-
Καλησπερα, κατοχος ενος cmax 1.6tdci.
Προσφατα παρατηρησα κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο.
Πρωτη φορα που το προσεξα ηταν αρκετα μεγαλη (5-6 εκατοστα διαμετρο) μετα απο ταξιδι και απο τοτε που το προσεχω βλεπω 1 μικρη ενος εκατοστου.Εχω σχεδον 10κ απο το σερβις και δεν εχει χασει εμφανως στην βεργα, καθως το ελεγχω αρκετα συχνα. Ειναι μονιμα στην μεση ΜΙΝ-ΜΑΞ
Επειδη θα προλαβω να το παω στο συνεργειο την επομενη εβδομαδα, εχει καποιος καποια εικονα τι μπορει να φταει η τι πρεπει να κοιταξω?
-
ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ, ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΡΤΕΡ ΣΑΣΜΑΝ.ΚΟΙΝΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
-
Κοινό θέμα αλλά θέλεις μάστορα με @@ (δύσκολο) και όχι @@ μάστορα (το πιθανότερο να σου τύχει).
Καλά κουράγια και καλά ξεμπερδέματα.
-
Πιθανότερη αιτία τσιμούχα στροφάλου. Πολύ σύνηθες έτσι όπως το περιγράφεις.
Πρέπει όμως να πας σε συνεργείο να το σηκώσουν και να δουν. Μπορεί να οφείλεται σ' ένα σωρό λόγους.
-
@imr said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
Καλησπερα, κατοχος ενος cmax 1.6tdci.
Προσφατα παρατηρησα κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο.
Πρωτη φορα που το προσεξα ηταν αρκετα μεγαλη (5-6 εκατοστα διαμετρο) μετα απο ταξιδι και απο τοτε που το προσεχω βλεπω 1 μικρη ενος εκατοστου.Εχω σχεδον 10κ απο το σερβις και δεν εχει χασει εμφανως στην βεργα, καθως το ελεγχω αρκετα συχνα. Ειναι μονιμα στην μεση ΜΙΝ-ΜΑΞ
Επειδη θα προλαβω να το παω στο συνεργειο την επομενη εβδομαδα, εχει καποιος καποια εικονα τι μπορει να φταει η τι πρεπει να κοιταξω?
Κάνε ένα πλύσιμο από κάτω αρχικά και παρακολούθησε το .
Κάποια τσιμουχα ή κάπου γλύφει το λάδι
Εμένα για παράδειγμα έχανε η θήκη φίλτρου λαδιού και υπήρχε ανταλλακτικό λάστιχο . -
Μην επαναπαύεστε με το σύνηθες βλέπω λάδια κάτω άρα χάνει από κάτω.
Μπορεί να χάνει από τη φλάντζα ψευτοκάπακου και να τα κατεβάζει κατω.
Αν δεν είναι εμφανές το σημείο θα πρέπει να πλύνεις προσεκτικά το μοτέρ και να παρατηρήσεις από που χάνει. Μπορεί να είναι περισσότερα από ένα σημεία. -
@giorgosd-0 said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ, ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΑΡΤΕΡ ΣΑΣΜΑΝ.ΚΟΙΝΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
Συμφωνώ εκτός από το σε όλα.
-
Φλάντζα Κάρτερ σασμάν.
Όταν δεν βλέπεις αλλαγή στην βέργα συνήθως είναι φλάντζα Κάρτερ. Λαπ σπικινγκ. Γαλλοφιλος γαρ
-
@panos2171 said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
Μην επαναπαύεστε με το σύνηθες βλέπω λάδια κάτω άρα χάνει από κάτω.
Μπορεί να χάνει από τη φλάντζα ψευτοκάπακου και να τα κατεβάζει κατω.
Αν δεν είναι εμφανές το σημείο θα πρέπει να πλύνεις προσεκτικά το μοτέρ και να παρατηρήσεις από που χάνει. Μπορεί να είναι περισσότερα από ένα σημεία.Αν χάνει από το ψευτοκάπακο 1. θα ήταν προφανές, 2. δε θα έσταζε κάτω.
Από το ψευτοκάπακο χάνει μόνο όταν είναι σε λειτουργία το αμάξι και αυτά που βγαίνουν καίγονται πάνω στο μπλοκ, δε φτάνουν στον δρόμο.Γιατί είπα πριν στον φίλο καλά ξεμπερδέματα...
Είχα πάει το fiesta σε γνωστό Πελοποννήσιο υγραεριά να μου ελέγξει τα διάκενα των βαλβίδων.
Το αμάξι πένα, καμία διαρροή.
Όταν ξαναέβαλε το ψευτοκάπακο πλημμύρα το λάδι.
Το πάω σε άλλο μάστορα, μου αλλάζει φλάντζα ψευτοκάπακου, να μη τα πολυλογώ, οι διαρροές συνεχίζονταν, βάζανε κόλες, βγάζανε κόλες και τελικά το θέμα λύθηκε σε 3ο μάστορα που ξανα άλλαξε φλάντζα και έβαλε πιο χοντρή καλύτερης ποιότητας.Ενός φίλου ibiza 2004 χάνει λάδι από κάπου, γύρω στα 2 χρόνια τώρα και δε μπορούν να βρουν από που.
Γι αυτό λέω ότι έχουμε @@ μάστορες.
-
Παντως απο πανω ειναι τελειως καθαρο το αυτοκινητο.
Απο κατω δεν μπορω να δω και πολλα μονος μου γιατι εχει την ποδια.
Αν ηταν απο κιβωτιο η βαλβολινες δεν επρεπε να ειναι αλλο χρωμα? Ειναι κλασικο μαυρο λαδι
Αν δεν τυχαινε να παρκαρω σε καθαρο παρκινγκ δεν θα το ειχα παρατηρησει κιολας.
Θα το παω να το δουν με την αλλαγη λαδιων, ελπιζω να βρεθει ευκολα η αιτια γιατι το πηγαινω σε καινουργιο συνεργιο που δεν εχω μεγαλη εμπειρια
-
Εάν είναι στη μέση το λάδι που βλέπεις δηλαδή ανάμεσα μοτέρ σασμάν είσαι για τσιμουχα στρόφαλου.οπως είπαν και πάνω καν πρώτα ένα καθάρισμα του κινητήρα από κάτω χωρίς ποδιές .έτσι απλα υποθέσεις κάνουμε
-
Το πηγα τελικα σημερα και μου ειπε για καπακι εκκεντροφορων και οτι ειναι στανταρ βλαβη σε αυτα τα μοτερ
Για 500ρι περιπου μου ειπε στο τηλ και επαθα ενα μινι καρδιακο. 200 το καπακι καινουργιο και εργασια για να βγουν ιμαντες κτλ (που ειχαν αλλαχτει πριν ενα 5μηνο)
-
@panos2171 said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
Μην επαναπαύεστε με το σύνηθες βλέπω λάδια κάτω άρα χάνει από κάτω.
Μπορεί να χάνει από τη φλάντζα ψευτοκάπακου και να τα κατεβάζει κατω.@imr said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
Το πηγα τελικα σημερα και μου ειπε για καπακι εκκεντροφορων και οτι ειναι στανταρ βλαβη σε αυτα τα μοτερ
Για 500ρι περιπου μου ειπε στο τηλ και επαθα ενα μινι καρδιακο. 200 το καπακι καινουργιο και εργασια για να βγουν ιμαντες κτλ (που ειχαν αλλαχτει πριν ενα 5μηνο)
Άρα κοντά έπεσα μιας και οι εκκεντροφόροι είναι επάνω.
Για το λύσιμο σωστά στο είπε, πρέπει να βγούν οι εκκεντροφόροι που είναι πάνω στους ιμάντες, ή αν δε κάνω λάθος καδένα.
Πάντως το γεγονός ότι ανοίχτηκε για να αλλαχθούν οι ιμάντες(?) και από κει και μετά άρχισες να βλέπεις λάδια θα με υποψίαζε μήπως δεν πάτησε καλά το καπάκι στο σφίξιμο ή υπάρχει αστοχία στη φλάντζα.
Στο δικό μου υπήρχε όπως διάβαζα στα φόρα πρόβλημα με στράβωμα ψευτοκάπακου. Όταν το πήρα έχανε, με αλλαγή φλάντζας ξαναέχανε άρα υποτίθεται ότι ήταν στραβό το καπάκι. Με αλλαγή φλάντζας πάλι όμως σταμάτησε οπότε μην επαναπαυτείς στο ''συνηθες'' πρόβλημα όπως σου είπαν άρα τα αλλάζουμε όλα. Αν η αλλαγή φλάντζας γίνεται με χαμηλό κόστος θα σου έλεγα να ψαχτείς και να βάλεις πρώτα μια που συστήνεται.
-
Απο οτι μου ειπε ειναι συνηθησμενο προβλημα και μου προτεινε καινουργιο καπακι κατευθειαν. Ενταξει αν ειναι να δωσω τα εργατικα για να το λυσουν καλυτερα να αλλαξουν οτι αναλωσιμο υπαρχει.
Αυτο που δεν μου καθεται καλα και εμενα ειναι οτι πριν μολις 8κ χιλιομετρα και 4 μηνες ο ιδιος μαστορας ειχε αλλαξει τους ιμαντες, δεν θα επρεπε να δει εκει την διαροη και να μου πει να αλλαξουμε την φλατζα/καπακι τοτε? (δεν νομιζω τετοια διαροη να γινεται απο τη μια μερα στην αλλη)
-
@imr said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
Απο οτι μου ειπε ειναι συνηθησμενο προβλημα και μου προτεινε καινουργιο καπακι κατευθειαν. Ενταξει αν ειναι να δωσω τα εργατικα για να το λυσουν καλυτερα να αλλαξουν οτι αναλωσιμο υπαρχει.
Αυτο που δεν μου καθεται καλα και εμενα ειναι οτι πριν μολις 8κ χιλιομετρα και 4 μηνες ο ιδιος μαστορας ειχε αλλαξει τους ιμαντες, δεν θα επρεπε να δει εκει την διαροη και να μου πει να αλλαξουμε την φλατζα/καπακι τοτε? (δεν νομιζω τετοια διαροη να γινεται απο τη μια μερα στην αλλη)
μου μυριζει τσαπατσουλια απο την προηγουμενη επισκευή (αλλαγη ιμαντα) παρε και μια δεύτερη γνώμη
-
@dimitrioskosmas said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
αρ
Ναι θα το δω και αλλου, θα περασω και απο εκει αυριο να μου πει λεπτομερειες γιατι σημερα μου τα ειπε βιαστικα στο τηλεφωνο
-
@imr said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
και απο τοτε που το προσεχω βλεπω 1 μικρη ενος εκατοστου.
Δεν νομίζω πως αξίζει να ασχοληθείς/αγχωθείς περαιτέρω.
-
@bassstarlet said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
@imr said in Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο:
και απο τοτε που το προσεχω βλεπω 1 μικρη ενος εκατοστου.
Δεν νομίζω πως αξίζει να ασχοληθείς/αγχωθείς περαιτέρω.
Ναι, εφαγα ενα αγχος την πρωτη φορα που το προσεξα, αφου δεν χανει σημαντικη ποσοτητα δεν αγχωνομαι τοσο.
Ξαναπηγα να μου πει αναλυτικα τι παιζει και μου ειπε οτι ειναι καπακι βαλβιδων, κολλες φλατζες κτλ. Θα ξερει για τιμη ακριβως αναλυτικα μολις το ψαξει ποσο παει το κιτ επισκευης αλλα για 500ρι μαζι με εργατικα.
Μου ειπε οτι και απο PSA προτεινουν αλλαγη στα 150κ χιλιομετρα και οτι ειναι συνηθες σε αυτα τα μοτερ (αν και δεν βρηκα πολλες αναφορες για το συγκεκριμενο προβλημα, ισχυει η με δουλευει?)
Κηλιδες λαδιου κατω απο το αυτοκινητο