Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 5
    • Best 4
    • Groups 0

    gharitop

    @gharitop

    5
    Reputation
    4
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gharitop Unfollow Follow

    Best posts made by gharitop

    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      Update μετά από αρκετό καιρό. Να απαντήσω πρώτα στις ερωτήσεις.

      Ναι έγραψα κατά λάθος μπουζί αντί για μπεκ στο αρχικό ποστ. Οχι δεν πήρα ένα αμάξι που δεν το είχα πάει για έλεγχο, δυστυχώς και λάθος μου ο έλεγχος έγινε απο εταιρεία τύπου, έλεγχοι μεταχειρμένων κλπ, συν ένα μηχανικό που δεν του είχα 100% εμπιστοσύνη. Οτι δυστυχώς πήρα ένα αμάξι που είχε πρόβλημα ναι το αναγνωρίζω πλέον αλλά δεν ξέρω τι προσφέρει σαν παρατήρηση στην συζήτηση. Για το DPF ολοι λεγανε οτι ειναι εντάξει και τις ενεργητικές αναγεννήσεις που έκανε μέσα στην αντιπροσωπεία τις έκανε σωστά σύμφωνα με αυτούς. Το αμάξι έχει 148000 χλμ πλέον με κάποιες μετακινήσεις που έγιναν από εμένα και ναι ειναι πραγματικα. Δυστυχώς δεν ξέρω τι μετακινήσεις έκανε ως τώρα το αμάξι, η χρήση που θέλω να του κάνω εγώ αφορά ενα μισάωρο Αττική Οδό 4 φορές τη βδομάδα μέχρι Παιανία και πίσω και κάποιες φορές μεσα στην πόλη.

      Τι έγινε λοιπόν από τότε. Αρχικά μπήκε βελτιωτικό Liqui Moly στον κινητήρα. Αυτό δεν έφτιαξε κάτι. Μετά ο μηχανικός που το πήγα μπήκε να δει τι γίνεται με τον κινητήρα χωρίς να τον ανοίξει, το πρώτο που βρέθηκε είναι να λείπει μια βίδα από την κάτω πλευρά που σημαίνει ότι το είχαν ανοίξει παλιότερα (μαλλον όταν βγήκε η βλαβη;) από την κάτω πλευρά και βρέθηκε ραγισμένη η τουρμπίνα. Γενικά ο κινητήρας ήταν σε κακό χάλι οπότε προχωρήσαμε σε γενικό ρεκτιφιέ γιατί άλλη λύση δεν υπήρχε. Κατά το άνοιγμα μου είπε οτι ηταν οριακά να βαρέσει μπιέλα το αμάξι και μεσα στην ατυχία μου είμαι τυχερός.

      • Αλλάχτηκαν ελατηρια, κυλινδροι κλπ, αλλάχτηκαν λάδια και ψυκτικό γενικά άνοιξε όλο το μοτέρ.
      • Εγινε έλεγχος και καθαρισμός της εισαγωγής.
      • Βγήκαν τα μπεκ και πήγαν σε ειδικό συνεργείο για μέτρηση και ρύθμιση.
      • Έγινε ανακατασκευή στην τουρμπίνα σε ειδικό συνεργείο στο Μεταξουργείο.
      • Έγινε καθαρισμός στο ψυγείο γιατί παρατηρήθηκε ότι η θερμοκρασία του σωλήνα εισαγωγής του ψυγειου δεν ήταν καν κοντα στην θερμοκρασία εξαγωγής (ο ενας ήταν ζεστός ο άλλος παγωμένος).
      • Εγινε καθαρισμός στο ψυγείο του καλοριφέρ γιατί δεν έβγαζε ζεστό αέρα.
      • Μπήκε καινούργιος αισθητήρας θερμοκρασίας
      • Έγινε καθαρισμός του DPF πάλι σε ειδικό συνεργείο με γραπτή εγγυηση οτι τα επίπεδα αιθάλης είναι στο 0%.

      Από όσους μηχανικούς το είδανε (1 για τα μπεκ, 1 για την τουρμπίνα, 1 για το DPF) ειδικοί όλοι σε diesel αφού ολοκληρώθηκε το ρεκτιφιέ μου είπαν ότι πλέον το αμάξι είναι σαν καινούργιο. Μετά από όλα αυτά το αμάξι έκανε 1000χλμ εγινε αλλαγή λαδιών και ψυκτικού ξανα. Το πήγα και εγώ μέχρι Θηβα με ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ω και πλέον το έχω ξανά στα χέρια μου και φαίνεται να εχουν λυθεί τα όποια θέματα. Η όλη διαδικασία μου κόστισε πολύ (με εμφαση) και οικονομικά και ψυχολογικά. Γενικά δεν με βλέπω να το κρατάω πολύ το αμάξι γιατι με στιγμάτισε φουλ και με αναμονή 1ου παιδιού στον ορίζοντα δεν ξέρω αν την παλεύω με το αγχος του diesel.

      Μικρή σκεψη που έχω ακόμα αφορά την αναγέννηση του DPF και αν βγαίνει ελάχιστος καπνός (λευκός) κατά την διαδικασία, ειδικά της παθητικής το οποίο παρατήρησα κάποια στιγμή σήμερα σε φάση που ήμουν κολλημένος στην κίνηση. Μετά βγήκα Αττική και δεν ξαναείδα κάτι. Αυτό συνέβη και πριν το πάρω πάλι στα χέρια μου αλλά ο ειδικός για το DPF είπε ότι είναι ΟΚ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop
    • Προβλημα με Hyundai i20

      Καλησπέρα σε όλους,
      τον Νοεμβριο αγορασα μεταχειρισμενο ενα Hyundai i20 του 2014 diesel. Την δευτερη μερα που το είχα στην κατοχη μου αναψε το check enging light. Αφου το πηγα σε ενα συνεργειο μου ειπαν οτι εφταιγε η MAF, αλλα ισως να ηταν προσωρινο το θεμα. Αφου μου εσβησαν το λαμπακι με αφησαν να το οδηγησω, μερικες μερες μετα σε βολτα στο κεντρο της Αθηνας το αμαξι αρχισε να βγάζει πολυ καπνο ο οποιος ηταν εμφανεστατος σε σημειο να με σταματανε στο δρομο αλλοι οδηγοι. Με τα πολλά εφτασα σπιτι και με οδικη βοηθεια το αμαξι πηγε στην αντιπροσωπεία/service της Λαμδα στη Συγγρου. Εκει μου ειπαν οτι μεσω του εξουσιοδοτημένου προγραμματος αναγνωσης των βλαβων της hyundai η διαγνωση ηταν βλαβη στην βαλβιδα EGR, η οποία ήταν κολλημένη. Η λυση ηταν να αλλαχτεί η EGR κατοπιν παραγγελίας απο εξωτερικο για αυθεντικο ανταλλακτικο. Η EGR ηρθε μετα απο 1,5 μηνα και αλλαχτηκε μαζι με καθαρισμο του συστηματος εισαγωγης και αρκετες αναγγενησεις του DPF για να καθαρισει ο κινητηρας/εξατμιση. Η ολη δουλεια κοστισε περι τα 800 ευρω. Αφου το πηρα στα χερια μου στην πρωτη βολτα (μεχρι την δουλεια μου) το λαμπακι αρχισε να αναβοσβηνει (στα διοδια της Περιφερειακης του Υμμητου στην Καισαριανη), μολις εφτασα στην εργασια μου πηρα τηλεφωνο παλι την Λαμδα και μου ειπαν οτι αυτο σημαινει οτι η αναγεννηση του DPF δεν ολοκληρωθηκε σωστα και να του κανω μια διαδρομη 20-25 λεπτα στις 3000 στροφες και πανω. Αφου το εκανα αυτο οντως το check engine σταματησε να αναβοσβηνει. Κατα την επιστροφη μου στην Καισαριανη και μολις μπηκα σε συνθηκες πολης (δηλαδη χαμηλές στροφες) παλι το αμαξι ¨καπνισε". Το ιδιο εγινε και την επομενη μερα, με το που εμπαινα στον αστικο ιστο το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση. Το αμαξι επεστρεψε στην Λαμδα με την αιτιολογια οτι παρα την αλλαγη της EGR το προβλημα δεν διορθωθηκε. Εκεινοι μου ειπαν οτι θα το δουν και οι ελεγχοι που κανανε ηταν σε DPF, μπουζια, MAF κλπ, και γενικα το κρατησαν δυο μερες το αμαξι μονο για διαγνωση. Η απαντηση ηταν οτι λογω του προβληματος που προϋπηρχε δηλαδη της χαλασμενης EGR ο κινητηρας μαζεψε αρκετη βρωμια και μια λυση θα μπορουσε να ειναι λυσιμο και καθαρισμα. Οταν ζητησα καποια εγγυηση οτι το προβλημα του καπνου θα διορθωθει μου ειπαν οτι δεν γινεται να δωσουν κατι τετοιο. Μια δευτερη θα ηταν να κανει ενα ταξιδι, τυπου μεχρι Λαμια μηπως καθαρισει ο κινητηρας. Μετα από αρκετη κουβέντα οταν τους ρωτησα τι θα εκαναν εκεινοι η απαντηση ηταν εμμεσως πλην σαφως να το πουλησω (!!!) και οτι σε μοντελα εντος εγγυησης το συγκεκριμενο θεμα το λυνουν με αλλαγη κινητηρα. Το αμαξι στην Εθνικη/Αττικη Οδο δεν βγαζει καποιο προβλημα και ουτε ταχυτητα του λειπει ουτε κολλαει καπου. Θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καποια αντιστοιχη εμπειρια ή οποιαδήποτε συμβουλη καποιος απο εδω μεσα γιατι η στεναχωρια που μας εχει πιασει οικογενειακως ειναι μεγαλη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop
    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      @otso ποιος είναι έστω και για ένα μήνα καλά οικονομικά; 🤣 🤣 🤣
      Ναι και εγώ επειδή σε κάτι τέτοια νομικά θέματα έχω φουλ απαισιοδοξία δεν θα το κάνω, όσο γαμώτο κι αν εχω μέσα μου και πικρα και θυμο.
      Ντάξει θα το ξεπεράσω κάποια στιγμή, και όντως κάποια επόμενη θα φύγει και η ζωή συνεχίζεται. ☺

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop
    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      Παλι ο τυπος με το προβληματικο Hyundai i20 εδω. Σημερα το πρωι πηγαινοντας προς την δουλεια και ενω ειχα 4η και πηγαινα χαλαρα με 70-80χλμ/ω εχασα το γκαζι και σιγα σιγα το αυτοκινητο ακινητοποιηθηκε. Καποια στιγμη ειδα τα οργανα του στροφομετρου να πηγαινουν στις 6000 στροφες και μετα εσβησε. Προσπαθησα να το μιζαρω 3-4 φορες και ενω φαινοταν να παιρνει μπροστα δεν ανεβαζε ουτε στροφες ουτε κραταγε ρελαντι. Με τα πολλά πηρε μπροστα εφτασα στη δουλεια (σαν να μην συνεβη τιποτα) και εκανε χαλαρα 15-20 χλμ. Φτανοντας δουλεια το σβηνω, παω να το ξαναμιζαρω και ενω ακουγα μιζα (τακ-τακ-τακ) δεν επαιρνε μπροστα, ενω συνεβαινε το συγκεκριμενο ειδα το εσωτερικο φως να τρεμοπαιζει. Στα πεταχτα με εναν ηλεκτρολογο που μιλησα μου ειπε για μπαταρια ή δυναμο. Τωρα μου μπαινουν και σκεψεις για αντλια πετρελαιου, αλλα οταν καταφερει να παρει μπροστα το αμαξι κραταει και το ρελαντι και μπορει να κινηθει κανονικα (αν δεν ξανακανει σβησιμο εν κινησει). Θα παει λογικα ΒΕΛΜΑΡ για διαγνωση αλλα στελνω και εδω για καποια γνωμη/αποψη κλπ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop

    Latest posts made by gharitop

    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      Παλι ο τυπος με το προβληματικο Hyundai i20 εδω. Σημερα το πρωι πηγαινοντας προς την δουλεια και ενω ειχα 4η και πηγαινα χαλαρα με 70-80χλμ/ω εχασα το γκαζι και σιγα σιγα το αυτοκινητο ακινητοποιηθηκε. Καποια στιγμη ειδα τα οργανα του στροφομετρου να πηγαινουν στις 6000 στροφες και μετα εσβησε. Προσπαθησα να το μιζαρω 3-4 φορες και ενω φαινοταν να παιρνει μπροστα δεν ανεβαζε ουτε στροφες ουτε κραταγε ρελαντι. Με τα πολλά πηρε μπροστα εφτασα στη δουλεια (σαν να μην συνεβη τιποτα) και εκανε χαλαρα 15-20 χλμ. Φτανοντας δουλεια το σβηνω, παω να το ξαναμιζαρω και ενω ακουγα μιζα (τακ-τακ-τακ) δεν επαιρνε μπροστα, ενω συνεβαινε το συγκεκριμενο ειδα το εσωτερικο φως να τρεμοπαιζει. Στα πεταχτα με εναν ηλεκτρολογο που μιλησα μου ειπε για μπαταρια ή δυναμο. Τωρα μου μπαινουν και σκεψεις για αντλια πετρελαιου, αλλα οταν καταφερει να παρει μπροστα το αμαξι κραταει και το ρελαντι και μπορει να κινηθει κανονικα (αν δεν ξανακανει σβησιμο εν κινησει). Θα παει λογικα ΒΕΛΜΑΡ για διαγνωση αλλα στελνω και εδω για καποια γνωμη/αποψη κλπ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop
    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      @otso ποιος είναι έστω και για ένα μήνα καλά οικονομικά; 🤣 🤣 🤣
      Ναι και εγώ επειδή σε κάτι τέτοια νομικά θέματα έχω φουλ απαισιοδοξία δεν θα το κάνω, όσο γαμώτο κι αν εχω μέσα μου και πικρα και θυμο.
      Ντάξει θα το ξεπεράσω κάποια στιγμή, και όντως κάποια επόμενη θα φύγει και η ζωή συνεχίζεται. ☺

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop
    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      @otso

      Ναι στον Μαραβελια εγινε. Η αλλαγη μηχανής καπως δεν προχωρησε σαν επιλογη γιατι θελαμε να ξερουμε ακριβως τι αλλαξαμε και τι καναμε στο ρεκτιφιε ετσι ωστε να ξερω ποιον να κραξω αν το προβλημα δεν διορθωθει. Νομικά θα το σκεφτομουν να κινηθω και εγω αλλα οπως γραφω με ενα παιδί να κοντοζυγώνει συν προβληματα που επρεπε να διορθωσω στο αμαξι να τρεχω και σε δικηγορους δεν μου καθεται καλα σαν ιδεα. Εκείνος καταφερε τίποτα; Και εγώ σκέφτομαι για πουλημα αλλα απο την αλλη λεω αν μια στις 100 εχει γινει οντως "καινουργιο¨ κριμα δεν ειναι να το χαρεί καποιος αλλος και να εχω πληρωσει και για τοσες επισκευές;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop
    • RE: Προβλημα με Hyundai i20

      Update μετά από αρκετό καιρό. Να απαντήσω πρώτα στις ερωτήσεις.

      Ναι έγραψα κατά λάθος μπουζί αντί για μπεκ στο αρχικό ποστ. Οχι δεν πήρα ένα αμάξι που δεν το είχα πάει για έλεγχο, δυστυχώς και λάθος μου ο έλεγχος έγινε απο εταιρεία τύπου, έλεγχοι μεταχειρμένων κλπ, συν ένα μηχανικό που δεν του είχα 100% εμπιστοσύνη. Οτι δυστυχώς πήρα ένα αμάξι που είχε πρόβλημα ναι το αναγνωρίζω πλέον αλλά δεν ξέρω τι προσφέρει σαν παρατήρηση στην συζήτηση. Για το DPF ολοι λεγανε οτι ειναι εντάξει και τις ενεργητικές αναγεννήσεις που έκανε μέσα στην αντιπροσωπεία τις έκανε σωστά σύμφωνα με αυτούς. Το αμάξι έχει 148000 χλμ πλέον με κάποιες μετακινήσεις που έγιναν από εμένα και ναι ειναι πραγματικα. Δυστυχώς δεν ξέρω τι μετακινήσεις έκανε ως τώρα το αμάξι, η χρήση που θέλω να του κάνω εγώ αφορά ενα μισάωρο Αττική Οδό 4 φορές τη βδομάδα μέχρι Παιανία και πίσω και κάποιες φορές μεσα στην πόλη.

      Τι έγινε λοιπόν από τότε. Αρχικά μπήκε βελτιωτικό Liqui Moly στον κινητήρα. Αυτό δεν έφτιαξε κάτι. Μετά ο μηχανικός που το πήγα μπήκε να δει τι γίνεται με τον κινητήρα χωρίς να τον ανοίξει, το πρώτο που βρέθηκε είναι να λείπει μια βίδα από την κάτω πλευρά που σημαίνει ότι το είχαν ανοίξει παλιότερα (μαλλον όταν βγήκε η βλαβη;) από την κάτω πλευρά και βρέθηκε ραγισμένη η τουρμπίνα. Γενικά ο κινητήρας ήταν σε κακό χάλι οπότε προχωρήσαμε σε γενικό ρεκτιφιέ γιατί άλλη λύση δεν υπήρχε. Κατά το άνοιγμα μου είπε οτι ηταν οριακά να βαρέσει μπιέλα το αμάξι και μεσα στην ατυχία μου είμαι τυχερός.

      • Αλλάχτηκαν ελατηρια, κυλινδροι κλπ, αλλάχτηκαν λάδια και ψυκτικό γενικά άνοιξε όλο το μοτέρ.
      • Εγινε έλεγχος και καθαρισμός της εισαγωγής.
      • Βγήκαν τα μπεκ και πήγαν σε ειδικό συνεργείο για μέτρηση και ρύθμιση.
      • Έγινε ανακατασκευή στην τουρμπίνα σε ειδικό συνεργείο στο Μεταξουργείο.
      • Έγινε καθαρισμός στο ψυγείο γιατί παρατηρήθηκε ότι η θερμοκρασία του σωλήνα εισαγωγής του ψυγειου δεν ήταν καν κοντα στην θερμοκρασία εξαγωγής (ο ενας ήταν ζεστός ο άλλος παγωμένος).
      • Εγινε καθαρισμός στο ψυγείο του καλοριφέρ γιατί δεν έβγαζε ζεστό αέρα.
      • Μπήκε καινούργιος αισθητήρας θερμοκρασίας
      • Έγινε καθαρισμός του DPF πάλι σε ειδικό συνεργείο με γραπτή εγγυηση οτι τα επίπεδα αιθάλης είναι στο 0%.

      Από όσους μηχανικούς το είδανε (1 για τα μπεκ, 1 για την τουρμπίνα, 1 για το DPF) ειδικοί όλοι σε diesel αφού ολοκληρώθηκε το ρεκτιφιέ μου είπαν ότι πλέον το αμάξι είναι σαν καινούργιο. Μετά από όλα αυτά το αμάξι έκανε 1000χλμ εγινε αλλαγή λαδιών και ψυκτικού ξανα. Το πήγα και εγώ μέχρι Θηβα με ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ω και πλέον το έχω ξανά στα χέρια μου και φαίνεται να εχουν λυθεί τα όποια θέματα. Η όλη διαδικασία μου κόστισε πολύ (με εμφαση) και οικονομικά και ψυχολογικά. Γενικά δεν με βλέπω να το κρατάω πολύ το αμάξι γιατι με στιγμάτισε φουλ και με αναμονή 1ου παιδιού στον ορίζοντα δεν ξέρω αν την παλεύω με το αγχος του diesel.

      Μικρή σκεψη που έχω ακόμα αφορά την αναγέννηση του DPF και αν βγαίνει ελάχιστος καπνός (λευκός) κατά την διαδικασία, ειδικά της παθητικής το οποίο παρατήρησα κάποια στιγμή σήμερα σε φάση που ήμουν κολλημένος στην κίνηση. Μετά βγήκα Αττική και δεν ξαναείδα κάτι. Αυτό συνέβη και πριν το πάρω πάλι στα χέρια μου αλλά ο ειδικός για το DPF είπε ότι είναι ΟΚ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop
    • Προβλημα με Hyundai i20

      Καλησπέρα σε όλους,
      τον Νοεμβριο αγορασα μεταχειρισμενο ενα Hyundai i20 του 2014 diesel. Την δευτερη μερα που το είχα στην κατοχη μου αναψε το check enging light. Αφου το πηγα σε ενα συνεργειο μου ειπαν οτι εφταιγε η MAF, αλλα ισως να ηταν προσωρινο το θεμα. Αφου μου εσβησαν το λαμπακι με αφησαν να το οδηγησω, μερικες μερες μετα σε βολτα στο κεντρο της Αθηνας το αμαξι αρχισε να βγάζει πολυ καπνο ο οποιος ηταν εμφανεστατος σε σημειο να με σταματανε στο δρομο αλλοι οδηγοι. Με τα πολλά εφτασα σπιτι και με οδικη βοηθεια το αμαξι πηγε στην αντιπροσωπεία/service της Λαμδα στη Συγγρου. Εκει μου ειπαν οτι μεσω του εξουσιοδοτημένου προγραμματος αναγνωσης των βλαβων της hyundai η διαγνωση ηταν βλαβη στην βαλβιδα EGR, η οποία ήταν κολλημένη. Η λυση ηταν να αλλαχτεί η EGR κατοπιν παραγγελίας απο εξωτερικο για αυθεντικο ανταλλακτικο. Η EGR ηρθε μετα απο 1,5 μηνα και αλλαχτηκε μαζι με καθαρισμο του συστηματος εισαγωγης και αρκετες αναγγενησεις του DPF για να καθαρισει ο κινητηρας/εξατμιση. Η ολη δουλεια κοστισε περι τα 800 ευρω. Αφου το πηρα στα χερια μου στην πρωτη βολτα (μεχρι την δουλεια μου) το λαμπακι αρχισε να αναβοσβηνει (στα διοδια της Περιφερειακης του Υμμητου στην Καισαριανη), μολις εφτασα στην εργασια μου πηρα τηλεφωνο παλι την Λαμδα και μου ειπαν οτι αυτο σημαινει οτι η αναγεννηση του DPF δεν ολοκληρωθηκε σωστα και να του κανω μια διαδρομη 20-25 λεπτα στις 3000 στροφες και πανω. Αφου το εκανα αυτο οντως το check engine σταματησε να αναβοσβηνει. Κατα την επιστροφη μου στην Καισαριανη και μολις μπηκα σε συνθηκες πολης (δηλαδη χαμηλές στροφες) παλι το αμαξι ¨καπνισε". Το ιδιο εγινε και την επομενη μερα, με το που εμπαινα στον αστικο ιστο το αμαξι εβγαζε καπνο απο την εξατμιση. Το αμαξι επεστρεψε στην Λαμδα με την αιτιολογια οτι παρα την αλλαγη της EGR το προβλημα δεν διορθωθηκε. Εκεινοι μου ειπαν οτι θα το δουν και οι ελεγχοι που κανανε ηταν σε DPF, μπουζια, MAF κλπ, και γενικα το κρατησαν δυο μερες το αμαξι μονο για διαγνωση. Η απαντηση ηταν οτι λογω του προβληματος που προϋπηρχε δηλαδη της χαλασμενης EGR ο κινητηρας μαζεψε αρκετη βρωμια και μια λυση θα μπορουσε να ειναι λυσιμο και καθαρισμα. Οταν ζητησα καποια εγγυηση οτι το προβλημα του καπνου θα διορθωθει μου ειπαν οτι δεν γινεται να δωσουν κατι τετοιο. Μια δευτερη θα ηταν να κανει ενα ταξιδι, τυπου μεχρι Λαμια μηπως καθαρισει ο κινητηρας. Μετα από αρκετη κουβέντα οταν τους ρωτησα τι θα εκαναν εκεινοι η απαντηση ηταν εμμεσως πλην σαφως να το πουλησω (!!!) και οτι σε μοντελα εντος εγγυησης το συγκεκριμενο θεμα το λυνουν με αλλαγη κινητηρα. Το αμαξι στην Εθνικη/Αττικη Οδο δεν βγαζει καποιο προβλημα και ουτε ταχυτητα του λειπει ουτε κολλαει καπου. Θα ηθελα να ρωτησω αν εχει καποια αντιστοιχη εμπειρια ή οποιαδήποτε συμβουλη καποιος απο εδω μεσα γιατι η στεναχωρια που μας εχει πιασει οικογενειακως ειναι μεγαλη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gharitop
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr