-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Επί 30 έτη το κράτος έκανε τα στραβά μάτια. Αυξήθηκαν οι θάνατοι από την ατμοσφαιρική ρύπανση στα μεγάλα αστικά κέντρα, το κόστος της περίθαλψης και φαρμάκων έφτασε σε τεράστια υψη λόγω ασθενειών που σχετίζονται με την ατμοσφαιρική ρύπανση και λόγω χρόνιων αναπνευστικων προβλημάτων των κατοίκων των πόλεων
Όλα είναι ένα εκκρεμές. Συσσωρεύτηκαν ρύποι στις πόλεις μας, ένα μέρος του πληθυσμού αρρώστησε και ένα άλλο σύμφωνα με μελέτες θα αρρωστήσει στο μέλλον λόγω αυτής της αιτίας, οι δημόσιες δαπάνες για την υγεία θα πολλαπλασιαστούν λόγω αυτού του γεγονότος.
Οπότε η λογική σας τι σας λέει; Οχι το θυμικο σας, αλλά η λογική σας;
Θα ζήσουμε την άλλη πλευρά του εκκρεμούς. Θα κυνηγήσουν πολύ όποιον ρυπαίνει.
Λες για το ιδιο κρατος που επετρεψε την κυκλοφορια των ντιζελ Ε5 και μετα στις 2 μεγαλες πολεις; Το ιδιο που δεν ελεγχει την αφαιρεση των DPF απο ταξι και ΙΧ ωστε να επιβαλλει προστιμα; Αυτο που δεν ελεγξε και εν ελεγχει καμια μα καμια κεντρικη θερμανση πετρελαιου;
Θα ερθει αυτο το κρατος να πει στον πολιτη με Ε3 αυτοκινητο "παρε 8Κ για αγορα ηλεκτρικου", που κοστιζει απο 35Κ και πανω;
Γιατι δεν του δινει τα 6Κ να παρει ενα Ε6d; Δεν θα εκανε μεγαλυετρη διαφορα στον αερα που αναπνεουμε απο αυτο που κανει τωρα; Που δινει σε οικονομικα ισχυρους κινητρα τα οποια δεν εχουν αναγκη;
-
Συμφωνω σε αυτό. Δεν έχεις άδικο. Απόλυτα λογική η σκέψη σου.
Το έχω πει και εγώ πως το πρώτο βήμα είναι τα mild hybrid.
Πάντως δίνουν οικονομικά κίνητρα για υβριδικά και plug ins.
O χρονικός ορίζοντας είναι ο καταλύτης που πιέζει τις καταστάσεις. Το γιατί μπήκε αυτός ο χρονικός ορίζοντας είναι θέμα συζήτησης.
Από όσο καταλαβαίνω οι επιστήμονες χτυπούν καμπανάκι κινδύνου για το περιβάλλον, και οι κυβερνήσεις δεν εμπιστεύονται τους κατακσευαστες αν δεν τους πιέσουν χρονικά -
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Βλέπεις να αντιδρώ εγώ σε αυτα που γράφει για τα diesel ο lap? και γω έχω euro 5 diesel
αστον να γράφει σιγαΑκριβώς, την άποψη μου λέω. Εκτός αν απαγορεύεται, και πρέπει να συμφωνούμε όλοι με τις επιλογές σας.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ακριβώς, την άποψη μου λέω. Εκτός αν απαγορεύεται, και πρέπει να συμφωνούμε όλοι με τις επιλογές σας.
βρε καλά κάνεις.
ελευθερος να γράφεις ότι θες από μένα. Εγω δεν σκάω και πολύ με τέτοια πράγματα
διαφωνεις , διαφωνείς. Αν βρίσκω τα επειχηρήματα σου ανούσια θα στο πω μία φορά και θα στο εξηγήσω.
Μετά απλά δεν θα γράφω. Το ίδιο συμβουλεψα και τον dublin
Ο επιμένων κατεβατα δεν σημαίνει ότι έχει δικιο.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο επιμένων κατεβατα δεν σημαίνει ότι έχει δικιο.
Εάν παραθέτει αντικειμενικά δεδομένα, ναι έχει δίκιο. Κάπου υπάρχει ενα όριο μεταξύ ρεαλισμου και άποψης.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο επιμένων κατεβατα δεν σημαίνει ότι έχει δικιο.
Εάν παραθέτει αντικειμενικά δεδομένα, ναι έχει δίκιο. Κάπου υπάρχει ενα όριο μεταξύ ρεαλισμου και άποψης.
οτι πεις
-
Και είμαι στο ρελαντί μου.
-
-
Σε έρευνα που πραγματοποίησε σουηδικό περιοδικό οδηγώντας 11 αυτοκίνητα, διαπιστώθηκε ότι ο χρόνος που χρειάζεται ένας οδηγός για να εκτελέσει διαφορετικές βασικές εργασίες, όπως αλλαγή ραδιοφωνικού σταθμού ή ρύθμιση της θερμοκρασίας στα σύγχρονα αυτοκίνητα ήταν μεγαλύτερος από τις εργασίες που έκαναν οι οδηγοί σε ένα παλιότερο αυτοκίνητο
-
Γιατί κατέρρευσε η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία;
Μέχρι και το 2022, οι Νορβηγοί αγόραζαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα σωρηδόν, όμως, σήμερα, λες και έχει πατηθεί ένα κουμπί παύσης, η αγορά έκανε «βουτιά».
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί κατέρρευσε η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία;
Βγήκε το αμι και ξενερώσανε.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί κατέρρευσε η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία;
Μέχρι και το 2022, οι Νορβηγοί αγόραζαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα σωρηδόν, όμως, σήμερα, λες και έχει πατηθεί ένα κουμπί παύσης, η αγορά έκανε «βουτιά».
Είναι αυτό που λέμε ότι όταν η κρίσιμη μάζα φτάσει τον αριθμό που πρέπει, θα κλείσουν οι πόρτες και θα αρχίσει το ξύλο. Το έχουμε δει πολλές φορές να συμβαίνει. Δεν καταλαβαίνω την έκπληξη.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε έρευνα που πραγματοποίησε σουηδικό περιοδικό οδηγώντας 11 αυτοκίνητα, διαπιστώθηκε ότι ο χρόνος που χρειάζεται ένας οδηγός για να εκτελέσει διαφορετικές βασικές εργασίες, όπως αλλαγή ραδιοφωνικού σταθμού ή ρύθμιση της θερμοκρασίας στα σύγχρονα αυτοκίνητα ήταν μεγαλύτερος από τις εργασίες που έκαναν οι οδηγοί σε ένα παλιότερο αυτοκίνητο
Αυτό δεν είναι τίποτε. Πες στο Σουηδικό περιοδικό να κάνει μια έρευνα για το πόσες εφαρμογές πρέπει να έχουν στο κινητό για να κάνουν ένα road trip που το λένε, μέχρι την Καρδίτσα. Νομίζει ο άλλος ότι είναι ένας νέος Χριστόφορος Κολόμβος και ανακάλυψε την Αμερική. Άσε αδερφέ την έχει ανακαλύψει άλλος χρόνια πριν με περισσότερο στυλ και χωρίς τις εφαρμογές.
-
Αχ, προνόμια, κίνητρα και επιδοτήσεις. Μαγικές λέξεις ακόμη και στη Νορβηγία...και νεκρούς ανασταίνουν.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί κατέρρευσε η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία;
Μέχρι και το 2022, οι Νορβηγοί αγόραζαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα σωρηδόν, όμως, σήμερα, λες και έχει πατηθεί ένα κουμπί παύσης, η αγορά έκανε «βουτιά».
Παραπλανητικος τιτλος
Απο το αρθρο
"
Ενώ τον Ιανουάριο του 2022 πωλήθηκαν 7.957 αυτοκίνητα, αυτόν τον Ιανουάριο ήταν μόλις 1.860. Από αυτά βέβαια, τα 1.419 αφορούσαν ηλεκτρικά και plug-in, αποδεικνύοντας πως συνεχίζουν να επιλέγουν BEV αλλά με σαφώς λιγότερους ρυθμούς. Μένει τώρα να δούμε πώς θα εξελιχθεί η αγορά από εδώ και πέρα και ποιες νέες τάσεις προκύπτουν. Οι αριθμοί Φεβρουαρίου και Μαρτίου θα έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον."
Δε σταματησαν να αγοραζουν ηλεκτρικα , σταματησαν να αγοραζουν αυτοκινητα γενικα ...αφου το προηγουμενο χρονο αγορασαν μαζικα για να προλαβουν τις επιδοτησεις , λογικο ειναι να πεσει η αγορα μεχρι να ξαναχρειαστουν αυτοκινητα σε ποιο μεγαλους αριθμους
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί κατέρρευσε η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Νορβηγία;
Κλασικό κλικ μπειτ άρθρο που θα μπορούσε να έχει τίτλο "Μετά από περίοδο αθρόων εισαγωγών ηλεκτρικών οχημάτων επιτέλους σταμάτησε η συναλλαγματική αιμορραγία "... ξέρω ξέρω έχουν ακόμα πολλά αφάγωτα οι κολ@φαρδοι ψαράδες της Σκανδιναβίας.
-
58% των πωλήσεων για τον μήνα Ιανουάριο είναι BEV.
Πόσα είναι Phev, Hybrid και Diesel ;
Πόσο ήταν πριν;
-
Λίγα τα λόγια σας για την πολυαγαπημένη Νορβηγία!
Εντάξει, μπορεί να ήταν από τους φανατικούς σωτήρες-βορβαδιστές της Λιβύης αλλά μ´αυτό τον τρόπο να έλυσε όλα τα προβλήματα της Αν. Μεσογείου όπως και τον υπερπλυθησμό των βορείων ακτών της Αφρικής.
Μπορεί η οικονομία της να έχει στήριγμα την εξόρυξη μαύρου χρυσού, αλλά, το κάνει για το δικό μας καλό που είμαστε αμετανόητοι των ΜΕΚ.
Μπορεί να μην υπογράφει τις συνθήκες για την φαλαινοθηρία και την κατανάλωση φώκιας, αλλά υπάρχει υπερπληθυσμόςαπό δαύτα βρε αδερφέ.
Το σπουδαίο είναι τα ηλεκτρικά οχήματα και φαντάζομαι και τα χάρτινα καλαμάκια…
Ξεπλύνεται το στόμα σας όλοι οι κακολογητές. -
This post is deleted! -
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης