-
Το πρώτο πράγμα που μαθαίνεις σε μια σχολή δημοσιογραφίας είναι ότι οι πλέον δημοφιλείς ειδήσεις , οι πιο πιασάρικες, είναι αυτές που περιέχουν ή αίμα, ή σπέρμα ή στέμμα. Και φυσικά οποιονδήποτε συνδυασμό τους.
Παρατηρείτε πχ πόσο συχνά βλέπουμε ειδήσεις στα διάφορα σιτε ή στο χαζοκούτι για την Μέγκαν, τον Χάρυ, την Γκαμήλα, την Κέητ, την Ελισάβετ, τον Χουάν Κάρλος, τον τέως, την Μαρί Σαντάλ, τον Αλβέρτο, τους σείχηδες της μέσης ανατολής, κοκ; Αυτό εξηγεί κάπως τα πράγματα.
Το τρίπλ κράουν.ή το τριπλό τζάκποτ αν θέλετε, είναι να έχουν μέσα λίγο και από τα τρία.
Κλασσικό παράδειγμα : ο θάνατος της πριγγήπισας Νταιάνας, είχαμε ονερντόουζ και από τα 3 σε αυτή την περίπτωση.
Με το θάνατο των Κώννου εδώ έχουμε 2 στα 3, με ντρέσσιγκ όμως την πολιτική χροιά του θέματος του βασιλικού θεσμού. Ο οποίος έχει καταργηθεί, αλλά ο τέως ζούσε για πολλές δεκαετίες μετά την καθαίρεση του. Μέχρι χθες δηλαδή. Και τώρα ζητάει τη δημόσια δαπάνη της τελετής και, εξόχως, τις δέουσες τιμές.
Άποψή μου: ότι και να γίνει, κακώς αποφασίζεται τώρα. Έπρεπε όσο ήταν εν ζωή να είχε φροντίσει να ρυθμίσει αυτές τις λεπτομέρειες.
Για την κυβέρνηση προφανώς και είναι καυτή πατάτα το θέμα, αν και το θεσμικό ζήτημα είναι πρακτικά ανύπαρκτο.
Για τον κοσμάκη τώρα: ας ασχοληθεί με κάτι άλλο, πρόκειται πραγματικά για τηλεοπτικό, δημοσιογραφικό και διαδικτυακό σανό. -
Το Πολιτειακο ζητημα εχει λυθει οριστικα. Δεν αμφισβητηθηκε ποτε και απο κανενα. Ας ταφει οπως αρμοζει σε εναν πρωην αρχηγο κρατους γιατι τετοιος ηταν. Εγω παντως ουτε στην κηδεια του σκοπευω να παω, ουτε νοιαζομαι ποιοι και γιατι θα πανε.
-
Μια ιστορία από το 1994-95 θα σας πω τώρα. Γιουνάιτεντ κίντομ, περιοχή λέηκ ντίστρικτ. Η νυν γυναίκα μου κάνει ένα μεταπτυχιακό στην προσχολική εκπαίδευση, και ανάμεσα στις υποχρεώσεις της ήταν να κάνει και Χ ώρες διδασκαλίας σε μερικά πηνιαγωγεία της περιοχής. Μια φορά, ελλείψει άλλου αντικειμένου απασχόλησης , λέει στα παιδάκια να ζωγραφίσουν ότι θέλουν για να γεμίσει κανά μισάωρο.
Χαλαρά 1 στα 3 ζωγράφισε διαμάντια, στρέμματα, θρόνους ή βασίλισσες. Τυχαίο θα είναι σκέφτηκε, θα είδε το ένα από το άλλο. Στην αρχή δεν έδωσε σημασία, αλλά το περιστατικό επαναλήφθηκε αργότερα και σε άλλα σχολεία, 10-20-50 μίλια μακρυά.
Τότε κατάλαβε ότι ο βασιλικός θεσμός κυκλοφοράει μέσα στις φλέβες αυτών των ανθρώπων από πολύ νωρίς.
Για την ιστορία, εδώ πολύ σπάνια θα ζωγραφίσει ένα παιδάκι κάτι αντίστοιχο. Εδώ παίζουν τα σπίτια με το τζάκι να καπνίζει, καραβάκια, αεροπλάνα, ανθρώπινες φιγούρες, αυτοκινητάκια, άλογα, κοκ.
Όβερ εντ άουτ. -
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Επειδή το θέμα του τέως Βασιλιά, θα μας απασχολήσει για την τελευταία φορά και επειδή ρώτησα διάφορους σαν στατιστική και πήρα διάφορες απαντήσεις, να θυμίσω ότι ένας πρώην υπουργός, κηδεύεται σαν υπουργός εν ενεργεία και αν είναι σημαντικός σαν πρωθυπουργός εν ενεργεία και πάει λέγοντας για τους έχοντες υπηρετήσει σε ανώτερα αξιώματα.
Εδώ θα θυμίσω πάλι, ότι η Βασιλεία στην Ελλάδα με διάφορα δημοψηφίσματα έφευγε και ερχόταν.
Αυτά συνέβαιναν σε ανώμαλες εποχές.
Το τελευταίο έγινε σε ομαλή εποχή, έτσι έλυσε οριστικά το ζήτημα, οι τέως δεν έκαναν κάποιο κόμμα που θα είχε την εύνοια τους και θα πάσχιζε για την παλινόρθωση, να θυμίσω ότι είχε πάρει σχεδόν 30 % στο δημοψήφισμα ο τέως και τώρα που έχουμε θέμα πρωτοκόλλου, ο τέως υπήρξε συνταγματικός βασιλέας από το 1964 έως το 1974, αφού τις δύο χουντικές διαδικασίες δεν τις αναγνωρίζει η Δημοκρατία.
Ως πρώην συνταγματικός Βασιλέας, θα πρέπει να τύχει κάποιων τιμών από την Δημοκρατία, σε χαμηλό επίπεδο βέβαια. Δηλαδή να επιτραπεί προσκύνημα και τελετή αν θέλει η οικογένεια και στην Μητρόπολη και βέβαια η τελευταία κατοικία εκεί που είναι και οι προηγούμενοι του.
Ετσι για κουβέντα και σύγκριση, κυκλοφορούν κάποια βίντεο από την κηδεία του τελευταίου των Αψβούργων, που δείχνει πως η Αυστριακή Δημοκρατία, τιμάει την Ιστορία της.
Προφανώς εδώ δεν είμαστε για τέτοια, αλλά κάτι λιτό θα μπορούσε να γίνει.
Βέβαια να πω την αλήθεια είναι γνωστή η πρακτική κάποιων, αλλά δεν θα ασχοληθώ.
Αυτά ως ιστορικά θέματα και μόνο, αφού η τρέχουσα πολιτική κατάσταση είναι ανάξια σχολιασμού.
Αν ειναι δυνατον
Εμμονες...στοιχειώδης αστική ευγένεια vs κλασσική αριστερή σκ....ψυχιά...
-
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@gatoz said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Επειδή το θέμα του τέως Βασιλιά, θα μας απασχολήσει για την τελευταία φορά και επειδή ρώτησα διάφορους σαν στατιστική και πήρα διάφορες απαντήσεις, να θυμίσω ότι ένας πρώην υπουργός, κηδεύεται σαν υπουργός εν ενεργεία και αν είναι σημαντικός σαν πρωθυπουργός εν ενεργεία και πάει λέγοντας για τους έχοντες υπηρετήσει σε ανώτερα αξιώματα.
Εδώ θα θυμίσω πάλι, ότι η Βασιλεία στην Ελλάδα με διάφορα δημοψηφίσματα έφευγε και ερχόταν.
Αυτά συνέβαιναν σε ανώμαλες εποχές.
Το τελευταίο έγινε σε ομαλή εποχή, έτσι έλυσε οριστικά το ζήτημα, οι τέως δεν έκαναν κάποιο κόμμα που θα είχε την εύνοια τους και θα πάσχιζε για την παλινόρθωση, να θυμίσω ότι είχε πάρει σχεδόν 30 % στο δημοψήφισμα ο τέως και τώρα που έχουμε θέμα πρωτοκόλλου, ο τέως υπήρξε συνταγματικός βασιλέας από το 1964 έως το 1974, αφού τις δύο χουντικές διαδικασίες δεν τις αναγνωρίζει η Δημοκρατία.
Ως πρώην συνταγματικός Βασιλέας, θα πρέπει να τύχει κάποιων τιμών από την Δημοκρατία, σε χαμηλό επίπεδο βέβαια. Δηλαδή να επιτραπεί προσκύνημα και τελετή αν θέλει η οικογένεια και στην Μητρόπολη και βέβαια η τελευταία κατοικία εκεί που είναι και οι προηγούμενοι του.
Ετσι για κουβέντα και σύγκριση, κυκλοφορούν κάποια βίντεο από την κηδεία του τελευταίου των Αψβούργων, που δείχνει πως η Αυστριακή Δημοκρατία, τιμάει την Ιστορία της.
Προφανώς εδώ δεν είμαστε για τέτοια, αλλά κάτι λιτό θα μπορούσε να γίνει.
Βέβαια να πω την αλήθεια είναι γνωστή η πρακτική κάποιων, αλλά δεν θα ασχοληθώ.
Αυτά ως ιστορικά θέματα και μόνο, αφού η τρέχουσα πολιτική κατάσταση είναι ανάξια σχολιασμού.
Αν ειναι δυνατον
Εμμονες...στοιχειώδης αστική ευγένεια vs κλασσική αριστερή σκ....ψυχιά...
Μυρισε το φορουμ ραγιαδισμο, σκυψοκεφαλο, συντηριλα, μαυροδεξα και αντμπλου
-
Οπως βλέπουμε από τις δηλώσεις πολιτικών στα κανάλια, η αντιπολίτευση, προσπαθεί επιδεικνύοντας την συνήθη σκ....ψυχιά της, να επενδύσει πολιτικά πάνω στην κυβερνητική αμηχανία, ενώ το πρόβλημα έχει ένα εύκολο τρόπο να λυθεί πολιτικά που λέγεται πρωτόκολλο, Σύνταγμα και επισκέψεις ξένων βασιλέων.
Η αντιπολίτευση στέκεται στην λογική ενός ιδιώτη, η κυβέρνηση φοβάται, ενώ θα μπορούσε να κάνει την κηδεία του τελευταίου βασιλιά, σύμφωνα με το πρωτόκολλο, τονίζοντας μάλιστα το "τελευταίος", καθότι με αυτόν λήγει και τυπικά το όποιο πολιτειακό, αφού διάδοχος ιδιοκτήτης σούπερ-μάρκετ στο Αμέρικα δεν νοείται και αν θέλαμε τέτοιο, βρίσκαμε τον Τζών Κατσιματίδη.
Πέραν από τον γνωστό αριστερό τσέο, στο φόρουμ μας επικρατεί σιωπή για το θέμα, από τους γνωστούς φίλους...
Περίεργο. Αναμονή κομματικής γραμμής είναι ?
Περιμένουν να υπάρξουν τα κατάλληλα κομματικά σκίτσα, από τους γνωστούς υψηλού κομματικού χιούμορ, γελοιο-γράφους ?Θα δείξει...
-
Θέμα του κ@λου δεν υπήρχε στην πολιτική σκηνή του τόπου, θέμα του κ@λου βρέθηκε. Κάτι στέμματα, βασιλιάδες, πρίγκιπες και παραμύθια της χαλιμάς. Και όλα τα υπόλοιπα στον κουβά, αρκεί να εξυπηρετείται η παραπολιτική.
Και όπως λέει και ο σοφός Δημήτρης: "Αυτοί είστε.."
-
«Οταν δεν υποκλίνεσαι στους νεκρούς σου, είσαι ανάξιος για τους ζωντανούς...»
Εγώ φιλοβασιλικός ή φιλομαϊντανός δεν είμαι και δεν υπήρξα ποτέ, σε κάθε περίπτωση πρόκειται για κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της Ελλάδος.
Θα μπορούσε να επέλθει μια συμφωνία για την στάση/τελετουργικό μεταξύ των κομμάτων, που να δείχνει και προς τον υπόλοιπο κόσμο τον πολιτισμό/ανωτερότητα μας ως χώρα, ώστε να μην γίνει κομμάτι πολιτικής εκμετάλλευσης.Αλήθεια, δεν ξέρω, ήθελε να ταφεί στην Ελλάδα; Εκεί στο Τατόι; Μπορεί δλδ και άδικα να συζητάμε και να μην θέλει να ταφεί καν εδώ.
-
@insanedriver said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
«Οταν δεν υποκλίνεσαι στους νεκρούς σου, είσαι ανάξιος για τους ζωντανούς...»
...Φαντάζομαι δεν είναι universal η χρήση αυτού του "ρητού".
-
Τίποτα δεν είναι universal, όμως θεωρώ ότι είναι στοιχείο πολιτισμού να μπορείς να τιμάς την ιστορία σου, ακόμα και αν κάποια στιγμή άλλαξες ρότα ως χώρα.
Αυτά τα ''κολλήματα'' και οι ιδεοληψίες είναι πχ ένας από τους λόγους που τα ανάκτορα στο Τατόι ρημάξανε τόσα χρόνια. Δλδ αν τα είχαμε διαφυλάξει και τα είχαμε κάνει μουσειακό χώρο, θα σήμαινε ότι τιμούμε και μας λείπει η βασιλεία; Αν είναι δυνατόν...
-
Βασίλευσε σύμφωνα με τον ίδιο επί τρία έτη! Μετά δεν τον ήθελαν οι πραξικοπηματίες , σύμφωνα με τα λεγόμενά του και για πράξη Αντίστασης , στις φωτογραφίες που τους όρκιζε , βγήκε τσαντισμένος ενώ συνήθως χαμογελούσε ! (δικά του λεγόμενα) .
Γράφεται και για την περιουσία. Μα πως να κάνουμε μουσείο , περιουσία η οποία για χρόνια , ήταν αντικείμενο δικαστικών διενέξεων. Όταν επήλθε μία συμφωνία το Τατόϊ , άδειασε εν μία νυκτή ( πάντα με αστική ευγένεια) και έμειναν τα ντουβάρια. Το Μον Ρεπό , λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια ως μουσείο. Θυμίζω ότι εκεί οι Κερκυραίοι πρόλαβαν το "κακό" και υπερασπίστηκαν το χώρο και δεν μπήκαν οι νταλίκες του βασιλικού αντίστοιχου " αποθήκες, πατάρια , υπόγεια , όλα τα μαζεύω, όλα τα καθαρίζω " παλιατζή.
Εν κατακλείδι , γιατί να ακολουθήσουμε τις επιταγές της "αστικής" ευγένειας; Μία παρένθεση εδώ , ιστορικά η πραγματικά αστική τάξη ήταν αντιβασιλική, πανευρωπαϊκά, και διαχρονικά. Το προφανές , γιατί οι βασιλικοί θεσμοί αίματος και διαδοχής καθώς και οι τίτλοι ευγενείας ήταν ενάντιοι στην ανάδειξή τους και την ευημερία τους. Άλλη μία πλαστογράφηση της ιστορίας εκ μέρους των βασιλέων και των κατατρεχάμενών τους, δημιούργημα δήθεν δικό τους , η προσκόλληση σε πρωτόκολλα και ευγένειες που σκοπό έχουν τη διάσωση ενός κύρους μέσω από θεατρικά δρώμενα τελετουργιών που ανάγονται στα τέλη του Μεσσαίωνα και τις αρχές της Αναγέννησης. Αδόκιμος λοιπόν ο όρος αστική ευγένεια σε θέματα βασιλείας.
Επανέρχομαι λοιπόν και γράφω, γιατί δεν ακολουθούμε τις ιστορικές αναφορές των αρχαίων ημών προγόνων; Ποια τύχη εξασφάλιζαν οι Λακεδαιμόνιοι σε έκπτωτους βασιλιάδες ( να είμαστε και εντός θέματος); Είχαν βασιλιάδες οι Αθηναίοι; Υπήρξε βασιλικό νεκροταφείο ( όχι! ); Πόσους αυτοκράτορες εξεδίωξαν κακήν κακώς και τους εξόρισαν οι Βυζαντινοί; Είχαν βασιλικό νεκροταφείο; Όχι βέβαια, σε τάφους δίπλα στην Παναγία των Βλαχερνών , μερικοί από αυτούς και πολλοί άλλοι , διάσπαρτοι, αναλόγως το ναό που είχαν ως αγαπημένο.
Μήπως τελικά , στο θέμα αυτό η Ελληνική ιστορία και το Ελληνικό παράδειγμα είναι πιο σωστό από το Δυτικό πρότυπο; ας ακολουθήσουμε και εμείς μια φορά το παράδειγμα των αρχαίων ημών προγόνων , ως γνωστόν , ανδρών επιφανών πάσα γή τάφος!
Από εμένα τέλος, δε το θεωρώ θέμα άξιο περαιτέρω γραφής ( δεν έγραψα και λίγα...), απεβίωσε ένας ιδιώτης και ας ταφεί όπου θέλει και όπως θέλει και κρίνει ο ίδιος. Πραγματικά αδιάφορο. Τιμές η Ελληνική Δημοκρατία αποδίδει σε πρόσωπα και θεσμούς που κρίνει η ίδια και το Κοινοβούλιο ότι συνέδραμαν στην πρόοδο αυτής της Πολιτείας. Με το ίδιο σκεπτικό , κυβερνήτες αυτής της χώρας διετέλεσαν και οι πραξικοπηματίες.
-
Δεν νομίζω ότι η βασιλευομένη δημοκρατία συγκρίνεται με την δικτακτορία ως προς τον τρόπο ''κατάληψης'' της εξουσίας, ούτε ως προς τον τρόπο παύσης της.
Η δικτακτορία δεν παύει με δημοψήφισμα, ούτε σου δίνει το δικαίωμα να το πραγματοποιήσεις.
Τέλος πάντων ο καθένας έχει την άποψή του, εγώ ξαναλέω η θέση μου δεν αφορά πολιτική συμπάθεια. -
@insanedriver said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δεν νομίζω ότι η βασιλευομένη δημοκρατία συγκρίνεται με την δικτακτορία ως προς τον τρόπο ''κατάληψης'' της εξουσίας, ούτε ως προς τον τρόπο παύσης της.
Η δικτακτορία δεν παύει με δημοψήφισμα, ούτε σου δίνει το δικαίωμα να το πραγματοποιήσεις.
Τέλος πάντων ο καθένας έχει την άποψή του, εγώ ξαναλέω η θέση μου δεν αφορά πολιτική συμπάθεια.ουτε η βασιλεια στην ελλαδα εδωσε το διακιωμα για δημοψηφισμα.
ο λαος το πηρε. -
Ο λαός δεν έχει το ΦΕΚ στα χέρια του.
Υπήρχε η δικλείδα της βουλής, εξού και βασιλευομένη δημοκρατία και έτσι έγινε το δημοψήφισμα. Προφανώς όμως το ήθελε ο λαός.
Αν όμως είχαμε βασιλεία σκέτη, δεν θα μπορούσε πράγματι να γίνει δημοψήφισμα. -
γιατι η ενασχοληση με ανουσιες κουταμαρες την ιδια ωρα που η αγορα στεναζει? ειναι οι εκλογες που ερχονται? εχουν λυθει τα προβληματα και αυτα μας μαραναν?
ξαναρχισε η ροη των μαυρων προς τους μαυροκατασκευαστες της οικοδομης και λυσανε τα δικα τους προβληματα δημιουργωντας στους φουκαραδες που ψαχνουν κεραμυδι? -
@insanedriver said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Δεν νομίζω ότι η βασιλευομένη δημοκρατία συγκρίνεται με την δικτακτορία ως προς τον τρόπο ''κατάληψης'' της εξουσίας, ούτε ως προς τον τρόπο παύσης της.
Η δικτακτορία δεν παύει με δημοψήφισμα, ούτε σου δίνει το δικαίωμα να το πραγματοποιήσεις.
Τέλος πάντων ο καθένας έχει την άποψή του, εγώ ξαναλέω η θέση μου δεν αφορά πολιτική συμπάθεια.Έχεις δίκιο σε αυτό , τραβηγμένη η σύγκρισή μου. Δεν έχω σκοπό να ανοίξω ιστορική αναδρομή για τις σχέσεις των πραξικοπηματιών και του τέως ,αλλά το πλέον σίγουρο ( για εμένα) είναι ότι δεν είναι έτσι όπως τα παρουσίαζε η πλευρά του.
Ακόμα όμως και στο πολιτειακό, η βασιλεία της Ελλάδος επιβλήθηκε από ξένες δυνάμεις , γράφοντας στα παλιά της τα παπούτσια ένα από τα πιο φιλελεύθερα συντάγματα που είδε εκείνο τον καιρό η Ευρώπη. Η χώρα πάλεψε πάρα πολύ να αποτινάξει από πάνω της , ένα θεσμό που της επιβλήθηκε και ποτέ οι βασιλιάδες της Ελλάδος δεν έδειξαν την παραμικρή δημοκρατική ευαισθησία. Λίγο παράλογο για κάποιον , να θεωρεί το Βενιζέλο , ας πούμε Εθνάρχη και παράλληλα να σέβεται το θεσμό της Βασιλείας . Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα , γενικά μιλώ....
Και ιστορικά να το δείς, η χώρα , το έθνος , ας το πούμε όπως θέλουμε, ποτέ δεν τα πήγε καλά με τη βασιλεία. Ο θεσμός των αυτοκρατόρων του Βυζαντίου ( γιατί στα αρχαία χρόνια είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για τη Δημοκρατία μας, για αυτό και δεν αναφέρομαι) , δεν έχει πολλές ομοιότητες με το δυτικό βασιλικό πρότυπο διακυβέρνησης.
-
Eίτε ασχολούμαστε με κουταμάρες, είτε με κουταΜαρίες, δεν σημαίνει ότι έχουμε λύσει τα προβλήματά μας.
Απλά το φόρουμ πάντα λειτουργούσε ως καφενείο και αγχολυτικό για πολλούς από εμάς. Άλλο που κάποιες φορές μας ανεβαίνει η πίεση με αυτά που διαβάζουμε. -
Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ: Θα ταφεί στο Τατόι ως ιδιώτης - Η Μενδώνη θα εκπροσωπήσει την κυβέρνηση.
-
Ο θάνατος του τέως είναι από πολιτικής απόψεως αδιάφορο γεγονός. Το θέμα της βασιλείας έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες. Από προσωπικής απόψεως είναι ένα θλιβερό ανθρώπινο γεγονός για την οικογένεια και τους οικείους του.
Το θέμα των διαδικασιών και του τελετουργικού της κηδείας του λοιπόν δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί ότι έχει πολιτικές διαστάσεις. Έχει όμως μια πολιτιστική διάσταση.Υποθέτω ότι στην κηδεία του θα παραβρεθούν επίσημοι απ' όλο τον κόσμο. Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα, η κυβέρνηση θα οργάνωνε ένα μεγαλειώδες σόου και θα ενθάρρυνε τα διεθνή μέσα και διακεκριμένους επισκέπτες απ' όλο τον κόσμο να παραβρεθούν. Για να προβάλει τη χώρα, σχεδόν τσάμπα διαφήμιση. Ευκαιρίες που δεν χάνονται αν έχεις στοιχειωδώς μυαλό.
Οι Άγγλοι με το θάνατο της Ελισσάβετ πρόβαλαν παγκοσμίως για μέρες ολόκληρες το μεγαλείο της χώρας τους σε όλο τον κόσμο. Σε χώρες σαν τη δική μας δυστυχώς, που τα τριτοκοσμικά αριστερά και σοσσιαλιστικά ιδεώδη έχουν ισχυρό αποτύπωμα και ωθούν διαρκώς προς τη μιζέρια, την κακομοιρία και την γκρίνια, αυτά είναι ψιλά γράμματα.
Αυτοί είμαστε λοιπόν, ξέρει τι λέει ο Δημητράκης... -
@limited_one said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ: Θα ταφεί στο Τατόι ως ιδιώτης - Η Μενδώνη θα εκπροσωπήσει την κυβέρνηση.
Φρέσκα νέα, εγώ το θεωρώ πολιτισμό αυτό.
Ούτε φαμφάρες, ούτε αγριότητες. Σωστά η Μενδώνη θα εκπροσωπήσει μιας και πρόκειται για κομμάτι της ιστορίας της χώρας.
Θα μπορούσαν να επικρατήσουν απόψεις ''τύπου'' ας τον πάνε στο νεκροταφείο του Ζωγράφου και άλλα τέτοια.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2