-
Στο παρόν νήμα θα παρακολοθούμε τις εξελίξεις σχετικά με την έλευση του νέου μεγάλου SUV της Skoda.
Εδώ ένα link με τις πρώτες φωτογραφίες και πληροφορίες.
-
-
Δε νομίζω ότι μου αρέσει.
-
Καλά πιο πολύ με εκτεταμένο facelift μοιάζει αλλά νομίζω είναι λίγο πιο μοντέρνο. Έτσι και αλλιώς είναι από τα αυτοκίνητα που αγοράζεις με μυαλό και όχι με καρδιά.
-
Και εδώ ένα ακόμα review από τον γνωστό Γερμανό παρουσιαστή.
Το απερχόμενο μοντέλο είχε εξαιρετική τιμή και κυκλοφόρησε αρκετά.
Το νέο μοντέλο δεν γνωρίζουμε πού θα τοποθετηθεί τιμολογιακά στην ελληνική αγορά, αλλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα πουλήσει όσο το προηγούμενο.
Δεν είναι αυτοκίνητο για όλους αλλά για μια μεγάλη οικογένεια συγκαταλέγεται σίγουρα στα αυτοκίνητα που θα ληφθούν υπόψη. Ειδικά με την επταθέσια διάταξη καθισμάτων.
Φυσικά το μεγάλο μειονέκτημά του είναι οι διαστάσεις του για κίνηση εντός πόλης. Μάλιστα στο νέο μοντέλο αυξήθηκαν περαιτέρω, το μήκος του πλέον είναι 4,76m (από 4,70m).
-
Τι ανταγωνισμό έχει το Kodiaq στην κατηγορία μεγέθους του και στην τιμή του? Είναι τεράστιο μέσα το αυτοκίνητο, το έχει φίλος 3τεκνος. Και με το εξαιρετικό dsg είναι σα να οδηγείς πατίνι.
Νομίζω και το Kodiaq και το Octavia για την ποιότητά τους και την τιμή πώλησής τους, παίζουν μπάλα μόνα τους στις κατηγορίες τους.
-
η ψηλή octavia (Kodiaq) ήταν και παραμένει η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία αν θες τους μέγιστους χώρους
και όμορφο σχετικά είναι και ποιοτικό
Αν δεν ήταν VAG θα ήταν το τέλειο αλλά οκ δεν μπορεις να τα έχεις όλα. Από το αδερφο Tiguan πάντως είναι καλύτερο και θα το διάλεγα ξεκάθαρα
από μένα είναι ναι, παντα μου άρεσε αυτο που προσφερει η Skoda σε ολα της τα αυτοκίνητα (μεγιστους χωρους, λογική ποιοτητα, λογική τιμή, και εξυπνες λύσεις, πρακτικότητα)
ενα τιμιο αμάξι
-
@cirus said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
η ψηλή octavia (Kodiaq) ήταν και παραμένει η καλύτερη επιλογή στην κατηγορίας αν θες τους μέγιστους χώρους
και όμορφο σχετικά είναι και ποιοτικό
Αν δεν ήταν VAG θα ήταν το τέλειο αλλά οκ δεν μπορεις να τα έχεις όλα. Από το αδερφο Tiguan πάντως είναι καλύτερο και θα το διάλεγα ξεκάθαρα
από μένα είναι ναι, παντα μου άρεσε αυτο που προσφερει η Skoda σε ολα της τα αυτοκίνητα
Και όσο έγραφα για τι εννοείς με ψηλή Octavia (δεν ξέρω αν βγαίνει ακόμα η scout), έγραψες το Kodiaq!!!
Χαχαχα, γράφε στα θέματα που γουστάρεις οπότε γουστάρεις και τα υπόλοιπα drop
-
@diego1960 said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
Έτσι και αλλιώς είναι από τα αυτοκίνητα που αγοράζεις με μυαλό και όχι με καρδιά.
ξεκαθαρα! αλλά τίμιο δεν σου πουλάει φούμαρα
-
Να αλλαξουν το σημα πρωτα. Ας βαλουν ενα κοτσιφι ή κάτι αλλο.
σα κοκορας ειναι το βελος με το φτερο
-
@cirus το είχα τσεκάρει και εγώ, το προηγούμενο περίπου ένα χρόνο πριν. Αρχοντικό αμάξι, και μου άρεσε ιδιαίτερα η συναρμογή του ταμπλό, έμοιαζε πολύ καλοβιδωμένο. Επίσης πολύ έξυπνο το ντουλαπάκι το διπλό στο συνοδηγό, βολεύει φουλ. Εγώ προσωπικά θα το αγόραζα αν είχα ανάγκη χώρων, έτρεχε τότε μια προσφορά για χειροκίνητο 1.5 με 150 αλόγατα και οκ εξοπλισμό στα 28 και κάτι ψιλά. Νομίζω τρομερό value for money για ένα οικογενειάρχη αλλά για μένα θα ήταν καλύτερο να γινόταν καμια μόντα με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω και αυτόματο κιβώτιο, δεν είναι από τα αυτοκίνητα που παίρνεις για στροφιλίκι και διασκέδαση αλλά για ευκολία στην καθημερινότητα.
-
Πλ ευχάριστη έκπληξη το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χωρίς τις υπερβολές των VW & seat παραμένει κλασσικό αυτοκίνητο. Σίγουρα εξαιρετική επιλογή για όσους έχουν 3+ παιδιά. Ελπίζω το νέο Karoq να είναι το ίδιο.
Από πότε βάζουν το 7αρι DSG στα 2.0 diesel, ακόμη και στην έκδοση με τα 190 άλογα 🤯
-
@diego1960 said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
@cirus το είχα τσεκάρει και εγώ, το προηγούμενο περίπου ένα χρόνο πριν. Αρχοντικό αμάξι, και μου άρεσε ιδιαίτερα η συναρμογή του ταμπλό, έμοιαζε πολύ καλοβιδωμένο. Επίσης πολύ έξυπνο το ντουλαπάκι το διπλό στο συνοδηγό, βολεύει φουλ. Εγώ προσωπικά θα το αγόραζα αν είχα ανάγκη χώρων, έτρεχε τότε μια προσφορά για χειροκίνητο 1.5 με 150 αλόγατα και οκ εξοπλισμό στα 28 και κάτι ψιλά. Νομίζω τρομερό value for money για ένα οικογενειάρχη αλλά για μένα θα ήταν καλύτερο να γινόταν καμια μόντα με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω και αυτόματο κιβώτιο, δεν είναι από τα αυτοκίνητα που παίρνεις για στροφιλίκι και διασκέδαση αλλά για ευκολία στην καθημερινότητα.
συμφωνουμε. Είναι αμαξαρα για οικογενειαρχη με μεγάλη οικογένεια που θέλει χώρους και πρακτικότητα, δεν τον ενδιαφέρουν αλλα πράγματα.
Δεν θα πάρεις Kodiaq σε άλλη περιπτωση, τι να το κάνεις. Γιαυτο που κανει και πουλάει είναι εξαιρετικό.
Και εξαιρετικό επίσης σε ταξίδια
Αν θες fun to drive σε τοσο μεγάλο SUV αμάξι πας σε Stelvio και πληρώνεις και πολύ περισσότερο
ΥΓ Μην ξεχναμε ότι βγαινει και 7θέσιο!!!!! Δεν υπάρχουν πολλά αυτοκινητα με τέτοια επιλογή
-
Είχα κάνει test drive στον Σφακιανακη,εντυπωσιακά μεγάλοι χώροι,διαθέσιμο για δοκιμή ήταν πετρέλαιο ,αυτοματο.Δεν ξέρω αν ήταν διαφορετικά ρυθμισμένο από την Octavia άλλα μοθ φανηκε καλύτερ στο Kodiaq.
Πατάει όντως καλά στον δρόμο,ο Σφακ δίνει τεστ μόνος χωρίς σύνοδο,καλή απόσβεση στις κακοτεχνίες η συναρμογή του μου φάνηκε μέτρια αλλά δυστυχώς για το Skoda είχε προηγηθεί αντίστοιχο τεστ στο εξαιρετικό από όλες τις απόψεις CX5 όποτε μεταξύ των 2 η διαφορά ήταν ξεκάθαρη υπέρ του ιαπωνικού με εξαίρεση την καθολική υπέροχη σε χώρους των Τσέχων.
Ο Κοιλακος στη Συγγρου είχε στην έκθεση το Superb,άλλη κατηγορία φυσικά αλλά αυτό έδειχνε όντως εξαιρετικά ποιοτικό και με εξίσου μεγάλους χώρους για τους επιβάτες!
Το Kodiaq απαιτεί λόγω όγκου πολλή προσοχή αν οδηγηθεί στην πόλη δεν κρύβεται ο όγκος με τίποτα ακόμα και σε μένα που οδηγώ αντίστοιχου μήκους σεντάν. -
Είδα το βίντεο και λατρεύω το εσωτερικό, κατάφεραν να παντρέψουν την χρηστικότητα με τον μινιμαλισμό. Ευχάριστη έκπληξη ο νέος λεβιές σε αμερικανό στυλ.
-
@antonmone said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
Είχα κάνει test drive στον Σφακιανακη,εντυπωσιακά μεγάλοι χώροι,διαθέσιμο για δοκιμή ήταν πετρέλαιο ,αυτοματο.Δεν ξέρω αν ήταν διαφορετικά ρυθμισμένο από την Octavia άλλα μοθ φανηκε καλύτερ στο Kodiaq.
Πατάει όντως καλά στον δρόμο,ο Σφακ δίνει τεστ μόνος χωρίς σύνοδο,καλή απόσβεση στις κακοτεχνίες η συναρμογή του μου φάνηκε μέτρια αλλά δυστυχώς για το Skoda είχε προηγηθεί αντίστοιχο τεστ στο εξαιρετικό από όλες τις απόψεις CX5 όποτε μεταξύ των 2 η διαφορά ήταν ξεκάθαρη υπέρ του ιαπωνικού με εξαίρεση την καθολική υπέροχη σε χώρους των Τσέχων.
Ο Κοιλακος στη Συγγρου είχε στην έκθεση το Superb,άλλη κατηγορία φυσικά αλλά αυτό έδειχνε όντως εξαιρετικά ποιοτικό και με εξίσου μεγάλους χώρους για τους επιβάτες!
Το Kodiaq απαιτεί λόγω όγκου πολλή προσοχή αν οδηγηθεί στην πόλη δεν κρύβεται ο όγκος με τίποτα ακόμα και σε μένα που οδηγώ αντίστοιχου μήκους σεντάν.Πολύ εύστοχο το σχόλιό σου. Ποιο sedan οδηγείς; Αυτή η προσοχή που απαιτείται νομίζω ότι είναι αποτρεπτική για πολλούς. Άλλο είναι ένα sedan μήκους 4,7m (π.χ. Octavia) και άλλο το Kodiaq που είναι αισθητά πιο φαρδύ και ογκώδες. Εννοώ ότι με ένα μακρύ sedan μέσα στην πόλη δε νιώθεις δυσκολία, εκτός από το παρκάρισμα. Ενώ με ένα όχημα σαν το Kodiaq πρέπει να προσέχεις πώς θα πάρεις τη στροφή, να αποφύγεις στενά δρομάκια, να προσέχεις πολύ στο παρκάρισμα κ.ά.
-
@libitas said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
@antonmone said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
Είχα κάνει test drive στον Σφακιανακη,εντυπωσιακά μεγάλοι χώροι,διαθέσιμο για δοκιμή ήταν πετρέλαιο ,αυτοματο.Δεν ξέρω αν ήταν διαφορετικά ρυθμισμένο από την Octavia άλλα μοθ φανηκε καλύτερ στο Kodiaq.
Πατάει όντως καλά στον δρόμο,ο Σφακ δίνει τεστ μόνος χωρίς σύνοδο,καλή απόσβεση στις κακοτεχνίες η συναρμογή του μου φάνηκε μέτρια αλλά δυστυχώς για το Skoda είχε προηγηθεί αντίστοιχο τεστ στο εξαιρετικό από όλες τις απόψεις CX5 όποτε μεταξύ των 2 η διαφορά ήταν ξεκάθαρη υπέρ του ιαπωνικού με εξαίρεση την καθολική υπέροχη σε χώρους των Τσέχων.
Ο Κοιλακος στη Συγγρου είχε στην έκθεση το Superb,άλλη κατηγορία φυσικά αλλά αυτό έδειχνε όντως εξαιρετικά ποιοτικό και με εξίσου μεγάλους χώρους για τους επιβάτες!
Το Kodiaq απαιτεί λόγω όγκου πολλή προσοχή αν οδηγηθεί στην πόλη δεν κρύβεται ο όγκος με τίποτα ακόμα και σε μένα που οδηγώ αντίστοιχου μήκους σεντάν.Πολύ εύστοχο το σχόλιό σου. Ποιο sedan οδηγείς; Αυτή η προσοχή που απαιτείται νομίζω ότι είναι αποτρεπτική για πολλούς. Άλλο είναι ένα sedan μήκους 4,7m (π.χ. Octavia) και άλλο το Kodiaq που είναι αισθητά πιο φαρδύ και ογκώδες. Εννοώ ότι με ένα μακρύ sedan μέσα στην πόλη δε νιώθεις δυσκολία, εκτός από το παρκάρισμα. Ενώ με ένα όχημα σαν το Kodiaq πρέπει να προσέχεις πώς θα πάρεις τη στροφή, να αποφύγεις στενά δρομάκια, να προσέχεις πολύ στο παρκάρισμα κ.ά.
Συμφωνω απολύτως ,το δικό μου είναι λίγο μικρουερο σε μήκος,το Kodiaq φτάνει τα 4,69 ,είχα στο μυαλό μου ότι ήταν 4,6.Σε κάθε περίπτωση εννοείται ότι δεν αγοράζεις τέτοιο αυτοκίνητο αν το οδηγείς καθημερινά στο κέντρο η αν κινείσαι σε συνοικία με περίεργη ρυμοτομία.Δεν είναι προφανώς το αυτοκίνητο που θα πας τα παιδιά σχολείο και φροντιστήριο,πιο πολύ απευθύνεται στον 3 τέκνο που κάνει ταξίδια η θελει χώρους και στον πολύτεκνο υποχρεωτικά λόγω 7θεσιου.
Δεν θα συμπεριλάβω τον μέγεθος του αυτοκινήτου στα μειονεκτήματα βέβαια γιατί δεν πουλάει ευκολία χρήσης σε αστικό περιβάλλον αλλά χώρους,άνεση και χρηστικότητα για οικογένειες και σε αυτο είναι παρά πολύ καλό.
Το πρόβλημα με τους 3τεκνους -πολύτεκνους που θα το αγοράσουν είναι ότι αν ο εισαγωγικός 1.5 έιναι εστω mild hybrid,μειώνεται το τέλος ταξινόμησης στο μισό,όποτε πιστεύω ότι τα 2λιτρα βενζίνης και πετρέλαιο δεν θα απέχουν πολύ στην τελική τιμή με το 1.5,αφού αυτά έχουν πλήρη απαλλαγή .Μιλάμε για ποσό που ισως φτάνει και τα 9.000 ευρώ η και παραπάνω αν διαλέξεις πιο πλούσια έκδοση. -
@diego1960 said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
Νομίζω τρομερό value for money για ένα οικογενειάρχη αλλά για μένα θα ήταν καλύτερο να γινόταν καμια μόντα με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω και αυτόματο κιβώτιο, δεν είναι από τα αυτοκίνητα που παίρνεις για στροφιλίκι και διασκέδαση αλλά για ευκολία στην καθημερινότητα.
Diego? Θα πας για παιδί τελικά?
-
@antonakis said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
@diego1960 said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
Νομίζω τρομερό value for money για ένα οικογενειάρχη αλλά για μένα θα ήταν καλύτερο να γινόταν καμια μόντα με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω και αυτόματο κιβώτιο, δεν είναι από τα αυτοκίνητα που παίρνεις για στροφιλίκι και διασκέδαση αλλά για ευκολία στην καθημερινότητα.
Diego? Θα πας για παιδί τελικά?
Όχι θα πάρει 4κινητο diesel με τα 190 άλογα,τις 20 άρες ζάντες θα του βάλει πρόγραμμα με παράκαμψη του dpf και θα νοικιάσει απέναντι από τον Lap.
-
@antonmone said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
@libitas said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
@antonmone said in Νέο Skoda Kodiaq (2024):
Είχα κάνει test drive στον Σφακιανακη,εντυπωσιακά μεγάλοι χώροι,διαθέσιμο για δοκιμή ήταν πετρέλαιο ,αυτοματο.Δεν ξέρω αν ήταν διαφορετικά ρυθμισμένο από την Octavia άλλα μοθ φανηκε καλύτερ στο Kodiaq.
Πατάει όντως καλά στον δρόμο,ο Σφακ δίνει τεστ μόνος χωρίς σύνοδο,καλή απόσβεση στις κακοτεχνίες η συναρμογή του μου φάνηκε μέτρια αλλά δυστυχώς για το Skoda είχε προηγηθεί αντίστοιχο τεστ στο εξαιρετικό από όλες τις απόψεις CX5 όποτε μεταξύ των 2 η διαφορά ήταν ξεκάθαρη υπέρ του ιαπωνικού με εξαίρεση την καθολική υπέροχη σε χώρους των Τσέχων.
Ο Κοιλακος στη Συγγρου είχε στην έκθεση το Superb,άλλη κατηγορία φυσικά αλλά αυτό έδειχνε όντως εξαιρετικά ποιοτικό και με εξίσου μεγάλους χώρους για τους επιβάτες!
Το Kodiaq απαιτεί λόγω όγκου πολλή προσοχή αν οδηγηθεί στην πόλη δεν κρύβεται ο όγκος με τίποτα ακόμα και σε μένα που οδηγώ αντίστοιχου μήκους σεντάν.Πολύ εύστοχο το σχόλιό σου. Ποιο sedan οδηγείς; Αυτή η προσοχή που απαιτείται νομίζω ότι είναι αποτρεπτική για πολλούς. Άλλο είναι ένα sedan μήκους 4,7m (π.χ. Octavia) και άλλο το Kodiaq που είναι αισθητά πιο φαρδύ και ογκώδες. Εννοώ ότι με ένα μακρύ sedan μέσα στην πόλη δε νιώθεις δυσκολία, εκτός από το παρκάρισμα. Ενώ με ένα όχημα σαν το Kodiaq πρέπει να προσέχεις πώς θα πάρεις τη στροφή, να αποφύγεις στενά δρομάκια, να προσέχεις πολύ στο παρκάρισμα κ.ά.
Συμφωνω απολύτως ,το δικό μου είναι λίγο μικρουερο σε μήκος,το Kodiaq φτάνει τα 4,69 ,είχα στο μυαλό μου ότι ήταν 4,6.Σε κάθε περίπτωση εννοείται ότι δεν αγοράζεις τέτοιο αυτοκίνητο αν το οδηγείς καθημερινά στο κέντρο η αν κινείσαι σε συνοικία με περίεργη ρυμοτομία.Δεν είναι προφανώς το αυτοκίνητο που θα πας τα παιδιά σχολείο και φροντιστήριο,πιο πολύ απευθύνεται στον 3 τέκνο που κάνει ταξίδια η θελει χώρους και στον πολύτεκνο υποχρεωτικά λόγω 7θεσιου.
Δεν θα συμπεριλάβω τον μέγεθος του αυτοκινήτου στα μειονεκτήματα βέβαια γιατί δεν πουλάει ευκολία χρήσης σε αστικό περιβάλλον αλλά χώρους,άνεση και χρηστικότητα για οικογένειες και σε αυτο είναι παρά πολύ καλό.
Το πρόβλημα με τους 3τεκνους -πολύτεκνους που θα το αγοράσουν είναι ότι αν ο εισαγωγικός 1.5 έιναι εστω mild hybrid,μειώνεται το τέλος ταξινόμησης στο μισό,όποτε πιστεύω ότι τα 2λιτρα βενζίνης και πετρέλαιο δεν θα απέχουν πολύ στην τελική τιμή με το 1.5,αφού αυτά έχουν πλήρη απαλλαγή .Μιλάμε για ποσό που ισως φτάνει και τα 9.000 ευρώ η και παραπάνω αν διαλέξεις πιο πλούσια έκδοση.Έτσι ακριβώς είναι. Το πιθανότερο είναι ότι και το Tiguan και το Kodiaq θα έρχονται πλέον με τον 1.5 mild hybrid, άρα το τέλος ταξινόμησης θα είναι μειωμένο κατά 50%. Επομένως δεν θα είναι το ίδιο συμφέρουσα η αγορά.
Νέο Skoda Kodiaq (2024)