-
συζηταμε για τα αυτοκίνητα , η ηλεκτροκινηση ερχεται όμως για όλα τα μηχανοκινητα :τρακτερ, εκσκαφεις , φορτηγα κλπ
-
To πέρασα στο γρήγορο, ωραίο φαίνεται.
Δηλαδή πόσες ώρες εργασίας ή στρέμματα μπορεί να οργώσει αυτό ανά φόρτιση;
Λένε τα στατιστικά στο βίντεο;
Ή είναι κάτι σαν ηλεκτρικό forklift/χορτοκοπτικό, που του έβαλαν μπροστά κουβά; -
Στα μερη μου δεν υπαρχουν τετοια κουβαδακια. Αυτο για χορτοκοπτικο μονο.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
To πέρασα στο γρήγορο, ωραίο φαίνεται.
Δηλαδή πόσες ώρες εργασίας ή στρέμματα μπορεί να οργώσει αυτό ανά φόρτιση;
Λένε τα στατιστικά στο βίντεο;
Ή είναι κάτι σαν ηλεκτρικό forklift/χορτοκοπτικό, που του έβαλαν μπροστά κουβά;είναι για ερασιτεχνες και για μικρους επαγγελματιες ή εκμεταλευσεις που χρειαζεται το μικρο μεγεθος (αμπελια , ελιες .... που χρησιμοποιειται και αντι γεννητριας για πχ ελαιοραβδιστικα ) , οι υπολοιποι πανε σε μεγαλυτερα πχ ηλεκτρικα john deer , kubota ...
6 ωρες με πληρη φορτο , τα εξαρτηματα οπως σε καθε τρακτερ της κατηγοριας ( 25 ιππων )
made in usa , μπαταρια panasonic ,τετρακινητο
τιμη ιδια με τα πετρελαιοκινητα ~ 20000 -
![alt text]( image url)
-
Αυτα ειναι τρακτερ για δουλεια. Οργωνεις, ποτιζεις στρεματα, ρυμουλκεις φορτια τονων και αν χρειαστει ξεκολλας και τριαξονικο που κολλησε στα χωραφια φορτωμενο τονους ντοματας.
-
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτα ειναι τρακτερ για δουλεια. Οργωνεις, ποτιζεις στρεματα, ρυμουλκεις φορτια τονων και αν χρειαστει ξεκολλας και τριαξονικο που κολλησε στα χωραφια φορτωμενο τονους ντοματας.
new holland t7.270
αυτα ειναι μαλλον για τους μεγαλοαγροτες της λαρισας , δεν έχουν όλοι 150-200 Κ για ξοδεμα -
@spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στα μερη μου δεν υπαρχουν τετοια κουβαδακια. Αυτο για χορτοκοπτικο μονο.
το καθε εργαλειο για τη χρηση του , ξερεις πολλα χλοοκοπτικα με ελξη 2,3 τονους ;
-
Σιγα την ελξη. Τεσπα . Αν ειναι για περιβολι, καλα ειναι. Αλλα ως εκει. Το μεγαλυτερο προβλημα στα λασπωμενα δεν ειναι να τραβηξει το βαρος ο τρακτορας αλλα το βαρος να σπρωχνει το τρακτερ. Ναι. Αυτο ειναι κατι που μπορει να δεις συχνοτερα στον αγρο.
-
Εννοείται ένας ηλεκτορκινητηρας θα βόλευε τα τρακτέρ με τεράστια ροπή από τη 1 σαλ.
Θεωρώ ότι με μπαταρίες υγρών ηλεκτρολυτών, το diesel θα σβήσει σε μία ημέρα. Ούτε μύκητες σε ντεπόζιτα, ούτε βρώμα ούτε φασαρία και μεγάλη αξιοπιστία ηλεκτροκινητήρα.
-
Έρχονται το 2023 τα πρώτα ev με μπαταρίες από μίξη νατρίου και λιθίου.
Η μπαταρία χρησιμοποιει ελάχιστο λίθιο ενώ φτάνει την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών lfp δηλαδή αυτονομία 400-500 χλμ κατά μέσο όρο. Φορτίζουν γρηγορότερα και είναι αρκετά ασφαλείςΤην μπαταρία την κατασκευάζει ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μπαταριών στον πλανήτη.
Επειδή το νάτριο είναι άπειρο και παντού στην γη σε κάθε σημείο της, η μπαταρία είναι πολύ φθηνή, με αποτέλεσμα να προσφερθεί ηλεκτρικό πόλης ( κανονικό αυτοκίνητο,νόχι τετράτροχο) στα 15Κ
Υπόσχονται ακόμα υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε μελλοντικό μοντέλο της μπαταρίας τους.
-
Λινκ; Ποιός είναι αυτός ο μεγάλος κατασκευαστής;
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λινκ; Ποιός είναι αυτός ο μεγάλος κατασκευαστής;
CATL ο μεγαλύτερος
-
Είναι πολύ φθηνή και φορτίζει από το 0-80% σε 15 λεπτά με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα από τις σημερινές λιθίου, είναι πιο ασφαλής από τις λιθίου και έχει παρόμοιο κύκλο φορτίσεων. Βγαίνει στην παραγωγή το 2023-2024. Θα την φορέσει μεταξύ άλλων και η Tesla. Θα αντικαταστήσει πλήρως τις μπαταρίες νικελίου. Σε σύντομο χρονικό διάστημα οι νικελίου θα μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Δηλαδή ακόμα και στον κλάδο της ηλεκτροκίνησης έχουμε τεχνολογίες που κλείνουν τον κύκλο τους και εγκαταλείπονται, και εμείς ακόμα συζητούμε για θερμικά!
-
-
Σίγουρα έχει βάλει λεφτά σε αυτή την εταιρεία...
-
Διάβασα αυτή την είδηση
https://edition.cnn.com/2023/04/10/world/solshare-energy-bangladesh-climate-hnk-spc-intl/index.html
Αλλά ομολογώ ότι δεν κατάλαβα πότε θα φορτίζουν και πότε θα παρέχουν ενέργεια. -
Επειδή παρακολουθούμε με μεγάλη σοβαρότητα την περίπτωσή της, υπάρχουν και ρωγμές στον παράδεισο!
-
@polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διάβασα αυτή την είδηση
https://edition.cnn.com/2023/04/10/world/solshare-energy-bangladesh-climate-hnk-spc-intl/index.html
Αλλά ομολογώ ότι δεν κατάλαβα πότε θα φορτίζουν και πότε θα παρέχουν ενέργεια.Θα ψάχνεις για τα keywords όπως "startup" & "oportunity" & "sustainable" κάτι τέτοια τέλος πάντων, και αμέσως ξέρεις πως πρόκειται για "μετακαπιταλιστκή μπαρούφα" (για να μην τη λέω Νεοφιλελεύθερη και με κατηγορεί ο Λαπ για αγράμματο χωριάτη που τρώει χλωρά κρομμύδια και βρωμάει το χνώτο του).
Στις τριτοκοσμικές χώρες (όπως και η δική μας σιμά-κοντά) υπάρχουν και οι «μάγκες» που κάνουν tapping στη φτώχια των αλλωνών και κονομάνε... αρχή έγινε με τα φωτοβολταϊκά μικρής κλίμακας, στις ασιατικές μεγαπόλεις που δεν θεωρείται δεδομένη η ρευματοδότηση και they can't afford να έχουν ρεύμα συνέχεια για όλα οι φτωχοί, αγοράζουν μικρά φωτοβολταϊκά, σαν αυτά που φορτίζουν τις μπαταρίες εδώ τα κοτεράκια, για να έχουν στην αστική καλύβα μία λάμπα και να φορτίζουν το τηλέφωνο κλπ. στο Μπαγκλαντες απ ότι φαίνεται φορτίζουν και τις μολυβδένιες μπαταρίες (που βλέπουμε να φτιάχνουν στο γιουτουμπ) στα τρίκυκλα.
Και κάποιος είχε την ιδέα να τους βάλει στο χέρι και να κάνει το δικό του Uber με τρίκυκλα των αλλωνων και τα αναβάθμισε... προφανώς θα πουλάει και το ρεύμα που περισσεύει όταν δεν φορτίζουν κι αυτό είναι μαγκιά... -
Πρώτον όπως πάντα ο dublin από τις αναθυμιάσεις του diesel έχει μπερδέψει τα νήματα ....άσχετο με το νήμα το ποστ του..... Συμπόνια, τίποτα άλλο.
Δεύτερον, Πηλιουριτη μη γράφεις βλακείες. Οι σταρτ απς πολλές φορές είναι επιτυχημένες, προσφέρουν προστιθέμενη αξία, τεχνολογική γνώση, θέσεις εργασίας, πλεονεκτήματα κτλ. Πλέον όλα τα οικονομικά συστήματα του πλανήτη τις χρησιμοποιούν και τις προωθούν.
Το αν κάποιες δρουν παρασιτικά της οικονομίας είναι θέμα ρύθμισης της ίδιας της οικονομίας, οχι του θεσμού των σταρτ απς.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης