-
@lap said in MAZDA FORUM:
Γιατί το ότι έβγαλε ενεργητική τετραδιευδυνση σε απλό οικογενειακό τη δεκαετία του 80, αλλά νομιζω μόνο στην Ιαπωνία.
Αμαξάρα...στην εποχή της.
-
Η φάση με τον ρόταρυ ως ρέιντζ εξτέντερ είναι η κάτωθι: ο εν λόγω έχει πολύ μικρές διαστάσεις και βάρος για δεδομένη ιπποδύναμη. Έτσι χώνεται σε πορτ-μπαγκάζ ή αλλού, σχετικά εύκολα. Και ρυθμίζοντας τον να λειτουργεί στο βέλτιστο της αποδοτικότητας του, κάτι καλύτερο θα πάρεις σε σχέση με έναν πρόταση που δουλεύει ως κινητήριος και μοναδικός κινητήρας σε ένα κοινό ιχ σε όλο το φάσμα των σαλ.
Αυτό δεν αναιρεί τα σοβαρότατα εγγενή προβλήματά του όμως , όπως : μακροζωία, συντελεστή απόδοσης, κατανάλωση ελαίου, εκπομπές αερίων θερμοκηπίου, εκπομπές λοιπών ρύπων.
Να σημειώσω ότι πριν 2-3 χρόνια είχα διαβάσει ανάλογη ανακοίνωση από άουντι, για πρόταση ρέιντζ εξτέντερ δηλαδή.
Προσωπικά κρατάω μικρή σακούλα και για τους 2. . -
@dstou said in MAZDA FORUM:
Η μάζντα καλά τα πάει, αν εξαιρέσει κανείς τα πρόσφατα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που ταλαιπωρούν όλους άλλωστε. Από μια φουνταρισμένη εταιρεία το 1974 λόγω του ρόταρυ, στρώθηκε στη δουλειά, εξαγόρασε πίσω πριν από μια δεκαετία το μερίδιο των αμερικανοί, έχει πωλήσεις στην περιοχή των 1,2 εκ. τεμαχίων το χρόνο και όλα αυτά μέχρι τώρα μόνη της. Δεν πετάει, αλλά βαστάει. Και με την ανταλλαγή μετοχών με την τουότα, θα προχωρήσει και σε συμπαραγωγής για τη νέα, ηλεκτροκίνητη, εποχή.
Τι έκαναν αυτά τα 40 χρόνια άλλοι, μικροί ή παραπλήσιοι στο μέγεθός της; όπως: όπελ, ρόβερ, πόντιακ, ολντσμόμπιλ, λάντσια, άλφα ρομέο, σάαμπ, κράισλερ ευρώπης, σκόντα, σέατ, λάντα;
Ή έκλεισαν, ή εξαγοράστηκαν και λειτουργούν υπό νέα δεύθυνση, ανίκανοι πλέον να σχεδιάσουν και να περάσουν στην παραγωγή ακόμη και πετούγιες για τις πόρτες.Μα αναιρείς ο ίδιος αυτά που υποστηρίζεις. Αφού η Mazda, όπως και η Suzuki καταφεύγουν στην Toyota για να επιβιώσουν, πως τα πάνε καλά? Χεσμένες πάνω τους είναι και προσπαθούν να στηριχτούν στο μεγάλο αδελφάκι την Toyota.
Η Honda που είναι και αυτόνομη και αυτόφωτη εταιρεία, ανέπτυξε δικές της τεχνολογίες και προχωράει.
Τώρα τα περί υψηλής τεχνολογίας της Mazda στα μοτέρ που ισχυρίζονται κάποιοι συμφορουμίτες, τα θεωρώ τόσο αστεία που δεν μπαίνω καν στο κόπο να τα σχολιάσω. Όπου φτάνουν οι γνώσεις του καθενός, τίποτα δεν είναι κατακριτέο.Χωρίς καμία διάθεση να μειώσω το τεχνολογικό επίτευγμα της Mazda με τους skyactiv-Χ. Ενδιαφέρον αλλά εκτός εποχής και αγοράς, μόνο για πανεπιστημιακές αναλύσεις.
-
This post is deleted! -
Και η honda το προσέφερε από ότι βλέπω.
https://global.honda/heritage/episodes/19874ws.html
Άραγε τα audi και vw πως ήταν τότε;
-
@super-t said in MAZDA FORUM:
Παρόμοια ιδέα με range extender είχε κάνει και η BMW στο i3 με κινητήρα από μηχανή.
Πρεπει να εισαι κι εσυ απο τους ασχετους. Τοσες λιγες γνωσεις εχεις κι εσυ? Απαξιουμε να ασχοληθουμε κυριε
Ειπαμε,η Μαζντα ειναι αχρηστη,ΤΕΛΟΣ._ -
@super-t said in MAZDA FORUM:
Παρόμοια ιδέα με range extender είχε κάνει και η BMW στο i3 με κινητήρα από μηχανή.
Έτσι, αλλά πρώτη φορά θα γίνει αυτό με Wankel.
-
@andya3 said in MAZDA FORUM:
Χωρίς καμία διάθεση να μειώσω το τεχνολογικό επίτευγμα της Mazda με τους skyactiv-Χ. Ενδιαφέρον αλλά εκτός εποχής και αγοράς, μόνο για πανεπιστημιακές αναλύσεις.
Ε;;;
Όταν παράγει δεκάδες φορές λιγότερα nοχ από τα diesel και έχει 10% περισσότερη κατανάλωση από έναν diesel ;;;;
Δεν το κατάλαβες. Έχει αναπτύξει έναν κινητήρα που θα συνεχίσει να δίνει οικονομία στην μετακίνηση χωρίς τους ρύπους των diesel.
Οι άλλοι για να πιάσουν τα όρια βγάζουν κινητήρες βενζίνης με λιγότερα άλογα.
Και πριν αρχίσουν τα όργανα να θυμίσω τα 186 άλογα του, τα 7, κάτι στα 0-100 κτλ
-
Αντυ, ή αυτοκίνηση αλλάζει. Η μάζντα ανοίγει παρτίδες με την τουότα για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της στο εγγύς μέλλον. Και άλλοι Επίσης. Το μαγαζί είναι πολύ μεγάλο, είναι πρώτο στα υβρίδια, έχει υπό ανάπτυξη πλάνο για μπαταριάτα ηλεκτρικά , έχει άκρες σε μπαταρίες, έχει και υδρογόνο.
Ποιά εταιρεία 1 εκ. Τεμαχίων προχωράει μόνη της σε όλα αυτά; μη μου πεις οι στέλιοι, είναι στα 10 εκ. Αυτοί. -
@lap said in MAZDA FORUM:
@andya3 said in MAZDA FORUM:
Χωρίς καμία διάθεση να μειώσω το τεχνολογικό επίτευγμα της Mazda με τους skyactiv-Χ. Ενδιαφέρον αλλά εκτός εποχής και αγοράς, μόνο για πανεπιστημιακές αναλύσεις.
Ε;;;
Όταν παράγει δεκάδες φορές λιγότερα nοχ από τα diesel και έχει 10% περισσότερη κατανάλωση από έναν diesel ;;;;
Δεν το κατάλαβες. Έχει αναπτύξει έναν κινητήρα που θα συνεχίσει να δίνει οικονομία στην μετακίνηση χωρίς τους ρύπους των diesel.
Και πριν αρχίσουν τα όργανα να θυμίσω τα 186 άλογα του, τα 7, κάτι στα 0-100 κτλ
lap δεν θ' ανοίξουμε το '23 συζήτηση περί ατμοσφαιρικών και turbo. Είναι πια γνωστές οι διαφορές, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του καθενός.
Το Mazda είναι ατμοσφαιρικό. Τα 186 λοιπόν δεν λένε τίποτα. Αν δε φτάσει στις 4-4.5k στροφές το μοτέρ θα σέρνεται το αυτοκίνητο. Όσο για την κατανάλωσή του, δεν νομίζω ότι έχει τόση διαφορά σε σχέση ένα καινούργιο turbo.
Να συμπληρώσω ότι είμαι λάτρης των ατμοσφαιρικών μοτέρ, μ' αυτά μεγάλωσα. Απλώς θεωρώ ότι τελείωσαν οι μέρες τους εδώ και χρόνια. Το ότι επέλεξε η Mazda πάλι να τα φέρει στο προσκήνιο δεν αλλάζει την πραγματικότητα. Πάντα, σε όλους τους τομείς, υπάρχουν αυτοί που διαλέγουν διαφορετικό δρόμο.
-
@lap said in MAZDA FORUM:
Γιατί το ότι έβγαλε ενεργητική τετραδιευδυνση σε απλό οικογενειακό τη δεκαετία του 80, αλλά νομιζω μόνο στην Ιαπωνία.
Παγκόσμια.
-
Μάλλον γιατί δεν οδηγεις σωστά τα ατμοσφαιρικα τα λες αυτά. Όσες φορές οδηγώ ατμοσφαιρικο πολύ απλά δεν βάζω συχνά την overdrive. Κινουμε και με 4/5 σχέση ακόμα και με 70-80 χλμ/ώρα και οπότε πατήσω το γκάζι έχει δύναμη να φύγει μπροστά. Σε ένα τούρμπο να έβαζα 5η σχέση.
Βασικά άπειρες φορές με καθυστερούν τουρμπάκια που κινούνται μπροστά μου με μια σχέση πάνω και δεν τραβούν παρά την μεγαλύτερη ροπή τους.
Ιδιαίτερα με τα mild hybrid συστήματα ξαναπαίρνουν ζωή και λογική τα ατμοσφαιρικά διότι εκεί που πάσχουν στις πολύ χαμηλές Σαλ έχουν την επικουρική ηλεκτρική ροπή να συμβάλει σημαντικά
Λιγότερα εξαρτήματα στον κινητήρα, ομαλή λειτουργία του μοτέρ, δύναμη ψηλά, αισθητά λιγότεροι ρύποι, καλύτερος ήχος.
Όσον αφορά τις Σαλ απλά είναι στο μυαλό σου ως κατι το αρνητικό
Δεν παθαίνει κάτι το μοτέρ αν γυρίσει σε 3500-4500 Σαλ ούτε πιέζεται παραπάνω από ότι ένα turbo σε χαμηλότερες σαλ. Αν δεν σου αρέσει να κατεβάζεις μια σχέση, διοτι στα μεγάλα μοτέρ τόσο είναι, τότε πάρτο σε αυτόματο κιβώτιο να κάνει μόνο του kickdown μόνο του.
Με λίγα λόγια δεν εχει σβήσει ένα μεγάλο ατμοσφαιρικό μοτέρ.
-
@lap said in MAZDA FORUM:
@super-t said in MAZDA FORUM:
Παρόμοια ιδέα με range extender είχε κάνει και η BMW στο i3 με κινητήρα από μηχανή.
Έτσι, αλλά πρώτη φορά θα γίνει αυτό με Wankel.
Γουστάρω! Κάθε 250χλμ φόρτιση και ένα κιλό λάδι...
Ρότορας μόνο... -
@georgekn said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
@super-t said in MAZDA FORUM:
Παρόμοια ιδέα με range extender είχε κάνει και η BMW στο i3 με κινητήρα από μηχανή.
Έτσι, αλλά πρώτη φορά θα γίνει αυτό με Wankel.
Γουστάρω! Κάθε 250χλμ φόρτιση και ένα κιλό λάδι...
Ρότορας μόνο...70 km ηλεκτρικά και πάνω από 640 km σαν range extender λέει.
-
@super-t said in MAZDA FORUM:
@georgekn said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
@super-t said in MAZDA FORUM:
Παρόμοια ιδέα με range extender είχε κάνει και η BMW στο i3 με κινητήρα από μηχανή.
Έτσι, αλλά πρώτη φορά θα γίνει αυτό με Wankel.
Γουστάρω! Κάθε 250χλμ φόρτιση και ένα κιλό λάδι...
Ρότορας μόνο...70 km ηλεκτρικά και πάνω από 640 km σαν range extender λέει.
Μόνο 70 ???
το απλό με τη μπαταρία μόνο είχε παραπάνω...
Πάντως περά απο την πλάκα θα το δοκίμαζα σαν λύση , να δούμε και τις πραγματικές καταλώσεις πρώτα. -
Εμένα γιατί μου φιανετια πως είναι η χρυσή τομή.
Φθηνή μικρή μπαταρία, δεν τη φοβάσαι όταν έρθει ο καιρός για αλλαγή της, 70χλμ είναι μέσα στα καθημερινά όρια μετακίνησης ενός μέσο οδηγού καθημερινά και γενικά μπορεί να κάνει και ταξίδια αρκετά άνετα.
Δεν θα είναι υβριδικό νομίζω αλλά στα πρότυπα της i3. Δηλαδή ηλεκτρικό και απλά ο κινητήρας θα είναι γεννήτρια φόρτισης.
Δεν ξέρω αν θα μπορεί έτσι να φορτίζει και σε στάση μόνο του χωρίς μπριζα.
-
-
-
Λογικά το μικρό μέγεθος του κινητήρα είναι ο λόγος που το επέλεξαν. Δηλαδή να κάνουν τα ηλεκτρικά/phev μικρότερα σε μέγεθος, δηαλδη να προσφερθεί η τεχνολογία σε μικρότερα αμαξώματα πιο ουσιαστικα για την πόλη.
Άνετα το σύστημα αυτό το βάζεις και σε b suv, μη πω a suv..
Στο γράφημα τα μηχανικά μέρη καταλαμβάνουν ελάχιστο χώρο στο αμάξωμα του cx30 και ο wankel είναι μικρότερος σε μέγεθος από ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων -
This post is deleted!
MAZDA FORUM