Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 176
    • 487
    • 488
    • 174 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9745
    283419
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagkirk @Chrisk6 last edited by

      @chrisk6 said in TESLA FORUM:

      @lap said in TESLA FORUM:

      @chrisk6 said in TESLA FORUM:

      @lap said in TESLA FORUM:

      Πέρα από το σκορ.

      Τι χτυπάει;;;

      Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.

      Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl?

      Γι αυτο τον σκοπο ναι σιγουρα ειναι vfm.
      Αλλα η κουβεντα ειναι γενικη και οχι ειδικη.
      Δεν μιλαμε case by case.
      Μιλαμε γενικα για το αυτοκινητο και την χρηση του απο οικογενειακο μεχρι ο,τι αλλο φανταστει κανεις.

      Μα αν επιλέξεις ένα άλλο δεν θα έχεις την δύναμη επιτάχυνσης, την ποιότητα κύλισης και το κόστος μετακίνησης.

      Άρα οτιδήποτε και αν αγοράσεις πρέπει να το εξετάσεις ως case study

      Τι να την κανεις την δυναμη οταν δεν την χρησιμοποιεις περιπου ποτε?
      Ποιοτητα κυλισης υποκειμενικο μεν αλλα το δεχομαι δε. Οπως και σε πολλα αλλα αυτοκινητα θα βρεις αντιστοιχη. Στο θεμα του οικονομικου ειπαμε αναλογως την χρηση.

      Εγώ μπορώ να σκεφτώ εκατοντάδες στιγμές απόλαυσης πάντως στις καθημερινές μετακινήσεις σε λεωφόρους και Αττική Οδό.

      Σε κάθε φανάρι και σε κάθε αλλαγή πορείας - λωρίδας , σε εισόδους και διόδια στην ΑΟ , κάθε άνοιγματάκι θα ήταν σαν αγχολυτικό.

      Καλά σε επίπεδο βόλτας πχ προς Σούνιο , ή Πάρνηθα , κλπ δεν το συζητάμε , εκεί μιλάμε για φούλ απόλαυση.

      Μάλιστα τώρα που το κάνω εικόνα νομίζω πως το Tesla είναι και αφορμή για να ανακαλύψει κάποιος όλες τις υπέροχες χάρες και μέρη της Αττικής.

      Ε τώρα για 4-5 φορές τον χρόνο στην ΕΟ δεν χάλασε και ο κόσμος αν βαριέται κάποιος τον επίπονο προγραμματισμο να πηγαίνει και δεξιά με 110.
      Ίσοφαρίζεις άνετα την βαρεμάρα αυτή με τον πόνο που θα δώσεις για μερικά δευτερόλεπτα στο φιλοθεάμον κοινό στα διόδια και στις εξόδους - εισόδους της ΕΟ.

      Αλήθεια , απενεργοποιούνται σε κάποιο βαθμό τα ηλεκτρονικά ώστε να παίζεις λιγάκι με το πίσω μέρος , δεν λέω πολύ , έτσι 20-30 μοίρες για την πλάκα και να σκάνε απο ζήλια όλοι πίσω σου σε καμια μεγάλη διασταύρωση με αρκετό χώρο.

      Εχω πετύχει κανα 2-3 κάτι ηλεκτρικά VW που πετάνε μπροστά μου λίγο πωπουδάκι και μου άρεσε πολύ.

      Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • Chrisk6
        Chrisk6 @dettol last edited by

        @dettol said in TESLA FORUM:

        @chrisk6 said in TESLA FORUM:

        @lap said in TESLA FORUM:

        Πέρα από το σκορ.

        Τι χτυπάει;;;

        Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.

        Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl?

        Γι αυτο τον σκοπο ναι σιγουρα ειναι vfm.
        Αλλα η κουβεντα ειναι γενικη και οχι ειδικη.
        Δεν μιλαμε case by case.
        Μιλαμε γενικα για το αυτοκινητο και την χρηση του απο οικογενειακο μεχρι ο,τι αλλο φανταστει κανεις.

        μα δεν υπαρχει κανενα προιον σε καμμια κατηγορια που να ειναι "το καλυτερο". Ολα κρινονται case by case.
        Τεσπα, εγω σταματαω εδω γιατι για αλλη μια φορα δεν θα βγει κατι απο την κουβεντα τετοιου τυπου.
        Πηγαινε ομως καποια στιγμη και κανε td ενα οποιοδηποτε ηλεκτρικο αμαξι που να μην ειναι ψοφιμι και ελα να τα ξανα πουμε. Μην πας σε κανενα e208, πηγαινε τουλαχιστον σε κανενα vag.

        Ξαναλεω για να μην υπαρχει παρανοηση.
        Οταν θα εχουμε τις υποδομες για φορτιση ''σχεδον'' παντου και να μην υπαρχει αυτος ο βραχνας θα ηταν η καλυτερη λυση.
        Γιατι θα το χρησιμοποιουσα οπως θελω εγω χωρις το αγχος της φορτισης.
        Γενικα το αυτοκινητο δεν μου προκαλει καποια αισθηση απο θεμα δυναμης/επιταχυνσης μετα απο τοσα χρονια με μοτοσυκλετες.
        Θα μπω σε ενα Υ οσονουπω που αγορασε ο αδερφος του γαμπρου μου.
        Σιγουρα θα μου αρεσει δεν αντιλεγω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Chrisk6
          Chrisk6 @vagkirk last edited by

          @vagkirk said in TESLA FORUM:

          @chrisk6 said in TESLA FORUM:

          @lap said in TESLA FORUM:

          @chrisk6 said in TESLA FORUM:

          @lap said in TESLA FORUM:

          Πέρα από το σκορ.

          Τι χτυπάει;;;

          Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.

          Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl?

          Γι αυτο τον σκοπο ναι σιγουρα ειναι vfm.
          Αλλα η κουβεντα ειναι γενικη και οχι ειδικη.
          Δεν μιλαμε case by case.
          Μιλαμε γενικα για το αυτοκινητο και την χρηση του απο οικογενειακο μεχρι ο,τι αλλο φανταστει κανεις.

          Μα αν επιλέξεις ένα άλλο δεν θα έχεις την δύναμη επιτάχυνσης, την ποιότητα κύλισης και το κόστος μετακίνησης.

          Άρα οτιδήποτε και αν αγοράσεις πρέπει να το εξετάσεις ως case study

          Τι να την κανεις την δυναμη οταν δεν την χρησιμοποιεις περιπου ποτε?
          Ποιοτητα κυλισης υποκειμενικο μεν αλλα το δεχομαι δε. Οπως και σε πολλα αλλα αυτοκινητα θα βρεις αντιστοιχη. Στο θεμα του οικονομικου ειπαμε αναλογως την χρηση.

          Εγώ μπορώ να σκεφτώ εκατοντάδες στιγμές απόλαυσης πάντως στις καθημερινές μετακινήσεις σε λεωφόρους και Αττική Οδό.

          Σε κάθε φανάρι και σε κάθε αλλαγή πορείας - λωρίδας , σε εισόδους και διόδια στην ΑΟ , κάθε άνοιγματάκι θα ήταν σαν αγχολυτικό.

          Καλά σε επίπεδο βόλτας πχ προς Σούνιο , ή Πάρνηθα , κλπ δεν το συζητάμε , εκεί μιλάμε για φούλ απόλαυση.

          Μάλιστα τώρα που το κάνω εικόνα νομίζω πως το Tesla είναι και αφορμή για να ανακαλύψει κάποιος όλες τις υπέροχες χάρες και μέρη της Αττικής.

          Ε τώρα για 4-5 φορές τον χρόνο στην ΕΟ δεν χάλασε και ο κόσμος αν βαριέται κάποιος τον επίπονο προγραμματισμο να πηγαίνει και δεξιά με 110.
          Ίσοφαρίζεις άνετα την βαρεμάρα αυτή με τον πόνο που θα δώσεις για μερικά δευτερόλεπτα στο φιλοθεάμον κοινό στα διόδια και στις εξόδους - εισόδους της ΕΟ.

          Αλήθεια , απενεργοποιούνται σε κάποιο βαθμό τα ηλεκτρονικά ώστε να παίζεις λιγάκι με το πίσω μέρος , δεν λέω πολύ , έτσι 20-30 μοίρες για την πλάκα και να σκάνε απο ζήλια όλοι πίσω σου σε καμια μεγάλη διασταύρωση με αρκετό χώρο.

          Εχω πετύχει κανα 2-3 κάτι ηλεκτρικά VW που πετάνε μπροστά μου λίγο πωπουδάκι και μου άρεσε πολύ.

          Πολυ θα μου αρεσε να διαπιστωσω αν μπορει να βγαλει τετοιου ειδους ''βολτες''...Σουνιαδα, Επιδαυρο, Αγιαννη Ρωσο κλπ κλπ. Σε γυρναει και πισω ή πρεπει να φορτισεις στο ενδιαμεσο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 last edited by monman2

            Όσοι εχουν πρόβλημα με την εμβέλεια στις καλοκαιρινές εξορμήσεις και ταξίδια προτείνω
            Αυτόματο
            Κάπριο
            Μπαίνει και ασυνόδευτο στα καράβια
            Μην παραγγέλνετε τα λευκά καθίσματα και τις 20άρες γλυτώνετε τα σκιάδια και τις κεραμικές στην πανοραμική και βγαίνουν τα 6500€...
            https://www.car.gr/classifieds/cars/view/339472885-saab-9-3
            YΓ ααα εχει το ταμπλό που αντέγραψαν στο yaris GR ...
            ΥΓ2 @realzeus να μας πει τι ντεπόζιτο εχουν

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster @Chrisk6 last edited by

              @chrisk6 said in TESLA FORUM:

              Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
              Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
              Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...

              Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
              Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. 😂

              Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
              fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstream 😀

              Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • Chrisk6
                Chrisk6 @red_monster last edited by

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
                Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
                Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...

                Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
                Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. 😂

                Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
                fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstream 😀

                Αυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?

                gatoz R 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                • gatoz
                  gatoz @Chrisk6 last edited by

                  @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                  Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
                  Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
                  Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...

                  Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
                  Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. 😂

                  Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
                  fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstream 😀

                  Αυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?

                  και συνηθως κινειται με την 'ταχυτητα που γουσταρει' γιατι την εχει δει τροχονομος 'τοσο ειναι το οριο' και ε, νοιωθει και καπως υπεροχος στο συνηθως πρεμιο χρεπι του

                  #milf-a-man

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • R
                    red_monster @Chrisk6 last edited by

                    @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                    Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
                    Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
                    Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...

                    Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
                    Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. 😂

                    Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
                    fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstream 😀

                    Αυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?

                    Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.

                    Chrisk6 T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Και οι δύο είναι παράνομοι.

                      Κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι πιο μάγκας ως παράνομος.

                      Και αυτός που παραμένει στην αριστερή λωρίδα είναι παράνομος και αυτός που τον προσπερνά με ταχύτητες πάνω από το όριο.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • R
                        red_monster @gatoz last edited by

                        @gatoz said in TESLA FORUM:

                        @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                        Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
                        Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
                        Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...

                        Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
                        Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. 😂

                        Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
                        fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstream 😀

                        Αυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?

                        και συνηθως κινειται με την 'ταχυτητα που γουσταρει' γιατι την εχει δει τροχονομος 'τοσο ειναι το οριο' και ε, νοιωθει και καπως υπεροχος στο συνηθως πρεμιο χρεπι του

                        Μπορεί απλά να ξεχάστηκε. Υπενθυμίζω ότι η αριστερή λουρίδα είναι για προσπέραση μέχρι το όριο ταχύτητας.
                        Καταλαβαίνω ότι την είδατε δικαστές στα γεράματα αλλά αν θέλετε να παίξετε υπάρχουν και άλλα παιχνίδια λιγότερο ενοχλητικά (όταν δεν τα κάνετε σε κοινή θέα 😷 )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Chrisk6
                          Chrisk6 @red_monster last edited by Chrisk6

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                          Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
                          Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
                          Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...

                          Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
                          Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. 😂

                          Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
                          fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstream 😀

                          Αυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?

                          Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.

                          Μπορει να λεγεται και αγενεια οταν γραφει ολους τους αλλους στα φρυδια του γιατι κοιμαται ορθιος. Η δεν κανει απλα να οδηγει...
                          Γιατι ξερεις παντα θα υπαρξει καποιος που θα προσπερασει απο τερμα αριστερα στο τερμα δεξια και παλι τα ιδια. Ευκολα γινεται μακελειο.

                          Οπως το ειπες...προσπερναω και μαζευομαι. Δεν καθομαι και πεταω αιτο στην αριστερη.
                          Απλα πραγματακια που τα διδασκουν στις σχολες οδηγησης.

                          @lap said in TESLA FORUM:

                          Και οι δύο είναι παράνομοι.

                          Κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι πιο μάγκας ως παράνομος.

                          Και αυτός που παραμένει στην αριστερή λωρίδα είναι παράνομος και αυτός που τον προσπερνά με ταχύτητες πάνω από το όριο.

                          Δηλαδη αν εχει 130 το οριο και ο αλλος κοιμαται τον υπνο του δικαιου μπροστα εμεις να μην παμε με 130...? Να παμε με 110-120 ή οσο γουσταρει αυτος μπροστα?

                          L R 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap @Chrisk6 last edited by

                            @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                            Δηλαδη αν εχει 130 το οριο και ο αλλος κοιμαται τον υπνο του δικαιου μπροστα εμεις να μην παμε με 130...? Να παμε με 110-120 ή οσο γουσταρει αυτος μπροστα?

                            Όχι φυσικά τότε αυτός είναι παράνομος. Εάν όμως θες να πηγαίνεις με 150 χλμ/ώρα, το όριο είναι 130 χλμ/ώρα τότε παρανομεις.

                            Άρα για να γυρίσουμε στο θέμα μας, εάν δεν κάνεις τεράστιες αποστάσεις συχνά τότε το θερμικό το θέλεις για να παρανομεις πιο εύκολα χωρίς να αγχώνεσαι για την αυτονομία του.

                            Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 @lap last edited by

                              @lap said in TESLA FORUM:

                              @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                              Δηλαδη αν εχει 130 το οριο και ο αλλος κοιμαται τον υπνο του δικαιου μπροστα εμεις να μην παμε με 130...? Να παμε με 110-120 ή οσο γουσταρει αυτος μπροστα?

                              Όχι φυσικά τότε αυτός είναι παράνομος. Εάν όμως θες να πηγαίνεις με 150 χλμ/ώρα, το όριο είναι 130 χλμ/ώρα τότε παρανομεις.

                              Άρα για να γυρίσουμε στο θέμα μας, εάν δεν κάνεις τεράστιες αποστάσεις συχνά τότε το θερμικό το θέλεις για να παρανομεις πιο εύκολα χωρίς να αγχώνεσαι για την αυτονομία του.

                              Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια.

                              Καταβαθος ολοι ειμαστε παρανομοι...
                              Λογικα εσυ τηρεις ολους νομους/κανονισμους κλπ κλπ.
                              Μπραβο...στο δινω που τα καταφερνεις.

                              Βεβαια και αν πας το Τεζλα και κανεις αναβαση στην Παρνηθα να ευχαριστηθεις τα 300-400-500ασα αλογα παλι παρανομος εισαι και με ηλεκτρικο. 😂

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster @Chrisk6 last edited by

                                @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                @red_monster said in TESLA FORUM:

                                @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
                                Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
                                Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...

                                Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
                                Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. 😂

                                Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
                                fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstream 😀

                                Αυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?

                                Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.

                                Μπορει να λεγεται και αγενεια οταν γραφει ολους τους αλλους στα φρυδια του γιατι κοιμαται ορθιος. Η δεν κανει απλα να οδηγει...
                                Γιατι ξερεις παντα θα υπαρξει καποιος που θα προσπερασει απο τερμα αριστερα στο τερμα δεξια και παλι τα ιδια. Ευκολα γινεται μακελειο.

                                Οπως το ειπες...προσπερναω και μαζευομαι. Δεν καθομαι και πεταω αιτο στην αριστερη.
                                Απλα πραγματακια που τα διδασκουν στις σχολες οδηγησης.

                                @lap said in TESLA FORUM:

                                Και οι δύο είναι παράνομοι.

                                Κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι πιο μάγκας ως παράνομος.

                                Και αυτός που παραμένει στην αριστερή λωρίδα είναι παράνομος και αυτός που τον προσπερνά με ταχύτητες πάνω από το όριο.

                                Δηλαδη αν εχει 130 το οριο και ο αλλος κοιμαται τον υπνο του δικαιου μπροστα εμεις να μην παμε με 130...? Να παμε με 110-120 ή οσο γουσταρει αυτος μπροστα?

                                Τόσο πολύ βιάζεσαι που δεν μπορείς να περιμένεις 1-2 λεπτά να κοιτάξει τον καθρέφτη ?
                                Πολύ βιασύνη βρε παίδες, θα χάσετε το χειρουργείο ?

                                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 @red_monster last edited by

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                  Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
                                  Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
                                  Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...

                                  Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
                                  Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. 😂

                                  Πόσο Νεάντερταλ πρέπει να είναι κάποιος για να παίζει τα φώτα σε προπορευόμενο όχημα που κινείται με 120 km/h ?
                                  fun fact, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που οδηγούσα (ακόμα στο πρώτο μου με τα 55 ημιαιμα πόνυ) φώτα μου παίζουν είτε κάτι θηριώδη Suv με φιμέ και συνοδεία είτε κάτι σαράβαλα που μόλις άλλαζες λωρίδα έχαναν το slipstream 😀

                                  Αυτο εχει να κανει με τον υπνο που απλα εχει κοιμηθει στην αριστερη λωριδα και μπορει να μην αλλαζει ποτε. Κανονικα δεν θα επρεπε να του παιξει φωτα ο αλλος...αλλα τι να κανεις να περασεις απο δεξια επειδη ο αλλος κοιμαται καθιστος?

                                  Λέγεται ευγένεια, ακόμα και αν έχει ξεχαστεί ο προπορευόμενος οδηγός για ένα ολόκληρο δίλεπτο.

                                  Μπορει να λεγεται και αγενεια οταν γραφει ολους τους αλλους στα φρυδια του γιατι κοιμαται ορθιος. Η δεν κανει απλα να οδηγει...
                                  Γιατι ξερεις παντα θα υπαρξει καποιος που θα προσπερασει απο τερμα αριστερα στο τερμα δεξια και παλι τα ιδια. Ευκολα γινεται μακελειο.

                                  Οπως το ειπες...προσπερναω και μαζευομαι. Δεν καθομαι και πεταω αιτο στην αριστερη.
                                  Απλα πραγματακια που τα διδασκουν στις σχολες οδηγησης.

                                  @lap said in TESLA FORUM:

                                  Και οι δύο είναι παράνομοι.

                                  Κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι πιο μάγκας ως παράνομος.

                                  Και αυτός που παραμένει στην αριστερή λωρίδα είναι παράνομος και αυτός που τον προσπερνά με ταχύτητες πάνω από το όριο.

                                  Δηλαδη αν εχει 130 το οριο και ο αλλος κοιμαται τον υπνο του δικαιου μπροστα εμεις να μην παμε με 130...? Να παμε με 110-120 ή οσο γουσταρει αυτος μπροστα?

                                  Τόσο πολύ βιάζεσαι που δεν μπορείς να περιμένεις 1-2 λεπτά να κοιτάξει τον καθρέφτη ?
                                  Πολύ βιασύνη βρε παίδες, θα χάσετε το χειρουργείο ?

                                  Αν του παιρνει 1-2 λεπτα να ριξει μια ματια στον καθρεφτη του βραστα Χαραλαμπε.
                                  Πρεπει να υπαρχει ιδιατερος λογος για τον αλλο για να οδηγεις σωστα εσυ...οκ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap @Chrisk6 last edited by

                                    @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                    @lap said in TESLA FORUM:

                                    @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                    Δηλαδη αν εχει 130 το οριο και ο αλλος κοιμαται τον υπνο του δικαιου μπροστα εμεις να μην παμε με 130...? Να παμε με 110-120 ή οσο γουσταρει αυτος μπροστα?

                                    Όχι φυσικά τότε αυτός είναι παράνομος. Εάν όμως θες να πηγαίνεις με 150 χλμ/ώρα, το όριο είναι 130 χλμ/ώρα τότε παρανομεις.

                                    Άρα για να γυρίσουμε στο θέμα μας, εάν δεν κάνεις τεράστιες αποστάσεις συχνά τότε το θερμικό το θέλεις για να παρανομεις πιο εύκολα χωρίς να αγχώνεσαι για την αυτονομία του.

                                    Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια.

                                    Καταβαθος ολοι ειμαστε παρανομοι...
                                    Λογικα εσυ τηρεις ολους νομους/κανονισμους κλπ κλπ.
                                    Μπραβο...στο δινω που τα καταφερνεις.

                                    Βεβαια και αν πας το Τεζλα και κανεις αναβαση στην Παρνηθα να ευχαριστηθεις τα 300-400-500ασα αλογα παλι παρανομος εισαι και με ηλεκτρικο. 😂

                                    Εμ για αυτό σου λέω. Απλά κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι πιο μάγκας.

                                    Πάντως στην επιτάχυνση μέχρι το όριο ταχύτητας, μπορείς να θεωρήσεις πως είσαι σχετικά νόμιμος. Ενώ στην υπέρβαση του ορίου ταχύτητας σίγουρα παρανομος.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    Chrisk6 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 @lap last edited by

                                      @lap said in TESLA FORUM:

                                      @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                      @lap said in TESLA FORUM:

                                      @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                      Δηλαδη αν εχει 130 το οριο και ο αλλος κοιμαται τον υπνο του δικαιου μπροστα εμεις να μην παμε με 130...? Να παμε με 110-120 ή οσο γουσταρει αυτος μπροστα?

                                      Όχι φυσικά τότε αυτός είναι παράνομος. Εάν όμως θες να πηγαίνεις με 150 χλμ/ώρα, το όριο είναι 130 χλμ/ώρα τότε παρανομεις.

                                      Άρα για να γυρίσουμε στο θέμα μας, εάν δεν κάνεις τεράστιες αποστάσεις συχνά τότε το θερμικό το θέλεις για να παρανομεις πιο εύκολα χωρίς να αγχώνεσαι για την αυτονομία του.

                                      Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια.

                                      Καταβαθος ολοι ειμαστε παρανομοι...
                                      Λογικα εσυ τηρεις ολους νομους/κανονισμους κλπ κλπ.
                                      Μπραβο...στο δινω που τα καταφερνεις.

                                      Βεβαια και αν πας το Τεζλα και κανεις αναβαση στην Παρνηθα να ευχαριστηθεις τα 300-400-500ασα αλογα παλι παρανομος εισαι και με ηλεκτρικο. 😂

                                      Εμ για αυτό σου λέω. Απλά κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι πιο μάγκας.

                                      Πάντως στην επιτάχυνση μέχρι το όριο ταχύτητας, μπορείς να θεωρήσεις πως είσαι σχετικά νόμιμος. Ενώ στην υπέρβαση του ορίου ταχύτητας σίγουρα παρανομος.

                                      Δεν ξερεις ποτε μην εισαι σιγουρος...μπορει να πεσεις και σε κανα οργανο και να θεωρησει οτι εκανες επιδειξη ικανοτητων με το γρηγορο αυτοκινητο σου.
                                      Τεσπα προχωραμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @lap last edited by gatoz

                                        @lap said in TESLA FORUM:

                                        @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                        @lap said in TESLA FORUM:

                                        @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                                        Δηλαδη αν εχει 130 το οριο και ο αλλος κοιμαται τον υπνο του δικαιου μπροστα εμεις να μην παμε με 130...? Να παμε με 110-120 ή οσο γουσταρει αυτος μπροστα?

                                        Όχι φυσικά τότε αυτός είναι παράνομος. Εάν όμως θες να πηγαίνεις με 150 χλμ/ώρα, το όριο είναι 130 χλμ/ώρα τότε παρανομεις.

                                        Άρα για να γυρίσουμε στο θέμα μας, εάν δεν κάνεις τεράστιες αποστάσεις συχνά τότε το θερμικό το θέλεις για να παρανομεις πιο εύκολα χωρίς να αγχώνεσαι για την αυτονομία του.

                                        Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια.

                                        Καταβαθος ολοι ειμαστε παρανομοι...
                                        Λογικα εσυ τηρεις ολους νομους/κανονισμους κλπ κλπ.
                                        Μπραβο...στο δινω που τα καταφερνεις.

                                        Βεβαια και αν πας το Τεζλα και κανεις αναβαση στην Παρνηθα να ευχαριστηθεις τα 300-400-500ασα αλογα παλι παρανομος εισαι και με ηλεκτρικο. 😂

                                        Εμ για αυτό σου λέω. Απλά κάνουμε διαγωνισμό ποιος είναι πιο μάγκας.

                                        Πάντως στην επιτάχυνση μέχρι το όριο ταχύτητας, μπορείς να θεωρήσεις πως είσαι σχετικά νόμιμος. Ενώ στην υπέρβαση του ορίου ταχύτητας σίγουρα παρανομος.

                                        νομιμος θεωρητικα εισαι εαν πηγαινεις με 100 τερμα αριστερα εκει που το οριο ειναι 130 και σπας τα αυγα των υπολοιπων. και το συνηθες ειναι αυτο ακριβως.
                                        οι 'ξεχασμενοι' ειναι ελαχιστοι, οι 'αστυνομοι' και οι 'σας γραφω ολους στα αρχιδια μου' περισσοτεροι. προφανως στην προσπεραση πρωτα δοκιμαζεις με αριστερο φλας, περιμενεις καποια δευτερολεπτα και εαν σε γειωσει με αδειο το δεξι ρευμα για κανενα-δυο χιλιομετρα, ε, μια πατησια προβολεις δεν κανει κακο.

                                        περι ηλεκτρικων κλπ σε εο, ισως ειμαι ο περιεργος, καποιο ανταγωνιστικα κινουμενο ηλεκτρικο δεν μου εχει προκυψει μεχρι σημερα, δεν μιλαμε για ταχυτητες αφαιρεσης αδειας κυκλοφοριας, αλλα για 140-150. και καποιος να ξεβγει, το κανει ελαχιστα.
                                        βασικος λογος που δεν ηλεκτριζομαι, δεν το μπορω αυτο, δεν το αντεχω....

                                        #milf-a-man

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • R
                                          red_monster last edited by red_monster

                                          Ταξίδι κάνεις, ωραία ταξιδεύει και με ένα στοιχειώδη προγραμματισμό δεν αγχώνεσαι. Τώρα αν πετύχεις και κάνα γρήγορο στην εθνική βαράς δεξιά να τον αφήσεις να κάνει το κομμάτι του και είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, αυτός που ταπείνωσε ένα ηλεκτρικό και εσύ που απαλλάχτηκες από τον ουρουκ Χαι.

                                          Φλας, φώτα και κόρνες και μετά μιλάμε για σπασμένες μπάλες. Κλασικός μεγαλοπαράγοντας, πληρώνω τόσους φόρους/τέλη όλος ο δρόμος είναι δικός μου σιχαμερά στρουμφάκια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap @gatoz last edited by

                                            @gatoz said in TESLA FORUM:

                                            νομιμος θεωρητικα εισαι εαν πηγαινεις με 100 τερμα αριστερα εκει που το οριο ειναι 130 και σπας τα αυγα των υπολοιπων. και το συνηθες ειναι αυτο ακριβως.

                                            Σύμφωνα με τον ΚΟΚ όχι δεν είσαι νόμιμος. Τέρμα δεξιά είσαι νομιμος

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 176
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 174 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr