Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia XCeed - crossover
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia XCeed - crossover
    • 1
    • 2
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 106
    • 107
    • 101 / 107
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    2121
    141674
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Taxiarxis
      Taxiarxis last edited by

      @sabas_thess Καλησπέρα!
      Είχα κάνει test drive το 160hp και έχω στην κατοχή μου το 140hp.
      Δεν εντόπισα διαφορές. Ίδια κιλά ροπής.
      Βέβαια δε θυμόμουν 100% το πως δούλευε γενικά το 160hp.
      Πάντως από την αντιπροσωπεία, μου είπαν και με διαβεβαίωσαν πως δεν υπάρχει καμιά διαφορά (πράγμα το οποίο κατάλαβα κι εγώ οδηγώντας τα) και μάλιστα ίσως είναι ελαφρώς καλύτερο το 140hp. Βέβαια υπάρχει και το marketing πίσω από το τελευταίο που μου είπαν.

      Matiz will always be an option to drive

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        sabas_thess last edited by sabas_thess

        Καλά μλκιες λένε, ως συνήθως, οι αντιπροσωπείες γενικότερα. Άκου είναι καλύτερο ενώ έχασε 20ps! Τουλάχιστον αν διατήρησε την ροπή δεν έχασε πολύ από την ουσιαστική του δύναμη.

        "I am what you made me", D.V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • Taxiarxis
          Taxiarxis last edited by

          Κοίτα, δεν το έχω νιώσει στιγμή να κρεμάει. Και σκέψου ακόμα είμαι στα 3.000 χλμ. Θέλω να πω πως, είναι πολύ δυνατό το μοτέρ του και τραβάει για πλάκα, παρόλο το μεγάλο του βάρος.
          Κάτι το οποίο δεν έχει έναντι του 160hp, είναι το sailing.
          Αδιάφορο βέβαια για μένα αυτό.

          Matiz will always be an option to drive

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • georgemit
            georgemit last edited by georgemit

            Στο νήμα του i30 έχω ανεβάσει εδώ και κάποιες μέρες δυναμομετρησεις του 140 (έβγαλε 145) και του 160 (έβγαλε 177). 279Nm το 140, 270 Νm το 160.
            Κατάργησαν το sailing?

            i30 1.5 160 N line!

            S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              sabas_thess @georgemit last edited by

              @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

              Στο νήμα του i30 έχω ανεβάσει εδώ και κάποιες μέρες δυναμομετρησεις του 140 (έβγαλε 145) και του 160 (έβγαλε 177). 279Nm το 140, 270 Νm το 160.
              Κατάργησαν το sailing?

              Έχει μεγαλύτερη ροπή το 140ps, σοβαρά τώρα; Πολύ καλό αν ισχύει

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • georgemit
                georgemit last edited by

                Σύμφωνα με τη hyundai έχουν και τα 2 την ίδια (253Nm) με το 160αρι να την διατηρεί σε μεγαλύτερο φάσμα στροφων.

                i30 1.5 160 N line!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A d P
                  A d P moderator @A d P last edited by A d P

                  @a-d-p said in Kia XCeed - crossover:

                  @sabas_thess said in Kia XCeed - crossover:

                  Σήμερα στα λεφτά του θα έπαιρνα Renault Arkana techno 140ps. Πρωτίστως για το πλεονέκτημα των χωρών και δευτερευόντως γιατί τα ψώνια καβάλησαν το καλάμι.

                  Εγώ θα έπαιρνα αυτό 😁😁 --10000€ κάτω από την τιμή του καινούργιου
                  👇👇👇
                  https://www.car.gr/s/ng691lkc/

                  Το χάσαμε το κορμί πατριώτη @polioan 😁😁

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • polioan
                    polioan @A d P last edited by

                    @a-d-p said in Kia XCeed - crossover:

                    @a-d-p said in Kia XCeed - crossover:

                    @sabas_thess said in Kia XCeed - crossover:

                    Σήμερα στα λεφτά του θα έπαιρνα Renault Arkana techno 140ps. Πρωτίστως για το πλεονέκτημα των χωρών και δευτερευόντως γιατί τα ψώνια καβάλησαν το καλάμι.

                    Εγώ θα έπαιρνα αυτό 😁😁 --10000€ κάτω από την τιμή του καινούργιου
                    👇👇👇
                    https://www.car.gr/s/ng691lkc/

                    Το χάσαμε το κορμί πατριώτη @polioan 😁😁

                    Δεν πειράζει... Πάμε για άλλα! 😁😁

                    CUPRA LEON 2025
                    1.5cc 150Hp MHV

                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A d P
                      A d P moderator @polioan last edited by

                      @polioan said in Kia XCeed - crossover:

                      @a-d-p said in Kia XCeed - crossover:

                      @a-d-p said in Kia XCeed - crossover:

                      @sabas_thess said in Kia XCeed - crossover:

                      Σήμερα στα λεφτά του θα έπαιρνα Renault Arkana techno 140ps. Πρωτίστως για το πλεονέκτημα των χωρών και δευτερευόντως γιατί τα ψώνια καβάλησαν το καλάμι.

                      Εγώ θα έπαιρνα αυτό 😁😁 --10000€ κάτω από την τιμή του καινούργιου
                      👇👇👇
                      https://www.car.gr/s/ng691lkc/

                      Το χάσαμε το κορμί πατριώτη @polioan 😁😁

                      Δεν πειράζει... Πάμε για άλλα! 😁😁

                      Είχε καλή τιμή, έφυγε κατευθείαν.

                      I EAT MILF AND COOKIES

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sabas_thess last edited by

                        https://www.autoblog.gr/2024/12/28/anakalountai-643-307-kia-ceed-xceed-kai-niro/

                        "I am what you made me", D.V.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • Y
                          YonYan last edited by

                          Καλημερα!

                          Οπως εχω γραψει και σε αλλο νημα, ειμαι σε ψαξιμο για νεο αμαξι. Τα κριτηρια λιγο πολυ τα γνωστα, με εμφαση στους χωρους, καθως εχουμε 2 μικρα παιδια(5 & 3). Επισης, 90% μεσα στην Θεσσαλονικη οι μετακινησεις, και οχι πολλα χλμ ( ~ 5-6κ το χρονο).

                          Το XCEED ειναι απο τα βασικα υποψηφια, αλλα εχω ενα προβληματισμο για τους χωρους... Πιστευετε οτι αδικως το πολυσκεφτομαι ή οντως θα εχω σοβαρο προβλημα? Συγκριση με το τωρα δν στεκει, καθως μιλαμε για ενα κουβαδακι swift (2008), με το οποιο εχουμε βγαλει τα τελευταια 5 χρονια. Απλως παιρνοντας καινουργιο αμαξι, δν θα ηθελα να ξενερωσω γρηγορα με τους χωρους....

                          Οποτε ηθελα τη γνωμη κατοχων, ειδικα αν εχουν παιδι(α) για το αν ειναι βολικο η οχι..

                          Ευχαριστω!

                          georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sabas_thess last edited by sabas_thess

                            Για δεύτερο καλό είναι, όχι για πρώτο με δύο παιδιά.

                            Είμαι 1,83 (135κιλα) και πίσω μου κάθομαι οριακά. Άρα τα παιδιά στο καθισματάκι θα είναι επίσης οριακά, ως προς τα πόδια τους. Το αμάξωμα δεν είναι φαρδύ, κάτι το οποίο συμπαρασύρει το εσωτερικό πλάτος. Ο χώρος των αποσκευών είναι καθαρά γύρω στο 400αρι, ήτοι σαν ένα hatchback. Με καρότσι μόνο το γέμισες.

                            Τα χιλιόμετρα σου ανά έτος είναι πολύ λίγα, είσαι βενζίνη hev. Αντιπροτείνω Niro/Kona hev, αν το σηκώνει η τσέπη σου. Το πρώτο δε το είδα πρόσφατα σε αντιπροσωπεία όντας σε έρευνα αγοράς και έπαθα πλάκα. Πανέμορφο, πολύ ποιοτικό και άριστη εκμετάλλευση χώρων. Βέβαια είναι αρκετά ακριβό γι'αυτό βάζω και το Kona στην εξίσωση, το οποίο είναι πολύ κοντά σε όλα με το τρίτης να είναι λίγο πιο φθηνό.

                            Δεν μιλάω καν για το προφανές, το CHR, καθώς εκεί θεωρώ ότι με δύο παιδιά είναι κλειστοφοβικό πίσω και έχει αρκετά μικρότερο χώρο αποσκευών (380l). Θέλω όμως να είμαι ειλικρινής και θα σου πω ότι άμεσος συνεργάτης μου το πήρε για βασικό όχημα με λίγο μεγαλύτερα σε ηλικία παιδιά από τα δικά σου. Δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος ακόμα και σε ταξίδια. Πήγε σε αυτό απο Leon του 2005 οπότε ήταν πολύ κοντά σε χώρους (παίζει ρόλο τι είχες πρίν).

                            Ο καθένας εκτιμά τους διαθέσιμους χώρους διαφορετικά λοιπόν. Άρα η πρόταση μου είναι να δεις από κοντά, να οδηγήσεις και να λάβεις γνώση των οικονομικών στοιχείων για Niro/Kona. Όταν καταλήξεις σε ένα εκ των δύο να πας να δείς και το CHR ώστε να κάνεις την άμεση σύγκριση με τον "Βασιλιά" της κατηγορίας.

                            Εν κατακλείδι όχι το Xceed δεν κάνει για εσένα. Βέβαια όλα αυτά τα λέει ένας άνθρωπος με ένα μωρό 15μηνών χωρίς δυνατότητα για δεύτερο που πήγε σε c_suv για να βρει χώρους που τον ικανοποιούν, προερχόμενος από Octavia. Είναι θέμα οπτικής και ατομικών αναγκών., όπως όλα...

                            "I am what you made me", D.V.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • Y
                              YonYan last edited by

                              Το προβλημα προφανως ειναι το μπατζετ για το Νιρο.... Οντως πολυ καλο παντως! Το Kona επισης ξεφευγει σε hev, και το "απλο¨ χμ....

                              Εγω ειμαι 1.79, 80κιλα παρεπιμπντοντως ! Το ειδα τις προαλλες, η γυναικα μου (1.72) καθισε πισω μου αρκετα ανετα. Πιο πολυ με θορυβησε το υψος στο μπες/βγες, και κυριως μπροστα. Πισω μου φανηκε να εχει περισσοτερο αερα για το κεφαλι.

                              Επισης, καροτσι που ανεφερες, για λιγους μηνες ακομα θα το κουβαλαμε μαζι μας. Και στο μυαλο μου, σε χρηση σαν τη δικια μου, οι χωροι κ η ανεση στην καμπινα ειναι πιο σημαντικοι απο το πορτ μπαγκαζ. 1-2 φορες το χρονο που θα παμε διακοπες/εκδρομη, το λυνεις με μια μπαγκαζιερα.

                              Σκεφτηκα να κανω την υπερβαση των υπερβασεων και να παω σε Sportage, αλλα ειναι μεγαλο για την καθημερινοτητα μου και οσο καλο και να ειναι, στην ουσια του που ειναι η καθημερινη χρηση στην πολη θα με δυσκολεψει νμζ και σε συνδυασμο με τα χρηματα που τρυπανε για τα καλα το ταβανι μου, με εκαναν να το ξεχασω...

                              Οποτε στην πραξη, στα μαξ 30κ που μπορω να διαθεσω, οι εναλλακτικες μου ειναι το SCROSS ( επισης μεγαλο, αλλα -10κ απο το sportage), to MG ZS Hybrid+(εξαιρετικο γενικα, αλλα αγκαθι η αξιοπιστια κτλ, συν το προβλημα που διαβαζω για το Power drain) , κ μετα τα Aircross ( πολυ μπερδεμενος για αυτα).... Απο αυτα, το XCEED μοιαζει "πιο αμαξι" και αν ηταν "λιγο παραπανω" μαλλον θα το ειχα παρει ηδη.

                              D C 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dim_25 @YonYan last edited by dim_25

                                @yonyan said in Kia XCeed - crossover:

                                Το προβλημα προφανως ειναι το μπατζετ για το Νιρο.... Οντως πολυ καλο παντως! Το Kona επισης ξεφευγει σε hev, και το "απλο¨ χμ....

                                Εγω ειμαι 1.79, 80κιλα παρεπιμπντοντως ! Το ειδα τις προαλλες, η γυναικα μου (1.72) καθισε πισω μου αρκετα ανετα. Πιο πολυ με θορυβησε το υψος στο μπες/βγες, και κυριως μπροστα. Πισω μου φανηκε να εχει περισσοτερο αερα για το κεφαλι.

                                Επισης, καροτσι που ανεφερες, για λιγους μηνες ακομα θα το κουβαλαμε μαζι μας. Και στο μυαλο μου, σε χρηση σαν τη δικια μου, οι χωροι κ η ανεση στην καμπινα ειναι πιο σημαντικοι απο το πορτ μπαγκαζ. 1-2 φορες το χρονο που θα παμε διακοπες/εκδρομη, το λυνεις με μια μπαγκαζιερα.

                                Σκεφτηκα να κανω την υπερβαση των υπερβασεων και να παω σε Sportage, αλλα ειναι μεγαλο για την καθημερινοτητα μου και οσο καλο και να ειναι, στην ουσια του που ειναι η καθημερινη χρηση στην πολη θα με δυσκολεψει νμζ και σε συνδυασμο με τα χρηματα που τρυπανε για τα καλα το ταβανι μου, με εκαναν να το ξεχασω...

                                Οποτε στην πραξη, στα μαξ 30κ που μπορω να διαθεσω, οι εναλλακτικες μου ειναι το SCROSS ( επισης μεγαλο, αλλα -10κ απο το sportage), to MG ZS Hybrid+(εξαιρετικο γενικα, αλλα αγκαθι η αξιοπιστια κτλ, συν το προβλημα που διαβαζω για το Power drain) , κ μετα τα Aircross ( πολυ μπερδεμενος για αυτα).... Απο αυτα, το XCEED μοιαζει "πιο αμαξι" και αν ηταν "λιγο παραπανω" μαλλον θα το ειχα παρει ηδη.

                                Το Scross πάντως είναι το πιο μικρό από όλα (4,3 μέτρα μήκος) που θα βολέψει στην καθημερινότητα. Το χειροκίνητο αξίζει όμως γιατί το αυτόματο έχει πάρα πολύ μικρό πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία (290 λίτρα).

                                Ολα τα υπόλοιπα που αναφερεις είναι πιο μεγάλα από το Scross.

                                Το t-roc το έχεις κοιτάξει; Είναι μαζεμένο (4,23 μέτρα). Για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά καλό για το μέγεθος του κ σε χώρους για τα πόδια κ σε χώρους για το κεφάλι κ πορτ μπαγκαζ έχει 445 λίτρα (με ρεζέρβα μέσα).

                                Μετά το CHR αν σου αρέσει για την πόλη θα είναι το καλύτερο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  CDim @YonYan last edited by

                                  @yonyan said in Kia XCeed - crossover:

                                  Το προβλημα προφανως ειναι το μπατζετ για το Νιρο.... Οντως πολυ καλο παντως! Το Kona επισης ξεφευγει σε hev, και το "απλο¨ χμ....

                                  Εγω ειμαι 1.79, 80κιλα παρεπιμπντοντως ! Το ειδα τις προαλλες, η γυναικα μου (1.72) καθισε πισω μου αρκετα ανετα. Πιο πολυ με θορυβησε το υψος στο μπες/βγες, και κυριως μπροστα. Πισω μου φανηκε να εχει περισσοτερο αερα για το κεφαλι.

                                  Επισης, καροτσι που ανεφερες, για λιγους μηνες ακομα θα το κουβαλαμε μαζι μας. Και στο μυαλο μου, σε χρηση σαν τη δικια μου, οι χωροι κ η ανεση στην καμπινα ειναι πιο σημαντικοι απο το πορτ μπαγκαζ. 1-2 φορες το χρονο που θα παμε διακοπες/εκδρομη, το λυνεις με μια μπαγκαζιερα.

                                  Σκεφτηκα να κανω την υπερβαση των υπερβασεων και να παω σε Sportage, αλλα ειναι μεγαλο για την καθημερινοτητα μου και οσο καλο και να ειναι, στην ουσια του που ειναι η καθημερινη χρηση στην πολη θα με δυσκολεψει νμζ και σε συνδυασμο με τα χρηματα που τρυπανε για τα καλα το ταβανι μου, με εκαναν να το ξεχασω...

                                  Οποτε στην πραξη, στα μαξ 30κ που μπορω να διαθεσω, οι εναλλακτικες μου ειναι το SCROSS ( επισης μεγαλο, αλλα -10κ απο το sportage), to MG ZS Hybrid+(εξαιρετικο γενικα, αλλα αγκαθι η αξιοπιστια κτλ, συν το προβλημα που διαβαζω για το Power drain) , κ μετα τα Aircross ( πολυ μπερδεμενος για αυτα).... Απο αυτα, το XCEED μοιαζει "πιο αμαξι" και αν ηταν "λιγο παραπανω" μαλλον θα το ειχα παρει ηδη.

                                  Εγω παντως μπαινοντας στο Κονα επαθα πλακα με το ποσο ευρυχωρο ειναι. Μου φαινοταν πιο ανετο απο το Sportage κιολας, ποσο μαλλον απο το Xceed το οποιο ειναι και πιο μακρυ μαλιστα.

                                  Για μενα, εφοσον δεν κανεις πολλα χιλιομετρα το χρονο, δε θα κανεις αποσβεση τη διαφορα καταναλωσης με Full Hybrid. Βεβαια κερδιζεις σε ποιοτητα λειτουργιας, οποτε ειναι καθαρα προσωπικη προτιμηση. Εγω δεν ηθελα SUV βεβαια και κινηθηκα προς το i30, που ειναι ξαδερφακι του XCeed, οποτε αν εχεις αποριες για τον κινητηρα ρωτα περαιτερω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • Y
                                    YonYan last edited by

                                    ευχαριστω παιδια! Για να μην κανιβαλιζω αλλο το νημα, γραφω στο "δικο μου" !

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sabas_thess @YonYan last edited by

                                      @yonyan said in Kia XCeed - crossover:

                                      ευχαριστω παιδια! Για να μην κανιβαλιζω αλλο το νημα, γραφω στο "δικο μου" !

                                      Πάντως αν θες να κρατήσεις χαμηλά το budget απέφυγε τα suv. Αν δεν χρειάζεσαι το ύψος φυσικά. Το i30 fastback n-line πχ αν εξαιρέσεις ότι είναι ένα κλικ πίσω ποιοτικά είναι vfm όχημα. Και έχει καλύτερο χώρο αποσκευών.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • georgemit
                                        georgemit @YonYan last edited by

                                        @yonyan said in Kia XCeed - crossover:

                                        Καλημερα!

                                        Οπως εχω γραψει και σε αλλο νημα, ειμαι σε ψαξιμο για νεο αμαξι. Τα κριτηρια λιγο πολυ τα γνωστα, με εμφαση στους χωρους, καθως εχουμε 2 μικρα παιδια(5 & 3). Επισης, 90% μεσα στην Θεσσαλονικη οι μετακινησεις, και οχι πολλα χλμ ( ~ 5-6κ το χρονο).

                                        Το XCEED ειναι απο τα βασικα υποψηφια, αλλα εχω ενα προβληματισμο για τους χωρους... Πιστευετε οτι αδικως το πολυσκεφτομαι ή οντως θα εχω σοβαρο προβλημα? Συγκριση με το τωρα δν στεκει, καθως μιλαμε για ενα κουβαδακι swift (2008), με το οποιο εχουμε βγαλει τα τελευταια 5 χρονια. Απλως παιρνοντας καινουργιο αμαξι, δν θα ηθελα να ξενερωσω γρηγορα με τους χωρους....

                                        Οποτε ηθελα τη γνωμη κατοχων, ειδικα αν εχουν παιδι(α) για το αν ειναι βολικο η οχι..

                                        Ευχαριστω!

                                        Έχετε ξεμπερδέψει με καρότσια και τα σχετικά;
                                        Αν ναι σου κάνει.
                                        Αν όχι θα χρειαστείς μπαγκαζιέρα. Βασικά με καρότσια και τα λοιπά παρελκόμενα, χωρίς μπαγκαζιέρα, θα σε χωρέσουν μόνο αρκετά μεγαλύτερα αυτοκίνητα.

                                        Τα δικά μου είναι 8 και 10, μας χωράει άνετα το i30 και ενίοτε κουβαλάμε και τον κούνελο στο κλουβί του 😫 😫 😫 , απλά 2 - 3 φορές τον χρόνο στις μεγάλες διακοπές βγάζω εταζέρα.

                                        i30 1.5 160 N line!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Y
                                          YonYan last edited by

                                          Δν εχουμε ξεμπερδεψει με καροτσι για τη μικρη, αλλα θεωρω οτι μεσα στο χρονο θα τελειωουμε με αυτο. το ι30 το κανονικο κιολας? δν ειναι πιο μικρο απο xceed? Γενικα αυτο πιστευω και εγω, οτι 1-2 φορες που θα πας διακοπες, θα το λυσεις το προβλημα με μια μπαγκαζιερα πχ. Το θεμα ειναι να εισαι ανετα μεσα, και για τα "βασικα" αντικειμενα πισω.

                                          Συνεχιζω τη συζητηση εδω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            Είδα σήμερα ένα ασημί Xceed, ήταν το pro fl με τις ωραίες ζάντες (του νέου δεν μου αρέσουν) με μπαγκαζιερα επάνω και καθισμένο από το φόρτωμα (επέστρεφε από το χωριό;;; ) και με 4-5 άτομα μέσα μάλλον, είχε κάτσει από το βάρος και ήταν τόσο τέλειο έτσι χαμηλωμένο!!!

                                            Μιλάμε άλλο αυτοκίνητο!
                                            Του πήγαινε πολύ το χαμήλωμα!

                                            Γενικά πιστεύω πολλά SUV σε ωραίες εκδόσεις θα ήταν πολύ πιο όμορφα χαμηλωμένα, ένα Tiguan R line ή Troc R line θα ήταν τουμπανα χαμηλά.

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 101 / 107
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr