Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 402
    • 403
    • 404
    • 405
    • 406
    • 902
    • 903
    • 404 / 903
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18054
    409386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      https://www.newsit.gr/ellada/i-klimatiki-allagi-xtypaei-tin-ellada-oi-5-perioxes-pou-kindyneyoun-na-vythistoun-apo-plimmyres/3792264/

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • monman2
        monman2 @taxidiwtis last edited by monman2

        @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        παρουσιάστηκε σήμερα το b suv
        volvo ex 30

        μήκος 4,26 m
        πλατος 1,837 m
        υψος 1,555 m
        βάρος 1830 kg

        ιπποδύναμη
        272 (πισωκίνητο) ,428 (τετρακίνητο (2 κινητηρες , ένας εμπρος , ενας πίσω ))

        0-100 5,7 και 3,6

        δυο μπαταριες 50 και 64 kwh , επιλέξιμες και για τις δυο εκδοσεις , μέγιστη αυτονομια 480 χιλιομετρα wltp (πισωκινητο - μεγαλη μπαταρια)

        φορτιση 20- 80 % σε κατω απο 26 λεπτα της ωρας

        στανταρ απο τη βασικη τα συστηματα ασφαλειας της volvo

        τιμη απο 37000 ! προ επιδοτησης

        Κλασική περίπτωση κινέζικης (GEELY) φωτοχημικής ομίχλης 😁
        Καταλαβαίνετε νομίζω οτι με 37000 θα παίρνεις το πισωκίνητο με την μικρή μπαταρία αρα 200-250 χλμ πραγματική αυτονομία γιατί θα ζυγίζει 1800 κιλά , λένε θα φορτίζει σε μισή ώρα , αλήθεια σε ποιους φορτιστές και με τι κόστος ;
        Μέχρι να το διαλύσουν στο munro live ... NEXT!

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taxidiwtis @monman2 last edited by taxidiwtis

          @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          παρουσιάστηκε σήμερα το b suv
          volvo ex 30

          μήκος 4,26 m
          πλατος 1,837 m
          υψος 1,555 m
          βάρος 1830 kg

          ιπποδύναμη
          272 (πισωκίνητο) ,428 (τετρακίνητο (2 κινητηρες , ένας εμπρος , ενας πίσω ))

          0-100 5,7 και 3,6

          δυο μπαταριες 50 και 64 kwh , επιλέξιμες και για τις δυο εκδοσεις , μέγιστη αυτονομια 480 χιλιομετρα wltp (πισωκινητο - μεγαλη μπαταρια)

          φορτιση 20- 80 % σε κατω απο 26 λεπτα της ωρας

          στανταρ απο τη βασικη τα συστηματα ασφαλειας της volvo

          τιμη απο 37000 ! προ επιδοτησης

          Κλασική περίπτωση κινέζικης (GEELY) φωτοχημικής ομίχλης 😁
          Καταλαβαίνετε νομίζω οτι με 37000 θα παίρνεις το πισωκίνητο με την μικρή μπαταρία αρα 200-250 χλμ πραγματική αυτονομία γιατί θα ζυγίζει 1800 κιλά , λένε θα φορτίζει σε μισή ώρα , αλήθεια σε ποιους φορτιστές και με τι κόστος ;
          Μέχρι να το διαλύσουν στο munro live ... NEXT!

          Με 37 και τη μικρή μπαταρία ανταγωνίζεται ολα τα στελαντις (που έχουν ίδιου μεγέθους μπαταρίες και τα περισσότερα είναι και ακριβοτερα)
          Στα 1800 δεν είναι βαρύ, είναι στα ίδια με πχ Renault megane e tech

          Το πισωκινητο με μεγάλη μπαταρία αναμένεται στις ΗΠΑ να έχει epa 275 μίλια vs 272 του βασικού model 3 που είναι 4000 δολλάρια ακριβότερο προ επιδοτήσεων...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • piliourits
            piliourits last edited by

            https://www.protagon.gr/themata/ilektriko-aftokinito-eyxaristw-den-tha-parw-leei-o-mr-vean-44342737607

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              ibiza95 last edited by

              "πετροχεντ" ο Μπιν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                Σωστά πράγματα λέει. Ένα λάθος είναι πως υποστηρίζει το υδρογόνο λόγω λιγότερου βάρους αλλά οι δεξαμενές είναι πολύ βαριές και ογκώδεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol last edited by dettol

                  volvo ex 30

                  ​volvo ex30 (autogefuehl)

                  πανεμορφο (αποψη μου) design, αλλα δεν μπορω παρα να χαμογελασω βλεποντας το. Τι θα πουν τωρα οσοι γκρινιαζαν για την ελλειψη πινακα οργανων και την παρουσια μονο ενος κεντρικου ταμπλετ στα τεσλα; Ο παρουσιαστης ειναι 1.90 (ας μην το ξεχναμε αυτο), οποτε η δικη του θεση οδηγησης ειναι σχετικα πισω. Ακομα και εκλαμβανοντας αυτο υποψιν ομως, δεν υπαρχει πολυ χωρος για τους πισω επιβατες, ενω ο περιορισμενος αποθηκευτικος χωρος το καθιστα κυριως οχημα πολης.

                  Ειναι δυσκολο να μην κανεις συγκριση με tesla model 3, οπου με 5 χιλιαρικα πανω αγοραζεις ενα οχημα που μπορει καλλιστα να ικανοποιησει τις αναγκες μια 4 μελους οικογενειας τοσο σε χωρους επιβατων οσο και αποθηκευτικους χωρους. Απο την αλλη ομως το βολβο εχει το πλεονεκτημα των μικρων διαστασεων που το καθιστα ελκυστικο ως β' αμαξι για αστικες μετακινησεις, οπου η (φανταζομαι μικρη) εμβελεια δεν θα αποτελει τροχοπεδη.

                  Η μαρκα και η ποιοτητα κατασκευης θα βοηθησει σιγουρα οπως και το γεγονος οτι ειναι suv. Η vw και η στελαντις θα πρεπει να τρεμουν. Μενει να δουμε τεχνικα χαρακτηριστικα και εξοπλισμο της καθε εκδοσης (και κυριως την φτηνων) για να εχουμε ολοκληρωμενη αποψη.

                  elteo T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo @dettol last edited by elteo

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    volvo ex 30

                    Τι θα πουν τωρα οσοι γκρινιαζαν για την ελλειψη πινακα οργανων και την παρουσια μονο ενος κεντρικου ταμπλετ στα τεσλα;

                    Oτι λέμε και για τα Tesla. Φουλ αντιεργονομικό και αντιαισθητικό.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dettol @elteo last edited by

                      @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      volvo ex 30

                      Τι θα πουν τωρα οσοι γκρινιαζαν για την ελλειψη πινακα οργανων και την παρουσια μονο ενος κεντρικου ταμπλετ στα τεσλα;

                      Oτι λέμε και για τα Tesla. Φουλ αντιεργονομικό και αντιαισθητικό.

                      η αγορα θα κρινει

                      elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo @dettol last edited by

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @elteo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        volvo ex 30

                        Τι θα πουν τωρα οσοι γκρινιαζαν για την ελλειψη πινακα οργανων και την παρουσια μονο ενος κεντρικου ταμπλετ στα τεσλα;

                        Oτι λέμε και για τα Tesla. Φουλ αντιεργονομικό και αντιαισθητικό.

                        η αγορα θα κρινει

                        Η πλειοψηφία κράζει την τάση όλα σε μία οθόνη. Από reviewers μέχρι τον απλό χρήστη. Και δεν αναφέρομαι μόνο στη Volvo και Τesla αλλά και στις άλλες μάρκες. Για μένα είναι ότι χειρότερο να πηγαίνεις σε υπομενού για να ρυθμίσεις τον κλιματισμό ή να ανοίξεις ένα ντουλαπάκι. Για να μην πω και άκρως επικίνδυνο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • .SPIROS. 0
                          .SPIROS. 0 last edited by

                          γινονται και με φωνητικες εντολες βεβαια, αλλα ναι και εγω το θεωρω επικινδυνο.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @.SPIROS. 0 last edited by

                            @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            γινονται και με φωνητικες εντολες βεβαια, αλλα ναι και εγω το θεωρω επικινδυνο.

                            μεσω update του τελευταιου τριμηνου, στα τεσλα γινεται και με το αριστερο scroll wheel
                            Το καλο των OTA updates

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taxidiwtis @dettol last edited by taxidiwtis

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              volvo ex 30

                              ​volvo ex30 (autogefuehl)

                              πανεμορφο (αποψη μου) design, αλλα δεν μπορω παρα να χαμογελασω βλεποντας το. Τι θα πουν τωρα οσοι γκρινιαζαν για την ελλειψη πινακα οργανων και την παρουσια μονο ενος κεντρικου ταμπλετ στα τεσλα;

                              το έχουν ακολουθήσει πολλοι , μαλιστα η Τεσλα πήρε θάρρος και τωρα το S δεν έχει ούτε βραχιωνα για τα φλας , έχει αφης στο τιμόνι !!! Το έχει παρακανει

                              alt text

                              Ο παρουσιαστης ειναι 1.90 (ας μην το ξεχναμε αυτο), οποτε η δικη του θεση οδηγησης ειναι σχετικα πισω. Ακομα και εκλαμβανοντας αυτο υποψιν ομως, δεν υπαρχει πολυ χωρος για τους πισω επιβατες, ενω ο περιορισμενος αποθηκευτικος χωρος το καθιστα κυριως οχημα πολης.

                              Tά ιδια έλεγαν και για το volvo s40 του πατερα μου .... ομως στην πραξη ήταν οκ ( δεν είμαστε ψηλοι ) , οι μετρησεις για τους πισω χωρους του ex30 είναι καλυτερες απο τον πρωτο άσσο της bmw e81 ( στην πραξη οι αγοραστες δεν πτοηθηκαν απο την ελλειψη πίσω χώρων και το μοντελο έγινε επιτυχια ) ..

                              Ειναι δυσκολο να μην κανεις συγκριση με tesla model 3, οπου με 5 χιλιαρικα πανω αγοραζεις ενα οχημα που μπορει καλλιστα να ικανοποιησει τις αναγκες μια 4 μελους οικογενειας τοσο σε χωρους επιβατων οσο και αποθηκευτικους χωρους. Απο την αλλη ομως το βολβο εχει το πλεονεκτημα των μικρων διαστασεων που το καθιστα ελκυστικο ως β' αμαξι για αστικες μετακινησεις, οπου η (φανταζομαι μικρη) εμβελεια δεν θα αποτελει τροχοπεδη.

                              Το βασικο 3 είναι για καθημερινή μετακίνηση και όχι πολλα ταξιδια (εκει η σωστη επιλογη είναι το long range ) . Με αυτο το σκεπτικό σύγκρισης το βόλβο που έιναι 4.2 μετρα υπερισχύει του Τεσλα των 4.7 για αστικη - περιαστικη χρηση .

                              οι χώροι δεν είναι μόνο αριθμοι αλλα και ΣΧΗΜΑ και ευκολια προσβασης του χωρου φόρτωσης και εκει το 5πορτο νικαει κατα κρατος το σενταν.

                              H εμβελεια του βασικου 3 είναι μικροτερη απο του πισωκινητου Βόλβο με τη μεγαλη μπαταρια , 272 vs 275 μίλια στο αμερικάνικο EPA (που είναι πολύ αυστηρότερο απο WLTP)

                              https://www.thedrive.com/news/2025-volvo-ex30-is-a-36k-ev-packing-up-to-275-miles-of-range

                              Τωρα προχωρόντας στον προνομιακο χωρο των Τεσλα , τις επιδοσεις ..
                              Το συγκεκριμένο βόλβο εχει 0 -100 σε 5.3 δλ έναντι 6.1 του αντιστοιχου πισωκίνητου τεσλα 3 rwd 2023 ( τα προηγουμενων ετων model 3 πριν την αλλαγη της μπαταριας σε lfp ήταν για καποιο λόγο ταχύτερα απο τα φετινα , ακομη και ετσι ομως ποιο αργα απο το Βολβο )

                              Aκόμη το βόλβο έχει πιστοποιηση ελξης 1.6 τονους vs 1 .0 του Τέσλα (σημαντικο για κάποιους (μπαγκαζιέρες , βαρκες κλπ) , είναι πολυ ψηλοτερο και μέσα και έξω , έχει τους τροχους στα ακρα ( σημαντικο πχ αν παρκαρεις σε υπογειο ->δε βρισκεις στο μπες βγες , ανεβαινεις πεζοδρομια(δυστυχως η πικρη αληθεια για τη προβλεπόμενη χρηση του απο πολλους ) ) κλπ

                              Η μαρκα και η ποιοτητα κατασκευης θα βοηθησει σιγουρα οπως και το γεγονος οτι ειναι suv. Η vw και η στελαντις θα πρεπει να τρεμουν. Μενει να δουμε τεχνικα χαρακτηριστικα και εξοπλισμο της καθε εκδοσης (και κυριως την φτηνων) για να εχουμε ολοκληρωμενη αποψη.

                              Συμφωνω , ο configurator είναι ηδη online για τον εξοπλισμο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol last edited by dettol

                                5.7 volvo vs 6.1 tesla 3 rwd
                                ναι ειναι γρηγοροτερο το βολβο

                                Για τους χωρους, συγνωμη αλλα δεν με πειθεις οτι αυτο το αυτοκινητο που βλεπω στο βιντεο ειναι πιο ευρυχωρο απο το Μ3. Συμφωνω απολυτα οτι θα ειναι καλυτερο για αστικη χρηση, αλλα αυτο προϋποθετει την υπαρξη ενος αλλου αυτοκινητου για ταξιδια.
                                Ναι το long range ειναι καλυτερο για ταξιδια, αλλα πραγματικα μην θεωρεις οτι σωνει και καλα πρεπει να εχεις το LR για να βγεις εκτος πολεως. 290χλμ εμβελεια στα 120Km/h. Προφανως και δεν ειναι ιδανικο, αλλα αν εχει ταχυφορτιστες ο δρομος, μια χαρα εισαι! Τα τεσλα (και ολα τα αλλα ηλεκτρικα που ηδη κυκλοφορουν) τα εχουν περασει απο τεστ διεξοδικα διαφοροι οργανισμοι και youtubers και εχουμε δει τι χιλιομετρα πιανουν. Ας δουμε και το βολβο...

                                Οπως και να εχει, μακαρι να τα παει καλα, διοτι χρειαζεται ποικιλια ωστε να ικανοποιηθουν οι αναγκες των καταναλωτων

                                T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  taxidiwtis @dettol last edited by taxidiwtis

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  5.7 volvo vs 6.1 tesla 3 rwd
                                  ναι ειναι γρηγοροτερο το βολβο

                                  Για τους χωρους, συγνωμη αλλα δεν με πειθεις οτι αυτο το αυτοκινητο που βλεπω στο βιντεο ειναι πιο ευρυχωρο απο το Μ3. Συμφωνω απολυτα οτι θα ειναι καλυτερο για αστικη χρηση, αλλα αυτο προϋποθετει την υπαρξη ενος αλλου αυτοκινητου για ταξιδια.
                                  Ναι το long range ειναι καλυτερο για ταξιδια, αλλα πραγματικα μην θεωρεις οτι σωνει και καλα πρεπει να εχεις το LR για να βγεις εκτος πολεως. 290χλμ εμβελεια στα 120Km/h. Προφανως και δεν ειναι ιδανικο, αλλα αν εχει ταχυφορτιστες ο δρομος, μια χαρα εισαι! Τα τεσλα (και ολα τα αλλα ηλεκτρικα που ηδη κυκλοφορουν) τα εχουν περασει απο τεστ διεξοδικα διαφοροι οργανισμοι και youtubers και εχουμε δει τι χιλιομετρα πιανουν. Ας δουμε και το βολβο...

                                  Οπως και να εχει, μακαρι να τα παει καλα, διοτι χρειαζεται ποικιλια ωστε να ικανοποιηθουν οι αναγκες των καταναλωτων

                                  5.7 πισωκινητο με τη μικρή μπαταρία , 5.3 με τη μεγάλη.

                                  Ποιο ευρύχωρο όχι , εύχρηστο όμως ναι , ρίχνεις καθίσματα και έχεις ενιαίο χώρο .

                                  Μπορούν να βγουν εκτος , χρειάζονται όμως και το κατάλληλο mindset από τους οδηγούς τους . Το θέμα είναι κάποιος (πιθανόν και αρχάριος ) να χρειάζεται να κάνει τις λιγότερες προσαρμογές σε σχέση με αυτό που έχει συνηθίσει ....εκεί το lr δεν έχει αντίπαλο

                                  Ο ανταγωνισμός είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών πχ τώρα ο πήχης για το model 2 είναι στη χειρότερη ex30

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • diego1960
                                    diego1960 last edited by

                                    Παιδιά M3 είναι η θερμική κaυλάρα η BWM. Το τάμπλετ του Ήλωνα είναι Model 3. 😉

                                    Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      😵

                                      Τώρα το είδα καλύτερα!!!!!

                                      Τι volvara είναι αυτή;;;; Και 4,20 Μ μήκος!!!!

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Αθροιστικά τα αιολικά και φωτοβολταϊκά έφτασαν το 30,65%, έναντι ποσοστού 24,91% για το αέριο και τον άνθρακα. Παράλληλα, τα φωτοβολταϊκά ξεπέρασαν τον άνθρακα στο επιμέρους μερίδιο για πρώτη φορά ιστορικά.

                                        https://energypress.gr/news/megalytero-meridio-gia-tis-ape-maio-stin-ilektroparagogi-tis-ee-para-gia-ta-orykta-kaysima

                                        Παράλληλα παλαιότερη είδηση, όσο προχωρούν οι ΑΠΕ σε εμάς οι μεγάλες οικονομίες του πλανήτη ενισχύουν την δεντροφύτευση σε τεράστιες εκτάσεις. Συνολικά προσθέτουν στον πλανήτη άλλον έναν νέο Αμαζόνιο.

                                        Όλη η ανθρωπότητα κάνει προσπάθειες προς ένα οικολογικοτερο μέλλον.

                                        https://edition.cnn.com/2019/02/13/world/china-india-greener-planet-scli-intl/index.html

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        I T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          ibiza95 @lap last edited by ibiza95

                                          This post is deleted!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taxidiwtis last edited by

                                            https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2196157940583204/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 402
                                            • 403
                                            • 404
                                            • 405
                                            • 406
                                            • 902
                                            • 903
                                            • 404 / 903
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr