-
Από προηγούμενο για να μην ξαναγράφω
Για τα θερμικά ουδέποτε η απόκλιση από την ονομαστική κατανάλωση επηρέασε οτιδήποτε άλλο πέραν της τσέπης του οδηγού. Στα ηλεκτρικά η αντίστοιχη απόκλιση σε συνθήκες ενθουσιώδους οδήγησης επηρεάζει ευθέως την χρηστικότητα του οχήματος σε τέτοιο βαθμό που να αποτελεί λόγo μη αγοράς του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της οικονομικής παραμέτρου (λόγω χρόνων φόρτισης και περιορισμένου δικτύου φορτιστών).
Υπερπροβολή επιδόσεων ηλεκτρικών χωρίς τεκμηρίωση για καταναλώσεις που αυτές προκαλούν = παραπληροφόρηση αναγνώστη / υποψηφίου αγοραστή
-
Υπάρχουν στο dragtimes πολλά βίντεο απο τότε που αφήναν τα tesla να μπαίνουν στις πίστες dragster - τώρα βρήκαν ενα παραθυράκι και δεν τα αφήνουν- με model S που φαίνεται οτι σε απανωτά πατήματα δεν χάνουν πολλή ενέργεια και οι ιδιοκτήτες γυρνούσαν στα σπίτια τους μετα απο μια ολόκληρη μέρα στην πίστα χωρίς να ψάχνουν ταχυφορτιστή , πιστεύω λοιπόν dimsaba
-
Μα το έχω ζήσει πολλάκις, όχι μόνο με Tesla. Αλλά παραπληροφόρηση... Στέλνω τώρα γράμμα στο Drive και θα τους κατηγορήσω γιατί αγόρασα τρία Miata στην καριέρα μου, χωρίς να γνωρίζω πόσο έκαιγαν σε κάθε παντιλίκι.
-
Πραγματικα εχουμε ξεφυγει. Να γκρινιαζει καποιος για την μειωση της εμβελειας οταν κινειται γοργα στην εθνικη με 130-140km/h, ειλικρινα το καταλαβαινω, αλλα να παει να βρει μειονεκτημα (που απο οτι φαινεται δεν υπαρχει) στην καταναλωση στο 400αρι (που ποσοι πια καθονται και κανουν τετοια πραγματα; Ελεος, ολοι στα λιμανακια κατεβαινουν;), ε οκ καπου παραπαει.
Προφανως θα ειχε τσουξει η πτωση και θα σκεφτομουν "ρε γμτ, αν το ηξερα θα το ειχα παρει 2-3-4 μηνες αργοτερα", αλλα ο evloader το ειπε παρα πολυ σωστα. Το αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι επενδυση, ειναι εργαλειο που το χρειαζεσαι και το αγοραζεις. Το αυτοκινητο ηταν επενδυση την εποχη της δραχμουλας που με τις υποτιμησεις πωλουσες αυτοκινητο σχεδον ιδια τιμη με αυτην που το αγοραζες (ιοως και ακριβοτερα)
-
Να διευκρινήσουμε ότι η Tesla κάνει το λογικό: περνάει την έκπτωση στον πελάτη της, αν αυτός παρήγγειλε με ακριβότερη τιμή και δεν έχει ακόμα πληρώσει/παραλάβει το αυτοκίνητο. Ε, αν παρέλαβες ακριβώς πριν την έκπτωση, προφανώς είσαι χαμένος κι είναι λογικό να έχεις τα νεύρα σου.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Πραγματικα εχουμε ξεφυγει. Να γκρινιαζει καποιος για την μειωση της εμβελειας οταν κινειται γοργα στην εθνικη με 130-140km/h, ειλικρινα το καταλαβαινω, αλλα να παει να βρει μειονεκτημα (που απο οτι φαινεται δεν υπαρχει) στην καταναλωση στο 400αρι (που ποσοι πια καθονται και κανουν τετοια πραγματα; Ελεος, ολοι στα λιμανακια κατεβαινουν;), ε οκ καπου παραπαει.
B και Α = ΒΑ. Μέχρι να σταματήσετε να παριστάνετε τους χαζούς. Όλοι. Έτσι για την πλάκα του θέματος.
Την 0-100χαω και την τελική ταχύτητα γιατί στην δίνει ο κατασκευαστής? Για τον ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ λόγο να σου δίνει ΚΑΙ κατανάλωση για τις συγκεκριμένες μετρήσεις.
Γιατί ο κατασκευαστής ΔΕΝ σου δίνει κατανάλωση στις αντίστοιχες μετρήσεις? Γιατί δεν τον συμφέρει να αποκαλύψει την απαράδεκτη αυτονομία του οχήματος σε συνθήκες ενθουσιώδους οδήγησης (ενθουσιώδη οδήγηση που ο ίδιος αυτός και τα παπαγαλάκια του προμοτάρουν μέσω της υπερπροβολής των επιδόσεων του εκάστοτε ηλεκτρικού οχήματος).
Γιατί στα θερμικά η συγκεκριμένη παράμετρος ήταν κατά πολύ λιγότερο σημαντική? Διότι στα θερμικά επηρεάζει ΜΟΝΟΝ την οικονομική πτυχή του πράγματος ενώ στα ηλεκτρικά επηρεάζει την πραγματική αυτονομία άρα την διαθεσιμότητα και χρηστικότητα του οχήματος σε τέτοιο βαθμό που να είναι λόγος μη αγοράς του για μέρος του ενθουσιώδους κοινού (εξαιτίας των γνωστών προβλημάτων δικτύου φορτιστών, ρυθμών φόρτισης, πρόωρης γήρανσης των μπαταριών κτλ κτλ).
Γιατί 400άρι? Διότι μαζί με τις ενδιάμεσες τιμές απόστασης/ταχύτητας/χρόνων αποτελεί παγκοσμίως τον αντιπροσωπευτικότερο δείκτη επιδόσεων επιτάχυνσης ενός οχήματος.
Αλλά τι να λέμε τώρα, εδώ οι σανοφάγοι ανέχονται να διαβάζουν δήθεν δοκιμές χωρις ρητή αναφορά μέσης κατανάλωσης στο χιλιόμετρο με σταθερή 120χαω, διορθωμένη κατά κλίση. Τι να λέμε τώρα.
-
Στο τελευταίο συμφωνώ, για αυτό κι αναφέρω την κατανάλωση στα 120 σε κάθε δοκιμή, θερμικού κι ηλεκτρικού.
-
Εγώ θέλω να μάθω την κατανάλωση με κόφτη στην όπισθεν.
Έχω την υποψία πως αν κινείσαι με όπισθεν φορτίζει η μπαταρία
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Στο τελευταίο συμφωνώ, για αυτό κι αναφέρω την κατανάλωση στα 120 σε κάθε δοκιμή, θερμικού κι ηλεκτρικού.
Σε διαβάζω. Πολλούς άλλους δεν τους διαβάζω πλέον. Εντάξει όλοι καταλαβαίνουμε την άθλια κατάσταση στην αγορά, τα πρακτικά προβλήματα κτλ κτλ Αλλά ρε συ φίλε νισάφι πλέον με τους ινφλουένσερς δήθεν δημοσιογράφους και δήθεν δοκιμαστές. Καταλήξαμε ο κάθε πουθενάς να κάνει μια βόλτα ένα αμάξι χωρίς να μετρήσει τίποτα και να λέει κάνω δοκιμή. Ιδρυτικός σχεδόν αναγνώστης των 4Τ έχω φάει τρελή ήττα με όσα πλέον συμβαίνουν στον "ειδικό, μη χέσω, τύπο/σάιτς"
-
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Διαβάζω περιοδικά και λοιπά site για να ξέρω τι γίνεται και βλέπω απίστευτο στρογγύλεμα και χαϊδολόγημα. Πλέον δεν εμπιστεύομαι κανέναν και δεν αναφέρομαι σε ινφλουένσερς και δήθεν. Σιγά, δεν έχω απαιτήσεις από αυτούς. Αναφέρομαι σε ισχυρά περιοδικά που έχουν δεκαετίες πίσω τους.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Εγώ θέλω να μάθω την κατανάλωση με κόφτη στην όπισθεν.
Δικός μας είσαι εσύ ... Μερακλής... Ρισπεκτ. Μόνον ένας δικός μας θα έγραφε "με κόφτη" αντί "στον κόφτη".
Γιατί ως γνωστόν ΕΝΑΣ είναι ο "κόφτης" ...
-
Ποιοι είστε εσείς δηλαδή;
-
@lap said in TESLA FORUM:
Ποιοι είστε εσείς δηλαδή;
-
κατα καιρους εχω διαβασει/ακουσει αρκετες γκρινιες για τα ηλεκτρικα γενικα και τα τεσλα πιο συγκεκριμενα. Καποιες που αφορουσαν πραγματικα μειονεκτηματα, καποιες δικαιολογημενες λογω αγνοιας καποιες πιο "παραξενες".
Τετοια αλφαδια ομως δεν εχω ξαναδει, να κανει δηλαδη καποιος σημαια στον anti-ev αγωνα του την ελλειψη πληροφορησης απο τον κατασκευαστη για την καταναλωση στο 400αρι....
ΥΓ: συμφωνω απολυτα οτι τα ηλεκτρικα θα επρεπε να δινουν επισημα στα χαρακτηριστικα τους καταναλωση στα 90 και 120km/h. Θα βοηθουσε πολυ κοσμο διοτι ειναι κατι που ενδιαφερει. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα νουμερα αυτα υπαρχουν σε ολα τα databases στο νετ και τα δειχνουν ολοι οι youtubers που ασχολουνται με το αντικειμενο.
-
2,850κλμ εως τώρα, έχω μέση κατανάλωση 18.5kWh.
Αναλογία φόρτισης 75% σπίτι με 0.22€/kWh και 25% έξω με 0.55€/kWh.
Κόστος 158€ ή με 1.9€/lt βενζίνη μας κάνει 3λτ τα 100κλμ.
Το Λεον 1.400cc με ανάλογη χρήση καίει 7.5λτ/100 στην καλύτερη περίπτωση. Με ίδιες ταχύτητες πάνω κάτω σε εθνική και ίδια χρήση στην πόλη.
-
Σε επίπεδο ρύπων, εάν πούμε πως τώρα το καλοκαίρι το 30% της ηλ. ενέργειας είναι από ΑΠΕ τοτε έχουμε απλοϊκά 2,1λ/100χλμ
Άρα συγκριτικά με το leon, έχουμε μια μείωση των ρύπων στην ατμόσφαιρα φορτίζοντας το αυτοκίνητο από το δίκτυο ( χωρίς δηλαδή ιδιωτικά φωτοβολταϊκά) κατά 72%
Αυτή η μείωση είναι σημαντική ενώ στις πόλεις όπου διαβιούν οι άνθρωποι έχουμε μείωση της ρύπανσης κατα 100%
Και μιλάμε για πραφιτ.
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
2,850κλμ εως τώρα, έχω μέση κατανάλωση 18.5kWh.
Αναλογία φόρτισης 75% σπίτι με 0.22€/kWh και 25% έξω με 0.55€/kWh.
Κόστος 158€ ή με 1.9€/lt βενζίνη μας κάνει 3λτ τα 100κλμ.
Το Λεον 1.400cc με ανάλογη χρήση καίει 7.5λτ/100 στην καλύτερη περίπτωση. Με ίδιες ταχύτητες πάνω κάτω σε εθνική και ίδια χρήση στην πόλη.
Σ'ωραίος μεγειές και καλοτάξιδο! Μόνο πλιζ πες ακριβές μοντέλο για να ξέρουμε σε τι αφορούν.
-
@netgeo said in TESLA FORUM:
2,850κλμ εως τώρα, έχω μέση κατανάλωση 18.5kWh.
Αναλογία φόρτισης 75% σπίτι με 0.22€/kWh και 25% έξω με 0.55€/kWh.
Κόστος 158€ ή με 1.9€/lt βενζίνη μας κάνει 3λτ τα 100κλμ.
Το Λεον 1.400cc με ανάλογη χρήση καίει 7.5λτ/100 στην καλύτερη περίπτωση. Με ίδιες ταχύτητες πάνω κάτω σε εθνική και ίδια χρήση στην πόλη.
θυμαμαι οτι εχεις το Μ3 (βρισκομαστε στο νημα των τεσλα οποτε γραφοντας Μ3 ξερουμε ολοι για τι μιλαμε ΟΧΙ για bmw παντως).
Περαν της καταναλωσης, αλλες εντυπωσεις που θα ηθελες να μοιραστεις μαζι μας. Κατι που ηταν καλυτερο ή χειροτερο απο οτι περιμενες. Κατι που σε εξεπληξε δυσαρεστα ή ευχαριστα. Κατι που θα πρεπει να προσεξει υποψηφιος αγοραστης και ισως δεν το ηξερες πριν αγορασεις; -
@dettol said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
2,850κλμ εως τώρα, έχω μέση κατανάλωση 18.5kWh.
Αναλογία φόρτισης 75% σπίτι με 0.22€/kWh και 25% έξω με 0.55€/kWh.
Κόστος 158€ ή με 1.9€/lt βενζίνη μας κάνει 3λτ τα 100κλμ.
Το Λεον 1.400cc με ανάλογη χρήση καίει 7.5λτ/100 στην καλύτερη περίπτωση. Με ίδιες ταχύτητες πάνω κάτω σε εθνική και ίδια χρήση στην πόλη.
θυμαμαι οτι εχεις το Μ3 (βρισκομαστε στο νημα των τεσλα οποτε γραφοντας Μ3 ξερουμε ολοι για τι μιλαμε ΟΧΙ για bmw παντως).
Περαν της καταναλωσης, αλλες εντυπωσεις που θα ηθελες να μοιραστεις μαζι μας. Κατι που ηταν καλυτερο ή χειροτερο απο οτι περιμενες. Κατι που σε εξεπληξε δυσαρεστα ή ευχαριστα. Κατι που θα πρεπει να προσεξει υποψηφιος αγοραστης και ισως δεν το ηξερες πριν αγορασεις;Μ3 LR έχω, θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου σε λίγο καιρό.
Θέλω να το δουλέψω λίγο ακόμα.Μην νομίζεις ότι το φιλοσόφησα και πολύ, απλά το βρήκα σε καλή τιμή και για δοκιμή το πήρα.
Θα το ξαναπώ... τα EV ακόμα τα θεωρώ ειδικού σκοπού.
Δεν το μετανιώνω πάντως
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Όλα καλά. Με το καλημέρα μείον 10 χιλιάρικα στην ονομαστική τιμή πώλησης του καινούργιου, 2 χρόνια μετά ακόμα προσπαθεί να βρεί λύσεις με τα τριξίματα και τον πιτσικαρισμένο μηχανισμό ανοίγματος του πορτμπαγκάζ - δικαίως προβληματίζεται για την ποιότητα κατασκευής. Καλύματα υποχρεωτικά το καλοκαίρι για να μην πηδιέται το δέρμα (και ο ποπός του) από αποχρωματισμούς και ιδρώτες (πανοραμική ηλιοροφή γαρ) παρά το συγκριτικά δροσερότερο λευκό εσωτερικό. Πραγματική αυτονομία για το Long Range 350χλμ (με υπολοιπόμενη μπαταρία 8-10%, άρα χαμηλότερα σε επίπεδο εναπομεινάντων χλμ από το λαμπάκι βενζίνης οποιουδήποτε θερμικού). Τουλάχιστον φορτίζει τσάμπα - ακόμα ... Και όλα αυτά από έναν άνθρωπο που έχει κάθε λόγο να μεροληπτεί υπερ του αυτοκινήτου αφού πρόκειται για επαγγελματία του χώρου που έχει συνδέσει την καριέρα του με τα ηλεκτρικά. Για κάποιο λόγο μου είναι συμπαθής πάντως - φαίνεται καλό παιδί - μακάρι να πετύχει επαγγελματικά.
Δεν υπολογίζεις ότι η ένδειξη 0% σε μπαταρία ηλεκτρικού δεν είναι πραγματική ...
Οι μπαταρίες έχουν μπάφερ τόσο στο ν <0% φαινόμενη τιμη όσο και στο ν>100% φαινόμενη τιμη.
Βλέπεις πχ το τάδε ηλεκτρικό έχει 82kwh μπαταρία
Αλλα usable 77 kWh .....Πχ εδώ
TESLA FORUM