-
@yem έχεις ακόμα βενζίνη από τον Φεβρουάριο; κατάλαβα καλά; αυτό πρέπει να γυρνάει αμέσως στο αέριο. Στο fiesta που είχα aftermarket ένα 20ρικακι το μήνα το ήθελα για μπενζίνα.
-
@georgemit said in Renault Captur II:
έχεις ακόμα βενζίνη από τον Φεβρουάριο;
-
@georgemit said in Renault Captur II:
@yem έχεις ακόμα βενζίνη από τον Φεβρουάριο; κατάλαβα καλά; αυτό πρέπει να γυρνάει αμέσως στο αέριο. Στο fiesta που είχα aftermarket ένα 20ρικακι το μήνα το ήθελα για μπενζίνα.
Ναι , μόνο στο μιζάρισμα καίει βενζίνη , το χειμώνα μπορεί να κάνεις και καμιά 500αρια μέτρα μέχρι να γυρίσει σε αέριο .
Στα after market είτε ψεκάζουν ταυτόχρονα λίγο υγρό είτε μόλις περάσει κάποιες στροφές και μετά! -
Μέχρι στιγμής δεν δεις κάποιο θέμα με το μοτέρ, σωστά;
Το κιβώτιο;
-
@lap said in Renault Captur II:
Μέχρι στιγμής δεν δεις κάποιο θέμα με το μοτέρ, σωστά;
Το κιβώτιο;
Μέχρι στιγμής όχι , κάποιοι λένε για κροτάλισμα του wastegate στο τούρμπο και το έχει παραδεχτεί η Renault αλλά κάνουν μόνο remap για να μειώσουν το κροτάλισμα και όχι αλλαγή βαλβίδας . Όταν πάω για σερβις τέλος του μήνα θα ρωτήσω , εγώ μάλλον δεν ακούω κάτι !
-
Πριν το service πάνε πρώτα σε ωριλα
-
Ποια aftermarket? Φημολογείται έντονα ότι το σύστημα της Lovato έχουν τα Renault. Πότε έφτιαξε η Renault σύστημα υγραερίου?
-
@andya3 said in Renault Captur II:
Ποια aftermarket? Φημολογείται έντονα ότι το σύστημα της Lovato έχουν τα Renault. Πότε έφτιαξε η Renault σύστημα υγραερίου?
Για Aftermarket εγκατάσταση κιτ υγραερίου λέμε.
Ποιες φήμες ? Αφού μας δίνουν και τα χαρτιά του συστήματος , Landirenzo σύστημα και Stako δεξαμενή
-
@andya3 said in Renault Captur II:
Ποια aftermarket? Φημολογείται έντονα ότι το σύστημα της Lovato έχουν τα Renault. Πότε έφτιαξε η Renault σύστημα υγραερίου?
Για τις μετατροπές σε αέριο εχω κακή εμπειρία αλλα να λέμε την αλήθεια , το εργοστασιακό θα εχει αλλαγές στον κινητήρα όπως άλλη κεφαλή και σίγουρα πιο σωστές ρυθμίσεις γραμμένες στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
-
@monman2 said in Renault Captur II:
το εργοστασιακό θα εχει αλλαγές στον κινητήρα όπως άλλη κεφαλή
Σε αυτό ελπίζουμε και εμείς αχαχαχχαχαχααχ
Μην πάρουμε καμιά κεφαλή στην μασχάλη ! -
@monman2 said in Renault Captur II:
@andya3 said in Renault Captur II:
Ποια aftermarket? Φημολογείται έντονα ότι το σύστημα της Lovato έχουν τα Renault. Πότε έφτιαξε η Renault σύστημα υγραερίου?
Για τις μετατροπές σε αέριο εχω κακή εμπειρία αλλα να λέμε την αλήθεια , το εργοστασιακό θα εχει αλλαγές στον κινητήρα όπως άλλη κεφαλή και σίγουρα πιο σωστές ρυθμίσεις γραμμένες στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
Κάτι θα έχει κάνει η Renault στο μοτέρ. Εκτός από το ότι γύρισε το χρόνο πίσω και το έφτιαξε έμμεσου ψεκασμού. Αυτό βέβαια από άποψη μακροζωίας καλό είναι, τα έμμεσου ήταν σκυλιά.
Αντίστοιχα και η vw έχει αλλαγές στα μοτέρ ΦΑ, γιατί στο θάλαμο καύσης η θερμοκρασία είναι πολύ μεγαλύτερη με τα αέρια απ' ότι με τη βενζίνη. Εκεί την πατάνε και οι εγκαταστάσεις after market. -
@yem said in Renault Captur II:
@andya3 said in Renault Captur II:
Ποια aftermarket? Φημολογείται έντονα ότι το σύστημα της Lovato έχουν τα Renault. Πότε έφτιαξε η Renault σύστημα υγραερίου?
Για Aftermarket εγκατάσταση κιτ υγραερίου λέμε.
Ποιες φήμες ? Αφού μας δίνουν και τα χαρτιά του συστήματος , Landirenzo σύστημα και Stako δεξαμενή
Μια χαρά. Landirenzo προτείνει και η Skoda σα σύστημα υγραερίου για τους tsi.
-
@yem said in Renault Captur II:
@monman2 said in Renault Captur II:
το εργοστασιακό θα εχει αλλαγές στον κινητήρα όπως άλλη κεφαλή
Σε αυτό ελπίζουμε και εμείς αχαχαχχαχαχααχ
Μην πάρουμε καμιά κεφαλή στην μασχάλη !Κεφαλοκλειδωμα;
-
@andya3 said in Renault Captur II:
Εκεί την πατάνε και οι εγκαταστάσεις after market.
Φαντάζομαι για αυτό ψεκάζουν και λίγη βενζίνα για έξτρα ψύξη και λίπανση?
Ωραίο και το Kamiq με το Φ/Α . Είχε τα μείον με τον χώρο αποσκευών και τα ανύπαρκτα πρατήρια
-
@yem said in Renault Captur II:
@andya3 said in Renault Captur II:
Εκεί την πατάνε και οι εγκαταστάσεις after market.
Φαντάζομαι για αυτό ψεκάζουν και λίγη βενζίνα για έξτρα ψύξη και λίπανση?
Ωραίο και το Kamiq με το Φ/Α . Είχε τα μείον με τον χώρο αποσκευών και τα ανύπαρκτα πρατήρια
Δεν υπάρχει το ΦΑ σαν καύσιμο. Ακόμα και τώρα που ακρίβυνε, έρχεται φτηνότερα απ' τα ηλεκτρικά. Κρίμα, χάθηκε μεγάλη ευκαιρία.
-
Λ
Είχα πιστέψει στο ΦΑ.
Είμαι να σκάσω -
This post is deleted! -
@yem said in Renault Captur II:
@creative said in Renault Captur II:
Έχω το Captur LPG, μόνιμα στο eco και χωρίς start-stop και σε ίδιες με εσάς συνθήκες οδήγησης η κατανάλωση υγραερίου είναι 10,9-11,5 (σε καποιες ακραίες περιπτώσεις φτάνει στο 12,5) ενώ η κατανάλωση βενζίνης είναι περίπου 9,7.
Είχα περίπου 3 "νταμάκια" βενζίνη από τον Φλεβάρη και είπα να κάψω την περισσότερη που έφαγε όλη την ζέστη το καλοκαίρι και να βάλω "φρέσκια" για να μείνει εκεί για τον χειμώνα .
Με εύκολα σχετικά δρομολόγια χωρίς ιδιαίτερη κίνηση με φανάρια και στοπ όμως και στην βενζίνη έγραψε ας πούμε στρογγυλά 7/100 , θα μπορούσε και πιο κάτω μιας και ήμουν χωρίς s&s και χωρίς eco .
Στο έχω ξαναπέι ότι και εγώ μπορώ να φτάσω εύκολα τα 10-12 λίτρα στο αέριο αλλά συνήθως είμαι στα 9 .
Αν φτάνεις όμως και σχεδόν 10λ στην βενζίνη τότε σίγουρα κάτι κάνεις λάθος , ξεκίνα να ψάχνεις βιντεο σχετικά με αμυντική οδήγηση / coasting /ρολλάρισμα κτλ .
ίσως το eco να μην σε βοηθάει , να νομίζεις ότι θες κι άλλη δύναμη και να βυθίζεις το πόδι στο πετάλ.
Κρίμα είναι να μην χαρείς στο 100% την οικονομία του αερίου , οκ δεν μιλάμε για τον @fentagin που έχω δει με τα μάτια μου το τριπ του 2-3 φορές και ήθελα να του σπάσω την οθόνη , αλλά ένα 9άρι πρέπει να το έχεις μαξ.Ευχαριστώ για την απάντηση, όμως όπως έχω γράψει και σε προηγούμενα post η οδήγηση που κάνω είναι τέρμα αμυντική, το πόδι στο γκαζι ίσα το ακουμπάω, χρησιμοποιώ τη 2η ταχύτητα για να επιβραδύνω στα φανάρια δηλαδή δεν βάζω "νεκρό" και να πατάω φρένο, αλλάζω ταχύτητα μόλις μου δείξει η ένδειξη στο ταμπλό, δεν κάνω διαδρομή "τρεχω-σταματάω-τρεχω-σταματάω" αλλά έχω μια σχετικά σταθερή ταχύτητα κτλ.
Το πρόβλημα το έχω εντοπίσει στη διαδρομή που κάνω που έχει σχεδόν πάντα κίνηση και χρειάζεται πολλά "σταμάτα-ξεκίνα" και πολυ διαδρόμη "1η-2α-3η".
Όταν κάνω διαδρομές σε σχετικά άνετο δρόμο βλέπω πάντα μείωση στην κατανάλωση πχ έχω δει και 8,9 υγραέριο και 6,9 βενζίνη, αλλά αυτό είνα κάτι σπάνιο και όχι το σύνηθες.
Δεν ξέρω, μπορεί να έπεσα σε ελατομματικό μοτέρ... μπορεί την εποχή που το έφτιαχναν (κορονοϊός) να φταρνίστηκε πάνω του κάποιος εργαζόμενος και να έμεινε στο μοτέρ long covid....τι άλλο να υποθέσω;
-
@creative said in Renault Captur II:
Ευχαριστώ για την απάντηση, όμως όπως έχω γράψει και σε προηγούμενα post η οδήγηση που κάνω είναι τέρμα αμυντική, το πόδι στο γκαζι ίσα το ακουμπάω
Εσύ ήσουν αυτός που έσπρωχνε τις προάλλες ένα Captur ;;;;
-
Renault Captur II