-
ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ψήφιζαν παραπάνω απ' τους μισούς Έλληνες. Και η συντριπτική πλειοψηφία ευελπιστούσε σε μια θέση στο Δημόσιο.
Είναι αφελές να πιστεύει κάποιος ότι αν στη θέση τους ήταν οι άλλοι μισοί Έλληνες, θα ήταν πιο έξυπνοι και θα εξελισσόταν αλλιώς η κατάσταση.
Ακόμα και σήμερα το όνειρο του Δημοσίου υπάρχει στους περισσότερους, ακόμα και στις νέες γενιές.
Μόνη λύση το πετσόκομα του Δημοσίου, δεν υπάρχει άλλη. Σα φάρμακο γι' αυτό το αυτοκαταστροφικό αυτοάνοσο που έχουν οι Έλληνες με το Δημόσιο. -
ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ψήφιζαν παραπάνω απ' τους μισούς Έλληνες. Και η συντριπτική πλειοψηφία ευελπιστούσε σε μια θέση στο Δημόσιο.
Είναι αφελές να πιστεύει κάποιος ότι αν στη θέση τους ήταν οι άλλοι μισοί Έλληνες, θα ήταν πιο έξυπνοι και θα εξελισσόταν αλλιώς η κατάσταση.
Ακόμα και σήμερα το όνειρο του Δημοσίου υπάρχει στους περισσότερους, ακόμα και στις νέες γενιές.
Μόνη λύση το πετσόκομα του Δημοσίου, δεν υπάρχει άλλη. Σα φάρμακο γι' αυτό το αυτοκαταστροφικό αυτοάνοσο που έχουν οι Έλληνες με το Δημόσιο.Ούτε καταλαβαίνουμε τι λες, ούτε απαντάς, μονολογείς τη γνωστή κασέτα...
Τί διαφορά υπάρχει αν ένας Δημόσιος Υπάλληλος που τον διόρισε το κόμμα τα ξύνει και δεν κάνει τη δουλειά του να τελειώσει την εργασία που του ανατέθηκε, ή αν ένας ιδιώτης συγγενής του Γεραπετρίτη παίρνει τα λεφτά και τρέχει και δεν τελειώνει το έργο που του ανατέθηκε;Διαφορά θα φανεί μόνο όταν δεν θα υπάρχει πλέον το κόμμα που διορίζει ξύστες και αναθέτει συμβάσεις σε συγγενείς υπουργών του.
-
Έτσι είναι, το 81 υπήρξε η αυταπάτη ότι οι μισοί έλληνες είναι καλύτεροι άνθρωποι από τους άλλους μισούς. Πάει αυτό...
Το '15 υπήρξε πάλι σχετική προσδοκία αλλά φευ, μετά το σύριζα το ποσοστό αυτό γκρεμοτσακίστηκε καπου στο 15%(;) πλέον, ούτε κι εδώ επαληθεύτηκαν οι προσδοκίες.
Υπάρχει βέβαια και η χριστιανική δευτέρα παρουσία για όσους αρέσκονται σε ανάλογες δοξασίες.
Πρέπει να περάσει μάλλον καμιά 100ετία ακόμη για να καταλάβουμε ότι η ηθική των ανθρώπων δεν έχει καμία σχέση με τις κομματικές τους προτιμήσεις και ότι δεν υπάρχουν άγγελοι όταν έχουμε να κάνουμε με θέματα εξουσίας. -
@piliourits said in ΟΣΕ:
Τί διαφορά υπάρχει αν ένας Δημόσιος Υπάλληλος που τον διόρισε το κόμμα τα ξύνει και δεν κάνει τη δουλειά του να τελειώσει την εργασία που του ανατέθηκε, ή αν ένας ιδιώτης συγγενής του Γεραπετρίτη παίρνει τα λεφτά και τρέχει και δεν τελειώνει το έργο που του ανατέθηκε;
Τεράστια διαφορά. Ο Γεραπετρίτης είναι ένας, ενώ οι ΔΥ εκατοντάδες χιλιάδες, οπότε μετράνε οι ψήφοι. Τον Γεραπτερίτη θα τον πληρώσει άπαξ, τους ΔΥ κάθε χρόνια για 20-40 χρόνια και μετά και σύνταξη. Άλλα κόστη και άλλο κόστος σε ψηφαλάκια.
-
Εντάξει, την είδαμε και την αΧριστεία ποσό πιστη ήταν στις αρχές της και πόσο αληθινό ήταν το δικό της παραμυθακι.
Οι σοβαροί άνθρωποι όντως δεν έχουν κομματικό πρόσημο. Αυτό που έχει γίνει (και το λέω τόσες και τόσες φορές), είναι μισό reset (φαπα στο ΠΑΣΟΚ) και χρειάζεται το άλλο μισό (φαπα στη ΝΔ) για να τελειώνουμε πραγματικά με την μεταπολίτευση σε ο,τι αφορά τα δύο κόμματα που την χαρακτήρισαν και να πάμε παρακάτω γιατί "έχουμε και δουλειές".
Το να μιλα κάποιος όλη την ώρα για τα κακά του ΠΑΣΟΚ και να μη βλέπει αυτά της ΝΔ, πόσο μάλλον να την ψηφίζει είναι η επιτομή της υποκρισίας. Αλήθεια, αν οι άλλοι μετά από όλα τα τραγικά που συνέβησαν, έστηναν και από πάνω μια "παράταση επανεκκίνησης" με στελέχη τους για επιβάτες, τι θα λέγατε; Αν ο "τέλος" ήταν Ζαιος θα ουρλιαζατε (δικαίως) να απολυθεί ή όχι;
-
@johanndelta said in ΟΣΕ:
Το να μιλα κάποιος όλη την ώρα για τα κακά του ΠΑΣΟΚ και να μη βλέπει αυτά της ΝΔ, πόσο μάλλον να την ψηφίζει είναι η επιτομή της υποκρισίας.
Σωστά! Και οι 2 είναι για τον καιάδα, σε αυτό συμφωνώ. Απλά το ΠΑΣΟΚ έχει 80% της ευθύνης για την κατάντια της χώρας και η ΝΔ το άλλο 20%. Και εξακολουθεί να υπάρχει το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης εναλλακτικής, αφού ΟΛΟΙ τα ίδια σκατά ειναι.
-
Ώπα, το 80-20 πόθεν προκύπτει;
1974-1981 ΝΔ
1981-1989 ΠΑΣΟΚ
1990πες-1993 ΝΔ
1993-2003 ΠΑΣΟΚ
2003-2009 ΝΔ
2009-2011 ΠΑΣΟΚ
(Ας αφήσουμε τον φυτευτο)
2012-2014 ΝΔ
2015-2019 ΣΥΡΙΖΑ
2019-2023 ΝΔΝΔ 22 - ΠΑΣΟΚ 20 χρονια
Βεβαίως και μπορεί να υπάρξει εναλλακτικη σε κάθε πολιτικό χώρο. Εγώ, ο αντιδεξιος, την εύχομαι από καρδιάς στους Δεξιούς μπας και σταματήσουν κάποτε να πουλάνε την ψυχή τους στην αθλια ΝΔουλα.
-
@johanndelta said in ΟΣΕ:
Ώπα, το 80-20 πόθεν προκύπτει;
Οτι η κατάντια ξεκίνησε το 1981 με τον Ανδρέα και αυτός έχει το 90% της ευθύνης για την κατάντια της χώρα, για την νοοτροπία του βολεψάκια, σταρχιδιστή νεοέλληνα.
-
Αχεμ... το μαύρο στο Μαυρογιαλούρο ήταν πριν ή μετά το ΠΑΣΟΚ ;
Το ΠΑΣΟΚ , από όσο μπορώ να πω καθώς τότε ήμουν μικρός, προώθησε τη νοοτροποία αυτή σε κάθε επίπεδο (να μιλήσω για το σχολείο που έζησα), αλλά μήπως τελικά απλά εξέφρασε την κατεύθυνση που ήδη κινούνταν η κοινωνία, μετά την 7ετία ; Δε νομίζω ότι έγινε νοθεία το 1981, κάποιοι τους έβαλαν τότε. Από αντίδραση στη ΝΔ ή από προσδοκίες. Και πάλι το 1985.
Πάντως, ως τακτικός χρήστης του ΟΣΕ από τη δεκαετία του 1990, μπορώ να πω ότι η καλύτερη περίοδος ήταν από την παραλαβή των πρώτων intercity μέχρι το 2004 ή λίγο πριν. Μετά σταδιακή εγκατάλειψη και παρακμή. -
Ξεφύγαμε από το θέμα του νήματος, που αναφέρεται στον ΟΣΕ , οπότε θα είμαι σύντομος.
Η μεγάλη ευθύνη του ΠΑΣΟΚ είναι η αλλοίωση της νοοτροπίας και της στάσης ζωής του Έλληνα απέναντι στη δουλειά, στη μόρφωση, στα λεφτά κλπ. Οι εύκολες λύσεις με το δημόσιο και αυτό το λαικίστικο χύμα που άρχισε να διακατέχει τους Έλληνες δεν ξεπερνιέται εύκολα. Μια οικονομική ζημιά μπορείς με τον καιρό να την ξεπεράσεις και να ανακάμψεις, τη λάθος στάση ζωής όχι.
Δεν υπήρχε ποτέ καλή περίοδος στον ΟΣΕ όταν η εταιρεία έμπαινε μέσα δισ€ εις βάρος του Ελληνικού λαού. Και γενικά η άποψη των "δωρεάν" ή "φθηνών" υπηρεσιών από το Δημόσιο, που ξεκίνησε κι αυτή απ' το ΠΑΣΟΚ και διακατέχει μεγάλο τμήμα του Ελληνικού λαού, είναι παραπλανητική και επικίνδυνη. Από πίσω συσωρεύονται ελλείματα και χρέη, που θα κληθεί κάποια στιγμή να τα πληρώσει ο Ελληνικός λαός με το υστέρημά του, τη σύνταξή του, ή το μισθό του.
Να συμβιβαστούμε κάποια στιγμή με την ιδέα ότι δεν υπάρχει τζάμπα ή φθηνό και ποτέ δεν υπήρχε. Αν μπορεί το κράτος να παρέχει ανταγωνιστικές υπηρεσίες φθηνότερα από τον ιδιώτη και με υγιή επιχειρηματικότητα, χωρίς να μπαίνουν μέσα και να έρχεται ο λογαριασμός μετά σε μάς ή στα παιδιά μας, προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. -
Πριν το 81 ο δημόσιος τομέας είχε θέματα, αλλά δεν είχε την ασυδοσία και την ατιμωρησία που απολάμβανε μετά το 81 και απολαμβάνει μέχρι σήμερα.
Τα τρένα παλιά ήταν αργά, μιλάω για το 60-70, αλλά ήταν αργοί και οι δρόμοι.
Το να κάνει Αθήνα - Λάρισα το τρένο 5-5.30 ώρες και Αθήνα - Θεσσαλονίκη 7.15-8.00 ήταν ανάλογο του χρόνου του ΚΤΕΛ.
Οσο πέρναγαν τα χρόνια οι δρόμοι φτιάχνονταν, αλλά τα λεφτά που έπεφταν στον ΟΣΕ και εδώ μιλάμε μετά το 78-79 που άρχισαν τα έργα διπλασιασμού, πήγαιναν στις μίζες με αποτέλεσμα ο διπλασιασμός να τελειώσει πριν 4-5 χρόνια, ενώ η ηλεκτροκίνηση πριν 2-3 και η σηματοδότηση να μην έχει τελειώσει ακόμα.
Επίσης είχαμε ρεμούλα μέσα στον ΟΣΕ, τους συνδικαλιστές με τα γνωστά θέματα και όλη την άλλη παθογένεια.
Υπήρχαν εποχές που κάποιες "φωτισμένες διοικήσεις" έκαναν βήματα προόδου, αλλά και εποχές οπισθοδρόμησης, ενώ και οι τοπικές κοινωνίες δεν το ήθελαν το τρένο, το κλείσιμο της Γιουγκοσλαβίας το 90 έκοψε την επικοινωνία με την Ευρώπη μέχρι σήμερα στα επιβατικά και μέχρι να έλθει η κόσκο στα εμπορευματικά που είναι πολύ σημαντικά για κάθε τρένο-εταιρεία του κόσμου, γιατί εκεί εισπράττει, ενώ στα επιβατικά το κέρδος είναι μικρότερο.
Μετά αεροπλάνα, μείωση πληθυσμού στην ύπαιθρο και το αργό μετρικό δίκτυο σε σχέση με τους αυτοκινητόδρομους ήταν η χαριστική βολή.
Πολλά από αυτά έγιναν και στην Ευρώπη, η οποία τώρα γυρίζει στο τρένο με στόχο κάθε ταξίδι κάτω από 1000 χλμ να γίνεται ΜΟΝΟ με τρένο, σαν ΜΜΜ.
Είναι ευκαιρία να πέσουν λεφτά και σε εμάς στο τρένο, αλλά θέλει σοβαρές διοικήσεις.
Μακάρι η απώλεια τόσου κόσμου, να μην επιτρέψει στα λαμόγια κάθε είδους να επιβιώσουν.
-
Θα πρέπει να κάνω πάλι το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε περίπου 10 μέρες, και υπάρχει σοβαρή σκέψη να γίνει με το τρένο. Με τη λογική ότι δεν μπορεί, τώρα θα φοβούνται και θα προσέχουν. Ας είναι και 5,5 ώρες (όχι όμως 7 που διάβασα κάπου). Ή να πάρω ΚΤΕΛ ; Το πρόσφατο ρεπορταζ των 4Τ είναι πολύ καλό (για να είναι αληθινό). Τα αεροπλάνα είναι, μέχρι τώρα, απλησίαστα για τις ημερομηνίες που θέλω, άσε που θέλω να πάρω και αποσκευές .
-
-
-
Θα πρέπει να κάνω πάλι το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε περίπου 10 μέρες, και υπάρχει σοβαρή σκέψη να γίνει με το τρένο. Με τη λογική ότι δεν μπορεί, τώρα θα φοβούνται και θα προσέχουν. Ας είναι και 5,5 ώρες (όχι όμως 7 που διάβασα κάπου). Ή να πάρω ΚΤΕΛ ; Το πρόσφατο ρεπορταζ των 4Τ είναι πολύ καλό (για να είναι αληθινό). Τα αεροπλάνα είναι, μέχρι τώρα, απλησίαστα για τις ημερομηνίες που θέλω, άσε που θέλω να πάρω και αποσκευές .
Αν δεν έχεις καταλάβει, έχουμε ενα μέσο που "δουλεύει" κατ ευφημισμόν και μόνο. Το επιβατικό του κομμάτι θα έπρεπε να είναι κλειστό "μέχρι νεωτέρας". Μακριά...
-
Δεν είναι να πώ να κάνω ταξίδι, πήρα ΚΤΕΛ για απόγευμα Κυριακής και το ίδιο πρωϊ τράκαρε το ΚΤΕΛ στον Πλαταμώνα... Καλά που δεν πήρα αεροπλάνο.
Για τον ΟΣΕ πάντως, υπάρχουν δύο δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκης (ένα πρωΪ και ένα απόγευμα) και ήταν εντελώς γεμάτα και από αρκετά νωρίς. Άρα το ατύχημα μάλλον ξεχάστηκε πολύ σύντομα. Στο ΚΤΕΛ μάλιστα επιβάτες έλεγαν ότι πήραν ΚΤΕΛ αναγκαστικά αφού το τρένο είχε γεμίσει.
Πάντως το ταξίδι με ΚΤΕΛ είναι πολύ κουραστικό. Τα λεωφορεία είναι νέα, καθαρά, χωρίς φασαρία, και στο ένα δρομολόγιο είχε και usb για φόρτιση και wifi (στο άλλο όχι). Αλλά θέλει 6 ώρες από Κηφισό σε Μακεδονία, ενώ από Άρεως για Μοναστηρίου 6:45 που δεν παίζεται, παρά τη στάση 25-30 λεπτών στη Λαμία σε χώρο που για πρώτη φορά είναι αξιοπρεπής και φτηνός (είναι εκτός αυτοκινητοδρόμου)
Είχε τόση ζήτηση που το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης είχε πάρει από το ΚΤΕΛ Σερρών... -
@pgp737ng said in ΟΣΕ:
Μακεδονία εννοείς το αεροδρόμιο?
Όχι. -
Μακεδονία είναι ο μεγάλος σταθμός ΚΤΕΛ στην δυτική είσοδο της πόλης, στο τέλος του εσωτερικού περιφερειακού. Ναι, το αεροδρόμιο έχει το ίδιο όνομα, αλλά είναι στην άλλη άκρη της πόλης. Μοναστηρίου είναι ο σταθμός ΟΣΕ Θεσσαλονίκης όπου κάνουν τέρμα και διάφορα λεωφορεία.
-
Χθές διαπίστωσα ότι το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισητιρίων της hellenic train δεν βγάζει κανένα διαθέσιμο δρομολόγιο για αθήνα - θεσσαλονίκη μετά την Κυριακή. Ή θα πάνε σε αύξηση αλλά δεν είναι σίγουροι, ή κάτι άλλο θα γίνει...
-
Το σύστημα άνοιξε, άλλαξαν δρομολόγια και έχει 4 ανα ημέρα
ΟΣΕ