-
Στο ami θα ταίριαζε σαν πρόσθετος εξοπλισμός ένα μενίρ στην οροφή του.
-
@lap said in Citroen e-C3 2024:
Στο ami θα ταίριαζε σαν πρόσθετος εξοπλισμός ένα μενίρ στην οροφή του.
και πιάνο επίσης αλλά να πέφτούν απότομα πάνω του
-
@cirus said in Citroen e-C3 2024:
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
οχημα καραγκιοζιλίκι είναι
το C3 που έρχεται μάλιστα το δέχομαι και ειναι ευπροσδεκτο.
το ami είναι σαν να πήρα ενα βαρέλι και του έβαλα παραθυρα, ρόδες, τιμόνι και ένα ηλεκτρομοτοράκι από τηλεκατευθυνόμενο. Δεν είναι σοβαρο εγχειρημα να πιάσουμε κουβέντα για αυτό
Γιατί κρίνεις κάτι για κάτι που ΔΕΝ είναι.
Το λέει ΔΕΝ είναι αμάξι, είναι αντί για ποδήλατο, ή μοτοποδήλατο.
Ολα τα άλλα που κυκλοφορούν που πάνε και 80-90 και κάνουν 20000 σαν αυτό που μιμείται την ιζέτα τι είναι και πόσο πρέπει να τα κράζουμε.
Απλά είπαν στην παρουσίαση του 3, ότι μεταξύ του ΑΜΙ και του ηλεκτρικού 3 με την μικρή μπαταρία, δεν υπάρχει χώρος για άλλο μοντέλο και είναι λογικό.
Δείτε πως τα προσφέρουν στην Ιταλία με την μεγάλη μπαταρία στην βασική έκδοση
https://www.citroen.it/modelli/new-e-c3/you.htmlκαι στην Γαλλία
https://www.citroen.fr/vehicules/new-e-c3/you.html -
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
@cirus said in Citroen e-C3 2024:
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
οχημα καραγκιοζιλίκι είναι
το C3 που έρχεται μάλιστα το δέχομαι και ειναι ευπροσδεκτο.
το ami είναι σαν να πήρα ενα βαρέλι και του έβαλα παραθυρα, ρόδες, τιμόνι και ένα ηλεκτρομοτοράκι από τηλεκατευθυνόμενο. Δεν είναι σοβαρο εγχειρημα να πιάσουμε κουβέντα για αυτό
Γιατί κρίνεις κάτι για κάτι που ΔΕΝ είναι.
Το λέει ΔΕΝ είναι αμάξι, είναι αντί για ποδήλατο, ή μοτοποδήλατο.
Ολα τα άλλα που κυκλοφορούν που πάνε και 80-90 και κάνουν 20000 σαν αυτό που μιμείται την ιζέτα τι είναι και πόσο πρέπει να τα κράζουμε.
Απλά είπαν στην παρουσίαση του 3, ότι μεταξύ του ΑΜΙ και του ηλεκτρικού 3 με την μικρή μπαταρία, δεν υπάρχει χώρος για άλλο μοντέλο και είναι λογικό.
Δείτε πως τα προσφέρουν στην Ιταλία με την μεγάλη μπαταρία στην βασική έκδοση
https://www.citroen.it/modelli/new-e-c3/you.htmlκαι στην Γαλλία
https://www.citroen.fr/vehicules/new-e-c3/you.htmlΜια χαρά είναι το ηλεκτρικό 3
το ami είναι ενα οχημα που σέρνεται και ενοχλεί με 0 προστασία. Με ενοχλει γιατι ενοχλει με την κυκλοφορία. οπότε θα το κρίνω όπως θέλω
Μικροκινητηκότητας οχηματα να βγάλουν αλλα κάτω από 90-80 αν πάνε θα τα κράζω το ίδιο. Δεν με νιαζει πόσο έχουν οποιοι θέλουν ας τα πάρουν. Με νοιαζει να μην με ενοχλούν και τα ami ενοχλουν
-
Καλώς ή κακώς η κατηγορία ΑΜ περιέχει και τα ελαφριά τετράκυκλα, οπότε είναι νόμιμη η χρήση τους. Υπάρχουν και θερμικά και ηλεκτρικά.
Το ΑΜΙ ανήκει στα ηλεκτρικά.
Πολλά παλιά θερμικά επαγγελματικά 50άρια κυκλοφορούν ακόμη μέσα στην Αθήνα. Κυρίως τρίκυκλα.
Τώρα αν αυτά τα οχήματα βγαίνουν σε δρόμους που απαγορεύεται λόγω ορίων ταχύτητας, αυτά είναι παρανομίες των ιδιοκτητών. -
@cirus said in Citroen e-C3 2024:
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
@cirus said in Citroen e-C3 2024:
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
οχημα καραγκιοζιλίκι είναι
το C3 που έρχεται μάλιστα το δέχομαι και ειναι ευπροσδεκτο.
το ami είναι σαν να πήρα ενα βαρέλι και του έβαλα παραθυρα, ρόδες, τιμόνι και ένα ηλεκτρομοτοράκι από τηλεκατευθυνόμενο. Δεν είναι σοβαρο εγχειρημα να πιάσουμε κουβέντα για αυτό
Γιατί κρίνεις κάτι για κάτι που ΔΕΝ είναι.
Το λέει ΔΕΝ είναι αμάξι, είναι αντί για ποδήλατο, ή μοτοποδήλατο.
Ολα τα άλλα που κυκλοφορούν που πάνε και 80-90 και κάνουν 20000 σαν αυτό που μιμείται την ιζέτα τι είναι και πόσο πρέπει να τα κράζουμε.
Απλά είπαν στην παρουσίαση του 3, ότι μεταξύ του ΑΜΙ και του ηλεκτρικού 3 με την μικρή μπαταρία, δεν υπάρχει χώρος για άλλο μοντέλο και είναι λογικό.
Δείτε πως τα προσφέρουν στην Ιταλία με την μεγάλη μπαταρία στην βασική έκδοση
https://www.citroen.it/modelli/new-e-c3/you.htmlκαι στην Γαλλία
https://www.citroen.fr/vehicules/new-e-c3/you.htmlΜια χαρά είναι το ηλεκτρικό 3
το ami είναι ενα οχημα που σέρνεται και ενοχλεί με 0 προστασία. Με ενοχλει γιατι ενοχλει με την κυκλοφορία. οπότε θα το κρίνω όπως θέλω
Μικροκινητηκότητας οχηματα να βγάλουν αλλα κάτω από 90-80 αν πάνε θα τα κράζω το ίδιο. Δεν με νιαζει πόσο έχουν οποιοι θέλουν ας τα πάρουν. Με νοιαζει να μην με ενοχλούν και τα ami ενοχλουν
Πάλι κάνεις λάθος. Τα ΑΜΙ εκεί που πρέπει να κινούνται ΔΕΝ ενοχλούν.
Τώρα που θα κάνουμε και εμείς όριο τα 30 χαω μέσα στις πόλεις, εκτός από τις μεγάλες λεωφόρους που θα πάει στα 50-60, μια χαρά θα μπορεί να κυκλοφορεί, όπως κυκλοφορεί και έξω.
-
Και τα τρίτροχα τουκ τουκ και τα τετράτροχα τικ τοκ που πάνε με 30 με ενοχλούν και εμένα και πολλούς ακόμα και καλώς ή κακώς δεν κινούνται μόνο σε δρόμους που έχουν κίνηση αλλά και σε δρόμους που αυτά δημιουργούν κίνηση. Δεν με νοιάζει αν είναι με βενζίνη ή με μπαταρία. Απλά με ενοχλούν
-
Αν κινούνται στο Ποτάμι όντως ενοχλούν. Αν κινούνται στα στενά, ή ακόμα και στην λεωφορειολωρίδα της Μεσογείων, ή της Κηφισίας, δεν ενοχλούν.
-
This post is deleted! -
@cirus said in Citroen e-C3 2024:
Και τα τρίτροχα τουκ τουκ και τα τετράτροχα τικ τοκ που πάνε με 30 με ενοχλούν και εμένα και πολλούς ακόμα και καλώς ή κακώς δεν κινούνται μόνο σε δρόμους που έχουν κίνηση αλλά και σε δρόμους που αυτά δημιουργούν κίνηση. Δεν με νοιάζει αν είναι με βενζίνη ή με μπαταρία. Απλά με ενοχλούν
Τουκ τουκ το μέλλον της αυτοκίνησης
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Αν κινούνται στο Ποτάμι όντως ενοχλούν. Αν κινούνται στα στενά, ή ακόμα και στην λεωφορειολωρίδα της Μεσογείων, ή της Κηφισίας, δεν ενοχλούν.
Το όριο ταχύτητας άνοδος/κάθοδος στον Κηφισό από ΣΕΦ μέχρι Γέφυρα Βαρυμπόμπης δεν είναι 60km/h;
Έχουν αλλάξει τα όρια ταχύτητας στον Κηφισό; -
Η μέση ταχύτητα πάντως ειναι 15-20 χλμ/ώρα και αν!
-
Με αυτό το AMI μου έχουν πρήξει τα συκώτια τα μικρά (4,5χρονών) απο τότε που έκανα το λάθος για πλάκα να μπουμε σε μια αντιπροσωπία να το δούμε.
Κάθε τόσο αν τύχει να το δούν ή να το θυμηθούν , κλάμμα μιλάμε ειδικά ο ένας που το έχει με την οδήγηση λες και είναι παιχνίδι και δεν τους το παίρνω!!!!
Νομίζουν πως είναι σαν κάτι μπαταριοκίνητα που έχουν ή σαν συγκρουόμενα , ηλεκτρικά καρτάκια κλπ σε διάφορους παιδότοπους κλπ
-
Μα....είναι αυτό που πιστεύουν τα παιδιά! Αυτοκίνητο δεν είναι αυτό το ντροπιαστικό χρέπι! Και η τιμή που δίνουν τον κουβά αυτόν είναι αστεία.
-
@vagkirk said in Citroen e-C3 2024:
Με αυτό το AMI μου έχουν πρήξει τα συκώτια τα μικρά (4,5χρονών) απο τότε που έκανα το λάθος για πλάκα να μπουμε σε μια αντιπροσωπία να το δούμε.
Κάθε τόσο αν τύχει να το δούν ή να το θυμηθούν , κλάμμα μιλάμε ειδικά ο ένας που το έχει με την οδήγηση λες και είναι παιχνίδι και δεν τους το παίρνω!!!!
Νομίζουν πως είναι σαν κάτι μπαταριοκίνητα που έχουν ή σαν συγκρουόμενα , ηλεκτρικά καρτάκια κλπ σε διάφορους παιδότοπους κλπ
με ενα μικρό σασι και ένα τηλεκοντρολ θα γινόταν υπέροχο παιχνίδι για τα παιδιά. Απλά μπερδεύτηκαν και το έβγαλαν για αλλη χρήση
Η καλύτερη version είναι αυτή
Αν σε κυνηγάνε δεν εχεις καμία τύχη αν το πόδι σου είναι σε γύψο και τρέξεις. Θα σε πιασουν ότι και να κάνεις
-
Σαν σχέδιο είναι εξαιρετικό για minicar, σαν υλοποίηση μπαζει από παντού. Βασικά μπαζει και νερά όταν βρέχει.
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Να ήταν μία μόνο η στάση με τα ηλεκτρικά πάει και έρχεται...
Για τις αποστάσεις που αναφέρεις, μία στάση είναι. Μην σου πω και καμία εαν πάς με τα όρια ταχύτητας. Εαν είσαι γάτος, δεν σου φτάνουν ούτε 3 στάσεις!!
-
Τώρα θυμήθηκα, το «τάμπλετ των 100 δολλαρίων» που κάποιοι μας είχαν ζαλίσει πριν 20 χρόνια, πως έπρεπε να προμηθεύσουν με αυτό, τα παιδιά στην Αφρική, για να επικοινωνούν!
-
όχι tablet.
ήταν netbook.
-
@bassstarlet said in Citroen e-C3 2024:
Τώρα θυμήθηκα, το «τάμπλετ των 100 δολλαρίων» που κάποιοι μας είχαν ζαλίσει πριν 20 χρόνια, πως έπρεπε να προμηθεύσουν με αυτό, τα παιδιά στην Αφρική, για να επικοινωνούν!
εκανε 199$ τελικά
One Laptop per Child
https://en.wikipedia.org/wiki/One_Laptop_per_Child
Citroen e-C3 2024