Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30 2017
    • 1
    • 2
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 29 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    676
    28044
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgekn
      georgekn @ataim last edited by

      @ataim said in Hyundai i30 2017:

      Συνεπώς δεν χρειάζεται τίποτα αν είναι παρκαρισμένο

      Σε θερμαινόμενο χώρο όμως...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        CDim @npapanik last edited by

        @npapanik said in Hyundai i30 2017:

        @cdim said in Hyundai i30 2017:

        Καλημέρα σε όλους,

        Έχω προσφορά για ένα 1.5T DCT Distinctive στα 25300. Πιστεύετε αξίζει σαν τιμή εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα γενικά στην αυτοκίνηση. Είναι η τελευταία ευκαιρία να πάρει κανείς ένα αξιόλογο μηχάνημα κάτω από 30000? Κλίνω προς το ναι προσωπικά αλλά θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες.

        Τώρα όσον αφορά το DCT, υπάρχει κάποιο μεγάλο service που απαιτούν κι αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα και τι κόστος (δε θέλω να έχω εκπλήξεις εκτός εγγύησης)?

        Επίσης, σε ελληνικό καλοκαιρινό μποτιλιάρισμα υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης? Ακόμα κι αν συμβεί κάτι τέτοιο, λύνεται το θέμα αν απλά γυρίσεις σε manual mode?

        Έχοντας το DCT στο Tucson, προτείνει αλλαγή των υγρών κιβωτίου στα 100.000Km αν το αυτοκίνητο οδηγείται σε συνθήκες που περιγράφονται κάτωθι. Επίσης, είναι καλή τακτική όταν βρίσκεσαι σε μποτιλιάρισμα, να αφήνεις τον μπροστινό να ξεκινήσει και να μην ρολάρεις ακολουθώντας τον (ώστε να μην φθείρεται υπερβολικά ο δίσκος). Μέχρι στιγμής δεν μου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι υπερθέρμανσης του DCT (είμαι Αθήνα).

        65ddde0a-f599-4937-a05e-91a00d41e675-image.png

        Αρα με προσοχή θεωρητικά δεν πρέπει να υπάρχει θέμα. Η μόνη μου αμφιβολία για να το κλείσω είναι στην ουσία η αξιοπιστία και η συμπεριφορά του DCT. Σε ποιες συνθήκες γίνεται πιο εκνευρισιτκό?

        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • npapanik
          npapanik @CDim last edited by

          @cdim said in Hyundai i30 2017:

          @npapanik said in Hyundai i30 2017:

          @cdim said in Hyundai i30 2017:

          Καλημέρα σε όλους,

          Έχω προσφορά για ένα 1.5T DCT Distinctive στα 25300. Πιστεύετε αξίζει σαν τιμή εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα γενικά στην αυτοκίνηση. Είναι η τελευταία ευκαιρία να πάρει κανείς ένα αξιόλογο μηχάνημα κάτω από 30000? Κλίνω προς το ναι προσωπικά αλλά θα ήθελα να ακούσω κι άλλες γνώμες.

          Τώρα όσον αφορά το DCT, υπάρχει κάποιο μεγάλο service που απαιτούν κι αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα και τι κόστος (δε θέλω να έχω εκπλήξεις εκτός εγγύησης)?

          Επίσης, σε ελληνικό καλοκαιρινό μποτιλιάρισμα υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης? Ακόμα κι αν συμβεί κάτι τέτοιο, λύνεται το θέμα αν απλά γυρίσεις σε manual mode?

          Έχοντας το DCT στο Tucson, προτείνει αλλαγή των υγρών κιβωτίου στα 100.000Km αν το αυτοκίνητο οδηγείται σε συνθήκες που περιγράφονται κάτωθι. Επίσης, είναι καλή τακτική όταν βρίσκεσαι σε μποτιλιάρισμα, να αφήνεις τον μπροστινό να ξεκινήσει και να μην ρολάρεις ακολουθώντας τον (ώστε να μην φθείρεται υπερβολικά ο δίσκος). Μέχρι στιγμής δεν μου έχει ανάψει ποτέ το λαμπάκι υπερθέρμανσης του DCT (είμαι Αθήνα).

          65ddde0a-f599-4937-a05e-91a00d41e675-image.png

          Αρα με προσοχή θεωρητικά δεν πρέπει να υπάρχει θέμα. Η μόνη μου αμφιβολία για να το κλείσω είναι στην ουσία η αξιοπιστία και η συμπεριφορά του DCT. Σε ποιες συνθήκες γίνεται πιο εκνευρισιτκό?

          Ακριβώς. Έχοντας συγκριτικό με το προηγούμενο Honda CR-V με κλασικό αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής, το DCT είναι πολύ πιο ευχάριστο και γρήγορο στην οδήγηση σε ανοικτό δρόμο, με πλεονεκτήματα όπως το φρενάρισμα αντίστοιχο του χειροκίνητου κιβωτίου. Εκνευριστικό δεν θα το χαρακτήριζα, κάποιες ελάχιστες φορές μπορεί να σου σκορτσάρει σε συνθήκες κίνησης με πολύ χαμηλές ταχύτητες.

          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • npapanik
            npapanik last edited by npapanik

            @CDim Από το manual:

            • Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη μπορεί να θεωρηθεί ένα αυτόματα μηχανικό κιβώτιο σχέσεων. Δίνει την οδηγική αίσθηση του μηχανικού κιβώτιου, όμως παρέχει την ευκολία ενός πλήρως αυτόματου κιβωτίου.
            • Όταν επιλεγεί η θέση D (Οδήγηση), θα έχετε τελείως αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων
            αντίστοιχη με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε αντίθεση με το παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο, η αλλαγή ταχυτήτων μπορεί μερικές φορές να γίνει αισθητή και να ακουστεί καθώς οι ενεργοποιητές εμπλέκουν τους συμπλέκτες
            και επιλέγονται οι ταχύτητες.
            • Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υιοθετεί ένα διπλό συμπλέκτη ξηρού τύπου, που επιτρέπει καλύτερη απόδοση επιτάχυνσης και καλύτερη κατανάλωση καυσίμου ενώ οδηγείτε. Όμως διαφέρει από ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο επειδή δεν έχει
            μετατροπέα ροπής. Αντίθετα, η αλλαγή από τη μια ταχύτητα στην άλλη γίνεται με ολίσθηση του συμπλέκτη, ειδικά σε χαμηλές
            ταχύτητες. Ως αποτέλεσμα οι αλλαγές ταχυτήτων είναι ορισμένες φορές πιο αισθητές και μπορεί να αισθανθείτε μια μικρή
            δόνηση καθώς η ταχύτητα του άξονα μετάδοσης συμπίπτει με την ταχύτητα του άξονα κινητήρα. Αυτή είναι κανονική κατάσταση για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
            • Ο συμπλέκτης ξηρού τύπου μεταφέρει άμεσα ροπή και παρέχει μια άμεση οδηγική εμπειρία που μπορεί να είναι διαφορετική από ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο. Αυτό μπορεί να είναι πιο αισθητό όταν ξεκινά το αυτοκίνητο από στάση ή με χαμηλή ταχύτητα σταμάτα-ξεκίνα.
            • Όταν επιταχύνετε απότομα από μια χαμηλότερη ταχύτητα, οι στροφές του κινητήρα μπορεί να αυξηθούν δραματικά σαν αποτέλεσμα της ολίσθησης του συμπλέκτη καθώς η μετάδοση διπλού συμπλέκτη επιλέγει τη σωστή ταχύτητα. Αυτή είναι μια φυσιολογική κατάσταση.
            • Όταν επιταχύνετε από στάση σε μια κλίση, πιέστε το γκάζι απαλά και σταδιακά για να αποφύγετε τυχόν αίσθημα τρέμουλου ή αστάθειας.
            • Όταν ταξιδεύετε με χαμηλή ταχύτητα, αν αφήσετε το πεντάλ γκαζιού πολύ γρήγορα, μπορεί να αισθανθείτε το φρενάρισμα του κινητήρα πριν αλλάξουν οι ταχύτητες. Η αίσθηση φρεναρίσματος κινητήρα είναι παρόμοια με τη λειτουργία ενός μηχανικού κιβωτίου

            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              CDim @npapanik last edited by

              @npapanik said in Hyundai i30 2017:

              @CDim Από το manual:

              • Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη μπορεί να θεωρηθεί ένα αυτόματα μηχανικό κιβώτιο σχέσεων. Δίνει την οδηγική αίσθηση του μηχανικού κιβώτιου, όμως παρέχει την ευκολία ενός πλήρως αυτόματου κιβωτίου.
              • Όταν επιλεγεί η θέση D (Οδήγηση), θα έχετε τελείως αυτόματη αλλαγή ταχυτήτων
              αντίστοιχη με ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε αντίθεση με το παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο, η αλλαγή ταχυτήτων μπορεί μερικές φορές να γίνει αισθητή και να ακουστεί καθώς οι ενεργοποιητές εμπλέκουν τους συμπλέκτες
              και επιλέγονται οι ταχύτητες.
              • Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υιοθετεί ένα διπλό συμπλέκτη ξηρού τύπου, που επιτρέπει καλύτερη απόδοση επιτάχυνσης και καλύτερη κατανάλωση καυσίμου ενώ οδηγείτε. Όμως διαφέρει από ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο επειδή δεν έχει
              μετατροπέα ροπής. Αντίθετα, η αλλαγή από τη μια ταχύτητα στην άλλη γίνεται με ολίσθηση του συμπλέκτη, ειδικά σε χαμηλές
              ταχύτητες. Ως αποτέλεσμα οι αλλαγές ταχυτήτων είναι ορισμένες φορές πιο αισθητές και μπορεί να αισθανθείτε μια μικρή
              δόνηση καθώς η ταχύτητα του άξονα μετάδοσης συμπίπτει με την ταχύτητα του άξονα κινητήρα. Αυτή είναι κανονική κατάσταση για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
              • Ο συμπλέκτης ξηρού τύπου μεταφέρει άμεσα ροπή και παρέχει μια άμεση οδηγική εμπειρία που μπορεί να είναι διαφορετική από ένα συμβατικό αυτόματο κιβώτιο. Αυτό μπορεί να είναι πιο αισθητό όταν ξεκινά το αυτοκίνητο από στάση ή με χαμηλή ταχύτητα σταμάτα-ξεκίνα.
              • Όταν επιταχύνετε απότομα από μια χαμηλότερη ταχύτητα, οι στροφές του κινητήρα μπορεί να αυξηθούν δραματικά σαν αποτέλεσμα της ολίσθησης του συμπλέκτη καθώς η μετάδοση διπλού συμπλέκτη επιλέγει τη σωστή ταχύτητα. Αυτή είναι μια φυσιολογική κατάσταση.
              • Όταν επιταχύνετε από στάση σε μια κλίση, πιέστε το γκάζι απαλά και σταδιακά για να αποφύγετε τυχόν αίσθημα τρέμουλου ή αστάθειας.
              • Όταν ταξιδεύετε με χαμηλή ταχύτητα, αν αφήσετε το πεντάλ γκαζιού πολύ γρήγορα, μπορεί να αισθανθείτε το φρενάρισμα του κινητήρα πριν αλλάξουν οι ταχύτητες. Η αίσθηση φρεναρίσματος κινητήρα είναι παρόμοια με τη λειτουργία ενός μηχανικού κιβωτίου

              Σε ευχαριστω ήσουν πολύ κατατοπιστικός.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                Nik 2 last edited by

                Για το DCT που ρωτάς δεν έχω άποψη αφού έχω το κλασικό χειροκίνητο.
                Σαν αυτοκίνητο ακόμα και στα 25κατι που λες και μάλιστα η συγκεκριμένη έκδοση πιστεύω είναι αν όχι το κορυφαίο, σίγουρα απ τα κορυφαία.
                Το fastback αν σε ενδιαφέρει και υπάρχει οικογένεια είναι αρκετά ικανοποιητικό σε πορτμπαγκάζ

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • georgemit
                  georgemit last edited by

                  Συμφωνώ.
                  Ίσως υπολείπεται σε κάποιους τομείς από τα κορυφαία του κάθε τομέα αλλά τελικά τα κάνει όλα πολύ καλά και θα σε ικανοποιήσει σίγουρα.
                  Δε το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή. Ορισμένες φορές περνάει από το μυαλό μου να είχα πάρει το dct. Όχι ότι δε με καλύπτει και σαν χειροκίνητο, έτσι για το yolo και την εμπειρία του αυτόματου.
                  Επίσης αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση σε αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι κερδίζει την εμπιστοσύνη σου ότι όλα θα δουλεύουν όπως πρέπει για πολύ πολύ καιρό. Όλα του τα συστήματα παρουσιάζουν συνέπεια και δουλεύουν πάντα με τον ίδιο τρόπο στις ίδιες συνθήκες. Δε ξέρω αν έγινα κατανοητός με το τελευταίο.

                  i30 1.5 160 N line!

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Βεβαίως. Το βλέπω καθημερινά. 😎

                    Εμένα μου αρέσει ο τρόπος που κλείνουν οι πόρτες και η άνεση παρότι φοράει 17αρες. Just saying.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • georgemit
                      georgemit last edited by

                      Και με 18αρες μια χαρά είναι δε κοπανάει καθόλου.

                      i30 1.5 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        CDim @georgemit last edited by CDim

                        @georgemit said in Hyundai i30 2017:

                        Συμφωνώ.
                        Ίσως υπολείπεται σε κάποιους τομείς από τα κορυφαία του κάθε τομέα αλλά τελικά τα κάνει όλα πολύ καλά και θα σε ικανοποιήσει σίγουρα.
                        Δε το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή. Ορισμένες φορές περνάει από το μυαλό μου να είχα πάρει το dct. Όχι ότι δε με καλύπτει και σαν χειροκίνητο, έτσι για το yolo και την εμπειρία του αυτόματου.
                        Επίσης αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση σε αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι κερδίζει την εμπιστοσύνη σου ότι όλα θα δουλεύουν όπως πρέπει για πολύ πολύ καιρό. Όλα του τα συστήματα παρουσιάζουν συνέπεια και δουλεύουν πάντα με τον ίδιο τρόπο στις ίδιες συνθήκες. Δε ξέρω αν έγινα κατανοητός με το τελευταίο.

                        Εχω Opel Corsa και ξέρω πολυ καλα για τι πράγμα μιλας, απλως ειμαι στο αλλο ακρο της εμπιστοσυνης στο αμαξι...

                        Αυτό που με κρατάει πίσω μόνο είναι τυχόν καλύτερες οθόνες στο facelift, καθώς και το γεγονός οτι δεν μπορώ να βάλω τα nline led φωτα. Στο Android Auto παρατηρείτε καθυστερήσεις στην απόκριση?

                        georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          CDim @Nik 2 last edited by

                          @nik-2 said in Hyundai i30 2017:

                          Για το DCT που ρωτάς δεν έχω άποψη αφού έχω το κλασικό χειροκίνητο.
                          Σαν αυτοκίνητο ακόμα και στα 25κατι που λες και μάλιστα η συγκεκριμένη έκδοση πιστεύω είναι αν όχι το κορυφαίο, σίγουρα απ τα κορυφαία.
                          Το fastback αν σε ενδιαφέρει και υπάρχει οικογένεια είναι αρκετά ικανοποιητικό σε πορτμπαγκάζ

                          Ωραιο και το fastback, αλλά νιώθω οτι είναι πολύ μακρύ για μεσα στην πόλη. Τα 25κ τα αναφέρω γιατί δεν ξέρω πόσο θα αυξηθεί στο facelift.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • georgemit
                            georgemit @CDim last edited by georgemit

                            @cdim said in Hyundai i30 2017:

                            @georgemit said in Hyundai i30 2017:

                            Συμφωνώ.
                            Ίσως υπολείπεται σε κάποιους τομείς από τα κορυφαία του κάθε τομέα αλλά τελικά τα κάνει όλα πολύ καλά και θα σε ικανοποιήσει σίγουρα.
                            Δε το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή. Ορισμένες φορές περνάει από το μυαλό μου να είχα πάρει το dct. Όχι ότι δε με καλύπτει και σαν χειροκίνητο, έτσι για το yolo και την εμπειρία του αυτόματου.
                            Επίσης αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση σε αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι κερδίζει την εμπιστοσύνη σου ότι όλα θα δουλεύουν όπως πρέπει για πολύ πολύ καιρό. Όλα του τα συστήματα παρουσιάζουν συνέπεια και δουλεύουν πάντα με τον ίδιο τρόπο στις ίδιες συνθήκες. Δε ξέρω αν έγινα κατανοητός με το τελευταίο.

                            Εχω Opel Corsa και ξέρω πολυ καλα για τι πράγμα μιλας, απλως ειμαι στο αλλο ακρο της εμπιστοσυνης στο αμαξι...

                            Αυτό που με κρατάει πίσω μόνο είναι τυχόν καλύτερες οθόνες στο facelift, καθώς και το γεγονός οτι δεν μπορώ να βάλω τα nline led φωτα. Στο Android Auto παρατηρείτε καθυστερήσεις στην απόκριση?

                            Είχα corsa c και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος.
                            Τα φώτα του n line μπαίνουν σαν έξτρα με 450€. Είχα πάρει προσφορά παλιότερα.
                            Το aa το δουλεύω με καλώδιο για να μου φορτίζει και το κινητό. Μια χαρά δουλεύει.
                            Στο ασύρματο λένε ότι κάνει αποσυνδέσεις. Δε το έχω δοκιμάσει να σου πω την αλήθεια, 2 - 3 φορές για σύντομο χρόνο.
                            Τώρα για τις οθόνες του fl, who knows?
                            Παράγγειλε τη 10αρα αν θέλεις καλύτερη αλλά θα περιμένεις αρκετά παραπανω.
                            Επίσης ο χώρος αποσκευών του hatch είναι ικανοποιητικότατος για 4μελή οικογένεια αρκεί να έχεις περάσει τη φάση με τα καρότσια. Απλά στα μεγάλα ταξίδια Χριστούγεννα και καλοκαίρι βγάζω εταζερα.

                            i30 1.5 160 N line!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              CDim last edited by

                              Μου είπαν οτι έχουν σταματήσει πλήρως οι παραγγελίες και το συγκεκριμένο είναι ένα από τα λίγα που φέρνουν αυτοί. Δεν μπορώ να προσθέσω τίποτα εξτρα έτσι κι αλλιώς. Παίζει αν είναι τόσο κοντά το facelift όσο λένε εδώ και μήνες να είναι κι από τις τελευταίες παρτίδες που θα βγουν. Γι'αυτό ήθελα να μάθω περισσότερα από κατόχους γιατί αν θέλω να προχωρήσω και πραγματικά αξίζει δεν έχω και πολύ χρόνο.

                              Κι εγώ τον είδα μια χαρά τον χώρο των αποσκευών.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • georgemit
                                georgemit last edited by

                                Σε κάτι κατασκοπευτικες φώτο που κυκλοφόρησαν πάντως το fl έχει μπρος πίσω τα led του n line.

                                i30 1.5 160 N line!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Το ΑΑ το δουλεύω συνέχεια σε ασύρματο και δουλεύει άψογα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    jamesd last edited by jamesd

                                    Το F/L πιθανότατα θα έχει κουμπί για το ξεκίνημα του κινητήρα και όχι κλειδί όπως το τωρινό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • georgemit
                                      georgemit last edited by georgemit

                                      https://vm.tiktok.com/ZGe6wLjCQ/

                                      Δυναμομετρηση 1.5T 160, στα 165 και 31 κιλά ροπής.

                                      i30 1.5 160 N line!

                                      elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        the_dynamite last edited by

                                        Άψογα νέα για το μοτέρ! Αποδίδει παραπάνω και από αυτά που λέει ο κατασκευαστής!

                                        georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          super-t last edited by

                                          Ναι τους πιάσανε κορόιδα τους Ευρωπαίους οι Κορεάτες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • elteo
                                            elteo @georgemit last edited by

                                            @georgemit said in Hyundai i30 2017:

                                            https://vm.tiktok.com/ZGe6wLjCQ/

                                            Δυναμομετρηση 1.5T 160, στα 165 και 31 κιλά ροπής.

                                            πολύ ροπή για τα 165 άλογα....! 🙄
                                            το 1.8 tsi 160 που είχα είχε 25 κιλά ροπής.....🙄

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 29 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr