-
@lap Συμφωνώ μαζί σου. Πχ οι πωλήσεις των VAG ήταν υψηλές όταν πρωτοεμφανιστηκαν τα 1.4TSI και τα DSG.
Τι σήμαινε αυτό; Ότι ήταν άκρως εμπορικά, δελεαστικά... Πάντα θέλαμε αρκετοί ένα Golf που να στρίβει, να έχει επιδόσεις κλπ
κλπ. Όμως αποδείχθηκαν είτε ζημιάρικα, είτε δεν άντεξαν τα οχηματα να τα πηγαίνουν "τάπα" οι ιδιοκτήτες τους.
Αυτή η ρετσινιά έμεινε....
Αυτην την στιγμή οποίος πει κάτι για τα Peugeot είναι hater, κομπλεξικός. Δλδ η Peugeot είναι υπερανω κριτικής.
Καμμια εταιρεία δεν είναι υπερανω κριτικής.. Καμμια... -
Ελα πείτε το . Η τογιότα είναι υπεράνω κριτικής...
-
Αλήθεια ποιος το είπε αυτό;
-
-
Γιατί υποθέτεις ότι θεωρούμε την Toyota υπερανω κριτικής;
-
Ποιος είπε ότι υποθέτω ?
-
H αισθητική δεν έχει καμμία σημασία...
-
Το κράξιμο στην Peugeot πέφτει κυρίως λόγω της τιμολογιακής πολιτικής της τα τελευταία 2 έτη και αφορά πολύ περισσότερο την δική μας μπανανία με την τριτοκοσμική αγοραστική δύναμη.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη η ισοφάριση τιμών με την VW και η προσέγγιση με τα αντίστοιχης κατηγορίας Audi , BMW , Volvo, Mercedes είναι πιο ανεκτή για τα δικά τους πορτοφόλια και απόλυτα δικαιολογημένη στη βάση της μοντέρνας σχεδίασης και αυτού του προχωρημένου, σοφιστικέ, προοδευτικού lifestyle που θέλουν να εκφράσουν σε αντιδιαστολή της χυδαιότητας και ποζεριας που εμπνέουν τα Premium Γερμανικά.
Για το icockpit που λέτε σε συνδιασμό με το τιμονακι και την υπόλοιπη σχεδίαση του εσωτερικού ακόμη και αν δεν βλέπεις καθόλου τον πίνακα οργάνων, παραμένει το πιο όμορφο και οδηγοκεντρικο εσωτερικό με την καλύτερη θέση οδήγησης- σίγουρα μέχρι πριν 1-2 χρόνια καθώς ο ανταγωνισμός έχει προχωρήσει και αυτός στον σχεδιασμό εσωτερικά.
Για την ανάρτηση και τον ημιακαμπτο , πάντα η Peugeot αυτή την λύση επέλεγε και με πολύ καλά αποτελέσματα, το τελευταίο 308 ( λογικά και το νέο) έχει την καλύτερη οδηγικη συμπεριφορά και άνεση στην κατηγορία του , και από Golf , και από Focus και από τον άσσο.
Στρίβει σαν Guillieta και είναι άνετο σαν Citroen περίπου.
Και σε Peugeot sport υλοποιήσεις το 308 Gti μέσα στην στροφή σε οποιαδήποτε πιστα δεν είχε αντίπαλο , είτε αυτό λεγόταν type r , RS , S , Cupra , κλπ. πάρα τον ημιακαμπτο.
Και ένα 508 τούμπανο υβριδικό που έβγαλε ήταν κορυφαίο οδηγικά.
Το ίδιο και το 3008 , ελαφρύ σε αίσθηση και άμεσο για SUV , πολύ ανώτερο από τις υποστροφικες κουραδες X1 , Kuga (τα προηγούμενα, δεν έχω οδηγήσει τα νέα)Αλλά... επιστρέφοντας στην μπανανία μας δυστυχώς αυτή την στιγμή εγώ προσωπικά θα θεωρήσω κάποιον ηλίθιο ή θύμα αν εκτός leasing επιλέξει ένα 208 αντί για ένα τούμπανο Fabia στα ίδια χρήματα, 308 1.2 puretech αντί για ένα i30 sportback N line DCT ή ένα Golf 1.5 DSG , ένα 2008 αντί για ένα καταπληκτικό XCEED ή ένα τούμπανο Vitara στα ίδια χρήματα .
Για το 3008 ίσως και εγώ να την πατούσα την μπανανόφλουδα...αλλά στο τέλος η λογική νομίζω θα επικρατούσε είτε για το καταπληκτικό CX30 στα ίδια χρήματα ή για μια CC τουμπανη οικονομική σε κατανάλωση με 200 άλογα. -
Μιας που ανέφερες την ευρώπη, η φάση με την πσα είναι περίεργη. Πχ στις Σκανδιναβία ήταν και είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Ας μην αναφέρουμε λοιπόν το εξωτερικό ως παράδειγμα. Από εκεί και πέρα για το μάζντα θα συμφωνήσω, το δίνουν τσάμπα σε σχέση με ένα 3008 1.2 πουρέ τέκ. Έχεις όμως το πρόβλημα των κυβικών και των μικρότερων χώρων . Κάποιους (πολύ λίγους) δεν τους νοιάζει βέβαια, αλλά δεν αναιρεί το γεγονός ότι παντού υπάρχουν συμβιβασμοί.
-
@ cruiser
"Ποιος είπε ότι υποθέτω ?"
Οτι να' ναι, βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν.
@vagkirk
"Αλλά... επιστρέφοντας στην μπανανία μας δυστυχώς αυτή την στιγμή εγώ προσωπικά θα θεωρήσω κάποιον ηλίθιο ή θύμα αν εκτός leasing επιλέξει ένα 208 αντί για ένα τούμπανο Fabia στα ίδια χρήματα, 308 1.2 puretech αντί για ένα i30 sportback N line DCT ή ένα Golf 1.5 DSG , ένα 2008 αντί για ένα καταπληκτικό XCEED ή ένα τούμπανο Vitara στα ίδια χρήματα. "Eπιτελους ίσως γίνει κατάνοητο το συγκριτικά είναι αυτή τη στιγμή είναι ακριβά τα Πεζω... αμφιβάλλω για ορισμένους που επιμένουν μόνο στην εμφάνιση. Είναι σημαντική αλλά δεν αγοράζουν όλοι με αυτό το κριτήριο. Το ότι βάζουμε δίπλα (ένα άσχημο και για εμένα) Τoyota CC σε ένα Peugeuot δεν σημαίνει ότι το πρωτο δεν είναι τεχνολογικό πιο σύνθετο, εχει λιγότερα έξοδα χρήσης (σε καύσιμο). Μειονέκτημα του για την Ελλάδα ότι είναι 2λιτρο. Αυτοκίνητο με 1.2Τ κινητήρα με κόστος 33000, χωρίς καν σύστημα mhev, oταν στην αγορά υπάρχουν καλύτερες οικονομικά προτάσεις είναι ανέκδοτο.
Δεν γίνεται πιο λιανά... Και ναι στην "μπανανία" μας πες μου πόσοι πχ έχουν ετήσιο εισόδημα ισο με 33000;
Δεν είμαστε όλοι λεφτάδες, αλλά ακόμη και εάν ειμασταν τα κριτήρια επιλογής διαφέρουν...
Τόσο απλά... -
@christostsp said in Peugeot 3008 2016:
@ cruiser
"Ποιος είπε ότι υποθέτω ?"
Οτι να' ναι, βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν.
@vagkirk
"Αλλά... επιστρέφοντας στην μπανανία μας δυστυχώς αυτή την στιγμή εγώ προσωπικά θα θεωρήσω κάποιον ηλίθιο ή θύμα αν εκτός leasing επιλέξει ένα 208 αντί για ένα τούμπανο Fabia στα ίδια χρήματα, 308 1.2 puretech αντί για ένα i30 sportback N line DCT ή ένα Golf 1.5 DSG , ένα 2008 αντί για ένα καταπληκτικό XCEED ή ένα τούμπανο Vitara στα ίδια χρήματα. "Eπιτελους ίσως γίνει κατάνοητο το συγκριτικά είναι αυτή τη στιγμή είναι ακριβά τα Πεζω... αμφιβάλλω για ορισμένους που επιμένουν μόνο στην εμφάνιση. Είναι σημαντική αλλά δεν αγοράζουν όλοι με αυτό το κριτήριο. Το ότι βάζουμε δίπλα (ένα άσχημο) και εμένα Τoyota CC σε ένα Peugeuot δεν σημαίνει ότι το πρωτο δεν είναι τεχνολογικό πιο σύνθετο, εχει λιγότερα έξοδα χρήσης (σε καύσιμο). Μειονέκτημα του για την Ελλάδα ότι είναι 2λιτρο. Αυτοκίνητο με 1.2Τ κινητήρας για 33000, χωρίς καν σύστημα mhev, oταν στην αγορά υπάρχουν καλύτερες οικονομικά προτάσεις είναι ανέκδοτο.
Ειναι ακριβα τα Peugeot συμφωνω αλλά
Ουτε ηλίθιος ούτε θύμα αυτος που τα αγοραζει επειδη δεν συμφωνεί μαζί σου. Βαριες κουβεντες, δεν είναι πρεπον να γράφεις τετοια πράγματα.
Γενικά και γω θα προτιμούσα ενα ι30 από ενα 308. Ενα fiesta αντι για 208 κτλ
Αλλά δεν εχουμε όλοι τις ιδιες προτεραιότητες ούτε είμαστε το ίδιο άνετοι οικονομικά ούτε θελουμε ολοι πρακτικότητα και οικονομία και Vfm
με την ιδια λογική είναι ηλίθιοι και θύματα όσοι περνουν διπορτα κάμπριο αμάξια ???? ή είναι θύματα όσοι πέρνουν premium αμαξια??
ΟΧΙ είναι η απάντηση ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. απλά δεν έχουν τα ίδια κριτηρια, αναγκες, οικονομική ανεση, κτλ κτλ οπως άλλοι. Βάζουν αλλες προτεραιότητες που μπορεί να μην βαζεις εσυ.
-
Τις λέξεις θύμα και ηλίθιος εγώ δεν τις χρησιμοποίησα..
Μιλώ για προτεραιότητες του καθενα...
Το ότι βρίσκω ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΆ ΑΚΡΙΒΆ τα Πεζω δεν με κάνει ταυτόχρονα "hater" και θαυμαστή της Κορολλα Κρος.
Και πως να το κάνουμε.. οι αριθμοί σε ευρώ μιλούν.
Ημαρτον -
@vagkirk said in Peugeot 3008 2016:
...αυτή την στιγμή εγώ προσωπικά θα θεωρήσω κάποιον ηλίθιο ή θύμα...
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζεις με άσχημο τρόπο όλους τους συνομιλητές σε αυτό το forum οι οποίοι έχουν αγοράσει Peugeot;
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
@vagkirk said in Peugeot 3008 2016:
...αυτή την στιγμή εγώ προσωπικά θα θεωρήσω κάποιον ηλίθιο ή θύμα...
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι αυτή τη στιγμή χαρακτηρίζεις με άσχημο τρόπο όλους τους συνομιλητές σε αυτό το forum οι οποίοι έχουν αγοράσει Peugeot.
Ειδικά αν δεν το αντικαταστήσει άμεσα με ...fabia!
-
Το ότι για την συντριπτική πλειοψηφία είναι ηλίθιο στην Ελλάδα να πάρει κάποιος δίλιτρο και πληρώνει φόρους πολυτελείας και τεκμήρια όσο ένα σπίτι 150 τμ δεν περνάει από το μυαλό κανενός βλέπω...
-
Το θέμα δεν είναι αν θα μπει κάποιος να γράψει ότι είναι ακριβή πλέον η Peugeot (το γράφουν άλλωστε και κάποιοι που τους αρέσουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα) ή ότι μηχανικά έχει κάποια τεχνολογία που θεωρούν ότι είναι ξεπερασμένη, ή για το αν χαλάνε, κτλ και θα το κάνει με τα όποια επιχειρήματα έχει.
Εκεί μπορείς να συζητήσεις ανάλογα και να προβάλει ο καθένας τα δικά του επιχειρήματα.
Ακόμη και ο χαβαλές και τα πειράγματα είναι ωραία αν γίνονται με καλό χιούμορ.Το θέμα είναι όσοι μπαίνουν με γνώμονα απλά να κράξουν, να βγάλουν χολή με τον πιο άσχημο τρόπο που μπορούν, να βγάλουν ειρωνία, να εκμηδενίσουν το κάθε μοντέλο, να προσβάλουν, κτλ.
Ε σε αυτούς, ο καθένας θα μπορούσε ίσως να αντιδράσει με παρόμοιο τρόπο, να τους απαντήσει αντίστοιχα και να φτάσουμε να διαβάζουμε όλα αυτά που διαβάζουμε σε κάθε topic που αφορά αυτοκίνητο Peugeot.Ούτε ο Γάτος που έχει οκτώ μήνες το αυτοκίνητο στο συνεργείο και δεν μπορούν να του το φτιάξουν και θα είχε όλα τα δίκια να κράζει από το πρωί μέχρι το βράδυ δεν κράζει όπως κάποιοι.
-
Πείτε τρεις φορές #mono_vitara για να συγχωρεθειτε όλοι σας!
-
@netgeo said in Peugeot 3008 2016:
Πείτε τρεις φορές #mono_vitara για να συγχωρεθειτε όλοι σας!
Μα να μην μπορούν να σχεδιάσουν πλέον ένα όμορφο αυτοκίνητο εκεί στη Suzuki;
Τι στο καλό, όλοι έχουν φάει βαριά το προηγούμενο βράδυ πριν μπουν στο σχεδιαστήριο; -
@christostsp said in Peugeot 3008 2016:
Τις λέξεις θύμα και ηλίθιος εγώ δεν τις χρησιμοποίησα..
Μιλώ για προτεραιότητες του καθενα...
Το ότι βρίσκω ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΆ ΑΚΡΙΒΆ τα Πεζω δεν με κάνει ταυτόχρονα "hater" και θαυμαστή της Κορολλα Κρος.
Και πως να το κάνουμε.. οι αριθμοί σε ευρώ μιλούν.
ΗμαρτονΑυτό που παρέθεσα τι είναι οφθαλμαπάτη? :
"εγώ προσωπικά θα θεωρήσω κάποιον ηλίθιο ή θύμα"
Οι απόψεις σου είναι δικαιωμά σου, οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί όμως όχι.
ΥΓ Ξαναδιάβασε τι έγραψες.
-
@cirus said in Peugeot 3008 2016:
@christostsp said in Peugeot 3008 2016:
Τις λέξεις θύμα και ηλίθιος εγώ δεν τις χρησιμοποίησα..
Μιλώ για προτεραιότητες του καθενα...
Το ότι βρίσκω ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΆ ΑΚΡΙΒΆ τα Πεζω δεν με κάνει ταυτόχρονα "hater" και θαυμαστή της Κορολλα Κρος.
Και πως να το κάνουμε.. οι αριθμοί σε ευρώ μιλούν.
ΗμαρτονΑυτό που παρέθεσα τι είναι οφθαλμαπάτη? :
"εγώ προσωπικά θα θεωρήσω κάποιον ηλίθιο ή θύμα"
Οι απόψεις σου είναι δικαιωμά σου, οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί όμως όχι.
ΥΓ Ξαναδιάβασε τι έγραψες.
@cirus Απάντηση σε λόγια άλλου έκανε.
Peugeot 3008 2016