Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2023
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2023
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 115
    • 116
    • 38 / 116
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2314
    123376
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill_hsd @storm last edited by

      @storm said in Toyota C-HR 2023:

      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

      @storm said in Toyota C-HR 2023:

      Μα που αλλού; Στο μασπιέ που είναι τίγκα στην πατημασιά. Φαντάζομαι ότι τα ποδάρια θα σέρνονται πάνω στο μαύρο πλαστικό στο μέσα/έξω...

      Και μετά από λίγο καιρό; Λεφτά να υπάρχουν...για επιδιορθώσεις.

      Έτσι ακριβώς ειναι και η Κορόλα μου. Αλλά πέρα από το καθάρισμα, δεν έχει πάθει κάτι 2.5 χρόνια που το έχω.

      Δηλαδή στην Corolla σου για να μπεις/βγεις σέρνεις το ποδάρι σου πάνω στο μαύρο πλαστικό μασπιέ ή πατάς πάνω του; Ενδιαφέρον.
      Αν και εγώ θα το έλεγα κακοσχεδιασμένο και σαν εικόνα εμένα μου αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα.

      Σε όλα τα εκθεσιακά έτσι γίνονται τα μαρσπιέ.
      Είναι καθαρά θέμα χρήσης και περιποίησης.
      Στα 2 χρόνια που έχω το C-HR, δεν το έχω ακουμπήσει ποτέ με το πόδι μου το συγκεκριμένο σημείο, οπότε δεν τίθεται θεμα κακού σχεδιασμου.
      Εξάλλου, αν το περάσεις με μια κρέμα ενυδάτωσης πλαστικών, ακόμα και σε περίπτωση που το ακουμπήσεις με το πόδι σου, δεν παθαίνει τίποτα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • storm
        storm last edited by

        Δεν έχω μπει σε CH-R, δεν έχω ψηλαφίσει τα πλαστικά του. Αν ποτέ μπω θα βγάλω συμπέρασμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • katafractos17
          katafractos17 @bill_hsd last edited by fanis75

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

          @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

          Κάποιοι θα συνεχίσουν να επιμένουν ότι το C-HR είναι ένα C SUV.

          Με μήκος 4,36m - 4,40 m (ανάλογα τη γενιά και την έκδοση) και μεταξόνιο στα 2,64 m (σταθερά, ανεξαρτήτως γενιάς και εκδοσης), το C-HR, ακόμη και στη δυση της καριέρας της 1ης γενιάς του, εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην C-SUV κατηγορία, τόσο στην Ελλάδα https://www.gocar.gr/news/feed/44639,10_SUV_agorazoyn_oi_Ellhnes.html , όσο και πανευρωπαϊκά https://www.newmoney.gr/aftokinito/ta-c-suv-sti-defteri-thesi-ton-panevropaikon-poliseon/
          Αυτό λέω κι εγώ.

          Μάλιστα, όπως έχω αναλύσει και παλιότερα, το 1ης γενιάς C-HR είναι και πιο εργονομικό στο μπες-βγες αλλά και πιθανότατα στο διαθέσιμο εσωτερικό ύψος για τους πίσω επιβάτες, λόγω διαφορετικού σχήματος της πίσω πόρτας και μικρότερης γωνίας στην πίσω κολώνα.

          Χωρίς καν αεραγωγούς πίσω.
          Μάλλον και η ίδια η Toyota κατανοεί το γεγονός ότι είναι μικρότερο από ένα κανονικό C SUV και δεν τους χρειάζεται.
          Όπως το ίδιο θεωρούν και πολλά άλλα μοντέλα της B SUV κατηγορίας.
          Όλα τα κανονικά C SUV έχουν αεραγωγούς πίσω. Μαντέψτε γιατί. Γιατί προφανώς λόγω μεγέθους τους χρειάζονται μιας και δεν μπορεί να καλυφθεί ικανοποιητικά ο χώρος μόνο με τους μπροστά. Όπως για παράδειγμα το ομόσταβλο και πραγματικό C SUV, Corolla Cross.

          B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bill_hsd @katafractos17 last edited by

            @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

            @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

            @katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:

            Κάποιοι θα συνεχίσουν να επιμένουν ότι το C-HR είναι ένα C SUV.

            Με μήκος 4,36m - 4,40 m (ανάλογα τη γενιά και την έκδοση) και μεταξόνιο στα 2,64 m (σταθερά, ανεξαρτήτως γενιάς και εκδοσης), το C-HR, ακόμη και στη δυση της καριέρας της 1ης γενιάς του, εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί στην C-SUV κατηγορία, τόσο στην Ελλάδα https://www.gocar.gr/news/feed/44639,10_SUV_agorazoyn_oi_Ellhnes.html , όσο και πανευρωπαϊκά https://www.newmoney.gr/aftokinito/ta-c-suv-sti-defteri-thesi-ton-panevropaikon-poliseon/

            Η φώτο τα λέει όλα.

            Αυτό λέω κι εγώ.
            1ης γενιάς c-HR
            Screenshot_20231113_203327_Gallery.jpg

            2ης γενιάς C-HR
            Screenshot_20231113_064448_YouTube.jpg

            Μάλιστα, όπως έχω αναλύσει και παλιότερα, το 1ης γενιάς C-HR είναι και πιο εργονομικό στο μπες-βγες αλλά και πιθανότατα στο διαθέσιμο εσωτερικό ύψος για τους πίσω επιβάτες, λόγω διαφορετικού σχήματος της πίσω πόρτας και μικρότερης γωνίας στην πίσω κολώνα.

            Χωρίς καν αεραγωγούς πίσω.
            Μάλλον και η ίδια η Toyota κατανοεί το γεγονός ότι είναι μικρότερο από ένα κανονικό C SUV και δεν τους χρειάζεται.
            Όπως το ίδιο θεωρούν και πολλά άλλα μοντέλα της B SUV κατηγορίας.
            Όλα τα κανονικά C SUV έχουν αεραγωγούς πίσω. Μαντέψτε γιατί. Γιατί προφανώς λόγω μεγέθους τους χρειάζονται μιας και δεν μπορεί να καλυφθεί ικανοποιητικά ο χώρος μόνο με τους μπροστά. Όπως για παράδειγμα το ομόσταβλο και πραγματικό C SUV, Corolla Cross.

            Το Corolla Cross και το C-HR (1ης και 2ης γενίας) έχουν όλα το ίδιο ακριβώς πάτωμα (πλατφόρμα TNGA-C) και το ίδιο ακριβώς μεταξόνιο (2,64m), οπότε και τους ίδιους εσωτερικούς χώρους.
            Το μόνο που αλλάζει είναι το πορτ παγκαζ, λόγω του μεγαλύτερου μήκους του Corolla Cross.
            Ενδεικτική φωτό από Corolla Cross:
            Corolla_Cross_FD_13.jpg

            katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Εμείς όταν ήμασταν μικρά μας άρεσε το κουκουνιγκ ( πως σκατα λέγεται αυτό το πράγμα) στα πίσω καθίσματα. Είχαμε και μια βαλίτσα ανάμεσα μας και την χρησιμοποιούσαμε ως τραπεζάκι όπου βάζαμε τα πατατάκια.

              Και αν έπεφτε ένα πατατάκι στο πάτωμα το τρώγαμε διότι αν αφήναμε το αυτοκίνητο βρόμικο θα μας μάλωναν.

              Κάτι τέτοιο προσφέρει το chr, σαν φωλιτσα είναι πισω.

              Όταν ψηλώσουν τα παιδιά ,ναι τότε δεν θα χωράνε.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • nasosto
                nasosto last edited by

                231114154644_Toyota_C-HR-135-1280x768.jpg 231114154938_Toyota_C-HR-85-1280x768.jpg

                Αυτοκίνητο με αυτή την τεχνολογία, με αυτά τα συστήματα ασφαλείας, με αυτόν τον εξοπλισμό, σ' αυτή την κατηγορία, στα 30.000€, νομίζω δεν υπάρχει άλλο.

                B L 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • ektoras
                  ektoras last edited by

                  Από τις φωτογραφίες βλέπω ότι δεν έχει χειρολαβές στις πίσω πόρτες.

                  Να είναι θέμα κόστους, δεν το πιστεύω, γιατί υπάρχει χειρολαβή στην θέση του οδηγού.

                  Είναι τόσο δύσκολη η έξοδος από την πίσω θέση ή τόσο χαμηλό το ύψος στις πίσω θέσεις ώστε να είναι επικίνδυνο για τραυματισμό;

                  Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Ίσως τις αφαιρούν διότι αν κάτσει ψηλός πίσω το κεφάλι του θα χτυπάει πάνω τους.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bill_hsd @nasosto last edited by bill_hsd

                      @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                      Αυτοκίνητο με αυτή την τεχνολογία, με αυτά τα συστήματα ασφαλείας, με αυτόν τον εξοπλισμό, σ' αυτή την κατηγορία, στα 30.000€, νομίζω δεν υπάρχει άλλο.

                      Συμφωνώ ότι παραμένει value for money, ιδίως συγκρινόμενο με τις τιμές και την τεχνολογία του ανταγωνισμού, αλλά για να πάρεις ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο C-HR 1.8, θες πλεον 33+Κ (έκδοση C-LUB), ή 36+Κ (έκδοση C-HIC).
                      Δεν είναι τυχαίο νομίζω ότι η βασική έκδοση C-ULT των 30Κ, δεν ήταν διαθέσιμη καν για προπαραγγελία.
                      Μιλάμε για σημαντική αύξηση τιμών σε σχέση με την 1η γενιά C-HR, που έχει ήδη συμπαρασύρει και τις τιμές των μεταχειρισμένων C-HR, όπως εξάλλου συνέβη και με το Yaris.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @bill_hsd last edited by

                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                        Συμφωνώ ότι παραμένει value for money, ιδίως συγκρινόμενο με τις τιμές και την τεχνολογία του ανταγωνισμού, αλλά για να πάρεις ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο C-HR 1.8, θες πλεον 33+Κ (έκδοση C-LUB), ή 36+Κ (έκδοση C-ULT).

                        C-HIC μάλλον εννοείς εεε? Γιατί η C-ULT είναι η πιο φτηνή.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lexota @nasosto last edited by

                          @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                          231114154938_Toyota_C-HR-85-1280x768.jpg

                          Αυτοκίνητο με αυτή την τεχνολογία, με αυτά τα συστήματα ασφαλείας, με αυτόν τον εξοπλισμό, σ' αυτή την κατηγορία, στα 30.000€, νομίζω δεν υπάρχει άλλο.

                          Αυτό το εσωτερικό (όπως το βλέπεις) στα 30000 δεν. Απλά. Ούτε καν στα 34000...

                          B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            bill_hsd @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                            @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                            Συμφωνώ ότι παραμένει value for money, ιδίως συγκρινόμενο με τις τιμές και την τεχνολογία του ανταγωνισμού, αλλά για να πάρεις ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο C-HR 1.8, θες πλεον 33+Κ (έκδοση C-LUB), ή 36+Κ (έκδοση C-ULT).

                            C-HIC μάλλον εννοείς εεε? Γιατί η C-ULT είναι η πιο φτηνή.

                            Ναι σωστά, Φάνη, τη C-HIC εννοώ.Το διορθώνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill_hsd @lexota last edited by

                              @lexota said in Toyota C-HR 2023:

                              @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                              231114154938_Toyota_C-HR-85-1280x768.jpg

                              Αυτοκίνητο με αυτή την τεχνολογία, με αυτά τα συστήματα ασφαλείας, με αυτόν τον εξοπλισμό, σ' αυτή την κατηγορία, στα 30.000€, νομίζω δεν υπάρχει άλλο.

                              Αυτό το εσωτερικό (όπως το βλέπεις) στα 30000 δεν. Απλά. Ούτε καν στα 34000...

                              Σωστά, πρέπει να πας στη C-HIC (36.300 € και πάνω) για να έχεις ατμοσφαιρικό φωτισμό κλπ.

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lexota @bill_hsd last edited by

                                @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                @lexota said in Toyota C-HR 2023:

                                @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                                231114154938_Toyota_C-HR-85-1280x768.jpg

                                Αυτοκίνητο με αυτή την τεχνολογία, με αυτά τα συστήματα ασφαλείας, με αυτόν τον εξοπλισμό, σ' αυτή την κατηγορία, στα 30.000€, νομίζω δεν υπάρχει άλλο.

                                Αυτό το εσωτερικό (όπως το βλέπεις) στα 30000 δεν. Απλά. Ούτε καν στα 34000...

                                Σωστά, πρέπει να πας στη C-HIC (36.300 € και πάνω) για να έχεις ατμοσφαιρικό φωτισμό κλπ.

                                26000 είχε η C-ULT της πρώτης γενιάς με μπλε διχρωμία στο εσωτερικό και στα καθίσματα συν θερμενόμενα καθίσματα τα οποία για να τα πάρεις τώρα πρέπει να πας στη C-HIC.

                                Από τις φωτογραφίες πάντως η ποιότητα των καθισμάτων δεν φαίνεται και η καλύτερη. Θα πάω να το δω από κοντά πάντως.

                                B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bill_hsd @lexota last edited by bill_hsd

                                  @lexota said in Toyota C-HR 2023:

                                  @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                  @lexota said in Toyota C-HR 2023:

                                  @nasosto said in Toyota C-HR 2023:

                                  231114154938_Toyota_C-HR-85-1280x768.jpg

                                  Αυτοκίνητο με αυτή την τεχνολογία, με αυτά τα συστήματα ασφαλείας, με αυτόν τον εξοπλισμό, σ' αυτή την κατηγορία, στα 30.000€, νομίζω δεν υπάρχει άλλο.

                                  Αυτό το εσωτερικό (όπως το βλέπεις) στα 30000 δεν. Απλά. Ούτε καν στα 34000...

                                  Σωστά, πρέπει να πας στη C-HIC (36.300 € και πάνω) για να έχεις ατμοσφαιρικό φωτισμό κλπ.

                                  26000 είχε η C-ULT της πρώτης γενιάς με μπλε διχρωμία στο εσωτερικό και στα καθίσματα συν θερμενόμενα καθίσματα τα οποία για να τα πάρεις τώρα πρέπει να πας στη C-HIC.

                                  Περασμένα μεγαλεία, διηγώντας τα να κλαις...
                                  Πάντως και τα facelift 1ης γενιάς C-HR δεν είχαν θερμαινόμενα καθίσματα στις εκδόσεις C-ENTER, C-LUB και απλή GR Sport (με το υφασμάτινο σαλόνι). Έπρεπε να πας σε έκδοση C-HIC ή GR Sport Ultimate Edition με σαλόνι Alcantara - δέρμα και τιμή σχεδόν 37.000 €, για να έχεις θερμαινόμενα καθίσματα.
                                  Με την ευκαιρία, επισημαίνω (για άλλη μια φορά) τη σημασία των θερμαινόμενων καθισμάτων σε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο, αφού η χρήση τους συνεπάγεται μικρότερη χρήση του συστήματος θέρμανσης και επομένως περιορισμένη λειτουργία του βενζινοκινητήρα τον χειμώνα και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
                                  Επομένως, τα θερμαινόμενα καθίσματα σε ένα υβριδικό αυτοκίνητο είναι εξοπλισμός ουσίας και όχι πολυτελείας, όπως ίσως κάποιοι θεωρούν.

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @bill_hsd last edited by

                                    @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                    Με την ευκαιρία, επισημαίνω (για άλλη μια φορά) τη σημασία των θερμαινόμενων καθισμάτων σε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο, αφού η χρήση τους συνεπάγεται μικρότερη χρήση του συστήματος θέρμανσης και επομένως περιορισμένη λειτουργία του βενζινοκινητήρα τον χειμώνα και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

                                    Δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αφού οι αντιστάσεις τραβάνε υπερβολικά πολύ ρεύμα (εδώ βλέπω την διαφορά όταν ανάβω τις αντιστάσεις για το πίσω τζάμι) και άρα πάλι δουλεύει ο κινητήρας για να φορτίσει την μπαταρία. Κάποτε η BMW ελεγε ότι τα θερμαινόμενα καθίσματα αυξάνουν κατά 0.5λτ/100χλμ την κατανάλωση!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • gatoz
                                      gatoz @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                      @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                      Με την ευκαιρία, επισημαίνω (για άλλη μια φορά) τη σημασία των θερμαινόμενων καθισμάτων σε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο, αφού η χρήση τους συνεπάγεται μικρότερη χρήση του συστήματος θέρμανσης και επομένως περιορισμένη λειτουργία του βενζινοκινητήρα τον χειμώνα και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

                                      Δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αφού οι αντιστάσεις τραβάνε υπερβολικά πολύ ρεύμα (εδώ βλέπω την διαφορά όταν ανάβω τις αντιστάσεις για το πίσω τζάμι) και άρα πάλι δουλεύει ο κινητήρας για να φορτίσει την μπαταρία. Κάποτε η BMW ελεγε ότι τα θερμαινόμενα καθίσματα αυξάνουν κατά 0.5λτ/100χλμ την κατανάλωση!

                                      γενικα αχρηστο αξεσουαρ - οπου το ειχα/εχω ποτες δεν μου εκανε διαφορα, αντε πες στη μιτσουμπα μου εκανε ο κλιματισμος, οχι η θερμανση, η ψυξη
                                      το ch-r βεβαια, το παλιο σιγουρα, υποθετω και το νεο, εχουν να λυσουν περισσοτερα προβληματα απο τα καθισματα, κτελ με 4 θεσεις και με τις μισες γαλαρια χωρις παραθυρο.

                                      #milf-a-man

                                      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • B
                                        bill_hsd last edited by

                                        @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                        @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                        Με την ευκαιρία, επισημαίνω (για άλλη μια φορά) τη σημασία των θερμαινόμενων καθισμάτων σε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο, αφού η χρήση τους συνεπάγεται μικρότερη χρήση του συστήματος θέρμανσης και επομένως περιορισμένη λειτουργία του βενζινοκινητήρα τον χειμώνα και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

                                        Δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αφού οι αντιστάσεις τραβάνε υπερβολικά πολύ ρεύμα (εδώ βλέπω την διαφορά όταν ανάβω τις αντιστάσεις για το πίσω τζάμι) και άρα πάλι δουλεύει ο κινητήρας για να φορτίσει την μπαταρία. Κάποτε η BMW ελεγε ότι τα θερμαινόμενα καθίσματα αυξάνουν κατά 0.5λτ/100χλμ την κατανάλωση!

                                        Δεν τα βγάζω από το μυαλό μου, Φάνη...
                                        Την ιδια ακριβώς χρησιμότητα έχουν τα θερμαινόμενα καθίσματα και στα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
                                        Είναι πολύ λιγότερο ενεργοβόρα από τον κλιματισμό.
                                        Ένα ενδεικτικό άρθρο:
                                        https://www.businessinsider.com/why-cheap-electric-cars-have-heated-seats-2013-4

                                        Δεν ξέρω αν έχεις θερμαινόμενα στο Corolla, αλλά με το που ανάψεις τον κλιματισμό τον χειμώνα, ενεργοποιείται σχεδόν πάντα ο βενζινοκινητηρας.
                                        Δεν συμβαίνει το ίδιο, ούτε όταν ενεργοποιήσεις τη θέρμανση του πίσω κρυστάλλου, ούτε όταν ενεργοποιήσεις τα θερμαινόμενα καθίσματα, τα οποία ούτως ή άλλως έχουν 3 σκάλες απόδοσης.

                                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • gtsartsal
                                          gtsartsal @gatoz last edited by gtsartsal

                                          @gatoz said in Toyota C-HR 2023:

                                          @fanis75 said in Toyota C-HR 2023:

                                          @bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:

                                          Με την ευκαιρία, επισημαίνω (για άλλη μια φορά) τη σημασία των θερμαινόμενων καθισμάτων σε ένα αυτοφορτιζόμενο υβριδικό αυτοκίνητο, αφού η χρήση τους συνεπάγεται μικρότερη χρήση του συστήματος θέρμανσης και επομένως περιορισμένη λειτουργία του βενζινοκινητήρα τον χειμώνα και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

                                          Δεν είμαι σίγουρος για αυτό, αφού οι αντιστάσεις τραβάνε υπερβολικά πολύ ρεύμα (εδώ βλέπω την διαφορά όταν ανάβω τις αντιστάσεις για το πίσω τζάμι) και άρα πάλι δουλεύει ο κινητήρας για να φορτίσει την μπαταρία. Κάποτε η BMW ελεγε ότι τα θερμαινόμενα καθίσματα αυξάνουν κατά 0.5λτ/100χλμ την κατανάλωση!

                                          γενικα αχρηστο αξεσουαρ - οπου το ειχα/εχω ποτες δεν μου εκανε διαφορα, αντε πες στη μιτσουμπα μου εκανε ο κλιματισμος, οχι η θερμανση, η ψυξη

                                          Εμένα μου αρέσει πολύ.
                                          Είναι σαν θερμοφόρα, το βάζω και χωρίς να κρυώνω. Σε χαλαρώνει και είσαι έτοιμος - φτιαγμένος όταν φτάσεις σπίτι για κρασάκι και ......😀

                                          B 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • nasosto
                                            nasosto last edited by

                                            Η δεύτερη γενιά δεν αποτελεί απλά μία βελτιωμένη εκδοχή της προηγούμενης. Πρόκειται για μία ολιστική αναβάθμιση σε κάθε επίπεδο.

                                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 38 / 116
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr