-
Δεν είναι δική μου θεωρία. Όπως είπα και πιο πάνω, ο αρχιμηχανολόγος μιας τεράστιας αυτοκινητοβιομηχανίας το είπε. Δεν είναι ότι τα φτιάχνουν ώστε να διαλύονται στα 250.000, αλλά το ότι μέχρι εκεί τα φτιάχνουν για να αντέχουν, γιατί μετά θα έπρεπε να έχουν διπλάσιες αντοχές και άρα διπλάσιο κόστος. Στην μηχανολογία όλα έχουν κύκλους ζωής. Τίποτα δεν φτιάχνεται για να αντέχει για πάντα. Ακόμα και τα αεροπλάνα έχουν συγκεκριμένους κύκλους απογείωσης-προσγείωσης, ασχέτως των κινητήρων τους. Η συμπίεση-αποσυμπίεση της ατράκτου έχει συγκεκριμένη διάρκεια. Μετά είναι για πέταμα, ή θέλει ανακατασκευή, που απλά δεν συμφέρει.
Κάποιοι που πήγαν να το παρακάνουν, το πήραν στην μασχάλη το αεροπλάνο: https://en.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines_Flight_243
ΥΓ: Ο πατέρας μου ήταν παλιός αγωνιζόμενος, μέλος του ΑΟΘ, και του έλεγε τότε ένας άλλος του Ομίλου, ότι η Mercedes έλεγε ότι πρέπει να αλλάζει ζάντες κάθε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, λόγω κόπωσης μετάλλων. Γελούσαν εδώ οι γκαραζιέρηδες. Δεν ήξεραν τι πάει να πει αυτό...
-
Δε νομίζω να έχει σχέση το βιβλιαράκι με τις αντοχές των αυτοκινήτων και τον λογικό ωφέλιμο κύκλο ζωής τους, αλλά και έτσι να το θεωρήσουμε τότε πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι το μέσο ιχ στηνΕΕ κάνει 11.500 χλμ το χρόνο. Άρα τα 250.000 χλμ. που γράφει το βιβλιαράκι βγάζουν 22 χρόνια.
Το νούμερο δεν είναι τυχαίο. 11 χρόνια είναι πλέον ο μέσος όρος ζωής ενός ιχ στην ΕΕ. Για να βγει αυτός ο μέσος όρος σε μια κανονική κατανομή, τα περισσότερα (αλλά όχι όλα) ιχ που κυκλοφορούν είναι από καινούργια και σίγουρα και έως 22-25 χρόνια.
Σε καθε περίπτωση, τα νούμερα αυτά απέχουν από τα 15 το πολύ που μάλλον θα το διακρατήσει ο ερωτών και ας κλείσει εδώ η απορία αν ένα σχετικά απλό ιχ βγάζει τόσα χρόνια μεσοσταθμικά. -
Οι αντοχές των οχημάτων δεν είναι ανεξάρτητες του τρόπου οδήγησης του κατόχου, του είδους των διαδρομών αλλά και των χώρων στάθμευσης που χρησιμοποιούνται. Να τα λέμε κι αυτά, όπως και το καύσιμο που χρειάζεται.# Τίτλος
-
Είναι μια συνισταμένη πολλών μεταβλητών.
-
Ακριβώς. Επίσης είναι κοινό μυστικό πως υπάρχουν οδηγοί και οδηγοί. Έχω καλό φίλο που δεν θα του εμπιστευόμουν ούτε ποδήλατο. Καλό παιδί αλλά σιδεροφαγος.
-
Εμείς αν και δεν τα προσέχουμε ιδιαίτερα (ειδικά εξωτερικά αφού δεν έχουμε κλειστά πάρκινγκ και μεζονέτες) όλα τα αυτοκίνητά μας, ακόμη και τα Saxo/206/αγροτικό, είναι σε καλή κατάσταση και δεν έχουν ζητήσει ιδιαιτέρως κάτι.
Όμως κάνουμε service, μέσα τα προσέχουμε, πάντα είχαμε πολλαπλά οχήματα οπότε δεν τα λιωσαμε, και σκέφτομαι ότι για να διαλύσεις ένα αμάξι, πρέπει να είσαι τελείως στουρνος και βοιδοκεφαλος..ή να έχεις VW!
ίσως είμασταν και λίγο τυχεροί, δεν αμφιβάλλω, αλλά τόσα αυτοκίνητα, τόσα λίγα προβληματα.. ξέρω εγώ..τα Ford περισσότερο..τα Ιταλικά παλιότερα κάτι βγάζανε.
-
Και εγώ στην οικογένεια της ανατολής θα πήγαινα με αυτά τα δεδομένα. 30κ είναι ήδη πολλά για οικογενειάρχη και λογικό να θέλεις τα λεφτά σου να πιάνουν τόπο. sportage/tuscon θα έπαιρνα, γιατί το QQ είνα πολύ φτωχό στα 32. Τα cx30/cc έχoουν το ρίσκο του τι γίνεται αύριο.
[Ένα σχετικοάσχετο να πω που εμένα μου δίνει μια αίσθηση. Στο καρ αν μπεις μπορείς να δεις συγκεκριμένα αυτοκίνητα με τα ανώτερα χλμ που υπάρχουν. Αυτό ίσως δίνει μια ένδειξη του πόσο αξιόπιστα μπορεί να είναι κάποια μοντέλα. πχ. πωλούνται βιτάρα με >180-200κ χλμ, qq με >200-250κ χλμ. Αλλά πόσα 3008/c5 1.2; Κανένα; Μην πέσετε να με φάτε, προσωπική άποψη είναι.]
-
@katafractos17 said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Θέλω κάποια στιγμή να αξιωθώ να πάρω.
Όπως θέλω να το κάνω και για BMW και ας ξέρω ότι θα βγάλει τίποτε θεματάκια.Θέλεις να ζεις στην κόψη του ξυραφιού εσύ!
[γνώμη μου, μόνο lease αυτές οι εταιρείες] -
@xenos said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Και εγώ στην οικογένεια της ανατολής θα πήγαινα με αυτά τα δεδομένα. 30κ είναι ήδη πολλά για οικογενειάρχη και λογικό να θέλεις τα λεφτά σου να πιάνουν τόπο. sportage/tuscon θα έπαιρνα, γιατί το QQ είνα πολύ φτωχό στα 32. Τα cx30/cc έχoουν το ρίσκο του τι γίνεται αύριο.
[Ένα σχετικοάσχετο να πω που εμένα μου δίνει μια αίσθηση. Στο καρ αν μπεις μπορείς να δεις συγκεκριμένα αυτοκίνητα με τα ανώτερα χλμ που υπάρχουν. Αυτό ίσως δίνει μια ένδειξη του πόσο αξιόπιστα μπορεί να είναι κάποια μοντέλα. πχ. πωλούνται βιτάρα με >180-200κ χλμ, qq με >200-250κ χλμ. Αλλά πόσα 3008/c5 1.2; Κανένα; Μην πέσετε να με φάτε, προσωπική άποψη είναι.]
Εντελώς παράλογη λογική! Να κάτσω να το αναλύσω τώρα;! Πραγματικά χρειάζεται;!
Εντομεταξυ το 17 περίπου που ήρθαν τα πρώτα 3008 ΙΙ τι έπαθαν;??!!! Έχει γεμίσει ο κόσμος, και ακόμη πρώτα είναι και ας αλλάζει το μοντέλο, με αποδείξεις (πωλήσεις) ΟΛΟ το 22, σε ΟΛΗ την κατηγορία C, και αρχές 23!
Μήπως απλά είναι ευχαριστημένοι και δεν τα πουλάνε;!! Λέω εγώ μία βλακεία.. ξέρω εγώ, αν πήρες με 25.000 diesel 3008 το 19-20, θα το πουλαγες τώρα να πάρεις CC 2.000, έστω και υβριδικό με 34.000 (δεν έχω ιδέα πόσο κάνει..);!
Βαριέμαι να αναπτύξω την λογική (μου) και δεν έχω και χρόνο, αλλά... από μένα, ΟΧΙ.
-
@xenos said
[Ένα σχετικοάσχετο να πω που εμένα μου δίνει μια αίσθηση. Στο καρ αν μπεις μπορείς να δεις συγκεκριμένα αυτοκίνητα με τα ανώτερα χλμ που υπάρχουν. Αυτό ίσως δίνει μια ένδειξη του πόσο αξιόπιστα μπορεί να είναι κάποια μοντέλα. πχ. πωλούνται βιτάρα με >180-200κ χλμ, qq με >200-250κ χλμ. Αλλά πόσα 3008/c5 1.2; Κανένα; Μην πέσετε να με φάτε, προσωπική άποψη είναι.]
Έκανες μία σκέψη,γιατί να σε "φάμε";
Απλά,ίσως δεν έλαβες υπόψη σου πως αν βάλεις στο ψάξιμο μόνο τη λέξη Vitara ή QQ θα σου βγάλει μοντέλα απο τέλη 90' και 2007 (1ο QQ).Οπότε εχουν κάνει χλμ.. Το 3008 κ C5 με τον εν λόγω κινητήρα έχουν 5-6 χρόνια ζωής.Λίγο για να γράψουν 250.000χλμ.(εκτός αν είναι τίποτα εταιρικά)
Τώρα αν έβαλες qq από το 2016 και NV από το 2015 και βρίσκεις με 200.000+ χλμ.τότε έχει κάποια λογική. -
@panormus772 said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Έκανες μία σκέψη,γιατί να σε "φάμε";
Είδες παραπάνω γιατί...
Απλά,ίσως δεν έλαβες υπόψη σου πως αν βάλεις στο ψάξιμο μόνο τη λέξη Vitara ή QQ θα σου βγάλει μοντέλα απο τέλη 90' και 2007 (1ο QQ).Οπότε εχουν κάνει χλμ.. Το 3008 κ C5 με τον εν λόγω κινητήρα έχουν 5-6 χρόνια ζωής.Λίγο για να γράψουν 250.000χλμ.(εκτός αν είναι τίποτα εταιρικά)
Τώρα αν έβαλες qq από το 2016 και NV από το 2015 και βρίσκεις με 200.000+ χλμ.τότε έχει κάποια λογική.Εννοώ βάζω πχ τη διάρκεια ζωής του μοντέλου. qq από το 2014-2015, βιτάρα από το 2014 και 3008 από το 2016.
-
@xenos said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@panormus772 said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Έκανες μία σκέψη,γιατί να σε "φάμε";
Είδες παραπάνω γιατί...
Απλά,ίσως δεν έλαβες υπόψη σου πως αν βάλεις στο ψάξιμο μόνο τη λέξη Vitara ή QQ θα σου βγάλει μοντέλα απο τέλη 90' και 2007 (1ο QQ).Οπότε εχουν κάνει χλμ.. Το 3008 κ C5 με τον εν λόγω κινητήρα έχουν 5-6 χρόνια ζωής.Λίγο για να γράψουν 250.000χλμ.(εκτός αν είναι τίποτα εταιρικά)
Τώρα αν έβαλες qq από το 2016 και NV από το 2015 και βρίσκεις με 200.000+ χλμ.τότε έχει κάποια λογική.Εννοώ βάζω πχ τη διάρκεια ζωής του μοντέλου. qq από το 2014-2015, βιτάρα από το 2014 και 3008 από το 2016.
Σορυ, αλλά η λογική σου μπαζει από παντού.. δεν μπορούν να μειωθούν τα standards του πλανήτη έτσι εύκολα, όσο και αν προσπαθεί η ανθρωπότητα για να γίνει λογικό το εντελώς παράλογο!
Το 3008 ΙΙ έχει βγει πολύ καλό αυτοκίνητο και χωρίς σοβαρά θέματα, όσο και αν πέφτει προπαγάνδα από εδώ και από εκεί.. απλούστατα κάποιος που πήρε πριν 4-5 χρόνια δεν το πουλάει, γιατί έχει αυτοκινηταρα όταν τα άλλα έπαιζαν σε μικρότερο μέγεθος και αποσκευές τότε (16-17 που κυκλοφόρησε), στο μάτι και στο εσωτερικό ακόμη στέκεται αξιοπρεπέστατα, κινητήρια σύνολα παρόμοια μέχρι πρόσφατα, και δεν δίνεις κάθε 5 χρόνια 25-35.000€ για αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω τα στοιχεία σου, αλλά το 3008 έχει σπείρει σε πωλήσεις Ελλάδα.. στα ίδια χρόνια έχει πουλήσει περισσότερο Ελλάδα από το Vitara, δεν έχω χρόνο να μπω car.gr τώρα να κάνω μελέτη και τέτοια, αλλά παρεμφερή συμπεράσματα θα βγάλεις..
Όποιος έχει SCross του 2016 πάλι θα θέλει να κάνει upgrade, αλλά τι να πάρει; SCross του 23;! Μία ή άλλη.. ειδικά αν έχει diesel το κρατάει και αυτός γιατί είναι συλλεκτικά..
-
3008 και πολλα χιλιομετρα
αχαχαχαχαχαχαχα
αχαχαχαχαχαχαχα
#chrepia
#gia_petamaτι λεμε τωρα, δεν υπαρχει ανθρωπος, ουτε και ο δουβλης στη πραγματικοτις αλλα ουτε και ο μετοχος με τα #mavra που να πιστευουν τετοια πραγματα
αχαχαχα
-
@gatoz said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
3008 και πολλα χιλιομετρα
αχαχαχαχαχαχαχα
αχαχαχαχαχαχαχα
#chrepia
#gia_petamaτι λεμε τωρα, δεν υπαρχει ανθρωπος, ουτε και ο δουβλης στη πραγματικοτις αλλα ουτε και ο μετοχος με τα #mavra που να πιστευουν τετοια πραγματα
αχαχαχα
και ομως τα πιστευουν ακραδαντα
-
Τα έχουμε και τα χαιρόμαστε!
Εγώ θα έλεγα ότι προτείνουν οι γκαντεμοσαυροι του φόρουμ να προσέχετε..
πολύ αρνητική ενέργεια στα 7 Τσάκρας..
Ωμμμμμμμμμμμμ......
-
Ελπίζω μόνο να μην έχετε τον 1.2Τ puretech...
-
@christostsp said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
Ελπίζω μόνο να μην έχετε τον 1.2Τ puretech...
Απ' όλα έχει ο μπαξες..τα συλλέγουμε άλλωστε.
-
Tι γκαντεμιά να πει κανείς... όταν βάζουν οι Γάλλοι μηχανικοί βάζουν τον ιμάντα χρονισμού στο εσωτερικό του κινητήρα 1.2Τ με αποτέλεσμα αυτός να βρέχεται από λάδι..... έλεος.... γκαντέμης θα είναι εκείνος που θα πάρει την μηχανή στο χέρι;
Το έκαναν άραγε και σε άλλους κινητήρες;Ο λόγος που αγορά 3008 έχει ένα ρίσκο. Εάν κάποιος γνωρίζει εξέλιξη επί του συγκεκριμένου θέματος ας μας πει.
ΥΓ Η VW έπαθε παλαιότερα προβληματα στις καδένες χρονισμού και τους εντατηρες τους σε κάποιο μοτερ και τώρα πια επιλέγει την χρήση ιμάντα. Ελπίζω όχι με διάταξη όπως η PSA με βρεχομενο με λάδι ιμαντα... Δεν ξέρω εάν θα έπαιρνα VW αλλά αυτή η επιλογή των μηχανικών της PSA πραγματικά είναι ακατανόητη...
-
Όχι ότι τρελαίνομαι και με αυτή της VW που επέλεξε ιμάντα χρονισμού έναντι καδένας.... στην δεκαετία αυτή όπου οι θερμικοι θα αρχίζουν σιγά σιγά να εκλείπουν.... έχουν εξελιχθεί όσο δεν πάει οι βενζινοκινητηρες, βάζουν καφενές εδώ και χρόνια... και αυτοί βάζουν ιμάντες... Ο ένας μάλιστα κατασκευαστής (psa) τον έβαλε μέσα στο λάδι....
ΥΓ Είμαι κάτοχος ευρωπαϊκού αυτοκινητου 22 χρόνων... Έχει καδένα.. Οπελ... και τώρα έχει ιμάντα χρονισμου στο λαδι... και κάνει πάνω από 20000€
Ας είναι και πρώτα σε πωλήσεις τα Corsa και δευτερα τα 208... -
@christostsp
Τι σε πειραξε ο ιμαντας μεσα στο λαδι? Το εχει κανει κι αλλος γνωστος κατασκευαστης σε πολυ γνωστο κινητηρα .
Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai