-
Δε βλέπω σενάριο Γιωργο όπως πάμε γενικά να μη μιλήσουν ΚΑΠΟΙΑ στιγμή τα όπλα ΔΥΣΤΥΧΩΣ, με την αύξηση των ανισοτήτων, την ανασφάλεια, τον τρόμο, τον πληθωρισμό κτλ. Πως θα γλυτώσουμε δλδ την κατάρρευση του βιοτικού επιπέδου και κάπου στην Ευρώπη (λογικά όχι την Ελλάδα) την εξέγερση; Ένας γονιός που δε μπορεί να δώσει γάλα στο παιδί του δλδ δε θα ξεσηκωθεί; Δλδ οι Γάλλοι κατέβηκαν μαζικά σε πορείες και παίζανε ξύλο με τα αντίστοιχα ΜΑΤ για το συνταξιοδοτικό. Θυμήσου και τα κίτρινα γιλέκα. Αν πάμε ειδικά σε επιβολές πιο βίαιων μέτρων περιορισμού για το "κλίμα", δε βλέπω κάτι καλό στον ορίζοντα. Και δυστυχώς, καθότι είμαι ένας απλός άνθρωπος, καόλου βίαιος και όχι κομάντο, δε βλέπω να επιβιώνω σε τέτοιο σενάριο.
Στα της μετακίνησης στην Αθήνα διαφωνώ κάθετα. Προσωπικά δε βρίσκω και λόγο να ταλαιπωρηθώ, να ιδρώσω και να πάω στη δουλειά ή στην οποιαδήποτε υποχρέωση μέσα στη βρώμα για να κάνω ποδήλατο πρωινιάτικα. Δλδ είναι κάποιου είδους βασανιστήριο; Οταν γυμνάζομαι θέλω και τον κλιματισμό μου προσωπικά. Ελεγχόμενο περιβάλλον και όχι να τρώω ήλιο, υγρασία και ανηφόρα χωρίς να υπάρχει και λόγος.
Σύγκριση Ελλάδας και Ισραήλ γενικά δε μπορεί να γίνει σε κανένα επίπεδο, και λόγω περιοχής είναι γενικά πιο "ετοιμοπόλεμοι" από εμάς. -
@george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μια χαρα είναι η Αθήνα για ποδήλατο εαν δεν είσαι καναπεδάτος. Ηλιος , υγρασία , ανηφόρες είναι απλά δικαιολογίες όπως όλα τα υπολοιπα που είχες αναφέρεις.
Βλέπεις 45αρηδες στην Ελλάδα και είναι ερείπια και πηγαίνεις στο Ισραηλ και κάνουν ασκήσεις στην έρημο με σκηνάκια. Οπως συνηθίσεις είναι. Η διαφορά είναι οτι η μια χώρα ειναι διασωλημωμένη χωρίς καμία προοπτική σωτηρίας ενώ η άλλη τουλάχιστον μπορεί να βαρέσει και καμια πιστολιά ανεξαρτησιας.Ως κάποιος που πηγαινοέρχεται καθημερινά στην δουλειά του με τα πόδια (Νεα Χαλκηδόνα Μπουρνάζι, σχετικά ισιωμα δλδ) στα 38 του, σου λέω ότι δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα. (Χρειάζεται κανα μισάωρο για να έρθεις στα ίσια σου)
Έκανα καθημερινά με ποδήλατο το Νέα Χαλκηδόνα - Καποδιστρίου και Κύμης και πίσω στα 28, που επίσης ήταν ζόρικο λόγο ανηφόρας.
Έκανα με τα πόδια το Ζωγράφου (νεκροταφείο) Παγκράτι και πίσω από τα 15 έως τα 20 κάθε Σάββατο.
Υπάρχουν περιοχές στην Αθήνα που δεν είναι εύκολο το ποδήλατο το περπάτημα ακόμα και η χρήση ΜΜΜ (για διάφορους λόγους, διαφορετικούς για κάθε περίπτωση) -
Πω πωωω, με μερικά κείμενα που διαβάζω εδώ, νοιώθω εγκληματίας που έχω 35 ετών αυτοκίνητο.
Να παω να παραδοθώ στο οικείο ΑΤ; -
@george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Είναι εντυπωσιακές οι αντιστάσεις στην ηλεκτροκίνηση σε μια χώρα που δεν έχει δικό της πετρέλαιο, έχει τεράστιο δυναμικό σε ΑΠΕ και οι συνθήκες στις δυο μεγαλύτερες πόλεις κάνουν επιτακτική την ανάγκη για μείωση των ρύπων.
Κάπως αλλιώς λέγεται αυτό και όχι αντίσταση.
Εντυπωσιακότερη δε η θεοποίηση μιας τεχνολογίας που απαιτεί 2 μεγάλες στάσεις για την διαδρομή ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας (και δεν είναι και καμιά τεράστια χώρα - δεν μιλάμε για απόσταση Νέα Υόρκη - Λος Άντζελες), και το κυριότερο με υποτυπώδες δίκτυο φόρτισης. Για μέσα στην πόλη και για όσους έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι/εργασία τους, είναι πολύ καλή λύση. Επίσης άριστη λύση για τα αστικά λεωφορεία, αν επαρκεί η αυτονομία. Άνετα θα αγόραζα ένα φτηνό μικρό (π.χ. το Dacia). Για κύριο αυτοκίνητο όμως, όχι! Τουλάχιστον αυτήν την στιγμή. Στο απώτερο μέλλον ίσως ναι.
ΥΓ: Όταν τον Ιούλιο θα μας λένε να κλείνουμε τα κλιματιστικά στα σπίτια για να μην πέσει το ηλεκτρικό δίκτυο, θέλω να δω τους υπέρμαχους της ηλεκτροκίνησης...
@george1977 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εδώ συζητάμε για "εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης" εννοώντας ποδήλατο, πατίνι, περπάτημα και....Ami σε μια χώρα που βαράει 35-38ρια 4-5 μήνες το χρόνο, βαράει ο ήλιος κατακέφαλα και έχει πλέον και φουλ υγρασία! Για να μη μιλήσω καν για το γεγονός οτι η Αθήνα είναι γεμάτη ανηφόρες, θέλω πολύ να δω πόσο καλά θα πάει αυτό.
Μια χαρα είναι η Αθήνα για ποδήλατο εαν δεν είσαι καναπεδάτος. Ηλιος , υγρασία , ανηφόρες είναι απλά δικαιολογίες όπως όλα τα υπολοιπα που είχες αναφέρεις.
Βλέπεις 45αρηδες στην Ελλάδα και είναι ερείπια και πηγαίνεις στο Ισραηλ και κάνουν ασκήσεις στην έρημο με σκηνάκια. Οπως συνηθίσεις είναι. Η διαφορά είναι οτι η μια χώρα ειναι διασωλημωμένη χωρίς καμία προοπτική σωτηρίας ενώ η άλλη τουλάχιστον μπορεί να βαρέσει και καμια πιστολιά ανεξαρτησιας.Σιγά, μην πρέπει να περνάμε Ετήσια Συντήρηση (έτσι λέγεται στην στρατιωτική ορολογία) ώστε να έχουμε αντοχές για τρίαθλο, για να πηγαίνουμε σε μια δουλειά γραφείου. Αυτά τα έκανα όταν ήμουν Στρατιωτικός, δεν περιμένω οι πολίτες να γίνουν Ράμπο. Πες τα επίσης αυτά στον μέσο Αμερικανό, που είναι σαν ιπποπόταμος...
-
@bassstarlet said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πω πωωω, με μερικά κείμενα που διαβάζω εδώ, νοιώθω εγκληματίας που έχω 35 ετών αυτοκίνητο.
Να παω να παραδοθώ στο οικείο ΑΤ;Όχι στο οικείο μουσείο
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τα ίδια έλεγαν και τότε που τα αυτοκίνητα από ατμοκίνητα άλλαζαν σε μεκ.
Τί έλεγαν;
Ότι θα σκάνε οι κύλινδροι ας πούμε αντί για τα καζάνια;
-
-
Έλεγαν ότι οι πολυεθνικές πετρελαίου προωθούν το νέο καύσιμο, ότι θα είναι δύσκολο να γεμίζει όπου μπορεί, δεν φτάνει το πετρέλαιο κτλ
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ωραίος ο Jay Leno τον παρακολουθώ, είχε ανέβει και σε μοτοσυκλέτα με κινητήρα jet
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έλεγαν ότι οι πολυεθνικές πετρελαίου προωθούν το νέο καύσιμο, ότι θα είναι δύσκολο να γεμίζει όπου μπορεί, δεν φτάνει το πετρέλαιο κτλ
Ήταν πολλά τα ατμοκινητα αυτοκίνητα που αντικατασταθηκαν; υπήρξε και σχετική νομοθεσία;
-
Το θέμα ξαναλέω λέγεται απέχθεια στην ηλεκτροκίνηση. Οι Ευαγγελιστές της ηλεκτροκίνησης πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω με την συμμετοχή τους τι προσπαθούν να επιτύχουν; Ότι η όποια επιλογή τους είναι σούπερ και είναι πιο έξυπνοι από τους υπόλοιπους;
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ήταν πολλά τα ατμοκινητα αυτοκίνητα που αντικατασταθηκαν; υπήρξε και σχετική νομοθεσία;
Για δείτε το βίντεο του Λέτο που οδηγεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο, και πείτε μου αν δεν πήγαν τρέχοντας να τα αλλάξουν. Είχα ανώτερη ποιότητα κύλησης κλπ από τα ΜΕΚ. Αλλά όταν το μάνουαλ δίνει οδηγίες στον υπηρέτη πώς να προθερμάνει το καζάνι και να το ετοιμάσει ώστε ο κύριός του νατο βρει έτοιμο για να οδηγήσει, καταλαβαίνεται σε πόσο περιορισμένο κοινό απευθύνονταν!
-
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έλεγαν ότι οι πολυεθνικές πετρελαίου προωθούν το νέο καύσιμο, ότι θα είναι δύσκολο να γεμίζει όπου μπορεί, δεν φτάνει το πετρέλαιο κτλ
Ήταν πολλά τα ατμοκινητα αυτοκίνητα που αντικατασταθηκαν; υπήρξε και σχετική νομοθεσία;
Τι σχέση έχει ο πληθυσμός των αυτοκινήτων με την σταδιακή αλλαγη τεχνολογίας. Ίσα ίσα όσο περισσότερα οχήματα τόσο πιο επιτακτική η αλλαγή στις πόλεις
Για παράδειγμα.....
Νομοθεσίες του 1861
https://sites.google.com/site/motormiscellany/motoring/law-and-the-motorist
The requirement that vehicles must not emit smoke must have been difficult for many designers to abide by. The Act appears to distinguish between steam emitted from the boiler and smoke generated in heating the water, but to an opponent of the concept of steam-power on the roads, would they see much difference?
Και τότε υπήρχαν οι ίδιες αντιδράσεις και οι ίδιοι τύποι χαρακτήρων που είτε έφερναν την καταστροφή είτε έβλεπαν το μέλλον.
-
Δηλαδή ήταν πλήρως λειτουργικά πρακτικά «αυτοκινούμενα» που είχε ο καθένας να κάνει τη δουλειά του, τα ατμοκίνητα πειραματικά οχήματα πριν από 200 χρόνια σε καρόδρομους, αλλά τα αντικατέστησαν με εσωτερικής καύσης αυτοκίνητα για να μη ρυπαίνουν τη Βικτωριανή Αγγλία και το Παρίσι του 1800τόσο που ακόμη δεν είχαν ρεύμα, αποχέτευση και τρεχούμενο νερό και δεν είχαν ακόμη ούτε πενικιλίνη στα σπίτια με τα μαγκάλια...
γι αυτό και τα φέρατε ως παράδειγμα της σημερινής απροθυμίας των περισσοτερών μας, να ξοδέψουν τα διπλά λεφτά για ένα λιγότερο πρακτικό όχημα.έλεος, έστω και σπορέλαιος...
-
Οι εποχές αλλάζουν τα μυαλά μένουν ίδια.
Δεν είναι ίδια η συνθήκη υπάρχει όμως αναλογία. Ούτε ο παγκόσμιος πληθυσμός ήταν ίδιος τι πάει να πει αυτό;
Η ανάγκη για βελτίωση σταματά στην εποχή μας; Οι αλλαγές έχουν δύσκολες φάσεις αλλά τις αναλαμβάνουμε για ενα καλύτερο μέλλον.
Πως γίνεται όλοι οι αριστεροί της παρέας να φοβάστε τις αλλαγές και το κόστος τους αλλά παραλληλα να τις προβάλλετε σε κάθε συζήτηση σε ένα απροσδιόριστο μέλλον. Ιδού λοιπόν. Μηδέν ρύπανση στις πόλεις. Καλό για τον λαο.
-
Οι αριστεροί θέλουν τζάμπα οικολογική θέρμανση στα σπίτια και δωρεάν ΜΜΜ. Αν σου λένε ότι θέλουν ατομικά αυτόκινητα των 50Κ € και λογαριασμό ρεύματος 500€ το μήνα, μην τους πιστεύεις, ΔΕΝ είναι αριστεροί.
-
Υπόψιν ότι πλέον τα ηλεκτρικά που εμφανίζονται είναι κάτω των 30Κ και εμφανίστηκαν τα πρώτα με 15Κ
Έχουμε πει 1000 φορές πως επέλεξαν να πουλήσουν ακριβά αυτοκίνητα για να γίνει απόσβεση της τεχνολογίας από μια αγοραστική ομάδα που έχει μικρότερες αντιστάσεις στο να πληρώσει το κόστος απόσβεσης. Δεν είναι παιχνίδι πλουσίων. Είναι ο τρόπος που η βιομηχανία επιταχυνει τις αποσβέσεις κόστους ανάπτυξης
Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε...... Βασικά οικονομικά.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
επέλεξαν να πουλήσουν ακριβά αυτοκίνητα για να
βρεθεί κάποιος με λεφτά να τα αγοράσει και να δημιουργήσουν εντυπώσεις και «ρεύμα ανωτερότητας», γιατί αν τα έφτιαχναν εξαρχής να κοστίζουν τα μισά λεφτά, τότε θα είχαν 60 ίππους και θα έβγαζαν 150χλμ σε κάθε φόρτιση, όπως τα «φθηνά» που θα βγάλουν τώρα για τους πολλούς-φτωχούς, και θα τα έκραζες και συ ακόμα, αντί να τα θαυμάζεις...
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Οι εποχές αλλάζουν τα μυαλά μένουν ίδια.
Δεν είναι ίδια η συνθήκη υπάρχει όμως αναλογία. Ούτε ο παγκόσμιος πληθυσμός ήταν ίδιος τονίζει να πει αυτό;
Η ανάγκη για βελτίωση σταματά στην εποχή μας; Οι αλλαγές έχουν δύσκολες φάσεις αλλά τις αναλαμβάνουμε για ενα καλύτερο μέλλον.
Πως γίνεται όλοι οι αριστεροί της παρέας να φοβάστε τις αλλαγές και το κόστος τους αλλά παραλληλα να τις προβάλλετε σε κάθε συζήτηση σε ένα απροσδιόριστο μέλλον. Ιδού λοιπόν. Μηδέν ρύπανση στις πόλεις. Καλό για τον λαο.
Θέλουμε αλλαγές που να βελτιώνουν ουσιαστικά @lap !!!
Παρκάρω στο δρόμο! Γενικά όταν κάνω ταξίδια κάνω μεγάλα ταξίδια και ακόμα και εκεί παρκάρω στον δρόμο. Αν χρειαστεί να κινηθώ έκτακτα με το αμάξι δεν μου περισσεύουν 1-2 ώρες να πάω να φορτίσω!!! Δεν έχω τα 38000+ (με την επιδότηση) να πάρω model 3 (αν αλλάξω αυτοκίνητο όταν πεθάνει το αουρις, δεν ξέρω σε τη κατάσταση θα είμαι οικονομικά για να σχεδιάσω τι θα πάρω)
Η ηλεκτροκίνηση έχει να λύσει αυτά τα ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΑ ζητήματα να λύσει πρώτα!!!Προτιμώ να παλέψω για καλύτερές συνθήκες στα ΜΜΜ (λεωφορεία, χρόνους αναμονής, μέρη που μπορώ να πάρω κλπ κλπ) παρά για φορτιστές!!!
Μηδέν ρύπανση στις πόλεις, ΑΛΛΑ καταστροφή δασών για αιολικά πάρκα, καλλιεργούμενων εκτάσεων για φωτοβολταϊκά πάρκα.
Ο σχεδιασμός του που και τι μονάδες ηλεκτροπαραγωγής θα κατασκευαστούν πρέπει να μπει σε συνολικό σχέδιο και όχι είμαι ο Νίκος εχω 500 στρέμματα στον Θεσσαλικό κάμπο (και δεν κερδίζω οσα θέλω) οπότε φτιαχνω φοτοβολταϊκο πάρκο!!!
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση