-
βασικα καταλαβαινω γιατι δεν σε ενδιαφερει η επιταχυνση
-
Η επιτάχυνση είναι ένα χαρακτηριστικό μόνο της οδήγησης, το μόνο "τυράκι" που έχουν να δώσουν τα μονοδιάστατα ηλεκτρικά, οπότε παίρνω πολύ περισσότερα από ένα θερμικό και ας μην κάνω το 0-100 σε 3-4 δεύτερα! Πάντως το i20N με 0-100 σε 6,1 (ή 6,5 ανάλογα τις πηγές), μόνο αργό δεν είναι!
-
ελα παππου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου
-
Πολύ κακό το plaid για το Nurgburgring
Σε 1.5 γύρο υπερθερμανθηκε - αν και ο ιδιοκτήτης τους λέει πως φταίει λίγο που το φόρτισε πριν μπει σε supercharger- πολύ ασταθές στην επιτάχυνση με τα 1000 άλογα , επ ουδενί για track day , θέλει καλύτερα φρένα και αναρτήσεις , αλλά και πάλι θα μπορεί να κάνει πολύ λιγότερους γύρους από ένα θερμικό.Το έχουν λιγάκι θεοποιήσει με δόλο στα διάφορα μέσα μάλλον , είναι γελοία γρήγορο αλλά δεν είναι σπορ όπως μια GT3 όπως λέει και ο ιδιοκτήτης του.
Youtube Video -
φυσικα δεν ειναι αντιπαλος της GT3, θα μπορουσε να ειναι της Παναμερα.
σπορ Τεσλα θα ειναι το roadster, οοοοταν βγει.
-
Παλαιότερα και η RR δεν απεύφευγε να ανακοινώνει ιπποδυνάμεις;
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
@vagkirk said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Να, διάβασε εδώ:
https://cartalk.gr/tesla-model-3-sr/Πολύ ωραίο άρθρο!
Για την ιπποδύναμη λες 325ps με βάση το auto-data , είχα την εντύπωση πως έχει γύρω στα 280 άλογα.
Έχουν κάνει κάποια αναβάθμιση στο SR+ ;
Και πάλι με βάρος 1750 κιλά , η αναλογία κιλα/ιππο είναι 6,25 στα 280 αντί για 5,4 στα 325 οι οποίες έτσι και αλλιώς είναι αδιανόητες στα χρήματα αυτά , αλλά έτσι κουβέντα να γίνεται.
H Tesla δεν ανακοινώνει ιπποδύναμη, μόνο επιδόσεις, οπότε υπάρχει μία ασάφεια. Παλεύω δεξιά-αριστερά να καταλάβω πόσα άλογα έχει το κάθε μοντέλο.
Την επόμενη στιγμή πατάω μια γκαζιά και λέω δεν πάει στα κομμάτια, όσα και να έχει είναι αμαξάρα.
Μου κίνησες τη περιέργεια, στο site της tesla λέει για οθόνες, αυτονομίες μπλα μπλα, κάτω κάτω έχει εγχειρίδιο κατόχου. Επιλέγεις και σου βγάζει τις γλώσσες, αν επιλέγεις Αμερική-Ευρώπη στα specs δε λέει τίποτα για ιπποδυνάμεις, αν όμως επιλέξεις Ασία στο εγχειρίδιο specs -subsystems αναφέρει ανάλογα με το τύπο του μοτέρ την ιπποδύναμη και που θα βρεις το τύπο του μοτέρ στο αυτοκίνητο.
https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_cn/GUID-E414862C-CFA1-4A0B-9548-BE21C32CAA58.html
Δεν έχω Tesla και δε ξέρω, μόνο εσύ ή κάποιος κάτοχος μπορεί να το τσεκάρει. -
Δε βγάζω άκρη από το λινκ που παρέθεσες. Υπάρχουν κάποιοι γκουρού στην Ομάδα του FB που ίσως μπορούν να βγάλουν πόρισμα. Ή απλώς θα μπω στο EV Database και το Auto Data και θα δω τι στοιχεία ανακοινώνουν.
Έτσι κι αλλιώς, ακαδημαϊκό ενδιαφέρον έχουν όλα αυτά, γιατί σημασία έχει τι προσλαμβάνεις κατά την οδήγηση. -
Σύμφωνα με τα specs της tesla υπάρχει κάποιο ταμπελάκι στο πορτ μπαγκάζ το οποίο αναφέρει το τύπο του ηλεκτροκινητήρα 3D1,3D2... 3D7 και ο κάθε ένας από αυτούς έχει κάποια ιπποδύναμη.
Μένει να επιβεβαιωθεί.Σύμφωνοι για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και πιο πολύ με ιντριγκάρουν τα τεχνικά θέματα αλλά άμα βάζει κάποιος το χέρι στη τσέπη θα θέλει να ξέρει.
-
Πολύ χρήσιμη πληροφορία, θα το δω αύριο, σε ευχαριστώ πολύ!
-
Πάντως είναι εντυπωσιακά τα νούμερα και μιλάμε για ηλεκτρικό κινητήρα καμία σχέση με ΜΕΚ, σύγχρονο μόνιμου μαγνήτη για πίσω και επαγωγικό για τη μπροστινή κίνηση.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Την επόμενη στιγμή πατάω μια γκαζιά και λέω δεν πάει στα κομμάτια, όσα και να έχει είναι αμαξάρα.
πολυ σωστα τα λες. Ετσι και αλλιως ειναι τετοια η ροπη απο μηδενικη ταχυτητα που ο τροπος που νιωθει κανεις την ιπποδυναμη (οση και αν ειναι αυτη) ειναι τελειως διαφορετικος απο βενζινοκινητα και diesel. Πατας το γκαζι και εκτοξευεται.
Και τα ηλεκτρικα vag των 200 ιππων ειναι πολυ πιο σβελτα απο αντιστοιχα ΚΕΚ.
Μπα, μύθος (κι έβαλα επίτηδες και το μαζούτ Γκολφ, όχι το ταχύτερο βενζίνης): https://zeperfs.com/en/duel9263-9110.htm
-
Ναι και να είναι τόσο γρήγορα πιο είναι το νόημα ακριβώς?Να κάνεις επιταχύνσεις στη πόλη?
Γιατι αν είσαι ταξιδι σκέφτεσαι κάθε φορά που πατας το γκάζι λίγο παραπανω αν θα σου χαλάσει το προγραμματισμό. -
Ο Σόρος γιατί πούλησε μετοχές ?
Για πείτε όσοι παρακολουθείτε αυτά τα θέματα...
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Ο Σόρος γιατί πούλησε μετοχές ?
Για πείτε όσοι παρακολουθείτε αυτά τα θέματα...
Ο Σόρος προφανώς κατοχύρωσε κάτι απο το 68% άνοδο που είχε η μετοχή , ισοφάρισε ζημίες μπορεί να είχε και αντίστοιχα κέρδη απο άλλες πωλήσεις μετοχών τραπεζών και εταιριών τεχνολογίας .
Το κακό είναι οι αγορές μετοχών που έκανε ταυτόχρονα και δείχνουν οτι προβλέπει στο μέλλον μεγάλη ύφεση .
Θα ψωνίζουμε μόνο τα βασικά απο αλυσίδες καταστημάτων και απο το internet και επειδή δεν θα έχουμε λεφτά για εξόδους θα βλέπουμε όλη μέρα Netflix. -
Η Tesla δίνει τα kW του κάθε κινητήρα, το ίδιο αναγράφει και η άδεια του οχήματος, είναι 366kw αθροιστικά, το LR έχει τον 3D3 και τον 3D7.
Το zerperfs δίνει την ιπποδύναμη, φαντάζομαι την συνδυαστική, που αποδίδεται στο δρόμο (350hp) και όχι την απλή μετατροπή από kW σε hp (495).
-
Α...γι'αυτό τον έχει σκίσει στο τρολαρισμα στο twitter o Elon τις τελευταίες ημέρες.
-
-
Και άμα ήταν πετρελαίου θα φόρτιζε πιο γρήγορα...
-
Δε γνωρίζω για παγκοσμίως αλλά στην Ελλάδα θα πουλήσει σίγουρα το κυβερνοφορτηγό
https://www.drive.gr/news/nea-montela/apo-250000-eos-500000-tesla-cybertruck-etisios?fbclid=IwAR013qK8wrF5DGauwPwpfPyPc8c9JgfjOAZKgitgTRV7r2hPGV_AoDs-0Fo
TESLA FORUM