@cirus said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:
@cdim said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:
@cirus said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:
εκανα μια τετοια απόπειρα μονος μου, αφού ειχα μονώσει ηδη τις πόρτες με υλικό που εκανε τεράστια διαφορά. Δεν ήθελα να βαλω το ίδιο υλικό στους θολους γιατι είναι βαρύ και ηθελα κάτι που να μην είναι βαρύ αλλά και να μην κραταει υγρασία και να είναι ευκολο να το εγκαταστήσω μόνος μου στον ελευθερο μου χρόνο. Δεν είχα expectations αφου δεν πήγα σε κάποιον ειδικό. Εκανα τελικά τους δύο μπροστά τροχούς μόνο. Κάποια στιγμή μπορεί να κάνω τους πίσω αλλά θελει πολύ χρόνο οπότε βρω. Για να μην σας πρήζω η διαφορά είναι μικρή . Με αλλαγη ελαστικών (michelen pilot sport 4S που είναι πολύ θορυβώδη) η διαφορα θα ήταν μεγαλύτερη σίγουρα. Αλλά το εκανα πιο πολύ για χαβαλέ για μενα. Δεν ξέρω αν αξιζει τον κόπο, μαλλον δεν αξίζει, μικρη διαφορα. Παρόλα αυτα αν βοηθάει βάζω μερικές φωτό. Αν θα το κάνει κάποιος θα χρειαστει πιο μεγάλα πλαστικά κλιπσάκια αφού το υλικό είναι πιο παχύ και τα υπάρχοντα ακόμα και να είναι σε αψογη κατασταση μπορεί να μην κουμπώνουν από το έξτρα πάχος. Τελος εκανα μαλακία και το έκανα με εργοστασιακο γρύλο. αν κάνεις κάτι τέτοιο πρέπει να το κάνεις με κάτι πιο σταθερο, εναν πολύ καλύτερο γρυλο από αυτόν που δίνει το αμάξι. Θα αγοράσω εναν πολύ καλύτερο υδραυλικό πριν αποπειραθώ να κάνω στο μέλλον τους πίσω τροχούς
Καλησπέρα σε ολους,
Επαναφέρω το θέμα καθώς σκέφτομαι κι εγώ για ηχομόνωση σε i30 Facelift 2024 με Michelin Primacy 4 225/45/17. Συγκεκριμένα, σε τραχύ οδόστρωμα θα μπορούσε να είναι πολύ πιο ήσυχο. Επίσης, έχω παρατηρήσει οτι οι πόρτες οταν τις χτυπας ειναι λιγο κουφιες και γενικα δεν μπορω ακομα να προσδιορισω αν ο θορυβος στην εθνικη ειναι λογω της δονησης της πορτας ή των ελαστικων των ιδιων. Τείνω να υποψιάζομαι οτι η πρώτη περίπτωση είναι πιο πιθανή.
Αναφέρθηκες στην αρχή @cirus οτι ειδες μεγάλη διαφορα με τη μονωση στις πορτες. Μπορείς να επεκταθείς σε αυτό αν γίνεται? Είχε το αμάξι ίδια κουφια αισθηση στις πόρτες? Είδες διαφορά στην εθνική με τραχύ οδόστρωμα?
Ευχαριστω.
Καλησπέρα φίλε μου
Ειχε ψιλοκούφια αίσθηση πριν. Μετά κλείνει και κάνει το γκλουπ σαν σε ακριβο premium αμάξι. Ο θόρυβος από έξω σε σταση και λίγα με λιγα χιλιόμετρα είναι σχεδόν ελάχιστος. Με κλειστό το τζάμι πρέπει να φωνάζει δυνατά κάποιος για να τον ακούσεις
Ο ήχος από την μουσική βελτιώθηκε 1000% με πριν
Τώρα αυτό που λες για τραχύ οδόστρωμα, η μόνωση στις πόρτες δεν θα βοηθήσει πολύ. Θα συνεχίσεις να έχεις θόρυβο καθώς είναι θόρυβος κύλισης και έρχεται από τους θόλους των τροχών. Αυτον προσπάθησα να περιορίσω γεμίζοντας τους θόλους αλλα με αυτό το υλικό που έβαλα είναι μικρή η διαφορά. Φαντασου δεν έκανα τους πίσω ακόμα, μονο τους μπροστά. Επίσης βοηθάνε και τα πιο αθόρυβα λάστιχα.
με υλικο που έβαλα στις πόρτες λογικά θα φτιάχνει αλλα είναι και βαρύ υλικο αυτό και δεν ήθελα να βάλω και στους θόλους τόσο βαρύ
τελος κανενα από τα 2 δεν φτιάχνει τους αεροδυναμικούς θορύβους. (Εμενα που έχει σχήμα suv έχει αρκετούς από τους καθρέφτες πχ, σε σενα που είναι πιο αεροδυναμικο χαμηλο αμαξι φαντάζομαι δεν θα έχεις έτσι και αλλιώς μεγάλο)
Συνοψίζοντας 3 ειδων θόρυβοι. Στατικοί σε καμπίνα, οδοστρώματος, αεροδυναμικοί.
Με μονωση στις πόρτες μόνο πιάνεις τους πρώτους και βελτιώνεται η ακουστική σε μουσική πάρα πολύ. Πολύ λίγα πράγματα από το οδόστρωμα θα γλιτώσεις καθώς αυτοί οι θόρυβοι έρχονται από το οδόστρωμα
Μαλιστα, ενδιαφερουσες οι πληροφοριες. Μαλλον θα το επιχειρησω οταν βρω ευκαιρια, το πολυ πολυ κερδιζω σε ποιοτητα μουσικης κι απλα ξενοιαζω το κεφαλι μου να επιβεβαιωσω αν φταιγαν οι πορτες ή οχι μεχρι την επομενη αλλαγη ελαστικων.
Σε ευχαριστω.