Γενικά το αυτοκίνητο, το σημερινό, ζυγίζει 910 κιλά με όλα μέσα.
Αυτό σημαίνει πως ένα αντίστοιχο του ανταγωνισμού με 1230-1250 κιλά χρειάζεται 110 άλογα απλά για να κινηθεί το ίδιο γρήγορα με τα 82 άλογα του swift. Πόσο μάλλον με τα 90 του pre fl, όπου θα ήθελε 120 άλογα για να κινηθεί το ίδιο άνετα με ένα μικρό swift.
Δηλαδή όσο η 147 1,6λ με 120 άλογα. Δεν ήταν και αργή αλλά ούτε και πολύ γρήγορη. Ήταν απλά μια χαρά.
Από την άλλη για να συμβεί αυτό θα καταναλώσει από 1,5-3,5 λίτρα/100 χλμ παραπανω από το swift. Στην πράξη η κατανάλωση για το 4 κύλινδρο με τη μικρή μπαταρία και με τα 90 άλογα είναι 4,8-5,5λ. Εκεί έχει κλειδώσει. Ποιο αυτοκίνητο με 1200 κιλά και 120 άλογα έχει τέτοια κατανάλωση; Ίσως από 7,5-9λ θα ήταν μια ρεαλιστική τιμή.
Το νέο λένε θα ειναι 3 κύλινδρο με λιγότερες τριβές και μεγαλύτερη μπαταρία στο mhev σύστημα και ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση! Τολμώ να προβλέψω από 4-4,8λ μια ρεαλιστική τιμή.
Μη σας ξεγελά μονάχα ένα νούμερο αλλά να βλέπετε όλο το γινόμενο.
Για αυτό και αναφέρω ότι το αυτοκίνητο ταξιδεύει υπερανετα και γενικότερα είναι μια χαρά αυτοκινητάκι.
Ενώ στις στροφές, όντας θερμικο αυτοκίνητο, είναι προφανές πως το swift θα είναι πιο διασκεδαστικό όχι μονάχα λόγω του στησίματος του αλλά και λόγω της σημαντικά μικρότερης μάζας που σημαίνει μικρότερη αδράνεια, και φυγόκεντρες δυνάμεις. Για αυτό αναφέρω ξανά και ξανά πόσο άμεσο μπροστινό τμήμα έχει. Αλλάζει κατεύθυνση ακαριαία χωρίς να χαζεύει όπως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που έχουμε συνηθίσει. Στην αρχή μάλιστα θέλει προσοχή.
Θα χάνει όμως στην απόσβεση επειδή τα ελαφριά αυτοκίνητα δεν συμπιέζουν όπως πρέπει τα αμορτισέρ και τα ελαστικά τους στις λακούβες όπως συμβαίνει στα βαρύτερα αυτοκίνητα και έτσι τις μικρό λακούβες τις νιώθεις ένα κλικ η και δύο σε κάποιες φορές πιο έντονα.