-
Drive by wire με την αξιοπιστία της Lexus/Toyota.
Οι τύποι είναι αλλού σε όλα τα επίπεδα, εδώ και καιρό...
Το όλο packaging του αυτοκινήτου μου θυμίζει πολύ Toyota bz4x, με τις απαραίτητες πινελιές πολυτέλειας/refinement της Lexus, ώστε να υπάρξει διαφοροποίηση και αντίστοιχη υπεραξία φυσικά. -
@gtsartsal said in Lexus Forum:
@vagkirk said in Lexus Forum:
Πολύ ωραίο!
Ειδικά μέσα!
Τι κατηγορία είναι δεν κατάλαβα; Όπως το 408;
**Δεν εντυπωσιάζει απο αυτονομία ως EV όμως.
**
Εν τω μεταξύ το τιμονάκι πρέπει να το υιοθετήσει χθές η Peugeot τουλάχιστον ως προς το σχήμα για να λύσει το ζήτημα με το icockpit !
Φυσικά θα ήταν τέλειο με την ίδια λειτουργία των 150 μοιρών drive by wire ...αλλά το εμπιστεύεσαι ως προς την αξιοπιστία;;;Η λεξους και η Τογιότα έχουν δηλώσει ότι τα ηλεκτρικά θα πρέπει να έχουν νορμάλ αυτονομία και η εξέλιξη να γίνει στους φορτιστές...
Σωστό!
Και εγώ χωρίς να έχω διαβάσει τι λέει η Toyota , ακριβώς αυτό σκέφτηκα βλέποντας αυτό το αυτοκίνητο , δεν μπορεί τα τζαπόνια να μην μπορούν να βάλουν μεγαλύτερες μπαταρίες.Το πιο οικονομικά αποδοτικό και οικονομικά εφικτό για να πάμε πιο γρήγορα στην ηλεκτροκίνηση είναι επένδυσεις μεγάλες και κίνητρα απο τα κράτη και τις εταιρείες σήμερα στις υποδομές φόρτιση και το δίκτιο.
Οι τεράστιες μπαταρίες ανα όχημα για να μιλάνε με όρους μαρκετινγκ για 700 αλογα και 650 χλμ αυτονομίας που δεν ισχύει δεν βγάζει πουθενά και ουσιαστικά υπονομεύει το εγχείρημα της ηλεκτροκίνησης.
Ενώ οι υποδομές σε πολύ περισσότερους και μεγαλύτερους φορτιστές είναι και εφικτές απο πλευράς τεχνολογίας και θα αποτελέσουν και μια ισχυρή βάση για την μακροχρόνια μελλοντική διαχείριση της επόμενης γενιάς ηλεκτρικών σε μεγάλους όγκους που θα έχουν πολύ πιο προηγμένη τεχνολογία μπαταριών.
Αν έχω ας πούμε πραγματικά 250 - 300 χλμ αυτονομία σήμερα αλλά ξέρω ότι σε οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής με αντίστοιχο δίκτυο όπως των σταθμών καυσίμων μπορώ να δώσω σε 5-10 λεπτά 200 χλμ αυτονομίας τότε λύνεται ένα σημαντικό ζήτημα.
-
Και θα φορτίζεις κάθε μέρα σε ταχυφορτιστες;! Και η επόμενη γενιά μπαταριών δεν θα το αντέχει αυτό.. εμένα μου φαίνεται σαν μετάθεση ευθυνών..
Απλά θα έχουμε μικρά ηλεκτρικά, diesel για αποστάσεις σε πρώτη φάση, και θα έρθουν το 2035 τίποτα καλά Υδρογονα να αντικαταστήσουν τα diesel..
Πολύ ενέργεια και πολύ πρώτη ύλη για το τίποτα..αν είναι έτσι κράτα καλύτερα Θερμικούς για όπου γίνεται κατασπατάληση πόρων... δηλαδή τι σπάνιες ύλες για μπαταρίες και ενέργεια θα θέλουν οι νταλίκες και οι τεράστιοι εκσκαφείς;
-
Για ποιο λόγο να μην το αντέχει η επόμενη γενιά μπαταριών;
Ώς προς τους εκσκαφείς και τα φορτηγά θα περιμένουμε τις επόμενες γενιές μπαταριών που θα είναι πιο αποδοτικές και προηγμένες.
Μέχρι τότε πιο καθαρά Diesel. -
Σημερινό άρθρο, παρουσίαση στο Μιλάνο του νέου LBX.
Τελικά αναφέρεται συνδυαστική ιπποδύναμη 136 hp, μονώσεις, ενισχύσεις πλαισίου κλπ
Κατά τα άλλα ο ίδιος ηλεκτροκινητήρας για awd με YC, UX250h.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/lexus-lbx/ -
Η λέξους με μια διαφορά φάσης στο παιχνίδι των 3 γερμανοί. Οι οποίοι στο κυνήγι των πωλήσεων κατέβαιναν διαρκώς μεγέθη και κατηγορίες. Τίποτα άλλο.
-
Όλοι θέλουν να πουλήσουν, εταιρείες είναι που βλέπουν το κέρδος δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Θα είδαν την επιτυχία του YC και προσπαθούν να βγάλουν κάτι πιο ποιοτικό στις ίδιες διαστάσεις. -
Παντως αυτο ειναι ομορφο..... Πολυ καλυτερο απο το YC
-
Εαν έρθει σε λογική τιμή (για εμένα και για την εποχή) είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου!! Αλλιώς θα περιμένω 3 χρόνια για ένα Τέσλα.
-
@fanis75 said in Lexus Forum:
Εαν έρθει σε λογική τιμή (για εμένα και για την εποχή) είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου!! Αλλιώς θα περιμένω 3 χρόνια για ένα Τέσλα.
Ποια θα ήταν μια λογική τιμή;
Για εμένα η πρώτη έκδοση με μπόλικο εξοπλισμό στα 27 νομίζω παλεύεται....
-
@gtsartsal said in Lexus Forum:
Ποια θα ήταν μια λογική τιμή;
Για εμένα η πρώτη έκδοση με μπόλικο εξοπλισμό στα 27 νομίζω παλεύεται....
Για εμένα γύρω στα 33-35.000. Γιατί το YC εχει 28.000 με πολύ καλό εξοπλισμό, οπότε από τόσο να αρχίζει το Lexus στην βασική έκδοση.
-
@fanis75 said in Lexus Forum:
@gtsartsal said in Lexus Forum:
Ποια θα ήταν μια λογική τιμή;
Για εμένα η πρώτη έκδοση με μπόλικο εξοπλισμό στα 27 νομίζω παλεύεται....
Για εμένα γύρω στα 33-35.000. Γιατί το YC εχει 28.000 με πολύ καλό εξοπλισμό, οπότε από τόσο να αρχίζει το Lexus στην βασική έκδοση.
36 έχει το UX.
Ας τα βρούμε κάπου στη μέση 30κ
-
@fanis75 said in Lexus Forum:
@gtsartsal said in Lexus Forum:
Ποια θα ήταν μια λογική τιμή;
Για εμένα η πρώτη έκδοση με μπόλικο εξοπλισμό στα 27 νομίζω παλεύεται....
Για εμένα γύρω στα 33-35.000. Γιατί το YC εχει 28.000 με πολύ καλό εξοπλισμό, οπότε από τόσο να αρχίζει το Lexus στην βασική έκδοση.
Για κάπου εκεί το κόβω και εγώ, αλλά οποία χρηστικότητα του. Ναι, είναι πολύ ωραίο αλλά ως τι? Ως πρώτο αμάξι, για οικογένεια κτλ, ως δεύτερο για καμία βολτίτσα ....εδώ το UX που κοίταζα οι πίσω χώροι ήταν κωμωδία....ας μην μιλήσουμε για πορτ παγκαζ....Αλλά οτι και να λεω τα lexus είναι αγάπη
-
@sraf said in Lexus Forum:
Για κάπου εκεί το κόβω και εγώ, αλλά οποία χρηστικότητα του. Ναι, είναι πολύ ωραίο αλλά ως τι? Ως πρώτο αμάξι, για οικογένεια κτλ, ως δεύτερο για καμία βολτίτσα.
Δεν με απασχολούν οι χώροι, εδώ και στο YC μια χαρά χωράμε...αυτό θα πάρουμε στις διακοπές. Το θέλω ώς all around καθημερινό αμάξι. Και το YC μου κάνει, αλλά με χαλάει η ποιότητα (η Κορόλα είναι πολύ καλύτερη και φαίνεται η διαφορά), οπότε το LBX μοιάζει ιδανικό για εμένα. Να πάρω την ποιότητα Λέξους σε λεφτά που μπορώ να πληρώσω....αλλιώς θα έπαιρνα ένα NX να τελειώνω!
-
Τα 33Κ μου φαίνονται λογική τιμή, ωραία επιλογή αρκεί να είναι λίγο ψηλό μέσα και όχι για ύψη Γιαπωνέζων.
-
Κομψοτέχνημα.
Επειδή δεν είδα το Yaris Cross και επειδή μάλλον θα έχει ανάλογους χώρους, θα χωράνε δύο έφηβες πίσω; Τα μπαγάζια τους θα χωράνε στο πορτ-μπαγκάζ; -
Σαν να Πεζοφέρνει απεξω δεν εχει την μάσκα των άλλων Lexus
μέσα δίνει ιδέα για το μεγάλο στρογγυλο κομμάτι στο κέντρο του ταμπλό των YC ...αλκαντάρα ! -
-
@monman2 said in Lexus Forum:
Σαν να Πεζοφέρνει απεξω δεν εχει την μάσκα των άλλων Lexus
Νέα σχεδίαση στην μάσκα, με τις ρίζες της στο παρελθόν!
The LBX’s styling establishes a new Lexus identity with a “Resolute Look” front design that reinterprets the famous spindle grille. The grille has been unified in a single trapezoid shape, positioned below a narrow aperture that runs beneath the leading edge of the bonnet, linking the slim headlight units. The design draws on the heritage of Lexus’ “Resolute Look.” Introduced with the LF-S concept car of 2003, this became a signature styling cue for Lexus production models from the early 2000s.
The seamless, frameless grille generates the lines of the LBX’s spindle body, contributing to the car’s strong, dynamic stance. It is also aerodynamically efficient, helping smooth airflow over and around the car. The new headlight design creates a strong visual signature, with the daytime running lights and turn indicators integrated in bi-functional units. With this new arrangement, the lights’ distinctive L-shape has been changed to face out rather than inwards, to match the direction of each indicator light.
https://newsroom.lexus.eu/world-premiere-of-the-all-new-lexus-lbx/
-
@monman2 said in Lexus Forum:
Σαν να Πεζοφέρνει απεξω δεν εχει την μάσκα των άλλων Lexus
μέσα δίνει ιδέα για το μεγάλο στρογγυλο κομμάτι στο κέντρο του ταμπλό των YC ...αλκαντάρα !Απ ότι βλέπω τουλάχιστον βάλανε ένα πιο σοβαρό λάστιχο e-primacy χώρια οι μονώσεις.
Lexus Forum