-
This post is deleted! -
Πληρώνεις φόρους;;;;;
Τι ποσοστό των κρατικών εσόδων είναι οι φόροι σου;
Μήπως να σε απαλλάξουμε;
Υ.γ Αλλά και πάλι, επιμένω πως αυτα τα επιχείρημα είναι λαϊκίστικη προσέγγιση διότι προϋποθέτουν ότι τα υπόλοιπα συμβαλλόμενα μέρη της συμφωνίας του ΟΗΕ για το κλίμα δεν κάνουν απολύτως τίποτα παρά μονάχα η Ευρώπη. Ενώ στην πραγματικότητα υπάρχουν ετήσιες αξιολογήσεις και παρατηρήσεις για την σταδιακή μετάβαση κάθε συμβαλλόμενου μέρους.
-
@diego1960 said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Οι ολιγάρχες και τα μεγάλα lobby ορίζουν το πως θα κινηθεί η φάση. Οι πολιτικοί είναι τα όργανά τους καθώς οι περισσότεροι τα παίρνουν από το εκάστοτε lobby και οι επιστήμονες χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, τους ιδεαλιστές/πιστούς στο αντικείμενό τους που κάνουν αυτό που θεωρούν σωστό, και τους πληρωμένους που διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα ανάλογα με το τι βολεύει.
Όσο τα περι μετάβασης, όπως το λες, από τη στιγμή που εμείς οι καταναλωτές πρέπει να βγάλουμε το παραδάκι από την τσέπη, έχουμε άποψη, δικαίωμα γνώμης, δικαίωμα επιλογής και σε όποιον αρέσει. Πχ. αν θυμάμαι καλά πριν λίγες μέρες που πήγα σούπερ, οι βιοδιασπώμενες μπατονέτες ήταν πιο ακριβές από τις απλές. Μάντεψε ποιές πήρα. Αν θέλει "πρασινίλες" η κάθε εταιρεία, να τις κάνει με τα δικά της λεφτά και όχι με τα δικά μου.
Θέλω τοποθέτηση επι του θέματος από τον πάντα ενημερωμένο φίλο @driver-m .
Με καλυπτουν σε γενικες γραμμες τα οσα εγραψες.
Κι εγω γενικα και σε ολα τα ζητηματα ειμαι υπερ της βιωσιμης καλυψης των βασικων αναγκων της ανθρωποτητας κι οταν αυτη επιτευχθει τοτε να συζητησουμε και για τα υπολοιπα. Δεν γινεται ομως ο μισος πλανητης να μην εχει ψωμι να φαει και καποιοι να μιλανε για (ακομα ακριβοτερο) τεχνητο κρεας, ουτε ο πολυς κοσμος να μην εχει να βαλει βενζινη στο ρημαδι του κι εμεις να αναλωνομαστε αν πρεπει να μεταβουμε σε ηλεκτροκινητα που κοστιζουν 30 χιλιαρικα για ενα supermini που πριν 4-5 χρονια κοστιζε 13-14 (με κινητηρα εσωτερικης καυσης προφανως).
Με λιγα λογια εχουμε γεμισει Αντουανετες και αιθεροβαμονες που αντι να νοιαστουν για την καλυψη βασικων αναγκων απο οσο γινεται ολοενα και περισσοτερους πολιτες, επικροτουν πολιτικες που στο τελος θα μας γυρισουν 60 χρονια πισω οπου ο κοσμος ανεβαινε στις οροφες των λεωφορειων ρακενδυτος για να μετακινηθει κι ετρωγε κρεας μια φορα το μηνα.Απλα τοτε ολα αυτα λεγονταν (και ηταν) εξαθλιωση ενω σημερα που οδηγουμαστε σταδιακα σε μια παρομοια εξαθλιωση για τους πολλους πανε να μας περασουν οτι ειναι για το καλο μας και το καλο του πλανητη. Η υποκρισια σε ολο της το μεγαλειο.
-
Μιλάτε για Αντουανετες της κοινωνιας αλλά έχω την εντύπωση πως οι φλωροι κληρονόμοι είναι περισσότεροι.
Αντουανετες και φλωροι κληρονόμοι. Που πάει ο κόσμος ρε παιδιά;;;;;
Θα μας καταστρέψουν με τη νέα τεχνολογία!!!!! Πως θα χτίσουμε μεζονέτες μετά;;;;
@driver-m said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Με λιγα λογια εχουμε γεμισει Αντουανετες και αιθεροβαμονες που αντι να νοιαστουν για την καλυψη βασικων αναγκων απο οσο γινεται ολοενα και περισσοτερους πολιτες, επικροτουν πολιτικες που στο τελος θα μας γυρισουν 60 χρονια πισω οπου ο κοσμος ανεβαινε στις οροφες των λεωφορειων ρακενδυτος για να μετακινηθει κι ετρωγε κρεας μια φορα το μηνα.
Απλα τοτε ολα αυτα λεγονταν (και ηταν) εξαθλιωση ενω σημερα που οδηγουμαστε σταδιακα σε μια παρομοια εξαθλιωση για τους πολλους πανε να μας περασουν οτι ειναι για το καλο μας και το καλο του πλανητη. Η υποκρισια σε ολο της το μεγαλειο.Χαχαχαχαχα, τι σκέφτεται το μυαλό σας;;;;;
Θα ανεβαίνει ο κόσμος στις οροφές των λεωφορείων λέει!!!!!
Ε ρε κάτι παλικάρια!!! Χαχαχαχαχα.
-
Γενικά οι άνθρωποι είναι γκρινιάρηδες.
Τι έγραφαν το 2007 για τα υβριδικά
"According to Earth-Policy.org, if the United States replaced its entire fleet of passenger cars with "super-efficient" hybrids such as these over the next 10 years, gasoline use would be slashed in half.
Public hybrid buses have been tested in New York to some success, according to the EDTA, which says the buses emit 90 percent less particulate matter and 30 percent fewer greenhouse gases than regular diesel buses. Hybrid cars are also taking off in a big way in Sweden, which also is recording faster drops in CO2 emissions from new cars than any other European nation. (Europe's market share of global hybrid sales is still very small, estimated at less than 8 percent .The U.S. remains the world's biggest hybrid car market with 70 percent market share.)
However, hybrid technology has its critics. The main objections regard purchasing and maintenance costs; limited fuel economy on long-distance drives; faltering battery levels at high speeds; added car weight (hybrids tend to be 10 percent heavier than a similar sized car, according to NewCarPark.com); and conversely, negative environmental impacts. More energy is required to build a hybrid as it is a more complicated vehicle; it requires more copper wire than a regular car; and its battery which weighs more than 100 pounds is a potential environmental hazard, critics say."
https://edition.cnn.com/2007/BUSINESS/09/14/allabout.hybrid/
Σήμερα 15-16 έτη μετά, εάν δεν είναι υβριδικό ένα όχημα η έστω δεν έχει μιας μορφής υβριδικοτητα, θεωρείται από τους περισσότερους πως έχει μείνει πίσω τεχνολογικά, και ότι δεν είναι και το καλύτερο deal. Οι καιροί άλλαξαν.
Σε κάθε εποχή υπάρχουν οι μεν και οι δε. Οι δε εδώ και 100 έτη όπου καταγράφεται συστηματικά μέσω των άρθρων που διασώζονται η βλακεία των επιχειρημάτων τους ενάντια στην τεχνολογική εξέλιξη, τρώνε απανωτές ήττες, διότι έχουν μια θεωρία που στην βάση της είναι ενάντια στην τεχνολογία. Πολλές φορές την καλλωπιζουν με διάφορες ουμανιστικές θεωρίες, (ας μη μιλήσουμε για τον ουμανισμό σε άλλες εποχές) αλλά στην ουσία προβάλλουν την δυσκολία τους στην προσαρμογή σε νέα δεδομένα. Η τεχνολογία όμως, καθώς και η ανάγκη για τη χρήση της είναι έμφυτη στην ανθρώπινη φύση, κάτι που μας διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα πιθηκοειδη και μας κατέβασε από τα δέντρα.
Ο άνθρωπος θα συνεχίσει και δεν θα σταματήσει την εξέλιξη. Αυτή είναι η φύση του. Να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα και να βρίσκει λύσεις για νέα προβλήματα. Όποιος θέλει ας ανέβει στο τραίνο της εξέλιξης, όποιος δεν μπορεί είναι ελεύθερος είτε να το αφήσει να περάσει από μπροστά του ειτε να κατέβει σε μια στάση που επιθυμεί και να ζήσει στον κόσμο του.
-
Λαπ, αν κόστιζε η βενζίνη μισό ευρώ το λίτρο στην Ελλάδα (δεν λέω 0.20-0.30€ που ήταν η ισοτιμία πριν κυκλοφορήσει το πρώτο Prius) ισως δεν θα ήταν πρώτη σε πωλήσεις Η ΤΟΥΟΤΑ, που έτσι κι αλλιώς έχει κι άλλους λόγους να πουλάει.
Και γι αυτό ίσως δεν ασχολήθηκαν άλλοι κατασκευαστές τόσο εκτεταμένα με τον υβριδισμο, γιατί όντως όπως γράφει το άρθρο, οι προβληματισμοι ισχύουν.
Εσύ με ένα μικρό ατμοσφαιρικό έχεις παραπλήσια οικονομία καυσίμου, αν και λίγο περισσότερους ρύπους. -
Οι ρύποι μου είναι ίδιοι με ένα hybrid yaris με 17 ιντσών ελαστικά...
Έχασες!!!!
Κάποτε.....
Διάβασε τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της Chrysler.
Χαχαχαχα.
Ευτυχώς η GM, το έκανε πράξη και δεν άκουσε τις θεωρίες συνωμοσίας.
Τα ίδια και σήμερα, προσφέρετε γέλιο στους μελλοντικούς αναγνώστες.
-
@piliourits said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Και γι αυτό ίσως δεν ασχολήθηκαν άλλοι κατασκευαστές τόσο εκτεταμένα με τον υβριδισμο, γιατί όντως όπως γράφει το άρθρο, οι προβληματισμοι ισχύουν.
Ίσχυαν, διότι ο κόσμος και η τεχνολογία εξελίσσεται. Η ανακύκλωση, οι ΑΠΕ ως παραγόμενη αναγκαία ενέργεια, κτλ έχουν αναπτυχθεί. Το συνολικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα είναι θετικό. Αυτό απαιτεί χρόνο για να το αντιληφθούν οι πάντες.
Εάν άκουγαν τις Κασσάνδρες της εποχής ακόμα θα ήμασταν στο ίδιο τεχνολογικό επίπεδο με την εποχή των πρώτων καταλυτών, όπου και τότε δεν τους ήθελαν και έβλαπταν παντού προβλήματα και καταστροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας
Άρα θα ήμασταν σαν τα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 50-60.
Κάτι μου θυμίζει όλο αυτό.....αλλά τεσπά.
-
@lap said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
ρύποι μου είναι ίδιοι με ένα hybrid yaris με 17 ιντσών ελαστικά...
Έχασες!!!!Δηλαδή "κέρδισα" κι επιβεβαίωσες το παραπάνω πόηντ, ότι το περιβαλλοντικο όφελος δεν ήταν και κάτι τεράστιο κι οι περισσότεροι το άφησαν στην άκρη (προσωπικά μου αρέσει η υψηλή τεχνολογία κι αυτοί που το ψάχνουν, κι αν δεν είχαμε τη δίλιτρη αλλοίωση της ελληνικής αγοράς, μάλλον κάποιο μεγαλύτερο ΤΟΥΟΤΑ θα είχα τώρα).
-
Το ανάποδο, ότι το mild hybrid στο συγκεκριμένο όχημα έχει παρόμοιο όφελος με ένα full hybrid σε μέση κατανάλωση.
Αυτό το ανέφερα διότι αναφέρεις το δικό μου όχημα. Γενικά και τα δύο είναι πολλά σκαλιά καλύτερα σε επίπεδο κατανάλωσης αρα και ρύπων από αυτοκίνητα πριν 15 έτη.
-
@lap said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Γενικά οι άνθρωποι είναι γκρινιάρηδες.
Τι έγραφαν το 2007 για τα υβριδικά
"According to Earth-Policy.org, if the United States replaced its entire fleet of passenger cars with "super-efficient" hybrids such as these over the next 10 years, gasoline use would be slashed in half.
Public hybrid buses have been tested in New York to some success, according to the EDTA, which says the buses emit 90 percent less particulate matter and 30 percent fewer greenhouse gases than regular diesel buses. Hybrid cars are also taking off in a big way in Sweden, which also is recording faster drops in CO2 emissions from new cars than any other European nation. (Europe's market share of global hybrid sales is still very small, estimated at less than 8 percent .The U.S. remains the world's biggest hybrid car market with 70 percent market share.)
However, hybrid technology has its critics. The main objections regard purchasing and maintenance costs; limited fuel economy on long-distance drives; faltering battery levels at high speeds; added car weight (hybrids tend to be 10 percent heavier than a similar sized car, according to NewCarPark.com); and conversely, negative environmental impacts. More energy is required to build a hybrid as it is a more complicated vehicle; it requires more copper wire than a regular car; and its battery which weighs more than 100 pounds is a potential environmental hazard, critics say."
https://edition.cnn.com/2007/BUSINESS/09/14/allabout.hybrid/
Σήμερα 15-16 έτη μετά, εάν δεν είναι υβριδικό ένα όχημα η έστω δεν έχει μιας μορφής υβριδικοτητα, θεωρείται από τους περισσότερους πως έχει μείνει πίσω τεχνολογικά, και ότι δεν είναι και το καλύτερο deal. Οι καιροί άλλαξαν.
Σε κάθε εποχή υπάρχουν οι μεν και οι δε. Οι δε εδώ και 100 έτη όπου καταγράφεται συστηματικά μέσω των άρθρων που διασώζονται η βλακεία των επιχειρημάτων τους ενάντια στην τεχνολογική εξέλιξη, τρώνε απανωτές ήττες, διότι έχουν μια θεωρία που στην βάση της είναι ενάντια στην τεχνολογία. Πολλές φορές την καλλωπιζουν με διάφορες ουμανιστικές θεωρίες, (ας μη μιλήσουμε για τον ουμανισμό σε άλλες εποχές) αλλά στην ουσία προβάλλουν την δυσκολία τους στην προσαρμογή σε νέα δεδομένα. Η τεχνολογία όμως, καθώς και η ανάγκη για τη χρήση της είναι έμφυτη στην ανθρώπινη φύση, κάτι που μας διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα πιθηκοειδη και μας κατέβασε από τα δέντρα.
Ο άνθρωπος θα συνεχίσει και δεν θα σταματήσει την εξέλιξη. Αυτή είναι η φύση του. Να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα και να βρίσκει λύσεις για νέα προβλήματα. Όποιος θέλει ας ανέβει στο τραίνο της εξέλιξης, όποιος δεν μπορεί είναι ελεύθερος είτε να το αφήσει να περάσει από μπροστά του ειτε να κατέβει σε μια στάση που επιθυμεί και να ζήσει στον κόσμο του.
Εσυ προσεξε μην σε πατησει το "τρενο της εξελιξης" που εχει εξελιχτει τοσο πολυ που δουλευεις με μεροκαματο ανταξιο ενος λιτρου λαδιου κι ενος κιλου φετας και παραλληλα στη Γερμανια περσι το χειμωνα ελεγαν στους πολιτες να κανουν μπανιο μια φορα τη βδομαδα για να εξοικονομουν ενεργεια.
Προσεξε λοιπον μην παθεις τιποτα απ'την πολλη εξελιξη κι εσυ και οι ομοιοι σου... -
-
@k-m said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
@piliourits said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Πρεπει να οριστει και πως παραγεται η ενεργεια των ηλεκτρικών.
ήλιο ή κάρβουνο ?
Οπως και να παραγεται, η αποδοτικοτητα ενος εργοστασιου παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας, ειναι χαοτικα υψηλοτερη απο ενος ΙΧ με κεκ.
Αν βαλουμε και στην εξισωση τα εξτρα βηματα που χρειαζεται για να φτασει η βενζινη στο ντεποζιτο, τοτε τα ιχ με μεκ ειναι τελειως για τα μπαζα.
-
Πως νομίζεις ότι φτάνει ο ηλεκτρισμός στα σημεία φόρτισης;
Τηλεπαθητικα πάντως όχι, και το μυστικό της αγωγιμότητας του εδάφους που δείχνουν στις ταινίες, το πήρε ο Τέσλα μαζί του.Αν οι ανάγκες για ηλεκτρισμό τριπλασιαστουν ή δεκαπλασιαστουν όταν δεν θα υπάρχει κανένα άλλο είδος μετακίνησης, θέρμανσης κλπ. παρά μόνο ηλεκτρικά, δεν θα αλλάξει τίποτα στη διανομή;
-
@piliourits said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Πως νομίζεις ότι φτάνει ο ηλεκτρισμός στα σημεία φόρτισης;
Τηλεπαθητικα πάντως όχι, και το μυστικό της αγωγιμότητας του εδάφους που δείχνουν στις ταινίες, το πήρε ο Τέσλα μαζί του.Αν οι ανάγκες για ηλεκτρισμό τριπλασιαστουν ή δεκαπλασιαστουν όταν δεν θα υπάρχει κανένα άλλο είδος μετακίνησης, θέρμανσης κλπ. παρά μόνο ηλεκτρικά, δεν θα αλλάξει τίποτα στη διανομή;
Με καλωδια, τα οποια εχουν τρομερο efficiency στη μεταφορα υπερυψηλης τασης.
Ο κοσμος βαζει ΦΒ
οι υποδομες βελτιωνονται, αλλα η γκρινια γκρινια. -
Και όλα αυτά να γίνουν, τα αυτοκίνητα της ΕΕ και μάλιστα τα Euro 6d temp ευθύνονται για ελάχιστο ποσοστό της ρύπανσης παγκοσμίως οπότε κλάιν μάιν. Το βρίσκω εντελώς αδιάφορο λοιπόν αν είναι πιο "αποδοτικά" τα ηλεκτρικά και σε τι ποσοστό σύμφωνα με την τάδε έρευνα ή whatever. Μια τρύπα στο νερό θα κάνουμε. Ως καταναλωτής δεν το κοιτάζω καν.
-
@diego1960 said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Και όλα αυτά να γίνουν, τα αυτοκίνητα της ΕΕ και μάλιστα τα Euro 6d temp ευθύνονται για ελάχιστο ποσοστό της ρύπανσης παγκοσμίως οπότε κλάιν μάιν. Το βρίσκω εντελώς αδιάφορο λοιπόν αν είναι πιο "αποδοτικά" τα ηλεκτρικά και σε τι ποσοστό σύμφωνα με την τάδε έρευνα ή whatever. Μια τρύπα στο νερό θα κάνουμε. Ως καταναλωτής δεν το κοιτάζω καν.
Αυτό το συμπέρασμα από πού προκύπτει. Βάλε τις πηγές σου!!!!
-
@diego1960 said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Και όλα αυτά να γίνουν, τα αυτοκίνητα της ΕΕ και μάλιστα τα Euro 6d temp ευθύνονται για ελάχιστο ποσοστό της ρύπανσης παγκοσμίως οπότε κλάιν μάιν.
Γιατί αυτό που προέχει είναι να αντικατασταθούν άμεσα τα αρχαία ΙΧ και τα ρυπογόνα ΔΧ. Ενώ τώρα τα κίνητρα για τα ηλεκτρικά απευθύνονται σε κόσμο που έτσι κι αλλιώς θα αγόραζε νέο αυτοκίνητο.
-
Αυτό είναι θέμα, όσοι έχουν χαμηλά εισοδήματα και έχουν ξεμείνει με αμάξια 20-30 ετών, δε μπορούν να τα αντικαταστήσουν λόγω φτώχειας και το επίδομα δεν τους βοηθάει γιατι ακόμα και 8 χιλιάρικα να πάρουν, λείπουν τα υπόλοιπα. Για μένα θα έπρεπε να επιδοτούνται τα φτηνά θερμικά με ρύπους κάτω από 120γρ. Το σύστημα όπως λειτουργεί τώρα επιδοτεί επιχειρήσεις και φραγκάτους για να κόβουν βόλτες με Tesla και Ioniq.
-
@ntinaras said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
@piliourits said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:
Πως νομίζεις ότι φτάνει ο ηλεκτρισμός στα σημεία φόρτισης;
Τηλεπαθητικα πάντως όχι, και το μυστικό της αγωγιμότητας του εδάφους που δείχνουν στις ταινίες, το πήρε ο Τέσλα μαζί του.Αν οι ανάγκες για ηλεκτρισμό τριπλασιαστουν ή δεκαπλασιαστουν όταν δεν θα υπάρχει κανένα άλλο είδος μετακίνησης, θέρμανσης κλπ. παρά μόνο ηλεκτρικά, δεν θα αλλάξει τίποτα στη διανομή;
Με καλωδια, τα οποια εχουν τρομερο efficiency στη μεταφορα υπερυψηλης τασης.
Ο κοσμος βαζει ΦΒ
οι υποδομες βελτιωνονται, αλλα η γκρινια γκρινια.Δεν αντιλέγω ότι είναι καλύτερος ο ηλεκτρισμός.
Γράψαμε συγκεκριμένα για τις τεράστιες υποδομές που απαιτεί η μεταφορά υγρών καυσίμων. Οι οποίες υπάρχουν ήδη κι εξυπηρετούν 100% την υπάρχουσα ζήτηση και μένει να καλυφθεί η όποια ετήσια αύξηση κατανάλωσης.
Αν πρόκειται να πολλαπλασιαστει η κατανάλωση ηλεκτρισμού, για να τα αντικαταστήσει όλα (μεταφορές, θέρμανση, βιομηχανία κλπ) θα πρέπει να πολλαπλασιαστουν και οι υποδομές, απ τους πυλώνες δίπλα στις ατμογεννητριες/ανεμογεννητριες μέχρι υποσταθμους κλπ και οι διακρατικές συνδέσεις μέχρι τους φορτιστές σε κάθε γκαράζ και δημόσιο χώρο, δεν είναι απλό πράγμα.
Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.