-
Παρακολουθούσα το traction το πρωί. Παρουσίαση e tron Q8 ή κάτι τέτοιο. Μιλούσαν για αυτονομία 600 χιλιόμετρα. Αν θυμάμαι καλά ειπώθηκε κάτι για την φόρτιση σε μισή ώρα του 80% της μπαταρίας.
Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι η αλήθεια. Ναι είναι "πρίμιουμ" ναι είναι πανάκριβο, αλλά βλέπω ότι οι συσχετισμοί αλλάζουν. Είχα την άποψη ότι σε δέκα χρόνια θα μπορούν να ανταγωνιστούν σε ταχύτητα φόρτισης και αυτονομία τα συμβατικά οχήματα αλλά μάλλον θα το κατεβάσω στα 5 χρόνια. -
-
@a65 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κανένα πρόβλημα με την αυτονομία αρκεί να έχεις δοχείο βενζίνης στο πορτμπαγκάζ
Υπάρχουν φορητές μπαταρίες ( σε μέγεθος 10λιτρου δοχείου βενζίνης ) για ηλεκτρικά , σου δίνουν σε περίπτωση ανάγκης μέχρι 50 χλμ .Το βάζεις στο μπροστινό πορτμπαγκαζ
Στην Ελλάδα είδα να πωλούνται στο Πλαίσιο , μάρκα ecoflow .
-
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@a65 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κανένα πρόβλημα με την αυτονομία αρκεί να έχεις δοχείο βενζίνης στο πορτμπαγκάζ
Υπάρχουν φορητές μπαταρίες ( σε μέγεθος 10λιτρου δοχείου βενζίνης ) για ηλεκτρικά , σου δίνουν σε περίπτωση ανάγκης μέχρι 50 χλμ .Το βάζεις στο μπροστινό πορτμπαγκαζ
Στην Ελλάδα είδα να πωλούνται στο Πλαίσιο , μάρκα ecoflow .
Αυτά είναι 1 kwh, θα κάνεις 5χλμ και αν...
-
-
@johnny-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@a65 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κανένα πρόβλημα με την αυτονομία αρκεί να έχεις δοχείο βενζίνης στο πορτμπαγκάζ
Υπάρχουν φορητές μπαταρίες ( σε μέγεθος 10λιτρου δοχείου βενζίνης ) για ηλεκτρικά , σου δίνουν σε περίπτωση ανάγκης μέχρι 50 χλμ .Το βάζεις στο μπροστινό πορτμπαγκαζ
Στην Ελλάδα είδα να πωλούνται στο Πλαίσιο , μάρκα ecoflow .
Αυτά είναι 1 kwh, θα κάνεις 5χλμ και αν...
Μέχρι 3.6 kWh (delta )
Τέσλα 3 δίνει κατανάλωση πόλης 9.7 kWh τα 100 χλμ , οπότε ναι σιγά σιγά θα πλησιάσεις τα 40 ίσως και 50 χλμ σε κάποιο ποιο μικρό -
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@johnny-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@a65 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κανένα πρόβλημα με την αυτονομία αρκεί να έχεις δοχείο βενζίνης στο πορτμπαγκάζ
Υπάρχουν φορητές μπαταρίες ( σε μέγεθος 10λιτρου δοχείου βενζίνης ) για ηλεκτρικά , σου δίνουν σε περίπτωση ανάγκης μέχρι 50 χλμ .Το βάζεις στο μπροστινό πορτμπαγκαζ
Στην Ελλάδα είδα να πωλούνται στο Πλαίσιο , μάρκα ecoflow .
Αυτά είναι 1 kwh, θα κάνεις 5χλμ και αν...
Μέχρι 3.6 kWh (delta )
Τέσλα 3 δίνει κατανάλωση πόλης 9.7 kWh τα 100 χλμ , οπότε ναι σιγά σιγά θα πλησιάσεις τα 40 ίσως και 50 χλμ σε κάποιο ποιο μικρόReal Energy Consumption
between 113 - 227 Wh/km
City - Cold Weather 170 Wh/km
Highway - Cold Weather 227 Wh/km
Combined - Cold Weather 195 Wh/kmCity - Mild Weather 113 Wh/km
Highway - Mild Weather 174 Wh/km
Combined - Mild Weather 142 Wh/kmΑπό (https://ev-database.org/car/1620/Tesla-Model-3-Performance)
Αυτό το ecoflow που αναφέρεις λογικά θα είναι 40 κιλά, και θα κάνει και αρκετά χιλιάρικα...
-
@johnny-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@johnny-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@taxidiwtis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@a65 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Κανένα πρόβλημα με την αυτονομία αρκεί να έχεις δοχείο βενζίνης στο πορτμπαγκάζ
Υπάρχουν φορητές μπαταρίες ( σε μέγεθος 10λιτρου δοχείου βενζίνης ) για ηλεκτρικά , σου δίνουν σε περίπτωση ανάγκης μέχρι 50 χλμ .Το βάζεις στο μπροστινό πορτμπαγκαζ
Στην Ελλάδα είδα να πωλούνται στο Πλαίσιο , μάρκα ecoflow .
Αυτά είναι 1 kwh, θα κάνεις 5χλμ και αν...
Μέχρι 3.6 kWh (delta )
Τέσλα 3 δίνει κατανάλωση πόλης 9.7 kWh τα 100 χλμ , οπότε ναι σιγά σιγά θα πλησιάσεις τα 40 ίσως και 50 χλμ σε κάποιο ποιο μικρόReal Energy Consumption
between 113 - 227 Wh/km
City - Cold Weather 170 Wh/km
Highway - Cold Weather 227 Wh/km
Combined - Cold Weather 195 Wh/kmCity - Mild Weather 113 Wh/km
Highway - Mild Weather 174 Wh/km
Combined - Mild Weather 142 Wh/kmΑπό (https://ev-database.org/car/1620/Tesla-Model-3-Performance)
Αυτό το ecoflow που αναφέρεις λογικά θα είναι 40 κιλά, και θα κάνει και αρκετά χιλιάρικα...
Εγώ έβαλα κατανάλωση από το ίδιο site , όμως για το απλό μοντέλο 3 όχι για το ποιο γρήγορο (20αρες ζάντες κλπ )
Ναι γύρω στα 2500 ευρώ (έχει και άλλες χρήσεις βέβαια ) , όμως ξεκινάει από 300 το απλό , ίσα για να βγεις από τον αυτοκινητόδρομο η να πας ποιο κάτω που θα βρεις σουκο
Όλα τα ηλεκτρικά έχουν μπάφερ κάτω από το 0 %.
Δηλαδή ακόμα και όταν φτάσει το 0% (ένδειξη) δε σημαίνει ότι μένεις , είναι σα να ανάβει το λαμπάκι στο βενζινοκίνητο ( έχεις δηλαδή περιθώριο κάποιες 10δες χιλιόμετρα σε περίπτωση ανάγκης ) .
Μέχρι εκείνη τη στιγμή σε έχει προειδοποιήσει πολλάκις , με οπτικα και ηχητικά μυνήματα . -
στα eco-fuels τι λέμε?
η red bull πάντως δοκιμάζει σε μονοθέσια
ΚΑΙ προμοταρει σε σημεία και κοινό που "πρέπει" -
Όποιος θέλει μια σούμα σε 15 λεπτά των 141 σελίδων του τοπικού ας δει παρακάτω , ουσία και μπαμ μπαμ μπαμ
... λίγα και σταράτα λόγια
Θα σχολιάσω αργότερα δείτε το...
-
Πάντως μιλάνε για νέες μπαταρίες και 1400 χλμ αυτονομία και γρήγορη φόρτιση σε λίγα χρόνια.
Οσο πλησιάζουμε σε αυτό η ηλεκτροκίνηση θα γίνεται ελκυστική.
Από την άλλη όσοι αγόρασαν ή θα αγοράσουν σύντομα ηλεκτρικά χωρίς να είναι λήζινγκ, θα πρέπει να βρουν χώρο για το που θα τα έχουν για πάντα, αφού η απαξίωση θα είναι τρομακτική.
-
@alfetta said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
στα eco-fuels τι λέμε?
η red bull πάντως δοκιμάζει σε μονοθέσια
ΚΑΙ προμοταρει σε σημεία και κοινό που "πρέπει"Τίποτα δεν λέμε. Ακριβό υποκατάστατο για να λέμε ότι κάνουμε κάτι για το CO2.
-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως μιλάνε για νέες μπαταρίες και 1400 χλμ αυτονομία και γρήγορη φόρτιση σε λίγα χρόνια.
Οσο πλησιάζουμε σε αυτό η ηλεκτροκίνηση θα γίνεται ελκυστική.
Από την άλλη όσοι αγόρασαν ή θα αγοράσουν σύντομα ηλεκτρικά χωρίς να είναι λήζινγκ, θα πρέπει να βρουν χώρο για το που θα τα έχουν για πάντα, αφού η απαξίωση θα είναι τρομακτική.
Λίγο υπερβολικο... Μέχρι να βγουν οι στερεας κατάστασης και να πέσουν οι τιμές τους ώστε να είναι προσιτά στις τιμές τα αυτοκίνητα, θέλει πολλά χρόνια ακόμη. Επίσης αυτοί με τα παλιά ηλεκτρικα θα μπορούν και να αλλάξουν μπαταρίες και φορτιστή τότε.
Βεβαια μέχρι τότε μπορεί να μην ασχολούμαστε με μπαταρίες και να το γυρίσουμε σε υδρογόνο λόγω χαμηλότερου κόστους κτήσης του οχήματος, αν έχουν πέσει και αυτά. -
@johnny-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως μιλάνε για νέες μπαταρίες και 1400 χλμ αυτονομία και γρήγορη φόρτιση σε λίγα χρόνια.
Οσο πλησιάζουμε σε αυτό η ηλεκτροκίνηση θα γίνεται ελκυστική.
Από την άλλη όσοι αγόρασαν ή θα αγοράσουν σύντομα ηλεκτρικά χωρίς να είναι λήζινγκ, θα πρέπει να βρουν χώρο για το που θα τα έχουν για πάντα, αφού η απαξίωση θα είναι τρομακτική.
Λίγο υπερβολικο... Μέχρι να βγουν οι στερεας κατάστασης και να πέσουν οι τιμές τους ώστε να είναι προσιτά στις τιμές τα αυτοκίνητα, θέλει πολλά χρόνια ακόμη. Επίσης αυτοί με τα παλιά ηλεκτρικα θα μπορούν και να αλλάξουν μπαταρίες και φορτιστή τότε.
Βεβαια μέχρι τότε μπορεί να μην ασχολούμαστε με μπαταρίες και να το γυρίσουμε σε υδρογόνο λόγω χαμηλότερου κόστους κτήσης του οχήματος, αν έχουν πέσει και αυτά.Ασυμφορο το υδρογονο, πρακτικα ειναι μια μπαταρια με χειροτερο efficiency.
-
Γιατι δεν μπορουν να το μετακινησουν? τι φαση?
-
@costasbab said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Γιατι δεν μπορουν να το μετακινησουν? τι φαση?
Ποιο ηλεκτρικό λένε;
Hybrid XC60 δεν είναι αυτό;
Όπως πολλά αυτόματα που κλειδώνουν και δεν μπορείς να τα μετακινήσεις αν δεν έχουν μπαταρία μου κάνει.
-
Ναι, οι χαζοαυτοματισμοί...
Έχει και το εγχειρίδιο του δικού μου δύο σελίδες οδηγίες για το πως να βάλεις νεκρά άμα έχεις μείνει από μπαταρία.
Μόνο που το εγχειρίδιο είναι μόνιμα στο πορτμπαγκάζ, οπότε δεν θα έχω το εγχειρίδιο για να διαβάσω πώς να ξεκλειδώσω το αυτοκίνητο όταν δεν έχει ρεύμα, για να ξεβιδώσω μετά την κονσόλα για να απελευθερώσω την ασφάλεια και να βάλω νεκρά για να το σπρώξω. -
Δες στο ντουλαπάκι αν έχει εγχειρίδιο για το πώς να ανοίγεις το πορτμπαγκάζ.
-
Μπορούμε να έχουμε το εγχειρίδιο σε εφαρμογή στο κινητό.
-
@ntinaras said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@johnny-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάντως μιλάνε για νέες μπαταρίες και 1400 χλμ αυτονομία και γρήγορη φόρτιση σε λίγα χρόνια.
Οσο πλησιάζουμε σε αυτό η ηλεκτροκίνηση θα γίνεται ελκυστική.
Από την άλλη όσοι αγόρασαν ή θα αγοράσουν σύντομα ηλεκτρικά χωρίς να είναι λήζινγκ, θα πρέπει να βρουν χώρο για το που θα τα έχουν για πάντα, αφού η απαξίωση θα είναι τρομακτική.
Λίγο υπερβολικο... Μέχρι να βγουν οι στερεας κατάστασης και να πέσουν οι τιμές τους ώστε να είναι προσιτά στις τιμές τα αυτοκίνητα, θέλει πολλά χρόνια ακόμη. Επίσης αυτοί με τα παλιά ηλεκτρικα θα μπορούν και να αλλάξουν μπαταρίες και φορτιστή τότε.
Βεβαια μέχρι τότε μπορεί να μην ασχολούμαστε με μπαταρίες και να το γυρίσουμε σε υδρογόνο λόγω χαμηλότερου κόστους κτήσης του οχήματος, αν έχουν πέσει και αυτά.Ασυμφορο το υδρογονο, πρακτικα ειναι μια μπαταρια με χειροτερο efficiency.
Με το υδρογόνο φουλάρεις σε 5 λεπτά, αυτό είναι το τεράστιο πλεονέκτημά του. Επίσης υπάρχουν και ΜΕΚ που καίνε υδρογόνο.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση