-
Η μηχανική τελειότητα του Θερμικου; Σοβαρά τώρα γιατί τρώτε τέτοια κολλήματα; Την τελειότητα μπορεί κανείς να την βρει στο οκτωβαλβ, στον κώδικα του autopilot, στις ταινίες του Παπακαλιάτη. Δηλαδή ακυρώνουμε τελείως μια τεχνολογία επειδή δεν έχει τα μειονεκτήματα μιας παλιότερης την οποία έχουμε συνηθίσει...οκ
Στην F1 κάποτε είχαν τρία πετάλια και h pattern shifter, προχώρησε η τεχνολογία και τώρα έχουν δύο πετάλια και paddles, αυτό τι σημαίνει; ότι έχασαν την αίσθηση της οδήγησης; Η κάθε τεχνολογία κάτι σου δίνει κάτι σου παίρνει.
Επίσης έτσι όπως είναι τώρα το προϊόν, σίγουρα δεν σου προσφέρει την οδηγική αίσθηση που σου δίνει ένα miata. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα κουβαδιασω όλα τα ev επειδή ότι έχει βγει μέχρι σήμερα είναι ανθρωπομεταφορεας
-
Aν βλέπεις ως μεινονεκτήματα το κιβώτιο, το θερμικό κινητήρα και το θόρυβο, τότε αντιλαμβανόμαστε εντελώς διαφορετικά την οδήγηση και τα αυτοκίνητα.
Εμένα προσωπικά δε με καλύπτει η ανέραστη νέα εποχή χωρίς ήχο και με απλά πάτημα του γκαζιού και one-pedal driving, οι οθόνες, το customization μέσω αυτών κτλ. Αν εσένα σε καλύπτει πάσο, αλλά το μόνο βέβαιο οτι κάτι σημαντικό θα χαθεί με το πέρασμα στην ηλεκτρική εποχή, τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο αυτοματοποιημένα και αποστειρωμένα.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Ναι, μεγάλωσα στο bronx. Η σύμπτυξη είναι κάτι που είθισται, qq, cc, yc, m3, my, ctr, tig, κλπ. Γιατί τέτοιος καημός με το Μodel 3;
Γιατί υπάρχει άλλο μοντέλο, πολύ πιο γνωστό δεκαετίες τώρα, με αυτό το όνομα, και μπερδεύεται ο κόσμος. Σαν τον φίλο μας τον criuser που λέει 5άρα και εννοεί την Citroen C5, ενώ όλος ο άλλος κόσμος καταλαβαίνει την BMW 5 Series...
@ataim said in TESLA FORUM:
Εντός "έδρας" πάντως στην laguna seca το 1.35.70 που έχει γράψει το Model 3P είναι πολύ δυνατός χρόνος και το φέρνει μπροστά από πολλά supercars. Το G80 το έχει οδηγήσει ανεπίσημα ο Randy και έκανε 1.38.22
Έχει περιθώριο βέβαια να πάει πολύ πιο γρήγορα αλλά επίσημα δεν έχουμε δει ακόμα τι χρόνο μπορεί να δώσει.Ο μόνος χρόνος που βρήκα σε πίστα πάντως δίνει την παλιά Μ3 (την κανονική Μ3, την BMW δηλαδή), 2.5'' ταχύτερη στον γύρο: https://zeperfs.com/en/duel7104-9222.htm. Η νέα είναι εννοείται ταχύτερη παντού.
-
Στο fastest laps έχει όλα τα επίσημα της laguna seca. Αλλά επειδή οι χρόνοι δεν παίζουν κανέναν ρόλο....
Βλέπω κάτι πιτσιρίκια που κάνουν τα μηχανάκια τους θορυβώδη, πιο γρήγορα δεν πάνε βέβαια απλά κάνουν περισσότερο θόρυβο. Αυτό τους προσδίδει μια ανύπαρκτη αίσθηση ταχύτητας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα θερμικά αυτοκίνητα, όπως ειπώθηκε ένα καλό χειροκίνητο θερμικό πραγματικά σου προσδίδει τρομερή αίσθηση σύνδεσης μηχανής και οδήγησης. Με το s2k η αίσθηση οδηγου-μηχανικου συνόλου είναι απλά απερίγραπτη.
Παρόλα αυτά τα ev ως νέα τεχνολογία έρχονται να εξαλείψουν τα μειονεκτήματα των θερμικών, τους κραδασμούς, τον θόρυβο, την μυρωδιά, κλπ. Το θέμα είναι ότι με όλα τα παραπάνω που χάνονται θα χαθεί και η οδήγηση; Εγώ θεωρώ πως όχι, η οδήγηση πάντα θα είναι εκεί, και θα μπορείς κάποια στιγμή να κάνεις ένα 4wd dtift σε μια ανάβαση με το καθημερινό σου ev ακούγοντας μόνο τα ελαστικά.
-
Εγώ λέω 5άρα όταν είμαι σε θέμα της Σιτροέν.
Αλλωστε στο θέμα της μπεμβέ σπανίως έως ποτέ γράφω και δεν ασχολούμαι με την 518 που υπήρξε το όνειρο των ελλήνων...
Ευτυχώς που δεν έβγαλαν και 516, όπως την 315 για τις χώρες της περιφέρειας...
-
Άσχετο - σχετικό , πήγα πριν λίγο να μπω , twitter...που είναι το twitter;;;;
Το έκανε λέει...Χ εν μια νυκτί!
Ρε τι μαλάκας ψυχακιας είναι αυτός ο Elonας , εξαφάνισε το logo και το όνομα του twitter έτσι γιατί απλά μπορεί!
Σαν να αγοράσει κάποιος την Coca cola και να την πει αύριο Ζ σκέτο
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Στο fastest laps έχει όλα τα επίσημα της laguna seca. Αλλά επειδή οι χρόνοι δεν παίζουν κανέναν ρόλο....
Βλέπω κάτι πιτσιρίκια που κάνουν τα μηχανάκια τους θορυβώδη, πιο γρήγορα δεν πάνε βέβαια απλά κάνουν περισσότερο θόρυβο. Αυτό τους προσδίδει μια ανύπαρκτη αίσθηση ταχύτητας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα θερμικά αυτοκίνητα, όπως ειπώθηκε ένα καλό χειροκίνητο θερμικό πραγματικά σου προσδίδει τρομερή αίσθηση σύνδεσης μηχανής και οδήγησης. Με το s2k η αίσθηση οδηγου-μηχανικου συνόλου είναι απλά απερίγραπτη.
Παρόλα αυτά τα ev ως νέα τεχνολογία έρχονται να εξαλείψουν τα μειονεκτήματα των θερμικών, τους κραδασμούς, τον θόρυβο, την μυρωδιά, κλπ. Το θέμα είναι ότι με όλα τα παραπάνω που χάνονται θα χαθεί και η οδήγηση; Εγώ θεωρώ πως όχι, η οδήγηση πάντα θα είναι εκεί, και θα μπορείς κάποια στιγμή να κάνεις ένα 4wd dtift σε μια ανάβαση με το καθημερινό σου ev ακούγοντας μόνο τα ελαστικά.
Kαι τότε την taycan γιατί της έχουνε βάλει fake ήχο αν αυτός όπως λες είναι μειονέκτημα;
-
Για να πουλήσει στις μεταβατικές γενιές.
Οι επόμενες γενιές που δεν θα έχουν ζήσει τα θερμικά, θα τους φαίνεται αστείος ο ήχος αυτός. Όπως μας φαίνεται εμάς ο ήχος ενός modelT με τα παφ πουφ που έκανε.Τα ηλεκτρικά βγάζουν φυσικό ήχο από τους ηλεκτροκινητηρες που ομοιάζει με αυτόν ενός διαστημοπλοίου. Μια χαρά είναι.
-
Έβλεπα το νέο Chevrolet bolt. Μικρό mpv ev με 0-100 6,5"
Μόνο οι μπαταρίες έμειναν να βελτιωθούν. Ως κινητήρες οι ηλεκτρικοί είναι η επόμενη γενιά, άμεση δύναμη και αξιοπιστία, μηδέν κραδασμοί, μηδέν απρόοπτα κτλ. Ωραίος διαστημικός ήχος. Εάν τους βάλουν και κιβώτιο 2-3 ταχυτήτων θα έχουν ασταμάτητη ροπή από στάση μέχρι την τελική ταχύτητα.
Άλλο επίπεδο μηχανολογίας, μόλις εδραιωθούν μόνο όσοι ασχολούμαστε συναισθηματικά με το αυτοκίνητο θα ψάχνουμε θερμικό μοτέρ όπως και οι μελλοντικοί χιπστερς. Η αυτοκίνηση θα περάσει στο επόμενο επιεπδο.
-
Κιβώτιο ταχυτήτων σε ηλεκτρικό; Που το παρεάκι συνέχεια μας λέει πόσο καλύτερα είναι χωρίς κιβώτιο; Να δούμε τις κωλοτουμπες μετά για την σωστή άποψη τους.
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Στο fastest laps έχει όλα τα επίσημα της laguna seca. Αλλά επειδή οι χρόνοι δεν παίζουν κανέναν ρόλο....
Βλέπω κάτι πιτσιρίκια που κάνουν τα μηχανάκια τους θορυβώδη, πιο γρήγορα δεν πάνε βέβαια απλά κάνουν περισσότερο θόρυβο. Αυτό τους προσδίδει μια ανύπαρκτη αίσθηση ταχύτητας. Το ίδιο συμβαίνει και με τα θερμικά αυτοκίνητα, όπως ειπώθηκε ένα καλό χειροκίνητο θερμικό πραγματικά σου προσδίδει τρομερή αίσθηση σύνδεσης μηχανής και οδήγησης. Με το s2k η αίσθηση οδηγου-μηχανικου συνόλου είναι απλά απερίγραπτη.
Παρόλα αυτά τα ev ως νέα τεχνολογία έρχονται να εξαλείψουν τα μειονεκτήματα των θερμικών, τους κραδασμούς, τον θόρυβο, την μυρωδιά, κλπ. Το θέμα είναι ότι με όλα τα παραπάνω που χάνονται θα χαθεί και η οδήγηση; Εγώ θεωρώ πως όχι, η οδήγηση πάντα θα είναι εκεί, και θα μπορείς κάποια στιγμή να κάνεις ένα 4wd dtift σε μια ανάβαση με το καθημερινό σου ev ακούγοντας μόνο τα ελαστικά.
Αυτά όμως δεν είναι μειονεκτήματα των θερμικών που λες αλλα πλεονεκτήματα! Και ο θόρυβος, και ο κραδασμός, και η μυρωδιά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της οδήγησης. Και φυσικά το να ακούω μόνο τα ελαστικά σε μια ανάβαση με ηλεκτρικό είναι εφιαλτικό σενάριο, εκεί είναι που θες να ακούς τον κινητήρα πιο πολύ.
-
Τσακωνόμαστε για κάτι που φαίνεται να είναι τόσο βαθειά ριζωμένο στην συνείδηση σας/μας που δεν πρόκειται να σας αλλάξω άποψη.
Είναι σαν να μου λέει ο υπέρμαχος του βυνιλιου ότι το σκρατς είναι μέρος της ποιότητας του ήχου. Ναι ψυχρά τα cd αλλά η ποιότητά τους είναι καλύτερη.Σε τελευταιο hagerty εξηγεί γιατί το nsx ήταν εμπορική αποτυχία, γιατί πρόκειται για την accordoποιηση του supercar. Αν δεν έχει δυσκολία δεν ενδιαφέρει κανέναν, το ίδιο "ενοχλητικό" συμβαίνει και με τα ev, ακόμα και οι youtubers κάνουν χρόνους, ενώ μια 488 ή ένα GT40 πόσοι στον κόσμο μπορούν να τα οδηγήσουν σβέλτα; Ελάχιστοι.
Οδηγικά βέβαια μιλώντας το 90 τοις εκατό των οχημάτων εκεί έξω είναι τελείως αδιάφορα μπροστοβαρα υποστροφικα κουβαδάκια. Τα ev τουλάχιστον είναι rwd biased/awd cars με χαμηλό κέντρο βάρους, αυτό από μόνο του τους προσδίδει οδηγικό ενδιαφέρον. Γιατί τα βάζουμε λοιπόν με τα tesla όταν οι περισσότεροι δεν οδηγούν g80
-
@panos2171 said in [TESLA FORUM]
Kαι τότε την taycan γιατί της έχουνε βάλει fake ήχο αν αυτός όπως λες είναι μειονέκτημα;
Μου φαίνεται δεν έχεις δει τα βίντεο του hyundai 5N. Προσομοίωση με paddles, κόφτες, σκαστρες, κανονική old school αίσθηση θερμικού, γραμμένη σε κώδικα. Εμένα μου φαίνεται αστείο, πλην όμως αφού γίνεται καλοδεχούμενο.
-
Αυτό τι σημαίνει; Ότι είναι από τη μια λέμε ότι τα ηλεκτρικά δεν έχουν τα μειονεκτήματα των θερμικών και από την άλλη βλέπουμε αυτά τα μειονεκτήματα να προσπαθούν να τα εισάγουν με διάφορους τρόπους.
Εσύ ο ίδιος λίγο παραπάνω αναφέρεις ως μειονεκτήματα ήχο κλπ ενώ τώρα λες καλοδεχούμενα.Τα ηλεκτρικά είναι μια νέα πολύ καλή εναλλακτική για τη χρήση εντός αστικού κύκλου και υπό προϋποθέσεις εκτός. Αυτό που κατά πως φαίνεται δε θα ισχύσει όπως νομίζουν πολλοί είναι η ολική επικράτησή τους καθώς υπάρχουν ζητήματα που τουλάχιστον στην επόμενη 50ετια δε θα μπορέσουν να λυθούν.
-
Σου είπε ο λαπ τι σημαίνει, επειδή οι οδηγοί είναι εθισμένοι σε συγκεκριμένες λειτουργίες τις αναζητούν ακόμα και αν αυτές δεν είναι πλέον απαραίτητες.
Νομίζω ότι είσαι υπερβολικός κάνοντας πρόβλεψη για το τι θα συμβεί πενήντα χρόνια από σήμερα, φαντάζεσαι το 1950 να έλεγα σε κάποιον ότι θα έχουμε φορητες συσκευές που θα μπορούμε να κάνουμε βιντεοκλήσεις θα μου έλεγε με τίποτα.
Τα ev έχουν θέματα τα οποία όμως θα λυθούν αρκετά συντομότερα από όσο φαντάζεσαι. Έχουμε δει δεκάδες τεχνολογίες να χάνονται μέσα σε 10 έτη με την έλευση νέων.
Εδώ το n που ανέφερα παραπάνω στο goodwood
Youtube Video -
Απαραίτητες είναι οι λειτουργίες αυτές για τη διασκέδαση, μπορεί τεχνολογικά να μη χρειάζονται επειδή το αυτοκίνητο κινείται ως ηλεκτρικό χωρίς την ανάγκη ήχων και κραδασμών πχ, αλλά είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας για την οδήγηση. Για αυτό και η Hyundai και η BMW προσπαθούν να βάλουν ήχο και όχι μόνο στα ηλεκτρικά τους. Αλλιώς τα EV είναι απλά διαδικαστικά, πολύ γρήγορα, clinical και ανέραστα/ξενέρωτα εντελώς.
Bέβαια η αποβλακωμένη γενιά της οθόνης ασχολείται μόνο με ίντσες, κινητά, επεξεργαστές και γκατζετιές οπότε μία η άλλη τα αυτοκίνητα τα βλέπουν εντελώς διαφορετικά από τους petrolheads. Για αυτό και σπάνια διαβάζουμε πλέον για στήσιμο, αναρτήσεις, χρόνους, ήχο κτλ. Και γενικά είναι αστείο αυτό που συμβαίνει πλέον και με ηλεκτρικά και θερμικά με driving modes, διαφορετικές ιπποδυνάμεις πχ. ανάλογα με το πρόγραμμα ή άλλο ήχο, προσαρμοζόμενες αναρτήσεις κτλ. Για μένα τίποτα από αυτά δεν είναι αυθεντικό και δεν το θέλω. Δε γουστάρω να παίζω με την οθόνη και να αλλάζω από εκεί κατανομή δύναμης, ήχο κτλ. Έχει γίνει η οδήγηση Gran Turismo ρε γμτ.
Πάντως δεν έχω αμφιβολία προσωπικά οτι θα επικρατήσουν τα ηλεκτρικά αλλά σαφώς όχι λόγω "ανωτερότητας" και λοιπά αντίστοιχα αστεία που διαβάζουμε, αλλά πολύ απλά επειδή οι κυβερνήσεις θα χρησιμοποιήσουν κάθε όπλο στη φαρέτρα για να τα επιβάλλουν.
YΓ: Πόσο πιο καυλιάρικο το θερμικό ραλίσιο με τον ήχο και τα σκασίματα από την εξάτμιση από το Ioniq όμως στο βίντεο!
-
Σε 10 χρόνια ίσως να μην προσθέτουν ηχητικά εφέ στα ηλεκτρικά. Το κάνουν τώρα γιατί είναι μεταβατική περίοδος.
-
@panos2171 said in TESLA FORUM:
Εσύ ο ίδιος λίγο παραπάνω αναφέρεις ως μειονεκτήματα ήχο κλπ ενώ τώρα λες καλοδεχούμενα.
εγώ που ανήκω νομιζεις. Είμαι η μεταβατική γενιά. Μου αρέσει ο ήχος από τα θερμικά αλλά δεν βρίσκω άσχημο και αυτών των ηλεκτρικών. Έχω δει tesla model s να πατάει δίπλα μου και ο ήχος από τους ηλεκτροκινητηρες ήταν σαν το enterprise.
Αμαξαρα!Σε λίγα έτη ούτε εμάς θα μας πειράζει. Θα αναπολούμε τα παλια θερμικά επειδή θα είμαστε αυτή η γενιά. Μετά από εμάς.....δεν θα ασχολούνται εκτός από εξαιρέσεις.
-
Σίγουρα έχουμε πιθανότητες να πάμε ακόμα χειρότερα, σε ακόμα πιο ξενέρωτο μέλλον. Άντε και με αυτόνομη οδήγηση σε λίγο και leasing αντί για αγορά των αυτοκινήτων. Μετά ας το κλέισουμε κατευθείαν το forum, πάμε δίπλα στις λευκές συσκευές Πίτσος, το ίδιο ενδιαφέρον θα έχουν.
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Σίγουρα έχουμε πιθανότητες να πάμε ακόμα χειρότερα, σε ακόμα πιο ξενέρωτο μέλλον. Άντε και με αυτόνομη οδήγηση σε λίγο και leasing αντί για αγορά των αυτοκινήτων. Μετά ας το κλέισουμε κατευθείαν το forum, πάμε δίπλα στις λευκές συσκευές Πίτσος, το ίδιο ενδιαφέρον θα έχουν.
Να μην σου αρέσουν τα ηλεκτρικά οκ, το leasing γιατί σε ενοχλεί; Αν βεβαίως τιμολογιακά δεν είναι ληστρικό.
TESLA FORUM