-
1o service για το i30, ετήσιο με 9.5k km.
Λάδια, φίλτρο λαδιού, ροδέλα, φίλτρο καμπίνας σύνολο 150€.
Νομίζω ικανοποιητική τιμή για τα δεδομένα των αντιπροσωπειών. Γενικά δείχνει να είναι οικονομικό στη συντήρηση μιας και αλλάζει μπουζί πρώτη φορά στα 75k km και έχει και καδένα.Τακάκια πάντα άλλαζα στα προηγούμενα αυτοκίνητά μου στις 90 με 100k km, και δίσκους στις 200k. Συμπλέκτη δεν άλλαξα ποτέ ούτε στο corsa ούτε στο fiesta και τα έδωσα με 230k km, οπότε μάλλον για αρκετά χρόνια θα αλλάζουμε μόνο φιλτρόλαδα.
Έκανα και μια τράμπα τα λάστιχα μπρος πίσω με ζυγοστάθμιση και είμαι οκ!
Τώρα ανυπομονώ να μου φέρει ο άγιος Βασίλης τα μαρσπιεδάκια και την αεροτομή τα χριστούγεννα. -
150 πήραν και σε επίσημο στη χαλκιδική για 1ο σέρβις στο 1400ρι i30.
-
Δεν σας χρεώνουν υγρό καθαριστήρων;
Εγώ πηγαίνω με γεμάτο το δοχείο του υγρού καθαριστήρων και πάντα με χρεώνουν...χωρίς να βάλουν σταγόνα μέσα. -
@storm said in Hyundai i30 2017:
Δεν σας χρεώνουν υγρό καθαριστήρων;
Εγώ πηγαίνω με γεμάτο το δοχείο του υγρού καθαριστήρων και πάντα με χρεώνουν...χωρίς να βάλουν σταγόνα μέσα.έτσι έκαναν και εμένα όταν είχα Citroen.....
-
@storm said in Hyundai i30 2017:
Δεν σας χρεώνουν υγρό καθαριστήρων;
Εγώ πηγαίνω με γεμάτο το δοχείο του υγρού καθαριστήρων και πάντα με χρεώνουν...χωρίς να βάλουν σταγόνα μέσα.Σωστός!
Το παρατήρησα κι εγώ!
Μου έκανε εντύπωση ότι δε χρέωσαν γιατί πολύ απλά δε συμπλήρωσαν, βέβαια είχε αρκετή ποσότητα μέσα. Ίσως για να περιορίζουν το κόστος. -
@elteo said in Hyundai i30 2017:
@storm said in Hyundai i30 2017:
Δεν σας χρεώνουν υγρό καθαριστήρων;
Εγώ πηγαίνω με γεμάτο το δοχείο του υγρού καθαριστήρων και πάντα με χρεώνουν...χωρίς να βάλουν σταγόνα μέσα.έτσι έκαναν και εμένα όταν είχα Citroen.....
Για Citroen έχω να γράψω μόνο τα καλύτερα. Το συνεργείο της Ωμέγα στην Αγία Παρασκευή υποδειγματικό. Πραγματικά, τις δύο φορές που πήγα το Γαλλικό το χάρηκα πολύ. Έκατσα στο σαλόνι, κοιτούσα τις εργασίες, δύο ωρίτσες όμορφη εμπειρία. Ευγενικοί υπάλληλοι, όλοι περίφημοι.
Για το συνεργείο του δικτύου της Βελμάρ τι να γράψω;
Βασικά με έδιωξαν από το συνεργείο. Κάνουν επιλογή πελατών. Με χάλασε πολύ ο τρόπος που με αντιμετώπισαν φέτος.
Οπότε αναγκαστικά του χρόνου θα πάω σε άλλο συνεργείο μάλλον κάποιο εξειδικευμένο, γιατί το εξουσιοδοτημένο δίκτυο είναι άθλιο εντελώς. -
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
1o service για το i30, ετήσιο με 9.5k km.
Λάδια, φίλτρο λαδιού, ροδέλα, φίλτρο καμπίνας σύνολο 150€.
Πόση ποσότητα και τι προδιαγραφές λαδιού;
Έκανα και μια τράμπα τα λάστιχα μπρος πίσω με ζυγοστάθμιση και είμαι οκ!
Η ζυγοστάθμιση για ποιον λόγο έγινε;
-
@bill_hsd λάδι 5-30, παίρνει 4,2 ή 4,4 λίτρα αν δε κάνω λάθος.
Ζυγοσταθμιση γίνεται γιατί τα μπροστινά τουλάχιστον έχουν μια έστω και μικρή φθορά. Επόμενη τραμπα στα 3 χρόνια και έτσι για 4 - 5 χρόνια έχεις ομοιόμορφα φθαρμενα λάστιχα.
-
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
@bill_hsd λάδι 5-30, παίρνει 4,2 ή 4,4 λίτρα αν δε κάνω λάθος.
Ζυγοσταθμιση γίνεται γιατί τα μπροστινά τουλάχιστον έχουν μια έστω και μικρή φθορά. Επόμενη τραμπα στα 3 χρόνια και έτσι για 4 - 5 χρόνια έχεις ομοιόμορφα φθαρμενα λάστιχα.
Δηλαδη είδες να πειραξαν (συμπλήρωσαν ή αφαίρεσαν) τα αντίβαρα σε καθε ζάντα;
Κι εγώ αλλάζω τα ελαστικά εμπρός-πίσω μόνος μου κάθε 10-15 χιλ. χλμ, αλλά ποτέ δεν χρειάστηκε να γινει ζυγοστάθμιση.
Τα ζαντολάστιχα, ιδίως τα εργοστασιακά τοποθετημένα, είναι ζυγοσταθμισμένα απο το εργοστάσιο στον πάγκο, καθένα μόνο του, και όχι πάνω στο αυτοκίνητο, ώστε να επηρεάζεται η ζυγοστάθμιση ανάλογα με το αν είναι τοποθετημένα εμπρός ή πίσω.
Ευθυγράμμιση ίσως είχε μια βάση να γίνει, γιατί σίγουρα τα μπροστινά λάστιχα πατάνε διαφορετικά από τα πίσω λάστιχα (γωνίες καμπερ, κάστερ κλπ.).
Υ.Γ. Έχει ενδιαφέρον το τεχνικό ζήτημα και γι'αυτό το σχολιάζω, χωρίς καμία διάθεση αμφισβήτησης ή ειρωνείας. -
Ναι ξήλωσαν τα παλιά αντίβαρα και έβαλαν νέα. Η ζυγοστάθμιση δεν έχει να κάνει με την αλλαγή μπρος - πίσω αλλά με τη φθορά των ελαστικών μετά από 10k χλμ.
Επίσης αν τα αλλάζεις στις 10k km η επόμενη αλλαγή πρέπει να είναι στις 30k γιατί στις 20k έχουν πάλι την ίδια φθορά.
-
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Ναι ξήλωσαν τα παλιά αντίβαρα και έβαλαν νέα. Η ζυγοστάθμιση δεν έχει να κάνει με την αλλαγή μπρος - πίσω αλλά με τη φθορά των ελαστικών μετά από 10k χλμ.
Δηλαδή λόγω της όποιας (προφανώς ελάχιστης) φθοράς στα 10.000km, θα έπρεπε να γίνει ζυγοστάθμιση, ανεξάρτητα του εάν άλλαζες τη θέση τους ή τα άφηνες όπως ήταν;
Δεν πρόλαβα να τα αλλάξω ξανά εμπρός-πίσω τα δικα μου. Τα πούλησα στα 40Κ, αφού είχαν αρκετό ψωμί ακόμα, και έβαλα καινούρια. -
Ακριβώς!
-
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Ακριβώς!
Πρώτη φορά το ακούω. Να υποθέσω ότι πριν δεν είχες κραδασμούς λόγω φθοράς;
-
Τίποτα απολύτως.
-
Πλαϊνά μαρσπιε και προέκταση αεροτομής.
-
Τάπες για βιδες σε τι μαγαζί βρίσκουμε; θέλω να καλύψω τις 4 βιδες που έπιασαν τα μαρσπιε.
-
Καλημέρα σε όλους,
Έχω προσφορά για ένα 1.5T DCT Distinctive στα 25300. Πιστεύετε αξίζει σαν τιμή εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα γενικά στην αυτοκίνηση. Είναι η τελευταία ευκαιρία να πάρει κανείς ένα αξιόλογο μηχάνημα κάτω από 30000? Κλίνω προς το ναι προσωπικά αλλά θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες.
Τώρα όσον αφορά το DCT, υπάρχει κάποιο μεγάλο service που απαιτούν κι αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα και τι κόστος (δε θέλω να έχω εκπλήξεις εκτός εγγύησης)?
Επίσης, σε ελληνικό καλοκαιρινό μποτιλιάρισμα υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης? Ακόμα κι αν συμβεί κάτι τέτοιο, λύνεται το θέμα αν απλά γυρίσεις σε manual mode?
-
@cdim said in Hyundai i30 2017:
Τώρα όσον αφορά το DCT, υπάρχει κάποιο μεγάλο service που απαιτούν κι αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα και τι κόστος (δε θέλω να έχω εκπλήξεις εκτός εγγύησης)?
Επίσης, σε ελληνικό καλοκαιρινό μποτιλιάρισμα υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης? Ακόμα κι αν συμβεί κάτι τέτοιο, λύνεται το θέμα αν απλά γυρίσεις σε manual mode?
Λογικά ναι έχει κάποια συντήρηση, αλλα πρέπει να ρωτήσεις ένα εξουσιδοτημένο συνεργείο για συχνότητα και κόστος. Αναφορικά με την υπερθέρμανση, δεν είναι θέμα καλοκαιριού αλλά κίνησης και συχνού πατιναρίσματος στα δισκάκια.
-
@cdim said in Hyundai i30 2017:
Καλημέρα σε όλους,
Έχω προσφορά για ένα 1.5T DCT Distinctive στα 25300. Πιστεύετε αξίζει σαν τιμή εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα γενικά στην αυτοκίνηση. Είναι η τελευταία ευκαιρία να πάρει κανείς ένα αξιόλογο μηχάνημα κάτω από 30000? Κλίνω προς το ναι προσωπικά αλλά θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες.
Τώρα όσον αφορά το DCT, υπάρχει κάποιο μεγάλο service που απαιτούν κι αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα και τι κόστος (δε θέλω να έχω εκπλήξεις εκτός εγγύησης)?
Επίσης, σε ελληνικό καλοκαιρινό μποτιλιάρισμα υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης? Ακόμα κι αν συμβεί κάτι τέτοιο, λύνεται το θέμα αν απλά γυρίσεις σε manual mode?
Έχοντας το DCT στο Tucson, προτείνει αλλαγή των υγρών κιβωτίου στα 100.000Km αν το αυτοκίνητο οδηγείται σε συνθήκες που περιγράφονται κάτωθι. Επίσης, είναι καλή τακτική όταν βρίσκεσαι σε μποτιλιάρισμα, να αφήνεις τον μπροστινό να ξεκινήσει και να μην ρολάρεις ακολουθώντας τον (ώστε να μην φθείρεται υπερβολικά ο δίσκος). Μέχρι στιγμής δεν μου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι υπερθέρμανσης του DCT (είμαι Αθήνα).
-
Συνεπώς δεν χρειάζεται τίποτα αν είναι παρκαρισμένο
Hyundai i30 2017