-
Στρέβλωση της αγοράς είναι όταν επιδοτείς ένα προιόν (ηλεκτρικό αυτοκίνητο) με εως 8 χιλιάδες ευρώ στον υποφήψιο ιδιώτη αγοραστή ενώ ένα άλλο δεν παίρνει ούτε cent.
Στρέβλωση είναι όταν τα ηλεκτρικά δεν πληρώνουν τέλος ταξινόμησης ενώ τα θερμικά επιβαρύνονται. Αν θυμάμαι τα plug-in βρίσκονται στο 50% που αντιστοιχα στρέβλωση είναι.
Στρέβλωση είναι οτι υπάρχει φόρος πολυτελούς διαβίωσης στα δίλιτρα θερμικά ακόμα και αν κάνουν 30 χιλιάρικα ενώ μια Taycan (για να μην κρίνουμε αρνητικά και τα αγαπημένα στου Τέσλα), των 100+ χιλιάδων δεν πληρώνει cent.
Στρέβλωση είναι να πληρώνεις τόσο φόρο στη βενζίνη που έχει φτάσει να γεμίζει το smart με 50 ευρώ και ποτέ από τελείως άδειο.
Στρέβλωση είναι να μην πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας με ένα ηλεκτρικό τέρας 2 τόνων.Αυτά με μια πρόχειρη αλλά μπορεί να υπάρχουν και άλλα "προνόμια" που να μου ξέφυγαν. Ετσι για να μιλάμε και σοβαρά που και που.
-
Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν προγράμματα για οικιακές φορτίσεις με συγκεκριμένο κόστος κιλοβατώρας. Είχε βάλει κάποια και ο Χάρης. Δεν έχει το ίδιο κόστος όπως αν κάψεις τα συγκεκριμένα kw χωρίς πρόγραμμα.
Κάτι σαν τα πακέτα του ίντερνετ με τις άπειρες κλήσεις σε σταθερα και κινητά.Μάλιστα κάποια προγράμματα αναφέρουν πως ένα μέρος του ρεύματος είναι κλειδωμένο από ΑΠΕ για να δώσουν και μια πράσινη εικόνα του προγράμματος. Όσο περνάν ο μήνες τόσο γίνονται επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα.
Όμως όπως συμβαίνει πάντα και παντού διαβάζεις τα μισά από όσα γράφω, και αρχίζεις τα λάθος συμπεράσματα. Τα ίδια κάνεις σε κάθε θέμα. Μετά σαν γνήσιος επαρχιώτης ( με την κακή έννοια διότι όντως υπάρχει και καλή έννοια που προσωπικά μου είναι συμπαθεατατη και την επιδιώκω στις παρέες μου) ανεβαίνεις στο κρεβάτι του άλλου και ξεκινάς την προσβολή σε άτομα του οικογενειακού μου περιβάλλοντος. Και άντε να μας ανέβεις, αλλά αν είσαι και σαν αρκούδα θα σπάσει ρε συ. Κάνε κράτει λιγάκι.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτόν τον κόσμο, αυτό έχω να σχολιάσω για το προηγούμενο παράπτωμα σου.
Εγώ λοιπόν αναφέρθηκα στις νέες παρουσιάσεις των μπαταριών που έγιναν στην Γενεύη και όχι μόνο. Και είπα πως όταν αυτες φτάσουν στην αγορά θα ξεκινήσει η εποχή των γρήγορων φορτιστών που ακόμα και αν κάνεις κάποιο ταξίδι κάποιες φορές το χρόνο θα μπορέσεις να φορτίσεις γρήγορα σαν ένα θερμικό. Αλλά έπειτα που θα φτάσεις στο χωριό σου να το φορτιζεις σε χαμηλό κόστος.
Σήμερα που μιλάμε διάβασα πως υπάρχει κάπου στην Ασία αν θυμάμαι καλά ένας τέτοιος δοκιμαστικός σταθμός που φορτίζει κατά μέσο όρο τα ev στα 8 λεπτα
-
@i-hasu said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μού αρέσει που βλέπω να πέφτουν οι τόνοι και να γίνεται μια όμορφή συζήτηση ...
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τα "μπέμπης" αρχικά στους κολλητούς σου.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
διάβασα πως υπάρχει κάπου στην Ασία αν θυμάμαι καλά ένας τέτοιος δοκιμαστικός σταθμός που φορτίζει κατά μέσο όρο τα ev στα 8 λεπτα
Δεν αμφιβάλω πως υπάρχει τέτοιος σταθμός κάπου στην Ασία, αλλά ΠΩΣ γίνεται να κάνετε οι πρωτευουσιάνοι 100χλμ με 2μισι ευρώ και μεις οι χωριάτες με ηλεχτρικό να πληρώνουμε 7 !!1!?
Σε αυτό δεν πήρα απάντηση...(τα αρκουδάκια στο κρεβάτι, είναι για αγκαλίτσες, μην τα βλέπεις όλα αρνητικά. Τα κορίτσια, όσο μεγαλύτερο το αρκούδι, τόσο πιο πολύ το χαίρονται)
-
Μπα αυτά τα λενε οι γυναίκες που τους έλαχε αρκούδα, μεταξύ τους αλλά λένε. Άκου που σου λέω, έχω κάνεις συζητήσεις με πολλές.
Τεσπα, εγώ για παράδειγμα δεν έχω πρόγραμμα για κλήσεις σε τηλεφωνα στο σπίτι. Έχω μονάχα για ίντερνετ. Αν πάρω τηλέφωνο που ξεχάστηκα και το έκανα μου είχε έρθει λογαριασμός πάνω από 100 ευρώ!!!! Αν είχα πρόγραμμα θα είχα φιξ τιμή.
Μπορείς να το κατανοησεις;
-
Δηλαδή θα μπορούσα κι εγώ να πληρώνω 2μισι ευρώ αν είχα ηλεκτρικό, αλλά αν ξεχαστώ θα πληρώνω 7€ ;
Πόσο κάνουν τελικά τα 100χλμ;
-
1000€ κάνουν τα 100 χλμ. Δεν είναι για εσένα.
Υπάρχει κάποια μέρα που να είσαι νηφάλιος;
Να μας το πεις να απαντάμε τότε στα ποστ σου.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Υπάρχει κάποια μέρα που να είσαι νηφάλιος;
Όοολο τον μήνα αυτό, ήπια μόνο 2, άντε 4 ποτήρια καλό κρασί στο Φρούριο στη Λάρισα ένα Σάββατο, κατά τα άλλα με πήγε άστα να πάνε, 4 κουτιά αντιβιώσεις...
Δηλαδή αν δεν έχεις πρόγραμμα με κινητά, ΠΟΣΟ κάνει το τηλεφώνημα,μπορούμε να βγάλουμε μια άκρη;
Τα 100χλμ μπαταρίας σε οικιακή φόρτιση, πόσο κάνουν;
(έχω κι άλλη ερώτηση, αλλά θα το πάρεις στραβά... ΠΩΣ ξέρεις τί λένε οι γυναίκες ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ; μην πιστεύεις γυναίκες, ό,τι κι αν σου λένε...)
-
Το έχετε πάρει χαμπάρι ότι άμα δεν τσοντάρουμε όλοι να αγοράσουμε ηλεκτρικό στον lap ώστε να δεί την γλύκα από πρώτο χέρι δεν πρόκειται να σταματήσει το σπαμάρισμα έτσι?
-
Ας κάνω μια ακόμη προσπαθεια αν και ξέρω που θα καταλήξει η συζήτηση.
Σύμφωνα με διάφορα προγράμματα, εαν τα έχω καταλάβει σωστά στο 100%, άν φορτίζεις από τον φορτιστή τους που σου προσφέρουν στο πρόγραμμα τότε έχεις συγκεκριμένο κόστος κιλοβατώρας
Εγώ ήξερα πως χοντρικά βγαίνει στα 3-4 ευρώ ανά 100 χλμ αλλά διάβασα τον Χαρη που έχει φίλο με €2,5/100 χλμ καθώς φορτίζει σπίτι του. Οπότε αναφέρω το χαμηλότερο που μάθαμε πως υπάρχει όπως αναφέρω και το χαμηλότερο στα θερμικά
Παράλληλα όταν ρώτησα μου είπαν πως υπάρχουν και διάφορα προγράμματα όπου χρηματοδοτείς φωτοβολταϊκά και έχεις άλλες τιμές, πάρα πολύ χαμηλές και κανεις αποσβέσεις γρήγορα στην περίπτωση που κινείσαι με ev, αλλά το μπλέκουμε περισσότερο το θέμα, για αυτό το αφήνω απ' έξω αυτό.
Έχουμε γυναίκες στην παρέα μας εδω και δεκαετίες.
-
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το έχετε πάρει χαμπάρι ότι άμα δεν τσοντάρουμε όλοι να αγοράσουμε ηλεκτρικό στον lap ώστε να δεί την γλύκα από πρώτο χέρι δεν πρόκειται να σταματήσει το σπαμάρισμα έτσι?
Σύμφωνα με τον ορισμό, το ποστ σου είναι σπαμ.
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δηλαδή θα μπορούσα κι εγώ να πληρώνω 2μισι ευρώ αν είχα ηλεκτρικό, αλλά αν ξεχαστώ θα πληρώνω 7€ ;
Πόσο κάνουν τελικά τα 100χλμ;
Μπορεί και τσάμπα μπορεί και 50% πάνω από ντίζελ.
-
Δηλαδή ένας φίλος του Χάρη πληρώνει 2μισι ευρώ, όχι ότι γενικά κοστίζει τόσο να κινείται ο οποιοσδήποτε με μπαταρία, που επαναλαμβάνεις σε κάθε συζήτηση.
Σε μένα προσωπικά, με χαρτί και μολύβι (δηλαδή με πληκτρολόγιο), αν έχουν καλή προσέγγιση οι υπολογισμοί μου, φέτος θα κόστιζε τουλάχιστον 7€ στια 100χλμ το ηλεκτρικό στο χωριό, που έχω άδειο οικόπεδο και μπαλατέζα να φορτίζω.Γιατί Βόλο, αν στήσω καραούλι και πιάσω τη θέση κάτω απ' την πολυκατοικία, μια 10μετρη μπαλατέζα θα φτάσει απ το μπαλκόνι του τρίτου μεν, αλλά δεν ξέρω πόσο ασφαλές είναι να την αφήσω όλη νύχτα να φορτίζει, να μου βγουν 6 ευρώ τα 100χλμ λόγω νυχτερινού, κι αν με μπαλατέζα μπορώ να φτάσω το 90% της μπαταρίας για να πάω ταξίδι.
Λαπ, κάποια πράγματα ΔΕΝ ΘΕΣ να τα κατανοήσεις.
3-4€ θα μου έβγαινε αν υπολόγιζα με παλιές τιμές ρεύματος, μόνο τη θεωρητική κιλοβατώρα, και χρέωνα τον ΔΕΔΔΗΕ-ΑΔΜΗΕ-ΕΡΤ-δημοτικά τέλη κλπ στα σώβρακα όταν τα πλένει το πλυντήριο και στις τσουκνίδες και τα λάπατα που αυτοφύονται στο χωριό και τα κάνουμε πίτες με μπομπότα, που τρώγεται με ξυνόγαλο, στο ψήσιμο της ηλεκτρικής κουζίνας...
και τα χρέωνα τα πρόσθετα τέλη και στο ξυνόγαλο που έχουμε στο ψυγείο (πάρτε ξυνόγαλο ΤΡΙΚΗ, είναι σαν το πραγματικό) αλλά όχι στο αυτοκίνητο που τα καταναλώνει για να φορτίσει.Αν διαιρέσεις το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόστος που βγαίνει απ την τσέπη με τις κιλοβατώρες, ανάλογα αν έχεις νυχτερινό ή όχι, θα βγει 6-7€ τα 100χλμ.
Αυτό είναι το απολύτως φθηνότερο που μπορείς να υπολογίσεις σαν στάνταρ οικιακής φόρτισης με τρέχουσες τιμές.
Όχι κάποια ειδική προσφορά που κάποιος βρήκε κάποτε...Επίσης, το τί σου λένε οι γυναίκες στην παρέα, δεν έχει μεγάλη σχέση με το τί λένε οι γυναίκες μεταξύ τους όταν δεν τις ακούτε.
-
Ναι ρε λέμε. Αν πάρεις ev θα μπεις και σε πρόγραμμα για να μπορέσεις να έχεις
το μέγιστο όφελος. Ίσως ας πούμε κλειδώσεις πολύ χαμηλή τιμή νυχτερινού μέσω προγράμματος για ev.Οοοοταν πάρεις θα δεις τι θα υπάρχει τότε.
Προφανώς δεν γίνεται να έχεις ηλεκτρικο να φορτίζει στους δρόμους. Πόσες φορές πρέπει να το πούμε αυτό ανά σελίδα.
Δες εδώ κάποια παράδειγμα.
https://www.newsauto.gr/electric/poso-pragmatika-kostizi-i-fortisi-enos-ilektrikou-sto-spiti/
Υπάρχουν και άλλα προγράμματα που όπως είπα αν επενδύσεις τοτε πέφτει κάτω από διψήφιο νούμερο η kwh, αλλά θέλει ψάξιμο αυτό το κομμάτι.
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δηλαδή ένας φίλος του Χάρη πληρώνει 2μισι ευρώ, όχι ότι γενικά κοστίζει τόσο να κινείται ο οποιοσδήποτε με μπαταρία, που επαναλαμβάνεις σε κάθε συζήτηση.
Εδώ βλέπεις υπολογισμό κόστους χρήσης: https://www.asfaleies24.gr/poso-kaiei-ena-ilektriko-autokinito/
Έχε υπόψιν σου ότι είναι υπολογισμένο με 0,13 Ευρώ την KWh που είχε πέρσι το σταθερό πρόγραμμα της ΔΕΗ (η οποία ήταν 0,12 τελικά με την έκπτωση συνέπειας, καθώς το είχα το πρόγραμμα). Φέτος το κόστος χρήσης είναι ακόμη μικρότερο στα 0,10 Ευρώ η KWh, με τα προγράμματα με επιδότηση που έχουν ΟΛΟΙ οι πάροχοι.Αν εσύ έχεις μείνει σε παλιό πρόγραμμα, σου συνιστώ να φύγεις άμεσα, γιατί πληρώνεις πολλά. Και έχε υπόψιν σου ότι δεν υπάρχει πλέον πέναλτι αν αλλάξεις πάροχο.
-
Βλέπεις πόσο λάθος είναι σήμερα οι τιμές που έβγαλε το περιοδικό ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που λες;
Οι πραγματικές είναι αυτές που έγραψα εγώ, διπλάσιες έως τριπλάσιες απ τις παλιές τιμές στο περιοδικό, που δεν υπολογίζουν καν κάποια θερμική απώλεια.Είναι πολύ απλό για τον καθένα μας να κάνει τη διαίρεση λεφτα/κιλοβατώρες ενός εκκαθαριστικού λογαριασμού, για να ξέρει πως θα του κοστίζει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τόσο, αν όχι ακριβότερα λόγω πολλών κιλοβατώρων.
Γύρω στα 6€ τα 100χλμ με νυχτερινό, 7€ με φόρτιση ημέρας, αυτές είναι οι τρέχουσες πραγματικές τιμές οικιακής φόρτισης που είναι η ελάχιστη δυνατή, σε σύγκριση με δημόσιους φορτιστές. -
Δεν είναι σωστός ο υπολογισμός χωρίς τα τέλη ΑΔΜΗΕ-ΔΕΔΗΕ και όλα όσα προστίθενται στα διάφορα πεδία της ανάλυσης λογαρισμού.
Όσο περισσότερες οι κιλοβατώρες, αναλογικά περισσότερα κι αυτά.
Κι αν κινείσαι πολύ, οι επιπλέον κιλοβατώρες για το αμάξι θα βγουν χωρίς επιδότηση ακριβότερες απ την οικιακή κατανάλωση. -
Αντίστοιχα και το κόστος των καυσίμων ανέβηκε. Πλέον συνεχώς φλερτάρουμε με τα 1,90-2 ευρώ στο λίτρο βενζίνης.
Πιο παλιά σε εποχές του άρθρου ήμασταν στο 1,6-1,7 ευρώ.
Αλλά και πάλι μάλλον λάθος τα υπολογίζεις, δεν είναι τόσα διότι δεν έχεις σωστό πρόγραμμα
Και ξαναλέω πρέπει να δεις τα προγράμματα διότι αν δεν κάνω λάθος σε προστατεύουν από το όριο των kwh και τις αλλαγές των λοιπών εξόδων, λόγω ev.
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν είναι σωστός ο υπολογισμός χωρίς τα τέλη ΑΔΜΗΕ-ΔΕΔΗΕ και όλα όσα προστίθενται στα διάφορα πεδία της ανάλυσης λογαρισμού.
Όσο περισσότερες οι κιλοβατώρες, αναλογικά περισσότερα κι αυτά.
Κι αν κινείσαι πολύ, οι επιπλέον κιλοβατώρες για το αμάξι θα βγουν χωρίς επιδότηση ακριβότερες απ την οικιακή κατανάλωση.Το διάβασες όλο το άρθρο; Το κόστος είναι στα 3,05 Ευρώ η KWh με ΟΛΕΣ τις έξτρα χρεώσεις και το ΦΠΑ, αλλά με τιμή κιλοβατώρας στα 0,13 Ευρώ. Τώρα η τιμή αυτή είναι στα 0,10 Ευρώ!
-
Δηλαδή στο χωριό θα βάλω ειδικό πρόγραμμα για αυτοκίνητο και θα μου έρχεται φθηνότερα; κι αν δεν έχω νυχτερινό, θα αλλάξω ρολόι;
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση