Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 233
    • 234
    • 120 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4676
    253913
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • npapanik
      npapanik @d_m last edited by

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

      @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

      @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

      το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

      το -15 πόντους πως προέκυψε ?

      Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

      Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

      Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
      Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
      Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
      Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
      Τα μάκτρα τι έχουν;

      καλημέρα,

      • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
        -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
        -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
      • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

      Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

      Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
      Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
      Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

      Καλημέρα!

      επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

      Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

      Να πω και εγώ κάτι: γιατί στο γραφικό του Energy Flow δεν δείχνει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας; Σε ένα Vitara MHEV το δείχνει ξεκάθαρα.

      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

      d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • d_m
        d_m @antonakis last edited by d_m

        @antonakis said in Νεο Hyundai Tucson :

        Αν και η διαγράμμιση των δρόμων ήταν και σωστή παντού, νομίζω θα ήταν ιδανικός βοηθός για όσους κινούνται σε λεωφόρους και ποτάμια εδώ.

        11111.JPG

        μιας και μιλάμε για διαγράμμιση, αν εχετε ενεργοποιήσει το σύστημα αυτόματης διατήρησης λωρίδας και το αυτοκίνητο ΄διαβάσει΄ διαγράμμιση σαν της φωτο (η συγκεκριμένη ειναι στην άνοδο της λ. Κηφισού μετά το LEROY) , το τιμόνι στρίβει ελαφρά και εναλλάξ δεξιά / αριστερά και πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το κρατήσετε ΑΜΕΣΑ.
        Μου συνέβη στο συγκεκριμένο σημείο και ευτυχώς δεν ήταν κανείς στη διπλανή λωρίδα - παραλίγο να την πάθω...

        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • npapanik
          npapanik @d_m last edited by

          @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

          @antonakis said in Νεο Hyundai Tucson :

          Αν και η διαγράμμιση των δρόμων ήταν και σωστή παντού, νομίζω θα ήταν ιδανικός βοηθός για όσους κινούνται σε λεωφόρους και ποτάμια εδώ.

          11111.JPG

          μιας και μιλάμε για διαγράμμιση, αν εχετε ενεργοποιήσει το σύστημα αυτόματης διατήρησης λωρίδας και το αυτοκίνητο ΄διαβάσει΄ διαγράμμιση σαν της φωτο (η συγκεκριμένη ειναι στην άνοδο της λ. Κηφισού μετά το LEROY) , το τιμόνι στρίβει ελαφρά και εναλλάξ δεξιά / αριστερά και πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το κρατήσετε ΑΜΕΣΑ.
          Μου συνέβη στο συγκεκριμένο σημείο και ευτυχώς δεν ήταν κανείς στη διπλανή λωρίδα - παραλίγο να την πάθω...

          Κανένα αυτόνομο σύστημα, όσο καλό και αν είναι, δεν μπορεί να προβλέψει την Ελληνική πραγματικότητα.

          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

          d_m S 2 Replies Last reply Reply Quote 5
          • d_m
            d_m @npapanik last edited by d_m

            @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

            @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

            @antonakis said in Νεο Hyundai Tucson :

            Αν και η διαγράμμιση των δρόμων ήταν και σωστή παντού, νομίζω θα ήταν ιδανικός βοηθός για όσους κινούνται σε λεωφόρους και ποτάμια εδώ.

            11111.JPG

            μιας και μιλάμε για διαγράμμιση, αν εχετε ενεργοποιήσει το σύστημα αυτόματης διατήρησης λωρίδας και το αυτοκίνητο ΄διαβάσει΄ διαγράμμιση σαν της φωτο (η συγκεκριμένη ειναι στην άνοδο της λ. Κηφισού μετά το LEROY) , το τιμόνι στρίβει ελαφρά και εναλλάξ δεξιά / αριστερά και πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το κρατήσετε ΑΜΕΣΑ.
            Μου συνέβη στο συγκεκριμένο σημείο και ευτυχώς δεν ήταν κανείς στη διπλανή λωρίδα - παραλίγο να την πάθω...

            Κανένα αυτόνομο σύστημα, όσο καλό και αν είναι, δεν μπορεί να προβλέψει την Ελληνική πραγματικότητα.

            ΄Ετσι είναι... ουτε εμείς που τη ζούμε εδώ δεν μπορούμε να τη διαχειριστούμε.
            Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάνει ό,τι μπορεί να αποτρέψει τη σύγκρουση , ανιχνεύει αυτόματα μοτοσυκλέτες, ποδήλατα, πεζούς, φρενάρει αυτόματα , αλλά η Ελλάδα είναι μια (υπο)κατηγορία απο μόνη της ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • d_m
              d_m @npapanik last edited by d_m

              @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

              @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

              @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

              @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

              @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

              @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

              @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

              @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

              @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

              το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

              το -15 πόντους πως προέκυψε ?

              Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

              Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

              Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
              Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
              Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
              Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
              Τα μάκτρα τι έχουν;

              καλημέρα,

              • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
                -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
                -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
              • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

              Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

              Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
              Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
              Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

              Καλημέρα!

              επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

              Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

              Να πω και εγώ κάτι: γιατί στο γραφικό του Energy Flow δεν δείχνει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας; Σε ένα Vitara MHEV το δείχνει ξεκάθαρα.

              Δεν το δείχνει πράγματι. Ωραία είναι η οθόνη μετάδοσης της 4κίνησης online, με το γράφημα της εμπλοκής του κάθε άξονα. Ακόμα και στην επιτάχυνση σε ευθεία, δείχνει πώς η πίσω κίνηση 'βοηθά' το αυτοκίνητο να φύγει - φυσικά πιο μεγάλο ενδιαφέρον έχει το τι γίνεται σε κλειστές στροφές με γρήγορο μπάσιμο και σε στροφιλικια γενικότερα.

              npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • npapanik
                npapanik @d_m last edited by

                @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
                Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
                Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
                Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
                Τα μάκτρα τι έχουν;

                καλημέρα,

                • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
                  -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
                  -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
                • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

                Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

                Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
                Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
                Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

                Καλημέρα!

                επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

                Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

                Να πω και εγώ κάτι: γιατί στο γραφικό του Energy Flow δεν δείχνει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας; Σε ένα Vitara MHEV το δείχνει ξεκάθαρα.

                Δεν το δείχνει πράγματι. Ωραία είναι η οθόνη μετάδοσης της 4κίνησης online, με το γράφημα της εμπλοκής του κάθε άξονα. Ακόμα και στην επιτάχυνση σε ευθεία, δείχνει πώς η πίσω κίνηση 'βοηθά' το αυτοκίνητο να φύγει - φυσικά πιο μεγάλο ενδιαφέρον έχει το τι γίνεται σε κλειστές στροφές με γρήγορο μπάσιμο και σε στροφιλικια γενικότερα.

                Είναι λίγο περίεργο πάντως που σε νορμάλ πορεία στέλνει και στους τέσσερις τροχούς, θα περίμενα για λόγους οικονομίας να μην έστελνε πίσω.

                Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                d_m C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • d_m
                  d_m @npapanik last edited by

                  @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                  @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                  το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                  το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                  Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                  Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                  Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
                  Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
                  Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
                  Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
                  Τα μάκτρα τι έχουν;

                  καλημέρα,

                  • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
                    -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
                    -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
                  • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

                  Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

                  Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
                  Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
                  Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

                  Καλημέρα!

                  επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

                  Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

                  Να πω και εγώ κάτι: γιατί στο γραφικό του Energy Flow δεν δείχνει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας; Σε ένα Vitara MHEV το δείχνει ξεκάθαρα.

                  Δεν το δείχνει πράγματι. Ωραία είναι η οθόνη μετάδοσης της 4κίνησης online, με το γράφημα της εμπλοκής του κάθε άξονα. Ακόμα και στην επιτάχυνση σε ευθεία, δείχνει πώς η πίσω κίνηση 'βοηθά' το αυτοκίνητο να φύγει - φυσικά πιο μεγάλο ενδιαφέρον έχει το τι γίνεται σε κλειστές στροφές με γρήγορο μπάσιμο και σε στροφιλικια γενικότερα.

                  Είναι λίγο περίεργο πάντως που σε νορμάλ πορεία στέλνει και στους τέσσερις τροχούς, θα περίμενα για λόγους οικονομίας να μην έστελνε πίσω.

                  ναι ναι, στέλνει και πίσω, συνήθως σε σαφώς μικρότερο ποσοστό σε σχέση με εμπρός , εκτός αν αρχίσουμε τις νοστιμιές με το γκάζι 🙂

                  npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • npapanik
                    npapanik @d_m last edited by npapanik

                    @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                    το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                    το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                    Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                    Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                    Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
                    Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
                    Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
                    Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
                    Τα μάκτρα τι έχουν;

                    καλημέρα,

                    • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
                      -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
                      -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
                    • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

                    Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

                    Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
                    Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
                    Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

                    Καλημέρα!

                    επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

                    Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

                    Να πω και εγώ κάτι: γιατί στο γραφικό του Energy Flow δεν δείχνει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας; Σε ένα Vitara MHEV το δείχνει ξεκάθαρα.

                    Δεν το δείχνει πράγματι. Ωραία είναι η οθόνη μετάδοσης της 4κίνησης online, με το γράφημα της εμπλοκής του κάθε άξονα. Ακόμα και στην επιτάχυνση σε ευθεία, δείχνει πώς η πίσω κίνηση 'βοηθά' το αυτοκίνητο να φύγει - φυσικά πιο μεγάλο ενδιαφέρον έχει το τι γίνεται σε κλειστές στροφές με γρήγορο μπάσιμο και σε στροφιλικια γενικότερα.

                    Είναι λίγο περίεργο πάντως που σε νορμάλ πορεία στέλνει και στους τέσσερις τροχούς, θα περίμενα για λόγους οικονομίας να μην έστελνε πίσω.

                    ναι ναι, στέλνει και πίσω, συνήθως σε σαφώς μικρότερο ποσοστό σε σχέση με εμπρός , εκτός αν αρχίσουμε τις νοστιμιές με το γκάζι 🙂

                    Ακόμα στρώνω, είναι σαν να έχω χάσει γεύση από τον κορωνοΐό 😉

                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • C
                      CARDIO1972 @npapanik last edited by

                      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                      το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                      το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                      Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                      Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                      Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
                      Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
                      Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
                      Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
                      Τα μάκτρα τι έχουν;

                      καλημέρα,

                      • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
                        -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
                        -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
                      • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

                      Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

                      Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
                      Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
                      Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

                      Καλημέρα!

                      επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

                      Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

                      Να πω και εγώ κάτι: γιατί στο γραφικό του Energy Flow δεν δείχνει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας; Σε ένα Vitara MHEV το δείχνει ξεκάθαρα.

                      Δεν το δείχνει πράγματι. Ωραία είναι η οθόνη μετάδοσης της 4κίνησης online, με το γράφημα της εμπλοκής του κάθε άξονα. Ακόμα και στην επιτάχυνση σε ευθεία, δείχνει πώς η πίσω κίνηση 'βοηθά' το αυτοκίνητο να φύγει - φυσικά πιο μεγάλο ενδιαφέρον έχει το τι γίνεται σε κλειστές στροφές με γρήγορο μπάσιμο και σε στροφιλικια γενικότερα.

                      Είναι λίγο περίεργο πάντως που σε νορμάλ πορεία στέλνει και στους τέσσερις τροχούς, θα περίμενα για λόγους οικονομίας να μην έστελνε πίσω.

                      Δεν στέλνει πάντα, παρά μόνο όταν «απειλείται» η πρόσφυση. Σε επίπεδο δρόμο με σταθερό γκάζι σπάνια δίνουν οι πίσω τροχοί.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • d_m
                        d_m last edited by

                        Η γρατζουνιά κάτω από το υποβραχιονιο του οδηγού προκλήθηκε το Δεκέμβριο του 2021. Μου κάνει σαν από φερμουάρ από μπουφάν, αλλά δεν μπορώ να πω με ακρίβεια πως έγινε. Όπως και να 'χει, δεν δικαιολογείται η ποιότητα του πλαστικού... 20230318_102518.jpg

                        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • npapanik
                          npapanik @d_m last edited by npapanik

                          @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                          Η γρατζουνιά κάτω από το υποβραχιονιο του οδηγού προκλήθηκε το Δεκέμβριο του 2021. Μου κάνει σαν από φερμουάρ από μπουφάν, αλλά δεν μπορώ να πω με ακρίβεια πως έγινε. Όπως και να 'χει, δεν δικαιολογείται η ποιότητα του πλαστικού... 20230318_102518.jpg

                          Αν θες πήγαινε εδώ, μου έχει επισκευάσει το χερούλι της πόρτας του CR-V (το έκανε σαν καινούριο), που το είχε κάνει η γυναίκα μου μούτι.

                          GH Ταπετσαριεσ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
                          21 0231 4341
                          https://maps.app.goo.gl/N1tgZ8NPJrzG7SnF6?g_st=ic

                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                          d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • d_m
                            d_m @npapanik last edited by

                            @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                            @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                            Η γρατζουνιά κάτω από το υποβραχιονιο του οδηγού προκλήθηκε το Δεκέμβριο του 2021. Μου κάνει σαν από φερμουάρ από μπουφάν, αλλά δεν μπορώ να πω με ακρίβεια πως έγινε. Όπως και να 'χει, δεν δικαιολογείται η ποιότητα του πλαστικού... 20230318_102518.jpg

                            Αν θες πήγαινε εδώ, μου έχει επισκευάσει το χερούλι της πόρτας του CR-V (το έκανε σαν καινούριο), που το είχε κάνει η γυναίκα μου μούτι.

                            GH Ταπετσαριεσ ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
                            21 0231 4341
                            https://maps.app.goo.gl/N1tgZ8NPJrzG7SnF6?g_st=ic

                            Οκ ευχαριστώ!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster @npapanik last edited by

                              @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                              @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                              @antonakis said in Νεο Hyundai Tucson :

                              Αν και η διαγράμμιση των δρόμων ήταν και σωστή παντού, νομίζω θα ήταν ιδανικός βοηθός για όσους κινούνται σε λεωφόρους και ποτάμια εδώ.

                              11111.JPG

                              μιας και μιλάμε για διαγράμμιση, αν εχετε ενεργοποιήσει το σύστημα αυτόματης διατήρησης λωρίδας και το αυτοκίνητο ΄διαβάσει΄ διαγράμμιση σαν της φωτο (η συγκεκριμένη ειναι στην άνοδο της λ. Κηφισού μετά το LEROY) , το τιμόνι στρίβει ελαφρά και εναλλάξ δεξιά / αριστερά και πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να το κρατήσετε ΑΜΕΣΑ.
                              Μου συνέβη στο συγκεκριμένο σημείο και ευτυχώς δεν ήταν κανείς στη διπλανή λωρίδα - παραλίγο να την πάθω...

                              Κανένα αυτόνομο σύστημα, όσο καλό και αν είναι, δεν μπορεί να προβλέψει την Ελληνική πραγματικότητα.

                              Στην Μερκ λειτουργεί διαφορετικά. Τρέμουλο στο τιμόνι για προειδοποίηση και ελαφρύ φρένο.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                rockulas last edited by

                                Παραλάβαμε και εμείς την πεμπτη(7DCT 150ps distinctive) και ηδη πηγαμε ενα μικρο ταξιδακι κανωντας τα πρωτα 300 χιλιομετρα .Ο ενθουσιασμος μεγαλος μια και το αυτοκινητο προσφερει αρκετη ανεση και πολλους αυτοματισμους .Η ολη χαρα μου κοπηκε αποτομα οταν ξημερωματα Δευτερας κλαπηκε toyota CHR toy bafthsimioy moy me 20.000χλμ 10 μετρα πιο κατω απο το δικο μου και οπως καταλαβαινετε εχω χεστει απανω μου και ειμαι προς αναζητηση λυσης .

                                D R 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dublin @rockulas last edited by

                                  @rockulas said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  Παραλάβαμε και εμείς την πεμπτη(7DCT 150ps distinctive) και ηδη πηγαμε ενα μικρο ταξιδακι κανωντας τα πρωτα 300 χιλιομετρα .Ο ενθουσιασμος μεγαλος μια και το αυτοκινητο προσφερει αρκετη ανεση και πολλους αυτοματισμους .Η ολη χαρα μου κοπηκε αποτομα οταν ξημερωματα Δευτερας κλαπηκε toyota CHR toy bafthsimioy moy me 20.000χλμ 10 μετρα πιο κατω απο το δικο μου και οπως καταλαβαινετε εχω χεστει απανω μου και ειμαι προς αναζητηση λυσης .

                                  👍Για το αυτοκίνητο
                                  👎Για τα κακά μαντάτα..

                                  Που ζείτε;

                                  Γενικώς τα Toyota και Smart είναι στην κορυφή της λίστας δυστυχώς. Όπως τα Honda και Piaggio στις μηχανές..για αρχή είναι καλό σημάδι ότι δεν έχεις ένα τέτοιο μοντέλο. Έπειτα, ότι μπορείς κάνεις.. συναγερμό, στο τιμόνι κάποια ασφάλεια, αν μπορείς κάπου μέσα.. καινούργιο αυτοκίνητο φυσικά ασφάλεια κλοπής.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rockulas last edited by

                                    @dublin said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    ν έχεις ένα τέτοιο μοντέλο. Έπειτα, ότι μπορείς κάνεις.. συναγερμό, στο τι

                                    Αθηνα ειμαι και φυσικα εχει μικτη με ολα καλουδια .Συναγερμο εχει τον εργοστασιακο (δλδ απλα παραβιαση πορτας κτλ ) και ειμαι σε εναζητηση για gps tracker κτλ κτλ

                                    npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • npapanik
                                      npapanik @rockulas last edited by npapanik

                                      @rockulas said in Νεο Hyundai Tucson :

                                      @dublin said in Νεο Hyundai Tucson :

                                      ν έχεις ένα τέτοιο μοντέλο. Έπειτα, ότι μπορείς κάνεις.. συναγερμό, στο τι

                                      Αθηνα ειμαι και φυσικα εχει μικτη με ολα καλουδια .Συναγερμο εχει τον εργοστασιακο (δλδ απλα παραβιαση πορτας κτλ ) και ειμαι σε εναζητηση για gps tracker κτλ κτλ

                                      Καλορίζικο!

                                      https://www.g4stelematix.com/g4s-withu-car

                                      Το βάζω αυτήν την εβδομάδα (8€ τον μήνα).

                                      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dublin @npapanik last edited by

                                        @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @rockulas said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @dublin said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        ν έχεις ένα τέτοιο μοντέλο. Έπειτα, ότι μπορείς κάνεις.. συναγερμό, στο τι

                                        Αθηνα ειμαι και φυσικα εχει μικτη με ολα καλουδια .Συναγερμο εχει τον εργοστασιακο (δλδ απλα παραβιαση πορτας κτλ ) και ειμαι σε εναζητηση για gps tracker κτλ κτλ

                                        https://www.g4stelematix.com/g4s-withu-car

                                        Το βάζω αυτήν την εβδομάδα (8€ τον μήνα).

                                        Καλή πρόταση φαίνεται, έχει και ένα πάγιο στην αρχή νομίζω για το hardware..

                                        Η μεγάλη διαφορά και selling point είναι ότι υπάρχει κέντρο ελέγχου.

                                        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antoniokon last edited by

                                          Καλοτάξιδο το Tucson👍

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • npapanik
                                            npapanik @dublin last edited by

                                            @dublin said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @rockulas said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            @dublin said in Νεο Hyundai Tucson :

                                            ν έχεις ένα τέτοιο μοντέλο. Έπειτα, ότι μπορείς κάνεις.. συναγερμό, στο τι

                                            Αθηνα ειμαι και φυσικα εχει μικτη με ολα καλουδια .Συναγερμο εχει τον εργοστασιακο (δλδ απλα παραβιαση πορτας κτλ ) και ειμαι σε εναζητηση για gps tracker κτλ κτλ

                                            https://www.g4stelematix.com/g4s-withu-car

                                            Το βάζω αυτήν την εβδομάδα (8€ τον μήνα).

                                            Καλή πρόταση φαίνεται, έχει και ένα πάγιο στην αρχή νομίζω για το hardware..

                                            Η μεγάλη διαφορά και selling point είναι ότι υπάρχει κέντρο ελέγχου.

                                            169€ εγκατάσταση με + το κέντρο ελέγχου και ότι δεν ασχολείσαι καθόλου να "φορτίζεις" SIM κλπ. Bonus ότι παρακολουθεί την τάση της μπαταρίας.

                                            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 120 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr