-
@argosxolos said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Βλέποντας το μέσο όρο βαθμολογίας ελαστικων να επηρεάζεται σημαντικά από τις επιδόσεις στο βρεγμενο αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να επιλέξω το κορυφαίο στο τομέα αυτόν και όχι στο στεγνό; Δεν είμαστε Αγγλία. Τελευταία φορά που βιαζομουν με βροχή άφησα πίσω όλη τη δεξιά ποδια!!!
Είσαι σίγουρος ότι δεν έχουμε περιοχή στην Ελλάδα που την βροχή της θα την ζήλευαν από το Σαουθάμπτον μέχρι το Λίβερπουλ;
Είμαι σίγουρος ότι από το Σαουθάμπτον μέχρι το Λίβερπουλ κι ακόμη παραπέρα ζηλεύουν τις δικές μας λιακάδες ενώ αυτοί σαπίζουν από την υγρασια
-
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ, θα πρέπει να κάνεις κάποια καλλιτεχνία για να φύγεις.
Στο βρεγμένο τα κακής ποιότητας οδόστρωματα έχουν πολύ μεγάλη διαφορά στη πρόσφυση σε σχέση με όταν είναι στεγνά. Σ αυτό πρέπει να προστεθεί ότι οι αποκλίσεις στη πρόσφυση των ελαστικών εκτοξεύονται σε βρεγμένα οδόστρωματα.
Όντως πολλοί κόβουν αισθητά στη βροχή άλλοι όπως εγώ πάω όπως στο στεγνό με ανάλογα λάστιχα.
Πάντως τα χειμερινά της Κόντι σε βροχερές και κρύες συνθήκες ρίχνουν ανελέητο ξύλο, ο ορισμός του οδηγάω σαν να είναι στεγνά έξω.
Με τα ρε002 και γω πάω φυλαγμένα στη βροχή και κανονικά έτσι πρέπει! -
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Εγω στο στεγνο σοβαρες διαφορες μεταξυ καλων ελαστικων και γ διαλογης δεν ειδα, στο βρεγμενο παλι ειδα χαοτικες. Και γι'αυτο δεν ξαναγυρναω σε οτιδηποτε πλην της κορυφαιας κατηγοριας.
Ασε που πλεον κοντευει καλοκαιρι και πιο πολυ βρεχει παρα εχει ηλιο. Οποτε προφανως και στη χωρα μας χρειαζονται καλα ελαστικα και στο βρεγμενο. -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Όχι βέβαια. Αν θεωρείτε ότι στο στεγνό κρατάνε όλα καλά, απλά δεν τα πιέζετε αρκετά.
Σε μια χώρα που οδηγείς 10 μέρες στο στεγνό και 1 στο βρεγμένο, είναι τρελό να ενδιαφέρει περισσότερο το βρεγμένο.
-
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλύτερα να έχεις καινουργια έστω και από το 2ο ράφι, που αρκετά είναι και καλά, παρά να κυκλοφορείς με τα τελειωμένα!!
Δεν γνωρίζουμε την οικονομική δυνατότητα του καθένα.Μπροστα σε κατι κινεζικα και κατι θυγατρικες της συμφορας παντως που απ'την πρωτη μερα ειναι για πεταμα, ενα premium 3ετιας και 30.000 χλμ καλυτερο ειναι και με διαφορα.
Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω. Εκτός αν εννοείς και εδώ μόνο στο βρεγμενο
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Όχι βέβαια. Αν θεωρείτε ότι στο στεγνό κρατάνε όλα καλά, απλά δεν τα πιέζετε αρκετά.
Σε μια χώρα που οδηγείς 10 μέρες στο στεγνό και 1 στο βρεγμένο, είναι τρελό να ενδιαφέρει περισσότερο το βρεγμένο.
Στο στεγνό φθάνεις χαλαρά στο όριο κάθε ελαστικό χωρίς να σκοτωθείς,στο βρεγμένο όμως?
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Όχι βέβαια. Αν θεωρείτε ότι στο στεγνό κρατάνε όλα καλά, απλά δεν τα πιέζετε αρκετά.
Σε μια χώρα που οδηγείς 10 μέρες στο στεγνό και 1 στο βρεγμένο, είναι τρελό να ενδιαφέρει περισσότερο το βρεγμένο.
Στο στεγνό φθάνεις χαλαρά στο όριο κάθε ελαστικό χωρίς να σκοτωθείς,στο βρεγμένο όμως?
Το όριο είναι όριο και αν το ξεπεράσεις μπορείς να σκοτωθείς. Στο στεγνό μάλιστα θα σκοτωθείς πιο εύκολα, καθώς τα χιλιόμετρα είναι περισσότερα.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Όχι βέβαια. Αν θεωρείτε ότι στο στεγνό κρατάνε όλα καλά, απλά δεν τα πιέζετε αρκετά.
Σε μια χώρα που οδηγείς 10 μέρες στο στεγνό και 1 στο βρεγμένο, είναι τρελό να ενδιαφέρει περισσότερο το βρεγμένο.
Στο στεγνό φθάνεις χαλαρά στο όριο κάθε ελαστικό χωρίς να σκοτωθείς,στο βρεγμένο όμως?
Δηλαδή αν είχες cup2 επί παραδείγματι θα το πήγαινες στο όριο του ελαστικού η του δικού σου ορίου;; Έτσι για να λογικευομαστε λιγάκι. Γιατί εκτός από το όριο φόβου και γνώσης του κάθε οδηγού που δεν πρέπει να γίνεται δοκιμή στους δημόσιους δρομους υπάρχει και ο σεβασμός της αυτοκίνησης που μας αφορά όλους.
-
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Όχι βέβαια. Αν θεωρείτε ότι στο στεγνό κρατάνε όλα καλά, απλά δεν τα πιέζετε αρκετά.
Σε μια χώρα που οδηγείς 10 μέρες στο στεγνό και 1 στο βρεγμένο, είναι τρελό να ενδιαφέρει περισσότερο το βρεγμένο.
Στο στεγνό φθάνεις χαλαρά στο όριο κάθε ελαστικό χωρίς να σκοτωθείς,στο βρεγμένο όμως?
Δηλαδή αν είχες cup2 επί παραδείγματι θα το πήγαινες στο όριο του ελαστικού η του δικού σου ορίου;; Έτσι για να λογικευομαστε λιγάκι. Γιατί εκτός από το όριο φόβου και γνώσης του κάθε οδηγού που δεν πρέπει να γίνεται δοκιμή στους δημόσιους δρομους υπάρχει και ο σεβασμός της αυτοκίνησης που μας αφορά όλους.
Απαντάω σε παραπάνω παράθεση -
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Όχι βέβαια. Αν θεωρείτε ότι στο στεγνό κρατάνε όλα καλά, απλά δεν τα πιέζετε αρκετά.
Σε μια χώρα που οδηγείς 10 μέρες στο στεγνό και 1 στο βρεγμένο, είναι τρελό να ενδιαφέρει περισσότερο το βρεγμένο.
Στο στεγνό φθάνεις χαλαρά στο όριο κάθε ελαστικό χωρίς να σκοτωθείς,στο βρεγμένο όμως?
Το όριο είναι όριο και αν το ξεπεράσεις μπορείς να σκοτωθείς. Στο στεγνό μάλιστα θα σκοτωθείς πιο εύκολα, καθώς τα χιλιόμετρα είναι περισσότερα.
Στο στεγνό υπάρχει προοδευτικότητα ενώ στο βρεγμένο δεν υπάρχει κάτι τέτοιο ,ανάλογα δε με το αμάξι μόνο μια σφαλιάρα τρως και αντίο. -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Όχι βέβαια. Αν θεωρείτε ότι στο στεγνό κρατάνε όλα καλά, απλά δεν τα πιέζετε αρκετά.
Σε μια χώρα που οδηγείς 10 μέρες στο στεγνό και 1 στο βρεγμένο, είναι τρελό να ενδιαφέρει περισσότερο το βρεγμένο.
Στο στεγνό φθάνεις χαλαρά στο όριο κάθε ελαστικό χωρίς να σκοτωθείς,στο βρεγμένο όμως?
Το όριο είναι όριο και αν το ξεπεράσεις μπορείς να σκοτωθείς. Στο στεγνό μάλιστα θα σκοτωθείς πιο εύκολα, καθώς τα χιλιόμετρα είναι περισσότερα.
Στο στεγνό υπάρχει προοδευτικότητα ενώ στο βρεγμένο δεν υπάρχει κάτι τέτοιο ,ανάλογα δε με το αμάξι μόνο μια σφαλιάρα τρως και αντίο.Για αυτό πάμε πιο φυλαγμένα στο βρεγμένο, ενώ στο στεγνό μπορούμε να διασκεδάσουμε και να το κυνηγήσουμε!
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο στεγνό και λάστιχα 20 χρονών συμπεριφέρονται οκ
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γιατι στο βρεγμενο ειναι που θα χρειαστεις το καλο ελαστικο και διατρεχεις τις περισσοτερες πιθανοτητες για σοβαρο ατυχημα, στο στεγνο κρατανε αξιοπρεπως σχεδον ολα.
Όχι βέβαια. Αν θεωρείτε ότι στο στεγνό κρατάνε όλα καλά, απλά δεν τα πιέζετε αρκετά.
Σε μια χώρα που οδηγείς 10 μέρες στο στεγνό και 1 στο βρεγμένο, είναι τρελό να ενδιαφέρει περισσότερο το βρεγμένο.
Στο στεγνό φθάνεις χαλαρά στο όριο κάθε ελαστικό χωρίς να σκοτωθείς,στο βρεγμένο όμως?
Το όριο είναι όριο και αν το ξεπεράσεις μπορείς να σκοτωθείς. Στο στεγνό μάλιστα θα σκοτωθείς πιο εύκολα, καθώς τα χιλιόμετρα είναι περισσότερα.
Στο στεγνό υπάρχει προοδευτικότητα ενώ στο βρεγμένο δεν υπάρχει κάτι τέτοιο ,ανάλογα δε με το αμάξι μόνο μια σφαλιάρα τρως και αντίο.Για αυτό πάμε πιο φυλαγμένα στο βρεγμένο, ενώ στο στεγνό μπορούμε να διασκεδάσουμε και να το κυνηγήσουμε!
Συμφωνω
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Πρέπει να μας πεις όμως και το αυτοκίνητο για να πούμε κάτι για τα αμορτισέρ.Otokomae και realzeus σας ευχαριστώ πολύ. Το αυτοκίνητο είναι είναι Audi A3 1.6 Sportback του 2007. Είναι ο βασικός ανθρωπομεταφορέας της οικογένειας και για το λόγο αυτό προσπαθώ να το διατηρώ καλοσυντηρημένο. Μέχρι εκεί. Άρα η όποια αλλαγή έχει χαρακτήρα συντήρησης - ασφάλειας και όχι βελτίωσης (που σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο δε θα είχε και κανένα νόημα).
-
@618rr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Πρέπει να μας πεις όμως και το αυτοκίνητο για να πούμε κάτι για τα αμορτισέρ.Otokomae και realzeus σας ευχαριστώ πολύ. Το αυτοκίνητο είναι είναι Audi A3 1.6 Sportback του 2007. Είναι ο βασικός ανθρωπομεταφορέας της οικογένειας και για το λόγο αυτό προσπαθώ να το διατηρώ καλοσυντηρημένο. Μέχρι εκεί. Άρα η όποια αλλαγή έχει χαρακτήρα συντήρησης - ασφάλειας και όχι βελτίωσης (που σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο δε θα είχε και κανένα νόημα).
Υπάρχει και η βελτίωση που γίνεται στα πλαίσια συντήρησης!
Πχ ενα σετ καλύτερα λάστιχα (απο Michelin evergy saver+ σε Michelin pilot primacy 4) θεωρείται και συντήρηση και βελτίωση!
Αντίστοιχα και σε επίπεδο ανάρτησης!
Αν θυμάσαι να είσαι ικανοποιημένος με αυτά που φοράει τώρα, βάλε τα ίδια!
Αν πάλι τότε ήθελες κάτι διαφορετικό σε κάποιον τομέα (άνεση ή κράτημα κλπ) τότε μπες στην διαδικασία για κάτι άλλο! -
Δεν υπάρχει (σώνει και καλά..) προοδευτικότητα στο στεγνό.
Μη μου πείτε πως δεν έχουτε κάνει τετ α κε σε στεγνό πριν καταλάβετε τίποτα. -
@618rr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Πρέπει να μας πεις όμως και το αυτοκίνητο για να πούμε κάτι για τα αμορτισέρ.Otokomae και realzeus σας ευχαριστώ πολύ. Το αυτοκίνητο είναι είναι Audi A3 1.6 Sportback του 2007. Είναι ο βασικός ανθρωπομεταφορέας της οικογένειας και για το λόγο αυτό προσπαθώ να το διατηρώ καλοσυντηρημένο. Μέχρι εκεί. Άρα η όποια αλλαγή έχει χαρακτήρα συντήρησης - ασφάλειας και όχι βελτίωσης (που σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο δε θα είχε και κανένα νόημα).
Του 2007 με 180.000χλμ και είναι εντάξει? Λοιπόν επειδή είχα σχεδόν ίδιο a3 κάπου στα 80.000 χλμ ήμουνα μπροστά στο συνεργείο που τα άλλαξα και τα είδα με τα μάτια μου ήταν τελειωμένα (σε Αθηναϊκούς δρόμους).
Ή θα βάλεις τα ίδια sachs που θα φοράει ή bilstein κίτρινα που είναι πολύ καλύτερα. -
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλύτερα να έχεις καινουργια έστω και από το 2ο ράφι, που αρκετά είναι και καλά, παρά να κυκλοφορείς με τα τελειωμένα!!
Δεν γνωρίζουμε την οικονομική δυνατότητα του καθένα.Μπροστα σε κατι κινεζικα και κατι θυγατρικες της συμφορας παντως που απ'την πρωτη μερα ειναι για πεταμα, ενα premium 3ετιας και 30.000 χλμ καλυτερο ειναι και με διαφορα.
Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω. Εκτός αν εννοείς και εδώ μόνο στο βρεγμενο
Το εχω γραψει και σε παλαιοτερο ποστ μου οτι η διαφορα των κορυφαιων ελαστικων με τα τραγικα φαινεται κυριως στο βρεγμενο οποτε δεν γυρισα τιποτα. Στο στεγνο αν δεν πας με πολυ υψηλες ταχυτητες ή αν δεν χρειαστεις ενα υπερακαριαιο φρεναρισμα κι ενα μετριο ελαστικο σχετικα ασφαλες ειναι. Στο βρεγμενο υπαρχουν ελαστικα που και με 30 χιλιομετρα να πας ειτε θα παθεις υδρολισθηση ειτε απλα δεν θα φρεναρεις ποτε ενω ενα καλο ελαστικο δεν θα'χει ποτε θεμα με τα παραπανω.
Οποτε ναι, το βρεγμενο ειναι το επικινδυνο κι εκει η διαφορα των κορυφαιων ελαστικων με τα β-γ διαλογης ειναι χαοτικη.
-
Και εγώ συμφωνώ πως η συμπεριφορά στην βροχή / υδρολίσθηση είναι τα σημαντικότερα κριτήρια για την επιλογή ενός ελαστικού ακόμη και αν η κίνηση στην βροχή αφορά το 10-20% των συνολικών χλμ κίνησης καθώς εκέι θα χρειαστεί το κάτι παραπάνω σε ένα ελιγμό αποφυγής , φρενάρισμα , πανικού , λάθος εκτίμήση εισόδου σε στροφή κλπ.
Στο στεγνό πλέον όλες οι πρώτες 7-8 μάρκες είναι πολύ κοντά απο θέμα ασφάλειας κρατήματος , φρεναρίσματος κλπ
Εκέι που υπάρχουν διαφορές είναι όντως ως προς την άισθηση και τα επιπλέον δέκατα δευτεροπλέπτου που θα σου δώσει ένα Potenza , Pzero, sportcontact , αλλά νομίζω αφορά ένα μικρό ποσοστό οδηγών που βάζουν ψηλά τέτοια χαρακτηριστικά.
Τούτων λεχθέντων , θεωρώ πω κάποιος που ξέρει 2-3 πράγματα απο αυτοκίνηση πρέπει στα αυτοκίνητα του να επιλέγει, ακόμη και στα ψευτο SUV, ΜΟΝΟ κάποιο απο τα 3 πρώτα της κατηγορίας αυτής που δοκιμάζει στο συγκεκριμένο test το tyrereview.
Εννοείται ποτέ eco , και ούτε ακόμη αυτά της κατηγορίας Primacy , Cinturato κλπ.
Μόνο PS, Assymetric , και Premiumcontact (πρώην Sportcontact)
Εχουν λόγω του μεταξύ τους ανταγωνισμού εξελιχθεί σε καταπληκτικό βαθμό και αποτελουν μια εντελώς ολοκληρωμένη πρόταση με 8/10 + κατα μ.ο σε όλα τα χαρακτηριστικά , στεγνό , βρεγμένο , αίσθηση υπο πίεση, αντοχή χλμ , θόρυβο , αντίσταση κύλισης.
-
@nickthetrib said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Υπάρχει και η βελτίωση που γίνεται στα πλαίσια συντήρησης!
Συμφωνώ! Στα ελαστικά επιλέγω πάντα ανάμεσα σε premium μάρκες!
a65 δεν έχω λόγο να πιστεύω το αντίθετο. Απλά μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι λίγο καιρό μετά πέρασα ΚΤΕΟ και η απόδοση των αμορτισέρ βαθμολογήθηκε ως εξαιρετική... Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή για τα Bilstein.
-
@618rr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στο προκείμενο λοιπόν έχει κάποιος να προτείνει αμορτισερά στη Θεσσαλονίκη με καλή προσωπική εμπειρία (έστω και με πμ;)
Ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη για το "σεντόνι".
Καλιβίδης
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]