Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 343
    • 897
    • 898
    • 341 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17946
    408184
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis @taxidiwtis last edited by

      @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Στο τέλος του 2021 έγινε κατι πρωτοφανες στην Ευρωπαικη αγορα : οι πωλησεις των diesel ηταν λιγότερες απο των οχηματων που φορτιζουν ...

      Ναι αλλά η ερώτηση είναι, αυτό έγινε επειδή δεν ήθελε κάποιος να αγοράσει diesel ή επειδή έχουν αποσύρει οι εταιρίες τα diesel από τη γκάμα τους.

      Moments before detonation...

      L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • argyn
        argyn @taxidiwtis last edited by

        @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Προβλήματα του πρώτου κόσμου σε συνδυασμό με παντελή έλλειψη αίσθησης μέτρου και αναλογιών των γραφειοκρατών χαρτογιακάδων, των οικοχόνδριων πουθενάδων και της δημοσιογραφικής δηθενιάς των μπρούκλιδων (εξαιρώ σκοπίμως τα οικονομικά συμφέροντα όσων κρατάνε τις τύχες των απλών ανθρώπων στα χέρια τους διότι στον κόσμο μας αυτά είναι λίγο-πολύ δεδομένα).

        Στην καλύτερη των περιπτώσεων η ευρώπη θα ρίξει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου του κλάδου των μεταφορών από τους 800 εκατομμύρια τόνους της δεκαετίας του 2020 στους 400 εκατομύρια τόνους την δεκαετία του 2040. Η συνεισφορά των ευρωπαϊκών χερσαίων μεταφορών ΣΥΝΟΛΙΚΑ (νταλίκες, φορτηγά κτλ συμπεριλαμβάνονται) ήταν γύρω στα 200 εκατομμύρια τόνους το 2020.

        Πόσες ήταν οι συνολικές παγκόσμιες ετήσιες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου το 2020? Περίπου 50.000 εκατομμύρια τόνοι.

        Ποιο ποσοστό των συνολικών εκπομπών ρύπων το 2020 επί του παγκόσμιου συνόλου αντιπροσωπεύει ο κλάδος των μεταφορών στην Ευρώπη? 0,4%

        ΛΙΝΚ, ΛΙΝΚ

        Μονο η Ευρωπη είναι ;;; ο υπολοιπος πρωτος κοσμος με στοχους εκπομπης αεριων ;;;;

        Επισσης μονο ο πρωτος κοσμος ;;;;

        Η πρωτοπορος Κινα στις πωλησεις ηλεκτρικων (πανω απο 21 % της αγορας φουλ ηλεκτρικα , 30 % μαζι με τα plug in ) με το 20 % του πληθυσμου του πλανητη που είναι στο συλλογισμο σου ;;

        https://insideevs.com/news/651363/china-plugin-car-sales-december2022/

        Mεχρι και η Ινδια έχει στοχο μειωση 45% των εκπομπων μεχρι το 2030

        https://pib.gov.in/PressReleaseIframePage.aspx?PRID=1847812#:~:text=As per the updated NDC,based energy resources by 2030.

        Ξανά μέχρι να το καταλάβεις: Το πρότζεκτ της ΕΕ περί ηλεκτροκίνησης στις οδικές μεταφορές με το οποίο διάφοροι, από αφέλεια ή ιδιοτελώς, μας έχουν γανώσει το κεφάλι αφορά στο 0.4% των παγκόσμιων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

        Και αυτό το 0.4% ΔΕΝ συνυπολογίζει τα ενεργειακά κόστη και οικολογικό αποτύπωμα της πρόωρης απόσυρσης/αντικατάστασης πλήρως λειτουργικών, κατά τα λοιπά, οχημάτων λόγω αυστηροποίησης κανονισμών και αντικινήτρων αλλά ούτε και τα αντίστοιχο οικολογικό αποτύπωμα της δημιουργίας εκ του μηδενός των απαραίτητων υποστηρικτικών υποδομών της ηλεκτροκίνησης.

        Όπως είπα προβλήματα του 1ου κόσμου και ειδικά των γραφειοκρατών της Ε.Ε. και των ιδιοτελών ή αφελών υποστηρικτών τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • argyn
          argyn @taxidiwtis last edited by

          @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Στο τέλος του 2021 έγινε κατι πρωτοφανες στην Ευρωπαικη αγορα : οι πωλησεις των diesel ηταν λιγότερες απο των οχηματων που φορτιζουν ...

          https://www.unep.org/news-and-stories/story/europe-electric-car-sales-surpass-diesel

          Στο τεταρτο τριμηνο του 2022:
          οι πωλησεις (diesel + βενζινης) < (υβριδικα + ηλεκτρικα)

          και

          ( οι πωλησεις των φουλ ηλεκτρικων )> πωλησεις diesel

          https://www.unep.org/news-and-stories/story/europe-electric-car-sales-surpass-diesel

          Τι έχει καταλάβει ο μεσος Ελληνας απο αυτα ;
          Ενημερωνεται καταλληλα απο τα διαφορα sites , που πονταρουν στους φοβους και την αμαθεια του για την ηλεκτροκινηση με σκοπο λίγα παραπανω κλικ.

          Ριξτε μια ματια στα σχολια σε οποιοδηποτε ποστ περι ηλεκτροκινησης στο fb για να σας λυθουν οι αποριες ......

          Το ακριβώς αντίθετο.

          Συστηματικά αποκρύπτονται τα μειονεκτήματα και ο αντι-οικολογικός χαρακτήρας της ηλεκτροκίνησης για ευρεία χρήση στην τρέχουσα μορφή της καθώς και τα μυριάδες προβλήματα που αυτή εισάγει στις μετακινήσεις του μέσου Έλληνα.

          Τυπική η περίπτωση των plug-in υβριδικών που γνωρίζουμε πλέον από έρευνες ότι έχουν πραγματικές καταναλώσεις και εκπομπές από 3 μέχρι 8 φορές υψηλότερες των ονομαστικών.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap @antonakis last edited by lap

            @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Στο τέλος του 2021 έγινε κατι πρωτοφανες στην Ευρωπαικη αγορα : οι πωλησεις των diesel ηταν λιγότερες απο των οχηματων που φορτιζουν ...

            Ναι αλλά η ερώτηση είναι, αυτό έγινε επειδή δεν ήθελε κάποιος να αγοράσει diesel ή επειδή έχουν αποσύρει οι εταιρίες τα diesel από τη γκάμα τους.

            Μα οι εταιρίες δεν μπορούν να φτάσουν τα όρια ρύπων με τα diesel. Επί 30 έτη τα diesel είχαν πιο χαλαρά όρια ρύπων από την βενζίνη. Αυτό δεν είναι σκάνδαλο;

            Έχει σκεφτεί κανένας τους ανθρώπους που αρρωσταίνουν από αυτήν την πολιτική;

            Όχι φυσικά διότι στον μικρόκοσμο μας είμαστε αδύναμοι για να κάνουμε εμείς τη μεγάλη αλλαγή προς το καλύτερο. Οπότε έρχεται το κεντρικό κράτος και σου λέει μην έχεις τύψεις και δεύτερες σκέψεις θα στο κάνω εγώ εύκολο. Τι σου λέει δηαλδη; Ότι η χαριστική περίοδος με τα όρια των diesel τελείωσε. Κόψτε το λαιμό σας οι κατασκευαστές και βγάλτε καθαρά οχήματα. Δεν μπορείτε; Τότε πάτε σε υβριδικά σε πρώτη φάση.

            Και κάπως έτσι μας τελείωσαν τα Diesel. Διότι είναι ρυπογόνα και όχι γιατι μας κυνηγούν μοχθηρά ανθρωπάκια για να μας καταστρέψουν.

            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis @lap last edited by antonakis

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Μα οι εταιρίες δεν μπορούν να φτάσουν τα όρια ρύπων με τα diesel. Επί 30 έτη τα diesel είχαν πιο χαλαρά όρια ρύπων.

              Δεν είπα ότι οι εταιρίες μπορούν να φτάσουν τα όρια των ρύπων.
              Αν ο άλλος είχε επιλογή το ίδιο αμάξι με βενζίνη και diesel, θα έπαιρνε ίσως το diesel.
              Αν έχει επιλογή βενζίνη ή ηλεκτρικό με χοντρή επιδότηση, θα πάρει ηλεκτρικό. Όχι diesel.

              O κόσμος ακόμα ζητάει το ντίζελ, επειδή οικονομία καρδιά μου. Χέστηκε για την οικολογία. Δεν μειώνονται οι πωλήσεις των diesel επειδή δεν τα θέλει ο κόσμος.
              Είναι σα να λέμε ότι πηδάμε μια φορά το μήνα επειδή θέλουμε, όχι επειδή δε βρίσκουμε.

              Moments before detonation...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Επί 30 έτη το κράτος έκανε τα στραβά μάτια. Αυξήθηκαν οι θάνατοι από την ατμοσφαιρική ρύπανση στα μεγάλα αστικά κέντρα, το κόστος της περίθαλψης και φαρμάκων έφτασε σε τεράστια υψη λόγω ασθενειών που σχετίζονται με την ατμοσφαιρική ρύπανση και λόγω χρόνιων αναπνευστικων προβλημάτων των κατοίκων των πόλεων

                Όλα είναι ένα εκκρεμές. Συσσωρεύτηκαν ρύποι στις πόλεις μας, ένα μέρος του πληθυσμού αρρώστησε και ένα άλλο σύμφωνα με μελέτες θα αρρωστήσει στο μέλλον λόγω αυτής της αιτίας, οι δημόσιες δαπάνες για την υγεία θα πολλαπλασιαστούν λόγω αυτού του γεγονότος.

                Οπότε η λογική σας τι σας λέει; Οχι το θυμικο σας, αλλά η λογική σας;

                Θα ζήσουμε την άλλη πλευρά του εκκρεμούς. Θα κυνηγήσουν πολύ όποιον ρυπαίνει.

                antonakis argyn P 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                • antonakis
                  antonakis @lap last edited by

                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Όλα είναι ένα εκκρεμές. Συσσωρεύτηκαν ρύποι στις πόλεις μας, ένα μέρος του πληθυσμού αρρώστησε και ένα άλλο σύμφωνα με μελέτες θα αρρωστήσει στο μέλλον λόγω αυτής της αιτίας, οι δημόσιες δαπάνες για την υγεία θα πολλαπλασιαστούν λόγω αυτού του γεγονότος.
                  Οπότε η λογική σας τι σας λέει; Οχι το θυμικο σας, αλλά η λογική σας;

                  Ότι το μέλλον στις πόλεις δεν είναι η ηλεκτροκίνηση, αλλά η μη αυτοκίνηση.

                  Moments before detonation...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • L
                    lap last edited by

                    Ίσως η ηλεκτρική μικροαυτοκίνηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • argyn
                      argyn @lap last edited by

                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Επί 30 έτη το κράτος έκανε τα στραβά μάτια. Αυξήθηκαν οι θάνατοι από την ατμοσφαιρική ρύπανση στα μεγάλα αστικά κέντρα, το κόστος της περίθαλψης και φαρμάκων έφτασε σε τεράστια υψη λόγω ασθενειών αναπνευστικων προβλημάτων των κατοίκων των πόλεων

                      Όλα είναι ένα εκκρεμές. Συσσωρεύτηκαν ρύποι στις πόλεις μας, ένα μέρος του πληθυσμού αρρώστησε και ένα άλλο σύμφωνα με μελέτες θα αρρωστήσει στο μέλλον λόγω αυτής της αιτίας, οι δημόσιες δαπάνες για την υγεία θα πολλαπλασιαστούν λόγω αυτού του γεγονότος.

                      Οπότε η λογική σας τι σας λέει; Οχι το θυμικο σας, αλλά η λογική σας;

                      Θα ζήσουμε την άλλη πλευρά του εκκρεμούς. Θα κυνηγήσουν πολύ όποιον ρυπαίνει.

                      Μετρώντας cradle to grave στα πόσα χιλιόμετρα το συνολικό ενεργειακό και οικολογικό ισοζύγιο ενός ηλεκτρικού είναι ισοδύναμο ενός σύγχρονου adblue Diesel της τελευταίας 5ετίας?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • piliourits
                        piliourits @taxidiwtis last edited by piliourits

                        @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Τι έχει καταλάβει ο μεσος Ελληνας απο αυτα ;
                        Ενημερωνεται καταλληλα απο τα διαφορα sites , που πονταρουν στους φοβους και την αμαθεια του για την ηλεκτροκινηση με σκοπο λίγα παραπανω κλικ.

                        Ο μέσος Έλληνας, που απέχει πάααρα πολύ απ τους θαμώνες του εδώ φόρουμ ως προς την αντίληψη και συνήθειες για το αυτοκίνητο, σε συντριπτικό ποσοστό δεν έχει τη δυνατότητα να συμμετέχει στην ηλεκτροκίνηση με τους τρέχοντες όρους, κι όταν ακούει για "υποχρεωτικά" νομοθετήματα του σηκώνεται η τρίχα.

                        Ο μέσος Έλλην αγοράζει Γιάρις καινούριο όταν μπορεί να πληρώσει τις δόσεις και γιάρις μεταχειρισμένο όταν δεν μπορεί.
                        Ποιο είναι το ηλεκτροκίνητο ή φεβ που θα πάρει τη θέση του γιάρις;

                        γι αυτό έχει 2 χρόνια αναμονή το όποιο γιάρις...

                        Στην ευρώπη ίσως αρκετοί προτιμήσουν να αλλάξουν το 2+ λτ TDI βάγκον πενταετίας-επταετίας το πολύ που έχουν, με ένα σουβλάκι PHEV (κι εγώ το ίδιο θα κανα) αν όχι ηλεκτρικό, και λόγω έλλειψης επιλογών σε ντίζελ και λόγω του ότι τα 5-10 επιπλέον χιλιάρικα που κοστίζει (2-3 μηνιάτικα το πολύ) θα τα κάνει απόσβεση, κι εχει κι όλα τα γραφειοκρατικά οφέλη και τις επιδόσεις, όπως έχει και το μποξάκι του για παρκάρισμα ακόμη και σε πολυόροφη πολυκατοικία, κι όχι λίγο χώρο στον ακάλυπτο...

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @piliourits last edited by lap

                          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Ποιο είναι το ηλεκτροκίνητο ή φεβ που θα πάρει τη θέση του γιάρις;

                          Ξαναλέμε είμαστε στην αρχή της ηλεκτροκίνησης, γιατί πρέπει να τα βλέπεις όλα αρνητικά; Δεν μπορείς να κρατήσεις ούτε μια ουδέτερη στάση. Σε τρέφει ο αρνητισμος. Στο βάθος μέσα σου ξέρεις ότι έχω δίκιο πως κάπου πάσχεις. Το έχεις σκεφτεί και εσύ, αλλά ο οπαδισμος σου δεν σε αφήνει ήσυχο.

                          Τα πράγματα θα εξελιχθούν έτσι ώστε να λειτουργούν. Δεν θα σταματήσουν να πουλάνε οι κατασκευαστές αυτοκίνητα.

                          Πριν 12-15 έτη υπήρχε μονάχα το prius ως υβρίδιο. Τότε έλεγαν πως τα υβριδικά είναι το σπορ των ηθοποιών του Χόλυγουντ. Τα χλεύαζαν, έλεγαν ιστορίες πως θα μας πάρουν τα αυτοκίνητα και μόνο οι πλούσιοι θα εχουν. Πλέον με 19Κ σε μια εποχή πληθωρισμού κιόλας αγοράζεις ανώτερο υβριδικό από το τοτε prius με standard τα adas που δεν είχε καμία λιμουζίνα πριν 12-15 ετη.

                          Με την σημερινή οπτική συμφωνώ πως τα πράγματα δεν φαίνονται εύκολα. Αλλά έχουμε ακόμα έτη εξέλιξης μπροστά μας.

                          Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει και η λεγόμενη μπίζνα γύρω από την οικολογία. Οπως και πριν υπήρχε η μπιζνα γύρω από τα θερμικά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Λαπ μας έχεις πρήξει.

                            11 χρόνια έχουμε ντίζελ στα αστικά κέντρα ως προς τα ΙΧ.

                            Τα μη ΙΧ ήταν παντού ντίζελ και ας έκανε το κουμάντο το κράτος να τα ελέγχει.

                            Αρα ΔΕΝ είχαμε ρύπους στην Αθήνα που οφείλονται στα γιούρο 5 και γιούρο 6 .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • piliourits
                              piliourits @lap last edited by

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Καλά.. έχω μείνει άναυδος.. ελπίζω απλά Lap να είσαι όντως μαθητής λυκείου (που δηλαδή και εκεί περισσότερη ωριμότητα έπρεπε να διέθετες..) αλλιώς μικρέ πρέπει να το κοιτάξεις...

                              Εκτός που δεν καταλαβαίνεις πως λειτουργεί ο κόσμος, κατηγορείς τους πάντες γύρω σου ότι δεν καταλαβαίνουν πως λειτουργεί ο κόσμος!

                              Σου έχω και νουμερακια για να κοιμηθείς το βράδυ.

                              https://www.newsauto.gr/news/echete-paleo-ich-dite-pote-tha-aposirthi-apo-tin-kikloforia/

                              2050 παύουν τα euro6! Ελπίζω να προλάβω να κάνω απόσβεση.. αγχώθηκα λίγο..και αυτό στην Ευρώπη, στη μονή ήπειρο που έχει θεσπίσει τα δέοντα! Αφού σκέφτομαι το 2050 μήπως μετακομίσω για να βγάλω μερικά χρόνια ακόμη..

                              Μπα, θα βγαίνουν στους δρόμους οι αισιόδοξοι και θα βάζουν φωτιά το βράδυ τα ντίζελ και τα μη υβριδικά των ...τεχνοφοβικών, για ένα καλύτερο κόσμο! Σε μια 5ετία θα έχουμε απαλλαγεί απ την αναχρονιστικη γάγγραινα, και θα ατενίζουμε το μέλλον οπτιμιστικά...

                              Αν κάποιος είναι power user του excel και σερφαρει πολύ (όπως κι εγώ) μπορεί να αποκαλεί όποιον γουστάρει "τεχνοφοβικό"...

                              Lap το δικό μου καθημερινό γραφείο είναι κάπως έτσι. Το δικό σου;

                              ca333b79-90ed-4a05-bd01-1291712b562a-image.png

                              Ξαναρωτώ λοιπόν, έχεις κάνει ποτέ έρευνα μάρκετινγκ. Ξέρεις εσύ ή κάποιος άλλος από εσάς που με κατηγορείτε για φαντασιόπληκτο και εγώ δεν ξέρω τι άλλο, το τι είναι στην ουσία η έρευνα μάρκετινγκ και γενικά τι είναι το μάρκετινγκ και το επικαλείσαι για να αποδομησεις την άποψη μου πως αργα ή γρήγορα οι τεχνολογικές εξελίξεις οδηγούν εκεί που καλύπτουν τις ανάγκες των αγοραστών;

                              Άπειρα τα παραδείγματα στον πραγματικό κόσμο που επιβεβαιώνουν την άποψη αυτή. Για αυτό και η αισιοδοξία μου. Διότι στηρίζομαι σε προηγούμενα δεδομένα επαλήθευσης της άποψης αυτής, όταν δεν μπορώ να έχω όλα τα υπόλοιπα τεχνικά δεδομένα για να υποστηρίξω την αντίθετη άποψη. Ότι δηλαδή οι επιλογές των αγοραστών θα οδηγήσουν την τελική μορφή της τεχνολογίας που θα χρησιμοποιηθεί. Ακόμα και το cd που ανέφερα πιο πάνω ήρθε για να καλύψει μια τεχνική ανάγκη. Δεν πέτυχε ως προϊόν γιατι μας το επέβαλαν κάποιοι κακοί που μας επιβουλεύονται από το πρωί ως το βράδυ.

                              Η δική μου η εργασία έχει επαφές με στελέχη και ιδιοκτήτες μικρων έως μεσαίων επιχειρήσεων. Συζητούμε για την αγορά, και γενικότερα για πολλά περί οικονομίας και εξέλιξης. Έχω μια αντίληψη του τι συμβαίνει.

                              Προς το παρόν, αυτά που σας λέω και τα υποτιμάτε με κάθε τρόπο μετά από ένα χρονικό διάστημα επιβεβαιώνονται.

                              Έχεις θέματα, μαζί με εσένα άλλοι δυο τρεις. Άνθρωποι με οπαδισμο μέσα τους. Άνθρωποι που δραματοποιουν κάθε κατάσταση ακόμα και όταν αυτή δεν προσφέρεται για δραματοποίηση απλά γιατί έτσι επιβεβαιώνουν τον οπαδισμο τους, εάν μπορέσεις να δεις το κόσμο με αισιοδοξία ή έστω ένα κομμάτι αυτού, τότε θα έρθει σύγχυση στην σκέψη σου. Και στο τέλος γιατί η δική σου οπτική είναι η σωστή και των άλλων η λάθος;

                              Θέματα πολλά, γι αυτό συζητάμε μαζί, επειδή χρειαζόμαστε την επαφή κι επικοινωνία με αγνές ψυχές που βλέπουν γύρω τους ανθισμένα λιβάδια και δεν χαμπαριάζουν τίποτα, για να φωτίζουν τη μίζερη ζωή μας, και γι αυτό κι αποφεύγουμε τις κάρχιες που μας μαυρίζουν τη ψυ-ή, όσα ταλέντα κι αν έχουν, ακόμα κι αν κάνουν τις καλύτερες πίτες, εφόσον μετά στις βγάζουν ξινές...

                              Αλλά όλα αυτά λίγη σχέση έχουν με την κονόμα και την τέχνη του μάρκετινγκ, δηλαδή την επιστημονική ανάλυση του ότι τα φύκια είναι αυτό που θέλει ο πελάτης, που είναι organic και βιοδιασπώμενα και σαστέναμπλ και έχουν σκάλαμπλ μπίζνες μόντελ και άπειρο περιθωριο κέρδους, αντί για τις παλιομοδίτικες μεταξωτές κορδέλες, που να μπλέκει τώρα ο εντρεπρενέρ με σκουλήκια και σκαμνιές...

                              Γι αυτό σου λέω να διαβάζεις του κλασικούς...
                              ή τουλάχιστον να τους ακούς.

                              Youtube Video

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Και όμως κανεις λάθος. Για αυτό σου λέω πως δεν τα ξέρεις αυτά που επικαλείσαι.

                                Αναφέρεις συνεχώς την τέχνη του μάρκετινγκ ως κάτι αρνητικό που υποστηρίζει την άποψη σου. Το μάρκετινγκ είναι μια γενική ομπρέλα διαφόρων εργαλείων, μεθόδων και τρόπων υποστήριξης μια επιχείρησης και των σκοπών της.

                                Η έρευνα του μάρκετινγκ αν και πιο σωστά πρέπει να το πούμε ως έρευνα αγοράς αλλά έχει επικρατήσει ως μάρκετινγκ λόγω αγγλιστί, είναι ενα σημαντικό εργαλείο των επιχειρήσεων που καθορίζει την πορεία τους και εν τέλη τα προϊόντα που θα μας διαθέσει.

                                Ξέρεις πόσο σημαντική είναι; Εάν γνώριζες έστω λίγα για αυτήν τότε θα καταλάβαινες ότι κανεις λάθος.

                                argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dublin last edited by dublin

                                  Το μεγαλύτερο νέφος και οικολογική καταστροφή την περάσαμε στην Αθήνα ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ Ι.Χ. diesel στην Αθήνα..τι μας λες ρε συ Lap; Ούτε ακούς, ούτε καταλαβαίνεις, ούτε ξέρεις, ούτε γνωρίζεις. No credibility my friend..

                                  Έχεις ξεκινήσει μία σταυροφορία χωρίς σταυρό και τα έχεις κάνει αχταρμα στο μυαλό σου..

                                  Χαλάρωσε λίγο γιατί κάνεις την λειτουργία του φόρουμ πολύ προβληματική και προσπάθησε να κατανοείς τι λέει ο άλλος, γιατί χάνεις το point και απαντάς με την μπάλα στην εξέδρα.

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    This post is deleted!
                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap @lap last edited by

                                      This post is deleted!
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap @dublin last edited by lap

                                        @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Το μεγαλύτερο νέφος και οικολογική καταστροφή την περάσαμε στην Αθήνα ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ Ι.Χ. diesel στην Αθήνα..τι μας λες ρε συ Lap; Ούτε ακούς, ούτε καταλαβαίνεις, ούτε ξέρεις, ούτε γνωρίζεις. No credibility my friend..

                                        Έχεις ξεκινήσει μία σταυροφορία χωρίς σταυρό και τα έχεις κάνει αχταρμα στο μυαλό σου..

                                        Χαλάρωσε λίγο γιατί κάνεις την λειτουργία του φόρουμ πολύ προβληματική και προσπάθησε να κατανοείς τι λέει ο άλλος, γιατί χάνεις το point και απαντάς με την μπάλα στην εξέδρα.

                                        Εάν είχε βρε Ντούβλη θα είχε περισσότερο. Πως κρίνεις ότι έφτασε το ανώτατο όριο αφού δεν είχε diesel. Θεέ μου, εσύ κατηγορίες τους άλλους για έλλειψη λογικής;

                                        Εγώ έχω ξεκινήσει σταυροφορία; Ρε συ σταματά μέχρι και η stellantis τους diesel . Και κατηγορείς εμένα;

                                        Η ίδια η ceo της citroen λέει πως δεν θα επενδύσουν πλέον σε diesel. Το εργοστάσιο τους σταματά την παραγωγή diesel. Και εσύ ενολείσαι από εμένα που το αναφέρω;

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin @lap last edited by dublin

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Το μεγαλύτερο νέφος και οικολογική καταστροφή την περάσαμε στην Αθήνα ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ Ι.Χ. diesel στην Αθήνα..τι μας λες ρε συ Lap; Ούτε ακούς, ούτε καταλαβαίνεις, ούτε ξέρεις, ούτε γνωρίζεις. No credibility my friend..

                                          Έχεις ξεκινήσει μία σταυροφορία χωρίς σταυρό και τα έχεις κάνει αχταρμα στο μυαλό σου..

                                          Χαλάρωσε λίγο γιατί κάνεις την λειτουργία του φόρουμ πολύ προβληματική και προσπάθησε να κατανοείς τι λέει ο άλλος, γιατί χάνεις το point και απαντάς με την μπάλα στην εξέδρα.

                                          Εάν είχε βρε Ντούβλη θα είχε περισσότερο. Πως κρίνεις ότι έφτασε το ανώτατο όριο αφού δεν είχε diesel. Θεέ μου, εσύ κατηγορίες τους άλλους για έλλειψη λογικής;

                                          Εγώ έχω ξεκινήσει; Ρε συ σταματά μέχρι και η stellantis τους diesel . Και κατηγορείς εμένα;

                                          Αυτό που σε κατηγορώ είναι για υπερβολές - το δέχομαι ότι είναι από το πάθος σου, αλλά η αν όλοι μπαίναμε σε αυτό το τριπακι θα ήταν Ρωμαϊκή αρένα εδώ μέσα, και όχι φορουμ ιδεών, επίσης δείχνεις βασική έλλειψη κατανόησης κειμένου. Απλά στο λέω τόσα πολλά χρόνια και δεν βλέπω βελτίωση..

                                          Το αντεπιχείρημα είναι, ότι αφού το diesel είναι ο ένοχος, τότε γιατί τα περισσότερα προβλήματα τα είχαμε όταν δεν υπήρχε;

                                          Είναι ξεκάθαρα πολιτική απόφαση η εξαφάνιση του diesel από τις επιλογές, και η μείωση των επιλογών μου μου προκαλεί πρόβλημα και θεωρώ ότι είναι υπέρ-παρεμβατικο και αντί δημοκρατικό.

                                          Μαζί με το μεγάλο κόστος ανάπτυξης diesel, ιδιαιτέρως των μικρών, οδηγείται στο τέλος τους ενώ πραγματικά έχει τεράστιες δυνατότητες και θετικά σαν καύσιμο, ειδικά τώρα που τα ηλεκτρικά είναι ακόμη μακριά μας.

                                          Δηλαδή αν πρέπει να αναπτύξει έναν αστείο ηλεκτροκινητήρα και να κοτσαρεις μία μπαταρία επάνω και από την άλλη έναν πολυπλοκοτατο κατακαθαρο diesel, ποιόν νομίζεις θα προτιμήσει η αυτοκινητοβιομηχανία; Στη μια περίπτωση η εξέλιξη και κατασκευή στοιχίζει ψίχουλα και στην άλλη το ακριβώς αντίθετο.

                                          Το μόνο που τους χαλάει τη φασουλα τους είναι οι ακριβές μπαταρίες, αν στο μέλλον βρουν φθηνές μπαταρίες, και ας σκάει 1 στις 1000, είμαι σίγουρος ότι θα τις προτιμήσουν από μία που σκάει 1 στις 100.000 αλλά κοστίζει 4-5 φορές πάνω..

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • argyn
                                            argyn @lap last edited by argyn

                                            @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Το μάρκετινγκ είναι μια γενική ομπρέλα διαφόρων μεθόδων και τρόπων υποστήριξης μια επιχείρησης και των σκοπών της.

                                            Το μάρκετινγκ, οι πωλήσεις και τα συναφή λάπ μου - όπως και το μεσόστρωμα των υπεράριθμων γραφειοκρατών διοικητικών που απλά αναπαράγουν την εξουσία τους και καθίστανται έτσι δήθεν απαραίτητοι μέσω διαδικαστικών τεχνασμάτων - δεν αποτελεί παρά έκφραση της κυριαρχίας του παρασιτικού καπιταλισμού επί του παραγωγικού σε επίπεδο παραγωγικής μονάδας.

                                            Για να στο κάνω φραγκοδίφραγκα είναι ένας από τους λόγους που έχεις πχ 10δες διαφορετικούς φορτιστές/τροφοδοτικά και τύπους βίδας όταν θα μπορούσες να εξυπηρετηθείς πλήρως ως καταναλωτής με πολύ λιγότερους. Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που ο μηχανικός παραγωγής μιας οποιασδήποτε εταιρίας μοιράζεται πιθανότατα πολύ περισσότερα κοινά συμφέροντα με τον μηχανικό παραγωγής ανταγωνίστριας εταιρίας του κλάδου παρά με τον διοικητικό επικεφαλής της δικής του εταιρίας.

                                            Διότι λαπ μου η ανθρωπότητα μπορεί να μην ευτυχήσει τελικά όταν "ο τελευταίος καπιταλιστής κρεμαστεί από τα άντερα του τελευταίου γραφειοκράτη" αλλά όταν το τελευταίος χαρτογιακάς παρασιτικός μανατζαρεός κρεμαστεί από τα άντερα του τελευταίου πωλητή.

                                            Υ.Γ. Ναι υπάρχουν και απολύτως απαραίτητοι διοικητικοί, πχ προτζεκτ μανατζερς που έχουν τέτοια μαγική ικανότητα αφαιρετικής σκέψης και απλοποίησης που προτιμάς να είσαι στην ομάδα τους μόνος αντί να έχεις 5 βοηθούς συναδέλφους δίπλα σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 341 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr