Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 154
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 247
    • 248
    • 156 / 248
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    156
    4945
    323772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrioskosmas @tylip1984 last edited by

      @tylip1984 said in Mazda CX-30:

      Σας Ευχαριστώ πολύ όλους.

      Νομίζω το μηχανικό κιβώτιο είναι μονόδρομος στη mazda εκτός κ αν είσαι ταξιτζής η σ αρέσουν τα αυτόματα γενικά μονο. οπότε μηχανικό δαγκωτο. Για το συνδυασμό ναι με προβλημάτισε.. η κόρη μ ήθελε κόκκινο κ εγω nagisa οπότε τα συνδυασαμε.. τώρα αν ταιριάζει θα δούμε. Ελλάδα πάντως δεν το είχαν δεν έχει έρθει ακόμα nagisa για να το δω από κοντά. Έχει κ αλλά υλικά σε μερος του ταμπλό.

      συμφωνω....αμαρτία να μη παρεις μηχανικο κιβωτιο σε mazda,honda, ford
      αυτοματο για ταρίφες

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        ss_76 last edited by

        Κινητήρας- μετάδοση;

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tylip1984 @ss_76 last edited by

          @ss_76 said in Mazda CX-30:

          Κινητήρας- μετάδοση;

          Skyactive X awd

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tylip1984 last edited by tylip1984

            Πάντως παιδιά στο test drive για μια διαδρομή περίπου 5 km πόλη έγραψα 13.5 λ/100.. ελπίζω να μην Μ πιει κ του πιω έτσι το αίμα 🙂

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @tylip1984 last edited by

              @tylip1984 said in Mazda CX-30:

              Πάντως παιδιά στο test drive για μια διαδρομή περίπου 5 km πόλη έγραψα 13.5 λ/100.. ελπίζω να μην Μ πιει κ του πιω έτσι το αίμα 🙂

              Λογικό νούμερο για μέσα στην πόλη. Η φυσική ειναι αμείλικτη!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tylip1984 @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Mazda CX-30:

                @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                Πάντως παιδιά στο test drive για μια διαδρομή περίπου 5 km πόλη έγραψα 13.5 λ/100.. ελπίζω να μην Μ πιει κ του πιω έτσι το αίμα 🙂

                Λογικό νούμερο για μέσα στην πόλη. Η φυσική ειναι αμείλικτη!

                Καλά το είχα 0-100 3-4 φορές κ γενικά.πολυ aggressive. Θέλω να πιστεύω ότι σε μια διαδρομή δουλειά σπίτι με ήρεμο τρόπο θα είναι κάπου στο 7-8.

                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Chrisk6
                  Chrisk6 @tylip1984 last edited by Chrisk6

                  @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                  @fanis75 said in Mazda CX-30:

                  @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                  Πάντως παιδιά στο test drive για μια διαδρομή περίπου 5 km πόλη έγραψα 13.5 λ/100.. ελπίζω να μην Μ πιει κ του πιω έτσι το αίμα 🙂

                  Λογικό νούμερο για μέσα στην πόλη. Η φυσική ειναι αμείλικτη!

                  Καλά το είχα 0-100 3-4 φορές κ γενικά.πολυ aggressive. Θέλω να πιστεύω ότι σε μια διαδρομή δουλειά σπίτι με ήρεμο τρόπο θα είναι κάπου στο 7-8.

                  Αθηνα εισαι? Η επαρχια?
                  Και αλλο κεντρο ΑΘηνα και αλλο περιαστικα.
                  Σε ανοιχτες διαδρομες περιαστικα το εχεις το 7-8.
                  Επαρχια σιγουρα χαμηλοτερα.
                  Τωρα να πηζεις μεσα στην Κηφισιας/Μεσογειων/Κηφισο σιγουρα 8-9 και παραπανω αναλογως καταστασης.
                  Θεωρω πως δεν το αγοραζει καποιος που εχει πολυ μετακινηση σε σοβαρη κινηση καθημερινως, Εκει θα υπηρχαν αλλες λυσεις.
                  Αλλα για ολα τα υπολοιπα το αυτοκινητο ειναι σουπερ.
                  Χαιρεσαι να το οδηγας.
                  Εγω πρωτη φορα κανω 9000χλμ σε 6.5 μηνες (σε αυτοκινητο 😁 ) ενω καθεται στο γκαραζ απο Δ εως Π.

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • T
                    tylip1984 @Chrisk6 last edited by tylip1984

                    @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                    @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                    @fanis75 said in Mazda CX-30:

                    @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                    Πάντως παιδιά στο test drive για μια διαδρομή περίπου 5 km πόλη έγραψα 13.5 λ/100.. ελπίζω να μην Μ πιει κ του πιω έτσι το αίμα 🙂

                    Λογικό νούμερο για μέσα στην πόλη. Η φυσική ειναι αμείλικτη!

                    Καλά το είχα 0-100 3-4 φορές κ γενικά.πολυ aggressive. Θέλω να πιστεύω ότι σε μια διαδρομή δουλειά σπίτι με ήρεμο τρόπο θα είναι κάπου στο 7-8.

                    Αθηνα εισαι? Η επαρχια?
                    Και αλλο κεντρο ΑΘηνα και αλλο περιαστικα.
                    Σε ανοιχτες διαδρομες περιαστικα το εχεις το 7-8.
                    Επαρχια σιγουρα χαμηλοτερα.
                    Τωρα να πηζεις μεσα στην Κηφισιας/Μεσογειων/Κηφισο σιγουρα 8-9 και παραπανω αναλογως καταστασης.
                    Θεωρω πως δεν το αγοραζει καποιος που εχει πολυ μετακινηση σε σοβαρη κινηση καθημερινως, Εκει θα υπηρχαν αλλες λυσεις.
                    Αλλα για ολα τα υπολοιπα το αυτοκινητο ειναι σουπερ.
                    Χαιρεσαι να το οδηγας.
                    Εγω πρωτη φορα κανω 9000χλμ σε 6.5 μηνες (σε αυτοκινητο 😁 ) ενω καθεται στο γκαραζ απο Δ εως Π.

                    Αθήνα είμαι.. να σ πω πρώτη φορά δεν με απασχολεί ένα αμάξι πόσο θα κάψει.. το πήρα λ λέω θα δω όσο πάει.. να πω κ την αλήθεια δεν ξέρω αν θα κρατιέμαι γενικότερα με το μοτέρ να ξυπνάει μετά τις 4.000 στροφές. Πάντως θέλω να έχω την επιλογή κ ελπιζω με την ροπή του δίλιτρου χαμηλά κ το καλό start stop με πολύ ήρεμη οδήγηση να έχω την επιλογή να παίζω στο 7.5 προφανώς όχι Κηφισίας ώρα αιχμής αλλά μια κανονική urban διαδρομή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      paok1 @gebou last edited by

                      @gebou said in Mazda CX-30:

                      ..........Εκεί που μου τα χαλάει όμως πολύ είναι στο πορτμπαγκάζ.

                      Η Mazda δηλώνει ΄χωρο αποσκευών στα 420-430 lt. Επειδή είχα μέχρι πριν κάποιους μήνες peugeot 308 με τον ίδιο ακριβώς δηλωθέντα χώρο αποσκευών, μπορώ να πω με σιγουριά ότι με το μάτι μου φαινόταν μικρότερος αυτός του mazda. Χθες πήρα μεζουρα και μέτρησα τις διαστάσεις. Εσωτερικό πλάτος 100-101 cm , βάθος περίπου 75 cm και ύψος μέχρι την εταζέρα περίπου 41-42 cm. Αν κάνεις πολύ χοντρικά τον υπολογισμό βγαίνει ένας όγκος περίπου 320 lt. Μάλλον προς επιβεβεβαίωση αυτού, είδα χθες ένα αυστραλέζικο συγκριτικό cx 30 με το xc 40 και το q3 και του έβγαζαν όγκο 317 lt. Υποψιάζομαι ότι η διαφορά μέχρι τα 420 lt που ανακοινώνει η mazda είναι κάτω από το δάπεδο , που όπως τον είδα δεν είναι αξιοποιήσιμος χώρος .

                      Εσείς που έχετε δει το αυτοκίνητο, πως σας φαίνεται ο χώρος των αποσκευών?
                      Καλώς σας βρήκα, επίδοξος αγοραστής του cx30 είμαι κ άρχισα να διαβάζω πρώτα τις 10 τελ. σελίδες του νήματος, αλλά τώρα το πήρα από την αρχή κ στη σελ. 13 βρήκα αυτό που λεει για 317 λτ πορτ παγκάζ, που με βρίσκει σύμφωνο γιατί το είδα στην αντιπροσωπεία κ με ξενέρωσε λίγο.
                      Να υποθέσω ότι κάτω από το δάπεδο βρίσκεται περίπου 15 εκ. ύψος, ώστε να φτάσει τα 420-430 λίτρα?

                      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 @paok1 last edited by

                        @paok1 said in Mazda CX-30:

                        @gebou said in Mazda CX-30:

                        ..........Εκεί που μου τα χαλάει όμως πολύ είναι στο πορτμπαγκάζ.

                        Η Mazda δηλώνει ΄χωρο αποσκευών στα 420-430 lt. Επειδή είχα μέχρι πριν κάποιους μήνες peugeot 308 με τον ίδιο ακριβώς δηλωθέντα χώρο αποσκευών, μπορώ να πω με σιγουριά ότι με το μάτι μου φαινόταν μικρότερος αυτός του mazda. Χθες πήρα μεζουρα και μέτρησα τις διαστάσεις. Εσωτερικό πλάτος 100-101 cm , βάθος περίπου 75 cm και ύψος μέχρι την εταζέρα περίπου 41-42 cm. Αν κάνεις πολύ χοντρικά τον υπολογισμό βγαίνει ένας όγκος περίπου 320 lt. Μάλλον προς επιβεβεβαίωση αυτού, είδα χθες ένα αυστραλέζικο συγκριτικό cx 30 με το xc 40 και το q3 και του έβγαζαν όγκο 317 lt. Υποψιάζομαι ότι η διαφορά μέχρι τα 420 lt που ανακοινώνει η mazda είναι κάτω από το δάπεδο , που όπως τον είδα δεν είναι αξιοποιήσιμος χώρος .

                        Εσείς που έχετε δει το αυτοκίνητο, πως σας φαίνεται ο χώρος των αποσκευών?
                        Καλώς σας βρήκα, επίδοξος αγοραστής του cx30 είμαι κ άρχισα να διαβάζω πρώτα τις 10 τελ. σελίδες του νήματος, αλλά τώρα το πήρα από την αρχή κ στη σελ. 13 βρήκα αυτό που λεει για 317 λτ πορτ παγκάζ, που με βρίσκει σύμφωνο γιατί το είδα στην αντιπροσωπεία κ με ξενέρωσε λίγο.
                        Να υποθέσω ότι κάτω από το δάπεδο βρίσκεται περίπου 15 εκ. ύψος, ώστε να φτάσει τα 420-430 λίτρα?

                        Οταν θες να εκμεταλλευτεις ολο το χωρο αποσκευων απλα διπλωνεις τον πατο στο πλαι.
                        Στην καθημερινοτητα και κατι σουπερ μαρκετ εγω ειμαι με τον διπλο πατο κανονικα.
                        Σε ταξιδι απλα τον βαζω στο πλαι φορτωνω και τελος.
                        Εμεις με 4 ατομα (2 παιδια 7.5-4.5) ειμαστε ανετοι. Ευκολα ενα σακο ο καθενας μας και μενει χωρο για αλλα πραγματα. Τωρα οπως ξερουμε στο χωρο των αποσκευων αλλος θελει μετακομιση και αλλος λιγοτερα.
                        Αν εχεις αναγκες για πολυ μεγαλο χωρο αποσκευων κοιτας αλλου.
                        Αλλη κουβεντα μετα αν εχεις μωρα, καροτσια κλπ κλπ.

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • gtsartsal
                          gtsartsal last edited by gtsartsal

                          https://www.cx30talk.com/threads/cargo-dimensions.2233/

                          Αν μετατρέψεις τις ίντσες σε εκατοστά, είναι
                          39,5 = 100cm
                          32=80cm
                          20 ( μέχρι την εταζέρα)= 50cm

                          οπότε στο περίπου είναι 400λίτρα.

                          Το αυτό με τον Χρήστο κάνω κι εγώ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            paok1 last edited by paok1

                            Τότε αν προσθέσουμε κ τα 10 εκ. ύψους του πάτου φτάνουμε στο νουμερο που λέει η mazda, ok.
                            Εχω πολύ διαβασμα το ΣΚ για να τελειωσω ολες τις σελίδες 🙂
                            Εχω δει αρκετα rewies για ολους τους κινητηρες, πιο πολυ μ ενδιαφερει η καταναλωση, η ποιότητα του δεν αμφισβητείται.
                            Mεχρι τωρα συμπεραινω ότι οι βενζινοκινητες εκδοσεις καίνε σαν 1600άρι (εχω Α4 1,6 με 7-7,5 λτ μεση κατανάλωση), ενώ προσδοκώ από το 1,8 d που δυστυχως σταμάτησε να περάγεται καταναλώσεις κοντά στο 6. Το οποίο όμως δεν ειναι mild hyvrid (όπως πχ το xceed) με ο,τι μπορει να συνεπάγεται αυτό στο μέλλον.
                            Στα μειον του βενζινοκινητηρα ο ΦΠ κ τα ίσως αυξημένα ασφάλιστρα. Για τα σερβις δεν ξερω αν υπάρχει διαφορά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              ss_76 @Chrisk6 last edited by

                              @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                              @paok1 said in Mazda CX-30:

                              @gebou said in Mazda CX-30:

                              ..........Εκεί που μου τα χαλάει όμως πολύ είναι στο πορτμπαγκάζ.

                              Η Mazda δηλώνει ΄χωρο αποσκευών στα 420-430 lt. Επειδή είχα μέχρι πριν κάποιους μήνες peugeot 308 με τον ίδιο ακριβώς δηλωθέντα χώρο αποσκευών, μπορώ να πω με σιγουριά ότι με το μάτι μου φαινόταν μικρότερος αυτός του mazda. Χθες πήρα μεζουρα και μέτρησα τις διαστάσεις. Εσωτερικό πλάτος 100-101 cm , βάθος περίπου 75 cm και ύψος μέχρι την εταζέρα περίπου 41-42 cm. Αν κάνεις πολύ χοντρικά τον υπολογισμό βγαίνει ένας όγκος περίπου 320 lt. Μάλλον προς επιβεβεβαίωση αυτού, είδα χθες ένα αυστραλέζικο συγκριτικό cx 30 με το xc 40 και το q3 και του έβγαζαν όγκο 317 lt. Υποψιάζομαι ότι η διαφορά μέχρι τα 420 lt που ανακοινώνει η mazda είναι κάτω από το δάπεδο , που όπως τον είδα δεν είναι αξιοποιήσιμος χώρος .

                              Εσείς που έχετε δει το αυτοκίνητο, πως σας φαίνεται ο χώρος των αποσκευών?
                              Καλώς σας βρήκα, επίδοξος αγοραστής του cx30 είμαι κ άρχισα να διαβάζω πρώτα τις 10 τελ. σελίδες του νήματος, αλλά τώρα το πήρα από την αρχή κ στη σελ. 13 βρήκα αυτό που λεει για 317 λτ πορτ παγκάζ, που με βρίσκει σύμφωνο γιατί το είδα στην αντιπροσωπεία κ με ξενέρωσε λίγο.
                              Να υποθέσω ότι κάτω από το δάπεδο βρίσκεται περίπου 15 εκ. ύψος, ώστε να φτάσει τα 420-430 λίτρα?

                              Οταν θες να εκμεταλλευτεις ολο το χωρο αποσκευων απλα διπλωνεις τον πατο στο πλαι.
                              Στην καθημερινοτητα και κατι σουπερ μαρκετ εγω ειμαι με τον διπλο πατο κανονικα.
                              Σε ταξιδι απλα τον βαζω στο πλαι φορτωνω και τελος.
                              Εμεις με 4 ατομα (2 παιδια 7.5-4.5) ειμαστε ανετοι. Ευκολα ενα σακο ο καθενας μας και μενει χωρο για αλλα πραγματα. Τωρα οπως ξερουμε στο χωρο των αποσκευων αλλος θελει μετακομιση και αλλος λιγοτερα.
                              Αν εχεις αναγκες για πολυ μεγαλο χωρο αποσκευων κοιτας αλλου.
                              Αλλη κουβεντα μετα αν εχεις μωρα, καροτσια κλπ κλπ.

                              Να συμπληρώσω ότι όταν έχεις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες τον πάτο μπορείς να τον αφαιρέσεις εντελώς και το σκαλοπάτι που υπάρχει πίσω να το έχεις όρθιο. Με την παραπάνω διάταξη και την εταζέρα στην θέση της το καλοκαίρι κάναμε δεκαήμερο roadtrip 4 άτομα απροβλημάτιστα. Για περισσότερε πληροφορίες δες https://www.mazda.eu/en/scs/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Ναι το σκαλοπάτι βγαίνει και τελείως άμα θες ,4 βίδες είναι.
                                Επίσης αν βγάλεις την εταζερα καρδιζεις πάρα πολύ χώρο γιατί αν και δε του φαίνεται έχει αρκετό ύψος και μήκος προς τα πίσω ,όταν βγάλεις την εταζερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tylip1984 last edited by tylip1984

                                  Να ρωτήσω , όποιοι κάνατε παραγγελίες καινούργια μπορείτε να δώσετε μια αίσθηση αν οι 6 μισή μήνες που μου είπαν παράδοση είναι ρεαλιστικοί η να το περιμένω νωρίτερα/αργότερα? Κάτι Μ είπε ο πωλητής ότι τέλος Γενάρη εξυπηρετούνται πιο γρήγορα οι παραλαβές γιατί τότε τις στέλνουν στο εργοστάσιο. Πρακτικά δεν ξέρω τι διαφορά μπορεί να κάνει αυτό κ αν ισχύει η μου το είπε για να το πει.

                                  Επίσης σε τι στάδια γενικά σπάει η διαδικασία χρονικά, κατασκευή μεταφορά κτλ. Κ υπάρχει ενδιάμεση ενημέρωση συνήθως? Η αγορά έγινε από autoone.

                                  Ευχαριστώ

                                  Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Chrisk6
                                    Chrisk6 @tylip1984 last edited by Chrisk6

                                    @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                                    Να ρωτήσω , όποιοι κάνατε παραγγελίες καινούργια μπορείτε να δώσετε μια αίσθηση αν οι 6 μισή μήνες που μου είπαν παράδοση είναι ρεαλιστικοί η να το περιμένω νωρίτερα/αργότερα? Κάτι Μ είπε ο πωλητής ότι τέλος Γενάρη εξυπηρετούνται πιο γρήγορα οι παραλαβές γιατί τότε τις στέλνουν στο εργοστάσιο. Πρακτικά δεν ξέρω τι διαφορά μπορεί να κάνει αυτό κ αν ισχύει η μου το είπε για να το πει.

                                    Επίσης σε τι στάδια γενικά σπάει η διαδικασία χρονικά, κατασκευή μεταφορά κτλ. Κ υπάρχει ενδιάμεση ενημέρωση συνήθως? Η αγορά έγινε από autoone.

                                    Ευχαριστώ

                                    Από ενημέρωση κλπ κλπ τουλάχιστον σε εμένα δεν είχε...όσες φορές είχα πάρει εγώ δεν είχαν κάποιο νέο. Αλλά στους 4.5 μήνες ήταν Ελλάδα το αυτοκίνητο. Απ' ότι φαίνεται έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση στις παραδόσεις. Τουλάχιστον στα Mazda που είδα μέσα εδώ(τον τελευταίο χρόνο)σε κάποια παιδιά όλοι πάνω κάτω ήμασταν στο ~5 μηνο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tylip1984 last edited by tylip1984

                                      Εντωμεταξυ ερχόμενος από off road όχημα δεν νιώθω πολύ καλά ακόμα κ χώμα να πατήσω με τα μαμα που έχω διαβάσει πως έρχεται bridgestone η toyo κ ειδικά χωρίς καν ρεζέρβα.. ήδη κοιτάω τι να βάλω κ σκέφτομαι αν τα αντικαταστήσω κατευθείαν η να περιμένω χειμώνα..

                                      Βέβαια τέτοιο αμάξι πώς να πας κ σε λάστιχο με κλίση ελαφριά στο εκτός κ να χαλάσεις την αίσθηση του.. δύσκολη επιλογή. Είδα αυτό είναι νέο κ Μ φαίνεται ενδιαφέρον σαν λάστιχο για την περίπτωση του αυτοκινήτου καθώς φαίνεται να είναι μεταξυ all season π είναι κυρίως ασφάλτινα κ κόβονται για πλάκα σε πέτρα κ all terrain π είναι μεγάλος συμβιβασμός κ δεν αξίζει για το συγκεκριμένο αμάξι. link text

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tjk last edited by tjk

                                        Νομίζω είμαστε πολλοί που περιμένουμε τεστ για το συγκεκριμένο! Ανεξάρτητα από το τι λένε στις προδιαγραφές διάρκειας, τα καθαρά ασφάλτινα all season, -πολύ καλά κατά τα άλλα- στις συνθήκες της χώρας μας "τελειώνουν" αρκετά γρήγορα.
                                        Θα έλεγα, αν αποφασίσεις ότι σου κάνει το λάστιχο, την αλλαγή να την κάνεις αμέσως, θα στα πάρουν σε πολύ καλύτερη τιμή. Όσο για την αίσθηση, δεν νομίζω να στην χαλάσουν σε καθημερινή νορμάλ χρήση, άλλωστε δεν είναι και τόσο off η χάραξή τους. Οι διαφορές θα φαίνονται προς το όριο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz @tylip1984 last edited by

                                          @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                                          Εντωμεταξυ ερχόμενος από off road όχημα δεν νιώθω πολύ καλά ακόμα κ χώμα να πατήσω με τα μαμα που έχω διαβάσει πως έρχεται bridgestone η toyo κ ειδικά χωρίς καν ρεζέρβα.. ήδη κοιτάω τι να βάλω κ σκέφτομαι αν τα αντικαταστήσω κατευθείαν η να περιμένω χειμώνα..

                                          Βέβαια τέτοιο αμάξι πώς να πας κ σε λάστιχο με κλίση ελαφριά στο εκτός κ να χαλάσεις την αίσθηση του.. δύσκολη επιλογή. Είδα αυτό είναι νέο κ Μ φαίνεται ενδιαφέρον σαν λάστιχο για την περίπτωση του αυτοκινήτου καθώς φαίνεται να είναι μεταξυ all season π είναι κυρίως ασφάλτινα κ κόβονται για πλάκα σε πέτρα κ all terrain π είναι μεγάλος συμβιβασμός κ δεν αξίζει για το συγκεκριμένο αμάξι. link text

                                          τα μονα ψιλοασφαλτινα αλλα και ψιλοχωμα, να μην σκιζονται στη πρωτη πετρα, ειναι τα λατ κρος.
                                          αλλα σε βρεγμενο ειναι να κανεις κουτσο με δωδεκαποντες γοβιτσες

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Chrisk6
                                            Chrisk6 last edited by

                                            Πιστεύω στο Mazda μέχρι cross climate φάση είναι και όχι latitude . Τα all season θα κάνουν δουλειά και στο χιόνι όπου ένα καλοκαιρινό δεν μπορεί καθόλου.
                                            Στο χώμα είναι άλλη φάση. Τελείως διαφορετική κατάσταση. Πρέπει να κάνεις μεγάλες υποχωρήσεις στον δρόμο για να βάλεις τόσο "χωμάτινα " ελαστικά.
                                            Μην χάσουμε και την απόλαυση του στριψιματος...
                                            Άσε που σε 18αρες δεν βγάζει διάσταση δική μας.
                                            Για το , Yokohama ας έρθει πρώτα και βλέπουμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 156 / 248
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr