-
Όποιος νομίζει ότι αγοράζοντας ηλεκτρικό αυτοκίνητο την ώρα που πετάει τα σκουπίδια του στο οικόπεδο του γείτονα ας μάθει ότι ο αέρας και τα ποντίκια δεν γνωρίζουν από σύνορα. Η φωτογραφία αυτή είναι στο Καιρο αρχές του 2020.
Όποιος βρει το Fiat 128 κερδίζει κατόπιν κληρώσεως ένα τεύχος του συλλεκτικού περιοδικού Mitro.
Όσοι έχουμε τις επιφυλάξεις μας δεν ζούμε σε σπηλιές.
Η σύγκριση με άλλα τεχνολογικά προϊόντα είναι περιττή. Όταν βγήκαν οι ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές αγόρασα εννοείτε. Γλίτωσα τα φίλμ, την εμφάνιση, την εκτύπωση, έσβηνα, έγραφα, με μια απλή κάρτα μνήμης μπορούσα να αποθηκεύσω και να επεξεργαστώ τις φωτογραφίες. πχ τα κόκκινα μάτια. Έχει καμμιά σχέση όλο αυτό. Δηλαδή τώρα δυο Dslr που έχω με φακούς και τα σχετικά να τα αφήσω και ξανά από την αρχή με mirorless γιατί έτσι. Πια ανάγκη θα μου καλύψουν δηλαδή. -
Ξαναγράφω αν και όντως κουράζει η συζήτηση με οπαδικα μυαλά.
Είναι άλλο πράγμα το μάρκετινγκ σε επίπεδο χάραξης της επιχειρηματικής στρατηγικής και κατ' επέκταση της πορείας ενός κλάδου όταν έχεις δεσπόζουσα θέση στην αγορά και άλλο πράγμα οι μηχανισμοί και τα εργαλεία για την επίτευξη ενός μεριδίου στην πίτα της αγοράς.
Εμείς όταν συζητούμε για το μέλλον ενός κλάδου συζητούμε σε επίπεδο στρατηγικών αποφάσεων. Δεν μπορείτε να αναφέρετε τους φορτιστές ως επιχείρημα σε συζήτηση που μιλούμε για την χάραξη στρατηγικής. Δεν είναι η επιλογή στο βύσμα του φορτιστή στρατηγική. Είναι απλώς ένα εργαλείο αφού έχει αποφασιστεί η στρατηγική κατεύθυνση.
Οπότε αφήστε στην άκρη την σαλάτα στο μαυλο σας μεταξύ μάρκετιγκ, προώθηση, διαφήμιση, μέλλον της ανθρωπότητας κτλ. Όλα τα βάζετε στο μπλέντερ και δεν βγαίνει νόημα.
Στην μεγάλη λοιπόν εικόνα, σε επίπεδο στρατηγικών αποφάσεων, η ιστορία μας έχει δείξει πως οι ανάγκες καθορίζουν την τελική μακροχρόνια πορεία μιας αγοράς. Δεν επιβάλλεται, και αν συμβεί αυτό όπως με τους ρύπους είναι μονάχα για μικρό χρονικό διάστημα μέχρι κάποιος άλλος παράγοντας όπως η τεχνολογία δώσε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε έναν παίχτη στο παίγνιο του ανταγωνισμού να ικανοποιήσει την ανάγκη, και έτσι να αλλάξει την πορεία του κλάδου.
Εάν τα ξεχωρίσετε αυτά στην σκέψη σας τότε θα αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε το τι λέω και γιατί δεν το βλέπω αρνητικο το μέλλον των ev.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το μεγαλύτερο νέφος και οικολογική καταστροφή την περάσαμε στην Αθήνα ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ Ι.Χ. diesel στην Αθήνα..τι μας λες ρε συ Lap; Ούτε ακούς, ούτε καταλαβαίνεις, ούτε ξέρεις, ούτε γνωρίζεις. No credibility my friend..
Έχεις ξεκινήσει μία σταυροφορία χωρίς σταυρό και τα έχεις κάνει αχταρμα στο μυαλό σου..
Χαλάρωσε λίγο γιατί κάνεις την λειτουργία του φόρουμ πολύ προβληματική και προσπάθησε να κατανοείς τι λέει ο άλλος, γιατί χάνεις το point και απαντάς με την μπάλα στην εξέδρα.
Εάν είχε βρε Ντούβλη θα είχε περισσότερο. Πως κρίνεις ότι έφτασε το ανώτατο όριο αφού δεν είχε diesel. Θεέ μου, εσύ κατηγορίες τους άλλους για έλλειψη λογικής;
Εγώ έχω ξεκινήσει; Ρε συ σταματά μέχρι και η stellantis τους diesel . Και κατηγορείς εμένα;
Αυτό που σε κατηγορώ είναι για υπερβολές - το δέχομαι ότι είναι από το πάθος σου, αλλά η αν όλοι μπαίναμε σε αυτό το τριπακι θα ήταν Ρωμαϊκή αρένα εδώ μέσα, και όχι φορουμ ιδεών, επίσης δείχνεις βασική έλλειψη κατανόησης κειμένου. Απλά στο λέω τόσα πολλά χρόνια και δεν βλέπω βελτίωση..
Ρε συ dublin τώρα πλάκα μας κάνεις; Σε έχουν πάρει όλοι στο ψηλό ως οπαδό της stellantis. Το πάθος σου για μια εταιρία που έτυχε να έχεις 2 -3 αυτοκίνητα της είναι τεραστίων διαστάσεων. Και έρχεσαι εσύ να νουθετήσεις εμένα; Και γιατί να με νουθετήσεις; Θεωρείς εαυτόν ανώτερο;
Μιλάς για forum ιδεών!! Άλλο και τούτο πάλι, νόμιζα ήταν αυτοκινήτων! Αλλά τεσπα, οι ιδέες μου που είναι κατά (έστω των παλιών diesel euro5) σε εκνευρίζουν διότι όλως τυχαίως έχεις euro 5 diesel. Ενώ αν θαύμαζα το υπέρτατο diesel euro5 θα ήμουν λογικός.Το αντεπιχείρημα είναι, ότι αφού το diesel είναι ο ένοχος, τότε γιατί τα περισσότερα προβλήματα τα είχαμε όταν δεν υπήρχε;
Δεν είναι επιχείρημα αυτό, διότι δεν έχεις δεδομένα. Εγώ λέω πως αν υπήρχαν ιδιαίτερα τη δεκαετία του 90 που δεν είχαν κανένα αντιρυπαντικο φίλτρο η επιβάρυνση στην ατμόσφαιρα θα ήταν 1000 φορές μεγαλύτερη. Μπορείς να το αρνηθείς αυτό;.Οχι διοτι δεν έχεις δεδομένα. Οπότε πως χρησιμοποιείς αυτό το επιχείρημα; Οπαδισμος θα πω εγώ.
Είναι ξεκάθαρα πολιτική απόφαση η εξαφάνιση του diesel από τις επιλογές, και η μείωση των επιλογών μου μου προκαλεί πρόβλημα και θεωρώ ότι είναι υπέρ-παρεμβατικο και αντί δημοκρατικό.
Για εσένα, για τους άλλους που πληρώνουν ασφαλιστικές εισφορές, και ταμεία υγείας ίσως είναι και δημοκρατικό. Είναι προφανές πως η μελλοντική απαγόρευση τους έστω με έμμεσο τρόπο δεν γίνεται για να θίξουν τα δημοκρατικά σου δικαιώματα, αλλά για λόγους ρύπανσης και κατ' επέκταση για λόγους δημόσιας υγείας στα αστικά κέντρα. Συμφωνώ όμως στο σημείο πως οι πολλές επιλογές είναι προς όφελος μας.
Μαζί με το μεγάλο κόστος ανάπτυξης diesel, ιδιαιτέρως των μικρών, οδηγείται στο τέλος τους ενώ πραγματικά έχει τεράστιες δυνατότητες και θετικά σαν καύσιμο, ειδικά τώρα που τα ηλεκτρικά είναι ακόμη μακριά μας.
Σαν καύσιμο έχει πολλές δυνατότητες, όλοι συμφωνούν σε αυτό αλλά μονάχα αυτές δεν φτάνουν, δυστυχώς.
Δηλαδή αν πρέπει να αναπτύξει έναν αστείο ηλεκτροκινητήρα και να κοτσαρεις μία μπαταρία επάνω και από την άλλη έναν πολυπλοκοτατο κατακαθαρο diesel, ποιόν νομίζεις θα προτιμήσει η αυτοκινητοβιομηχανία; Στη μια περίπτωση η εξέλιξη και κατασκευή στοιχίζει ψίχουλα και στην άλλη το ακριβώς αντίθετο.
Δεν είναι έτσι, πέρα από τα co2, τα υβριδικά εκπέμπουν δεκάδες φορές λιγότερους τοξικούς ρύπους από το πιο σύγχρονο Diesel διότι στο μεγάλο φορτίο του κινητήρα, ιδιαίτερα σε κίνηση πολης χρησιμοποιούν ηλεκτρισμό.
Το μόνο που τους χαλάει τη φασουλα τους είναι οι ακριβές μπαταρίες, αν στο μέλλον βρουν φθηνές μπαταρίες, και ας σκάει 1 στις 1000, είμαι σίγουρος ότι θα τις προτιμήσουν από μία που σκάει 1 στις 100.000 αλλά κοστίζει 4-5 φορές πάνω..
Οι μπαταρίες είναι ο ελέφαντας στο δωμάτιο. Όλοι μας μαλώνουμε διότι μας ενοχλεί η ζωή, το κοστος, η αξιοπιστία των μπαταριών. Για αυτό και εγώ εστιάζω σε αυτό το κομμάτι στις συζητήσεις μας. Τα υπόλοιπα είναι γούστα και στα γούστα ο καθένας έχει την άποψη του που είναι σεβαστή.
-
Ποιά ακριβώς ανάγκη κλιματικής κρίσης και απεξάρτησης από τα ορυκτά καύσιμα επιβάλλει την ελεύθερη κυκλοφορία εντός πόλης ενός θηριώδους plug-in υβριδικού οχήματος 2.5 τόνων με ειδικά προνόμια αγοράς/λιζινγκ και λειτουργίας μάλιστα (μειωμένα τέλη κτλ) και όχι αντί αυτού ενός euro 6 diesel μικρομεσαίου την στιγμή που το συνολικό ενεργειακό και οικολογικό αποτύπωμα του πρώτου παραμένει επιβαρυντικότερο για το περιβάλλον του δεύτερου ακόμα και μετά από 200.000 χλμ χρήσης? (η διαδικασία κατασκευής ενός μπαταριοκίνητου ανάλογα του τύπου του παράγει από 20% μέχρι 150% περισσότερους ρύπους από το θερμικό αδελφάκι του, αν δε μιλάμε για τα plug-in υβριδικά με τις πολλαπλάσιες των ονομαστικών πραγματικές καταναλώσεις/εκπομπές πρακτικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα κατασκευής δεν αποσβένεται ποτέ εντός του προσδόκιμου χρόνου ζωής τους)
Η ανάγκη της πορτοφόλας, της δηθενιάς, της ασχετοσύνης, των δήθεν οικολογικών ευαισθησιών και της καταναγκαστικής μετακύλισης του κόστους μετάβασης στα συνήθη υποζύγια προφανώς ...
-
This post is deleted! -
@racefun1971 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πια ανάγκη θα μου καλύψουν δηλαδή.
Εάν δεν σου καλύψουν ανάγκη δεν θα την αγοράσεις.
Όπως λένε οι ειδικοί η ταχύτητα λήψης φωτογραφίας με άμεση εστίαση είναι βασικό πλεονέκτημα, εάν δεν το θες τότε δεν θα το επιλέξεις.
Όπως όταν ήρθαν οι dslr κάποιοι ήθελαν να εμφανίζουν το φιλμ παραδοσιακά.Όλα αυτά τα επιχειρήματα είναι απότοκα της ηλικίας. Όλοι μας θα περάσουμε από αυτήν την ηλικία όπου οι αλλαγές θα μας δυσκολεύουν, το γεγονός αυτό όμως, ότι μεγαλώνουμε εμείς, δεν θα σταματήσει την εξέλιξη του κόσμου
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε έναν παίχτη στο παίγνιο του ανταγωνισμού να ικανοποιήσει την ανάγκη,
Καταλαβαίνεις ότι αυτό το "παίγνιο του ανταγωνισμού" έφτασε τα πράγματα μέχρι την καταστροφή της κλιματικής αλλαγής και την αναγκαστική επιβολή της μπαταριοκίνησης ως δήθεν λύση, κι ότι ο μηχανισμός που περιγράφεις δημιούργησε το πρόβλημα;
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε έναν παίχτη στο παίγνιο του ανταγωνισμού να ικανοποιήσει την ανάγκη,
Καταλαβαίνεις ότι αυτό το "παίγνιο του ανταγωνισμού" έφτασε τα πράγματα μέχρι την καταστροφή της κλιματικής αλλαγής και την αναγκαστική επιβολή της μπαταριοκίνησης ως δήθεν λύση, κι ότι ο μηχανισμός που περιγράφεις δημιούργησε το πρόβλημα;
Οι βιομηχανικη ανάπτυξη δημιούργησε εξαρχης το πρόβλημα της ρύπανσης. Αλλά θέλουμε έναν κόσμο χωρίς αυτήν ; Ιδού το ερώτημα; Μπορείτε να ζήσετε εθελοντικά χωρίς τα αποτελέσματα της βιομηχανικής ανάπτυξης ;
Τίποτα στον κόσμο δεν είναι τέλειο, καμία οικονομικοπολιτικη ιδέα, διότι συνεχώς τα πάντα τα βλέπεις υπό αυτό το πρίσμα και κατεύθυνεις τις συζητήσεις προς τα εκεί. Όποιος το πιστεύει αυτό, απλώς πάσχει από οπαδισμο και φανατισμό. Τα πάντα έχουν θετικο και αρνητικο αντίκτυπο. Τίποτα δεν έχει τελειοποιηθεί. Όλα βρίσκονται σε μια δυναμική φάση. Όπου γίνονται λάθη, υπερβολές διορθώνονται σε βάθος χρόνου.Στο θέμα που απασχολεί το τοπικό αυτό, τα λάθη που διορθώνονται είναι στην ρύπανση των πόλεων. Ξέφυγε η κατάσταση και σταδιακά σε βάθος χρόνου γίνονται προσπάθειες βελτίωσης της. Εάν εσύ απομονώσεις μονάχα μια χρονική περίοδο δεν μπορείς να δεις την συνολική εικόνα. Η οποία όπως έχω πει πολλές φορές είναι γραμμική προς τη βελτίωση. Ο άνθρωπος δημιουργεί προβλήματα με την οικονομική του δραστηριότητα και μετά προσπαθεί να τα λύσει.
Για παράδειγμα η τρύπα του όζοντος κλείνει. Και αυτό λόγω των περιβαλλοντικών νόμων που θεσπίστηκαν τη δεκαετία του 90.
-
Άρες μάρες κουκουναρες!
Δεν μπορεί κάποιος να κάνει διάλογο μαζί σου, το έχεις καταλάβει αυτό;!
Άλλα λέει η θεία μου, κι άλλα ακούν τ' αυτιά μου.
Και η τρικυμία εν κρανιω πετά την μπάλα στην εξέδρα!
Και ανένδοτος κιόλας!
Είμαι από την εποχή των BBS, mIRC αργότερα και σε όλη μου την διαδικτυακή και πραγματική ζωή 2 άτομα έχω γνωρίσει σας εσένα! Απίστευτο! One of a (bad) kind!
-
Oh really? What a pity!
Dublin, συνελθε. Ηρέμησε και απάντησε στα επιχειρήματα.
Εάν δεν θέλεις κάνε μου block να μη με διαβάζεις.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Oh really? What a pity!
Dublin, συνελθε. Ηρέμησε και απάντησε στα επιχειρήματα.
Εάν δεν θέλεις κάνε μου block να μη με διαβάζεις.
Πώς γίνεται το block;!
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Oh really? What a pity!
Dublin, συνελθε. Ηρέμησε και απάντησε στα επιχειρήματα.
Εάν δεν θέλεις κάνε μου block να μη με διαβάζεις.
Πώς γίνεται το block;!
Αν πατήσεις πάνω στον λογαριασμό μου έχει τρεις τελείες στα δεξιά. Πας εκεί και κάπου γράφει block.
-
This post is deleted! -
Ένα ωραίο που άκουσα: ρε σεις, λέτε με όλα αυτά που κάνουμε να κρυώσει ο πλανήτης και να έχουμε το αντίθετο; νάχουμε ξερωγώ χειμώνα 10 μήνες το χρόνο;
-
Κρύο, καιρός για τούρμπο.
-
Aaaa! I am a new man!
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Oh really? What a pity!
Dublin, συνελθε. Ηρέμησε και απάντησε στα επιχειρήματα.
Εάν δεν θέλεις κάνε μου block να μη με διαβάζεις.
Πώς γίνεται το block;!
το a block έτσι:
χαλαρώστε παιδια.
Βλέπεις να αντιδρώ εγώ σε αυτα που γράφει για τα diesel ο lap? και γω έχω euro 5 diesel
αστον να γράφει σιγα
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ένα ωραίο που άκουσα: ρε σεις, λέτε με όλα αυτά που κάνουμε να κρυώσει ο πλανήτης και να έχουμε το αντίθετο; νάχουμε ξερωγώ χειμώνα 10 μήνες το χρόνο;
Εμ, δε διαβάζεις όλα τα νήματα.
Σχολιάστηκε ήδη!Τα χάρτινα καλαμάκια είναι η διόρθωση που λέει ο Λαπ.
Όπως ότι θα χεις πόλεις 5-10-25 εκατομμυρίων, αλλά θα τους φταίει το adblue που δεν είναι καθαρός ο αέρας.
-
Τα χάρτινα καλαμάκια είναι ότι πιο σπαστικό υπάρχει!
Αλλά θύμισε μου που ανέφερα εγώ τα χάρτινα καλαμάκια;Επίσης, εγραψα κάπου ότι είναι καλό πράγμα να υπάρχουν τόσο μεγάλες πόλεις;
Γιατί παραποιείς τα γραφόμενα μου;
Εγώ ανέφερα τα ρυπογόνα diesel και ιδιαίτερα τα diesel euro5 σαν αυτο του dublin.
Ο dublin μας έχει πει στις συζητήσεις μας στο τοπικο αυτό πως ήταν και οικολόγος άρα δεν είναι λιγότερο συνειδητοποιημένος από τους αλλους που δεν συμπαθούν τα Diesel. Ένας οικολόγος ομως που υπερασπίζεται το diesel euro5, γιατί αυτό αγόρασε, άρα δεν ρυπαίνει και πως είναι πιο οικολογικό από ένα euro5 βενζίνης, υβριδικό ή ακόμα και ηλεκτρικό. Υπάρχουν και αυτοί οι οικολόγοι.
Edit: κάντε μου quoting ως απάντηση χωρίς το edit. Να το δει για να τον τσιγκλισω.
-
This post is deleted!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης