναι και εγώ επειδή σε κάτι τέτοια νομικά θέματα έχω φουλ απαισιοδοξία δεν θα το κάνω, όσο γαμώτο κι αν εχω μέσα μου και πικρα και θυμο.
                                        Ντάξει θα το ξεπεράσω κάποια στιγμή, και όντως κάποια επόμενη θα φύγει και η ζωή συνεχίζεται. ☺

                                        O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          otso @gharitop last edited by

                                          @gharitop said in Προβλημα με Hyundai i20:

                                          @otso ποιος είναι έστω και για ένα μήνα καλά οικονομικά; 🤣 🤣 🤣
                                          Ναι και εγώ επειδή σε κάτι τέτοια νομικά θέματα έχω φουλ απαισιοδοξία δεν θα το κάνω, όσο γαμώτο κι αν εχω μέσα μου και πικρα και θυμο.
                                          Ντάξει θα το ξεπεράσω κάποια στιγμή, και όντως κάποια επόμενη θα φύγει και η ζωή συνεχίζεται. ☺

                                          Εγω δεν ειμαι ουτε πιστευω οτι θα ειμαι , αλλά πηγαινω στο τοπικ με τα τεσλα και τα ηλεκτρικα οπου το χρημα ειναι δευτερευων και προεχει να σωσουμε τον πλανητη και γεμιζω αισιοδοξια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Μακάριος και εσυ!

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr