-
Μπηκαν τα goodyear 4 season vector gen3 τελικα σε tucson του 2005. Μεχρι προτινως το αμαξι εχει φορεσει τα εργοστασιακα hankook , michelin latitude tour, και 2 φορες latitude cross.
Το αμαξι τωρα με τα goodyear εχει αθορυβη κυλιση(αναμενομενo εφοσον πριν φοραγα τα cross), μαλακοτερο στις λακκουβες, ειναι σαν να εχω αλλαξει αναρτησεις με μαλακοτερες, και το σημαντικοτερο ολων ειναι η συμπεριφορα τους στο βρεγμενο και στη γλιτσα. Πρωτη φορα ενιωσα τοση δυναμη πεδησης σε βρεγμενο. Δεν μιλαω για ασφαλτο επιπεδου Αττικης Οδου αλλα απλη πολης ή επαρχιακη δηλαδη χαμηλης ποιοτητας.
Στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα που το νερο παροχευεται πλεον απο τις αυλακωσεις του ελαστικου παρατηρησα εναν πρωτογνωρο ηχο απο τους θολους του αμαξιου σαν ξυσιμο κατι που σημαινει οτι το νερο κτυπαει με αρκετη δυναμη εκει. Τετοιο ηχο ακουγα παλια μονο οταν εκανα βουτες σε λιμναζοντα νερα περιπου απο 5-10 ποντους και ανω. Η συμπεριφορα του στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα ενυπωσιακη, δεν καταφερα να ενεργοποιησω το abs σε δυνατα φρεναρισματα , παρα μονο σε τσαρουχωμα του φρενου , οπως και στο στεγνο.
Ελπιζω να συμπεριφερθουν εξισου εντυπωσιακα και στους καυσωνες και να μην εχω προβληματα. Βεβαια τα φορανε 2-3 ετη καποιοι φιλοι που νιωθουν απο οδηγηση και εχω παρει πολυ θετικες γνωμες και για το καλοκαιρι.Και κατι αλλο, τα λαστιχα τα πρωτα 200-300 χλμ γλιστραγαν στις δοκιμες που εκανα, δεν θυμιζαν καινουριο λαστιχο (ουτε βεβαια τελειωμενο) σε σημειο που αγχωθηκα και απογοητευτηκα για την αποδοση τους μπορω να πω. Επειτα ομως μεταμορφωθηκαν . Δεν ξερω που οφειλεται αυτο.
Επισης για ακομη μια φορα επιβεβαιωσα την τσαπατσουλια των βουλκανιζατερ στο θεμα αερα αλλα και σφιξιματος μπουλονιων. Αμεσως μετα απο την τοποθετηση τα βρηκα με αερα 32.5 με 34.5 αντι του 30psi ωπου και τα ρυθμισα εκει, οπως επισης και τα μπουλονια που τα ελυσα ενα ενα (με 1 μετρο προεκταση στο σταυρό και πολυ δυναμη) και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο. Και στο βουλκανιζατερ βεβαια μου επισημαναν οπως και εκαναν μπροστα μου σκασιμο με δυναμοκλειδο στα 10 κιλα, αφου πρωτα ειχαν πατησει με το αεροκλειδο πολυ πολυ παραπανω, αρα ουσιαστικα ηταν εντελως ανουσια η χρηση του δυναμοκλειδου τους.
-
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μπηκαν τα goodyear 4 season vector gen3 τελικα σε tucson του 2005. Μεχρι προτινως το αμαξι εχει φορεσει τα εργοστασιακα hankook , michelin latitude tour, και 2 φορες latitude cross.
Το αμαξι τωρα με τα goodyear εχει αθορυβη κυλιση(αναμενομενo εφοσον πριν φοραγα τα cross), μαλακοτερο στις λακκουβες, ειναι σαν να εχω αλλαξει αναρτησεις με μαλακοτερες, και το σημαντικοτερο ολων ειναι η συμπεριφορα τους στο βρεγμενο και στη γλιτσα. Πρωτη φορα ενιωσα τοση δυναμη πεδησης σε βρεγμενο. Δεν μιλαω για ασφαλτο επιπεδου Αττικης Οδου αλλα απλη πολης ή επαρχιακη δηλαδη χαμηλης ποιοτητας.
Στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα που το νερο παροχευεται πλεον απο τις αυλακωσεις του ελαστικου παρατηρησα εναν πρωτογνωρο ηχο απο τους θολους του αμαξιου σαν ξυσιμο κατι που σημαινει οτι το νερο κτυπαει με αρκετη δυναμη εκει. Τετοιο ηχο ακουγα παλια μονο οταν εκανα βουτες σε λιμναζοντα νερα περιπου απο 5-10 ποντους και ανω. Η συμπεριφορα του στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα ενυπωσιακη, δεν καταφερα να ενεργοποιησω το abs σε δυνατα φρεναρισματα , παρα μονο σε τσαρουχωμα του φρενου , οπως και στο στεγνο.
Ελπιζω να συμπεριφερθουν εξισου εντυπωσιακα και στους καυσωνες και να μην εχω προβληματα. Βεβαια τα φορανε 2-3 ετη καποιοι φιλοι που νιωθουν απο οδηγηση και εχω παρει πολυ θετικες γνωμες και για το καλοκαιρι.Και κατι αλλο, τα λαστιχα τα πρωτα 200-300 χλμ γλιστραγαν στις δοκιμες που εκανα, δεν θυμιζαν καινουριο λαστιχο (ουτε βεβαια τελειωμενο) σε σημειο που αγχωθηκα και απογοητευτηκα για την αποδοση τους μπορω να πω. Επειτα ομως μεταμορφωθηκαν . Δεν ξερω που οφειλεται αυτο.
Επισης για ακομη μια φορα επιβεβαιωσα την τσαπατσουλια των βουλκανιζατερ στο θεμα αερα αλλα και σφιξιματος μπουλονιων. Αμεσως μετα απο την τοποθετηση τα βρηκα με αερα 32.5 με 34.5 αντι του 30psi ωπου και τα ρυθμισα εκει, οπως επισης και τα μπουλονια που τα ελυσα ενα ενα (με 1 μετρο προεκταση στο σταυρό και πολυ δυναμη) και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο. Και στο βουλκανιζατερ βεβαια μου επισημαναν οπως και εκαναν μπροστα μου σκασιμο με δυναμοκλειδο στα 10 κιλα, αφου πρωτα ειχαν πατησει με το αεροκλειδο πολυ πολυ παραπανω, αρα ουσιαστικα ηταν εντελως ανουσια η χρηση του δυναμοκλειδου τους.
Παλιά αν θυμάμαι το έψαχνες αρκετά με τα φρένα, η δύναμη πέδησης δεν πρέπει να είναι τέτοια που να σπάει τη πρόσφυση σχεδόν σε όλο το φάσμα ταχυτήτων ώστε να μπει το abs?
Ελπίζω τα πρώτα 200-300 χιλιόμετρα να τα έκανες χωρίς να τα πιέζεις. -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μπηκαν τα goodyear 4 season vector gen3 τελικα σε tucson του 2005. Μεχρι προτινως το αμαξι εχει φορεσει τα εργοστασιακα hankook , michelin latitude tour, και 2 φορες latitude cross.
Το αμαξι τωρα με τα goodyear εχει αθορυβη κυλιση(αναμενομενo εφοσον πριν φοραγα τα cross), μαλακοτερο στις λακκουβες, ειναι σαν να εχω αλλαξει αναρτησεις με μαλακοτερες, και το σημαντικοτερο ολων ειναι η συμπεριφορα τους στο βρεγμενο και στη γλιτσα. Πρωτη φορα ενιωσα τοση δυναμη πεδησης σε βρεγμενο. Δεν μιλαω για ασφαλτο επιπεδου Αττικης Οδου αλλα απλη πολης ή επαρχιακη δηλαδη χαμηλης ποιοτητας.
Στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα που το νερο παροχευεται πλεον απο τις αυλακωσεις του ελαστικου παρατηρησα εναν πρωτογνωρο ηχο απο τους θολους του αμαξιου σαν ξυσιμο κατι που σημαινει οτι το νερο κτυπαει με αρκετη δυναμη εκει. Τετοιο ηχο ακουγα παλια μονο οταν εκανα βουτες σε λιμναζοντα νερα περιπου απο 5-10 ποντους και ανω. Η συμπεριφορα του στο πληρως βρεγμενο οδοστρωμα ενυπωσιακη, δεν καταφερα να ενεργοποιησω το abs σε δυνατα φρεναρισματα , παρα μονο σε τσαρουχωμα του φρενου , οπως και στο στεγνο.
Ελπιζω να συμπεριφερθουν εξισου εντυπωσιακα και στους καυσωνες και να μην εχω προβληματα. Βεβαια τα φορανε 2-3 ετη καποιοι φιλοι που νιωθουν απο οδηγηση και εχω παρει πολυ θετικες γνωμες και για το καλοκαιρι.Και κατι αλλο, τα λαστιχα τα πρωτα 200-300 χλμ γλιστραγαν στις δοκιμες που εκανα, δεν θυμιζαν καινουριο λαστιχο (ουτε βεβαια τελειωμενο) σε σημειο που αγχωθηκα και απογοητευτηκα για την αποδοση τους μπορω να πω. Επειτα ομως μεταμορφωθηκαν . Δεν ξερω που οφειλεται αυτο.
Επισης για ακομη μια φορα επιβεβαιωσα την τσαπατσουλια των βουλκανιζατερ στο θεμα αερα αλλα και σφιξιματος μπουλονιων. Αμεσως μετα απο την τοποθετηση τα βρηκα με αερα 32.5 με 34.5 αντι του 30psi ωπου και τα ρυθμισα εκει, οπως επισης και τα μπουλονια που τα ελυσα ενα ενα (με 1 μετρο προεκταση στο σταυρό και πολυ δυναμη) και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο. Και στο βουλκανιζατερ βεβαια μου επισημαναν οπως και εκαναν μπροστα μου σκασιμο με δυναμοκλειδο στα 10 κιλα, αφου πρωτα ειχαν πατησει με το αεροκλειδο πολυ πολυ παραπανω, αρα ουσιαστικα ηταν εντελως ανουσια η χρηση του δυναμοκλειδου τους.
Παλιά αν θυμάμαι το έψαχνες αρκετά με τα φρένα, η δύναμη πέδησης δεν πρέπει να είναι τέτοια που να σπάει τη πρόσφυση σχεδόν σε όλο το φάσμα ταχυτήτων ώστε να μπει το abs?
Ελπίζω τα πρώτα 200-300 χιλιόμετρα να τα έκανες χωρίς να τα πιέζεις.Ναι βεβαια πρεπει να ειναι ικανη η δυναμη πεδησης να σπασει τη προσφυση. Για αυτο και στο τερμα δυνατο πατημα (τσαρουχωμα) μπαινει το abs η μπλοκαρουν οι τροχοι χωρις abs.
Οχι δεν τα πιεσα μολις τα εβαλα, απλα εκανα καποιες δοκιμες σε μερικες κακες ποιοτητες ασφαλτου με χαμηλη ταχυτητα.
-
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Και κατι αλλο, τα λαστιχα τα πρωτα 200-300 χλμ γλιστραγαν στις δοκιμες που εκανα, δεν θυμιζαν καινουριο λαστιχο (ουτε βεβαια τελειωμενο) σε σημειο που αγχωθηκα και απογοητευτηκα για την αποδοση τους μπορω να πω. Επειτα ομως μεταμορφωθηκαν . Δεν ξερω που οφειλεται αυτο.
Εξ όσων γνωρίζω, τα καινούρια λάστιχα έχουν ένα προστατευτικό φιλμ στην επιφάνεια τους. Θα έχεις δει και εσύ ότι η επιφάνεια τους, όταν είναι καινούρια, είναι πιο λιπαρή από ότι συνήθως. Νομίζω ότι εκεί οφείλεται η μειωμένη αρχική απόδοση τους.
-
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο.
σφίξε πάλι στα 100, όπως συστήνεται για Tucson 04-09 με 215/65/16 και πες αν έχεις πιο ομαλή κύλιση, σε ταχύτητες άνω των 80
-
@dimau said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
και σφικτηκαν στα 110nm με δυναμοκλειδο.
σφίξε πάλι στα 100, όπως συστήνεται για Tucson 04-09 με 215/65/16 και πες αν έχεις πιο ομαλή κύλιση, σε ταχύτητες άνω των 80
90-110 NM συστήνει για το συγκεκριμένο μοντέλο. Έχω επιλέξει το ανώτερο όριο γιατί τα μπουλόνια έχουν υποστεί κακομεταχείριση με τα υπερβολικά σφιξιματα και φοβάμαι μηπως δεν σφίξουν επαρκώς με το χαμηλό όριο.
Ενδιαφέρον αυτό που προτείνεις, αλλά πώς επηρεάζουν 10 NM την ομαλή κύλιση και ιδιαίτερα σε ταχύτητες άνω των 80 ; -
88-108 είναι, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Κάνε δοκιμή 20 χλμ. έτσι κι αλλιώς, και πες. 21 mm καρυδάκι δεν έχεις?
-
@dimau said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
88-108 είναι, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Κάνε δοκιμή 20 χλμ. έτσι κι αλλιώς, και πες. 21 mm καρυδάκι δεν έχεις?
Ναι 21mm. Ξαναρωτάω τι διαφορά μπορεί να υπάρξει με αυτή τη διαφορα στο σφίξιμο ;
Εγώ με το παρασφιξιμο που κάνουν οι πάντες παρατηρώ τρέμουλο στο φρενάρισμα γιατί μάλλον στεβλωνουν οι δισκοπλακες ελαφρώς. -
στο έγραψα, πιο ομαλή κύλιση. Κάνε δοκιμή στην εθνική, οδήγα κανονικά με επιταχύνσεις, αλλαγές λωρίδας, , φρενάρισμα με στρίψιμο και γράψε αν εντόπισες διαφορές. Σου αρέσει να ασχολείσαι, αποκλείεται να μην καταλάβεις ένα κλικ προς το καλύτερο...
-
Θα το δοκιμάσω ,δεν μου είναι τίποτα.
Θα έχει πλάκα όταν πάει να τα λύσει το συνεργείο για κάποια εργασία , θα μου πει τα μπουλονια σου ήταν λασκα, όπως κάθε φορά. -
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Θα το δοκιμάσω ,δεν μου είναι τίποτα.
Θα έχει πλάκα όταν πάει να τα λύσει το συνεργείο για κάποια εργασία , θα μου πει τα μπουλονια σου ήταν λασκα, όπως κάθε φορά.Σίγουρα θα καταλάβεις ότι δεν κατάλαβες τίποτα.
-
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
, θα μου πει τα μπουλονια σου ήταν λασκα,
Ακομα κι αν του πεις πχ. βάλε 100αρα μύτη στο αερόκλειδο, αυτός θα απαντήσει ότι τοχει ρυθμίσει και ξέρει και ποσες στροφες θέλει για να σφίξει... που όντως ξέρει, και μετά θα το βαρέσει κάργα...
Οταν πας σπίτι, το τσεκάρεις με το ψηφιακό δυναμόκλειδο που μετράει ροπή στο ξεβίδωμα. Αν δεν έχεις , οι Κινέζοι στο στέλνουν σε 10 μέρες. Και μετά το σφίγγεις κανονικά με το δικό σου δυναμόκλειδο.
-
@dimau said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@cson said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
, θα μου πει τα μπουλονια σου ήταν λασκα,
Ακομα κι αν του πεις πχ. βάλε 100αρα μύτη στο αερόκλειδο, αυτός θα απαντήσει ότι τοχει ρυθμίσει και ξέρει και ποσες στροφες θέλει για να σφίξει... που όντως ξέρει, και μετά θα το βαρέσει κάργα...
Οταν πας σπίτι, το τσεκάρεις με το ψηφιακό δυναμόκλειδο που μετράει ροπή στο ξεβίδωμα. Αν δεν έχεις , οι Κινέζοι στο στέλνουν σε 10 μέρες. Και μετά το σφίγγεις κανονικά με το δικό σου δυναμόκλειδο.
Αν θες βάλε link για τα εργαλεία που προτείνεις, χρήσιμο θα είναι
-
Ώρα για αλλαγή στο PANDA των μέτριων FALKEN ecorun SN832 σε διάσταση 165/65/14
Καθώς τα top Brands έχουν ξεφύγει σε τιμές (310-340ευρώ) θα κινηθώ σε midrange εταιρίες
Επιλογές:-
Yokohama BlueEarth ES32
-
Falken Sincera SN110
-
Kleber Dynaxer HP4
-
Nexen N'Blue HD Plus
-
Barum 5HM
Όλα στα 245-250ευρώ
Έχετε εμπειρία από κάποιο εξ αυτών;
-
-
@ss_76 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ώρα για αλλαγή στο PANDA των μέτριων FALKEN ecorun SN832 σε διάσταση 165/65/14
Καθώς τα top Brands έχουν ξεφύγει σε τιμές (310-340ευρώ) θα κινηθώ σε midrange εταιρίες
Επιλογές:-
Yokohama BlueEarth ES32
-
Falken Sincera SN110
-
Kleber Dynaxer HP4
-
Nexen N'Blue HD Plus
-
Barum 5HM
Όλα στα 245-250ευρώ
Έχετε εμπειρία από κάποιο εξ αυτών;
Το kleber το φοράω σε άλλη διάσταση εδώ καί 20000χλμ. συμπαθητικό δείχνει...
-
-
Δεν έχω άποψη για τα παραπάνω, αλλά 50ε στα 3-4 χρόνια (όπου τα επώνυμα κρατάνε περισσότερο εκτός από καλύτερα) είναι 16.6-12.5ε /χρόνο. Αν περιμένεις ότι barum/nexen κλπ θα κρατήσουν τόσο (εκτός όχι θα είναι στάνταρ πολύ χειρότερα).
-
Συμφωνώ από 280-320 έχουν όλα τα επώνυμα δεν είναι τεράστια διαφορά..
-
@ss_76 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ώρα για αλλαγή στο PANDA των μέτριων FALKEN ecorun SN832 σε διάσταση 165/65/14
Καθώς τα top Brands έχουν ξεφύγει σε τιμές (310-340ευρώ) θα κινηθώ σε midrange εταιρίες
Επιλογές:-
Yokohama BlueEarth ES32
-
Falken Sincera SN110
-
Kleber Dynaxer HP4
-
Nexen N'Blue HD Plus
-
Barum 5HM
Όλα στα 245-250ευρώ
Έχετε εμπειρία από κάποιο εξ αυτών;
Δυστυχώς περίεργη διάσταση. Αν έβγαιναν στην διάσταση αυτή θα σου πρότεινα τα kumho ecsta hs52 ή τα toyo proxes comfort ή τα falken ziex 310 ecorun. Αλλα δυστυχώς δεν βγαίνουν. Από αυτά που αναφέρεις το πιο αξιόλογο είναι το falken sinsera sn110. Όσο για τα επώνυμα πληρώνεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες στην συγκεκριμένη διάσταση. Για το panda φίλε μου μια χαρά είναι τα falken και παραπάνω από μια χαρά! Αγνόησε ορισμένους που λένε σιγά μωρέ 50 ευρώ διαφορά 100 ευρώ διαφορά τι είναι; Περιμένουμε να γίνουν μέγα χορηγοί αλλιώς καλύτερα να μασάνε πάρα να μιλάνε. Κατάντησε αηδία και κουραστικό το θέμα. Απέφυγε kleber και barum. Βάλε τα falken και καλά χιλιόμετρα φιλε μου.
-
-
@ohristou said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ss_76 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ώρα για αλλαγή στο PANDA των μέτριων FALKEN ecorun SN832 σε διάσταση 165/65/14
Καθώς τα top Brands έχουν ξεφύγει σε τιμές (310-340ευρώ) θα κινηθώ σε midrange εταιρίες
Επιλογές:-
Yokohama BlueEarth ES32
-
Falken Sincera SN110
-
Kleber Dynaxer HP4
-
Nexen N'Blue HD Plus
-
Barum 5HM
Όλα στα 245-250ευρώ
Έχετε εμπειρία από κάποιο εξ αυτών;
Δυστυχώς περίεργη διάσταση. Αν έβγαιναν στην διάσταση αυτή θα σου πρότεινα τα kumho ecsta hs52 ή τα toyo proxes comfort ή τα falken ziex 310 ecorun. Αλλα δυστυχώς δεν βγαίνουν. Από αυτά που αναφέρεις το πιο αξιόλογο είναι το falken sinsera sn110. Όσο για τα επώνυμα πληρώνεις φύκια για μεταξωτές κορδέλες στην συγκεκριμένη διάσταση. Για το panda φίλε μου μια χαρά είναι τα falken και παραπάνω από μια χαρά! Αγνόησε ορισμένους που λένε σιγά μωρέ 50 ευρώ διαφορά 100 ευρώ διαφορά τι είναι; Περιμένουμε να γίνουν μέγα χορηγοί αλλιώς καλύτερα να μασάνε πάρα να μιλάνε. Κατάντησε αηδία και κουραστικό το θέμα. Απέφυγε kleber και barum. Βάλε τα falken και καλά χιλιόμετρα φιλε μου.
Πολλοί το panda το έχουν για κύριο αμάξι, πολλά δε ατυχήματα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο γίνονται με τέτοια αυτοκίνητα μιας και είναι η πλειονότητα .
H conti έχει το ultracontact ,η Bridgestone το t005 λάστιχα που βγαίνουν και σε 17αρες. -
-
Καλύτερα να έχεις καινουργια έστω και από το 2ο ράφι, που αρκετά είναι και καλά, παρά να κυκλοφορείς με τα τελειωμένα!!
Δεν γνωρίζουμε την οικονομική δυνατότητα του καθένα.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]