Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 331
    • 332
    • 333
    • 334
    • 335
    • 411
    • 412
    • 333 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    273185
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Γιατί να κατεβάσουμε pdf?

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Για να διαβάσεις.

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kozani76 @lap last edited by kozani76

          @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          Για να διαβάσεις.

          Ένα ένα μας τα λένε.Αλλά το θέμα είναι γνωστό και καλά κρυμμένο. Στην αμερική είχε ξεκινήσει και μια έρευνα για τα υβριδικά με τις μπαταρίες στο πίσω κάθισμα και αν αυτές επηρεάζουν τα παιδιά.Δε ξέρω αν κατέληξε κάπου

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Πραγματικά δεν ξέρεις από πού να προστατέψεις τον εαυτό σου και την οικογένεια σου.

            Λέει πως το μηχάνημα δεν μέτρησε σωστά, όλο το φάσμα, και υποπτεύονται υψηλότερη ένταση σε χαμηλή συχνότητα. Κλαφτ'α

            Ειδικότερα "It turned out that this resolution might not be sufficient to properly characterize the B-field due to the fact that instantaneous high peak values might not be recorded. As a consequence, it is very likely that the measured values underestimate the real value of the magnetic field due to low frequency resolution of the instrument EHP50G."

            Ποιος είναι φυσικός, να το διαβάσει λίγο να μας πει την άποψη του;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • bassstarlet
              bassstarlet @elteo last edited by

              @elteo said in [Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά]

              Eννοείται όπως και αν πετάξεις απορρίματα εκτός των κάδων. Επίσης δεν σε αφήνουν να πλένεις το αμάξι σου στο δρόμο.

              Επιτηρούν τους κάδους με κάμερες, και ξέρουν ποιός βρώμισε απέξω;
              Και τι θα γίνει, αν πλύνεις το αυτοκίνητο στο δρόμο;
              Θα γλυστρίσει καμιά νταλίκα στα νερά;
              Αυτά είναι υστερίες.

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Είπαμε για αυτό αυτοί είναι Ευρώπη και εμείς χωριό

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  driver-m @lap last edited by driver-m

                  @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                  Νομίζω ότι τελικά απλά τη βρίσκεις με τη διαμάχη...

                  Δεν μπορώ τον λαϊκισμό. Είναι ωραίος για χαβαλε, δημιουργεί τηλεθέαση και τζερτζελο αλλά σε σοβαρά θέματα τον θεωρώ εχθρό της εξέλιξης της ανθρωπότητας.

                  Εντωμεταξυ στο ελλαδισταν το ελαιολαδο εχει παει 13 ευρω το λιτρο (πιο ακριβο απ'τα castrol edge, αντε κι amsoil τιμες σε λιγο), ψηφιστηκε νομος για 13ωρη εργασια (ενω ακομα κι εναν αιωνα πριν ηταν 8ωρη), περσι το χειμωνα στη Γερμανια οι αρχες προετρεπαν τους πολιτες να κανουν μπανιο μια φορα τη βδομαδα για εξοικονομηση ενεργειας κλπ κλπ αλλα εσυ σ'ενα παραλληλο συμπαν βλεπεις εξελιξη ενω κοντευουμε να γυρισουμε στις σπηλιες. Κι ολα αυτα μεσω του ανταγωνισμου κιολας (ενω ολο τον πλανητη λυμαινονται καμια 20αρια εταιρειες ολες κι ολες με καρτελ στα παντα).
                  Γυρε τετοια παραμυθια σαν αυτα που περιγραφεις δεν πιστευουν ουτε οι flatearthers.

                  Ο ανταγωνισμός έδωσε την δυαντοτητα σε κάποιους να αγοράσουν μονοκατοικίες όπως και να να αγοράσουν πολυτελή οχήματα ενώ η οικονομική συμβολή τους στην οικονομία ως μέλη της κοινωνίας και ως κληρονόμοι όλων αυτών είναι ως και μηδενική.

                  Άρα, κάποιοι έχουν επωφεληθεί από τον λεγόμενο ανταγωνισμό.

                  Όσο αναφορά τον λαϊκισμό και προπαγάνδα ο λαϊκίστικος αντίλογος αναφέρει στρατόπεδα συγκέντρωσης, εκτελέσεις, γενοκτονίες, οικογενειακή ευθύνη, εκτοπίσεις, τρόμος, φασισμός, βασανιστήρια, χαμηλό βιοτικό επιπεδο και διεθνή απομόνωση, αλλά χωρίς ανταγωνισμό (που υπήρχε φυσικά αλλά ας το απλοποιήσουμε το αφήγημα)

                  Ε όπως και να το κάνουμε τα πήγε καλύτερα η Ευρώπη με τον δικό της ανταγωνισμό καθώς και με τα χίλια στραβά της. Το ότι μπορεί να διορθωθεί και να γίνει πιο φιλολαϊκή, ναι γίνεται. Για αυτό και υπάρχει αυτή η πολιτική όσμωση στο κοινοβούλιο της.

                  Θέλεις να κάνεις σε τέτοιο επίπεδο τις συζητήσεις σου; Με αυτά τα επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα;

                  Αυτό που περιγράφεις ονομάζεται corporatocracy. Είναι κάτι διαφορετικό από τον όρο ανταγωνισμό. Αλλά εσύ τα συγχέεις όλα προσφέροντας στην ουσία μια λαϊκιστική προπαγάνδα. Κάτσε διάβασε λίγο, αν και ιστορικός, και μάθε κάποια βασικά πράγματα

                  Ο λαϊκισμός έχει και τα όρια του.

                  Με αρνητες της πραγματικοτητας κι αιθεροβαμονες που κατηγορουν ως λαικιστες οποιους περιγραφουν λιτα κι απεριττα τα οσα συμβαινουν, επειδη τους χαλανε το αφηγημα, δεν εχω να πω και πολλα. Απλα η τοση διαστρεβλωση της πραγματικοτητας παραπαει και προκαλει, ιδιως οταν βλεπουμε την καταντια που επικρατει στη χωρα μας και (σε μικροτερο βαθμο αλλα και παλι) στον υπολοιπο δυτικο κοσμο.
                  Κι εσυ μας λες για ανταγωνισμους, εξελιξη και φουμαρα που ειτε τα φανταζεσαι ειτε δεν μπορεις να τα κατανοησεις την εννοια των λεξεων που χρησιμοποιεις.
                  Στις μερες μας και στο υπαρχον συστημα τα παντα πορευονται γυρω απ'τον αξονα της εκμεταλλευσης και των υπερκερδων. Και τα δυο αυτα πανε κοντρα στην εξελιξη καθως προσπαθουν να προσφερουν ολο και λιγοτερα με ολο και μεγαλυτερο αντιτιμο κι ετσι, σε συνδυασμο με την εκμεταλλευση του εργατικου δυναμικου που πλεον εχει αστεια αγοραστικη δυναμη σε σχεση με τα (ακρως υπερκοστολογημενα) προσφερομενα αγαθα, οχι μονο εξελιξη δεν εχουμε αλλα.οδηγουμαστε προσω ολοταχως προς μεσαιωνικες καταστασεις για την πλειοψηφια του πληθυσμου.

                  Κι οχι, μαχαλα δεν μας κανει που μπορουμε και πλενουμε το αμαξι μας στο δρομο (σεβομενοι φυσικα τους περαστικους και τα υπολοιπα αυτοκινητα) ή που δεν εχουμε παρκομετρα στα χωρια των 10 κατοικων, μαχαλα μας κανει το οτι παιρνουμε 800 ευρω μισθο οταν ενα δυαρι σε μικροαστικη περιοχη νοικιαζεται 500 ευρω κι ενα κιλο φετα κανει 13 ευρω και το οτι η μονη εγνοια των κυβερνωντων ειναι να φερουν το 13ωρο εργασιας και τις υπολοιπες γελοιοτητες του νεου εργασιακου, μεταξυ αλλων, παρεα με 20 ευρω κουπονια σιτισης το μηνα.
                  Αυτα μας κανουν μαχαλα και τριτοκοσμικη χωρα, για να μη μπερδευεστε μερικοι.

                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • L
                    lap @driver-m last edited by lap

                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Νομίζω ότι τελικά απλά τη βρίσκεις με τη διαμάχη...

                      Δεν μπορώ τον λαϊκισμό. Είναι ωραίος για χαβαλε, δημιουργεί τηλεθέαση και τζερτζελο αλλά σε σοβαρά θέματα τον θεωρώ εχθρό της εξέλιξης της ανθρωπότητας.

                      Εντωμεταξυ στο ελλαδισταν το ελαιολαδο εχει παει 13 ευρω το λιτρο (πιο ακριβο απ'τα castrol edge, αντε κι amsoil τιμες σε λιγο), ψηφιστηκε νομος για 13ωρη εργασια (ενω ακομα κι εναν αιωνα πριν ηταν 8ωρη), περσι το χειμωνα στη Γερμανια οι αρχες προετρεπαν τους πολιτες να κανουν μπανιο μια φορα τη βδομαδα για εξοικονομηση ενεργειας κλπ κλπ αλλα εσυ σ'ενα παραλληλο συμπαν βλεπεις εξελιξη ενω κοντευουμε να γυρισουμε στις σπηλιες. Κι ολα αυτα μεσω του ανταγωνισμου κιολας (ενω ολο τον πλανητη λυμαινονται καμια 20αρια εταιρειες ολες κι ολες με καρτελ στα παντα).
                      Γυρε τετοια παραμυθια σαν αυτα που περιγραφεις δεν πιστευουν ουτε οι flatearthers.

                      Ο ανταγωνισμός έδωσε την δυαντοτητα σε κάποιους να αγοράσουν μονοκατοικίες όπως και να να αγοράσουν πολυτελή οχήματα ενώ η οικονομική συμβολή τους στην οικονομία ως μέλη της κοινωνίας και ως κληρονόμοι όλων αυτών είναι ως και μηδενική.

                      Άρα, κάποιοι έχουν επωφεληθεί από τον λεγόμενο ανταγωνισμό.

                      Όσο αναφορά τον λαϊκισμό και προπαγάνδα ο λαϊκίστικος αντίλογος αναφέρει στρατόπεδα συγκέντρωσης, εκτελέσεις, γενοκτονίες, οικογενειακή ευθύνη, εκτοπίσεις, τρόμος, φασισμός, βασανιστήρια, χαμηλό βιοτικό επιπεδο και διεθνή απομόνωση, αλλά χωρίς ανταγωνισμό (που υπήρχε φυσικά αλλά ας το απλοποιήσουμε το αφήγημα)

                      Ε όπως και να το κάνουμε τα πήγε καλύτερα η Ευρώπη με τον δικό της ανταγωνισμό καθώς και με τα χίλια στραβά της. Το ότι μπορεί να διορθωθεί και να γίνει πιο φιλολαϊκή, ναι γίνεται. Για αυτό και υπάρχει αυτή η πολιτική όσμωση στο κοινοβούλιο της.

                      Θέλεις να κάνεις σε τέτοιο επίπεδο τις συζητήσεις σου; Με αυτά τα επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα;

                      Αυτό που περιγράφεις ονομάζεται corporatocracy. Είναι κάτι διαφορετικό από τον όρο ανταγωνισμό. Αλλά εσύ τα συγχέεις όλα προσφέροντας στην ουσία μια λαϊκιστική προπαγάνδα. Κάτσε διάβασε λίγο, αν και ιστορικός, και μάθε κάποια βασικά πράγματα

                      Ο λαϊκισμός έχει και τα όρια του.

                      Με αρνητες της πραγματικοτητας κι αιθεροβαμονες που κατηγορουν ως λαικιστες οποιους περιγραφουν λιτα κι απεριττα τα οσα συμβαινουν, επειδη τους χαλανε το αφηγημα, δεν εχω να πω και πολλα. Απλα η τοση διαστρεβλωση της πραγματικοτητας παραπαει και προκαλει, ιδιως οταν βλεπουμε την καταντια που επικρατει στη χωρα μας και (σε μικροτερο βαθμο αλλα και παλι) στον υπολοιπο δυτικο κοσμο.

                      Ποια διαστρέβλωση; Δεν ισχύει πως στην ζυγαριά των ιστορικών περιόδων υπήρχε το ανθρώπινο δράμα, η αδύναμη οικονομία και από την άλλη η Ευρώπη στην σημερινή της μορφή ακόμα και με τα χίλια δυο προβλήματα της; Γιατί ποτέ δεν εστιάζεις στα ιστορικά δεδομένα και από τι πέρασε η Ευρώπη ως ηπειρος, για να φτάσει σε αυτό που δεν θες; Γιατί εγείρεις ενστάσεις ζητώντας να μην γίνεται εξωραϊσμός της σημερινής Ευρώπης, που δεν γίνεται αλλά εσύ έτσι μπορείς να το αντιληφθείς λόγω ιδεολογίας, ενώ εξωραϊζεις άλλες ιστορικές περιόδους που και η ίδια η ιστορία σε διαψεύδει;

                      Κι εσυ μας λες για ανταγωνισμους, εξελιξη και φουμαρα που ειτε τα φανταζεσαι ειτε δεν μπορεις να τα κατανοησεις την εννοια των λεξεων που χρησιμοποιεις.

                      Απλώς λαϊκιζεις τώρα χωρίς να γνωρίζεις του τι λες. Η εξέλιξη μέσω του ανταγωνισμού ήταν μέρος των παραγωγικών συντελεστών και του συστήματος που σκιαγραφείς αλλά δεν μας λες. Ακόμα και τα ίδια τα συστήματα λειτουργούσαν ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Ιστορικά μέχρι σήμερα έχει αποδειχθεί ότι η εξέλιξη έρχεται μέσα από τον ανταγωνισμό. Όπου καταργήθηκε ο ανταγωνισμός επήλθε η στασιμότητα και η παρακμή. Δυστυχώς έτσι είναι, διότι ο ανταγωνισμός από τη μια οπτική είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία, από την αλλη είναι παραγωγικός και φέρνει αποτελέσματα στην περίπτωση της συζήτησης μας, τεχνολογικά επιτεύγματα. Αλλά όπως σε τόσα άλλα ιστορικά δεδομένα που αγνοείς, που να το ήξερες και αυτό;

                      Στις μερες μας και στο υπαρχον συστημα τα παντα πορευονται γυρω απ'τον αξονα της εκμεταλλευσης και των υπερκερδων. Και τα δυο αυτα πανε κοντρα στην εξελιξη καθως προσπαθουν να προσφερουν ολο και λιγοτερα με ολο και μεγαλυτερο αντιτιμο κι ετσι, σε συνδυασμο με την εκμεταλλευση του εργατικου δυναμικου που πλεον εχει αστεια αγοραστικη δυναμη σε σχεση με τα (ακρως υπερκοστολογημενα) προσφερομενα αγαθα, οχι μονο εξελιξη δεν εχουμε αλλα.οδηγουμαστε προσω ολοταχως προς μεσαιωνικες καταστασεις για την πλειοψηφια του πληθυσμου.

                      Εδω, ως ένα σημείο έχεις δίκιο. Για αυτό λέμε πως δεν χρειάζεται την υψηλότερη ανάπτυξη και βιοτικό επίπεδο που προσέφεραν και ως ένα σημείο προσφέρουν οι δυτικές οικονομίες να την καταστρέψουμε, αλλά να της βάλουμε κανόνες λειτουργίας προς μια ισορροπημένη εξυπηρέτηση των αντικρουόμενων αναγκών των μερών της.

                      Εμείς είμαστε μια βαλκανική οικονομία με πολλά δομικά και ιστορικά προβλήματα. Όχι σκανδιναβική.

                      Κι οχι, μαχαλα δεν μας κανει που μπορουμε και πλενουμε το αμαξι μας στο δρομο (σεβομενοι φυσικα τους περαστικους και τα υπολοιπα αυτοκινητα) ή που δεν εχουμε παρκομετρα στα χωρια των 10 κατοικων, μαχαλα μας κανει το οτι παιρνουμε 800 ευρω μισθο οταν ενα δυαρι σε μικροαστικη περιοχη νοικιαζεται 500 ευρω κι ενα κιλο φετα κανει 13 ευρω και το οτι η μονη εγνοια των κυβερνωντων ειναι να φερουν το 13ωρο εργασιας και τις υπολοιπες γελοιοτητες του νεου εργασιακου, μεταξυ αλλων, παρεα με 20 ευρω κουπονια σιτισης το μηνα.
                      Αυτα μας κανουν μαχαλα και τριτοκοσμικη χωρα, για να μη μπερδευεστε μερικοι.

                      Άσχετο η κουλτούρα ενός λαού με τις οικονομικές δυσκολίες σε περιόδους ύφεσης, και μετέπειτα εισαγόμενου στασιμοπληθωρισμου από τη μια και όντως παραγωγικου από την άλλη. Εδώ και η ανάγκη για παρέμβαση που ανέφερα πιο πάνω.

                      Αλλά λαϊκισμό προσφέρεις, τουρλού θα τα κάνεις όλα.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        driver-m @lap last edited by

                        @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                        Νομίζω ότι τελικά απλά τη βρίσκεις με τη διαμάχη...

                        Δεν μπορώ τον λαϊκισμό. Είναι ωραίος για χαβαλε, δημιουργεί τηλεθέαση και τζερτζελο αλλά σε σοβαρά θέματα τον θεωρώ εχθρό της εξέλιξης της ανθρωπότητας.

                        Εντωμεταξυ στο ελλαδισταν το ελαιολαδο εχει παει 13 ευρω το λιτρο (πιο ακριβο απ'τα castrol edge, αντε κι amsoil τιμες σε λιγο), ψηφιστηκε νομος για 13ωρη εργασια (ενω ακομα κι εναν αιωνα πριν ηταν 8ωρη), περσι το χειμωνα στη Γερμανια οι αρχες προετρεπαν τους πολιτες να κανουν μπανιο μια φορα τη βδομαδα για εξοικονομηση ενεργειας κλπ κλπ αλλα εσυ σ'ενα παραλληλο συμπαν βλεπεις εξελιξη ενω κοντευουμε να γυρισουμε στις σπηλιες. Κι ολα αυτα μεσω του ανταγωνισμου κιολας (ενω ολο τον πλανητη λυμαινονται καμια 20αρια εταιρειες ολες κι ολες με καρτελ στα παντα).
                        Γυρε τετοια παραμυθια σαν αυτα που περιγραφεις δεν πιστευουν ουτε οι flatearthers.

                        Ο ανταγωνισμός έδωσε την δυαντοτητα σε κάποιους να αγοράσουν μονοκατοικίες όπως και να να αγοράσουν πολυτελή οχήματα ενώ η οικονομική συμβολή τους στην οικονομία ως μέλη της κοινωνίας και ως κληρονόμοι όλων αυτών είναι ως και μηδενική.

                        Άρα, κάποιοι έχουν επωφεληθεί από τον λεγόμενο ανταγωνισμό.

                        Όσο αναφορά τον λαϊκισμό και προπαγάνδα ο λαϊκίστικος αντίλογος αναφέρει στρατόπεδα συγκέντρωσης, εκτελέσεις, γενοκτονίες, οικογενειακή ευθύνη, εκτοπίσεις, τρόμος, φασισμός, βασανιστήρια, χαμηλό βιοτικό επιπεδο και διεθνή απομόνωση, αλλά χωρίς ανταγωνισμό (που υπήρχε φυσικά αλλά ας το απλοποιήσουμε το αφήγημα)

                        Ε όπως και να το κάνουμε τα πήγε καλύτερα η Ευρώπη με τον δικό της ανταγωνισμό καθώς και με τα χίλια στραβά της. Το ότι μπορεί να διορθωθεί και να γίνει πιο φιλολαϊκή, ναι γίνεται. Για αυτό και υπάρχει αυτή η πολιτική όσμωση στο κοινοβούλιο της.

                        Θέλεις να κάνεις σε τέτοιο επίπεδο τις συζητήσεις σου; Με αυτά τα επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα;

                        Αυτό που περιγράφεις ονομάζεται corporatocracy. Είναι κάτι διαφορετικό από τον όρο ανταγωνισμό. Αλλά εσύ τα συγχέεις όλα προσφέροντας στην ουσία μια λαϊκιστική προπαγάνδα. Κάτσε διάβασε λίγο, αν και ιστορικός, και μάθε κάποια βασικά πράγματα

                        Ο λαϊκισμός έχει και τα όρια του.

                        Με αρνητες της πραγματικοτητας κι αιθεροβαμονες που κατηγορουν ως λαικιστες οποιους περιγραφουν λιτα κι απεριττα τα οσα συμβαινουν, επειδη τους χαλανε το αφηγημα, δεν εχω να πω και πολλα. Απλα η τοση διαστρεβλωση της πραγματικοτητας παραπαει και προκαλει, ιδιως οταν βλεπουμε την καταντια που επικρατει στη χωρα μας και (σε μικροτερο βαθμο αλλα και παλι) στον υπολοιπο δυτικο κοσμο.

                        Ποια διαστρέβλωση; Δεν ισχύει πως στην ζυγαριά των ιστορικών περιόδων υπήρχε το ανθρώπινο δράμα, η αδύναμη οικονομία και από την άλλη η Ευρώπη στην σημερινή της μορφή ακόμα και με τα χίλια δυο προβλήματα της; Γιατί ποτέ δεν εστιάζεις στα ιστορικά δεδομένα και από τι πέρασε η Ευρώπη ως ηπειρος, για να φτάσει σε αυτό που δεν θες; Γιατί εγείρεις ενστάσεις ζητώντας να μην γίνεται εξωραϊσμός της σημερινής Ευρώπης, που δεν γίνεται αλλά εσύ έτσι μπορείς να το αντιληφθείς λόγω ιδεολογίας, ενώ εξωραϊζεις άλλες ιστορικές περιόδους που και η ίδια η ιστορία σε διαψεύδει;

                        Κι εσυ μας λες για ανταγωνισμους, εξελιξη και φουμαρα που ειτε τα φανταζεσαι ειτε δεν μπορεις να τα κατανοησεις την εννοια των λεξεων που χρησιμοποιεις.

                        Απλώς λαϊκιζεις τώρα χωρίς να γνωρίζεις του τι λες. Η εξέλιξη μέσω του ανταγωνισμού ήταν μέρος των παραγωγικών συντελεστών και του συστήματος που σκιαγραφείς αλλά δεν μας λες. Ακόμα και τα ίδια τα συστήματα λειτουργούσαν ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Ιστορικά μέχρι σήμερα έχει αποδειχθεί ότι η εξέλιξη έρχεται μέσα από τον ανταγωνισμό. Όπου καταργήθηκε ο ανταγωνισμός επήλθε η στασιμότητα και η παρακμή. Δυστυχώς έτσι είναι, διότι ο ανταγωνισμός από τη μια οπτική είναι μια ψυχοφθόρα διαδικασία, από την αλλη είναι παραγωγικός και φέρνει αποτελέσματα στην περίπτωση της συζήτησης μας, τεχνολογικά επιτεύγματα. Αλλά όπως σε τόσα άλλα ιστορικά δεδομένα που αγνοείς, που να το ήξερες και αυτό;

                        Στις μερες μας και στο υπαρχον συστημα τα παντα πορευονται γυρω απ'τον αξονα της εκμεταλλευσης και των υπερκερδων. Και τα δυο αυτα πανε κοντρα στην εξελιξη καθως προσπαθουν να προσφερουν ολο και λιγοτερα με ολο και μεγαλυτερο αντιτιμο κι ετσι, σε συνδυασμο με την εκμεταλλευση του εργατικου δυναμικου που πλεον εχει αστεια αγοραστικη δυναμη σε σχεση με τα (ακρως υπερκοστολογημενα) προσφερομενα αγαθα, οχι μονο εξελιξη δεν εχουμε αλλα.οδηγουμαστε προσω ολοταχως προς μεσαιωνικες καταστασεις για την πλειοψηφια του πληθυσμου.

                        Εδω, ως ένα σημείο έχεις δίκιο. Για αυτό λέμε πως δεν χρειάζεται την υψηλότερη ανάπτυξη και βιοτικό επίπεδο που προσέφεραν και ως ένα σημείο προσφέρουν οι δυτικές οικονομίες να την καταστρέψουμε, αλλά να της βάλουμε κανόνες λειτουργίας προς μια ισορροπημένη εξυπηρέτηση των αντικρουόμενων αναγκών των μερών της.

                        Εμείς είμαστε μια βαλκανική οικονομία με πολλά δομικά και ιστορικά προβλήματα. Όχι σκανδιναβική.

                        Κι οχι, μαχαλα δεν μας κανει που μπορουμε και πλενουμε το αμαξι μας στο δρομο (σεβομενοι φυσικα τους περαστικους και τα υπολοιπα αυτοκινητα) ή που δεν εχουμε παρκομετρα στα χωρια των 10 κατοικων, μαχαλα μας κανει το οτι παιρνουμε 800 ευρω μισθο οταν ενα δυαρι σε μικροαστικη περιοχη νοικιαζεται 500 ευρω κι ενα κιλο φετα κανει 13 ευρω και το οτι η μονη εγνοια των κυβερνωντων ειναι να φερουν το 13ωρο εργασιας και τις υπολοιπες γελοιοτητες του νεου εργασιακου, μεταξυ αλλων, παρεα με 20 ευρω κουπονια σιτισης το μηνα.
                        Αυτα μας κανουν μαχαλα και τριτοκοσμικη χωρα, για να μη μπερδευεστε μερικοι.

                        Άσχετο η κουλτούρα ενός λαού με τις οικονομικές δυσκολίες σε περιόδους ύφεσης, και μετέπειτα εισαγόμενου στασιμοπληθωρισμου από τη μια και όντως παραγωγικου από την άλλη. Εδώ και η ανάγκη για παρέμβαση που ανέφερα πιο πάνω.

                        Αλλά λαϊκισμό προσφέρεις, τουρλού θα τα κάνεις όλα.

                        Δεν θελω να μονοπωλησει ο διαλογος μας το παρον τοπικ γι'αυτο και δεν θα το συνεχισω. Θεωρεις λογικο το να γυρναμε σε μαυρες εποχες χωρις να ειμαστε σε εμπολεμη κατασταση ή να ειμαστε αντιμετωποι με καποια πρωτοφανη συμφορα μονο και μονο επειδη εγινε στο παρελθον, σε σκοτεινες ομως περιοδους και με σοβαρες αιτιες. Κατα τ'αλλα μιλας για προοδο και λοιπα φληναφηματα κι ο αντιλογος που κανω απλα βαφτιζεται λαικισμος. Ε δε βαριεσαι, ας ειμαι εγω λαικιστης, τουλαχιστον δεν ειμαι εκτος τοπου και χρονου.

                        Και το κλεινω εδω για να μιλησουμε πιο συγκεκριμενα ως προς το θεμα του τοπικ και παλι.

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap @driver-m last edited by lap

                          @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Δεν θελω να μονοπωλησει ο διαλογος μας το παρον τοπικ γι'αυτο και δεν θα το συνεχισω. Θεωρεις λογικο το να γυρναμε σε μαυρες εποχες χωρις να ειμαστε σε εμπολεμη κατασταση ή να ειμαστε αντιμετωποι με καποια πρωτοφανη συμφορα μονο και μονο επειδη εγινε στο παρελθον, σε σκοτεινες ομως περιοδους και με σοβαρες αιτιες.

                          Κάνεις λάθος, σε ένα μέρος της Ευρώπης και δη των Βαλκανίων δεν ήταν μονάχα σε σκοτεινές περιόδους λόγω πολέμων. Οι άνθρωποι ζούσαν σε παρακμή, φόβο, οικονομική ανέχεια. Συνέκρινε την διαβίωση την δική μας ως μέλη της Ευρώπης με τα τόσα λάθη της, κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό, με αυτήν των βαλκανικών κρατών. Ζούσαν σχεδόν σε άλλον πλανήτη.

                          Προφανώς λοιπόν η Ευρώπη που απεχθάνεσαι έχει προσφέρει το έδαφος για ένα επίπεδο διαβίωσης όπου και εσυ σήμερα απολαμβάνεις. Ξέρεις τι θέλω να πω για να μην αναφέρομαι ξανά σε προσωπικά δεδομένα και γίνω και εγώ λαϊκιστής. Εάν είχες γεννηθεί σε άλλη περιοχή των Βαλκανίων και σε άλλες εποχές θα σου έλεγα εγώ τι θα απολαμβανες.

                          Κατα τ'αλλα μιλας για προοδο και λοιπα φληναφηματα κι ο αντιλογος που κανω απλα βαφτιζεται λαικισμος. Ε δε βαριεσαι, ας ειμαι εγω λαικιστης, τουλαχιστον δεν ειμαι εκτος τοπου και χρονου.

                          Ναι λαϊκισμός διότι αντί να εστιάζεις στην πηγή ενός προβλήματος σε κάποιον τομέα που συζητούμε, στο παράδειγμα μας στην αργοπορία της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης να ανταποκριθεί στα απαιτούμενα της πράσινης μετάβασης, κρίνεις επί του συνόλου αυτής, διαγράφοντας την ιστορία των χωρών και των λαων της. Δηλαδή από το ειδικό βρίσκεις πάτημα να κάνεις προπαγάνδα για το γενικό. Αυτό ειναι ένα από τα χαρακτηριστικά του λαϊκισμού.

                          Εν ολίγοις ναι η Ευρώπη έχει πολλά λάθη, τα λάθη της είναι πιο light μπροστά στα προβλήματα των ιστορικών στιγμών και περιόδων που πέρασε ως ηπειρος αλλά και επιμέρους κράτη αυτής με άλλα οράματα. Απλώς δεν το αναφέρεις, ελπίζω από ντροπή και όχι από άγνοια.

                          Τέλος, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Η εξέλιξη της πολιτικής και της κοινωνίας δεν σταματά ποτέ, οποτε είναι προφανές ότι θα εντοπίζονται λάθη και θα διορθώνονται.

                          Η οικονομική κρίση που περνά η Ευρώπη κατά ένα τεράστιο ποσοστό είναι εισαγόμενη, ενώ σε ένα μικρότερο ποσοστό οφείλεται στη μη σωστή λειτουργια των οικονομιών στο εσωτερικό της. Δηλαδή στο πρότυπο του κέντρου και περιφέρειας. Το ίδιο πρόβλημα και πρότυπο είχαν και άλλα συστήματα για να σε προλάβω. Ίσως να μη το γνώριζες.
                          Ένα πρόβλημα της Ευρώπης είναι τα λόμπυ. Είναι κάτι που πρέπει να διορθωθεί. Αυτό προφανώς δεν απαιτεί την κατάρευση της Ευρώπης και των συμμαχιών των χωρών μελών της αλλά τη φιλολαϊκή της εξέλιξη, καθώς και την περαιτέρω ανεξαρτητοποίηση των τρόπων, μεθόδων που νομοθετεί.

                          Και το κλεινω εδω για να μιλησουμε πιο συγκεκριμενα ως προς το θεμα του τοπικ και παλι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Δεν υπάρχουν προβλήματα. Έτσι είναι η ζωή, απλο είναι.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lakisof last edited by

                              Η σημερινή Ευρώπη, με το δρόμο που έχει ακολουθήσει, βαδίζει προς το τέλος της και μάλιστα με πολύ γρήγορο ρυθμό.
                              Η πλήρης υποταγή της στα λόμπυ (πολύ αμερικανικών συμφερόντων), η απομάκρυνσή της από τη Ρωσία, καθώς και οι κάθε άλλο παρά φιλολαϊκές πολιτικές που έχουν αρχίσει και ακολουθούν τα κράτη της (αρκεί να παρακολουθήσετε τι συμβαίνει στη Γαλλία ...αλλά κι εδώ σε μας), οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή της ...... Τέλος.-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • monman2
                                monman2 last edited by

                                Ο ιός της πολιτική ανάλυση μόλυνε και αυτό το νήμα
                                "Βενζίνη vs..." και ακούμε πάλι θεωρίες αντί εμπειρίες.

                                Ευτυχώς χθες γνωρίσαμε κάποιον με υγραέριο στο focus του ,
                                Κώστα να έρχεσαι στις συναντήσεις και να μας λες τα νέα σου γιατί μπορεί η εμπειρία σου με τα κιτ lpg να συνεισφέρουν στο μεγάλο εγχείρημα ...
                                2€/100km μη ξεχνιόμαστε😊

                                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by piliourits

                                  Έχει 25 σεντς το Υγραέριο;

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vagnar @piliourits last edited by

                                    @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Έχει 25 σεντς το Υγραέριο;

                                    Υγραέριο σε υβριδικό Toyota. Στην επόμενη έκδοση θα παράγουν και καύσιμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Έχετε χάσει επεισόδια ολο με την πολιτική τον Κυριάκο και αυτόν πως τον λενε... του Τειλορ καλέ... το αγόρι 😇

                                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by piliourits

                                        Είναι και χιλιομετροφάγοι τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ, μπορεί αν γίνει αυτή η μετατροπή να γλυτώσει ακόμη και 200 ή 300 ευρώ το χρόνο ο ιδιοκτήτης, μέχρι να λήξει η 11ετης εγγύηση της μπαταρίας, όχι η ακυρωμένη του οχήματος, θα χει κάνει απόσβεση.

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Η απόσβεση εφόσον υπάρχει υπολειμματική αξια που δεν είναι μηδέν δεν μετράται έτσι.

                                          Λογιστικά ναι, σε όρους αγοράς όχι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Δηλαδή πως τη μετράτε εσείς και τη βγάζετε πιο μεγάλη;

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 331
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 333 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr