Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    • 1
    • 2
    • 1082
    • 1083
    • 1084
    • 1085
    • 1086
    • 1985
    • 1986
    • 1084 / 1986
    Αντίλογος
    117
    39706
    586631
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by piliourits

      Καθώς ο κόσμος οργίστηκε από το σοκ του άσχημου θανάτου τόσων νέων ανθρώπων και οι κυβερνώντες επιδίδονται σε μαραθώνιο επικοινωνιακής διαχείρισης (όπως και οι υποστηρικτές τους που προσπαθούν να γίνουν όσο λιγότερο ρόμπες μπορούν) η καθημερινή κανονικότητα συνεχίζει να τρέχει απαράλλαχτη...

      Λογαριασμοί ρεύματος: Γιατί οι τιμές έπεσαν στην Ευρώπη και ανέβηκαν στην Ελλάδα

      Υ.Γ. Πιστεύω ο Ο.Τ. σε ρόζ μπακράουντ αντί για χαρτί, να ανήκει στα εγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης, είναι η είδηση που έβγαλε το γκουγκλ αμέσως μετά τα τρένα.

      Για τα οποία έλεγε: Απετράπη κι άλλη σύγκρουση τρένων 20 λεπτά πριν - Νέα άτομα στο «κάδρο» το ελληνικό CNN και Νέα ηχητικά ντοκουμέντα για την τραγωδία στα Τέμπη: «Βασίλη, τι έγινε;» - «Πρέπει να έγινε τράκα» το Πρώτο Φλέμα το πρωϊνό.

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        insanedriver last edited by insanedriver

        Παρακολουθώντας συζητήσεις-ρεπορτάζ για να καταλάβω τι πήγε στραβά και έγινε το ατύχημα-με δεδομένο ότι δεν υπάρχουν τεχνολογικά failsafe εδώ και δεκαετίες-συνειδητοποίησα ότι ο Σταθμάρχης που έκανε το λάθος έχει το επώνυμο Σαμαράς...

        Τι σου είναι η ζωή και οι συμπτώσεις...!!! Το Μητσοτακέικο θα ακούει Σαμαράς και θα τρέχει.

        Λέτε ένας Σαμαράς πάλι να έριξε την χαριστική βολή στον Κούλη και η ιστορία να επαναληφθεί;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • storm
          storm last edited by storm

          2019-2023 4 χρόνια, μία κυβέρνηση.
          58 υπουργοί/υφυπουργοί. Για να μην προσθέσω και τους ΓΓ. Γήπεδο γεμίζουν.

          Υπουργείο Μεταφορών, ένας υπουργός, δύο υφυπουργοί (χαμένοι εντελώς) και πόσοι άλλοι παρατρεχάμενοι κομματικοί.

          4 χρόνια λοιπόν, και δεν βρέθηκε ένας από όλους αυτούς να κάνει έναν σοβαρό έλεγχο στον ΟΣΕ και σε όσους κινούνται στις ράγες του. Και να πάρει μέτρα. Όχι άλλα λόγια. Μπούχτισα να ακούω λόγια.

          Εγώ όλα τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ. Ειδικά τις αναφορές στους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ. Αυτοί κρίθηκαν το 2019.

          Οι εκλογές θέλουν/δεν θέλουν θα γίνουν. Δεν θα τις αποφύγουν.
          Ελπίζω οι σανοφάγοι να μην ξεχάσουν.

          Αλλά τι λέω ε; Στα παραβάν άλλα θα είναι τα κριτήρια. Η τσέπη, κανά επίδομα, κανά market pass, κανά fuel pass.

          F 1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • C
            criuser last edited by

            Συνεχίζεται αμείωτη η αγωνιώδης προσπάθεια των αριστερών, ευτυχώς πλέον μόνο κατά του Κούλη.

            Οπως σας έχω πει, μου είναι αδιάφορος και ο Κούλης και η αγωνιώδης προσπάθεια σας.

            Αλλά δεν μου είναι αδιάφορη η ιδεολογική εμμονή σας απέναντι στην ιδιωτικοποίηση.

            Και δεν σας βγήκε τώρα με τους Ιταλούς, παρ΄ ότι οι χρήσιμοι ηλίθιοι συνέχιζαν να πηγαίνουν στα γραφεία της, αντί για τα γραφεία των κομμάτων, όπως θα έπρεπε.

            Απορείτε κάποιοι γιατί έγραψα ότι ο ΟΣΕ πρέπει να μείνει κρατικός.

            Γιατί το κεντρικό δίκτυο, δεν συγκρίνεται, ούτε με αεροδρόμια, ούτε με προβλήτες λιμανιών, ούτε με τηλέφωνα.

            Οπως και το κεντρικό δίκτυο του ρεύματος.

            Αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι ΟΣΕ και ΔΕΔΔΗΕ, πρέπει να μείνουν στα σημερινά τους χάλια.

            Δεν είμαι εναντίον της ύπαρξης του κράτους σε κάθε έννοια, αλλά το κράτος πρέπει να κάνει αυτά που είναι θέματα ασφαλείας και βασικών λειτουργιών και όχι τον επιχειρηματία που κοντράρεται με επιχειρηματίες σε τοπικό ή διεθνές επίπεδο.

            Αν έχει όμως φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο ποιότητας, όπως το ιταλικό κράτος, τότε μπορεί να βάλει επιχειρήσεις του σε διεθνές επίπεδο, χωρίς να βασίζονται στον αθέμιτο ανταγωνισμό.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            F piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • F
              fiverg @storm last edited by

              @storm said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

              Εγώ όλα τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ. Ειδικά τις αναφορές στους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ. Αυτοί κρίθηκαν το 2019.

              Σωστό. Εξ αυτού και η "διερεύνηση" για το δυστύχημα του '17 που μάλιστα έχει κλείσει ποινικά είναι χάντρες και καθρεφτάκια στους ιθαγενείς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                fiverg @criuser last edited by

                @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                Αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι ΟΣΕ και ΔΕΔΔΗΕ, πρέπει να μείνουν στα σημερινά τους χάλια.

                Πάντα το ερώτημα είναι ποιος βάζει το χρήμα για τις επενδύσεις που χρειάζονται. Σύμφωνα με μία άποψη ο προϋπολογισμός είναι ατέλειωτος και μπορεί να κάνει τα πάντα. Επενδύσεις στα τραίνα, σχολεία, νοσοκομεία, άμυνα κλπ. Με μόνιμη επωδό ότι αν κυβερνήσει ο "judge dredd", θα κοπεί η μάσα και θα υπάρχει χρήμα για τα πάντα. Λεφτά υπάρχουν, τα ίδια έλεγε βέβαια και ο Γιωργάκης το 2010 και είδαμε τι έγινε. Άλλωστε πλησιάζει και η εποχή των φορολογικών δηλώσεων όπου πολλοί συμπολίτες μας θα ξεχάσουν την "αγάπη" τους για το κράτος και τις υπηρεσίες του αρνούμενοι ουσιαστικά να τις χρηματοδοτήσουν στο μερίδιο που τους αναλογεί.

                Ο προϋπολογισμός έχει συγκεκριμένους κωδικούς και προτεραιότητες. Το τρέχον ελληνικό κράτος που έχει χρέος και μεγάλες αμυντικές δαπάνες. Κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να επικεντρωθεί σε βασικά αγαθά (παιδεία, υγεία, ασφάλεια ενέργεια, νερό κλπ) και κάποια να τα αφήσει για αργότερα. Ο σιδηρόδρομος είναι δυστυχώς ένα από αυτά. Δεν συζητάμε βέβαια να κουβαλάμε κόσμο εγκληματικά και ανεξέλεγκτα όπως έκανε αυτή η κυβέρνηση. Τέλος επιβατικών δρομολογίων και εμπορικά μόνο με μια αναγκαία συντήρηση μέχρι να έχουμε το χρήμα να το φτιάξουμε και αυτό (ίσως και ποτέ δηλαδή).

                Επί αυτής της βάσης πιστελυω θα έπρεπε να συζητάμε αν είμαστε σοβαρή χώρα αλλά δεν είμαστε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Διαφωνώ.

                  Οι Κινέζοι επένδυσαν πολλά λεφτά στον Πειραιά και μέσω αυτών έγινε το μεγάλο σχετικά έργο της γραμμής από το λιμάνι προς τον Ασπρόπυργο.

                  Εχουμε στο Θριάσιο μια τεράστια έκταση που ψάχνει επενδυτές ως αποθηκευτικοί χώροι.

                  Αν είμαστε σοβαρή χώρα και δεν κοιτάζαμε τις μίζες, θα μπορούσαμε μέσω των λιμανιών να βρούμε χρήματα για το τρένο.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fiverg @criuser last edited by fiverg

                    @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                    Αν είμαστε σοβαρή χώρα και δεν κοιτάζαμε τις μίζες, θα μπορούσαμε μέσω των λιμανιών να βρούμε χρήματα για το τρένο.

                    Τα λιμάνια για να είναι "ανταγωνιστικά" πρέπει να έχουν έσοδα για να κάνουν επενδύσεις τα ίδια. Αν αύριο μεθαύριο η "Μασσαλία" έχει μια νέα γενιά γερανών που εκφορτώνουν π.χ. στον μισό χρόνο, το ίδιο πρέπει να κάνει και ο Πειραιάς. Αλλιώς ο Πειραιάς θα εκφορτώνει ένα καράβι κάθε μήνα όπως επί πασοκάρας.
                    Το έρωτημα είναι αν μπορεί το σιδηρόδρομος στο να χρηματοδοτήσει από τα έσοδά του τις επενδύσεις του (για εμπορικές αμαξοστοιχείες λέμε εγώ τις επιβατικές τις ξεχνάω, θα έπρεπε να σταματήσουν εντελώς). Δεν νομίζω. Άρα θέλει "στήριξη" από "κάπου". Αν υπάρχει αυτό το "κάπου" εκτός προϋπολογισμού πολύ ευχαρίστως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits @criuser last edited by

                      @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                      Αν έχει όμως φτάσει σε πολύ υψηλό επίπεδο ποιότητας, όπως το ιταλικό κράτος, τότε μπορεί να βάλει επιχειρήσεις του σε διεθνές επίπεδο, χωρίς να βασίζονται στον αθέμιτο ανταγωνισμό.

                      Ρε συ Κρούζερ, καλά εμάς να μας δουλεύεις, αλλά να παίζεις και με τον πόνο χαροκαμένων οικογενειών;
                      Θα τολμουσες να τα πεις αυτά σε έναν πατέρα της ηλικίας σου που έχει παιδί στην εντατική ή κηδευει κλειστό, αν όχι άδειο, φέρετρο;

                      Ότι είχε φτάσει σε τόσο υψηλό διεθνές επίπεδο η ιταλική εταιρία, που για να εισπράξει το εισιτήριο και τις επιδοτήσεις, έβαζε τα παιδιά του κόσμου διπλανής ευρωπαϊκής χώρας μέσα σε βαγόνια που ΗΞΕΡΑΝ ότι το να συγκρουστούν μετωπικα ήταν στην ευχέρεια ενός βυσματούχου μπάρμπα... Δηλαδή "που να φτάσει κι αυτή η εταιρεία, ΥΠΕΡΠΡΩΤΗ!?" που θα λέγε κι ο Άδωνις...
                      Θα τα λέγες αυτά στο πρόσωπο ενός χαροκαμένου πατέρα;

                      Για καθώς πρέπει μορφωμένοι εργατικοί νοικοκύρηδες οικογενειάρχες, μερικές φορές δεν έχετε τον Θεό σας...

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        https://www.naftemporiki.gr/society/1447886/tragodia-sta-tempi-synthimata-orgis-sta-syllalitiria-chiliades-diamartyromenoi-stoys-dromoys/

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Εεε ναι τι?? Χρόνια λεοιτουργεί έστι ο ΟΣΕ και είναι ξεκάθαρα ευθύνη της εκάστοτε κυβέρνησης, του ΟΣΕ και των υποδομών. Κανείς άλλος δεν φταίει παρά η ΝΔ τώρα αλλά διαχρονικά από το ΠΑΣΟΚ και μετά οι εκάστοτε κυβερνήσεις. Γιατί σας κάνει εντύπωση? Σε αυτή τη χώρα ζούμε....δυστυχώς. Λαμογιές παντού και πάντα.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • storm
                            storm last edited by

                            Και μέσα σε όλα αυτά εγώ ακούω για συμβασιούχους εργαζομένους, για εργαζομένους με μπλοκάκια, για εργαζομένους ενοικιαζόμενους από υπεργολάβους.
                            Εργαζόμενοι χωρίς εργασιακά δικαιώματα, χωρίς σοβαρές αμοιβές, να εργάζονται 10 ώρες την ημέρα επειδή, λέει, έτσι είναι οι βάρδιες, χωρίς υπερωρίες, χωρίς τίποτα. Και φυσικά κανείς δεν ξέρει πως και με ποια προσόντα αυτοί οι εργαζόμενοι μπήκαν σε αυτό τον οργανισμό.

                            Και αυτά τα λένε οι κυβερνώντες και καμαρώνουν κιόλας για τα εργασιακά της χώρας.

                            Οι ψηφιακές κάρτες εργασίας, τους μάραναν τους ξεφτίλες. Για να κρύβονται όλοι τους, πίσω από τον Πιερρακάκη για να δείξουν έργο.
                            Σιγά το έργο. Φίνος Φιλμ σε ψηφιακή έκδοση, έγχρωμη!

                            Ρε ουστ!!!!

                            υ.γ. Όχι δεν είμαι αριστερός. Δεν είμαι κομμουνιστής. Ούτε κεντρώος. Αλλά εδώ δεν αφορά ούτε κόμματα, ούτε ιδεολογίες. Αφορά τις ξεφτίλες τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • gatoz
                              gatoz last edited by

                              *Το «Αμάν!» του σταθμάρχη και οι πρώτοι διάλογοι μετά την τραγωδία

                              Το ότι 57 άνθρωποι σκοτώθηκαν εξαιτίας της απροσεξίας και της ανεπάρκειάς του ήταν σαφές σχεδόν από τα πρώτα λεπτά που ακολούθησαν τη σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη. Εκ των υστέρων όμως, μοιάζει σοκαριστικά εμφανής η ακαταλληλότητα του σταθμάρχη Βασίλη Σαμαρά βάσει δύο κρίσιμων ντοκουμέντων: α) Των ηχογραφημένων διαλόγων από το σταθμαρχείο Λάρισας τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου όπως τους δημοσιοποίησε το protothema.gr, καθώς και β) της απολογίας του σταθμάρχη στην ανακρίτρια.

                              Από όσα, κυριολεκτικά απίστευτα, ακούγονται στα ηχητικά αποσπάσματα, συν τα λεπτομερή στοιχεία τα οποία κατέθεσε ο ίδιος ο σταθμάρχης κατά την ανάκριση και πριν προφυλακιστεί, τεκμαίρεται πλήρως ότι ο Βασίλης Σαμαράς ήταν εντελώς ανίκανος, ανέτοιμος στην καλύτερη περίπτωση, να αναλάβει καθήκοντα σταθμάρχη σε ένα πολυσύχναστο σημείο του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου όπως η Λάρισα.

                              Από την ηλικία (59 ετών) και την προϋπηρεσία του Βασίλη Σαμαρά, έως την επιπολαιότητα των προϊσταμένων και των αρχαιότερων συναδέλφων του, καθώς και τη δική του αδυναμία να συνειδητοποιήσει το μέγεθος της καταστροφής που προξένησε, επιβεβαιώνεται ότι το πολύνεκρο δυστύχημα απλώς τελούσε εν αναμονή. Η παρουσία του συγκεκριμένου ατόμου μπροστά στον πίνακα ελέγχου των γραμμών, με την ελάχιστη εμπειρία και εξοικείωση με τους σύνθετους χειρισμούς που έπρεπε να εκτελέσει, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αφέθηκε εντελώς μόνος του στο πλέον κρίσιμο διάστημα της νυχτερινής βάρδιας την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου, ήταν μια συνταγή ολέθρου. Μόνο η τύχη θα μπορούσε να αποτρέψει κάποιο σοβαρό δυστύχημα. Αλλά η τύχη έστρεψε τα νώτα της στα δεκάδες θύματα του δυστυχήματος.*

                              Πρωτοθεμα, βρηκε ποιος φταιει.
                              Ο σταθμαρχης και η επιπολαιοτητα των προισταμενων και των αλλων συναδελφων του.

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • storm
                                storm last edited by

                                Αυγενάκης, άλλος ένας κλαρινογαμπρός με μπλε γραβάτα. Έχω μπουχτήσει με όλους αυτούς. Πραγματικά.

                                Και τα πράγματα μάλλον ξεφεύγουν.

                                Επίθεση με πέτρες στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ -Ζημιές στο υπηρεσιακό τζιπ του Αλέξη Τσίπρα
                                Επίθεση με πέτρες πραγματοποίησαν πριν από λίγο άγνωστοι στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην Κουμουνδούρου. Από την επίθεση προκλήθηκαν ζημιές και στο τζιπ του Αλέξη Τσίπρα.

                                Σύμφωνα με πληροφορίες, ομάδα περίπου πέντε ατόμων στην ουρά της πορείας του ΠΑΜΕ πέταξαν πέτρες προς τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ. Από την επίθεση προκλήθηκαν φθορές σε τζαμαρίες και οχήματα. Μεταξύ των οχημάτων στα οποία προκλήθηκαν ζημιές ήταν και το υπηρεσιακό τζιπ που έχει παραχωρήσει η ΕΛ.ΑΣ. στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα.
                                https://www.iefimerida.gr/ellada/epithesi-grafeia-syriza-tzip-tsipra

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  i-hasu last edited by

                                  alt text

                                  Zω από περιέργεια
                                  να δω τι θα γίνει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    alt text

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by

                                      Το πιο γελοίο της υπόθεσης είναι πως και να θέλουν, δεν μπορούν να βρουν κάποιον να μην είναι διαπλεκόμενος και κουμπάρος στη ΝΔ, για να του αναθέσουν κάτι που απαιτεί αντικειμενικότητα.
                                      Ρωτούσαν τον Πλεύρη αν γνωρίζει τον προμηθευτή του λογισμικού Predator των υποκλοπών, έλεγε όχι κι όταν επέμεναν στην ερώτηση απαντούσε ότι μπορεί να είναι κουμπάροι (από γάμο ή βάφτιση, δεν θυμάμαι) αλλά δεν κάνουν παρέα κάθε μέρα...

                                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • H
                                        hountalas last edited by

                                        Άδωνις θεός σε δικό του πλανήτη ζει. Μάλλον του αρέσει να λέει ότι λέει γιατί μάλλον δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, του αρέσει να τον κράζουν γιατί ξέρει ότι πάλι θα το ψηφίσουν και είναι αυτό που λέμε δώσε εξουσία σε κάποιον να δεις τι άνθρωπος είναι.
                                        Έχουν μαζευτεί τόσες ατάκες που πλέον απορώ ποιος και γιατί ψηφίζει Άδωνι; Κανένας που του αρέσει να ψοφάει η κατσίκα του γείτονα;

                                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          Ισχύουν αυτά που ακούγονται για ίδρυση Αστυνομίας Σιδηροδρόμων;

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vagkirk @hountalas last edited by vagkirk

                                            @hountalas said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                            Άδωνις θεός σε δικό του πλανήτη ζει. Μάλλον του αρέσει να λέει ότι λέει γιατί μάλλον δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα, του αρέσει να τον κράζουν γιατί ξέρει ότι πάλι θα το ψηφίσουν και είναι αυτό που λέμε δώσε εξουσία σε κάποιον να δεις τι άνθρωπος είναι.
                                            Έχουν μαζευτεί τόσες ατάκες που πλέον απορώ ποιος και γιατί ψηφίζει Άδωνι; Κανένας που του αρέσει να ψοφάει η κατσίκα του γείτονα;

                                            Από αυτά που βλέπω αυτές τις μέρες διαπιστώνω πως αν δεν είναι εγκάθετος που θέλει να κάνει κακό στον ΠΘ και την κυβέρνηση, τότε έχει πραγματικά κάποιο πρόβλημα γιατί δείχνει να πιστεύει ως αληθή αυτά τα απίστευτα ψευδή και αισχρες δικαιολογίες που ξεστομίζει.

                                            Τόσο ο Άδωνις όσο και οι κουλικοι παπαγάλοι όπως ο Πορτοσαλτε , Χιώτης κλπ που έχουμε μείνει άφωνοι με τα λεγόμενα τους , θεωρώ πως έχουν φτάσει σε ένα σημείο που έχουν μπλέξει την πραγματικότητα με την γκεμπελιστικη προπαγάνδα που αναπαράγουν κάθε μέρα, κάθε ώρα συνεχώς και επιμελώς εδώ και (πόσα αλήθεια; ) χρόνια.

                                            Ο Άδωνις μάλιστα αυτό το κάνει από μικρό παιδάκι και με πολλές διαφορετικές προπαγανδιστικές αλλαγές ( από το "όλη η αλήθεια για το Άουσβιτς" και το "ο Αγών μου" μέχρι την κυβέρνηση ΝΔ) οπότε έχει χρόνιο ζήτημα.

                                            Είναι πλέον δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ συνειδητού και ασυνείδητου , είναι λογικό να νομίζουν πως αυτά που εκστομίζουν είναι και αληθινά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 1084
                                            • 1085
                                            • 1086
                                            • 1985
                                            • 1986
                                            • 1084 / 1986
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr