-
Φυσικά, και ο ιδιοκτήτης κολλητός φίλος, την αγόρασε διότι ήθελε bmw αλλά ο άνθρωπος αναγνώριζε πωςείχε άθλιο εσωτερικό και το ανέφερε σε κάθε περίπτωση. Μάλιστα έλεγε πως η τότε νέα σχεδιαστική γραμμή των bmw είναι απλά άθλια, κάτι που με βρίσκει συμφωνο.
Ευχαριστήθηκε πίσω κίνηση, μαζί του και εγώ και μετά την πούλησε ακριβά σε ένα ψώνιο που νόμιζε ότι είδε μπροστά του το υπέρτατο αυτοκίνητο. Ήταν και καλή έκδοση με πολλά έξτρα. Από ηλίθιους καλά πάει η χώρα -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μινιμαλ, απέριττο, άνετο και πλέον το fl έχει πολύ καλή συναρμογή κάτι που οντως έπασχε το προηγούμενο
Δεν έχει ούτε φουσκώματα, ούτε κουτάκια, ούτε τίποτα.
Ένα τιμόνι και μια οθόνη για να ελέγχει όλο το διαστημόπλοιο. Ότι χρειάζεται ένας οδηγός.
Βελτιώθηκε η συναρμογή όπως και η ηχομόνωση και η αεροδυναμική!! Εξαιρετική δουλειά εκαναν στο facelift
Αλλά αυτό που τα flash είναι κουμπάκια στο τιμόνι (όχι μοχλός στα πλάγια) για να αφαιρέσουν και αλλα (λες και είχε πολλους διακόπτες) και ολα ακόμα και ο κλιματισμός είναι στην οθόνη μου κάθεται στον λαιμό ρε γαμώτο. Δεν είναι του γούστου μου
Θα το έπαιρνα σίγουρα και αυτό ακόμα και το προηγούμενο λόγω τιμής γιατι σου δίνει πάρα πολλά για τα χρήματα αλλά δεν σημαίνει ότι μου αρέσει και αυτό το υπερβολικό μίνιμαλ
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αλλά αυτό που τα flash είναι κουμπάκια στο τιμόνι (όχι μοχλός στα πλάγια) για να αφαιρέσουν και αλλα (λες και είχε πολλους διακόπτες) και ολα ακόμα και ο κλιματισμός είναι στην οθόνη μου κάθεται στον λαιμό ρε γαμώτο. Δεν είναι του γούστου μου
Θα το έπαιρνα σίγουρα και αυτό ακόμα και το προηγούμενο λόγω τιμής γιατι σου δίνει πάρα πολλά για τα χρήματα αλλά δεν σημαίνει ότι μου αρέσει και αυτό το υπερβολικό μίνιμαλ
Αυτο με τα φλας πανω στο τιμονι δεν μπορω να το χωνεψω με τιποτα. Δεν μπορω να φανταστω κανενα σεναριο στο οποιο ειναι πιο βολικο αυτο απο τον μοχλο. Τις ταχυτητες πανω στην οθονη, ΟΡΙΑΚΑ τις κατανοοω, ειδικα αφου υ παρχουν και κουμπακια αν θελεις να χρησιμοποιησεις.
Παντως μετα τη συμβιωση μαζι του, εχω δει οτι πολλες λειτουργιες, που αρχικα ξενιζει η ελλειψη διακοπτων, γινονται με φωνητικες εντολες και μαλιστα βολευει περισσοτερο. πχ ανοιγοκλεινω καθρεφτες λεγοντας "fold/unfold mirrors" και δεν χρειαζεται να παρω τα χερια μου απο το τιμονι, κατι που ειναι σημαντικο ειδικα οταν περνας απο στενα σημεια.
Το ιδιο ακριβως πραγμα και με τον κλιματισμο, που ειναι το αλλο σημειο που υπηρχαν γκρινιες για την ελλειψη φυσικων διακοπτων. -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αλλά αυτό που τα flash είναι κουμπάκια στο τιμόνι (όχι μοχλός στα πλάγια) για να αφαιρέσουν και αλλα (λες και είχε πολλους διακόπτες) και ολα ακόμα και ο κλιματισμός είναι στην οθόνη μου κάθεται στον λαιμό ρε γαμώτο. Δεν είναι του γούστου μου
Θα το έπαιρνα σίγουρα και αυτό ακόμα και το προηγούμενο λόγω τιμής γιατι σου δίνει πάρα πολλά για τα χρήματα αλλά δεν σημαίνει ότι μου αρέσει και αυτό το υπερβολικό μίνιμαλ
Αυτο με τα φλας πανω στο τιμονι δεν μπορω να το χωνεψω με τιποτα. Δεν μπορω να φανταστω κανενα σεναριο στο οποιο ειναι πιο βολικο αυτο απο τον μοχλο. Τις ταχυτητες πανω στην οθονη, ΟΡΙΑΚΑ τις κατανοοω, ειδικα αφου υ παρχουν και κουμπακια αν θελεις να χρησιμοποιησεις.
Παντως μετα τη συμβιωση μαζι του, εχω δει οτι πολλες λειτουργιες, που αρχικα ξενιζει η ελλειψη διακοπτων, γινονται με φωνητικες εντολες και μαλιστα βολευει περισσοτερο. πχ ανοιγοκλεινω καθρεφτες λεγοντας "fold/unfold mirrors" και δεν χρειαζεται να παρω τα χερια μου απο το τιμονι, κατι που ειναι σημαντικο ειδικα οταν περνας απο στενα σημεια.
Το ιδιο ακριβως πραγμα και με τον κλιματισμο, που ειναι το αλλο σημειο που υπηρχαν γκρινιες για την ελλειψη φυσικων διακοπτων.Είναι μέρες που δεν θέλω να μιλήσω ούτε με την γυναίκα μου. θα μιλάω με το αυτοκίνητο για να βγάλει φλας και να κλείσει καθρέφτες??? θα το παρακαλάω και αυτό?
Το επόμενο βήμα πιο είναι? να βάλει AI να μου γκρινιάζει και αυτό?????
Και αν το στείλω στο διάολο τι θα κάνει? θα μας πετάξει σε κανα γκρεμό? Γιατί η γυναίκα μου αυτό θα έκανε.
Θα ισχυριστεί και αυτό πονοκέφαλό όταν πάω να αγγιξω τίποτα και θα μου λέει πρέπει να μιλήσουμε για την σχέση μας????
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αλλά αυτό που τα flash είναι κουμπάκια στο τιμόνι (όχι μοχλός στα πλάγια) για να αφαιρέσουν και αλλα (λες και είχε πολλους διακόπτες) και ολα ακόμα και ο κλιματισμός είναι στην οθόνη μου κάθεται στον λαιμό ρε γαμώτο. Δεν είναι του γούστου μου
Θα το έπαιρνα σίγουρα και αυτό ακόμα και το προηγούμενο λόγω τιμής γιατι σου δίνει πάρα πολλά για τα χρήματα αλλά δεν σημαίνει ότι μου αρέσει και αυτό το υπερβολικό μίνιμαλ
Αυτο με τα φλας πανω στο τιμονι δεν μπορω να το χωνεψω με τιποτα. Δεν μπορω να φανταστω κανενα σεναριο στο οποιο ειναι πιο βολικο αυτο απο τον μοχλο. Τις ταχυτητες πανω στην οθονη, ΟΡΙΑΚΑ τις κατανοοω, ειδικα αφου υ παρχουν και κουμπακια αν θελεις να χρησιμοποιησεις.
Παντως μετα τη συμβιωση μαζι του, εχω δει οτι πολλες λειτουργιες, που αρχικα ξενιζει η ελλειψη διακοπτων, γινονται με φωνητικες εντολες και μαλιστα βολευει περισσοτερο. πχ ανοιγοκλεινω καθρεφτες λεγοντας "fold/unfold mirrors" και δεν χρειαζεται να παρω τα χερια μου απο το τιμονι, κατι που ειναι σημαντικο ειδικα οταν περνας απο στενα σημεια.
Το ιδιο ακριβως πραγμα και με τον κλιματισμο, που ειναι το αλλο σημειο που υπηρχαν γκρινιες για την ελλειψη φυσικων διακοπτων.Είναι μέρες που δεν θέλω να μιλήσω ούτε με την γυναίκα μου. θα μιλάω με το αυτοκίνητο για να βγάλει φλας και να κλείσει καθρέφτες???
Το επόμενο βήμα πιο είναι? να βάλει AI να μου γκρινιάζει και αυτό?????
Και αν το στείλω στο διάολο τι θα κάνει? θα μας πετάξει σε κανα γκρεμό? Γιατί η γυναίκα μου αυτό θα έκανε.
Θα ισχυριστεί και αυτό πονοκέφαλό όταν πάω να αγγιξω τίποτα και θα μου λέει πρέπει να μιλήσουμε για την σχέση μας????
Tesla… προάγει την επικοινωνία και σύσφιξη των ανθρωπίνων σχέσεων
-
Να μην αναφερθώ καν στο ότι σου στέλνει και μηνύματα-notifications…”ποια σου στέλνει μηνύματα στις 3 το πρωί;!;;;;;!!!»
-
Ασχετως της πλάκας αυτό με τα κουμπάκια στο τιμόνι με το φλας είναι ΜΕΓΙΣΤΗ βλακεία που εκαναν. Εκτός ότι δεν είναι βολικο οταν έχεις στριψει ήδη το τιμόνι και θες να βγάλεις φλας από την άλλη μερια γιατι η επόμενη στροφη είναι καπάκια από την άλλη τι κάνεις?
ψάχνεις να βρεις το κουμπάκι ενώ έχεις υπο κλίση το τιμόνι ακόμα από την προηγουμενη στροφή??
Εκτός από χαζομάρα και ότι δεν βολευει είναι και επικύνδινο.
Να μου πεις εδώ στην ελλάδα ενα 50% (μπορεί να λέω και λίγο) δεν χρησιμοποιεί καν φλας όταν αλλάζει κατεύθυνση αυτό σε πείραξε? Ναι οκ, σε αυτό δεν εχω απάντηση
αντε για τα αλλα υπάρχει αντιλογος αυτό για μένα είναι πολύ μεγάλη μ@λ@κία που έκανε η τέσλα
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να μου πεις εδώ στην ελλάδα ενα 50% (μπορεί να λέω και λίγο) δεν χρησιμοποιεί καν φλας όταν αλλάζει κατεύθυνση αυτό σε πείραξε?
Θα σπάσει ταμεία το fl στην Ελλάδα!!!
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ασχετως της πλάκας αυτό με τα κουμπάκια στο τιμόνι με το φλας είναι ΜΕΓΙΣΤΗ βλακεία που εκαναν. Εκτός ότι δεν είναι βολικο οταν έχεις στριψει ήδη το τιμόνι και θες να βγάλεις φλας από την άλλη μερια γιατι η επόμενη στροφη είναι καπάκια από την άλλη τι κάνεις?
ψάχνεις να βρεις το κουμπάκι ενώ έχεις υπο κλίση το τιμόνι ακόμα από την προηγουμενη στροφή??
Εκτός από χαζομάρα και ότι δεν βολευει είναι και επικύνδινο.
Να μου πεις εδώ στην ελλάδα ενα 50% (μπορεί να λέω και λίγο) δεν χρησιμοποιεί καν φλας όταν αλλάζει κατεύθυνση αυτό σε πείραξε? Ναι οκ, σε αυτό δεν εχω απάντηση
αντε για τα αλλα υπάρχει αντιλογος αυτό για μένα είναι πολύ μεγάλη μ@λ@κία που έκανε η τέσλα
δεν υπαρχει κανενας αντιλογος. Ειναι τεραστια χαζομαρα, ειδικα σε κυκλικες πλατειες ή οπουδηποτε θες να βγαλεις φλας οταν το τιμονι εχει περιστραφει κατα περισσοτερο απο 90 μοιρες. Ωραιος ο μινιμαλισμος, αρκει ομως να μην χανεται η λειτουργικοτητα ή εστω να προσφερεται με καποιον διαφορετικο τροπο (πχ με τις φωνητικες εντολες που ανεφερα ή με αυτοματισμους).
Οπως τεραστια χαζομαρα ηταν η καταργηση των αισθητηρων παρκαρισματος. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Να μου πεις εδώ στην ελλάδα ενα 50% (μπορεί να λέω και λίγο) δεν χρησιμοποιεί καν φλας όταν αλλάζει κατεύθυνση αυτό σε πείραξε?
Θα σπάσει ταμεία το fl στην Ελλάδα!!!
μπορει ναι μπορεί οχι. Αδιαφορο δεν εχω μετοχές
το θέμα είναι ότι είναι μεγάλο ατοπημα αυτό με το φλας αντικειμενικά και ασχετως προτιμήσεων
-
Δεν είναι το μόνο εργονομικό φάουλ, έχει πολλά πχ. απουσία πίνακα οργάνων, έστω και αν στα ηλεκτρικά δε χρειάζεται να δείχνει στροφές κτλ. Ιδανικά θες τα χιλιόμετρα πχ. ή την αυτονομία ή το GPS αν έχεις κάπως σε στυλ virtual cockpit της Audi, directly in the line of sight και όχι στο πλάι. Τουλάχιστον τα πιο ακριβά όπως το Model S το έχουν δει πιο σοβαρά το πράγμα.
-
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν είναι το μόνο εργονομικό φάουλ, έχει πολλά πχ. απουσία πίνακα οργάνων, έστω και αν στα ηλεκτρικά δε χρειάζεται να δείχνει στροφές κτλ. Ιδανικά θες τα χιλιόμετρα πχ. ή την αυτονομία ή το GPS αν έχεις κάπως σε στυλ virtual cockpit της Audi, directly in the line of sight και όχι στο πλάι. Τουλάχιστον τα πιο ακριβά όπως το Model S το έχουν δει πιο σοβαρά το πράγμα.
Αυτά που αναφέρεις είναι θέμα προτιμήσεων. Και γω θα προτιμούσα να έχει αλλά δεν έχει. Δεν είναι όμως επικυνδινα οπότε απλά θεμα προτιμησης
το θέμα του φλας με κουμπάκια ομως είναι και επικυνδινο κατα την αποψη μου. Δεν μιλάμε για κάτι που δεν είναι εργονομικό ή κάτι που βολεύει να έχει ή όχι όπως τα άλλα
-
Δεν έχει ρύθμιση του κλιματισμού με διακόπτες, δεν έχει ρύθμιση του ηχοσυστήματος με διακόπτες, δεν έχει φλας με διακόπτες, δεν έχει χερούλι να ανοίξεις το ντουλαπάκι του συνοδηγού...
Έλεος, ότι μπορεί να χρειαστείς στην οδήγηση και σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το κάνεις στα τυφλά, πρέπει να το κάνεις από οθόνη αφής αφήνοντας τα μάτια σου από τον δρόμο.
Μπορεί να τα παραβλέψω όλα αυτά για την τιμή του, αλλά όχι και να λέμε ότι αυτό είναι επιτομή της σχεδίασης... Ο μόνος στόχος είναι να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι μειώνοντας το κόστος.
-
@tgd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν έχει ρύθμιση του κλιματισμού με διακόπτες, δεν έχει ρύθμιση του ηχοσυστήματος με διακόπτες, δεν έχει φλας με διακόπτες, δεν έχει χερούλι να ανοίξεις το ντουλαπάκι του συνοδηγού...
Έλεος, ότι μπορεί να χρειαστείς στην οδήγηση και σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το κάνεις στα τυφλά, πρέπει να το κάνεις από οθόνη αφής αφήνοντας τα μάτια σου από τον δρόμο.
Μπορεί να τα παραβλέψω όλα αυτά για την τιμή του, αλλά όχι και να λέμε ότι αυτό είναι επιτομή της σχεδίασης... Ο μόνος στόχος είναι να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι μειώνοντας το κόστος.
ωπα, γιατι τα παρεσυρε ολα μαζι το ρεμα
Διακοπτες για το ηχοσυστημα εχει!!!
-
Καλα που εχει τιμονι γκαζι φρενο και δεν τα κανεις απο την οθονη κι αυτα
-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλα που εχει τιμονι γκαζι φρενο και δεν τα κανεις απο την οθονη κι αυτα
καλά περιμενε λίγο το επόμενο facelift και θα το φτιάξουν και αυτό
Θα μπει οικονικό τιμόνι στην οθόνη με οικονικα κουμπια πάνω του
κουμπια σε οικονικό τιμόνι μεσα σε οθόνη, πρωτοπορία
-
Πάντως έχω δει κάποιες προσπάθειες να μπεί aftermarket κάτω από την οθόνη μια σειρά από κουμπιά/συντομεύσεις ωστε να γίνει η ζωή του οδηγού πιο εύκολη. Αυτό + ένας πίνακας οργάνων θα έφτιαχνε αρκετά την εργονομία. Τα φλας οκ είναι έγκλημα όχι θέμα προτιμήσεων.
-
Αυτό με τα φλας έπρεπε τα σαίνια IT της Tesla να το βελτιώσουν κάπως μέσω του GPS, αφού ορίσεις μια διαδρομή ή με ένα κλίκ ξέρει ότι πάς σπίτι σου ή στη δουλειά σου κλπ συχνούς προορισμούς , οπότε να ανάβει μόνο του τα φλάς σε διασταυρώσεις , κόμβους , εξόδους απο ΕΟ , λεωφόρους κλπ.
Ακόμη και στην αλλαγή λωρίδων και στις προσπεράσεις θα μπορούσε να το κάνει μόνο του , τόσα έξυπνα πράγματα έχουν κάνει οι θεούληδες οι πληροφορικάριοι , θα μπορούσε να εντοπίσει την πρόθεση σου να προσπεράσεις σε κλασματα δευτερολέπτων , έχει νομίζω κάμερα που ελέγχει το εσωτερικό και να βλέπει που κοιτούν τα μάτια σου στον καθρέπτη κλπ.
Ακόμη και για πλάκα και μαρκενίστικα θα μπορούσαν να δώσουν και επιλογή με ...πονηρό κλείσιμο του ματιού (ανάλογα δεξι ή αριστερό και με τα ...δύο τα αλάρμ) να ανάβει το κατάλληλο φλας , θα ήταν και τρομερά εργονομικό τώρα που το σκέφτομαι.
Και επειδή είπα αλάρμ , έχει ξεχωριστό κουμπάκι για αλάρμ;;;;
Υπεραπαραιτότατο feature για εμάς και άλλους μεσογειακούς λαούς το κουμπάκι αυτό.Επίσης βλέπω και κάτι ωραίες κινεζοοθονούλες https://www.aliexpress.com/item/1005004704847911.html?spm=a2g0o.detail.1000014.10.45ea9gtV9gtVnu&gps-id=pcDetailBottomMoreOtherSeller&scm=1007.40000.326746.0&scm_id=1007.40000.326746.0&scm-url=1007.40000.326746.0&pvid=1596a01e-4d3c-495b-869f-6bd2ed27b44f&_t=gps-id:pcDetailBottomMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.326746.0,pvid:1596a01e-4d3c-495b-869f-6bd2ed27b44f,tpp_buckets:668%232846%238114%23735&pdp_npi=4%40dis!EUR!557.32!228.5!!!580.84!!%402101eeda16981482634966910e642f!12000032832184780!rec!GR!127157402!&search_p4p_id=20231024045103525236753916205755625_1 που μπαινουν μπροστά απο το τιμόνι και θα μπορούσαν να είναι χρησιμες για κάποιες πληροφορίες σε σχέση με το να κοιτάς συνέχεια την μεγάλη οθόνη στο κέντρο.
Πάντως εμένα προσωπικά δεν θα με πείραζε τίποτα απο όλα αυτά γιατί πρόκειται για ένα κορυφαίο οδηγικά αυτοκίνητο - πισωκίνητο ή τετρακίνητο με απίστευτο πλαίσιο , κράτημα , χαμηλό κέντρο βάρους με 50-50 αναλογία κλπ - και πολύ καλές επιδόσεις σε πολύ χαμηλή τιμή για τα παραπάνω,
-
το s3xy buttons ελεγε ο diego, το οποιο το θεωρω ψιλοαχρηστο. Εχει βγει και νεα εκδοση του ή μαλλον κατι που μπορει να χρησιμοποιηθει συμπληρωματικα, το s3xy knob. Αλλα ρε σεις, ολα αυτα εισαγουν μια πολυπλοκοτητα που δεν χρειαζεται.
Οσο για τις οθονουλες, δεν παιζει να ξυλωνα το ταμπλο για να τις βαλω, ασε που επεμβαινεις στα ηλεκτρονικα ενος αυτοκινητου που εχει απειρα ηλεκτρονικα, οποτε θα το φοβομουν και για αυτον τον λογο. Οντως μια οθονη σε στυλ του S ή του Χ, θεωρω οτι θα ηταν χρησιμη. Κυριως για να δειχνει το navigation, αντε και την ταχυτητα, γιατι μαζευεις χιλιομετρα για πλακα, λογω απουσιας θορυβου μηχανης. -
Έτσι τα έχουν ονομάσει; Πω....Δεν το θεωρώ έξτρα πολυπλοκότητα προσωπικά αλλά το εντελώς αντίθετο. Αφαιρεί πολυπλοκότητα από το να παίζεις με την οθόνη όπως η αποβλακωμένη γενιά των τάμπλετ, προσωπικά δε γουστάρω οθόνες καθόλου. Οκ ναι το να βγάλει βλάβη στα ηλεκτρονικά είναι μια βάσιμη φοβία, αυτό το καταλαβαίνω.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά