-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τα λάδια multigrade δεν έχουν μεγάλη διαφορά στις θερμοκρασίες λειτουργίας σε σχέση με την προστασία που παρέχουν.
Θεωρείς ότι 5 με 30 θα έχει την ίδια προστασία σε πίεση;
Μα δεν υπα΄ρχει πλέον σκέτο 5 και σκέτο 30, αυτό λέω. Είναι multigrade. Είναι 5-30, ή 10-40.
Ναι αναφέρθηκα στο λάδι του Swift που είναι 5W-30. Θα έσκιζες τον κινητήρα ξέροντας ότι το λάδι σου έχει ακόμη ιξώδες 5 (πριν ζεσταθεί);
Αν ψάξεις τι σημαίνει αυτό το 5, θα δεις ότι συμπεριφέρεται σχεδόν το ίδιο ζεστό και κρύο:
Το έχω δει το συγκεκριμένο, τότε για πιο λόγο να είναι multigrade το λάδι αν το 5 ή το 0 προστατεύει το ίδιο σε όλο το φάσμα των θερμοκρασιών;
Βλέπεις ότι το κάθε εύρος προστατεύει σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες. Οπότε το 0-30 πιάνει απλά μεγαλύτερο φάσμα σε σχέση με το 5-30. Είναι και θέμα κόστους.
-
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Τα λάδια multigrade δεν έχουν μεγάλη διαφορά στις θερμοκρασίες λειτουργίας σε σχέση με την προστασία που παρέχουν.
Θεωρείς ότι 5 με 30 θα έχει την ίδια προστασία σε πίεση;
Μα δεν υπα΄ρχει πλέον σκέτο 5 και σκέτο 30, αυτό λέω. Είναι multigrade. Είναι 5-30, ή 10-40.
Ναι αναφέρθηκα στο λάδι του Swift που είναι 5W-30. Θα έσκιζες τον κινητήρα ξέροντας ότι το λάδι σου έχει ακόμη ιξώδες 5 (πριν ζεσταθεί);
Αν ψάξεις τι σημαίνει αυτό το 5, θα δεις ότι συμπεριφέρεται σχεδόν το ίδιο ζεστό και κρύο:
Το έχω δει το συγκεκριμένο, τότε για πιο λόγο να είναι multigrade το λάδι αν το 5 ή το 0 προστατεύει το ίδιο σε όλο το φάσμα των θερμοκρασιών;
Βλέπεις ότι το κάθε εύρος προστατεύει σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες. Οπότε το 0-30 πιάνει απλά μεγαλύτερο φάσμα σε σχέση με το 5-30. Είναι και θέμα κόστους.
Ναι μαζί σου, αλλά στο θέμα της πίεσης στον κινητήρα, δεν μπορείς να περιμένεις το λάδι να τον προστατεύσει όταν είναι κρύο. Είναι σαν να λέμε βάλε σε ένα αγωνιστικό 0W-20, εκεί βάζουν 50αρια. Είναι νομίζω πασιφανές ότι αν θες να πιέσεις τον κινητήρα σου άσε τον πρώτα να ζεσταθεί, και με το ζέσταμα εννοούμε κυρίως το λάδι.
-
Ας μην μπερδέυουμε αγωνιστικά λάδια και κινητήρες. Ένα κανονικό multigrade λάδι, σε μια κανονική μηχανή, μπορεί να πάει κόφτες 1 λεπτό μετά που θα πάρει μπρος. Βασικά μόνο να λιπανθούν όλα τα μέρη του θέλει, μέχρι να ανεβάσει λάδι από το κάρτερ. Δεν είναι από ζάχαρη. Τα αγωνιστικά είναι διαφορετική ιστορία.
-
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ας μην μπερδέυουμε αγωνιστικά λάδια και κινητήρες. Ένα κανονικό multigrade λάδι, σε μια κανονική μηχανή, μπορεί να πάει κόφτες 1 λεπτό μετά που θα πάρει μπρος. Βασικά μόνο να λιπανθούν όλα τα μέρη του θέλει, μέχρι να ανεβάσει λάδι από το κάρτερ. Δεν είναι από ζάχαρη. Τα αγωνιστικά είναι διαφορετική ιστορία.
Διαφωνώ σε αυτό. Ο καθένας τις απόψεις του προφανώς.
-
Στο golf το τηρώ ευλαβικά. Όποιος ενδιαφέρεται για τη μακροζωία του κινητήρα κ σέβεται το αυτοκίνητο κ χρήματα που εσκασε δεν σκίζει τον κινητήρα πριν ανεβασουν θερμοκρασία τα λαδια.Ακομη κ στο cc που είναι ατμοσφαιρικό το τηρώ, δεν έχει ένδειξη για θερμοκρασία λαδιών, ωστόσο ποτέ δεν βάζω sport mode από την αρχή, δίνω πάντα χρόνο να ανεβάσουν θερμοκρασία τα λάδια ασχέτως ιξώδους
-
-
Αξέχαστες οι συζητήσεις παλιότερα για τα λιπαντικά. Και κάθε 3ο ποστ αναφορά σε μαγαζί που εμπορευόταν τα ΑΜΣ όιλ.
-
Σε καμιά 10-15ετία αν ζούμε θα συζητάμε για τις μπαταρίες 3ΑΑΑ ή 3ΑΑ....
-
@dstou said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αξέχαστες οι συζητήσεις παλιότερα για τα λιπαντικά. Και κάθε 3ο ποστ αναφορά σε μαγαζί που εμπορευόταν τα ΑΜΣ όιλ.
Χαχα και εγώ έπεσα σε αυτή λούπα πρόσφατα με τα συγκριτικά στο YouTube για τα amsoil
-
Σήμερα, Κυριακή, είναι ιδανική για μια εκδρομή με την οικογένεια, οδηγώντας το Tucson. Συνεχίζοντας το στρώσιμο του αυτοκινητου και πιέζοντας τον κινητήρα μεταξύ 3500 και 4000 στροφές, εναλλάσσοντας μεταξύ normal και sport mode στον πηγαίμο. Το Tucson προσφέρει ροπή όπου χρειάζεται, πολύ μου άρεσε.
Καταλαβαίνω ή μου φαίνεται ότι το eco mode δεν προορίζεται για άμεση εξοικονόμηση καυσίμου, αλλα μόνο για αποθήκευση ενέργειας της μπαταρίας. Η στρατηγική αυτή με το να κλείνεις την ημέρα με eco μπορεί να σου παρέχει ανανεωμένη μπαταρία για την επόμενη μέρα. Νομίζω έχει παρεξηγήθει η έννοια του mode αυτού.
Θα ήθελα να υπήρχε μια ένδειξη κατάστασης της μπαταρίας πάντως.Αστείο της ημέρας: Πατώντας κουμπί φωνητικής εντολής για προορισμο είπα "Αμύνταιο," το αυτοκίνητο "κατάλαβε open window" και άνοιξε το παράθυρο του οδηγού. Νόμιζα ότι ήταν στα πλαίσια του navigation και τηλεφώνου μονο αλλά με διάψευσε με κωμικό τρόπο!
Ένα αστείο που θύμιζε Atkinsοn ή παρωδία του Knight Rider. -
Πόσα χλμ έχεις τώρα;
-
@elteo 1100km
-
Μέχρι 1000 είναι το στρώσιμο. Ξεκίνα να το ανοίγεις.
-
@elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μέχρι 1000 είναι το στρώσιμο. Ξεκίνα να το ανοίγεις.
Ναι συμφωνώ
-
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μέχρι 1000 είναι το στρώσιμο. Ξεκίνα να το ανοίγεις.
Ναι συμφωνών
Καλησπέρα.. Το χειροκίνητο κιβώτιο πως το βλέπεις; καλό είναι;
-
@galios36 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μέχρι 1000 είναι το στρώσιμο. Ξεκίνα να το ανοίγεις.
Ναι συμφωνών
Καλησπέρα.. Το χειροκίνητο κιβώτιο πως το βλέπεις; καλό είναι;
Θα χρειαστει ενα πολύ μικρό διάστημα προσαρμογής γιατί απομονώνει κάπως ψηλά, ιδιαίτερα αν ξεκινάς από διαφορετικά modes (sport, νορμαλ, eco)
Αλλά εντάξει δεν είναι και πυρηνική φυσική, τώρα σε εμπειρία χρήσης έχει ωραίο άμεσο κούμπωμα (θυμίζει λίγο VW αν είχες ποτέ) χωρίς μεγάλες κινήσεις.
Έχω διαπιστώσει σε κάποιες φάσεις είναι λίγο σφιχτό οταν εισαι σβηστός με ταχύτητα μέσα και θέλεις να αποσυμπλεξεις. Δεν ξέρω όμως θα πρέπει να ρωτήσω τον τεχνικό διευθυντή τους, θα πάω σύντομα από εκει
-
@npapanik
Καλησπέρα Νίκο,
Έχεις κάποιο νέο σχετικά με την πιθανή διαρροή ψυκτικού υγρού? -
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik
Καλησπέρα Νίκο,
Έχεις κάποιο νέο σχετικά με την πιθανή διαρροή ψυκτικού υγρού?Καλησπέρα Διονύση, έχω ραντεβού στις 27/11.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik
Καλησπέρα Νίκο,
Έχεις κάποιο νέο σχετικά με την πιθανή διαρροή ψυκτικού υγρού?Καλησπέρα Διονύση, έχω ραντεβού στις 27/11.
-
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@galios36 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Μέχρι 1000 είναι το στρώσιμο. Ξεκίνα να το ανοίγεις.
Ναι συμφωνών
Καλησπέρα.. Το χειροκίνητο κιβώτιο πως το βλέπεις; καλό είναι;
Θα χρειαστει ενα πολύ μικρό διάστημα προσαρμογής γιατί απομονώνει κάπως ψηλά, ιδιαίτερα αν ξεκινάς από διαφορετικά modes (sport, νορμαλ, eco)
Αλλά εντάξει δεν είναι και πυρηνική φυσική, τώρα σε εμπειρία χρήσης έχει ωραίο άμεσο κούμπωμα (θυμίζει λίγο VW αν είχες ποτέ) χωρίς μεγάλες κινήσεις.
Έχω διαπιστώσει σε κάποιες φάσεις είναι λίγο σφιχτό οταν εισαι σβηστός με ταχύτητα μέσα και θέλεις να αποσυμπλεξεις. Δεν ξέρω όμως θα πρέπει να ρωτήσω τον τεχνικό διευθυντή τους, θα πάω σύντομα από εκει
Είχα ένα seat leon του 2007 και μπορώ να πω ότι ήμουν πολύ ευχαριστημένος.. Με το κιβώτιο έτσι; όχι με κάτι άλλο... Μια ερώτηση.. Τα αμάξια πως έρχονται Ελλάδα από Τσεχία;
Hyundai Tucson NX4 (2020)