Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 207
    • 208
    • 209
    • 210
    • 211
    • 243
    • 244
    • 209 / 244
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    4865
    129525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mastoras78
      mastoras78 last edited by

      Ε αν είναι να πάρεις ανάπηρο(2κούνητο) δές και άλλες επιλογές σε μικρά suv αυτόματα

      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
      #tsekourato_ksevrakoma

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • gatoz
        gatoz @mastoras78 last edited by

        @mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:

        Ε αν είναι να πάρεις ανάπηρο(2κούνητο) δές και άλλες επιλογές σε μικρά suv αυτόματα

        να προσεχεις τις εκφρασεις σου
        σε κανω ριπορτ

        #milf-a-man

        mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • mastoras78
          mastoras78 @gatoz last edited by

          @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

          @mastoras78 said in Suzuki Vitara 2015:

          Ε αν είναι να πάρεις ανάπηρο(2κούνητο) δές και άλλες επιλογές σε μικρά suv αυτόματα

          να προσεχεις τις εκφρασεις σου
          σε κανω ριπορτ

          https://tenor.com/biVq3.gif

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            n-k-9 last edited by n-k-9

            Καλημέρα.
            Αποριών συνέχεια...
            Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
            Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
            Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
            Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
            Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
            Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
            Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
            Και ρωτάω εγώ...

            1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
            2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);
            gatoz G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • gatoz
              gatoz @n-k-9 last edited by

              @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

              Καλημέρα.
              Αποριών συνέχεια...
              Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
              Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
              Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
              Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
              Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
              Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
              Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
              Και ρωτάω εγώ...

              1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
              2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

              οι αισθητηρες θελουν ενα 10λεπτο οδηγησης για να συντονισουν
              δεν σου εβγαλε προβλημα γιατι προφανως ξεφουσκωσε αργοτερα και αντιστοιχα δεν προλαβε να καταλαβει την απωλεια

              #milf-a-man

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                n-k-9 @gatoz last edited by

                @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                Καλημέρα.
                Αποριών συνέχεια...
                Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
                Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
                Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
                Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
                Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
                Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
                Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
                Και ρωτάω εγώ...

                1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
                2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

                οι αισθητηρες θελουν ενα 10λεπτο οδηγησης για να συντονισουν
                δεν σου εβγαλε προβλημα γιατι προφανως ξεφουσκωσε αργοτερα και αντιστοιχα δεν προλαβε να καταλαβει την απωλεια

                Αφού θέλουν τον χρόνο τους, πως και είδαν χαμηλή πίεση λίγο πριν φύγω από το βουλκανιζατέρ;
                Υ.Γ.: Ρωτάω αυτές τις λεπτομέρειες για να ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το TPMS...

                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz @n-k-9 last edited by

                  @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                  @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                  @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                  Καλημέρα.
                  Αποριών συνέχεια...
                  Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
                  Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
                  Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
                  Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
                  Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
                  Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
                  Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
                  Και ρωτάω εγώ...

                  1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
                  2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

                  οι αισθητηρες θελουν ενα 10λεπτο οδηγησης για να συντονισουν
                  δεν σου εβγαλε προβλημα γιατι προφανως ξεφουσκωσε αργοτερα και αντιστοιχα δεν προλαβε να καταλαβει την απωλεια

                  Αφού θέλουν τον χρόνο τους, πως και είδαν χαμηλή πίεση λίγο πριν φύγω από το βουλκανιζατέρ;
                  Υ.Γ.: Ρωτάω αυτές τις λεπτομέρειες για να ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το TPMS...

                  εξαιρετικα αξιοπιστο, ο αισθητηρας σου ειχε ηδη αναγνωριστει και ειχε γινει register
                  βασικα για καποιο μυστηριο λογο, το tpms που εχει ειναι πολυ καλο και μετραει και πιεσεις, πχ στο 3008, στο clio, στο c4, στα chr κανεις καλιμπρέισον σαν φυσιολογικη οποια πιεση εχουν εκεινη τη στιγμη και ας ειναι λαθος και μετα ειναι μονο 2 καταστασεων οκ και flat.
                  και οποτε γουσταρουν βγαζουν λαμπακι χωρις λογο και ξανα καλιμπρεισον κτλ
                  στο ρενω 2-3 φορες τη βδομαδα, στο pug απο καθε μερα μεχρι μια φορα το μηνα, στα τουοτα και να σκασει λαμπακι δεν....

                  #milf-a-man

                  A N 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antoniokon @gatoz last edited by antoniokon

                    @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                    @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                    @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                    @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                    Καλημέρα.
                    Αποριών συνέχεια...
                    Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
                    Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
                    Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
                    Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
                    Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
                    Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
                    Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
                    Και ρωτάω εγώ...

                    1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
                    2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

                    οι αισθητηρες θελουν ενα 10λεπτο οδηγησης για να συντονισουν
                    δεν σου εβγαλε προβλημα γιατι προφανως ξεφουσκωσε αργοτερα και αντιστοιχα δεν προλαβε να καταλαβει την απωλεια

                    Αφού θέλουν τον χρόνο τους, πως και είδαν χαμηλή πίεση λίγο πριν φύγω από το βουλκανιζατέρ;
                    Υ.Γ.: Ρωτάω αυτές τις λεπτομέρειες για να ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το TPMS...

                    εξαιρετικα αξιοπιστο, ο αισθητηρας σου ειχε ηδη αναγνωριστει και ειχε γινει register
                    βασικα για καποιο μυστηριο λογο, το tpms που εχει ειναι πολυ καλο και μετραει και πιεσεις, πχ στο 3008, στο clio, στο c4, στα chr κανεις καλιμπρέισον σαν φυσιολογικη οποια πιεση εχουν εκεινη τη στιγμη και ας ειναι λαθος και μετα ειναι μονο 2 καταστασεων οκ και flat.
                    και οποτε γουσταρουν βγαζουν λαμπακι χωρις λογο και ξανα καλιμπρεισον κτλ
                    στο ρενω 2-3 φορες τη βδομαδα, στο pug απο καθε μερα μεχρι μια φορα το μηνα, στα τουοτα και να σκασει λαμπακι δεν....

                    #mono_vitara_alloste

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      n-k-9 @gatoz last edited by

                      @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                      @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                      @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                      Καλημέρα.
                      Αποριών συνέχεια...
                      Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
                      Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
                      Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
                      Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
                      Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
                      Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
                      Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
                      Και ρωτάω εγώ...

                      1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
                      2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

                      οι αισθητηρες θελουν ενα 10λεπτο οδηγησης για να συντονισουν
                      δεν σου εβγαλε προβλημα γιατι προφανως ξεφουσκωσε αργοτερα και αντιστοιχα δεν προλαβε να καταλαβει την απωλεια

                      Αφού θέλουν τον χρόνο τους, πως και είδαν χαμηλή πίεση λίγο πριν φύγω από το βουλκανιζατέρ;
                      Υ.Γ.: Ρωτάω αυτές τις λεπτομέρειες για να ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το TPMS...

                      εξαιρετικα αξιοπιστο, ο αισθητηρας σου ειχε ηδη αναγνωριστει και ειχε γινει register
                      βασικα για καποιο μυστηριο λογο, το tpms που εχει ειναι πολυ καλο και μετραει και πιεσεις, πχ στο 3008, στο clio, στο c4, στα chr κανεις καλιμπρέισον σαν φυσιολογικη οποια πιεση εχουν εκεινη τη στιγμη και ας ειναι λαθος και μετα ειναι μονο 2 καταστασεων οκ και flat.
                      και οποτε γουσταρουν βγαζουν λαμπακι χωρις λογο και ξανα καλιμπρεισον κτλ
                      στο ρενω 2-3 φορες τη βδομαδα, στο pug απο καθε μερα μεχρι μια φορα το μηνα, στα τουοτα και να σκασει λαμπακι δεν....

                      Σίγουρα είναι απίστευτα βολικό το γεγονός πως έχει από το εργοστάσιο κλειδωμένες τις σωστές πιέσεις (πράγμα που το αγνούσα ελέω Peugeot και για μέρες έψαχνα πως στα τσακίδια περνάω τις πιέσεις!!).
                      Στο C4 Cactus ενός φίλου είναι μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι εδώ και μήνες και ο ίδιος αγνοεί το πως σβήνει!!!

                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gatoz
                        gatoz @n-k-9 last edited by

                        @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                        @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                        @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                        @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                        @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                        Καλημέρα.
                        Αποριών συνέχεια...
                        Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
                        Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
                        Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
                        Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
                        Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
                        Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
                        Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
                        Και ρωτάω εγώ...

                        1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
                        2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

                        οι αισθητηρες θελουν ενα 10λεπτο οδηγησης για να συντονισουν
                        δεν σου εβγαλε προβλημα γιατι προφανως ξεφουσκωσε αργοτερα και αντιστοιχα δεν προλαβε να καταλαβει την απωλεια

                        Αφού θέλουν τον χρόνο τους, πως και είδαν χαμηλή πίεση λίγο πριν φύγω από το βουλκανιζατέρ;
                        Υ.Γ.: Ρωτάω αυτές τις λεπτομέρειες για να ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το TPMS...

                        εξαιρετικα αξιοπιστο, ο αισθητηρας σου ειχε ηδη αναγνωριστει και ειχε γινει register
                        βασικα για καποιο μυστηριο λογο, το tpms που εχει ειναι πολυ καλο και μετραει και πιεσεις, πχ στο 3008, στο clio, στο c4, στα chr κανεις καλιμπρέισον σαν φυσιολογικη οποια πιεση εχουν εκεινη τη στιγμη και ας ειναι λαθος και μετα ειναι μονο 2 καταστασεων οκ και flat.
                        και οποτε γουσταρουν βγαζουν λαμπακι χωρις λογο και ξανα καλιμπρεισον κτλ
                        στο ρενω 2-3 φορες τη βδομαδα, στο pug απο καθε μερα μεχρι μια φορα το μηνα, στα τουοτα και να σκασει λαμπακι δεν....

                        Σίγουρα είναι απίστευτα βολικό το γεγονός πως έχει από το εργοστάσιο κλειδωμένες τις σωστές πιέσεις (πράγμα που το αγνούσα ελέω Peugeot και για μέρες έψαχνα πως στα τσακίδια περνάω τις πιέσεις!!).
                        Στο C4 Cactus ενός φίλου είναι μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι εδώ και μήνες και ο ίδιος αγνοεί το πως σβήνει!!!

                        και εχει και μετρηση ζωντανη, οχι on/off οπως τα υπολοιπα

                        #milf-a-man

                        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          n-k-9 @gatoz last edited by

                          @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                          @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                          @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                          @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                          @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                          @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                          Καλημέρα.
                          Αποριών συνέχεια...
                          Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
                          Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
                          Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
                          Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
                          Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
                          Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
                          Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
                          Και ρωτάω εγώ...

                          1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
                          2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

                          οι αισθητηρες θελουν ενα 10λεπτο οδηγησης για να συντονισουν
                          δεν σου εβγαλε προβλημα γιατι προφανως ξεφουσκωσε αργοτερα και αντιστοιχα δεν προλαβε να καταλαβει την απωλεια

                          Αφού θέλουν τον χρόνο τους, πως και είδαν χαμηλή πίεση λίγο πριν φύγω από το βουλκανιζατέρ;
                          Υ.Γ.: Ρωτάω αυτές τις λεπτομέρειες για να ξέρω πόσο αξιόπιστο είναι το TPMS...

                          εξαιρετικα αξιοπιστο, ο αισθητηρας σου ειχε ηδη αναγνωριστει και ειχε γινει register
                          βασικα για καποιο μυστηριο λογο, το tpms που εχει ειναι πολυ καλο και μετραει και πιεσεις, πχ στο 3008, στο clio, στο c4, στα chr κανεις καλιμπρέισον σαν φυσιολογικη οποια πιεση εχουν εκεινη τη στιγμη και ας ειναι λαθος και μετα ειναι μονο 2 καταστασεων οκ και flat.
                          και οποτε γουσταρουν βγαζουν λαμπακι χωρις λογο και ξανα καλιμπρεισον κτλ
                          στο ρενω 2-3 φορες τη βδομαδα, στο pug απο καθε μερα μεχρι μια φορα το μηνα, στα τουοτα και να σκασει λαμπακι δεν....

                          Σίγουρα είναι απίστευτα βολικό το γεγονός πως έχει από το εργοστάσιο κλειδωμένες τις σωστές πιέσεις (πράγμα που το αγνούσα ελέω Peugeot και για μέρες έψαχνα πως στα τσακίδια περνάω τις πιέσεις!!).
                          Στο C4 Cactus ενός φίλου είναι μόνιμα αναμμένο το λαμπάκι εδώ και μήνες και ο ίδιος αγνοεί το πως σβήνει!!!

                          και εχει και μετρηση ζωντανη, οχι on/off οπως τα υπολοιπα

                          Αυτό είναι αλήθεια. Είναι εύχρηστο και ακριβές.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Πώς για να δικαιολογήσει πάλι το vitara ανακάτεψε τα γαλλικά είναι απορίας άξιον

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              groover1972 @n-k-9 last edited by

                              @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                              Καλημέρα.
                              Αποριών συνέχεια...
                              Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
                              Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
                              Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
                              Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
                              Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
                              Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
                              Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
                              Και ρωτάω εγώ...

                              1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
                              2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

                              είσαι τυχερός που έχεις το κιτ με τη ρεζέρβα, να πω. και να ρωτήσω. γιατί να μην έχει η ρεζέρβα αισθητήρα; και την πίεση την δείχνει το σύστημα ανάλογα με την ταχύτητα και όχι πάντα...

                              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n-k-9 @groover1972 last edited by

                                @groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:

                                @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                                Καλημέρα.
                                Αποριών συνέχεια...
                                Πάω το πρωί να βγω από το γκαράζ και καταλαβαίνω πως κάτι δεν πάει καλά με τα λάστιχα.
                                Σταματάω και διαπιστώνω πως το εμπρός αριστερά λάστιχο είναι πλάκα!
                                Δυστυχώς, είχε ξεκολλήσει από την ζάντα, οπότε η λύση της ηλεκτρικής τρόμπας ήταν ανέφικτη...
                                Βγάζω γρύλο, ρεζέρβα κ.λπ. συμπράγκαλα και ξεκινάω.
                                Βάζω τον τροχό ανάγκης και ξεκινάω για το βουλκανιζατέρ, το οποίο είναι κάπου στα 4 με 5 το πολύ χιλιόμετρα από το σπίτι μου.
                                Επισκευάζουν το λάστιχο (είχε μια μικρή τρύπη στο πέλμα) και πάω να φύγω.
                                Με το που βάζω μπροστά, μου βγάζει κατευθείαν ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, η οποία μετά από μερικά δευτερόλεπτα εξαφανίστηκε (υποθέτω πως ήθελε λίγο χρόνο για να επικοινωνήσει ο αισθητήρας του τροχού με το αυτοκίνητο).
                                Και ρωτάω εγώ...

                                1. Το αυτοκίνητο στάθμευσε στο γκαράζ χθες κατά τις 4 το μεσημέρι. Άρα η ζημιά έγινε λίγο πριν. Γιατί όμως δεν μου έβγαλε ένδειξη χαμηλής πίεσης (έκανα περί τα 15 χιλιόμετρα από την εργασία μου έως την επιστροφή στο σπίτι);
                                2. Όταν έβαλα τον τροχό ανάγκης, δεν θα έπρεπε να βγάλει κάποια ένδειξη (αφού προφανώς ο συγκεκριμένος τροχός δεν έχει αισθητήρα);

                                είσαι τυχερός που έχεις το κιτ με τη ρεζέρβα, να πω. και να ρωτήσω. γιατί να μην έχει η ρεζέρβα αισθητήρα; και την πίεση την δείχνει το σύστημα ανάλογα με την ταχύτητα και όχι πάντα...

                                1. Το κιτ ήταν δώρο. Η αλήθεια είναι πως όλα είναι σχετικά... Επί 11 χρόνια και 180.000+ χλμ. είχα αυτοκίνητο δίχως ρεζέρβα και μόνο μία φορά με έπιασε λάστιχο! Το διαπίστωσα έξω από το σπίτι, το φούσκωσα με την ηλεκτρική τρόμπα, το πήγα στο βουλκανιζατέρ και όλα κομπλέ!
                                2. Θεωρώ απίθανο να έχει αισθητήρα η ρεζέρβα. Μιλάμε για τροχό ανάγκης. Με την καμία.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n-k-9 last edited by

                                  Χαίρετε.
                                  Η χαζή ερώτηση της ημέρας...
                                  Τα δύο πλαστικά κλιπ στα οποία προσαρμόζεται το πατάκι του οδηγού, πουλιούνται ξεχωριστά ή περιλαμβάνονται στο σετ με τα πατάκια;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    antonmone last edited by antonmone

                                    Όταν η γυναίκα σου λέει πάω μια βόλτα και το γυρνάει με 1 λίτρο πανω,ποτέ πρόλαβε κιόλας απορώ.Μισό ρεζερβουάρ, range 179 χλμ υπόλοιπο!!!

                                    IMG_4319-compressed.jpeg

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      Δες κι από κάτω μήπως βγήκε off-road.

                                      Moments before detonation...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Αυτό το auto τι είναι ;;;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 @lap last edited by

                                          @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Αυτό το auto τι είναι ;;;

                                          Έχει το allgrip, το οποίο έχει modes επιλογής AUTO(προεπιλεγμένο),SNOW (με LOCK),SPORT

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Άσχετο. Ρε παιδιά τα δικά σας έχουν αισθητήρες βροχής;;;

                                            Εμένα δεν ξέρω. Έχει ένα int με κάτι ταχύτητες. Αλλά δεν ξέρω αν έχω αισθητήρες βροχής

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 209 / 244
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr