Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 161
    • 162
    • 163
    • 164
    • 165
    • 249
    • 250
    • 163 / 250
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    114
    4995
    169820
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      groover1972 @trail-rated last edited by

      @trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:

      Παρακολουθώ το νήμα ως κάτοχος . Το αυτοκίνητο είναι οτι πιο vfm στην κατηγορία του. Εχει καλές επιδόσεις , αξιοπρεπή τετρακίνηση , οικονομικό με χαμηλά πάγια έξοδα . Τώρα κάποιοι μπερδεύεστε , ανακατεύετε το αμάξι με καθαρόαιμα offroad , μιλάτε για κεντρικά διαφορικά ,αργά-γρήγορα γωνίες προσέγγισης - διαφυγής ..... που δεν τα συναντάς σε αυτοκίνητα κάτω των 70000 πλέον. Άραγε ποιο κοινό ενδιαφέρουν αυτά ( ενα 10%) ίσως, υπάρχει και το jimny για τους πιο ανήσυχους . Το νεο βιτάρα ειναι ενα b suν με κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες που θα ικανοποιήσουν την πλειοψηφίά των κατόχων.

      Συμφωνώ αλλά εδώ σε αυτό το νήμα, θα εξυμνείται μόνο Toyota και PSA GROUP. OK; 👌 Μπορεί να λέει Suzuki αλλά το ξεχνάς δεν θα το λες με το όνομα του. Και με 4.2 κατανάλωση να είσαι, πάντα θα είναι το outsider εδώ μέσα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • argyn
        argyn @trail-rated last edited by

        @trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:

        Παρακολουθώ το νήμα ως κάτοχος . Το αυτοκίνητο είναι οτι πιο vfm στην κατηγορία του. Εχει καλές επιδόσεις , αξιοπρεπή τετρακίνηση , οικονομικό με χαμηλά πάγια έξοδα . Τώρα κάποιοι μπερδεύεστε , ανακατεύετε το αμάξι με καθαρόαιμα offroad , μιλάτε για κεντρικά διαφορικά ,αργά-γρήγορα γωνίες προσέγγισης - διαφυγής ..... που δεν τα συναντάς σε αυτοκίνητα κάτω των 70000 πλέον. Άραγε ποιο κοινό ενδιαφέρουν αυτά ( ενα 10%) ίσως, υπάρχει και το jimny για τους πιο ανήσυχους . Το νεο βιτάρα ειναι ενα b suν με κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες που θα ικανοποιήσουν την πλειοψηφίά των κατόχων.

        Για να μην υπάρξει παρεξήγηση: Τουλάχιστον στις πρόσφατες δημοσιεύσεις τα περί γωνιών/διαφορικών κτλ αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένο πλαίσιο, αφενός για το κατά πόσο το 4κίνητο βιτάρα παραγωγής και οι παραλλαγές του ίδιας γενιάς είναι κατάλληλες για εκτός δρόμου χρήση και αφετέρου για το εάν είναι ικανότερο ή όχι του ντάστερ στο χώμα.

        Από εκεί και πέρα συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις - με την προσθήκη μάλιστα ότι στις δυνατότερες 4κινητες παραλλαγές του είναι απροσδόκητα απολαυστικό στην σβέλτη οδήγηση στην άσφαλτο.

        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • katafractos17
          katafractos17 last edited by

          Suzuki Vitara Full Hybrid

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            n-k-9 @antonakis last edited by

            @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

            Και έρχεται και νέα αύξηση λογικά εντός του μήνα.

            Φήμη ή ενημέρωση;

            antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • antonakis
              antonakis @n-k-9 last edited by antonakis

              @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

              @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

              Και έρχεται και νέα αύξηση λογικά εντός του μήνα.

              Φήμη ή ενημέρωση;

              Παρακολουθώ τις τιμές Ουγγαρία. Συνήθως οι τιμές εδώ αυξάνονται εδώ 1-2 μήνες αφού αυξηθούν εκεί (και μόλις τσιμπησαν και εκεί)

              "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                n-k-9 @antonakis last edited by

                @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

                @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

                Και έρχεται και νέα αύξηση λογικά εντός του μήνα.

                Φήμη ή ενημέρωση;

                Παρακολουθώ τις τιμές Ουγγαρία. Συνήθως οι τιμές εδώ αυξάνονται εδώ 1-2 μήνες αφού αυξηθούν εκεί (και μόλις τσιμπησαν και εκεί)

                Έχω είχε γίνει ξανά αύξηση στις 7/10.
                Θυμάσαι ποτέ είχε γίνει εκεί;

                antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • antonakis
                  antonakis @n-k-9 last edited by antonakis

                  @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                  Έχω είχε γίνει ξανά αύξηση στις 7/10.
                  Θυμάσαι ποτέ είχε γίνει εκεί;

                  Το είχα κρατήσει. Αρχές Σεπτέμβρη. Όταν παρουσιάστηκε το strong hybrid S-Cross εκεί. ~1500€ ήταν η αύξηση εκεί τότε. Όσο και τώρα.

                  Βάλε κι αυτό ... 😆

                  c58f6bc8-cc5c-4f13-a3d6-41bc724b62fc-image.png

                  "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t last edited by

                    This post is deleted!
                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • antonakis
                      antonakis last edited by

                      Προφανώς, αλλά ο τιμοκατάλογος ανέβηκε 500k φιορίνια σε όλα τα μοντέλα σε σχέση με το Δεκέμβρη.

                      "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trail-rated @argyn last edited by

                        @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                        @trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:

                        Παρακολουθώ το νήμα ως κάτοχος . Το αυτοκίνητο είναι οτι πιο vfm στην κατηγορία του. Εχει καλές επιδόσεις , αξιοπρεπή τετρακίνηση , οικονομικό με χαμηλά πάγια έξοδα . Τώρα κάποιοι μπερδεύεστε , ανακατεύετε το αμάξι με καθαρόαιμα offroad , μιλάτε για κεντρικά διαφορικά ,αργά-γρήγορα γωνίες προσέγγισης - διαφυγής ..... που δεν τα συναντάς σε αυτοκίνητα κάτω των 70000 πλέον. Άραγε ποιο κοινό ενδιαφέρουν αυτά ( ενα 10%) ίσως, υπάρχει και το jimny για τους πιο ανήσυχους . Το νεο βιτάρα ειναι ενα b suν με κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες που θα ικανοποιήσουν την πλειοψηφίά των κατόχων.

                        Για να μην υπάρξει παρεξήγηση: Τουλάχιστον στις πρόσφατες δημοσιεύσεις τα περί γωνιών/διαφορικών κτλ αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένο πλαίσιο, αφενός για το κατά πόσο το 4κίνητο βιτάρα παραγωγής και οι παραλλαγές του ίδιας γενιάς είναι κατάλληλες για εκτός δρόμου χρήση και αφετέρου για το εάν είναι ικανότερο ή όχι του ντάστερ στο χώμα.

                        Από εκεί και πέρα συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις - με την προσθήκη μάλιστα ότι στις δυνατότερες 4κινητες παραλλαγές του είναι απροσδόκητα απολαυστικό στην σβέλτη οδήγηση στην άσφαλτο.

                        Είναι εξίσου απολαυστικό και στο χώμα. Για το diesel θα σου πω , με λίγες παρεμβάσεις θα πάει αρκετά μακρυά .
                        λάστιχα 50-50, ψήλωμα (έχω 22 εκ ground clearance) ποδιά κινητήρα-σασμάν βάλε και την ροπή πετρελαιοκινητήρα 32,5 κιλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις οτι δύσκολα θα πει οχι οταν δεν μπει ο παράγοντας "αργό"στην εξίσωση.

                        gatoz argyn 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • gatoz
                          gatoz @trail-rated last edited by

                          @trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:

                          @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                          @trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:

                          Παρακολουθώ το νήμα ως κάτοχος . Το αυτοκίνητο είναι οτι πιο vfm στην κατηγορία του. Εχει καλές επιδόσεις , αξιοπρεπή τετρακίνηση , οικονομικό με χαμηλά πάγια έξοδα . Τώρα κάποιοι μπερδεύεστε , ανακατεύετε το αμάξι με καθαρόαιμα offroad , μιλάτε για κεντρικά διαφορικά ,αργά-γρήγορα γωνίες προσέγγισης - διαφυγής ..... που δεν τα συναντάς σε αυτοκίνητα κάτω των 70000 πλέον. Άραγε ποιο κοινό ενδιαφέρουν αυτά ( ενα 10%) ίσως, υπάρχει και το jimny για τους πιο ανήσυχους . Το νεο βιτάρα ειναι ενα b suν με κάποιες εκτός δρόμου δυνατότητες που θα ικανοποιήσουν την πλειοψηφίά των κατόχων.

                          Για να μην υπάρξει παρεξήγηση: Τουλάχιστον στις πρόσφατες δημοσιεύσεις τα περί γωνιών/διαφορικών κτλ αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένο πλαίσιο, αφενός για το κατά πόσο το 4κίνητο βιτάρα παραγωγής και οι παραλλαγές του ίδιας γενιάς είναι κατάλληλες για εκτός δρόμου χρήση και αφετέρου για το εάν είναι ικανότερο ή όχι του ντάστερ στο χώμα.

                          Από εκεί και πέρα συμφωνώ απολύτως με όσα γράφεις - με την προσθήκη μάλιστα ότι στις δυνατότερες 4κινητες παραλλαγές του είναι απροσδόκητα απολαυστικό στην σβέλτη οδήγηση στην άσφαλτο.

                          Είναι εξίσου απολαυστικό και στο χώμα. Για το diesel θα σου πω , με λίγες παρεμβάσεις θα πάει αρκετά μακρυά .
                          λάστιχα 50-50, ψήλωμα (έχω 22 εκ ground clearance) ποδιά κινητήρα-σασμάν βάλε και την ροπή πετρελαιοκινητήρα 32,5 κιλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις οτι δύσκολα θα πει οχι οταν δεν μπει ο παράγοντας "αργό"στην εξίσωση.

                          και η βενζινη με την ελαστικοτητα της, ειδικα τα αυτοματα με το aisin πανε εξαιρετικα σε χωμα. αλλωστε ειναι λιγο το βαρος.
                          ηδη απο μαμα ειναι ικανοτατο με πρωταρχικο πλεονεκτημα οτι ειναι πολυ ακαμπτο, σε αντιθεση με το ρουμανικο χρεπι-τσιχλα, αλλα και τα φτιαξιματα του ειναι πολυ ευκολα και οικονομικα. οπως λεει και ο τρέιλ, βασικα θες ενα σετακι ελατηριακια, καπου 300-400 με τη τοποθετηση, και μια τετραδα λαστιχα. προαιρετικα για ταρζανιες, ποδιες απο κατω. και επειδη η κοινοτητα των βιτ ειναι αντρικη και με επινοησεις, οχι καρμοιριες αλα τσαουσεσκου λοβερς, πλεον μπαινει μεχρι και εργατης.
                          για πολυ εξτριμ, υπαρχουν και διαφοροι μικροι εξειδικευμενοι που προσφερουν επιπλεον υψος με συνδυασμους ελατηρια-αποστατες υψους, αποστατες πλατους και μακρυτερα αμορτισερ. παει μεχρι και +4 cm πολυ φτηνα και ευκολα (22.5 cm) και δυσκολα μεχρι +8. υπαρχει ακομη και καποια πανακριβη ομως λυση με αεροφουσκες, αλλα πολλα τα ντολαρς.
                          και τα υψη στο σουζ ειναι πραγματικα και οχι γαλλικες μουφες που μου πουλησανε το 3008 για 21 αποσταση απο το εδαφος, που με το ματι ηδη δεν ειναι, και στο service manual γραφει 15.5!!!!

                          #milf-a-man

                          argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Κάθε μέρα βλέπω ένα σαν το παρακάτω (χωρίς εργάτη/σνόρκελ) και πολύ μου αρέσει. Μόνο 2λιτρο να μην ήταν και το είχα τσιμπήσει. ❤

                            alt text

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • gatoz
                              gatoz @xenos last edited by

                              @xenos said in Suzuki Vitara 2015:

                              Κάθε μέρα βλέπω ένα σαν το παρακάτω (χωρίς εργάτη/σνόρκελ) και πολύ μου αρέσει. Μόνο 2λιτρο να μην ήταν και το είχα τσιμπήσει. ❤

                              μαζι σου, ομως δεν ειναι και τοσο πολυ ικανο οσο το προηγουμενο του, ασε τα χρωματακια, εχει παντου ψαλιδια και δεν εχει σασι παρα μονο υποπλαισιο.
                              οποτε για σκληρα, οχι, ουτε και αυτο....
                              ας πουμε ο εργατης εαν ζορισει θα σου κανει ζημιες στο πλαισιο....
                              εαν το προβλημα σου ειναι τα 2lt, παρε 1.9 ddis euro 5. σε αυτη τη γενια.

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                fyi: 1.9 ddis γενικά έχει 2 στο καρ και αυτά με 295/335κ χλμ.

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz @xenos last edited by

                                  @xenos said in Suzuki Vitara 2015:

                                  fyi: 1.9 ddis γενικά έχει 2 στο καρ και αυτά με 295/335κ χλμ.

                                  λες να μην το ξερω? χαχαχαχα

                                  κατα καιρους καποιο παιζει αλλα ψηλα

                                  απο την αλλη σε πολυ αγριες καταστασεις, βρισκω τα ημιαξονια του οχι επαρκη.
                                  ειδικα εαν το εχεις κουρεψει σε θολους, εχεις τερματισει ψηλωματα και φορας 33αρια και πανω.

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • argyn
                                    argyn @gatoz last edited by

                                    @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                    και τα υψη στο σουζ ειναι πραγματικα και οχι γαλλικες μουφες που μου πουλησανε το 3008 για 21 αποσταση απο το εδαφος, που με το ματι ηδη δεν ειναι, και στο service manual γραφει 15.5!!!!

                                    Μια που ανέφερες τα service & owner manuals και για να σε ιντριγκάρω λίγο (αφού προφανώς κανείς δεν πρόκειται να πείσει κανένα):

                                    alt text

                                    "Your four-mode 4WD is designed to get better traction on slippery roads than 2-wheel drive models. However, your fourmode 4WD will not have as much traction in deep snow, mud or sand as multipurpose 4WD vehicles. You should not attempt to drive your four-mode 4WD in deep snow, mud or sand. Four-mode 4WD models are not sport/utility vehicles, and are not designed for off-road use."

                                    Ενότητα 4-4 https://manual-directory.com/wp-content/uploads/pdfs/2015-suzuki-vitara-owners-manual.pdf

                                    gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • argyn
                                      argyn @trail-rated last edited by argyn

                                      @trail-rated said in Suzuki Vitara 2015:

                                      Είναι εξίσου απολαυστικό και στο χώμα. Για το diesel θα σου πω , με λίγες παρεμβάσεις θα πάει αρκετά μακρυά .
                                      λάστιχα 50-50, ψήλωμα (έχω 22 εκ ground clearance) ποδιά κινητήρα-σασμάν βάλε και την ροπή πετρελαιοκινητήρα 32,5 κιλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις οτι δύσκολα θα πει οχι οταν δεν μπει ο παράγοντας "αργό"στην εξίσωση.

                                      Κοίτα μπορούμε να μπούμε σε μια συζήτηση για το τι μπορεί να πάει μέχρι που, με ποιες μετατροπές, με ποιές βοήθειες, με ποιά συχνότητα, με ποιές φθορές και με ποια ρίσκα. πχ Έχω δει τογιότα γιάρις και παπιά να βολτάρουν σε χωμάτινες διαδρομές που ούτε καν θα σκεφτόμουν να πατήσω. Αυτό δεν τα κάνει εκτός δρόμου οχήματα όμως.

                                      Έχω περάσει με 4κινητο βιτάρα τελευταίας γεννιάς, με πολύ προσοχή και χωρίς να χρειαστεί να κατέβω από το αυτοκίνητο, ακροπολικές προσβάσεις θεατών που ο διοργανωτής χαρακτηρίζει "H= Hard= 4x4 ή Enduro" https://www.acropolisrally.gr/portal/el/theates/xartes - για μένα, και για το 99% πιστεύω του αγοραστικού του κοινού, αυτό είναι αρκετό, ως περιστασιακή χρήση. Τα πέραν αυτού ανήκουν στην σφαίρα επιρρόης του @gatoz και των συνοδοιπόρων του - τον ενθουσιασμό του οποίου δεν συμμερίζομαι και τα κουράγια των οποίων απλά δεν έχω.

                                      antonakis T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • antonakis
                                        antonakis @argyn last edited by antonakis

                                        @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                                        Κοίτα μπορούμε να μπούμε σε μια συζήτηση για το τι μπορεί να πάει μέχρι που, με ποιες μετατροπές, με ποιές βοήθειες, με ποιά συχνότητα, με ποιές φθορές και με ποια ρίσκα. πχ Έχω δει τογιότα γιάρις και παπιά να βολτάρουν σε χωμάτινες διαδρομές που ούτε καν θα σκεφτόμουν να πατήσω. Αυτό δεν τα κάνει εκτός δρόμου οχήματα όμως.

                                        Νομίζω εδώ το απέδειξαν περίτρανα... Το όχημα πάει μέχρι εκεί που θέλει ο οδηγός του.
                                        Youtube Video

                                        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

                                        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz @argyn last edited by gatoz

                                          @argyn said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                                          και τα υψη στο σουζ ειναι πραγματικα και οχι γαλλικες μουφες που μου πουλησανε το 3008 για 21 αποσταση απο το εδαφος, που με το ματι ηδη δεν ειναι, και στο service manual γραφει 15.5!!!!

                                          Μια που ανέφερες τα service & owner manuals και για να σε ιντριγκάρω λίγο (αφού προφανώς κανείς δεν πρόκειται να πείσει κανένα):

                                          alt text

                                          "Your four-mode 4WD is designed to get better traction on slippery roads than 2-wheel drive models. However, your fourmode 4WD will not have as much traction in deep snow, mud or sand as multipurpose 4WD vehicles. You should not attempt to drive your four-mode 4WD in deep snow, mud or sand. Four-mode 4WD models are not sport/utility vehicles, and are not designed for off-road use."

                                          Ενότητα 4-4 https://manual-directory.com/wp-content/uploads/pdfs/2015-suzuki-vitara-owners-manual.pdf

                                          ναι, δεν ειναι πολλαπλων ρολων οπως τα ειδικα οχηματα. ειναι τετρακινητα επιβατικα.
                                          https://www.google.com/search?q=multipurpose+4WD+vehicles&sourceid=chrome&ie=UTF-8

                                          απο εκει και περα, ειναι το καλυτερο με διαφορα σουβακι σε λογικα λεφτα που παει και εντος και εκτος δρομου.

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • argyn
                                            argyn @antonakis last edited by

                                            @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
                                            Γενικότερο σχόλιο και σύντομο καθότι οφτόπικ : Δυστυχώς κλάρκσον και λοιποί γερόλυκοι αποτελούν, παρά τους θεατρινισμούς τους, πρεσβευτές ενός είδους σκληροπυρηνικής δημοσιογραφίας "παλαιάς κοπής" που προοδευτικά εξαφανίζεται δίνοντας την θέση της στους απανταχού ισαποστάκιδες και ξεπλένιδες του επαμφοτερίζοντως "ναι μεν, αλλά όλα καλά είναι".

                                            D mastoras78 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 163 / 250
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr