-
Δεν καταλαβαίνω τι ρωτάς. Εσύ ισχυρίστηκες ότι τα Τογιότα είναι τα ποιο φτηνά. Τα Τογιότα προφανώς δεν είναι τα ποιο φτηνά αυτοκίνητα. Δεν χρειάζεται κάποια σύγκριση.
-
@diego1960 said in Skoda Fabia MK4 2021:
Ξέρω φραγκάτο που οδηγεί Toyota υβριδικό για να μην καίει. Άσ'το, είναι και να μην είσαι τσίπης και μίζερος. Το να μην έχεις το καταλαβαίνω. Για να γράφουμε όλοι εδώ δεν είμαστε εκατομμυριούχοι αλλιώς θα βαράγαμε κάνα μύτο πάνω από κάνα μοντέλο και θα κάναμε βόλτα στο Μονακό με μια 458.
Αυτοί που κάνουν τέτοια ζωή είναι οι κληρονόμοι και οι παράνομοι με κόμπλεξ κατωτερότητας και ανάγκη επίδειξης.
Οι πραγματικά πλούσιοι που έφτιαξαν οι ίδιοι τον πλούτο τους και μπορούν να τον συντηρήσουν και να τον αυξήσουν ζουν σαν απλοί καθημερινοί άνθρωποι έχοντας φυσικά κάποιες ανέσεις. Δεν μπορείς να τους ξεχωρίσεις και συνήθως δεν κάνουν μυτιες πάνω σε μοντέλα....
-
@storm said in Skoda Fabia MK4 2021:
Δεν καταλαβαίνω τι ρωτάς. Εσύ ισχυρίστηκες ότι τα Τογιότα είναι τα ποιο φτηνά. Τα Τογιότα προφανώς δεν είναι τα ποιο φτηνά αυτοκίνητα. Δεν χρειάζεται κάποια σύγκριση.
Να το πω απλά τότε. Τα τογιότα ειναι τα πιο φτηνά ακόμα, πάντα σε σύγκριση με αντίστοιχη υλοποίηση του ανταγωνισμού. Προφανώς δεν ειναι τα πιο φτηνά αμάξια, υπάρχουν και πιο φτηνά, όπως το Αμι ή ένα βασικό ντάτσια. Αλλά ειναι τα πιο φτηνά, σε απάντηση ότι δεν είναι για έχοντες, όπως οι bmw πχ.
-
Ποιο είναι το ποιο φτηνό αυτοκίνητο της τογιότα σε σύγκριση με το Fabia που ξεκινά από 17400e;
Με 17400e ποιο τογιότα αγοράζω; -
Το fabia με ποιο κινητήρα;;;;;
Και εμένα μου αρέσει το fabia αλλά για να προσθέσω στο fabia τον εξοπλισμό ενός toyota yaris active plus, περνάει το toyota και είναι χωρίς αυτόματο κιβώτιο, με απλό turbo κινητήρα χωρίς κάποια υβριδική υποβοήθηση
-
@lap said in Skoda Fabia MK4 2021:
Το fabia με ποιο κινητήρα;;;;;
50cc τετράχρονο, οδηγείται και από 16χρονους.
-
Χαχα βρε συ έχουν και τον ατμοσφαιρικό με λίγα αλογα για αυτό ρωτάω.
-
-
@storm said in Skoda Fabia MK4 2021:
Ποιο είναι το ποιο φτηνό αυτοκίνητο της τογιότα σε σύγκριση με το Fabia που ξεκινά από 17400e;
Με 17400e ποιο τογιότα αγοράζω;Mονο το AygoX. Αλλά λέω σε σύγκριση ίδίων πραγμάτων, όχι σε απόλυτα νούμερα...πιστεύω ότι είναι κτανοητό. Εαν όχι, δεν πειράζει πάμε παρακάτω!
-
Όταν βγάλει λοιπόν η τογιότα αντίστοιχο αυτοκίνητο με το fabia με 17400e τότε ίσως αξίζει κάποια σύγκριση. Για την ώρα ο τιμοκατάλογός της είναι απλησίαστος και δεν αφορά μη έχοντες, αλλά έχοντες και κατέχοντες.
Και μεταξύ μας, κάποιος που δεν έχει περισσευούμενα λεφτά στην τσέπη ψάχνει ένα μεταφορικό μέσο να βολευτεί και δεν κοιτάζει τεχνολογίες και αν η οθόνη είναι 12 ίντσες. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ.
-
@storm said in Skoda Fabia MK4 2021:
Όταν βγάλει λοιπόν η τογιότα αντίστοιχο αυτοκίνητο με το fabia με 17400e τότε ίσως αξίζει κάποια σύγκριση. Για την ώρα ο τιμοκατάλογός της είναι απλησίαστος και δεν αφορά μη έχοντες, αλλά έχοντες και κατέχοντες.
Δηλαδή μου λες ότι τα από 17.400 είναι για μη έχοντες ενώ τα από 19.500 είναι για έχοντες!?!?! ΟΚ!!
Πάντως όταν συγκρίνουμε πράγματα συγκρίνουμε ίδια πράγματα και όχι γενικά τιμες.
-
Εσείς μπορείτε να συγκρίνετε ότι θέλετε. Εγώ βλέπω τα φράγκα που έχω στην τσέπη μου. Πάντα αγοράζω με βάση τα οικονομικά μου και τα όρια που βάζω.
Και θεωρώ ότι έτσι συμπεριφέρεται η πλειοψηφία των αγοραστών. Βάζουν πάνω όριο στο κόστος του αυτοκινήτου που θέλουν να αγοράσουν.
-
Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την Toyota αλλά, θεωρώ ότι στα λεφτά με τα οποία προσφέρει το Aygo X, με τη Fabia μπορεί να μην παίρνει κάποιος όλα τα κομφορ αλλά, παίρνει περισσότερο αυτοκίνητο, αν είχα αυτά τα χρήματα, χωρίς να λέω ότι το Fabia είναι η βέλτιστη επιλογή γενικά σε αυτά τα χρήματα, χίλιες φορές να πάρω ένα αμάξι το οποίο είναι ένα νούμερο μεγαλύτερο, παρά ένα μικρότερο.
Με το μεγαλύτερο, μπορεί να μην έχω όλα τα έξτρα, παίρνω όμως περισσότερο αυτοκίνητο, πρακτικά λειτουργεί όπως με τα Hyundai κάποτε, μπορεί για παράδειγμα ένα Accent να κόστιζε όσο ένα Punto, οι περισσότεροι, επέλεγαν αυτό που δίνει περισσότερα, όχι απαραίτητα σε εξοπλισμό, ότι έμοιαζε περισσότερο με αυτοκίνητο, επέλεγαν το Accent, περισσότερο αυτοκίνητο, από την άποψη του μεγέθους.
Καλώς η κακώς, από οικονομικής άποψης, έχουν ξεφύγει όλα τα αυτοκίνητα, θεωρείται αφύσικο να δίνει κάποιος 17000+ για ένα Fabia, πόσο μάλλον για ένα Aygo. Το πρώτο κόστιζε κάνα διχίλιαρο παρακάτω, το δεύτερο ξέφυγε υπερβολικά πολύ οικονομικά. Ναι, έχει την εγγύηση Toyota με ότι αυτό συνεπάγεται, όμως, για ένα αμάξι όπως το Aygo, είναι υπερβολικά πολλά τα χρήματα.
Μην ξεχνάτε το εξής, μια σκέψη την οποία κάνουν αρκετοί άλλοι και είναι σε αναλογία με τα όσα είπα περί Fabia πιο πριν. Επειδή έχουν ξεφύγει οικονομικά όλα τα αυτοκίνητα, υπήρξε αύξηση στις πωλήσεις της BMW. O καταναλωτής σκέφτεται ότι εφόσον θα ανέβω που θα ανέβω οικονομικά, ας πάρω κάτι το οποίο θα δικαιολογήσει τα χρήματα μου, αλλιώς μετράει να σκάσεις 23000€ για ένα Nissan και αλλιώς για ένα BMW, ακόμα και αν με το Nissan παίρνεις περισσότερα στα ίδια χρήματα, ο καταναλωτής πιστεύει ότι είναι προτιμότερη επιλογή, όχι όμως και η πιο σοφή, κατ' αντιστοιχία, έτσι λειτουργεί και στο δίπολο Fabia - Aygo X.
-
To Αυγό είναι αυτό το κουβαδάκι που εν' έτη 2023 έχει ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες στο εσωτερικό του;
Έτσι ήταν το Yugo μου, του 1986 μοντέλο.Και νομίζω υπάρχουν και άλλα τέτοια κουβαδάκια με ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες π.χ. VW UP.
Το Fabia ακόμη και η ποιο φτηνή έκδοση είναι άλλο αυτοκίνητο.
-
Μια μπούρδα και μισή ειναι το AygoX, δεν υπάρχει σύγκριση με το Φάμπια και απορώ γιατί το συζητάμε!?!? Άλλη κατηγορία, το Φάμπια συγκρίνεται με το Γιάρις (από Τογιότα) ή με άλλα B Hatch του ανταγωνισμού. Δεν καταλαβαίνω πως μπήκε το Aygo στην κουβέντα, που ειναι ένα κουβαδάκι πόλης και μόνο.
-
Το Αιγκο μπήκε στην κουβέντα επειδή κοστίζει όσο το Φαμπια που είναι μεγαλυτερης κατηγοριας....
Για τολμιστε όμως να βάλετε στο Αιγκο κάνα εξτρα.....Εκει πάμε για τα 20+ και ας έχει το όνομα της Τογιοτα.
Και κάτι ακόμα έχετε δει πόσο κοστιζουν τα σέρβις της Τογιοτα;Βαράνε χωρίς λόγο Έχει η γυναίκα μου το μοντέλο του 2010 (αγορά τότε 10500 απλο χωρις φανφαρες) και ήδη στραφηκαμε σε ανεξάρτητο συνεργείο λόγω τιμων και μάλιστα σε αυτοκίνητο με 50Κ στο οδόμετρο του.Το οποιο εννοείται ότι δεν πωλείται.Θα το κρατήσουμε μέχρι να λιώσει .
Προσωπικά πάντως το μόνο vag που θα έπαιρνα πλέον είναι το Φαμπια Μοντε Καρλο που για εμένα έχει ότι θέλω.(και ρεζέρβα) Ειλικρινά δε με ενδιαφέρει εαν δεν έχει 40 αερόσακους που έχουν οι άλλοι και το χιλ ασίστ.Ο πατέρας μοθ φρόντισε να μου μάθει πως να ξεκινάω σε ανηφόρα.Το Κλιο πάντως έχει χιλ ασιστ και το χρησιμοποιώ,αλλά και να μην είχε..... -
Προσωπικά δε μπορώ χωρίς hill assist, το θεωρώ μια από τις ελάχιστες μοντερνιές που πραγματικά αξίζουν. Δλδ οκ μπορώ αλλά στον Καρέα ιδρώνεις με κολλημένο αμάξι πίσω. Αντίθετα δε θέλω παπαριές τύπου lane keeping assist, adaptive cruise control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με μνήμες κτλ που υπάρχουν σε πολλες εταιρείες απλά για να χρεώνουν.
-
@diego1960 said in Skoda Fabia MK4 2021:
Δλδ οκ μπορώ αλλά στον Καρέα ιδρώνεις με κολλημένο αμάξι πίσω.
Παίρνεις αυτόματο και ξενοιάζεις!!
-
Δε θελω, αν ειναι πάω και με ταξί. Χειροκίνητο all the way για driver involvement στις στροφές.
Eίπαμε, αναλογικό, χειροκίνητο και θερμικό αυστηρά. Με λίγα απαραίτητα βοηθήματα και όχι παπαρο-οθονίτσες και haptic feedback κουμπιά στο τιμόνι και φωνητικές εντολές, κάμερες για GPS όπως στην A-Class και κάθε είδους ηλιθιότητα που σκέφτονται για να αφαιρέσουν τη χαρά της οδήγησης και να κάνουν τη ζωή μας δύσκολη.
-
@diego1960 said in Skoda Fabia MK4 2021:
Προσωπικά δε μπορώ χωρίς hill assist, το θεωρώ μια από τις ελάχιστες μοντερνιές που πραγματικά αξίζουν. Δλδ οκ μπορώ αλλά στον Καρέα ιδρώνεις με κολλημένο αμάξι πίσω. Αντίθετα δε θέλω παπαριές τύπου lane keeping assist, adaptive cruise control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με μνήμες κτλ που υπάρχουν σε πολλες εταιρείες απλά για να χρεώνουν.
Τα ίδια με σένα έλεγα και εγώ αλλά όταν οδηγήσεις αμάξι σε εθνική με cruise control και Lane following assist που στρίβει το τιμόνι από μόνο του, θα δεις τι άρχοντας θα νιώσεις.
Σε ξεκουράζουν, γίνεται η οδήγηση πολύ χαλαρή.Και για τις μνήμες που είπες στα καθίσματα, μια χαρά είναι. Όταν έφυγα από το συνεργείο είχε κάτσει ένας ψηλός μηχανικός και είχε αλλάξει τελείως τη θέση του καθίσματος. Με το που πατησα τη μνήμη επανήλθαν όλες οι ρυθμίσεις καρφωτά. Yeah βροντοφώναξα!
Skoda Fabia MK4 2021